Israël & Palestina

Die is niet definieerbaar, hangt van diverse andere factoren af, de kans dat we in mijn leven boven de 4 euro per liter gaan uitkomen acht ik niet uitgesloten, maar aangezien lonen ook veelal stijgen moet je je gewoon niet op een getal kapotstaren.
Er waren ook tijden dat je voor een miljoen gulden een gigantisch huis in Wassenaar kon kopen. Toen zouden mensen je voor gek verklaren als je voor zo‘n bedrag een 1 kamerappartement in Amsterdam zou kopen.
 
Ik hoop nog ff te leven en weet dat inflatie bestaat. Dat mag jij heel wat vinden maar m.i. is dat slechts realisme
M'n portemonnee merkt het vooral. Ik reken ook niet extra reiskosten bij klanten omdat ik bang ben dat ze het teveel gaan vinden.
 
Maar goed, je geeft aan 'ik durf het mijn klanten niet te vragen'. Bied je goed werk? Zijn klanten tevreden? Heb je een wachtlijst of iig voldoende klanten? In hoeverre heb je de afgelopen 4 jaar je tarieven geïndexeerd? Hoe verhoud jij je tov aanbieders van hetzelfde product?
 
Maar goed, je geeft aan 'ik durf het mijn klanten niet te vragen'. Bied je goed werk? Zijn klanten tevreden? Heb je een wachtlijst of iig voldoende klanten? In hoeverre heb je de afgelopen 4 jaar je tarieven geïndexeerd? Hoe verhoud jij je tov aanbieders van hetzelfde product?
Tijdens corona zakte m'n omzet wel. Nu is dat wel weer op niveau. Ik was daar wel van geschrokken toen dus probeer ik nu iets onder de gangbare tarieven te zitten, vandaar. Maargoed, het gaat nu te ver om heel.mn bedrijfje te beschrijven. In het Gaza topic lijkt dat ook een beetje ongepast. Luxe probleem tov mensen die niks meer hebben.
Ik hou erover op.
 
Tijdens corona zakte m'n omzet wel. Nu is dat wel weer op niveau. Ik was daar wel van geschrokken toen dus probeer ik nu iets onder de gangbare tarieven te zitten, vandaar. Maargoed, het gaat nu te ver om heel.mn bedrijfje te beschrijven. In het Gaza topic lijkt dat ook een beetje ongepast. Luxe probleem tov mensen die niks meer hebben.
Ik hou erover op.
Was ook meer als aanmoediging bedoeld om jezelf en je werk op waarde te schatten.
 
En in loondienst moet je nog hopen dat je werkgever 0,23 cent betaald en niet 0,18. Toen wij naar 23 gingen scheelde het 70e voor mij (1400km p/m) en dus 1 gratis tankbeurt, 1 week gratis rijden..
 
En in loondienst moet je nog hopen dat je werkgever 0,23 cent betaald en niet 0,18. Toen wij naar 23 gingen scheelde het 70e voor mij (1400km p/m) en dus 1 gratis tankbeurt, 1 week gratis rijden..
0,21 ct per km is toch de wettelijke vergoeding qua reiskosten?
 
Gaat om wat je in het filmpje ziet, niet wie het post, of het nou een Ton is of koning willie

Maak zelf wel uit waar t me om gaat als je iets post ;)

Maar ok. Het filmpje.
Is dat van nu?
Wat doen ze precies, beetje dansen, vlaggetjes erbij.
Zo hee. Omdat de aartsvijand van vele moslims een koekje van eigen deeg krijgt.

En daar moet ik dan iets van vinden?

Nou ok, vooruit dan. Ik zou het zelf niet doen. Agressie met bommen en raketten is niet iets waar ik plezier uit haal.
Snap daarentegen wel dat het bij menigeen deze reactie op kan roepen.
Ervan uitgaande dat t van nu is.

Maar dan mag Ton zn muil wel houden met zn misselijkmakende teksten erbij. Zwakzinnige dat t is.
Volg jij die of wat?
 
Maar ok. Het filmpje.
Is dat van nu?
Wat doen ze precies, beetje dansen, vlaggetjes erbij.
Zo hee. Omdat de aartsvijand van vele moslims een koekje van eigen deeg krijgt.

Elk dag janken om vrede in gaza, want oorlog is foei, drones en raketten waren nog onderweg richting Israel en ment rent al de straat op om te vieren dat Israel aangevallen word... :rolleyes:
 
Terug
Bovenaan Onderaan