PDA

View Full Version : Robert de Pinho de Souza

Gini
7 september 2010, 17:02
Ik weet niet of, maar kon nergens een topic meer vinden over Robert (mocht deze er wel zijn svp even verplaatsen).

Psv kan mooi naar zijn 3,5 mjn fluiten denk ik nu ik het onderstaande bericht lees.
Bedankt UEFA voor het snelle handelen:mad::mad:.

'Real Betis stopt met voortbestaan'
Aan het voortbestaan van Real Betis lijkt een einde te gaan komen. De koploper uit de Spaanse Segunda División zou vanwege financiële problemen inmiddels het faillissement hebben aangevraagd.

Real Betis was slechts enkele jaren geleden nog een vaste subtopper in Spanje. Zo werd er in 2006 nog in de UEFA Cup aangetreden tegen AZ. Inmiddels is de club echter afgegleden naar het tweede niveau en dat heeft ook financiële consequenties. Over de hoogte van de schuldenlast en de toekomst is nog weinig bekend, maar voorzitter Luis Oliver zou inmiddels wel toegegeven hebben dat er een faillissement is aangevraagd.

In 1935 kroonde Real Betis zich voor de enige keer in de clubgeschiedenis tot landskampioen. In 1977 en 2005 wist de club ook nog de Copa del Rey, de nationale beker van Spanje, te veroveren. Tijdens dat laatste jaar nam men zelfs nog deel aan de Champions League.

Bron : voetbalprimeur

The Joker
7 september 2010, 17:03
Ongelofelijke smerige kutclub. Lekker voor ze, dat faillisement. En nu geld krijgen van de Spaanse regering ofzo.

Mercure
7 september 2010, 17:18
Misschien hebben ze ons nog net kunnen betalen en zijn ze daardoor failliet gegaan.

Bacchus
7 september 2010, 19:06
UEFA aansprakelijk stellen voor het trage handelen en daar het geld weg zien te peuteren.

Mark van Bommel
7 september 2010, 19:12
UEFA aansprakelijk stellen voor het trage handelen en daar het geld weg zien te peuteren.

Voordat dat behandeld is PSV failliet...:p

Bacchus
7 september 2010, 19:12
Voordat dat behandeld is PSV failliet...:p
En je krijgt niks, maar toch vind ik dit wel iets om aan de kaak te stellen.

Mark van Bommel
7 september 2010, 19:15
En je krijgt niks, maar toch vind ik dit wel iets om aan de kaak te stellen.

Dat is zeker zo. Maar aangezien het aan de UEFA zelf ligt dat we het geld nog niet hebben (zover ik weet), zullen we er weinig mee op schieten, vermoed ik.

Hoetierick
7 september 2010, 19:45
Dat is zeker zo. Maar aangezien het aan de UEFA zelf ligt dat we het geld nog niet hebben (zover ik weet), zullen we er weinig mee op schieten, vermoed ik.

De Uefa zal zich wel verschuilen achter "we hebben de regels en procedures correct uitgevoerd". Het zou me overigens ook niet verbazen als er binnen no-time een nieuwe club uit Sevilla is. Gezond failliet gaan heet zoiets...

Bacchus
7 september 2010, 19:48
En hopelijk geldt voor PSV voortaan de 'boter bij de vis-policy'.

Hoetierick
7 september 2010, 21:15
En hopelijk geldt voor PSV voortaan de 'boter bij de vis-policy'.

Dus I-owe-you-briefjes worden niet meer geaccepteerd?

Bacchus
7 september 2010, 21:42
Dus I-owe-you-briefjes worden niet meer geaccepteerd?
Ik hoop 't.
Misschien consumptiebonnen?

Hoetierick
7 september 2010, 22:38
Ik hoop 't.
Misschien consumptiebonnen?

:D

Zoiets deed PSV vroeger toch? Kreeg een speler bij het tekenen van zijn contract een stereotoren en een TV.

LeicesterPhoolies
8 september 2010, 09:45
:D

Zoiets deed PSV vroeger toch? Kreeg een speler bij het tekenen van zijn contract een stereotoren en een TV.

Ja, vraag maar aan Frank Rijkaard... :D

Hoetierick
8 september 2010, 12:42
Ja, vraag maar aan Frank Rijkaard... :D

Die was zo onder de indruk van een cd-speler dat hij was vergeten dat hij al ergens anders een contract had getekend:D

Bacchus
8 september 2010, 14:04
Die was zo onder de indruk van een cd-speler dat hij was vergeten dat hij al ergens anders een contract had getekend:D
Hatsjee! :D

TiezZ
8 september 2010, 20:45
Hatsjee! :D

eentje vd pro's?

Bacchus
8 september 2010, 20:45
eentje vd pro's?
Neuh...voor de liefhebbers hooguit. :D

Mark van Bommel
13 mei 2011, 12:58
Betis is gepromoveerd. Lijkt me dus dat ze nu (eindelijk!!) eens dat geld kunnen overmaken.

Mocro
13 mei 2011, 15:49
Betis is gepromoveerd. Lijkt me dus dat ze nu (eindelijk!!) eens dat geld kunnen overmaken.

Ben je gek? Nu hebben ze geld nodig om spelers te halen zodat ze geen modderfiguur slaan in de Primera. Geld aan PSV? Wacht er maar niet op. Schandalig gewoon. Zeker ook gezien de positie van PSV.

Mark van Bommel
13 mei 2011, 17:13
Ben je gek? Nu hebben ze geld nodig om spelers te halen zodat ze geen modderfiguur slaan in de Primera. Geld aan PSV? Wacht er maar niet op. Schandalig gewoon. Zeker ook gezien de positie van PSV.

De UEFA zou een transferverbod af moeten kondigen totdat ze dat geld hebben betaald. Schandalig inderdaad.

Mocro
13 mei 2011, 17:24
De UEFA zou een transferverbod af moeten kondigen totdat ze dat geld hebben betaald. Schandalig inderdaad.

Wat denk je van een promotieverbod totdat schulden bij andere clubs zijn afgelost? Maar goed...het blijven een stel wijven bij de UEFA.

Jackal06
13 mei 2011, 18:58

herrie schoppen zodat veel clubs het weten en niet meer willen handelen met Betis:D

Libaboy
23 mei 2011, 22:54
Haha het grappige is dat ik alleen die glij partij na zijn penalty tegen Lyon kan herinneren van hem

http://www.youtube.com/watch?v=ah7kt-oc-Eo&feature=related

zmwouter
23 mei 2011, 22:58
Haha het grappige is dat ik alleen die glij partij na zijn penalty tegen Lyon kan herinneren van hem

http://www.youtube.com/watch?v=ah7kt-oc-Eo&feature=related

Haha indd, trouwens kan k nergens op Youtube een goede samenvatting van deze wedstrijd vinden.. en ook niet de hele penalty reeks. jammer...

Disselbak
23 mei 2011, 23:01
Haha indd, trouwens kan k nergens op Youtube een goede samenvatting van deze wedstrijd vinden.. en ook niet de hele penalty reeks. jammer...

Ik zag net die huichelaar van een Hiddink in dat filmpje :)

Libaboy
23 mei 2011, 23:10
Ik zag net die huichelaar van een Hiddink in dat filmpje :)

Ik zag hoe Park bijna zn nek brak :D

robpsv11
24 mei 2011, 17:15
Ik zag hoe Park bijna zn nek brak :D

was dat niet die wedstrijd waarin Park op de bank de penaltyreeks volgde met een lijkwit gezicht :p?

Sjoerd93
24 mei 2011, 17:43

http://psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=4141
De hele wedstrijd:) Erg leuk om terug te zien trouwens. Lijkt alweer zolang geleden.

robpsv11
24 mei 2011, 17:43
http://psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=4141
De hele wedstrijd:) Erg leuk om terug te zien trouwens. Lijkt alweer zolang geleden.

tjah toen hadden wij gewoon de CL kunnen winnen :(

Ruud
24 mei 2011, 17:45
tsja

Harmeulius
1 juni 2011, 15:43
PSV stuurt Betis aanmaning na promotie naar Primera División

Woensdag, 1 juni 2011 om 15:35

PSV hoopt binnenkort dan eindelijk haar geld te krijgen van Real Betis voor de transfer van Robert in 2007. Hoewel de Spanjaarden in surseance van betaling verkeren, promoveerden zij wel naar de Primera División. Dat betekent een flinke toename van de inkomsten en de juridische afdeling van PSV heeft direct een aanmaning naar Betis gestuurd.

De Eindhovenaren krijgen nog 1,8 miljoen euro van de club uit Sevilla, die vooralsnog erg dwars ligt. Zowel de FIFA als het arbitragehof CAS heeft PSV al in het gelijk gesteld, maar Betis heeft nog altijd geen cent overgemaakt, weet Voetbal International. PSV hoopt dat daar door de promotie van de Spaanse club verandering in komt.

Betis werd kampioen in de Segunda División en promoveerde naar het hoogste niveau, wat een forse toename van de inkomsten betekent. PSV heeft direct een aanmaning gestuurd en hoopt het openstaande bedrag snel op de rekening te mogen ontvangen.

Bron: Voetbalzone.nl

Ik ben benieuwd of we ons geld alsnog krijgen.

Toch lijkt het me wel grappig staan:

Geachte Senor,

Volgens onze administratie hebben wij het onderstaande bedrag nog niet ontvangen. Wij hebben u in het seizoen 2005/2006 Robert de Pinho de Souza verkocht helaas hebben wij tot op heden geen betalingen ontvangen.
Wij verzoeken u het verschuldigde bedrag van € 1800000,- alsnog zo spoedig mogelijk, over te maken op onze bankrekening xxxxxxxxx onder vermelding van uw klantnummer en het factuurnummer.

Indien wij het vervallen bedrag niet binnen 7 dagen ontvangen hebben dan zal deze vordering uit handen worden gegeven aan een corrupte instantie genaamd de Fifa. Alle hieruit voortkomende kosten zullen voor uw rekening komen.

Indien het bedrag inmiddels is overgemaakt dan kunt u deze brief uiteraard als niet verzonden beschouwen.

Met de meeste hoogachting,

PSV Eindhoven

J.J.G.M Sanders
Algemeen Directeur

Jackal06
1 juni 2011, 15:49
dat is het idee :P

Ruud
1 juni 2011, 16:37
Mooi toch weer poen. Ze krijgen nu zoveel tv geld moet die 1;8 van af kunnen

Kronos
1 juni 2011, 17:26
Blijft een onvoorstelbare situatie. Als het om een normale transactie ging tussen bedrijven was er al jaren geleden een deurwaarder op af gestuurd.

Levyashin3
30 juni 2011, 11:56
Volgens Thijs nog steeds geen centjes. Voor zover ik weet heeft psv dit bedrag allang niet meer in de begroting opgenomen en is het dus extra.

Sevilla shopt ondertussen vrolijk door en haalt Montero, Mantilla (beiden Villareal), Fabrizio en verlengd 2 contracten......

Kronos
30 juni 2011, 12:19
Volgens Thijs nog steeds geen centjes. Voor zover ik weet heeft psv dit bedrag allang niet meer in de begroting opgenomen en is het dus extra.

Sevilla shopt ondertussen vrolijk door en haalt Montero, Mantilla (beiden Villareal), Fabrizio en verlengd 2 contracten......

Je kan er toch niet bij dat dit mogelijk is...

Mercure
30 juni 2011, 12:30
Betis is een andere club dan Sevilla he...

Bacchus
30 juni 2011, 12:38
Betis is een andere club dan Sevilla he...
Dat vooropgesteld, blijft het een schande dat Sevilla zomaar spelers koopt!:wtf:

Principekwestie. :D

Mercure
30 juni 2011, 12:44
Doen wij ook niet ten slotte :D

Bacchus
30 juni 2011, 12:47
Doen wij ook niet ten slotte :D
Wij mogen dat wel.:puh:
'Hunnie' niet...:mad:

Tkosse
30 juni 2011, 13:30
Waarom krijgt Real Betis geen puntenaftrek dan? De FIFA heeft aan de Spaanse bond gevraagd om puntenaftrek, toch raar dat de bond er niet op reageert...

Bowden
1 juli 2011, 18:47
Waarom krijgt Real Betis geen puntenaftrek dan? De FIFA heeft aan de Spaanse bond gevraagd om puntenaftrek, toch raar dat de bond er niet op reageert...

Beter stappen Brands, Sanders en die gladde juristdirecteur (no offence, alle juristen zijn glad) van ons in het vliegtuig en gaan ze daar gewoon de poen ophalen. Desnoods gijzelen ze een paar van hun spelers mee terug als onderpand.

Ze moeten trouwens niet vergeten een boeterente te eisen van 10% per kwartaal ofzo.

Gini
18 juli 2011, 20:25
Wel ja joh, dat koopt gewoon spelers.
Zouden ze niet eerst ons betalen:mad:.

Real Betis verlost Wigan van miskoop Amaya

Antonio Amaya keert definitief terug naar zijn vaderland. De Spaanse verdediger wordt door Real Betis overgenomen van het Engelse Wigan Athletic.
Amaya tekende maandag een contract voor drie seizoenen bij de Spaanse promovendus. De 28-jarige verdediger vertrok in 2009 naar Wigan Athletic, maar slaagde er niet in door te breken bij de Premier League-club. Hij speelde slechts drie bekerduels namens The Latics.

Wigan besloot Amaya afgelopen seizoen reeds te verhuren aan zijn oude werkgever, Rayo Vallecano. De verdediger maakt zijn terugkeer naar Spanje nu definitief door een contract te ondertekenen in Sevilla.

Te gek voor woorden dat de Fifa hiet niets aan doet, Psv is door alles en iedereen in het gelijk gesteld maar die gasten betalen gewoon niet.

De Fifa moet ze gewoon verbieden te voetballen voordat ze betaald hebben.

psverinamsterdam
18 juli 2011, 20:31

[B]
Te gek voor woorden dat de Fifa hiet niets aan doet, Psv is door alles en iedereen in het gelijk gesteld maar die gasten betalen gewoon niet.

Tsja het is idioot dat de FIFA, UEFA of de Spaanse bond niet ingrijpt door te dreigen met uitsluiten uit competitie.

Ralf Edström
18 juli 2011, 21:36
Misschien heeft Betis allang betaald maar weten wij dat nog niet en zeggen ze dat ook niet omdat anders elke speler de hoofdprijs op moet gaan leveren.

Bartjens
18 juli 2011, 22:11
PSV kan toch gewoon beslag laten leggen op activa van Betis.
Misschien hebben ze daar nog een talentvolle spits of verdediger, opeisen die boel. Heeft nu lang genoeg geduurd.

boertjekoe
18 juli 2011, 22:13

Real Betis verlost Wigan van miskoop Amaya

Antonio Amaya keert definitief terug naar zijn vaderland. De Spaanse verdediger wordt door Real Betis overgenomen van het Engelse Wigan Athletic.
Amaya tekende maandag een contract voor drie seizoenen bij de Spaanse promovendus. De 28-jarige verdediger vertrok in 2009 naar Wigan Athletic, maar slaagde er niet in door te breken bij de Premier League-club. Hij speelde slechts drie bekerduels namens The Latics.

Wigan besloot Amaya afgelopen seizoen reeds te verhuren aan zijn oude werkgever, Rayo Vallecano. De verdediger maakt zijn terugkeer naar Spanje nu definitief door een contract te ondertekenen in Sevilla.

Ik vond het sowieso al belachelijk van PSV dat ze de openstaande som gehalveerd hebben (ik zou juist zeggen: rente er bovenop, per jaar dat er niet terugbetaald wordt), maar dit slaat idd alles. Niet alleen betalen ze de helft van het oorspronkelijk te betalen geld niet terug, maar gaan ze gewoon spelers kopen van het geld wat gebruikt had moeten worden om Robert af te betalen.:braak:

huez
18 juli 2011, 22:15
PSV kan toch gewoon beslag laten leggen op activa van Betis.
Misschien hebben ze daar nog een talentvolle spits of verdediger, opeisen die boel. Heeft nu lang genoeg geduurd.

Maar als die spits of verdediger nou niet naar PSV wil?
Als het allemaal zo simpel was geweest hadden we het geld allang opgehaald, je hebt als voetbal dwerg de FIFA nodig en het lijkt erop alsof die ons niet willen helpen.
Het bedrag is ook al verminderd, snap ik ook helemaal niets van, pure diefstal is dit.

Bowden
19 juli 2011, 02:57
[...]pure diefstal is dit.

Even naar Interpol bellen?

sanmiquelle
9 augustus 2011, 18:42
Even naar Interpol bellen?

Ik zou Robert gewoon claimen. We kunnen wel een stand in spits gebruiken en nu zeker...... en slechter als berg doe je het nooit.

Geeman
12 augustus 2011, 01:15
Beter stappen Brands, Sanders en die gladde juristdirecteur (no offence, alle juristen zijn glad) van ons in het vliegtuig en gaan ze daar gewoon de poen ophalen. Desnoods gijzelen ze een paar van hun spelers mee terug als onderpand.

Ze moeten trouwens niet vergeten een boeterente te eisen van 10% per kwartaal ofzo.

Misschien kan Dszudszak ons uit de brand helpen door wat vriendjes van de KGB een bezoekje te laten brengen aan die hispanic muchachos :D

Pavlos
12 augustus 2011, 08:01
Ik zou Robert gewoon claimen. We kunnen wel een stand in spits gebruiken en nu zeker...... en slechter als berg doe je het nooit.

En hoe wil je dat doen? Robert speelt daar al lang niet meer. Prachtige lijst van clubs heeft die jongen overigens. :D

Jackal06
12 augustus 2011, 22:04
Belachelijk dat we dat geld nog steeds niet hebben , denk ook niet dat we het meer krijgen.

en als je kijkt wat die lui aan inkopen willen doen..

Gini
16 september 2011, 17:49
Weer een maand verder en geen geld.
Kan Thijs Slegers niet eens uitzoeken hoe het ermee staat, pure diefstal is toch wel een artikel waard?

Bacchus
4 oktober 2011, 08:53
PSV maakt zich sterk voor puntenaftrek noodlijdend Real Betis

Dinsdag, 4 oktober 2011 om 07:30
PSV is het wachten op de 1,75 miljoen euro die het nog tegoed heeft van Real Betis na de transfer van Robert meer dan zat. De Eindhovenaren werden al een tijdje geleden in het gelijk gesteld door de FIFA, maar desondanks wachten zij nog altijd op hun geld. Volgens Diario de Sevilla voert PSV de druk op en eist de club nu een puntenaftrek voor het noodlijdende Betis.

(http://81.173.100.44/vz/images/originelen/sp943d5c650.jpg)De FIFA eiste vorige week al dat de Spaanse voetbalbond Real Zaragoza een puntenstraf van zes punten zou opleggen in een vergelijkbare zaak, omdat deze club verzuimt om veertien miljoen euro te betalen aan Shakhtar Donetsk voor Matuzalém. Een advocaat van PSV heeft onlangs contact opgenomen met de advocaat van Shakhtar, omdat de Eindhovenaren hetzelfde traject wil afleggen.
De Spaanse voetbalbond RFEF heeft de puntenaftrek van Zaragoza nog niet officieel gemaakt, maar onder druk van de FIFA is de kans groot dat de huidige nummer twaalf van de Primera División moet gaan inleveren. PSV wil dat ook Betis, dat momenteel zevende staat met twaalf punten, wordt gestraft. Wordt vervolgd.
Noodlijdend? WTF? :wtf:

Mikasa
4 oktober 2011, 09:04
Interessant die puntaftrek, maar daar koopt PSV geen verdediger voor. Geld moeten we zien!

Bacchus
4 oktober 2011, 09:25
Interessant die puntaftrek, maar daar koopt PSV geen verdediger voor. Geld moeten we zien!
Puntaftrek moet gezien worden als stimulans om de centen over te maken.

Pavlos
4 oktober 2011, 10:54
Zonder de huurovereenkomsten te hebben meegerekend, heeft Betis deze zomer 1,7 miljoen uitgegeven aan de komst van nieuwe spelers. Ze konden het dus betalen.

... Tenzij ze die clubs natuurlijk ook niks betalen.

Ruud
4 oktober 2011, 11:41
het is inmiddels een bedrag van 2,1 miljoen, er kwam per jaar 5% rente bij volgens de uitspraak

Mikasa
4 oktober 2011, 12:41
Puntaftrek moet gezien worden als stimulans om de centen over te maken.

Dat snapte ik wel, maar het is al zo'n slepend proces. Ik begrijp niet waarom die FIFA / Spaanse Bond niet eerder en dwingender het geld voor PSV gevorderd hebben. Bijvoorbeeld eisen dat promotie pas doorgaat, nadat openstaande rekeningen zijn voldaan.

Bacchus
4 oktober 2011, 15:18
Dat snapte ik wel, maar het is al zo'n slepend proces. Ik begrijp niet waarom die FIFA / Spaanse Bond niet eerder en dwingender het geld voor PSV gevorderd hebben. Bijvoorbeeld eisen dat promotie pas doorgaat, nadat openstaande rekeningen zijn voldaan.

De FIFA is er niet voor de clubs. De FIFA is er voor de bankerekening van de eigen bobo's. Als ze geld zouden verdienen met een eerlijk spelletje (of het nu gaat om electronische hulpmiddelen of om wanbetalers), dan zouden ze de boel allang geregeld hebben.

psvfanjohan
4 oktober 2011, 16:21
het is inmiddels een bedrag van 2,1 miljoen, er kwam per jaar 5% rente bij volgens de uitspraak
als psv er 5% rente op krijgt laat ze dan nog maar een jaar of 10 wachten met betalen:p:p:puh::shifty:

PSV033
4 oktober 2011, 16:37
als psv er 5% rente op krijgt laat ze dan nog maar een jaar of 10 wachten met betalen:p:p:puh::shifty:

Als die bedragen zo snel oplopen, kunnen we er op rekenen dat ze nooit gaan betalen. Betis Sevilla = Griekenland 2.

Ik denk dat ze ook nog zo'n plaat voor hun kop hebben daar in Spanje dat ze binnenkort op Mertens gaan bieden.:braak:

JCS
4 oktober 2011, 16:39

Ik weet niet...wat betaalt PSV als rente op de leningen die uitstaan?

Gini
10 december 2011, 17:25
Al lang niets meer van gehoord.
Dit was het laatste.

2011 De vicevoorzitter van Betis heeft tijdens een persconferentie op vragen van de media laten weten dat de club vooralsnog niet zal overgaan tot het voldoen van de schuld aan PSV. De club bevindt zich in grote financiële problemen en richt zich volgens de vicevoorzitter eerst op het herstel van de club. Volgens de vicevoorzitter kan de FIFA besluiten Betis daarom uit te sluiten van internationale wedstrijden. Hij gaf daarbij aan als die sanctie er inderdaad komt, Betis pas zal betalen in het geval de club zich weer weet te plaatsen voor Europees voetbal.

Weet ieman misschien of er nog iets aan gedaan word?
Het lijkt mij dat Psv dit toch niet zomaar laat lopen, zeker niet nadat het door de CAS in het gelijk is gesteld.
Hier moet toch iets af te dwingen zijn?

Gini
8 januari 2012, 21:12
Toch jammer en vreemd dat we hier niets meer over horen.
Als je kijkt hoe de UEFA Basel aan wil pakken als de Zwitsersebond Fc Sion niet straft zou je toch verwachten dat er ook harder tegen Betis word opgetreden.

Die gasten spelen in de primera division, dan moeten ze Psv toch die paar mjn wel kunnen betalen.

Mocro
8 januari 2012, 21:25
Als je kijkt hoe de UEFA Basel aan wil pakken als de Zwitsersebond Fc Sion niet straft zou je toch verwachten dat er ook harder tegen Betis word opgetreden.

Die gasten spelen in de primera division, dan moeten ze Psv toch die paar mjn wel kunnen betalen.

De UEFA zou de schuld over moeten nemen zodat clubs die in hun recht staan geen nadeel ondervinden van malafide clubs. Vervolgens moet de UEFA zelf achter het geld aangaan. Dit zou onderdeel van financial fairplay moeten zijn.

LeicesterPhoolies
8 januari 2012, 21:45

UEFA zou moeten dreigen om alle Spaanse clubs uit de diverse toernooien te halen als Betis niet betaalt...

Zie je het voor je? barcelona en Real eruit? Zelfde situatie toch?

Mikasa
9 januari 2012, 08:49
Precies. Belachelijk dat een rechterlijke uitspraak zo genegeerd kan worden! Kan de KNVB hier geen ondersteuning bieden?

Ruud
9 januari 2012, 08:50
Precies. Belachelijk dat een rechterlijke uitspraak zo genegeerd kan worden! Kan de KNVB hier geen ondersteuning bieden?

en dan niet meer het brave jongetje zijn?

Geeman
9 januari 2012, 09:05
en dan niet meer het brave jongetje zijn?

Willem Holleeder dit klusje laten klaren?

Kronos
9 januari 2012, 11:45
UEFA zou moeten dreigen om alle Spaanse clubs uit de diverse toernooien te halen als Betis niet betaalt...

Zie je het voor je? barcelona en Real eruit? Zelfde situatie toch?

Precies, dezelfde situatie. Klassejustitie, noem je dat.

Mocro
9 januari 2012, 16:09
Precies, dezelfde situatie. Klassejustitie, noem je dat.

Is niet dezelfde situatie. Sion had een transferverbod opgelegd gekregen nadat ze de Egyptenaar Essam El-Hadary hadden gehaald. Daar hadden ze schijt aan en stelde gewoon spelers op die niet speelgerechtigd waren. Ze gingen dus direct tegen de FIFA in en dan is die organisatie wel in staat om echte stappen te ondernemen. Voor die gasten is het geval met PSV en Betis slechts een zaak tussen 2 clubs. Weinig prioriteit.

Kronos
9 januari 2012, 16:53
Is niet dezelfde situatie. Sion had een transferverbod opgelegd gekregen nadat ze de Egyptenaar Essam El-Hadary hadden gehaald. Daar hadden ze schijt aan en stelde gewoon spelers op die niet speelgerechtigd waren. Ze gingen dus direct tegen de FIFA in en dan is die organisatie wel in staat om echte stappen te ondernemen. Voor die gasten is het geval met PSV en Betis slechts een zaak tussen 2 clubs. Weinig prioriteit.

Ze hadden in ieder geval niet gedreigd met het Europees uitsluiten van Barcelona en Real als pakweg Sevilla dit had gedaan.

Gini
10 januari 2012, 12:26
Zou het niet kunnen om dit gewoon via de rechter te spelen?
Stuur er maar een deurwaarder op af, daarna beslaglegging!

Mark van Bommel
10 januari 2012, 14:31
Zou het niet kunnen om dit gewoon via de rechter te spelen?
Stuur er maar een deurwaarder op af, daarna beslaglegging!PSV is allang in het gelijkgesteld door de rechter. Ik neem aan dat PSV er al alles aan heeft gedaan om dat geld te krijgen, maar het schiet niet echt hard op..

Gini
10 januari 2012, 17:42
Lijkt me ook niet dat Psv er niet alles aan doet en ze zullen het ook zeker niet vergeten zijn.
Maar wanneer ik door een rechter in het ongelijk word gesteld en ik betaal alsnog niet dan komt toch ook de deurwaarder om te incaseren?
Waarom dan niet bij Betis, volgens mij ontvangen ze voldoende geld aan tv rechten in de primera division en anders verkopen ze maar een speler of laten ze ons er een uitkiezen.

Mocro
24 januari 2012, 21:27
Club van Van Nistelrooy mag transfermarkt niet op

De Spaanse voetbalclub Malaga, waar Ruud van Nistelrooy en Joris Mathijsen onder contract staan, mag voorlopig geen spelers meer aantrekken. De directie dient eerst een onbetaalde rekening aan Osasuna te voldoen. Dat meldt Malaga op de eigen website. Waarschijnlijk heeft de clubleiding de transfer van verdediger Nacho Monreal vorig jaar zomer financieel nog niet helemaal afgerond.
Malaga is sinds vorig jaar eigendom van de koninklijke familie van Qatar. Sjeik Abdullah Bin Nasser staat persoonlijk garant voor de exploitatiekosten van de club. Hij heeft er al 120 miljoen euro in gestopt, zo maakte de directie van de huidige nummer 10 van de Spaanse competitie bekend. (ANP/Redactie)

WTF?!? Betis heeft wel gewoon spelers gehaald...

zmwouter
24 januari 2012, 23:36
Club van Van Nistelrooy mag transfermarkt niet op

De Spaanse voetbalclub Malaga, waar Ruud van Nistelrooy en Joris Mathijsen onder contract staan, mag voorlopig geen spelers meer aantrekken. De directie dient eerst een onbetaalde rekening aan Osasuna te voldoen. Dat meldt Malaga op de eigen website. Waarschijnlijk heeft de clubleiding de transfer van verdediger Nacho Monreal vorig jaar zomer financieel nog niet helemaal afgerond.
Malaga is sinds vorig jaar eigendom van de koninklijke familie van Qatar. Sjeik Abdullah Bin Nasser staat persoonlijk garant voor de exploitatiekosten van de club. Hij heeft er al 120 miljoen euro in gestopt, zo maakte de directie van de huidige nummer 10 van de Spaanse competitie bekend. (ANP/Redactie)

Ja las het net ook! Kan toch niet dit? Zeker niet als je kijkt naar hoelang deze zaak sleept en de uitspraken die er al gedaan zijn, echt ongekend dit...

Bacchus
25 januari 2012, 09:24
[...]

PSV moet gewoon meer herrie maken, ipv zich telkens met halve beloften laten afschepen.

JCS
25 januari 2012, 09:33
Tja, de Spaanse bond zit hier natuurlijk tussen. Die heeft kennelijk wat minder belang om voor PSV op te komen.

Mark van Bommel
25 januari 2012, 15:36
Tja, de Spaanse bond zit hier natuurlijk tussen. Die heeft kennelijk wat minder belang om voor PSV op te komen.
Precies, dit gaat tussen 2 Spaanse ploegen, da's natuurlijk veel ernstiger..:rolleyes:

JCS
25 januari 2012, 21:28
Precies, dit gaat tussen 2 Spaanse ploegen, da's natuurlijk veel ernstiger..:rolleyes:

Nou ja, eigenlijk wel. De klagende partij is in dit geval namelijk 'lid'. Voor de Spaanse bond is dit geval dus ernstiger.