PSV - Feyenoord | Zondag 3 maart | Eindstand 2-2

Boscagli heeft de wedstrijd verkocht...want Feyenoord was echt niet beter dan of gelijkwaardig aan PSV...😡😡😔⚽
 
Niet verloren, dat is het belangrijkste. Nog altijd 10 punten voor en Feyenoord heeft geen directe kans meer om in te lopen. Daarmee zou het klaar moeten zijn. Toch baal ik van het bij vlagen matige spel (vooral verdedigend). Wellicht dat er met Veerman en Saibari meer in gezeten had.

Nog maximaal 96 punten te behalen.
 
De cijfertjes dan maar:

Benitez 8
Teze 7
Ramalho 6,5
Boscagli 5
Dest 7
Schouten 8
Mauro Junior 7,5
Tillman 7,5
Bakayoko 6
Lozano 7
De Jong 7,5
 
Laatst bewerkt:
Ik zou gewoon de rest van het seizoen met Schouten achterin spelen. Wat een gatenkaas. Dit fnoord was gewoon te pakken. En dan dat geblunder. Echt ongelofekijk. Bakayoko en Lozano waren bij fnoord vandaag. Die kwamen nog geen pakje boter voorbij.
 
Niet verloren, dat is het belangrijkste. Nog altijd 10 punten voor en Feyenoord heeft geen directe kans meer om in te lopen. Daarmee zou het klaar moeten zijn. Toch baal ik van het bij vlagen matige spel (vooral verdedigend). Wellicht dat er met Veerman en Saibari meer in gezeten had.

Nog maximaal 96 punten te behalen.
En de 'alle wedstrijden scoren' is ook nog mogelijk.
 
Bij ESPN hebben ze de kampioensschaal in de desk bij het veld.
Willen zie die vandaag al uitreiken aan PSV? :lmao:
 
Ik zou gewoon de rest van het seizoen met Schouten achterin spelen. Wat een gatenkaas. Dit fnoord was gewoon te pakken. En dan dat geblunder. Echt ongelofekijk. Bakayoko en Lozano waren bij fnoord vandaag. Die kwamen nog geen pakje boter voorbij.
De verdediging is verdedigend wel echt heel slecht ja. Boscagli: aan de bal geweldig, maar verdedigend is het de ene keer top en de andere keer flop. De rest van je CVs voldoen allemaal niet. Werk aan de winkel voor Earnie. Dortmund wordt hier in ieder geval niet bang van.
 
PSV doet zichzelf tekort door slordigheden.

Moest de wedstrijd ook missen. Go Ahead, Dortmund, en Twente moet ik ook nog missen.

Maar blijkbaar eerste helft erg goed maar doen we onszelf tekort, en tweede helft dramatisch waar je dus op basis van de tweede helft, blij moet zijn met een punt?

Prima dan toch. Ongeslagen en 10 punten voorsprong. Super spijtig dat Saibari en Veerman er niet bij waren. Feyenoord is onder Slot gewoon een super irritante ploeg om tegen te spelen. Best blij dat we 4 punten hebben gepakt tegen ze en de Super Cup. De beker hebben ze van ons gestolen dankszij Higler. Heel trots wat PSV heeft gedaan tegen dit Feyenoord.

Hopelijk zijn Saibari en Veerman er weer bii tegen GAE.
 
Aardige pot. Feyenoord soms een periode beter, maar over de hele wedstrijd gezien PSV echt wel beter.
Goed tempo, veel kwaliteit, maar ook veel slordigheden/balverlies aan beide kanten.
Beide teams weten niet wanneer het moment gekomen is om die bal gewoon de tribune in te rossen.
Maar dat is ook wel typisch voor Nederlands voetbal.

Blij dat ik het heb kunnen streamen :)
 
De verdediging is verdedigend wel echt heel slecht ja. Boscagli: aan de bal geweldig, maar verdedigend is het de ene keer top en de andere keer flop. De rest van je CVs voldoen allemaal niet. Werk aan de winkel voor Earnie. Dortmund wordt hier in ieder geval niet bang van.

Boscagli was tot vandaag prima verdedigend.
Dat maakt het extra jammer, hij was juist in bloedvorm.
 
Ik zou gewoon de rest van het seizoen met Schouten achterin spelen. Wat een gatenkaas. Dit fnoord was gewoon te pakken. En dan dat geblunder. Echt ongelofekijk. Bakayoko en Lozano waren bij fnoord vandaag. Die kwamen nog geen pakje boter voorbij.
lozano heeft wel hard gewerkt vandaag
 
Bij beide goals een assist van Luuk de Jong. Jammer dat de vleugelspelers hem niet in stelling hebben gebracht, zodat hij ook zelf nog kon scoren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan