PDA

View Full Version : Romario Sabajo

lapido
9 januari 2009, 14:16
Naam: Romario Sabajo
Positie: Vleugelaanvaller
Nationaliteit: Nederlands
Geboortedatum: 01-02-1989
Leeftijd: 19 jaar
Vorige club(s): Haarlem

Favoriete Speler(s): Romario
Ronaldinho

wat vinden jullie van hem?? ik heb er wel een goed gevoel van! kan hij bij het 1e team? ik vind wel. Misschien kom hij ook wel ooit in nederlands elftal!

Bacchus
9 januari 2009, 14:39
Naam: Romario Sabajo
Positie: Vleugelaanvaller
Nationaliteit: Nederlands
Geboortedatum: 01-02-1989
Leeftijd: 19 jaar
Vorige club(s): Haarlem

Favoriete Speler(s): Romario
Ronaldinho

wat vinden jullie van hem?? ik heb er wel een goed gevoel van! kan hij bij het 1e team? ik vind wel. Misschien kom hij ook wel ooit in nederlands elftal!

Ik ken 'm niet... Sorry.

lapido
9 januari 2009, 15:03
Ik ken 'm niet... Sorry.

kijk op psv tv en dan jong psv klikken en dan tegen jong feyenoord, en dan de schitterende goal van hem

Bacchus
9 januari 2009, 15:09
kijk op psv tv en dan jong psv klikken en dan tegen jong feyenoord, en dan de schitterende goal van hem
Zal van de week eens even kijken. Zit nu schaatsen te volgen. ;)
Dank voor je tip!

Brabantse Koning
12 januari 2009, 17:04
De naam is in ieder geval goed! Ik heb m één keer zien spelen en dat was zeker niet onaardig.

Merel
12 januari 2009, 17:07
Gewoon proberen met hem, kan geen kwaad en zijn voornaam heeft ie al mee :p

CNG MrKrateos
12 januari 2009, 18:19
Hier en Daar kansen geven in het 1ste lijkt mij!

Balasz 22
17 januari 2009, 23:14
Lekker spelertje hoor heeft alles snelheid techniek schot type Amrabat ;)

PSV no.1
18 januari 2009, 11:03

Ik ben die wedstrijd wezen kijken, maar verder dan die goal, was het niet veel van zijn kant. Alhoewel ik hem heb zien spelen voor de beker tegen het eerste en toen vond ik hem wel wat aardige akties hebben. Hij moet denk ik wat constanter worden en gretiger, want had af en toe het idee dat het em niet veel interesseerde tegen feyenoord.

lapido
10 juni 2009, 13:21
Maar goed is hij wel. Ik denk toch dat Romario goed zal spelen, net zoals Funso Ojo gewoon een keertje proberen!

Batske
12 juni 2009, 15:15
Dat mogen ze zowiezo wat vaker doen. De laaste paar trainers hadden vrij weinig verassingen en speelden eigenlijk vrijwel de hele tijd met hetzelfde elftal. Laat een speler eens wat ervaring opdoen door middel van verhuur of wat minuutjes om in te vallen. Anders zullen ze nooit verder dan het 2e komen denk ik.

Jozef Chovanec
6 januari 2010, 16:40
Deze speler wordt dus 21 over +/- een maand als ik het goed begrepen heb?
Blijkbaar niet goed genoeg voor psv anders was hij wel eens uitgenodigd voor stage bij het eerste.
Hij komt overigens wel een stuk jonger over.

The Joker
8 januari 2010, 15:30
'Met zo'n naam móet je het eerste halen. Wellicht in de toekomst de aanval: Nilis-Hasselbaink-Romario? :cool:

Kentering
8 januari 2010, 15:56
Deze speler wordt dus 21 over +/- een maand als ik het goed begrepen heb?
Blijkbaar niet goed genoeg voor psv anders was hij wel eens uitgenodigd voor stage bij het eerste.
Hij komt overigens wel een stuk jonger over.

Waar baseer je dat nou weer op? Hij is nog jong zat, laat hem rustig groeien. Maar ben het wel met je eens, dat hij wel snel naar het eerste moet komen. Over twee jaar zal het moeilijk worden voor deze jongen.

Jozef Chovanec
12 januari 2010, 18:56
Waar baseer je dat nou weer op? Hij is nog jong zat, laat hem rustig groeien. Maar ben het wel met je eens, dat hij wel snel naar het eerste moet komen. Over twee jaar zal het moeilijk worden voor deze jongen.

Als ik een beetje goed heb gerekend wordt hij bijna 21 (zie topic opening) dat vind ik redelijk oud om nog nooit in de eerste of eredivisie te hebben gespeeld.
Daarbij heeft hij tot nu toe, zover ik weet, nooit gedurende een langere tijd bij PSV 1 stage mogen lopen.
Als hij nu een jaar of 18/19 was , zou het een andere situatie zijn geweest.

Voetballer24
12 januari 2010, 21:08
Sommige spelers bloeien later dan andere spelers.

trisie94
22 januari 2010, 08:28
En sommige bloeien nooit op...

Davitamonnetje
27 januari 2010, 00:06
na afloop van samenvatting van jong psv - fnoord geeft hij in gesprek te zijn met PSV over zijn toekomst en dat het er goed uit ziet. Vind het een leuke speler om te zien, misschien bij gebrek aan buitenspelers in het eerste (na de vaste 3) hem er toch eens bij halen wanneer het kan. ben wel benieuwd wat hij er dan van bakt.

Kruspe
27 januari 2010, 11:10
Vorig jaar zat hij ook al bij de selectie 3 x. Hij schoot hem er weer lekker in, maar zover ik weet is dat Romario gewoon: Zwakke wedstrijden spelen, maar altijd wel 2 à 3 prachtige bevliegingen krijgen, en beslissend zijn (beetje Dzsudzsak dus).

Pavlos
30 juni 2010, 13:03
Rutten probeerde Romario Sabajo uit als rechtsback
30 juni 2010

Fred Rutten had al aangekondigd flink te zullen experimenteren tijdens de voorbereiding en dat deed hij ook tegen Brabantia. Zo posteerde hij Romario Sabajo als rechtsback, zo meldt het ED. Na het vertrek van Ooijer, Marcellis en mogelijk Kromkamp zit hij niet ruim in zijn rechtsbacks. Romario Sabajo komt normaal gesproken in de aanval uit. Volgens Rutten heeft hij echter wel kenmerken om de rechtsbackpositie in te vullen. "Hij is snel, wendbaar en bereid", aldus Rutten in het Eindhovens Dagblad.

Je ziet het veel in de jeugd. Rymenants was ook linksbuiten maar speelde vorig seizoen bijna altijd linksback.

Mercure
30 juni 2010, 13:24
Ja we hebben er maar één, dus op zich niet gek dat hij zoiets probeert.

Hoetierick
1 juli 2010, 13:06
Reiziger en Bouma waren van origine ook aanvaller, Numan is ook een linie gezakt. Wie weet kan hij het. Cruyff orakelde altijd dat je een back moet kunnen opleiden, wie weet heeft hij gelijk.

Bowden
13 juli 2010, 05:25
Denk aan Zenden of Poulen (AZ).

rvh1996
30 juli 2010, 13:50
Vervanger voor Manco?

CNG MrKrateos
30 juli 2010, 15:35
Vervanger voor Manco?

Manco hoeft niet echt vervangen te worden, maar ik hoop wel dat hij er nog eens in komt.

Iraanse psv-fan
30 juli 2010, 16:55
Ik vind het goed om hem uit te proberen als rechtsback. Van der Wiel is vroger ook een aanvaller geweest, zo ook Frank de Boer en Gio enz... Backs lijken momenteel schaars en je kan dan beter je linksbuitens en linkhalven die het net niet zijn omvormen tot backs. gewoon creatief zijn, zodat je niet steeds moet uitwijken naar het buitenland om een verdediger te halen. De hele achterste linie van ajax bestaat uit de door hen zelf opgeleide jongens, plus de keeper. Daar mogen we echt een voobeeld aan nemen, al zeg ik dat niet graag.

rvh1996
16 oktober 2010, 20:22
Ik vind dat hij eigenlijk al te oud is om nog door te breken. Wordt over paar maanden al 22!

CNG MrKrateos
16 oktober 2010, 22:10
Ik vind dat hij eigenlijk al te oud is om nog door te breken. Wordt over paar maanden al 22!

Jaap Stam speelde op z'n 19e ook nog voor DOS Kampen, pas op z'n 23e in Eredivisie (Willem II).

rvh1996
17 oktober 2010, 10:12
Ja maar ik zie Romario Sabajo niet zo goed worden als Jaap Stam. Labyad is 4 jaar jonger en is al veel verder dan Romario.

CNG MrKrateos
20 oktober 2010, 17:25
Ja maar ik zie Romario Sabajo niet zo goed worden als Jaap Stam. Labyad is 4 jaar jonger en is al veel verder dan Romario.

Nee, toen zagen ze Jaap Stam ook nog niet zo goed worden, anders zat hij daar niet ;)

Bacchus
28 juni 2011, 14:05
Romario #Sabajo, tot afgelopen seizoen actief bij #jongpsv, traint nu bij het werklozenteam vd #VVCS.
Waarvan akte...

Zuipwolde
21 augustus 2011, 10:54
Toch jammer dat hij al 22 is. Omdat dit altijd wel een speler is waarvoor je naar het stadion gaat. (Jong Psv)

Bas
21 augustus 2011, 11:31
Toch jammer dat hij al 22 is. Omdat dit altijd wel een speler is waarvoor je naar het stadion gaat. (Jong Psv)

Hij speelt inmiddels niet meer bij PSV.

Zuipwolde
21 augustus 2011, 11:38
Hij speelt inmiddels niet meer bij PSV.

Ja maar Wat ik bedoelde is .Dat ik Echt jammer vind dat hij niet is doorgebroken.

The Joker
21 augustus 2011, 12:25
Aangezien hij dus niet meer onder contract staat bij PSV, verplaats ik 'm naar 'Oud-PSV'ers'. Of hij daar echt veelbesproken gaat worden, betwijfel ik wel. :p

boertjekoe
21 augustus 2011, 12:40
Leuke naam, maar kwam simpelweg veel tekort om de hoofdmacht bij PSV te kunnen bereiken.

veldmannetje
22 augustus 2011, 14:21
heeft hij daar ooit de kans voor gehad dan??

Moest zelfs Andy V/d Meyde voor zich dulden, omdat die wel door Rutten was binnengehaald. Vond het altijd wel een getalenteerde voetballer, die niet altijd even slim bezig was, beetje als Lens overigens.

Misschien eentje om bij Faber bij Eindhoven onder te brengen.

Bas
22 augustus 2011, 16:11

Moest zelfs Andy V/d Meyde voor zich dulden, omdat die wel door Rutten was binnengehaald. Vond het altijd wel een getalenteerde voetballer, die niet altijd even slim bezig was, beetje als Lens overigens.

Zonder v/d meyde had hij ook niet gespeeld.

McGuigan
22 augustus 2011, 16:52

Als je het niet voor elkaar krijgt om hoger in de pikorde te staan dan Vd Meyde, heb je dan wel recht op meer kansen? :chinrub:

veldmannetje
23 augustus 2011, 12:45
Als je het niet voor elkaar krijgt om hoger in de pikorde te staan dan Vd Meyde, heb je dan wel recht op meer kansen? :chinrub:

snap je punt, maar Rutten is er niet happig om eigen jeugd te laten debuteren. Alleen in Laybad en Depay ziet hij het echt zitten.
Tamata, Zeefuik en Verkoelen waren/zijn in zijn ogen ook alleen noodverband.

Terwijl spelers als Manolev, Marcelo, Engelaar en Berg week in week uit door de ondergrens heen mochten zakken, :chinrub: dan heb ik zo mijn twijfels

McGuigan
23 augustus 2011, 13:37
snap je punt, maar Rutten is er niet happig om eigen jeugd te laten debuteren. Alleen in Laybad en Depay ziet hij het echt zitten.
Tamata, Zeefuik en Verkoelen waren/zijn in zijn ogen ook alleen noodverband.

Terwijl spelers als Manolev, Marcelo, Engelaar en Berg week in week uit door de ondergrens heen mochten zakken, :chinrub: dan heb ik zo mijn twijfels

Dus alleen omdat het eigen jeugd is (die dus nooit op een hoger niveau dan dat van Jong PSV hebben gespeeld) zijn ze voor jou een betere optie dan de huidige spelers? Als ze toegevoegde waarde hebben brengt Rutten ze ook (zie Labyad, Tamata, Wuytens, Zeefuik). Het is onzin om er van uit te gaan dat jeugdspelers, puur alleen omdat het de eigen jeugd is, het beter zouden doen terwijl ze nog nooit op een fatsoenlijk niveau hebben gespeeld en getraind.

veldmannetje
24 augustus 2011, 11:09
Niet helemaal mee eens McGuinan.
Als Rutten zijn gewenste versterkingen had gekregen afgelopen winterstop een spits en stand-in voor Manolev (die hij eigenlijk nog steeds wil), dan waren Tamata en Zeefuik niet aan het 1e toegevoegd. En waren hun aflopende contracten niet verlengd.

Het enigste waar ik PSV en de meeste forum leden, als je kwaliteiten zoekt voor je XI-tal, kijk eerst bij de eigen jeugd voordat je gaat shoppen.
En bij PSV gebeurt dat meestal precies andersom, die gaan eerst shoppen.

Als je spelers haalt, moet het een stuk beter zijn dan onze jonge talenten. Zo doen Mertens, Strootman en Wijnaldum het tot nu toe goed.
Maar jongens als Manolev, Marcelo, Engelaar, Berg en zelfs Nijland.
(vind Stef een talentvolle voetballer, maar krijgt nauwelijks de kans onder Rutten) Waarvan de 1e vier toch niet echt PSV-waardig zijn gebleken en dan kun je afvragen of dat beter is dan Tamata, Marcellis, Wuytens, Zeefuik en Aissati.

Zo geef je alleen meer geld uit, daardoor kwamen in de finaciele shit.
En PSV zal zuiniger moet omspringen met geld, 1 manier is meer gebruik te maken van de eigen jeugd. Zo hou je meer geld over voor versterkingen waar je ze echt nodig hebt.