Algemene Nieuwsberichten

De losertjes van dat Roeterscampus? Die gewaarschuwd werden te vertrekken, maar toch bleven en klappen kregen?
Geef de ME aub een standbeeld :)

Ja natuurlijk lekker zo blijven praten. Ik stop met elke discussie als je zo simpel denkt en blij bent met moslimbashen…
 
Ja natuurlijk lekker zo blijven praten. Ik stop met elke discussie als je zo simpel denkt en blij bent met moslimbashen…

Of je nou extinction rebellion, palestinagekkie of demonstreert voor de lokale geiten, demonstreren mag en mag iedereen maar er zijn spelregels, hou je je er niet aan dan mag je hard geschopt worden. Zo simpel en zwartwit is het, alleen blijkt in praktijk dat sommige groepen 100 keer meer mogen flikken doen en doen dan andere, terwijl iedereen dan de zelfde harde klappen hoort te krijgen.
 
Of je nou extinction rebellion, palestinagekkie of demonstreert voor de lokale geiten, demonstreren mag en mag iedereen maar er zijn spelregels, hou je je er niet aan dan mag je hard geschopt worden. Zo simpel en zwartwit is het, alleen blijkt in praktijk dat sommige groepen 100 keer meer mogen flikken doen en doen dan andere, terwijl iedereen dan de zelfde harde klappen hoort te krijgen.
En welke regels werden er dan overtreden? Het was duidelijk een ongegrond en te hard optreden van de politie.
 

Gelukkig mag je met een baart en bepaalde geloof alles in NL, politie staat er bij en kijkt er naar, niks aan de hand :love:


En nu jij weer. Mogen we deze 15 joden ook kapotslaan?
 
Of je nou extinction rebellion, palestinagekkie of demonstreert voor de lokale geiten, demonstreren mag en mag iedereen maar er zijn spelregels, hou je je er niet aan dan mag je hard geschopt worden. Zo simpel en zwartwit is het, alleen blijkt in praktijk dat sommige groepen 100 keer meer mogen flikken doen en doen dan andere, terwijl iedereen dan de zelfde harde klappen hoort te krijgen.
Helemaal mee eens! Slaan met alles wat ze hebben! Helemaal klaar met dat gezever van welke groepering dan ook!
 
Of je nou extinction rebellion, palestinagekkie of demonstreert voor de lokale geiten, demonstreren mag en mag iedereen maar er zijn spelregels, hou je je er niet aan dan mag je hard geschopt worden. Zo simpel en zwartwit is het, alleen blijkt in praktijk dat sommige groepen 100 keer meer mogen flikken doen en doen dan andere, terwijl iedereen dan de zelfde harde klappen hoort te krijgen.

Precies! De boeren mogen inderdaad doen en laten wat ze willen.
 
Wie live wilt genieten hoe de ME er op los mept :love:

Protesteren moet zeker binnen de grenzen blijven, maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat protesten tegen Israël erg snel aangepakt worden. Een gevaarlijke ontwikkeling tov het demonstratierecht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan