PDA

View Full Version : Miskopen PSV

Pagina's : [1] 2

el berber
17 december 2008, 23:51
Ik zie alleen maar berichten over ex-psv spelers die enigszins wat voor ons betekent hebben. Hier kan je oude tijden herleven met spelers waar je toen om moest janken en nu om moet lachen over het feit dat zo'n speler ooit de clubkleuren van ons psv verdedigt hebben.

Kennen jullie Promanion(verbeter mij als ik zijn naam totaal verkeerd heb) nog. Om te janken zo slecht. Of van Ankeren en Lamptey. Wat zou er nu met hun gebeurd zijn?

Proud of PSV
18 december 2008, 00:26
Zo ken ik er ook wel een paar, lamey, ball, Robert, Rommedahl.. Uiteindelijk komen ze allemaal bij Ajax:p

LeicesterPhoolies
18 december 2008, 08:55
Slotje maar?

el berber
18 december 2008, 15:23
Zo ken ik er ook wel een paar, lamey, ball, Robert, Rommedahl.. Uiteindelijk komen ze allemaal bij Ajax:p

Haha daar heb je gelijk in.

Johan Derksen
18 december 2008, 16:07
Leandro do Bonfim bakte er in 2003 ook niet veel van.

Bacchus
18 december 2008, 16:48
Zenden! :cool:

LeicesterPhoolies
18 december 2008, 16:50
Zenden! :cool:

Wereldreactie :D

Ik ga toch voor Teddy Maybank

Basrabat
18 december 2008, 17:01
Leandro de huppelepups inderdaad. Werd met veel bombarie gehaald , maarja :D

Rebelrobbie is BACK!
18 december 2008, 17:35
Osmar fereyra was ook zon geval, veelbelovend maar 3 keer niks. Alcides vond ik ook maar een gevaar op de rechts of linksback. Leandro had ik ook meteen in me gedachten toen ik dit las. En Pla en Carizzo waren ook gehaald als beloftevolle spelers maar nee....

Tieky87
18 december 2008, 18:31
Tomek Iwan, Claudio, Hoogstrate

Goodfella
18 december 2008, 19:44
Marquino. :D

Juul
18 december 2008, 20:38
Archie Thompson, Lindsay Wilson, Georgi Gakhokidze, Yves Lenaerts, Jurgen Dirckx, Robert Fuchs, Léon Hese, Gino Coutinho,

KoningAlexIV
18 december 2008, 21:28
De nieuwe Ronaldo; Diego Tardelli :rolleyes: Had nog een hele tijd hoop in hem gehad maar toch.. ben blij dat hij gehuurd was ;)

Basrabat
18 december 2008, 22:09
Gakhokidze viel toch best mee ? :S

Proud of PSV
18 december 2008, 23:43
Vayrynen, VDLeegte, Feher, Sibon, om maar even bij de eredivisie te blijven:D

stas2
19 december 2008, 01:19
Abel Xavier ...

LeicesterPhoolies
19 december 2008, 08:15
Naast de al eerder aangehaalde Teddy Maybank:

Georg Koch, Niclas Jensen, Ivica Kralj, Ferry Maas, Igor Demo, Edwin van Ankeren, Raymond Beerens, Klas Ingesson, Jerry de Jong, Marco de Jong, Roberto Lanckohr, Rob McDonald, Stanley Menzo, Patrick Paauwe, Gregory PLayfair, Randy Samuel, Thomas Thorninger, Dick Schreuder, John Veldman, Bert Verhagen, Marciano Vink, Cemal Yilmaz, Erik-Jan van de Boogaard, Kenneth Brylle, Tommy Christensen, Peter Corbijn, Martin van Duren, Arthur Hoyer, Geo de Leeuw, Raymond Libregts, Quintus van der Meulen, Toine van Mierlo, Torbjorn Nilsson, Tommy Smolders, Hans Smulders, Jean Wilrich, Rene Wolffs, Ton Wouters.

En dat is alleen nog maar vanaf 1975.

Rijsbergen
19 december 2008, 08:56
Ik zie onze vriend Nii Lamptey nergens voorbij komen

LeicesterPhoolies
19 december 2008, 09:01

Die heeft tegen Feyenoord (geloof ik) eens 2x gescoord, dus da's al geen lachtertje meer.

Nobody
19 december 2008, 10:48

Georg Koch, Niclas Jensen, Ivica Kralj, Ferry Maas, Igor Demo, Edwin van Ankeren, Raymond Beerens, Klas Ingesson, Jerry de Jong, Marco de Jong, Roberto Lanckohr, Rob McDonald, Stanley Menzo, Patrick Paauwe, Gregory PLayfair, Randy Samuel, Thomas Thorninger, Dick Schreuder, John Veldman, Bert Verhagen, Marciano Vink, Cemal Yilmaz, Erik-Jan van de Boogaard, Kenneth Brylle, Tommy Christensen, Peter Corbijn, Martin van Duren, Arthur Hoyer, Geo de Leeuw, Raymond Libregts, Quintus van der Meulen, Toine van Mierlo, Torbjorn Nilsson, Tommy Smolders, Hans Smulders, Jean Wilrich, Rene Wolffs, Ton Wouters.

Hier ken ik er echt geen enkele van. Hoewel Koch was een keeper toch? Net als menzo. En Paauwe heeft nog bij Feijenoord gevoedbalt geloof ik. Maar verder ken ik ze niet. Dan passen ze dus goed in dit topic ;)

Hoetierick
19 december 2008, 12:54
Marcos!

Brandaris
19 december 2008, 13:56
Hier ken ik er echt geen enkele van. Hoewel Koch was een keeper toch? Net als menzo. En Paauwe heeft nog bij Feijenoord gevoedbalt geloof ik. Maar verder ken ik ze niet. Dan passen ze dus goed in dit topic ;)

Koch, Kralj en Menzo....allemaal de pech gehad dat Waterreus er rond liep. Misschien niet de allerbeste keeper ooit....maar wat een karakter:cool:

usPSVkuh
19 december 2008, 14:20

die stond er boven in posts al bij:p

Rebelrobbie is BACK!
19 december 2008, 14:43
Vayrynen, VDLeegte, Feher, Sibon, om maar even bij de eredivisie te blijven:D

Mwa hier ben ik het niet zo heel mee eens, Sibon was toch altijd wel een goede pinchhitter, Feher net als Addo een fijne 12de man en Vayrynen toch ook soms wel belangrijker geweest dan de personen die bij voorgaande posts zijn verschenen.

Rebelrobbie is BACK!
19 december 2008, 14:44
Takak en Arvid Smit horen hier ook prima in thuis.

usPSVkuh
19 december 2008, 14:53
en wat dacht je van Marcello onze braziliaanse topspits:o

*^*Marjolein*^*
19 december 2008, 14:54
Ik zie alleen maar berichten over ex-psv spelers die enigszins wat voor ons betekent hebben. Hier kan je oude tijden herleven met spelers waar je toen om moest janken en nu om moet lachen over het feit dat zo'n speler ooit de clubkleuren van ons psv verdedigt hebben.

Kennen jullie Promanion(verbeter mij als ik zijn naam totaal verkeerd heb) nog. Om te janken zo slecht. Of van Ankeren en Lamptey. Wat zou er nu met hun gebeurd zijn?

Vorig jaar de dochter van Prommayon in mijn stageklas gehad. Ik kende hem niet maar het werd me direct verteld door een leerkracht. Bijzonder hoor.... ;)

Harmeulius
19 december 2008, 15:07
Osmar fereyra was ook zon geval, veelbelovend maar 3 keer niks. Alcides vond ik ook maar een gevaar op de rechts of linksback. Leandro had ik ook meteen in me gedachten toen ik dit las. En Pla en Carizzo waren ook gehaald als beloftevolle spelers maar nee....

Ferreyra heeft inmiddels anders wel 5 A-interlands gespeelt voor Argentinie;)

stealthhero
19 december 2008, 15:08
Ismail Aissati!!!

Jahoor ik heb hem weer gevonden:p

usPSVkuh
19 december 2008, 15:15

Inderdaad doet het stiekum weer goed

Hoetierick
19 december 2008, 15:40
Boudewijn Pahlplatz met zijn onnavolgbare passeerbewegingen!

Rebelrobbie is BACK!
19 december 2008, 16:46

waar speelt hij nou? Was hij niet naar het koude Rusland verdwenen? Van die interlands is knap maar bij PSV is die geflopt, en volgens mij voordat hij naar PSV ging was hij ook belangrijke kracht geweest voor Jong-Argentinie.

Harmeulius
19 december 2008, 18:46
waar speelt hij nou? Was hij niet naar het koude Rusland verdwenen? Van die interlands is knap maar bij PSV is die geflopt, en volgens mij voordat hij naar PSV ging was hij ook belangrijke kracht geweest voor Jong-Argentinie.

op het moment speelt hij Dnipro Dnipropetrovsk in Oekraine.

De Bouterbaas
19 december 2008, 18:58
Terug naar het topic:
Yung mo Hu, ergens in de jaren 70 (staat in m'n panini album van 77/78). Ik word oud!:eek:

el berber
19 december 2008, 20:47
Terug naar het topic:
Yung mo Hu, ergens in de jaren 70 (staat in m'n panini album van 77/78). Ik word oud!:eek:

Yung mo wie???

De Bouterbaas
19 december 2008, 22:57
Yung mo wie???
precies! Overigens schreef ik z'n naam niet goed, nu wel: Jung-Moo Huh , nu bondscoach van Zuid Korea! Een Hiddink in de dop, haha

Loki
19 december 2008, 23:06
Het lijstje van Ajax blijft leuker (en triester). :p

De Bouterbaas
19 december 2008, 23:18
Het lijstje van Ajax blijft leuker (en triester). :p
klopt, ik noem felix gasselich. had wel een snor maar nooit een basisplaats.

master1000
20 december 2008, 02:03
Ik zal ook maar eens een naam uit de hoge hoed toveren :
Davy Oyen!! Toch goed voor 19 apps voor psv

Vhallen
20 december 2008, 08:56
Prommayon

Kleine dikkerd was dat vroeger

Hoetierick
20 december 2008, 20:40
Prommayon kwam volgens mij uit de eigen jeugd.

Nog zo'n topaankoop: Marciano Vink

DeBlauweDraeck
21 december 2008, 18:29
Leandro&Tardelli vind ik erg grappig idd, die werden met zoveel bombarie gebracht in Eindhoven :D

Koch vond ik spannend(ik was toen erg jong) omdat Waterreus mijn held was, dus ik was bang dat Koch zou winnen.

Valt me ook op dat zowel Reiziger als Kluivert niet genoemd worden, jezus wat een drama aankopen waren dat hee..

Of onze chinees, hoe heet ie ookweer?

Rebelrobbie is BACK!
21 december 2008, 19:40
owja klopt:P Xiang sun ofzoiets of was het andersom Sun Xiang iig zoiets dacht ik...

Goodfella
21 december 2008, 20:04
En Micheal Lamey. :D Wat een drama was dat zeg. :p

De Bouterbaas
21 december 2008, 22:48
Prommayon kwam volgens mij uit de eigen jeugd.

Nog zo'n topaankoop: Marciano Vink
Ik vond Vink wel goed, maar helaas was hij altijd geblesseerd.

Joël
22 december 2008, 08:52
Vonlanthen zou ook het grootste talent ter wereld zijn, maar dat is er niet bepaald uitgekomen...:(

Ramzi was ook een drama

LeicesterPhoolies
22 december 2008, 09:51
Gino Coutinho, Nyron Wau, Gerald Sibon, Ivica Kralj, Jurgen Dirkx, Andrei Skerla, Tomek Iwan, Ovidiu Stinga, Bjorn Becker, Johan Pater, Davey Oyen, Wilburt Need, Marcos, Jorginho, Igor Demo, Giogi Gakhokidze (matig..) Fagner, Van der Leegte, Nguyen, Van der Laan, Jan Willem van Ede, Sergei Temrukov, Vampeta (héérlijke braziliaan...) Claudio (toen nog uitgeleend aan Sittard in 2002 dacht ik..) Fachry Tuasamu.

4 opgezocht, de rest kende ik nog wel...:(
Van Sergei Temrukov, Fachry Tuasamu had ik nog nooit gehoord. Evenals van Bjorn Becker en Jan Willem van Ede...

Je kunt Vampeta toch echt geen lachertje noemen. De rest klopt wel in dit rijtje. Ik heb overigens in mijn rijtje alleen aankopen gezet en niet alle spelers die wel in het internaat hebben gezeten maar het verder nooit hebben gehaald.

Goodfella
22 december 2008, 14:47
Wat is er eigenlijk mat Marquino en Claudió gebeurd na hu vertrek bij PSV?

Brandaris
22 december 2008, 15:10
Leandro&Tardelli vind ik erg grappig idd, die werden met zoveel bombarie gebracht in Eindhoven :D

Koch vond ik spannend(ik was toen erg jong) omdat Waterreus mijn held was, dus ik was bang dat Koch zou winnen.

Valt me ook op dat zowel Reiziger als Kluivert niet genoemd worden, jezus wat een drama aankopen waren dat hee..

Of onze chinees, hoe heet ie ookweer?

Ach, voor voetballers als Tardelli en Kluivert geldt wel dat ze in hét seizoen 06/07 hebben gescoord. En eigenlijk is iedereen die gescoord heeft in dat seizoen een beetje held:cool: Verder was het misschien wel drama:D

henkietankie
22 december 2008, 23:27
Ik vond de exoten uit het team van Bobby Robson toch wel het ergste. Het was een wonder dat daarin nog Nilis en Van Nistelrooij speelden, maar achterin.... Xavier, Jorginho of zoiets, verschrikkelijk slecht.

Rijsbergen
23 december 2008, 08:39
Ik vond de exoten uit het team van Bobby Robson toch wel het ergste. Het was een wonder dat daarin nog Nilis en Van Nistelrooij speelden, maar achterin.... Xavier, Jorginho of zoiets, verschrikkelijk slecht.

Klopt, Jorginho....:D dat was echt een drama

Joël
23 december 2008, 12:16
Klopt, Jorginho....:D dat was echt een drama

En met Davy Oyen en Marcos er nog bij...:o

Maar volgens mij was Nikiforov er toen ook al bij en hij vormde later met Hofland een bijzonder degelijk centrum. Dat kun je je nu haast niet meer voorstellen ;)

De Bouterbaas
23 december 2008, 16:03
Vampeta (héérlijke braziliaan...)

Vampeta was erg goed, maar kwam niet zo goed uit de verf helaas.

Ralf Edström
23 december 2008, 20:25

Glenn Hysen. Niet superslecht met 12 goals maar er werd meer van verwacht. Jerry de Jong deed het altijd goed tegen Ajax.

Johan Derksen
23 december 2008, 20:43
Dit topic geeft me een goed gevoel over onze huidige selectie... moet je nagaan! :D

Ralf Edström
23 december 2008, 22:44
Dit afzeik topic had het op het oude forum niet overleefd. Positief zijn over onze club, en niet de mensen die zich hebben ingezet voor onze club afzeiken.
Ik denk dat PSV door de jaren heen goede en slechte spelers heeft gehad, en ook goede en slechte supporters. Goede en slechte forummers. Eigenlijk is dit geen topic waard, en hebben deze jongens ervoor gezorgt door niet te presteren, dat er nieuwe spelers kwamen, zoals Romario, en Nilis, enz. Als Gillhaus 3 keer had gescoord in de EC 1 finale, was romario niet nodig geweest. Voor een mooie toekomst heb je dus ook dit soort mindere goden nodig.
Blijf erbij dat dit topic niet nodig is.

De Bouterbaas
23 december 2008, 22:53
Dit afzeik topic had het op het oude forum niet overleefd. Positief zijn over onze club, en niet de mensen die zich hebben ingezet voor onze club afzeiken.
Ik denk dat PSV door de jaren heen goede en slechte spelers heeft gehad, en ook goede en slechte supporters. Goede en slechte forummers. Eigenlijk is dit geen topic waard, en hebben deze jongens ervoor gezorgt door niet te presteren, dat er nieuwe spelers kwamen, zoals Romario, en Nilis, enz. Als Gillhaus 3 keer had gescoord in de EC 1 finale, was romario niet nodig geweest. Voor een mooie toekomst heb je dus ook dit soort mindere goden nodig.
Blijf erbij dat dit topic niet nodig is.
Deels mee eens Ralf, er zullen altijd dicussies blijven bestaan over de toegevoegde waarde van bepaalde spelers. Ik denk dat er een aantal aardige voetballers tussen staan, een aantal nuttige waterdragers en een aantal flutaankopen. Uiteindelijk hebben veel van de genoemde voetballers voortijdig het veld moeten ruimen (mooie woordkeuze;) en lijkt daarmee hun waarde gewogen en te licht bevonden.

Ralf Edström
23 december 2008, 23:23
Deels mee eens Ralf, er zullen altijd dicussies blijven bestaan over de toegevoegde waarde van bepaalde spelers. Ik denk dat er een aantal aardige voetballers tussen staan, een aantal nuttige waterdragers en een aantal flutaankopen. Uiteindelijk hebben veel van de genoemde voetballers voortijdig het veld moeten ruimen (mooie woordkeuze;) en lijkt daarmee hun waarde gewogen en te licht bevonden.

En zo is het. Gewoon kans om bij PSV te mogen voetballen gegrepen, maar gewoonweg tekort gekomen. Niks mis mee.

el berber
23 december 2008, 23:28
Laten we maar alleen maar positief blijven en geen kritiek hebben. Gooi 'm maar op slot.

Ralf Edström
23 december 2008, 23:30
Laten we maar alleen maar positief blijven en geen kritiek hebben. Gooi 'm maar op slot.

Kritiek moet je hebben als de spelers er nog zijn. Niet als ze al weg zijn.

Rebelrobbie is BACK!
24 december 2008, 00:25
Ag kom nou, het is opzich gewoon leuk dat je de vergeten namen terugziet. Misschien beter een topic voor satire dan voor dit onderdeel. Maar al met al vind ik het wel een grappig topic en ben niet te enige aangezien er 3 pagina's zijn gevuld:)

De Bouterbaas
24 december 2008, 02:38
Onzin, kritiek is prima, maar te vaak is het kritiek om de kritiek. Het is makkelijk afzeiken als je de spelers amper hebt meegemaakt. Er liep/loopt een hoop brandhout op de velden, maar er zijn ook veel voetballers die "meets expectations" zijn. Geen hoogvliegers, geen slechte voetballers. De dobber waar de meeste clubs op drijven. Die verdienen m.i. wat meer respect.

Brandaris
24 december 2008, 11:31
En over dat brandhout gaat dit topic....en gezien het aantal posts is er wat te discussieren. Dus gewoon mee discussieren, geef maar aan waarom iemand géén brandhout was. En als iemand dit topic niet leuk vind.....er zijn genoeg andere topics;)

el berber
24 december 2008, 13:06
Ik heb dit topic geopend omdat er nu veel kritiek(terecht of onterecht) is op de huidige selectie. Maar als je naar het verleden kijkt zijn er toch(aangezien de namen die hier voorbij vliegen) heel veel die er niks van hebben gebakt in het phillipsstadion. Maar toch is het elke keer goed gekomen. En het is toch een stukje nostalgie...want je bent toch benieuwd naar wat anderen vinden(vonden) van die spelers. Ik wel in ieder geval.

guypsv
24 december 2008, 16:57
Die heeft tegen Feyenoord (geloof ik) eens 2x gescoord, dus da's al geen lachtertje meer.

Dat was tegen Ajax toen we met 4-1 wonnen! Ajax was toe zeer succesvol in die tijd en wij speelden bagger dat seizoen. Desondanks bljft een 4-1 overwinning op Ajax altijd leuk:D

Merel
24 december 2008, 17:00
En er niks mis mee om daar later nog hartelijk over te lachen. Dat moet gewoon kunnen. Alsof die spelers daar ook maar een minuut langer van wakker liggen van wat wij van ze vinden of dat ze hier achter het forum kruipen om maar te kijken wat die 'supporters van PSV' wel niet van ze vinden.
We mochten willen dat we zo belangrijk waren :o

Hoetierick
26 december 2008, 13:29
En er niks mis mee om daar later nog hartelijk over te lachen. Dat moet gewoon kunnen. Alsof die spelers daar ook maar een minuut langer van wakker liggen van wat wij van ze vinden of dat ze hier achter het forum kruipen om maar te kijken wat die 'supporters van PSV' wel niet van ze vinden.
We mochten willen dat we zo belangrijk waren :o

De kans is idd erg klein dat de spelers tijdens de lunch bespreken wat er allemaal wordt geschreven op het forum. Ik zie hoogstens Jan Reker er voor aan dat hij onder een alias zijn eigen beleid staat te verdedigen.

En als destijds Frank Arnesen met droge ogen beweert dat een speler als Marcos een echte, keiharde Zuid-Amerikaanse verdediger is, en je ziet die jongen spelen, dan mag je achteraf wel lachen ja.

Lachen om de tegenstander is 1 ding. Je moet ook zelfspot hebben. Er wordt niemand bedreigd, niemand onheus bejegend, er worden spelers genoemd die het niveau van PSV niet hebben gehaald. So what?!

Merel
26 december 2008, 19:48
Precies, het maakt ze niet minder als persoon maar er gewoon iets van zeggen maakt toch niks uit. Ligt die speler niet wakker van. Die zal wel denken:''Maar ik verdien meer sucker!''

Dirk Marcellis
26 december 2008, 22:25
Gudjohnsen

Publicly Displayed Name
27 december 2008, 12:23
Ik zal ook maar eens een naam uit de hoge hoed toveren :
Davy Oyen!! Toch goed voor 19 apps voor psv

Speelt nu bij KVSK United:D

Swazi
27 december 2008, 13:37
George Koch.

Stanley "Grandel" Menzo

el berber
27 december 2008, 15:13
Stanley Menzo haha Ik kan me wel een heerlijke pot herinneren uit tegen Werder Bremen. Was de bal nu wel of niet over de lijn...

Swazi
27 december 2008, 15:16
5-4 was dat toch ?
op de valreep lagen we er toen uit.
zoals we er zovaak op de valreep uitlagen.
tegen Barca, tegen Depor.

el berber
27 december 2008, 16:10
Dat was tegen Leverkusen.. Ik bedoel de wedstrijd uit tegen Werder. Waterreus raakte geblesseerd en Menzo had ons door de wedstrijd van z'n leven te keepen, een ronde verder gebracht.

De Bouterbaas
27 december 2008, 16:18
Dat was tegen Leverkusen.. Ik bedoel de wedstrijd uit tegen Werder. Waterreus raakte geblesseerd en Menzo had ons door de wedstrijd van z'n leven te keepen, een ronde verder gebracht.
Goeie vent die Menzo. Sympathiek.

Libaboy
27 december 2008, 20:49
owja klopt:P Xiang sun ofzoiets of was het andersom Sun Xiang iig zoiets dacht ik...

We hadden met hemwel de eerste chinees in de champions league :cool:

040
28 december 2008, 10:59
Kritiek moet je hebben als de spelers er nog zijn. Niet als ze al weg zijn.

Zo is het. Met modder gooien doen ze maar elders. Ik ken zo een paar clubs waar ze er heel erg goed in zijn .........:D (sorry Willem van H.)

Gini
28 december 2008, 13:06
Ik vind Kenneth Brylle en Marciano Vink er niet bij horen.

Vink is helaas veel geblesseerd geweest maar heeft echt wel goede wedstrijden gespeelt en zijn waarde gehad.

Kenneth Brylle maakte in zijn 1e seizoen bij psv 17 goals, niet echt slecht toch, Ibrahimovitz maakte er voor ajaks nooit meer dan 13.

De Bouterbaas
28 december 2008, 15:32
[QUOTE=Ibrahimovitz maakte er voor ajaks nooit meer dan 13.[/QUOTE]

Komt omdat 'ie zo'n waanzinnig moeilijke naam heeft:D

Maastrichtenaar
29 december 2008, 01:09
http://www.psv.nl/upload/66754_661_1160468490937-Tardelli3752.jpg

:D:D:D

Bacchus
29 december 2008, 08:05
Stanley Menzo haha Ik kan me wel een heerlijke pot herinneren uit tegen Werder Bremen. Was de bal nu wel of niet over de lijn...

Ruim over de lijn! :D
Dank Stanley!! :D

Verder natuurlijk geen fantastische keeper meer toen hij bij PSV kwam. Hij kostte ons ook punten europees nadat hij op eenzelfde wijze (corner) als bij Ajaks (Tegen Auxerre?) een gruwelijke vormcrisis inluidde.
In zijn hoogtijdagen bij Ajaks vond ik het een heerlijke keeper. Zeker geen lijnkeeper zoals onze Isaksson. ;)

LeicesterPhoolies
29 december 2008, 08:22
Ruim over de lijn! :D
Dank Stanley!! :D

Verder natuurlijk geen fantastische keeper meer toen hij bij PSV kwam. Hij kostte ons ook punten europees nadat hij op eenzelfde wijze (corner) als bij Ajaks (Tegen Auxerre?) een gruwelijke vormcrisis inluidde.
In zijn hoogtijdagen bij Ajaks vond ik het een heerlijke keeper. Zeker geen lijnkeeper zoals onze Isaksson. ;)

Heerlijke avond was dat, die uitwedstrijd van ajax tegen Auxerre. PSV speelde dezelfde avond thuis in Europa en alle kroegen waren vol, ik denk dat er harder gejuicht is voor de goal van Auxerre die avond....

LeicesterPhoolies
29 december 2008, 08:24
Gudjohnsen

Eidur Gudjohnson? Die bedoel je toch he? Een lachertje bij PSV????

Sorry hoor, maar dan snap je er helemaal geen hout van. Die jongen is heel jong naar PSV gekomen, in het tweede gespeeld en is zwaar geblesseerd geraakt, PSV heeft meegeholpen aan zijn revalidatie en toen bleek dat het moeilijk was voor hem om in het eerste te komen hebben ze meegeholpen aan een transfer.

Joël
29 december 2008, 21:11

Sorry hoor, maar dan snap je er helemaal geen hout van. Die jongen is heel jong naar PSV gekomen, in het tweede gespeeld en is zwaar geblesseerd geraakt, PSV heeft meegeholpen aan zijn revalidatie en toen bleek dat het moeilijk was voor hem om in het eerste te komen hebben ze meegeholpen aan een transfer.

Wel jammer dat hij destijds die enorme kans tegen barça miste.

Als we het dan toch over wedstrijden tegen Barça hebben, dan komt de naam van een mislukte speler naar boven: Rene Klomp :mad:

StiffNipplesPart2
30 december 2008, 11:47
Vorig jaar de dochter van Prommayon in mijn stageklas gehad. Ik kende hem niet maar het werd me direct verteld door een leerkracht. Bijzonder hoor.... ;)

Prommayon voetbalt nog steeds, bij Blauw-geel '38 in de eerste klasse (koploper) amateurs. Volgens mij debuteerde hij bij PSV in de wedstrijd dat Romario zijn enkel door Gentile aan gruzelementen werd geholpen, PSV- FC Den Haag 9-2. Dat waren nog eens tijden.

Hoetierick
30 december 2008, 20:34

Klopt helemaal. Ze dachten bij PSV dat hij nooit meer op niveau zou kunnen voetballen. Inschattingsfoutje van de PSV-leiding

LeicesterPhoolies
1 januari 2009, 02:24
Klopt helemaal. Ze dachten bij PSV dat hij nooit meer op niveau zou kunnen voetballen. Inschattingsfoutje van de PSV-leiding

Volgens mij niet helemaal. Wat ik er nog van weet is dat ze Eidur heel graag hadden willen houden, maar dat Eidur op het eind van zijn revalidatie zelf weer heel graag op (redelijk) niveau wilde gaan spelen, vandaar dat hij naar Denemarken is gegaan, in plaats van bij PSV in het tweede te blijven spelen. Vandaar is het voor hem redelijk rap gegaan.

Ralf Edström
1 januari 2009, 16:41
Aisatti kan je ook neerzetten hier dan.

Rebelrobbie is BACK!
3 januari 2009, 22:41
mwa op je 16de in de basis tegen AC Milan? Wereldgoal tegen Real Madrid? Ben het niet eens met je.

Libaboy
3 januari 2009, 23:44
http://english.psv.nl/upload/138508_661_1169739012698-MichaelBall205.jpg

Michael Ball, als ik het me goed kan herinneren dan werd deze man een paar uur voor het einde van de transferperiode gehaald :confused:
11 wedstrijden gespeeld en weer weggegaan, speelt nu volgens mij wel in de basis bij manchester city

KoningAlexIV
4 januari 2009, 01:05
Mwa, echt een lachertje vond ik Ball niet. Had meer het gevoel dat hij nooit echt een kans kreeg om te voetballen hier. Was wel een dure speler volgens mij.

Rebelrobbie is BACK!
4 januari 2009, 14:35
http://english.psv.nl/upload/138508_661_1169739012698-MichaelBall205.jpg

Michael Ball, als ik het me goed kan herinneren dan werd deze man een paar uur voor het einde van de transferperiode gehaald :confused:
11 wedstrijden gespeeld en weer weggegaan, speelt nu volgens mij wel in de basis bij manchester city

wel de fatsoelijkste linksback na Lee, Ball komt nu bij City ook op het tweede plan met de komst van Bridge van Chelsea.

KoningAlexIV
4 januari 2009, 15:23
wel de fatsoelijkste linksback na Lee, Ball komt nu bij City ook op het tweede plan met de komst van Bridge van Chelsea.

Lijkt me niet raar, Bridge is een prima linksback. Garrido speelt daar toch ook linksback? Zijn toch niet de minste backs die hij voor zich heeft. Lijkt me eerlijk gezegt ook niet vreemd als hij naar een nieuwe club mag zoeken. Bij City willen ze volgens mij echt alles kopen wat vast en los zit.

Dirk Marcellis
4 januari 2009, 16:23

Wat heeft hij dan voor PSV betekent?

LeicesterPhoolies
4 januari 2009, 21:10
Wat heeft hij dan voor PSV betekent?

Er is een verschil tussen lachertjes, degenen die gewoon duidelijk niet goed genoeg waren voor het niveau PSV, zowel voor als na de tijd dat ze hier hebben gespeeld en die paar jongens die absoluut niet de mogelijkheid hebben gekregen door trainers (Michael Ball bijvoorbeeld, Koeman en na hem Vergoossen zagen het helemaal niet in hem zitten, mijns insziens ten onrechte) of door blessures, Gudjonson. Als Eidur niet geblesseerd was geraakt, wat dan?

Dirk Marcellis
5 januari 2009, 15:54
Er is een verschil tussen lachertjes, degenen die gewoon duidelijk niet goed genoeg waren voor het niveau PSV, zowel voor als na de tijd dat ze hier hebben gespeeld en die paar jongens die absoluut niet de mogelijkheid hebben gekregen door trainers (Michael Ball bijvoorbeeld, Koeman en na hem Vergoossen zagen het helemaal niet in hem zitten, mijns insziens ten onrechte) of door blessures, Gudjonson. Als Eidur niet geblesseerd was geraakt, wat dan?

Dan had ie (waarschijnlijk) bij een subtopper gespeeld vanwege de hevige concurentie, en waarschijnlijk had hij vanwege zijn leeftijd nooit een kans gekregen.

LeicesterPhoolies
5 januari 2009, 15:56
Dan had ie (waarschijnlijk) bij een subtopper gespeeld vanwege de hevige concurentie, en waarschijnlijk had hij vanwege zijn leeftijd nooit een kans gekregen.

Of hij was verder gegaan op de voet waar hij al was en PSV had hem voor veel geld verkocht... We zullen het nooit weten.

De Bondscoach
5 januari 2009, 15:59
Klas Ingesson... Teddy 'mee op de bènk' maybank... Edwin van Ankeren...

Hoetierick
6 januari 2009, 13:20
Jorginho. De linksback van de toekomst.

Kruspe
6 januari 2009, 14:53
http://i.cn.cz:8080/3/1075985844_xavier-abel.jpg

Alleen al voor zn kapsel, Abel Xavier:D

Loki
7 januari 2009, 22:55
Ajax verslaat PSV tog ruim in deze ik zal even een lijstje ter amusement neerzetten.

Gabrich (4 Miljoen zogenaamde wereldspits, aantal goals: 1 (vrienschappelijk)
Christopher Kanu: broertje van, wat een trieste speler, heeft nog wat in de eerste divisie gestunteld
Veldman:
Krohn Dehli: Deens tobtalent, zelfs 2 keer gehaald volgens mij
Ledezma: ( ? Miljoen, Strijd tegenwoordig in de lagere regionen van het duitse voetbal)
Santos: Wereldkampioen met brazillie in 94, bij ajax was zijn hoogtepunt zijn recordsnelle rode kaart als invaller (17 seconden)
Colin: Deze treurige speler kennen jullie nog wel.
Verlaat: Vreemd genoeg mislukt bij ajax heeft een succesvolle carriere gehad.
Vierklau: 5 miljoen!, nog slechter dan Oleguer nu is.

De spanjaarden
Juanfran: Behoort tot de groep spaanse mislukkelingen van de jaren 2000
Roger: Opperhoofd van de groep spaanse mislukkelingen
Urzaiz: Medicijnman
Luque: Te pijnlijk, 3 miljoen per jaar verdient ie (best betaalde eredivisiespeler ooit volgens mij)
Oleguer: De topverdediger die in 2005 nog in de CL finale stond met Barca, helaas is ook deze Spanjaard mislukt.

Roda JC
Sonck: wereldspits
Soetars
Anastasiou

De rest:
Daniel Cruz
Demtjenko
Delorge
Hersi
Kuffour
van Loen
Ikedia
Obodai
Heijkblok
Vonk
enz enz.

LeicesterPhoolies
8 januari 2009, 09:23
Ajax verslaat PSV tog ruim in deze ik zal even een lijstje ter amusement neerzetten.

Christopher Kanu: broertje van, wat een trieste speler, heeft nog wat in de eerste divisie gestunteld
Veldman:
Ledezma: ( ? Miljoen, Strijd tegenwoordig in de lagere regionen van het duitse voetbal)
Santos: Wereldkampioen met brazillie in 94, bij ajax was zijn hoogtepunt zijn recordsnelle rode kaart als invaller (17 seconden)

De spanjaarden
Luque: Te pijnlijk, 3 miljoen per jaar verdient ie (best betaalde eredivisiespeler ooit volgens mij)
Oleguer: De topverdediger die in 2005 nog in de CL finale stond met Barca, helaas is ook deze Spanjaard mislukt.

Roda JC
Soetars
Anastasiou

De rest:
Daniel Cruz
Demtjenko
Delorge
Hersi
Kuffour
van Loen
Ikedia
Obodai
Heijkblok
Vonk
enz enz.

En Felix Gasselich? Is dat geen lachertje geweest in jullie ogen? Die Veldman heeft trouwens ook nog een blauwe maandag in Eindhoven gespeeld.

Loki
8 januari 2009, 14:06
En Felix Gasselich? Is dat geen lachertje geweest in jullie ogen? Die Veldman heeft trouwens ook nog een blauwe maandag in Eindhoven gespeeld.

Geen lachertje denk ik, heb hem nooit zien spelen maar zijn statistieken zijn niet lachwekkend. Lijkt me meer een matige aankoop zoals rommedahl en kennedy.

Bacchus
8 januari 2009, 15:25

Alleen al voor zn kapsel, Abel Xavier:D
http://images.entertainmentearth.com/%5CAUTOIMAGES%5CNC04320lg.jpg
Zoek de verschillen? :D

Koja2
9 januari 2009, 02:35
Welke gek zet Stinga als lachertje neer? Was lange tijd een van de beste die we hadden.... :confused: Vampeta haalde na zijn sportschool/doping vakantie toch maar mooi het Braziliaans elftal, ongeacht de kletspraat van Hans Kraaij sr.

Het was altijd lachen met Twan -we zullen nooit meer scoren- Scheepers, de te kleine Nii lampie, Kralj, etc en nu hebben we Zonneveld en Dszuzak.

Igor Demo maakte ook een mooie entree, die gaf bij zijn eerste balcontacten een paar doelpunten weg, of was dat Skerla?

Pahlplatz scheen altijd erg goed te trainen....

Verder wordt Reker ook vaak genoemd vanwege zijn komische kwaliteiten.

De Bouterbaas
10 januari 2009, 20:47
Welke gek zet Stinga als lachertje neer? Was lange tijd een van de beste die we hadden.... :confused: Vampeta haalde na zijn sportschool/doping vakantie toch maar mooi het Braziliaans elftal, ongeacht de kletspraat van Hans Kraaij sr.

Het was altijd lachen met Twan -we zullen nooit meer scoren- Scheepers, de te kleine Nii lampie, Kralj, etc en nu hebben we Zonneveld en Dszuzak.

Igor Demo maakte ook een mooie entree, die gaf bij zijn eerste balcontacten een paar doelpunten weg, of was dat Skerla?

Pahlplatz scheen altijd erg goed te trainen....

Verder wordt Reker ook vaak genoemd vanwege zijn komische kwaliteiten.
Gilles de Bilde heeft ook nog eens een blauwe maandag bij PSV gevoetbald. Scoorde trouwens in z'n eerste seizoen waanzinnig veel. Daarna werd het rap stiller.

CNG MrKrateos
12 januari 2009, 13:11

Ja, mee eens.

Bacchus
12 januari 2009, 13:14
Gilles de Bilde heeft ook nog eens een blauwe maandag bij PSV gevoetbald. Scoorde trouwens in z'n eerste seizoen waanzinnig veel. Daarna werd het rap stiller.
Gilles de Bilde bezorgde ons de titel in zijn eerste (half) jaar...
Daarna nog een redelijk jaar en zijn derde jaar was het gebeurd met 'm...
Toch wil ik 'm geen lachertje van PSV noemen.

De Bouterbaas
12 januari 2009, 14:36
Gilles de Bilde bezorgde ons de titel in zijn eerste (half) jaar...
Daarna nog een redelijk jaar en zijn derde jaar was het gebeurd met 'm...
Toch wil ik 'm geen lachertje van PSV noemen.
Nee lachertje is inderdaad veel te negatief. Hij hoort alleen niet bij de iconen thuis. Eigenlijk moeten we een categorie "goeie middenmoot" oid hebben. Vooral z'n eerste half jaar was indrukwekkend en ik neem m'n petje daar voor af.

Bacchus
12 januari 2009, 14:38
Nee lachertje is inderdaad veel te negatief. Hij hoort alleen niet bij de iconen thuis. Eigenlijk moeten we een categorie "goeie middenmoot" oid hebben. Vooral z'n eerste half jaar was indrukwekkend en ik neem m'n petje daar voor af.

Hij kwam toen in de winterstop en redde het seizoen voor PSV. Wie weet een 'Toivonen avant la lettre'?

De Bouterbaas
12 januari 2009, 14:52
Hij kwam toen in de winterstop en redde het seizoen voor PSV. Wie weet een 'Toivonen avant la lettre'?
Ik hoop het van harte. Als hij het top doet, krijgt hij van mij de Geuzennaam "Erik de Noorman".

Bacchus
12 januari 2009, 14:53
Ik hoop het van harte. Als hij het top doet, krijgt hij van mij de Geuzennaam "Erik de Noorman".
Laat die naam dan gelijk op je reet tattoeëren! :D

LeicesterPhoolies
12 januari 2009, 14:56
Laat die naam dan gelijk op je reet tattoeëren! :D

Daar zal geen plaats meer zijn. Staat daar niet al:

Paulus de Boskabouter?

De Bouterbaas
12 januari 2009, 15:06
Daar zal geen plaats meer zijn. Staat daar niet al:

Paulus de Boskabouter?
Ja, ik moet zeggen, het wordt wat vol op m'n bilpartij.

Seki
14 januari 2009, 15:31
Marcos!

Was dat niet dat mannetje dat een uitbrander kreeg van Waterreus bij de zoveelste tegengoal van Heerenveen? Wat een verschrikkelijk seizoen was dat. Of was dat Jorginho?

Wie stond er ook weer als enige man achterin tegen Barca toen we bij 2-2 een vrije trap verprutsten? René Klomp ofzo?

Ghakokidze is een held! Hij maakte nog eens de 2-2 tegen Utrecht (hij was daarvoor een half jaar niet gebruikt, de trainer wist zelfs niet waar hij vandaan kwam), waarna Bruggink in de 97e minuut de 2-3 maakte, waardoor we toch nog CL haalden (als derde). Ik weet nog precies waar ik Langs de Lijn zat te luisteren, een geniale middag. Volgens mij moest Feyenoord verliezen bij Vitesse en PSV winnen bij Utrecht. Bij rust stond Feyenoord 1-0 voor en wij 2-0 achter. Het eindigde in 2-1 voor Vitesse en 2-3 voor ons, een heerlijke middag. Ghakokidze dus, een held. In tegenstelling tot Adil Ramzi, wat een ramp.

Seki
14 januari 2009, 15:32
En De Bilde kwam, zag en gaf ons de titel. Daarnaast scoorde hij ook nog een paar keer tegen Newcastle volgens mij. In elk geval zeker geen lachertje idd.

Seki
14 januari 2009, 15:35

Veldman:

De spanjaarden

Roda JC
Soetars
Anastasiou

De rest:
Daniel Cruz
Demtjenko
Delorge
Hersi
Kuffour
van Loen
Ikedia
Obodai
Heijkblok
Vonk
enz enz.

Gabrich heeft een eigen Wikipediapagina. Daarop staat de mooie anekdote dat Ronald de Boer na een half jaar nog steeds niet wist of die man nou links of rechtsbenig was.

Ik meen me ook te herinneren dat Frank de Boer na één helftje met Gabrich in het team tierend de kleedkamer binnenkwam en riep: 'Wat voor imbeciel hebben ze nou weer aangekocht?!'

Koja2
15 januari 2009, 18:00
Kan je dit lijsje naar de VI zenden? Die vinden het wel mooi als Ajax recordhouder is (meeste punten op zondag, tussen de 20ste en 30ste minuut het meest gescoord, jongste ballenjongen etc etc) :D

De grootste giller was volgens mij toch die Chileen Ledezma. Ajax heeft hem op Schiphol ontvoerd en hem snel een miljoenencontract aangeboden terwijl hij dacht voor Feyenoord te gaan spelen. :D

Helaas bleek het scoutingsrapport van Feyenoord niet per ongeluk in amsterdamse handen te zijn gekomen ;)

Dat record van Santos zag ik live tussen de F-side in de arena. In stilte me kapot gelachen om de reacties om mij heen. Eerst iedereen 'ha, lekker Santos' en na een paar tellen stond hij al weer onder de douche, het publiek verbijsterd achterlatend... :)

Veldman:

De spanjaarden

Roda JC
Soetars
Anastasiou

De rest:
Daniel Cruz
Demtjenko
Delorge
Hersi
Kuffour
van Loen
Ikedia
Obodai
Heijkblok
Vonk
enz enz.

Levyashin3
16 januari 2009, 11:45
Georch Koch, Dimitri Kohklov, Leandro, Vonlanthen, Tomek Iwan

LeicesterPhoolies
16 januari 2009, 11:47

Dima was echt geen lachertje. Meer onbegrepen. Die heeft acties gemaakt waar zelfs zijn medespelers geen raad mee wist.

Overigens een ontzettend aardige jongen, sprak veel beter Nederlands als dat iedereen dacht, maar zoals zo vaak was de angst om fouten te maken sterker als het gewoon doen.

jatoch
19 januari 2009, 18:02

http://www.qctimes.com/blogs/wp-content/uploads/gremlins.jpg
Zoek de verschillen...

Juul
19 januari 2009, 18:27
KNIP

Zoek de verschillen...

Wel een beetje orgineel blijven he ;)

De Bouterbaas
20 januari 2009, 09:28
Ja, deze grap heeft inmiddels een lange baard. Blijft overigens wel leuk.

usPSVkuh
21 januari 2009, 14:25
we hebben zelfs nog een blauwe maandag met een belgische voorhoede gespeeld Mark de Grijze ,nillis , de bilde.
Die mark de grijze was dus wel een goeie speler .

LeicesterPhoolies
21 januari 2009, 14:28
we hebben zelfs nog een blauwe maandag met een belgische voorhoede gespeeld Mark de Grijze ,nillis , de bilde.
Die mark de grijze was dus wel een goeie speler .

Nilis niet dan?

usPSVkuh
21 januari 2009, 14:35
Nilis niet dan?

uiteraard ,maar de grijze was anders ook een hele goeie.
trouwens aan nillis valt niet te twisten

De Bouterbaas
21 januari 2009, 17:42
uiteraard ,maar de grijze was anders ook een hele goeie.
trouwens aan nillis valt niet te twisten
De Grijze was een hele goeie speler, die echter bij PSV nooit echt lekker uit de verf kwam.

Hoetierick
23 januari 2009, 19:04

Kohklov en Leandro waren toch behoorlijke talenten die in de periode Advocaat toch heel leuk gespeeld hebben! Alleen is de laatste stap naar de top nooit gezet. Maar van die 2 spelers heb ik toch heel behoorlijke wedstrijden gezien.

Hoetierick
23 januari 2009, 19:08
De Grijze was een hele goeie speler, die echter bij PSV nooit echt lekker uit de verf kwam.

Tijdens zijn eerste wedstrijden (o.a. de Johan Fruitschaal) speelde Degryse fenomenaal, maar daarna was het op en heeft hij niets meer laten zien. Is nog naar Sheffield Wednesday vertrokken, maar ploeteren in Engelse modder was ook niets voor hem.

Kruspe
24 januari 2009, 12:43
Ik weet niet of het echt een lachertje was, maar Davey Oyen.
Ongelovelijk, als ik de beelden terug zie erger ik me nog aan die jongen.

Bij wie ik me overigens ook kapot ergerde was Bøgelund. Als Kromkamp geen benen en geen ogen had deed hij het nog beter

Swazi
24 januari 2009, 14:18
Was dat niet dat mannetje dat een uitbrander kreeg van Waterreus bij de zoveelste tegengoal van Heerenveen? Wat een verschrikkelijk seizoen was dat. Of was dat Jorginho?

Wie stond er ook weer als enige man achterin tegen Barca toen we bij 2-2 een vrije trap verprutsten? René Klomp ofzo?

Ghakokidze is een held! Hij maakte nog eens de 2-2 tegen Utrecht (hij was daarvoor een half jaar niet gebruikt, de trainer wist zelfs niet waar hij vandaan kwam), waarna Bruggink in de 97e minuut de 2-3 maakte, waardoor we toch nog CL haalden (als derde). Ik weet nog precies waar ik Langs de Lijn zat te luisteren, een geniale middag. Volgens mij moest Feyenoord verliezen bij Vitesse en PSV winnen bij Utrecht. Bij rust stond Feyenoord 1-0 voor en wij 2-0 achter. Het eindigde in 2-1 voor Vitesse en 2-3 voor ons, een heerlijke middag. Ghakokidze dus, een held. In tegenstelling tot Adil Ramzi, wat een ramp.

ik weet precies welk moment je bedoelt.

en kan je nagaan, Bruggink raakte die kopbal, de 2-3 totaal verkeerd, maar het was zo'n mazzelbal dat die er egwoon nog inging.

ik zat op mijn werk, op een verzorgingstehuis, tussen de opa's en oma's.
ik werkte daar op het trefcentrum.
het laatste half uur heeft langs de lijn daar uit de speakers geknald !!!!!
die opa's en oma's waren blij dat ze hun gehoorapparatuur af konden zetten.

wat een dag :D:D

LeicesterPhoolies
24 januari 2009, 16:36
Ik weet niet of het echt een lachertje was, maar Davey Oyen.
Ongelovelijk, als ik de beelden terug zie erger ik me nog aan die jongen.

Bij wie ik me overigens ook kapot ergerde was Bøgelund. Als Kromkamp geen benen en geen ogen had deed hij het nog beter

Daarom speelde Kasper dit jaar ook weer gewoon Champions League voetbal en gaat zijn club naar de UEFA Cup en Kromkamp, tja.....

De Bouterbaas
24 januari 2009, 16:57
Daarom speelde Kasper dit jaar ook weer gewoon Champions League voetbal en gaat zijn club naar de UEFA Cup en Kromkamp, tja.....
:D

CNG MrKrateos
27 januari 2009, 18:18
Kromkamp heeft PSV wel iets gebracht; het is/was geen totale kneus.

De Bouterbaas
27 januari 2009, 20:20
Kromkamp heeft PSV wel iets gebracht; het is/was geen totale kneus.
Kromkamp heeft z'n AZ niveau nooit meer kunnen benaderen, zelfs niet een heeeeel klein beetje.

CNG MrKrateos
28 januari 2009, 15:45
Kromkamp heeft z'n AZ niveau nooit meer kunnen benaderen, zelfs niet een heeeeel klein beetje.

Dan is het toch niet meteen een totale kneus?

Koja2
28 januari 2009, 17:41
Kromkamp is 10x beter dan Culina of andere jokers op die plek.

Zo goed gaat het niet sinds zijn blessure...

en Bogie was geen geweldenaar: die club waar men naar verwijst, is hij daar ijscoman zeker? ;)

Seki
30 januari 2009, 08:52

en Bogie was geen geweldenaar: die club waar men naar verwijst, is hij daar ijscoman zeker? ;)

Nee hoor, hij deed het prima met Aalborg, hand in hand met Steve Olfers.
Ik was altijd wel fan van Bogelund, ik denk een wat onderschatte speler, zeker niet op z'n plaats op deze pagina's.

Hoetierick
30 januari 2009, 19:20
Nee hoor, hij deed het prima met Aalborg, hand in hand met Steve Olfers.
Ik was altijd wel fan van Bogelund, ik denk een wat onderschatte speler, zeker niet op z'n plaats op deze pagina's.

Mee eens. Alhoewel hij de top niet heeft gehaald, was het toch een speler die niet misstond in het team. Hij heeft toch als jeugdspeler het 1e gehaald!

Spelers die met veel poeha zijn aangekocht en het volledig hebben laten afweten komen eerder in aanmerking.

49euro
2 februari 2009, 19:28
Kromkamp past echt in het rijtje miskopen hoor, die jongen die heeft al moeite om te blijven staan op zijn benen laat staan om te voetballen. Bogelund was in zijn eerste periode voor zijn blessure echt een goede rechtsback meen ik me te herineren, later werd het wat minder daarom vond ik het jammer dat hij eigelijk geen kans meer kreeg om zijn positie terug te winnen.

Koja2
6 februari 2009, 12:48
Kromkamp was/is natuurlijk heel wat beter dan kasper. Verder was die laatste best een leuk kereltje hoor, daar niet van.

49euro
6 februari 2009, 21:44
Kromkamp was/is natuurlijk heel wat beter dan kasper. Verder was die laatste best een leuk kereltje hoor, daar niet van.

haha kromkamp heeft al moeite om te lopen

StiffNipplesPart2
7 februari 2009, 08:48
Ramzi wordt hier ook als kansloos betiteld, voor mij is hij een held. We hebben namelijk eens in de arena gewonnen met 0-1 doelpunt kopbal Ramzi!. En elke speler die PSV een overwinning tegen ajax bezorgt is een held.

jipe
7 februari 2009, 11:10

was tegen Ajax

Ola74
9 februari 2009, 11:43
Ik mis Eric Addo nog in dit overzicht.

Je zou hem weliswaar als meubilair/clubicoon kunnen bestempelen, maar het is/was
-gelukkig verliest hij nu de punten voor Roda JC- toch een lachertje en elke keer weer levensgevaarlijk als hij in PSV1 speelde. Doet overigens niks af aan zijn loyale en sympathieke houding richting de club.

Seki
9 februari 2009, 17:51
Ramzi wordt hier ook als kansloos betiteld, voor mij is hij een held. We hebben namelijk eens in de arena gewonnen met 0-1 doelpunt kopbal Ramzi!. En elke speler die PSV een overwinning tegen ajax bezorgt is een held.

Dat is misschien wel waar, maar verder kon hij er natuurlijk helemaal geen klote van. Net als Addo trouwens, die dat bij Roda weer wekelijks bewijst.

Maza
10 februari 2009, 11:48
vergeten we Geoffrey Prommayon niet:D

Mark van Bommel
12 februari 2009, 15:34
Ik mis Eric Addo nog in dit overzicht.

Je zou hem weliswaar als meubilair/clubicoon kunnen bestempelen, maar het is/was
-gelukkig verliest hij nu de punten voor Roda JC- toch een lachertje en elke keer weer levensgevaarlijk als hij in PSV1 speelde. Doet overigens niks af aan zijn loyale en sympathieke houding richting de club.

Volgens mij heeft/had Addo een zeer vorstelijk salaris.

Greg
13 februari 2009, 11:40
Marcello

afonso henriques
13 februari 2009, 12:27
Marcello

Die dacht zeker dat hij Marcellis was

Swazi
13 februari 2009, 15:17

heb je Culina de laatste wedstrijden zien spelen op die plek ?

die overtroeft kromkamp op elk vlak.
en dat dubbel.

Perzian
14 februari 2009, 04:15
Guus Hiddink (speler) al genoemd? En natuurlijk Patrick Kluivert.. en een voorschot voor over een paar jaar.. Danny Koevermans..

De Bouterbaas
17 februari 2009, 12:27
Die staat er al, maar als eigen topic

D.C
17 februari 2009, 19:10
Jurgen Collin natuurlijk! :D

Csaba Feher toch ook wel en niet te vergeten Jorginho! (Zoek maar op, weet niet eens hoeveel wedstrijden hij speelde.

Seki
23 februari 2009, 17:21
Dan heb je Colin tegen Galatasaray niet gezien. Samen met Addo in een gelegenheidsverdediging speelden ze in het Gelredome echt de sterren van de hemel..

De Bouterbaas
25 februari 2009, 12:49
Dan heb je Colin tegen Galatasaray niet gezien. Samen met Addo in een gelegenheidsverdediging speelden ze in het Gelredome echt de sterren van de hemel..
één zwalus..afijn, je weet wel. ;)

Koja2
11 maart 2009, 14:34
Van de VI quiz:

Marquino
Osman Ferrey
Marcos
Kralj

Ik vond Koch eigenlijk erg goed, totdat hij mentaal brak. Ook Ball en Tardelli waren geen geweldenaren, maar een lachertje toch zeker niet. Beetje categorie Lazovic.

Harmeulius
15 maart 2009, 23:24
Van de VI quiz:

Marquino
Osman Ferrey
Marcos
Kralj

Ik vond Koch eigenlijk erg goed, totdat hij mentaal brak. Ook Ball en Tardelli waren geen geweldenaren, maar een lachertje toch zeker niet. Beetje categorie Lazovic.

Kralj is opzich ook geen slechte keeper al zag je dat niet vaak bij PSV dat ie eigenlijk best goed kon keepen.
En Ferreyra heeft inmiddels een paar A-interlands voor Argentinie gespeeld dus dat is toch ook wel goed gekomen.

Bavariaan
19 maart 2009, 15:52
Wat te denken van:

Flemming Povlsen
http://www.ad.nl/multimedia/archive/00172/0K662OQ1_172270a.jpg
Glenn Hysén
http://www.clamorosoalcibali.it/schede/foto/hysen_ieri.jpg

sjakieruts
22 maart 2009, 04:11
tja, er zijn weer eens mensen die niet goed hebben opgelet. Onze Marcello werd indertijd gehaald als de opvolger van Romario en Ronaldo. De goede jongen was ten eerste heel bescheiden en beleefd en scoorde bovendien 11 doelpunten in een maand of 8, helemaal niet slecht dus!
Ik heb trouwens Peter Möller niet terug gezien? En we hadden toch ook nog een Canadese verdediger, Randy Samuel

Koja2
23 maart 2009, 17:20
Povlsen was toch geen lachertje? Hij werd wel mooi europees kampioen (beslissende strafschop tegen Van Breukelen), kampioen met PSV en Dortmund en finalist UEFA beker! Er zijn superhelden die minder hebben gepresteerd...

Het contract van marcelo) loopt trouwens weer af! ;)

Randy Samuel was duidelijk te licht voor PSV, maar eindigde toch met een leuk record:
Randolph Fitzgerald "Randy" Samuel (born December 23, 1963 in Point Fortin, Trinidad and Tobago) is a former Canadian professional soccer player who, with 82 caps, played a record number of times for Canada men's national soccer team.

En zo slecht was der Peter dan ook niet, doet mij (her)denken aan VOH:

Peter Møller
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken
Peter Møller-Nielsen (Frederikshavn, 23 maart 1972) is een Deens oud-profvoetballer, die na zijn voetbalcarrière sportjournalist werd. Hij was Deens international en won vier titels in de SAS Ligaen, waarvan hij in 2005 topscorer aller tijden werd. In het seizoen 1997/1998 speelde Møller voor PSV in de eredivisie.

Loopbaan
Møller won het Deense kampioenschap met Brøndby IF in de seizoenen 1995-'96 en 1996-'97. Vervolgens maakte hij tijdens verschillende avonturen in het buitenland zijn topscorerstatus nooit waar. Daarop keerde hij terug naar Denemarken, waar hij in de seizoenen 2002-'03 en 2003-'04 opnieuw twee titels won, nu met FC København, de aartsrivaal van zijn vroegere club.

Møller scoorde vanaf november 1990 zestien goals in 22 wedstrijden voor Denemarken onder 21, onder meer tijdens de Olympische Zomerspelen 1992. In september van 1991 maakte hij zijn debuut voor het Deense nationale team. Daar kwam hij uiteindelijk twintig maal voor uit (onder meer tijdens het wereldkampioenschap voetbal 1998), waarin hij vijf keer scoorde.

De 1.90 m lange Møller stopte in 2005 met voetballen, zes maanden voor zijn contract bij FC København afliep, om te gaan werken voor Danmarks Radio.

tja, er zijn weer eens mensen die niet goed hebben opgelet. Onze Marcello werd indertijd gehaald als de opvolger van Romario en Ronaldo. De goede jongen was ten eerste heel bescheiden en beleefd en scoorde bovendien 11 doelpunten in een maand of 8, helemaal niet slecht dus!
Ik heb trouwens Peter Möller niet terug gezien? En we hadden toch ook nog een Canadese verdediger, Randy Samuel

sjakieruts
25 maart 2009, 01:28
Peter Möller heeft bij PSV minder kunnen overtuigen. Hoewel in de competitie niet slecht qua scoren, is zijn uiteindelijke gemiddelde (inclusief bekerwedstrijden) 50%. Als onze Marcelo inderdaad vrij is, meteen weer halen die vent! Bij zijn laatste club heeft ie in 50 wedstrijden 38 keer gescoord, terwijl hij bijna 36 is!

LeicesterPhoolies
25 maart 2009, 10:10
Povlsen was toch geen lachertje? Hij werd wel mooi europees kampioen (beslissende strafschop tegen Van Breukelen), kampioen met PSV en Dortmund en finalist UEFA beker! Er zijn superhelden die minder hebben gepresteerd...

Het contract van marcelo) loopt trouwens weer af! ;)

Randy Samuel was duidelijk te licht voor PSV, maar eindigde toch met een leuk record:
Randolph Fitzgerald "Randy" Samuel (born December 23, 1963 in Point Fortin, Trinidad and Tobago) is a former Canadian professional soccer player who, with 82 caps, played a record number of times for Canada men's national soccer team.

En zo slecht was der Peter dan ook niet, doet mij (her)denken aan VOH:

Peter Møller
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken
Peter Møller-Nielsen (Frederikshavn, 23 maart 1972) is een Deens oud-profvoetballer, die na zijn voetbalcarrière sportjournalist werd. Hij was Deens international en won vier titels in de SAS Ligaen, waarvan hij in 2005 topscorer aller tijden werd. In het seizoen 1997/1998 speelde Møller voor PSV in de eredivisie.

Loopbaan
Møller won het Deense kampioenschap met Brøndby IF in de seizoenen 1995-'96 en 1996-'97. Vervolgens maakte hij tijdens verschillende avonturen in het buitenland zijn topscorerstatus nooit waar. Daarop keerde hij terug naar Denemarken, waar hij in de seizoenen 2002-'03 en 2003-'04 opnieuw twee titels won, nu met FC København, de aartsrivaal van zijn vroegere club.

Møller scoorde vanaf november 1990 zestien goals in 22 wedstrijden voor Denemarken onder 21, onder meer tijdens de Olympische Zomerspelen 1992. In september van 1991 maakte hij zijn debuut voor het Deense nationale team. Daar kwam hij uiteindelijk twintig maal voor uit (onder meer tijdens het wereldkampioenschap voetbal 1998), waarin hij vijf keer scoorde.

De 1.90 m lange Møller stopte in 2005 met voetballen, zes maanden voor zijn contract bij FC København afliep, om te gaan werken voor Danmarks Radio.

Het gaat in dit topic om voetballers, hoe goed dan ook, die bij PSV dermate dramatisch hebben gepresteerd dat ze, voor hun tijd bij PSV, als lachertjes kunnen worden beschouwd.

Koja2
25 maart 2009, 11:07
Zo slecht deed Moller het ook niet bij PSV.
Zijn teamgenoten hadden wellicht moeite hem goed aan te spelen. Als je alles speelt bij Denemarken en kampioen wordt, heb je kwaliteit genoeg. Bij lachertje denk ik eerder aan Scheepers en Prommayon.

Het gaat in dit topic om voetballers, hoe goed dan ook, die bij PSV dermate dramatisch hebben gepresteerd dat ze, voor hun tijd bij PSV, als lachertjes kunnen worden beschouwd.

Goodfella
25 maart 2009, 11:58
Claudio... Hét grote talent volgens Piet de Visser, toendertijd. Inmiddels weten we wel beter.

The Joker
27 maart 2009, 16:40
Ik vond Leandro altijd een aardige speler:D

Maar goed, de slechtste;;
Diego Tardelli
Lee Nquyen
Robert (ben hem wel dankbaar voor die ene penalty tegen Lyon;))
Klaas Jan Huntelaar:D:p
Michael Reiziger
Arvid Smit
Ismail Aissati;)

Erwin Koeman
2 april 2009, 17:43
Ik heb hem zelf nooit zien spelen maar het schijnt det Klas Ingesson (wie?) nog altijd razend populair is bij Aad de Mos:D

Dujardin
5 april 2009, 13:54
Ik zie hier namen voorbij komen waarvan jullie de veters nog niet in de schoenen mogen stoppen, laat staan ze poetsen, spelers met meer talent in hun linker kleine teen dan al die forummers die hen bij naam noemen in hun hele lijf hebben.

Een beetje zielig vertoon vind ik het.

LeicesterPhoolies
7 april 2009, 10:10
Ik zie hier namen voorbij komen waarvan jullie de veters nog niet in de schoenen mogen stoppen, laat staan ze poetsen, spelers met meer talent in hun linker kleine teen dan al die forummers die hen bij naam noemen in hun hele lijf hebben.

Een beetje zielig vertoon vind ik het.

Ik pretendeer niet dat ik kan voetballen. Ik pretendeer wel dat ik een klein beetje verstand heb van het spelletje en op basis daarvan kan oordelen of naar mijn bescheiden mening een speler bij PSV dusdanig mislukt is, dat hij - nogmaals in mijn ogen - een lachertje genoemd mag worden.

Voorbeelden? Fachri Tuasami, Teddy Maybank, Cemal Yilmaz om er maar eens een paar te noemen. Spelers die, omdat ze minimaal 1x het eerste van PSV hebben gehaald, zeker kunnen voetballen, maar het niet hebben gered.

Kruspe
7 april 2009, 11:35
Hahahah die ken ik zelfs niet:D

LeicesterPhoolies
7 april 2009, 14:49
Hahahah die ken ik zelfs niet:D

Zoek maar op.... :D

bobjeman
12 april 2009, 13:18
Leandro do Bonfim bakte er in 2003 ook niet veel van.

nouw die jongen is goed maar had bij psv veel last van blessures maar talent had hij zeker wel :cool:

bobjeman
12 april 2009, 13:27
en..... wat denk je van patrick kluivert en Nathan Coe die keeper en Osmar Ferreyra ,Lindsay Wilson ,Claudio

basjuh89
14 mei 2009, 20:02

Haha Geoffrey Promayon, speelt nu bij de amateurclub waar ik speel;) Hier trouwens steunpilaar van het elftal en een van de betere spelers

robpsv11
16 mei 2009, 13:12
Haha Geoffrey Promayon, speelt nu bij de amateurclub waar ik speel;) Hier trouwens steunpilaar van het elftal en een van de betere spelers

Dat komt denk ik vooral omdat hij ervaring heeft van een topclub, want die heeft niet niks geleerd bij PSV natuurlijk;) Waar speel jij trouwens?:D

basjuh89
17 mei 2009, 10:59
Dat komt denk ik vooral omdat hij ervaring heeft van een topclub, want die heeft niet niks geleerd bij PSV natuurlijk;) Waar speel jij trouwens?:D

Blauw-geel 38 uit Veghel, spelen eerste klasse en nu nacompetitie voor promotie naar de hoofdklasse.

Wat jij zegt klopt wel, dat, en dat hij gewoon nog een ongelooflijk sterk is en bijna geen duel verliest.

Slash!
19 mei 2009, 15:18
Dit vind ik erg zeg. Ben dit topic een keer begonnen op het oude forum.. Kreeg ik allemaal reacties zoals: We moeten iedereen dankbaar zijn om onze club te helpen. Of: Ze hebben best gedaan en al zijn ze niet geslaagd. Ik weet het niet zeker. Maar vollgens mij heeft Waterrobben me topic toen op slot gezet.

Nu zie ik dit! De eene na de ander word af gekraakt!

Uitleg graag!

robpsv11
19 mei 2009, 18:13
Dit vind ik erg zeg. Ben dit topic een keer begonnen op het oude forum.. Kreeg ik allemaal reacties zoals: We moeten iedereen dankbaar zijn om onze club te helpen. Of: Ze hebben best gedaan en al zijn ze niet geslaagd. Ik weet het niet zeker. Maar vollgens mij heeft Waterrobben me topic toen op slot gezet.

Uitleg graag!

Het oude forum is ook al even geleden denk ik. En bij dit topic kregen ze op het begin goede reacties;) En niet alle spelers worden afgekraakt hoor;)

Pavlos
20 mei 2009, 19:33
Ik heb hem zelf nooit zien spelen maar het schijnt det Klas Ingesson (wie?) nog altijd razend populair is bij Aad de Mos:D

Helaas kampt deze oud-speler nu met leukemie. :(

The Joker
23 juni 2009, 10:08
Zijn we Gakohidze vergeten?:D

De Bouterbaas
24 juni 2009, 14:11

Uitleg graag!
Evolutie heet dat ;)

Van Breukelen: in de GOAL
26 juni 2009, 09:12
Wereldreactie :D

Ik ga toch voor Teddy Maybank

Ja die was goed ja: Teddy Maybank van Wolverhampton Wanderers (geloof ik).

CNG MrKrateos
28 juni 2009, 23:23

Uitleg graag!

Tegenwoordig wordt op dit forum erg veel afgekraakt. Constant gezeur over Reker, Aissati, noem maar op... :rolleyes:

The Joker
30 juni 2009, 13:13
Tegenwoordig wordt op dit forum erg veel afgekraakt. Constant gezeur over Reker, Aissati, noem maar op... :rolleyes:

Vroeger niet? (ik was er toen niet...;))

Mark van Bommel
30 juni 2009, 13:14
Vroeger niet? (ik was er toen niet...;))

Minder iig, toen werden we nog kampioen..:D

The Joker
30 juni 2009, 13:16
Minder iig, toen werden we nog kampioen..:D

:D Die goeie ouwe tijd

Kevin Strootman
23 juli 2009, 12:02

Vonlanthen.. in de VI bij buitenlandse competities stond dat hij buiten de selectie viel en weg moest :p
Bij PSV was het toch niet echt een lachertje vind ik .. kan me nog goed herinneren dat het een veelbelovend talent was, maar mede dankzij de concurrentie @ NAC (Pierre, Jenner, Diba, Sikora) niet verder kwam dan de bank zowel NAC als PSV

Voetballer24
1 augustus 2009, 21:07
Ik vind dat Osmar Ferreyra hier ook wel bijpast, heeft heel weinig wedstrijden gespeeld en ging na een jaartje al weer weg, ook al vond ik dat hij toch redelijk kon voetballen.

Harmeulius
5 augustus 2009, 11:44
Ik vind dat Osmar Ferreyra hier ook wel bijpast, heeft heel weinig wedstrijden gespeeld en ging na een jaartje al weer weg, ook al vond ik dat hij toch redelijk kon voetballen.

Hij heeft inmiddels 7 a interlands voor Argentinie gespeeld dus hij kan het wel.

Maarja we dachten ook dat Diego Tardelli niks kon maar ik lees net dit op voetbalzone.

Diego Tardelli keert mogelijkerwijs terug in Europa. De aanvaller van Atlético Mineiro is zo goed bezig dat hij naast een recente uitnodiging van bondscoach Dunga zich ook in de belangstelling van diverse Europese clubs heeft gespeeld. Zo heeft Palermo zich reeds in Belo Horizonte gemeld voor de aanvaller, maar houden ook Werder Bremen, Zenit Sint-Petersburg en VfB Stuttgart zijn verrichtingen in de gaten.

Voetballer24
5 augustus 2009, 11:46
Hopen dat die terugkomt naar PSV. :D

SeymoreButtsPart1
8 augustus 2009, 13:21
:DIk hoop dat Kromkamp tegen VVV zijn laatste wedstrijd voor PSV gespeeld heeft, dus ik ben wellicht voorbarig maar zet hem er hier toch graag even bij

Loki
21 augustus 2009, 20:56
Hopen dat die terugkomt naar PSV. :D

Lijkt me sterk. Hij is 1 van de topspitsen daar samen met Adriano. En hij heeft er 32 gemaakt in 36 wedstrijden. Ik zou als PSV zijnde nu extra voorzichtig zijn met die Reis wegdoen.

vvchaam
31 augustus 2009, 23:45
perez

Bas
1 september 2009, 10:04
Ik weet niet of dit echt een miskoop was maar ik had altijd al een hekel aan Manuel Da Costa. :p

The Joker
1 september 2009, 18:24
Ik weet niet of dit echt een miskoop was maar ik had altijd al een hekel aan Manuel Da Costa. :p

Ik niet. Groot talent, jammer dat hij naar Fiorientina ging. En nu West Ham.

The Joker
1 september 2009, 18:24
perez

Was zéker geen lachertje. Vooral Feyenoord thuis was heerlijk :cool:

Voetballer24
1 september 2009, 23:11
Was zéker geen lachertje. Vooral Feyenoord thuis was heerlijk :cool:

En hij was altijd hard.

Mark van Bommel
2 september 2009, 11:05
Ik niet. Groot talent, jammer dat hij naar Fiorientina ging. En nu West Ham.

Tsja, die jongen heeft zijn belofte nooit in kunnen lossen. Hij heeft ons met zijn transfer nog wat geld in het laatje gebracht:). (hij kostte ons ook geld met de beker, maar toch:p)

The Joker
9 september 2009, 07:43
Tsja, die jongen heeft zijn belofte nooit in kunnen lossen. Hij heeft ons met zijn transfer nog wat geld in het laatje gebracht:). (hij kostte ons ook geld met de beker, maar toch:p)

Om eerlijk te zien zie ik dat aan als een fout van heel PSV :p

Mark van Bommel
9 september 2009, 16:08
Om eerlijk te zien zie ik dat aan als een fout van heel PSV :p

Uiteraard..;)

KoningAlexIV
10 september 2009, 21:55
Ik vond da Costa niet zo'n hele slechte speler. Tegen Arsenal was hij echt goed :D Trouwens herrineren jullie je Nathan Coe nog? Of Lee Nguyen :o

Edit//
Er schiten me nog meer te binnen.. Pepe Pla! Carizzo (ofzoiets?) en waarom was Fagner ook alweer weggestuurd? Die had volgens mij nog in z'n eerste wedstrijd gescoord :p

Voetballer24
11 september 2009, 18:21
Ik vond da Costa niet zo'n hele slechte speler. Tegen Arsenal was hij echt goed :D Trouwens herrineren jullie je Nathan Coe nog? Of Lee Nguyen :o

Edit//
Er schiten me nog meer te binnen.. Pepe Pla! Carizzo (ofzoiets?) en waarom was Fagner ook alweer weggestuurd? Die had volgens mij nog in z'n eerste wedstrijd gescoord :p

Allemaal losers, op Da Costa na. Na die wedstrijd tegen Arsenal was hij mijn held. _0_

vvchaam
13 september 2009, 11:09
pepe pla

KoningAlexIV
13 september 2009, 20:05
Allemaal losers, op Da Costa na. Na die wedstrijd tegen Arsenal was hij mijn held. _0_

Idd, ik vond Da Costa een goede speler hoor. Hij kwam af en toe wel lomp over en speelde soms iets slordig. Maar hij was ook nog jong en had alles inzich om een goede verdediger te worden. Maar goed we hebben er 4 miljoen voor gevangen, het is natuurlijk nooit zeker of een talent slaagd

Voetballer24
17 september 2009, 23:06
Hoe zit het trouwens met Vayrynen? Waar speelt hij nu, ik vond hem altijd wel een redelijke speler.

The Joker
18 september 2009, 07:44
Hoe zit het trouwens met Vayrynen? Waar speelt hij nu, ik vond hem altijd wel een redelijke speler.

Hij speelt bij Heerenveen maar is geblesseerd ;)

Kevin Strootman
18 september 2009, 12:03

uhh.. je had ook nog die russische middenvelder..
wat was zijn naam okalweer:rolleyes:
ofnee een argentijn afkomstig, van Cska Moskou ofzo dacht ik :P..

Mark van Bommel
18 september 2009, 14:50
Osmar Ferreyra.;)

Kevin Strootman
19 september 2009, 16:07
Osmar Ferreyra.;)

Jup, die bedoel ik:p

Foxser
16 november 2009, 16:13
rene klomp,

drama, vooral in de wedstrijd thuis tegen barcelona (maart 1996).

hier zijn wiki:

René Klomp (Nieuwenhoorn, 16 augustus 1974) is een voormalige voetballer uit het Zuid-Hollandse Nieuwenhoorn.

Hij speelde voor de amateurs van VV Nieuwenhoorn, om daarna voor de jeugd van Sparta Rotterdam, Feyenoord en PSV uit te komen. Tijdens het seizoen 1992-1993 maakte hij zijn debuut voor PSV en speelde dat seizoen negen wedstrijden voor de hoofdmacht. Het seizoen daarna werd hij verhuurd aan Sparta.

De twee seizoenen daarna zal hij in totaal maar één wedstrijd spelen voor de Eindhovense ploeg. Hij vervolgde zijn carrière in België. Hij speelde achtereenvolgens voor SK Lommel, KRC Harelbeke en Eendracht Aalst. In 2002 maakte hij de overstap naar de Cypriotische competitie, om voor een jaar bij Ethnikos Achnas te spelen. Hij sloot zijn carrière af bij de Belgische derde klasser KVSK United in 2004.

echt een toppertje:-)

DrJ
15 januari 2010, 00:06
Ik ga voor: Jordi Hoogstrate....veelbelovend talent, mentaal klote
Ook Arvid Smit was een geweldenaar.
Jasar Takak, had ik veel van verwacht, nooit wat uitgekomen
Xiang Sun, huh wie?
Archie Thompson mocht ook meetrainen een half jaar
Jelle ten Rouwelaar ook een veelbelovende keeper, doet t nu "redelijk" bij NAC
Jorginho, Marquinho, Marcelo, Marcos....super
Niclas Jensen, die t bij PSV nooit echt gered heeft
Anders Nielsen

Bas
21 januari 2010, 15:52
Laten we nu ook maar meneer Zhou Haibin toevoegen aan dit heldige lijstje. :D

bobjeman
4 april 2010, 12:00
Ojo is er nog wel maar speelt nooit ik dacht zet hem er al vast bij :P,boffin,jelle de bock

Bas
4 april 2010, 16:22
Ojo is pas 18 he. :rolleyes:

Jan-Willem Hofkes
5 april 2010, 11:59
Het is vroeg maar ik durf hem wel aan:

Andy van der Meyde....

Vedette
5 april 2010, 12:09

Andy van der Meyde....

Het gaat erover of ze ooit hier gevoetbald hebben, niet of ze ooit hier getraind hebben.. :D

Jan-Willem Hofkes
5 april 2010, 12:17
het gaat erover of ze ooit hier gevoetbald hebben, niet of ze ooit hier getraind hebben.. :d

Ik neem toch aan dat er wel een grootse afscheidswedstrijd voor hem georganiseerd zal worden ...

TiezZ
5 april 2010, 14:57
:D (3 laatste posts)

BART96
6 april 2010, 07:46

Andy van der Meyde....

ikke niet hoor, die gaat in een keer in de basis starten in de 4 volgende wedstrijden en legt er nog 6 in en geeft 15 assists:p

Dirk Kuyt
9 mei 2010, 09:59
En Paauwe heeft nog bij Feijenoord gevoedbalt geloof ik.

Dat heb je heel goed. En hoe! Jarenlang een sterke en belangrijke middenvelder! Hij is bij Feyenoord landskampioen geworden, én heeft een UEFA-cup gewonnen.
Dus, zo'n lachertje is Paauwe niet! Ja, hij lachte zich kapot in een kwartfinale in dat UEFA-cup seizoen! :p;)

Bacchus
9 mei 2010, 15:12
Dat heb je heel goed. En hoe! Jarenlang een sterke en belangrijke middenvelder! Hij is bij Feyenoord landskampioen geworden, én heeft een UEFA-cup gewonnen.
Dus, zo'n lachertje is Paauwe niet! Ja, hij lachte zich kapot in een kwartfinale in dat UEFA-cup seizoen! :p;)
Schoot Paauwe niet eens een vrije trap binnen tegen PSV, op een meer dan fantastische wijze?

Vedette
10 mei 2010, 12:07
Ja maar goed, ik heb Volendam-supersub Platjes ook geweldige goals zien maken.. :p

vvchaam
14 mei 2010, 12:00
fagner

The Joker
14 mei 2010, 12:04
Kan dit topic niet op slot ofzo? Het is zo natrappen en ik leg de fout eerder bij degene die een speler die hierbij staat heeft gekocht, dan bij de speler zelf... Vreemd topic.

LeicesterPhoolies
14 mei 2010, 12:38
Kan dit topic niet op slot ofzo? Het is zo natrappen en ik leg de fout eerder bij degene die een speler die hierbij staat heeft gekocht, dan bij de speler zelf... Vreemd topic.

Nee joh, lekker openlaten. Niet elke oud-speler van PSV heeft gebracht wat er van verwacht werd en om nou voor elke individuele speler een topic te openen neemt gewoon teveel ruimte in beslag.

Bacchus
15 mei 2010, 10:53
Ik moet bekennen dat ik ook zelden in dit topic kijk. Gewoon omdat ik het niet chique vind dat er jongens bij zijn die tekort kwamen, maar wél 100% hebben gegeven voor PSV, als lachertjes worden weggezet.

Kevin Strootman
15 mei 2010, 16:08
Ik moet bekennen dat ik ook zelden in dit topic kijk. Gewoon omdat ik het niet chique vind dat er jongens bij zijn die tekort kwamen, maar wél 100% hebben gegeven voor PSV, als lachertjes worden weggezet.

Misschien was 5 procent van die lachertjes wel van positieve invloed op het moraal, laat dat nu net genoeg zijn, iedereen heeft zijn steentje bijgedragen, en sommigen gooiden met stenen jammergenoeg

LeicesterPhoolies
15 mei 2010, 23:31

Ah, als we op die manier gaan denken kan 99% van dit forum voor mij dicht, want dat zijn threads waar ik nooit kijk. Neuh, lijkt me toch niet het uitgangspunt, alleen threads die bekeken worden mogen open blijven.

Koja33
16 mei 2010, 08:32
Ach, de waarheid mag gezegd worden. En hebben ze niet ook 100% salaris ontvangen?

Bacchus
16 mei 2010, 09:30
Ah, als we op die manier gaan denken kan 99% van dit forum voor mij dicht, want dat zijn threads waar ik nooit kijk. Neuh, lijkt me toch niet het uitgangspunt, alleen threads die bekeken worden mogen open blijven.
Er zijn veel topics die ik niet lees, net als jij.
Toch is dit een ander verhaal. Dat begrijpt een wereldburger als jij des te beter, zou ik denken. Ik pleit overigens niet voor sluiting, dat had je wel gelezen toch?

Ach, de waarheid mag gezegd worden. En hebben ze niet ook 100% salaris ontvangen?
Die persoonlijke waarheid is subjectief en daarom moet je oppassen met wat je als 'waarheid' verkondigt.

Claessens'17
21 mei 2010, 16:06

ik weet niet wat jij in je hoofd haalt, maar rommedahl was beslist geen lachtertje bij psv;)! net zo goed zo niet beter dan Farfan!!!!

Vedette
21 mei 2010, 16:22
Rommedahl.. altijd net-niet geweest.

Kruspe
21 mei 2010, 18:13

Eens. Al was hij bij PSV natuurlijk wel beter dan dat hij nu bij Ajax is.

BART96
22 mei 2010, 00:28
ik was altijd wel redelijk fan van rommedahl,
vond hem eerder net wel:cool:

Disselbak
22 mei 2010, 08:07
vond hem eerder net wel:cool:

...dat zegt dan mer over jou...dan over Rommedahl ;)
Hij was WEL snel ;) Misschien bedoel je dat?

Kevin Strootman
22 mei 2010, 08:37

Vedette ..:p Hij was altijd koning van de assist en dus de aangever van Mateja Kezman, ze vormden een gevaarlijk koppel toendertijd.
Nu heb ik niets meer met roadrunner, het is een neus geworden, met kwaliteitsverlies

Bacchus
22 mei 2010, 09:34
Rennis Dommedahl...Ik vraag me af hoe hij aan die bijnaam gekomen is.:rolleyes:

Kronos
22 mei 2010, 11:31
Ik herinner me een sprint langs de rechterflank en een bal die vervolgens de tribune in vloog. Beetje á la Manolev.

The Joker
25 mei 2010, 19:58
Hebben die ooit bij psv gespeeld: de lachtertjes van PSV!

Dit topic staat er al lang en nog nooit is iemand de fouten in de titel opgevallen? :o
Goed...
Hebben die ooit bij PSV gespeeld? De lachertjes van PSV!

Goodfella
25 mei 2010, 20:06
Hebben die ooit bij psv gespeeld: de lachtertjes van PSV!

Dit topic staat er al lang en nog nooit is iemand de fouten in de titel opgevallen? :o
Goed...
Hebben die ooit bij PSV gespeeld? De lachertjes van PSV!

Woef...

Ontopic! :D

Pavlos
30 augustus 2010, 00:16
Van der Schaaf scoort hattrick in Denemarken
Remco van der Schaaf toonde zich zondag bijzonder productief. De verdediger/middenvelder van Brondby IF maakte liefst drie goals.

Van der Schaaf maakte de doelpunten in het duel met Lynby, maar het was niet eens genoeg voor de zege. Op bezoek bij Lynby werd het namelijk 3-3. Van der Schaaf had er hoogstpersoonlijk voor gezorgd dat zijn ploeg terugkwam van een 2-0 achterstand en nadat de thuisclub nogmaals de voorsprong nam completeerde hij zijn hattrick.

De oud-speler van Vitesse en PSV speelt voor Brondby na een mislukt avontuur in Engeland bij Burnley. Na een huurperiode nam de Deense topclub hem definitief over.

Vond het op zijn minst opmerkelijk. Remco van der Schaaf, bijtertje op 't middenveld, geweldig!

Bacchus
30 augustus 2010, 07:56
Vond het op zijn minst opmerkelijk. Remco van der Schaaf, bijtertje op 't middenveld, geweldig!
Die kwam wel duidelijk tekort destijds.

Libaboy
18 augustus 2011, 16:58
Lijkt me duidelijk

http://tmpj.nl/wp-content/uploads/2011/05/marcusb_gr.jpg

DriesjeMertens
18 augustus 2011, 16:59
Mijn top 10: (in willekeurige volgorde)
1 Kromkamp
2 Ball
3 Tardelli
4 Zonneveld
5 Berg
6 Van der leegte
7 Van der meyde
8 Kluivert
9 Reiziger
10 (Arvid) Smit

Geeman
18 augustus 2011, 17:22
Jorginho Paulista! Speelde als verdediger in het vreemdelingenlegioen van trainer Robson. Kan geen foto's meer van hem vinden, maar die kerel echt over de 100 kilo en je zag z'n borsten echt op en neer bungelen als hij een sprint aanzette. Veruit het dieptepunt in de PSV-historie.

De Bondscoach
18 augustus 2011, 18:43
Hoewel PSV er weinig schade van heeft ondervonden, was de meest overbodige speler van de laatste jaren natuurlijk Vd Meyde.

Als je rekent volgens de verhouding investering/rendement, dan vrees ik dat vooralsnog Nijland de belangrijkste kandidaat is.

Geeman
18 augustus 2011, 18:56
Jordi Hoogstrate blijft een triest geval. Zou één de grootste talenten in jaren zijn in Nederland, maar kon vanwege mentale issues nooit die belofte inlossen.

Geeman
18 augustus 2011, 18:59
Hoewel PSV er weinig schade van heeft ondervonden, was de meest overbodige speler van de laatste jaren natuurlijk Vd Meyde.

Als je rekent volgens de verhouding investering/rendement, dan vrees ik dat vooralsnog Nijland de belangrijkste kandidaat is.

Voor Mika Vayrynen hebben ze volgens mij ook de hoofdprijs betaald. Kan me herinneren dat AC Milan ook in de race was. Maar helaas volledig geflopt bij PSV.

De Bondscoach
18 augustus 2011, 19:00
Voor Mika Vayrynen hebben ze volgens mij ook de hoofdprijs betaald. Kan me herinneren dat AC Milan ook in de race was. Maar helaas volledig geflopt bij PSV.

Kan me gek genoeg wel een paar goede Europese wedstrijden van Vayrynen herinneren.

Disselbak
18 augustus 2011, 19:00
uh...mag je Berg een miskoop noemen? Die was gehuurd namelijk :lol:

Tja...miskopen...wat heb je er aan? Ze hebben zich (denk ik) ooit met hun hele zaligheid voor PSV ingezet...