PSV - Sevilla | Dinsdag 3 oktober | Eindstand 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Volgens mij lag het vanavond aan gebrek aan rendement en concentratie..Dat zijn ook eigenschappen die je moet hebben in de top, hoor. Maar ik denk dat het systeem in principe uitvoerbaar is met deze spelersgroep.

Je moet hier vanavond gewoon winnen.
Dat zei ik hierboven al: die eigenschappen hebben deze spelers grotendeels gewoon niet. Zij kunnen niet 90 minuten lang domineren en de juiste keuzes maken tegelijk.
 
Jammer, we zijn gewoon niet goed genoeg voor dit nivo. Vol op het kampioenschap
 
Einde CL illusie. Ik ga met een kater naar bed. Het was wederom erg matig op dit podium. Zeker geen saaie 2e helft, maar we hebben niks te zoeken in de CL met zoveel faalhazen achterin en zo weinig killers voorin.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Wanstaltelijk hoe je hier niet wint, godsgruwelijk tenenkrommend hoe je de goals tegen krijgt. Tevreden? Nee, absoluut niet, maar we zijn behoed voor een vrijwel zekere vroege uitschakeling, want Lens heeft gewonnen van Arsenal. Alles kan nog, zullen we maar zeggen, maar het ziet er niet bijzonder rooskleurig uit.
 
Alleen de tweede helft kunnen kijken, maar dat is ook meteen de samenvatting van de wedstrijd geloof ik?
 
Geen effectiviteit... twee toeval goaltjes nog.
Als je niet scoort in de fases daar je beter bent, wanneer dan wel?
Als ze van te voren alvast hadden aangegeven dat ze niet serieus van plan om te gaan scoren, had de tv niet aan gehoeven.
Lang wel uitblinker.
 
Geen oorwassing.
Veel slordigheden.
Veel emotie.
Uiteindelijk in de handjes knijpen met een punt.
Conclusie, wij hebben gewonnen met 2-2.
Nee, we hebben kei en keihard verloren met een gelijkspel. Mijn god zeg, de hoeveelheid verprutste kansen kan ik op mijn handen en voeten bij elkaar niet tellen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan