PDA

View Full Version : Call of Duty

Pagina's : [1] 2 3

Kevin Strootman
18 december 2009, 12:43
Algemeen topic over de gehele Call of Duty-reeks.

robpsv11
18 december 2009, 12:45
Een goed spel, de campaign mag dan wel kort zijn maar hij is wel goed gevuld, ook online is het spel top.

BART96
18 december 2009, 16:37
heb hem al uitgespeeld, ik bent zoals rob van mening dat de campaign toch goed gevuld is en online is bijna iedereen er wel over eens dat het goed is.
Ondanks de lengte vond ik de storyline echt spannend en leuk.

Goodfella
18 december 2009, 18:20
Oproep aan hen die een PS3 hebben én MW II Online spelen: PM me maar, dan voeg ik je toe en kunnen we gezamelijk Duitsers af gaan knallen en dit via de teamspeak vernemen middels enkele kundige Duitse scheldwoorden :cool: :D

Davy-040
18 december 2009, 18:24
Oproep aan hen die een PS3 hebben én MW II Online spelen: PM me maar, dan voeg ik je toe en kunnen we gezamelijk Duitsers af gaan knallen en dit via de teamspeak vernemen middels enkele kundige Duitse scheldwoorden :cool: :D

Je hebt me volgens mij al in je vriendenlijst maar hier heb je me naam nog eens "Davy-Eindhoven".
Wil je een party starten dan voor alleen de PSV-forummers?

robpsv11
18 december 2009, 20:46
Je hebt me volgens mij al in je vriendenlijst maar hier heb je me naam nog eens "Davy-Eindhoven".
Wil je een party starten dan voor alleen de PSV-forummers?

dat kunnen we wel is een keer doen, of kun je dat niet, dat alleen wij 4 tegen elkaar doen?

The Joker
20 december 2009, 13:51
Oke, vooruit... ik heb de knoop doorgehakt. Ik ga 'm kopen! :D

robpsv11
20 december 2009, 20:02
ik heb even een paar vraagjes over online:

- Wat is het verschil tussen een AUGH BAR Forgrip en een AUGH BAR?
- Wat is het nut van een UAV?
- Wanneer krijg je last stand?

Davy-040
20 december 2009, 20:28
ik heb even een paar vraagjes over online:

- Wat is het verschil tussen een AUGH BAR Forgrip en een AUGH BAR?
- Wat is het nut van een UAV?
- Wanneer krijg je last stand?

1.Weet ik niet
2.Dat is makkelijk stel dat je 3 kills hebt op een rij dan kan je iets van een minuut lang de tegenstanders zien op de map.
3.Per 4 deaths krijg je last stand

robpsv11
20 december 2009, 20:30
1.Weet ik niet
2.Dat is makkelijk stel dat je 3 kills hebt op een rij dan kan je iets van een minuut lang de tegenstanders zien op de map.
3.Per 4 deaths krijg je last stand

1. -
2. ooh wacht ik dacht al hoezo laten ze dat telkens zien xD
3. ok, ja ik had het vandaag weer en toen dacht ik ga het vragen :p

bedankt ;)

edit; nog een vraagje sommige mensen van bijv. lvl 13 die hebben in plaats van al die streepjes (rang) een soort munt met een wit hoofd erin, wat is daar anders aan?

Goodfella
20 december 2009, 22:26
1. -
2. ooh wacht ik dacht al hoezo laten ze dat telkens zien xD
3. ok, ja ik had het vandaag weer en toen dacht ik ga het vragen :p

bedankt ;)

edit; nog een vraagje sommige mensen van bijv. lvl 13 die hebben in plaats van al die streepjes (rang) een soort munt met een wit hoofd erin, wat is daar anders aan?

Die hebben 'Prestige Mode' gedaan. Je begint dan weer helemaal van voor af aan (je verliest al je wapens, alleen je titels hou je) bij rank 1, maar dan wel met andere rangtekens erbij. Bij COD 4: MW hadden ze, voor zover ik weet, 12 prestiges. Toen 12 x 55 verschillende ranks. Nu kun je door tot rank 70.

Overigens krijg je Last Stand pas vanaf een bepaalde rank (boven de 40 volgens mij). Als je dat kiest bij 'Change Classes' (waar jij je wapenlijsten met perks etc. maakt), bij 'Death streak', krijg je nadat je 4 keer achter elkaar gekilled bent, een Last Stand. Je kunt dan niet lopen, wel kruipen en je schiet met je side-arm. Als je dan 20sec weet te overleven, dan ben je uiteindelijk niet doodgegaan, maar kun je weer lopen etc.

Dan nog even 'UAV'. Je kunt in het hoofdmenu bij, volgens mij 'Challenges', je 'Kill Streak Rewards' uitkiezen. Je kunt killstreaks unlocken na iedere x-aantal ranks omhoog én je kunt kiezen welke 3 je wilt. Ik heb zelf UAV uitgeschakeld. Ik heb gekozen voor 4 kill streak 'Care Pacage', 5 kill streak 'Predator Missile' en 8 kill streak 'Emergency Airdrop' (4 care pacages).

[quote=Wat is het verschil tussen een AUGH BAR Forgrip en een AUGH BAR?[/quote]

Bij 'Foregrip' heb je minder last van de terugslag als je schiet. Normaal is het zo dat als je schiet met die AUGH Bar je geweer omhoog komt, met Foregrip erop heb je dat niet.

robpsv11
20 december 2009, 22:46
Bedankt voor de info tim, ik heb bij de killstreak nog wel uav + car pakage + predator missile, met die laatste had ik vandaag nog 5 kills in 1 keer :D dat was bij capture the flag want ik had die bewaart tot ronde 2 en hem gelijk gebruikt na het startsein :D

over laststand, dat is raar want ik heb hem ook wel eens gehad onder lvl 10 :p

,

Goodfella
21 december 2009, 10:44
Bedankt voor de info tim, ik heb bij de killstreak nog wel uav + car pakage + predator missile, met die laatste had ik vandaag nog 5 kills in 1 keer :D dat was bij capture the flag want ik had die bewaart tot ronde 2 en hem gelijk gebruikt na het startsein :D

over laststand, dat is raar want ik heb hem ook wel eens gehad onder lvl 10 :p

,

Klopt, maar toen heb jij een Default-wapengroep gebruikt. ;) Dus één van de 5 groepen die iedereen kan kiezen. Het ging er mij om dat je zélf 5 groepen samenstelt, dan kun je op rank 10 zeer zeker nog géén Last Stand gebruiken.

robpsv11
21 december 2009, 10:51
ooh wacht ik zie het net ;) maar ik had net zo'n eigen class gemaakt en toen kreeg ik ook een last stand, dus dat vind ik raar?

Goodfella
21 december 2009, 18:08
ooh wacht ik zie het net ;) maar ik had net zo'n eigen class gemaakt en toen kreeg ik ook een last stand, dus dat vind ik raar?

:confused: Je hebt een eigen class gemaakt en kon al Last Stand gebruiken? Knap! :D Ik ben daar nog niet eens, lijkt me sterk dat dit bij jou al wel zou kunnen. :p

Kezza1979
21 december 2009, 18:34
hahahaha

ik heb vandaag een Xbox 360 gewonnen en dit spel erbij

kan ik ook nog effe mee praten hierzo

robpsv11
21 december 2009, 19:00
zozo wa hedde vervoerd naar Peru? :D

Goodfella
21 december 2009, 19:54
zozo wa hedde vervoerd naar Peru? :D

Waarschijnlijk een broodje Hakan, dat is overal buiten Rijsbergen verboden. :D

robpsv11
24 december 2009, 11:55
ik had gisteren echt een super killstreak :eek: :D

ik had eerst 5 mensen in een keer dus ik had een predator missile, daarmee maakt ik een multi-kill (4 mensen), en ik was toen nog niet dood, en toen was het zo makkelijk ik had binnen 30 sec. weer 5 mensen in een keer :eek: (het was in highrise, ze kwamen stuk voor stuk uit het gebouw lopen, dus heel makkelijk) en toen maakte ik met de predator missile een triple kill :D dus dat was wel lekker.

In totaal dus: 17 kills in een keer (waarvan 7 door een predator missile), maar het rare vind ik, toen ik die de 1ste predator missile gebruikte, leek het net of mijn killstreak weer opnieuw begon, klopt dat?

Siegers91
30 december 2009, 00:04
ben nu lvl 58 ofzo van 1e prestige,,
Je moet trouwens voor je Killstreak op 1 Harrier, 2 Pavelow, 3 AC130

het duurt dan wat langer voordat je een reward krijgt, maar als je harrier hebt, heb je daarmee altijd wel een paar kills, en het je zo je pavelow en je ac130, zet dan in perk 2 ff hardline aan, dan heb je 1 kill minder nodig, en als je dan 6 killstreak hebt, loop je zo uit naar 40/50 kills

KoningAlexIV
30 december 2009, 15:04
Dit spel is zo fantastisch! Vanwege dit spel heb ik mijn Xbox verkocht en ga ik een PS3 kopen om iig wel gratis online te kunnen spelen.

Vedette
30 december 2009, 15:08
Dit spel is zo fantastisch! Vanwege dit spel heb ik mijn Xbox verkocht en ga ik een PS3 kopen om iig wel gratis online te kunnen spelen.

WAT heb je gedaan??!?!?!?! :eek::eek::eek:

The Joker
30 december 2009, 15:12

Goed zo jongen. Nu snel Uncharted 2 kopen en het is perfect! :D

Goodfella
30 december 2009, 17:53
WAT heb je gedaan??!?!?!?! :eek::eek::eek:

Een wijs besluit gemaakt. :cool: :D

Vedette
30 december 2009, 18:17
Paar potjes op Veteran gespeeld inmiddels, drie missies in Special Ops en tot en met Cliffhanger op in de campaign.
Lijkt tot nu toe dat ie niet zo moeilijk is als toen (bij COD4).

robpsv11
30 december 2009, 20:01
Ik ben nu lvl 48

en mijn killstreaks zijn:

1. Car Package (4 killstreak)
2. Predator Missile (5 Killstreak)
3. Emergency Airdrop (8 Killstreak)

BoydJS
31 december 2009, 19:35
vandaag begonnen met online spelen, ben lvl 17 en gaat best goed:D.
ik had echt verwacht dat ik gewoon continu afgemaakt zou worden, maar heb al een aantal keer in de top 3 gestaan en zelfs met ruim verschil 1ste.
helaas niet me eigen account omdat ik geen xbox live gold heb, maar me moeder wel(kreeg 1 maand gratis omdat ze net xbox live aangemeld had).

McGuigan
1 januari 2010, 17:42
vandaag begonnen met online spelen, ben lvl 17 en gaat best goed:D.
ik had echt verwacht dat ik gewoon continu afgemaakt zou worden, maar heb al een aantal keer in de top 3 gestaan en zelfs met ruim verschil 1ste.
helaas niet me eigen account omdat ik geen xbox live gold heb, maar me moeder wel(kreeg 1 maand gratis omdat ze net xbox live aangemeld had).

Kortom jouw moeder is nu n gevreesd online-shooter :D

Davy-040
2 januari 2010, 14:18
Hey Rob doe jij noot Demolition of Domination ofzo?
Want Team Deathmatch begint ook snel te vervelen vind je niet?

@ Bart & Rob
Zijn jullie nou echt zo bang dat jullie niet accepteren als ik jullie uitnodig.

Goodfella
2 januari 2010, 17:02
NEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!! :mad: :mad: :mad:

I've just seen the yellow light of deeeaaaatthhh.... :mad: Kuttakketeringtyfusplaystation! :mad: 1000xp verwijderd van m'n geliefde ACR, stopt dat ranzige teringding ermee waardoor ik voor 90% zeker helemaal opnieuw moet beginnen!

BART96
2 januari 2010, 18:05

@ Bart & Rob

ow nee hoor, sorry, ik laat mn playstation heel vaak aan staan als ik niet speel (nu ook alweer). Ik zal je uitnoigingen echt wel accepteren als ik ze zie.

BART96
2 januari 2010, 18:08

I've just seen the yellow light of deeeaaaatthhh.... :mad: Kuttakketeringtyfusplaystation! :mad: 1000xp verwijderd van m'n geliefde ACR, stopt dat ranzige teringding ermee waardoor ik voor 90% zeker helemaal opnieuw moet beginnen!

ajajajai...:eek:

Vedette
2 januari 2010, 18:13

...

:D

XBOX ftw. :cool::D

// on a side-note, terwijl ik niet genoegzaam m'n xboxje aanzet.. dat is wel HEEL kut.

Voetballer24
3 januari 2010, 01:16

Cultuurbarbaar. :mad:

Vedette
3 januari 2010, 03:12
Cultuurbarbaar. :mad:

Davy-040
4 januari 2010, 14:54
Wat voor wapens en perks gebruiken jullie?

Al mijn wapens hebben Woodland camouflage.

Primary:
SCAR-H+ACOG Scope+Heartbeat Sensor (Assault Rifle)

Secondary:
PP2000+Red Dot Sight (Machine Pistol)

Equipment:
Claymore

Special Grenade:
Smoke Grenade (Omdat ik altijd Domination speel)

Perk 1:
Bling Pro

Perk 2:
Stopping Power Pro

Perk 3:
Ninja Pro

Death Streak:
Final Stand

Killstreak Rewards:
5 Kills - Predator Missile
6 Kills - Precision Airstrike
7 Kills - Harrier Strike

Level:
50

Kills:
2411

Deaths:
3462 (Omdat ik op het begin niet zo goed was nu heb ik eigenlijk altijd meer Kills dan Deaths per game)

Best Streak:
15

Accuracy:
13.02% (Vooral omdat ik in het begin veel wapens heb getest. Gaat nu elke game omhoog)

Wins:
141

Losses:
203

Goodfella
4 januari 2010, 18:28
Heb zelf 5 aparte classes gemaakt.

1)
ACR Red dot sight + silencer ; digital camo
Thumper

Bling Pro
Stopping Power Pro
Scrambler Pro / Commando Pro

2)
SCAR-H Red dot sight + FMJ ; blue tiger camo
Thumper

Bling Pro
Stopping Power Pro
Commando Pro

3)
ACR Red dot sight ; Digital camo (straks Blue Tiger)
Thumper

Marathon Pro
Stopping Power Pro
Commando Pro

4)
SCAR-H Red dot sight ; blue tiger camo
Thumper

Marathon Pro
Stopping Power Pro
Commando Pro

5)
M4 Red dot sight ; blue tiger camo
Thumper

Marathon Pro
Stopping Power Pro
Commando Pro

Rank: 49

Aantal Kills & Deaths weet ik niet precies uit m'n hoofd, ik heb in ieder geval op dit moment een ratio van 1.14 ; meer kills dan deaths dus. Langste killstreak is 29.

Accuracy zit zo rond de 16%

Wins & Losses weet ik niet precies, in ieder geval een ratio van ergens in de 60%.

robpsv11
5 januari 2010, 17:24
Scar H vind ik echt een zuigwapen :p

Ik heb de volgende klasse:

Klasse 1:
ACR + Holographic Sight (Urban)
AA -12

Klasse 2:
Walther WA 2000 + (Woodland)
PP -2000

Klasse 3:
Tar -21 + Holographic Sight (Blue Tiger)
Javelin

Klasse 4:
AUG HBAR + Holographic Sight (Urban)
Thumper

Klasse 5:
M240 + Grip + Red Dot Sight (Woodland)
Thumper

Klasse: 52

Mijn accuracy is niet zo best, komt omdat ik altijd een hele lading op iemand moet schieten voordat hij eindelijk dood gaat, met de ACR gaat dat nu beter.

Headshots: 252

Kills volgens mij 3340 en Deaths 3560 maar het kan ook bij beide meer zijn, mijn beste killstreak is 13

Ik heb al best veel potjes verloren iets van 160 ofzo en 110 gewonnen maar dat weet ik ook allemaal niet zeker :p

@ Bart & Rob

Nee, ik vind die 2 echt kut, Team Deathmatch vind ik echt niet vervelen hoor ;)

Dat komt omdat ik toen met een vriend aan het spelen hij was aan de beurt en we waren bezig en dan stap ik er niet uit, en toch kwam ik later bij jou in de server, was dat toeval ofzo want ik had je niet geaccepteerd?

Goodfella
5 januari 2010, 17:35
Scar H vind ik echt een zuigwapen :p

Ik heb de volgende klasse:

Klasse 1:
ACR + Holographic Sight (Urban)

Holographic Sight is bagger. Probeer eens non-stop met Red Dot Sight, gegarandeerd meer kills en een betere accuracy. ;)

SCAR-H: ken nog iemand die er niks van moet hebben. Het is van de Assault-wapens in ieder geval wel het krachtigste wapen en ik moet nog 18 kills met FMJ halen, dan heb ik alles voor dit wapen gehaald. Extended Mags erop gooien, dan is 'ie zelfs beter dan de ACR. :)

Tar-21 vind ik dan weer bagger. Slechte verhouding in Damage en Fire Rate t.o.v. M4, SCAR-H en/of ACR.

Welke perks gebruik jij eigenlijk Rob?

robpsv11
5 januari 2010, 17:57
Holographic Sight is bagger. Probeer eens non-stop met Red Dot Sight, gegarandeerd meer kills en een betere accuracy. ;)

SCAR-H: ken nog iemand die er niks van moet hebben. Het is van de Assault-wapens in ieder geval wel het krachtigste wapen en ik moet nog 18 kills met FMJ halen, dan heb ik alles voor dit wapen gehaald. Extended Mags erop gooien, dan is 'ie zelfs beter dan de ACR. :)

Tar-21 vind ik dan weer bagger. Slechte verhouding in Damage en Fire Rate t.o.v. M4, SCAR-H en/of ACR.

Welke perks gebruik jij eigenlijk Rob?

Tar -21 is harstikke fijn en ik snap niet wat er zo erg is aan holographic sight, ik zie eigenlijk het verschil niet met Red Dot :p

die perks weet ik allemaal niet uit mun kop hoor :p

wat houd extended mags eigenlijk in?

Is het nu niet zo dat als je al je challenges voor een wapen hebt voltooid dat het wapen dan goud word?

ik heb mijn 2e wapens er effe bij gezet ;)

Goodfella
5 januari 2010, 19:09
Tar -21 is harstikke fijn en ik snap niet wat er zo erg is aan holographic sight, ik zie eigenlijk het verschil niet met Red Dot :p

die perks weet ik allemaal niet uit mun kop hoor :p

wat houd extended mags eigenlijk in?

Is het nu niet zo dat als je al je challenges voor een wapen hebt voltooid dat het wapen dan goud word?

ik heb mijn 2e wapens er effe bij gezet ;)

1) Holographic Sight heeft een veel grotere rode dot, dan de Red Dot Sight. Voorbeeld: in de verte zit een enemy ergens nét boven het kozijn. Met een Holographic Sight is het dan heel moeilijk richten aangezien je de enemy dan al niet eens meer ziet. Als je dan toch al schiet, is het op de gok aangezien je minder accuraat kunt richten --> ergo: slechtere accuracy.

2) Dan schrijf je die perks maar even op, ik wist ze wel allemaal uit m'n hoofd. :D

3) Extended Mags: je magazijnen zijn groter. Dus minder snel noodzakelijk herladen. Aangezien de damage per kogel bij een SCAR-H veel groter is dan bij de M4, ACR en/of Tar-21, heb je dus een veel dodelijker wapen.

4) Gouden wapens was wel zo bij COD 4: MW. Voor zover ik weet krijg je nu bij voltooïng van alle challanges van één bepaald wapen sowieso 10.000xp. Je krijgt ook een Emblem en een Title. (Headshots en nieuwe camo daar buitengelaten, die staan op zich.)

Davy-040
6 januari 2010, 00:20
Gebruiken jullie nooit ACOG Scope/Heartbeat Sensor?
Vooral die Scope als ik die niet gebruik dan kill ik al voor de helft minder.

Davy-040
6 januari 2010, 09:41
Welke killstreak reward is meer effectief de Chopper Gunner of AC130?
Nu heb ik Harrier Strike, Pave Low en AC130 daar heb ik me beste game mee gehad (18-0).

Goodfella
6 januari 2010, 14:53
Welke killstreak reward is meer effectief de Chopper Gunner of AC130?
Nu heb ik Harrier Strike, Pave Low en AC130 daar heb ik me beste game mee gehad (18-0).

Chopper Gunner in de meeste gevallen. AC 130 is érg cool, maar het herladen duurt lang, grotere kans om jezelf naar de maan te schieten en minder accuraat dan een CG. Naar mijn mening dan. ;)

Over je ACOG Scope & Hearthbeat Sensor: ACOG Scope is slechts in enkele situaties/maps handig, voor mij persoonlijk. Ik schiet ze net zo gemakkelijk kapot met een Red Dot Sight op grotere afstand, geen probleem. De Hearthbeat Sensor vind ik niet fijn werken. Telkens kijken op dat schermpje of er een enemy in de buurt is en als er dan al één in de buurt is, dan kijk ik de verkeerde kant op o.i.d. Ergo: ik vind het niet fijn werken.

Vedette
6 januari 2010, 15:35
Chopper Gunner in de meeste gevallen. AC 130 is érg cool, maar het herladen duurt lang, grotere kans om jezelf naar de maan te schieten en minder accuraat dan een CG. Naar mijn mening dan. ;)

Over je ACOG Scope & Hearthbeat Sensor: ACOG Scope is slechts in enkele situaties/maps handig, voor mij persoonlijk. Ik schiet ze net zo gemakkelijk kapot met een Red Dot Sight op grotere afstand, geen probleem. De Hearthbeat Sensor vind ik niet fijn werken. Telkens kijken op dat schermpje of er een enemy in de buurt is en als er dan al één in de buurt is, dan kijk ik de verkeerde kant op o.i.d. Ergo: ik vind het niet fijn werken.

Ik heb de Heartbeat Sensor alleen in de campaign meegemaakt, en een maatje van me zei dat hij vooral handig in de multiplayer is.. in de campaign heb je er tenslotte alleen in dat level iets aan. Toen zette ik al vraagtekens bij zijn claim, het leek mij inderdaad een vrij nutteloos wapen, ook in MP.

robpsv11
6 januari 2010, 20:51
Heartbeat is echt onhandig ik zit heel de tijd op dat schermpje te letten en dan voor ik het weet BAM! dood :p dus die gebruik ik niet meer :p

Ik heb ook de SCAR-H maar is geprobeerd en hij is op zich wel fijn, vandaag heb ik even extended mags bij de PP2000 gehaald dat vind ik echt een fijn wapen, morgen ga ik alle challenges bij mijn TAR en ACR doen want daar hoef ik er nog maar 3

Lars de Jong
6 januari 2010, 20:56
Iemand ervaring met een gedownloade versie voor de PC en dan online?

Goodfella
7 januari 2010, 16:26
Vruchtbare COD-dag vandaag :D

1e potje kwam ik halverwege binnen (Capture The Flag, as usual :cool: ). 9 kills 5 deaths. Toen kwam het goed op gang bij 'Invasion': 28 kills tegenover 6 deaths met ACR en tweetal Predator Missiles, daarna 'Scrapyard' waar het helemaal goed ging. 37 kills tegenover 3 deaths met SCAR-H FMJ, 2 Predator Missiles, 1 Pavelow en als kers op de taart: 11 kill streak = Choppergunner. :D

Bacchus
7 januari 2010, 16:34
Iemand ervaring met een gedownloade versie voor de PC en dan online?
Kan prima. Moet je wel de fix in de install map gooien. (Die fix heb ik evt wel voor je.)

Vedette
7 januari 2010, 19:01
Vruchtbare COD-dag vandaag :D

1e potje kwam ik halverwege binnen (Capture The Flag, as usual :cool: ). 9 kills 5 deaths. Toen kwam het goed op gang bij 'Invasion': 28 kills tegenover 6 deaths met ACR en tweetal Predator Missiles, daarna 'Scrapyard' waar het helemaal goed ging. 37 kills tegenover 3 deaths met SCAR-H FMJ, 2 Predator Missiles, 1 Pavelow en als kers op de taart: 11 kill streak = Choppergunner. :D

De conclusie is dan ook dat jij niet bepaald slecht bent in het spelletje.. ;)

Libaboy
7 januari 2010, 20:40
Te lang weggeweest hier :(

Voor de mensen die een potje online op de xbox willen spelen voeg me toe ;) Libaboy

Voetballer24
7 januari 2010, 20:45

Voor de mensen die een potje online op de xbox willen spelen voeg me toe ;) Libaboy

XBOX _0_
Mark we zijn niet alleen. :)

Bacchus
7 januari 2010, 20:46

Laat Mark het maar niet horen. Die voegt je graag toe aan z'n Kill streak! :D

Vedette
7 januari 2010, 21:57
Laat Mark het maar niet horen. Die voegt je graag toe aan z'n Kill streak! :D

Voetballer24
7 januari 2010, 23:01
Ik heb 'm nog steeds niet binnen. :confused:

Vedette
8 januari 2010, 08:27
Ik heb 'm nog steeds niet binnen. :confused:

Dat is wel raar.. waar heb je 'm besteld? :confused:

BART96
8 januari 2010, 17:37
Dat is wel raar.. waar heb je 'm besteld? :confused:

www.geenbol.com.nl

Vedette
8 januari 2010, 17:48
www.geenbol.com.nl

Voor 17,50 is 'ie van jou. ;)

Davy-040
8 januari 2010, 19:55
Wat kan ik beter gebruiken Lightweight of Stopping Power Pro?
Hoe hoog hebben jullie je sensitivity bij opties staan?
Ikke op medium als ik hem hoger zet dan word ik gewoon duizelig lol.

Goodfella
8 januari 2010, 20:09
Wat kan ik beter gebruiken Lightweight of Stopping Power Pro?
Hoe hoog hebben jullie je sensitivity bij opties staan?
Ikke op medium als ik hem hoger zet dan word ik gewoon duizelig lol.

Depends on the wapon. Ik zou altijd voor Stopping Power Pro kiezen, verhoogde damage per kogel = meer kills. Lightweight is leuk als je een shotgun hebt, of als je Search and Destroy speelt en je wilt de bom planten. :cool: :D

Sensetivity heb ik nog niet eens aangezeten, zal dus wel medium zijn. Ik kan echter wel iedereen aanraden om je PS3 aan te sluiten via een HDMI-Kabel op een Samsung of Sony-TV. Jammer genoeg gaan Philips + gameconsole echt voor geen meter samen, dit zeg ik niet alleen uit éigen ervaring maar toch ook vooral op algemene ervaringen van andere gamers die ik ken. Het verschil is verschrikkelijk groot, dat zul je zien als je het zelf uitprobeerd. (Hint: ga voor Samsung, meer waar voor je geld dan bij Sony, overall gezien bestaat er op dit moment geen beter LCD-TV merk.)

Davy-040
8 januari 2010, 20:24
Ik heb een Samsung 107 cm HD + HDMI kabeltje dus ideaal!
Ik kan niet met een shotgun omgaan heb altijd een automatisch geweer nodig.
Ik zie sommige gasten rondrennen met 2 shotguns 1x schieten en je bent kapot wtf.

Goodfella
8 januari 2010, 20:46
Ik heb een Samsung 107 cm HD + HDMI kabeltje dus ideaal!
Ik kan niet met een shotgun omgaan heb altijd een automatisch geweer nodig.
Ik zie sommige gasten rondrennen met 2 shotguns 1x schieten en je bent kapot wtf.

Akimbo shotgun model 1897. Vreselijk irritant inderdaad. :mad: Meestal pak ik ze terug door ze neer te steken. :D Commando Pro ruleert. :cool:

Shotgun opzich is niet zo heel moeilijk hoor Davy. ;) Je moet alleen niet richten zoals je normaal doet. Je ziet die vier streepjes (omhoog, rechts, omlaag en links). Richt die op de tegenstander vanaf een redelijk korte afstand en haal de trekker(s) over. Weer een kill erbij. :cool:

robpsv11
9 januari 2010, 12:09
hoe krijg je extended mags voor elkaar met die FMJ, ik heb nu al meer dan 120 kills gemaakt met de FMJ maar bij de challenge van Extended Mags staan 10/40?

Goodfella
9 januari 2010, 16:34
hoe krijg je extended mags voor elkaar met die FMJ, ik heb nu al meer dan 120 kills gemaakt met de FMJ maar bij de challenge van Extended Mags staan 10/40?

FMJ = Kills maken door een muur/stuk staal/what so ever. Alleen die kills tellen voor FMJ. Ik sta met SCAR-H op dit moment op 24/40. :)

robpsv11
9 januari 2010, 21:16
ik heb vandaag een keer COD 5 online gedaan, dat is soms best wel lache :p ben nu lvl 11

Davy-040
10 januari 2010, 07:16
Ik heb alle challenges voor het SCAR-H wapen compleet moet alleen nog 50 headshots.

BART96
10 januari 2010, 11:50
ik gebruik nu ook een SCAR, ik moet zeggen dat 'ie erg fijn is.
Ik heb er nu een grenade launcher en red dot sight opstaan.

The Joker
10 januari 2010, 11:51
Ik gebruik een controller. Het liefst draadloos. En gewoon van Sony, die ligt het lekkerst in de hand.

:cool:

Goodfella
10 januari 2010, 12:42
ik gebruik nu ook een SCAR, ik moet zeggen dat 'ie erg fijn is.
Ik heb er nu een grenade launcher en red dot sight opstaan.

Doe bij Perk 1 Bling weg en zet daar Marathon. Dan SCAR-H met Red Dot Sight en als Side-Arm: Thumper. Dan heb je die Grenade Launcher niet meer nodig en kun je onbeperkt sprinten.

Goodfella
10 januari 2010, 12:43
Ik gebruik een controller. Het liefst draadloos. En gewoon van Sony, die ligt het lekkerst in de hand.

:cool:

Dual-Shock? SixAxis?

Welke controller van Sony? :D

The Joker
10 januari 2010, 18:44
Dual-Shock? SixAxis?

Welke controller van Sony? :D

Ik heb gegoogleimaged, en allebei zijn ze precies 't zelfde :eek:

Voetballer24
10 januari 2010, 19:21
Dual Shock is met tril, en SixAxis niet. Dit zorgt ervoor dat Sixaxis lichter is en sommige gamers vinden dit fijner.

The Joker
10 januari 2010, 19:25
Dual Shock is met tril, en SixAxis niet. Dit zorgt ervoor dat Sixaxis lichter is en sommige gamers vinden dit fijner.

Ahhh... Ik heb de DualShock. Heel licht ding, kan het nog lichter :eek:

BART96
10 januari 2010, 20:47
ohh, ik kan niet zonder mn dualshock, als ik bij vrienden speel zonder een dualshock speel ik 3 keer zo slecht.

miss. een beetje overdreven, maarja...

BART96
10 januari 2010, 20:51
Doe bij Perk 1 Bling weg en zet daar Marathon. Dan SCAR-H met Red Dot Sight en als Side-Arm: Thumper. Dan heb je die Grenade Launcher niet meer nodig en kun je onbeperkt sprinten.

ik heb uw wijze raad opgevolgd:cool:

BART96
10 januari 2010, 21:13
ik denk dat dit een redelijk domme vraag is, maar wat heb je aan een camouflage finish?

Goodfella
10 januari 2010, 21:19
Ahhh... Ik heb de DualShock. Heel licht ding, kan het nog lichter :eek:

Ik heb twee Six-Axis controllers en één Dual-Shock. Vind de Six-Axis fijner werken, al dat getril als ik schiet... Ik heb het dan al druk genoeg. :D

@ Bart:
Je hebt er weinig aan, het is wel min of meer een teken waar je aan herkend wordt voor hoe goed je met dat wapen bent. Ik heb met SCAR-H bijna camo 'Fall'' gehaald, als ik jou zou killen en jij ziet de killcam terug, kun je dat dus terugzien. Niet meer en niet minder, just for fun dus. :p

BART96
10 januari 2010, 21:29
Ik heb twee Six-Axis controllers en één Dual-Shock. Vind de Six-Axis fijner werken, al dat getril als ik schiet... Ik heb het dan al druk genoeg. :D

@ Bart:
Je hebt er weinig aan, het is wel min of meer een teken waar je aan herkend wordt voor hoe goed je met dat wapen bent. Ik heb met SCAR-H bijna camo 'Fall'' gehaald, als ik jou zou killen en jij ziet de killcam terug, kun je dat dus terugzien. Niet meer en niet minder, just for fun dus. :p

danku

BART96
10 januari 2010, 21:30
ik heb trouwens net een lekker potje gehad zeg.
Free for all in Wasteland na 5 minuten stond ik 20 om 4 alleen toen liep ie vast en was alles voor niks:(

Goodfella
10 januari 2010, 21:50
ik heb trouwens net een lekker potje gehad zeg.
Free for all in Wasteland na 5 minuten stond ik 20 om 4 alleen toen liep ie vast en was alles voor niks:(

De XP krijg je altijd hé, zelfs als de server weer eens flipt. ;) Free For All is overigens vrij moeilijk om in uit te blinken met veel kills etc. Probeer eens 'Domination' of 'Capture The Flag'. Dan heb je veel beter overzicht, duidelijke vijanden en duidelijke doelen. Daarnaast hoef je niet per se te 'Domineren' of 'die vlag te pakken', je kunt ze ook bewaken of er een strategische positie innemen om de vijandelijke bewakers uit te schakelen. Ik speel deze twee eigenlijk toch wel het meest, op de voet gevolgd door Search & Destroy en héél af en toe een Team Deathmatch.

BART96
10 januari 2010, 21:52
ok, ja ik vind het toch wel leuk om gewoon iedereen die je ziet te excuteren:p...

Siegers91
11 januari 2010, 01:25
Net me FAL uitgespeelt, 250 headshots en 2500 kills :)
geniaal wapen

Vedette
11 januari 2010, 12:24
Het moge duidelijk zijn dat COD6 in ieder geval leeft onder de gamers van 't forum.. :D

Bacchus
11 januari 2010, 19:28
Net me FAL uitgespeelt, 250 headshots en 2500 kills :)
geniaal wapen
Ik ben irl scherpschutter met de FAL. :cool:
Nooit iemand door z'n hoofd geschoten, maar wat niet is.... :D

The Joker
11 januari 2010, 19:42
Ik ben irl scherpschutter met de FAL. :cool:
Nooit iemand door z'n hoofd geschoten, maar wat niet is.... :D

Gewoon goed richten. :cool:
Bij Uncharted heb ik iets van 40 headshot's weet niet of dat vergelijkbaar is met MW.

Bacchus
11 januari 2010, 19:44
Bij Uncharted heb ik iets van 40 headshot's weet niet of dat vergelijkbaar is met MW.
Ik ben scherpschutter irl (In Real Life) , ik kan dus prima richten, daar ligt het niet aan. Maar om iemand in 't eggie door z'n hoofd te mogen schieten, heb je toestemming nodig. :p

Vedette
11 januari 2010, 19:45

MW lijkt me makkelijker om headshots te scoren dan in Uncharted, als ik de spellen vergelijk.

Bacchus
11 januari 2010, 19:47
MW lijkt me makkelijker om headshots te scoren dan in Uncharted, als ik de spellen vergelijk.
Ik heb ooit zo'n 2e wereldoorlog sniper spel gehad (zou best wel eens gewoon sniper kunnen heten ook! :D) en daar kon je headshots maken op gruwelijke afstanden. Dan kon je alweer ergens anders verstoppen voor de vijand bij je lokatie aan kwam. :)
Dat was een tof spel.

Vedette
11 januari 2010, 19:48
Ik heb ooit zo'n 2e wereldoorlog sniper spel gehad (zou best wel eens gewoon sniper kunnen heten ook! :D) en daar kon je headshots maken op gruwelijke afstanden. Dan kon je alweer ergens anders verstoppen voor de vijand bij je lokatie aan kwam. :)
Dat was een tof spel.

Sniper Elite?

The Joker
11 januari 2010, 19:50

Echt? Man, dan ben ik een held in MW. In Uncharted maak ik makkelijk headshot's, op het moeilijkste niveau.

Vedette
11 januari 2010, 19:51
Echt? Man, dan ben ik een held in MW. In Uncharted maak ik makkelijk headshot's, op het moeilijkste niveau.

Heeft met niveau niks te maken, schatteke. :D

The Joker
11 januari 2010, 19:53
Heeft met niveau niks te maken, schatteke. :D

Wel, mallerd :D, want bij niveau Amateur krijg je 5 minuten om te richten en bij Ultra-mega-super-duper-lastig niet.

Vedette
11 januari 2010, 19:54
Wel, mallerd :D, want bij niveau Amateur krijg je 5 minuten om te richten en bij Ultra-mega-super-duper-lastig niet.

.. als jij überhaupt al vijf minuten nodig hebt om een headshot te scoren, dan ga je het in MW sowieso niet redden. :D :D :D

Bacchus
11 januari 2010, 19:55
Sniper Elite?
Ja! :D Dat was 'm! :D

Ga gelijk kijken of ik 'm nog eens kan downloaden. :D

Vedette
11 januari 2010, 19:55
Ja! :D Dat was 'm! :D

Ga gelijk kijken of ik 'm nog eens kan downloaden. :D

Inderdaad tof spel. :cool:

The Joker
11 januari 2010, 19:57
.. als jij überhaupt al vijf minuten nodig hebt om een headshot te scoren, dan ga je het in MW sowieso niet redden. :D :D :D

... en als jij je bijdehande opmerkingen is voor je laat, en mij laat uitleggen, komt alles goed right? :D
In het moeilijkste niveau krijg je zelf ook klappen te verduren, als je een knal voor je kanus krijgt kan je niet schieten. Bij amateur krijg je niet echt trappen en knallen dus meer kans op schieten = meer kans op headshot. Of zal ik er een grafiekje van maken voor het gemak?

Vedette
11 januari 2010, 19:59
... en als jij je bijdehande opmerkingen is voor je laat, en mij laat uitleggen, komt alles goed right? :D
In het moeilijkste niveau krijg je zelf ook klappen te verduren, als je een knal voor je kanus krijgt kan je niet schieten. Bij amateur krijg je niet echt trappen en knallen dus meer kans op schieten = meer kans op headshot. Of zal ik er een grafiekje van maken voor het gemak?

Denk je dat ze je in MW met rust laten ofzo? Schieten ze voortdurend op je. Het lijkt me vrij logisch dat ze je continu lastigvallen.. :p

Maar dat grafiekje dat mag, hoor. ;)

The Joker
11 januari 2010, 20:02
Denk je dat ze je in MW met rust laten ofzo? Schieten ze voortdurend op je. Het lijkt me vrij logisch dat ze je continu lastigvallen.. :p

Maar dat grafiekje dat mag, hoor. ;)

Op het niveau Amateur ga je zelf niet dood na een knal. Als je wat knallen krijgt kan je doorgaan. Op een moeilijker niveau kan je na een knal al dood zijn.

Voetballer24
11 januari 2010, 20:16

Uncharted 2 op het moeilijkste niveau is niet moeilijk. Ik was ooit bij een vriend van mij en wou het spel uitspelen op het moeilijkste niveau. Ik had dat spel nooit gespeeld, maar na een aantal keer proberen is het echt wel te doen.

Vedette
11 januari 2010, 20:17
Uncharted 2 op het moeilijkste niveau is niet moeilijk. Ik was ooit bij een vriend van mij en wou het spel uitspelen op het moeilijkste niveau. Ik had dat spel nooit gespeeld, maar na een aantal keer proberen is het echt wel te doen.

Zeg 't ze, Theo! Uh.. Karim. :D

The Joker
11 januari 2010, 20:18

En? Heb je het uitgespeeld binnen 15 uur?

The Joker
11 januari 2010, 20:20
Na na na na na na, ha ha ha ha ha ha! :D Xbox heeft geen Uncharted 2, en die game gaat uitgeroepen worden tot game van het jaar! Yeaaah! :D :D (dat moet pijnlijk zijn voor Call of Duty, dat zij dachten een topgame te maken en dan komt er een game die ze op alle fronten - behalve multiplayer - overtreft! :D)

Vedette
11 januari 2010, 20:21
Na na na na na na, ha ha ha ha ha ha! :D Xbox heeft geen Uncharted 2, en die game gaat uitgeroepen worden tot game van het jaar! Yeaaah! :D :D (dat moet pijnlijk zijn voor Call of Duty, dat zij dachten een topgame te maken en dan komt er een game die ze op alle fronten - behalve multiplayer - overtreft! :D)

Lijkt mij dat juist de enige reden dat COD 6 prijzen zou kunnen winnen, de multiplayer is.
Verder was 't vooral een goede sequel maar weinig vernieuwend. ;)

The Joker
11 januari 2010, 20:25
Lijkt mij dat juist de enige reden dat COD 6 prijzen zou kunnen winnen, de multiplayer is.
Verder was 't vooral een goede sequel maar weinig vernieuwend. ;)

Leuk om te lezen dit.

De belangrijkste Award is natuurlijk de Game Of The Year, en deze eer gaat naar de PlayStation 3 titel Uncharted 2. Hiernaast kreeg deze titel ook nog eens de Award voor de beste graphics in een game.

Naast titels die al verschenen zijn werd er ook een Award uitgereikt voor de game waar we het meeste naar uit moeten kijken, en ook deze eer ging naar een PlayStation 3 titel in de vorm van God of War III.

De volledige lijst met winnaars is als volgt:

Game of the Year: Uncharted 2
Best Voice in a Video Game: Jack Black as Eddie Riggs in Brutal Legend
Best Cast: X-Men Origins: Wolverine
Best Performance by a Human Male: Hugh Jackman in X-Men Origins: Wolverine
Best Performance by a Human Female: Megan Fox in Transformers: Revenge of the Fallen
Best Indie Game Fueled by Dew: Flower
Best Downloadable Game: Shadow Complex
Best Downloadable Content: GTA4: The Ballad of Gay Tony
Best Graphics: Uncharted 2
Best Soundtrack: DJ Hero
Best Original Score: Halo 3: ODST
Best Game Based on a Movie or TV Show: South Park: Let's Go Tower Defense Play
Best Multiplayer Game: Call of Duty: Modern Warfare 2
Best Action/Adventure: Assassin's Creed 2
Best Driving Game: Forza Motorsport 3
Best Fighting Game: Street Fighter 4
Best Music Game: Beatles Rock Band
Best RPG: Dragon Age: Origins
Best Shooter: Call of Duty: Modern Warfare 2
Best Team Sports Game NHL 10
Best Individual Sports Game: UFC 2009 Undisputed
Studio of the Year: Rocksteady Studios for Batman: Arkham Asylum
Best PlayStation 3 Game: Uncharted 2
Best Wii Game: New Super Mario Bros. Wii
Best Xbox 360 Game: Left 4 Dead 2
Best Handheld Game: GTA: Chinatown Wars
Best PC Game: Dragon Age Origins
Most Anticipated Game: God of War 3

Voetballer24
11 januari 2010, 20:27
En? Heb je het uitgespeeld binnen 15 uur?

Ik heb het niet, en ik ga niet 15 uur lang achter elkaar Uncharted spelen bij een vriend van mij. :o

Vedette
11 januari 2010, 20:28
Best Original Score: Halo 3: ODST :cool:

The Joker
12 januari 2010, 14:25

Heb hem bij een vriend gespeeld en hij is grappig, maar niet wereldtop zeg maar. Rare keuze.

Vedette
12 januari 2010, 14:37

Heb hem bij een vriend gespeeld en hij is grappig, maar niet wereldtop zeg maar. Rare keuze.

Ze zullen verder niks hebben voor de Wii?

The Joker
12 januari 2010, 14:40
Ze zullen verder niks hebben voor de Wii?

Erg raar vooral. Ik heb er eentje staan, (hij staat stof te vangen, dat wel) en een stom ding is 't niet. Ipv dat Nintendo eens wat tijd gaat besteden in hun games blijven ze maar met stomme fit-fiets tennisrackets komen. Dom.

Vedette
12 januari 2010, 17:19
Achja, console met de minste mankementen maar zover ik in kan schatten de minste appeal voor echte gamers.

The Joker
12 januari 2010, 20:07
Maargoed, te off-topic.

Vet spel, dat MW2? Twijfel zelf nog steeds. 60 euro of wachten tot ie goedkoper is, maar ik wil ook Just Cause 2 en Split Second.

Voetballer24
12 januari 2010, 21:30
45 euro op Zavvi.com binnen een week heb je 'm binnen.

Vedette
12 januari 2010, 21:35
45 euro op Zavvi.com binnen een week heb je 'm binnen.

Is die website betrouwbaar? Ik zie leuke deals voorbij komen..

Voetballer24
12 januari 2010, 21:44
Is die website betrouwbaar? Ik zie leuke deals voorbij komen..

Ja, de site is wel betrouwbaar. Maar de levertijd is toch langer dan een week zie ik net. Maar de site is wel betrouwbaar. En anders ken ik nog andere goedkopere sites.

Vedette
12 januari 2010, 21:44
Ja, de site is wel betrouwbaar. Maar de levertijd is toch langer dan een week zie ik net. Maar de site is wel betrouwbaar. En anders ken ik nog andere goedkopere sites.

Nice.. ga ik morgenochtend op m'n gemakkie bekijken.

Voetballer24
12 januari 2010, 21:46
Nice.. ga ik morgenochtend op m'n gemakkie bekijken.

Dit is ook een leuke site (http://www.thehut.com)

Mass Effect 2 ongeveer 41 euro.

Vedette
12 januari 2010, 21:51
Dit is ook een leuke site (http://www.thehut.com)

Mass Effect 2 ongeveer 41 euro.

En verzendkosten?

Voetballer24
12 januari 2010, 21:52
en verzendkosten?

€1,15

Vedette
12 januari 2010, 21:54
€1,15

En jij hebt hier al vaker gebruik van gemaakt?
Nog eventjes off-topic mensen, sorry hoor. :D

Voetballer24
12 januari 2010, 21:59
En jij hebt hier al vaker gebruik van gemaakt?
Nog eventjes off-topic mensen, sorry hoor. :D
On-topic:
Call of Duty Modern Warfare is een goede game.

Off-topic:
Van Zavvi niet, maar ik ken een paar anderen die daar wel gebruik van hebben gemaakt, en die hebben er goede ervaringen mee. Levertijd is volgens hun een week, maar het kan langer duren.
TheHut is wel te vertrouwen, alleen soms wel duurder.

Voetballer24
15 januari 2010, 17:26
Ik heb hem vandaag binnen gekregen. Ik ben nu al verslaafd. :o
Ik ben wel maar level 9 geloof ik.

Vedette
15 januari 2010, 17:42
Ik heb hem vandaag binnen gekregen. Ik ben nu al verslaafd. :o
Ik ben wel maar level 9 geloof ik.

Ik zag het inderdaad toen je online kwam. Mooi dat je het leuk vindt. ;)

Voetballer24
15 januari 2010, 17:51
Ik zag het inderdaad toen je online kwam. Mooi dat je het leuk vindt. ;)

Jammer dat ik niet goed ben. :o
Heb zelfs een potje gehad met score kill 1 en death 7. :p

Vedette
15 januari 2010, 17:54
Jammer dat ik niet goed ben. :o
Heb zelfs een potje gehad met score kill 1 en death 7. :p

Wat maakt dat nou uit. Sommige dingen zijn we heel goed in, andere dingen niet zo goed. Alleen douchebags die daarover opmerkingen maken.

Voetballer24
15 januari 2010, 17:55
Wat maakt dat nou uit. Sommige dingen zijn we heel goed in, andere dingen niet zo goed. Alleen douchebags die daarover opmerkingen maken.

Het is ook een kwestie van oefenen, geloof ik. Het speelt ook echt niet zoals BF: Bad Company. Misschien was het handig als ik eerst de storymode in CoD speelde. :p

Vedette
15 januari 2010, 17:57
Het is ook een kwestie van oefenen, geloof ik. Het speelt ook echt niet zoals BF: Bad Company. Misschien was het handig als ik eerst de storymode in CoD speelde. :p

Maatje van mij was een tijdje nummer 1 van de wereld in Bad Company, volgens mij. :cool:

BoydJS
15 januari 2010, 18:03
nou ik kom er net achter dat het toch niet echt mijn spel is, heb al een aantal dagen niet meer gespeeld en ook niet echt zin meer.
terwijl ik toch redelijk goed was, vaak bij de top 3 en altijd wel bij de minste deaths.
daarbij is ook de gratis xbox live gold van me moeder bijna afgelopen dus zou ik het zowiezo niet meer kunnen spelen :p.
mischien over een tijdje maar gewoon zelfs xbox live halen voor een maandje of 3.

Vedette
15 januari 2010, 18:05
nou ik kom er net achter dat het toch niet echt mijn spel is, heb al een aantal dagen niet meer gespeeld en ook niet echt zin meer.
terwijl ik toch redelijk goed was, vaak bij de top 3 en altijd wel bij de minste deaths.
daarbij is ook de gratis xbox live gold van me moeder bijna afgelopen dus zou ik het zowiezo niet meer kunnen spelen :p.
mischien over een tijdje maar gewoon zelfs xbox live halen voor een maandje of 3.

Goed plan. ;)

Voetballer24
15 januari 2010, 18:14

Ik heb nog een gratis 48 uur trial voor je. Aangezien ik de komende 11,5 maanden nog voorzien ben van Xbox Live.
Anders nog een handige tip 12 maanden voor 35 euro. Of 3 maanden voor 14 euro op Gamehubs, code krijg je via mail binnen 24 uur.

robpsv11
15 januari 2010, 20:56
Heb net al de challenges voltooid bij mijn Tar -21, ik ben de laatste tijd maar ik ground war gaan spelen.

Vandaag bij het lvl Highrise, heb je daar bij die kraan zo'n gang en als je daar op het begin dan een granaat neergooit aan het einde van die gang dan heb je zoiezo een kill en dat is zeker bij Ground War. Dus ik dacht ik probeer het met mun Javelin, en ik wacht effe tot hij neerstort had ik gelijk een 5 killstreak :p vond ik best knap en dan krijg je flink veel punten want het was ook nog is een first blood.

Kevin Strootman
23 januari 2010, 11:18
Ik heb het spel toen gekocht even gespeeld en toen weken lang niet meer aangeraakt omdat je bijna niet eens throphys kunt verdienen in de onlinemodus en een gehypt spel vond
slechte graphics en ook omdat de singleplayer zo saai was.
Nu speel ik sinds anderehalve week de special ops af en toe, en die is echt heel leuk!
Ik kijk er nu toch wel anders tegen aan

Vedette
23 januari 2010, 11:20
Ik heb het spel toen gekocht even gespeeld en toen weken lang niet meer aangeraakt omdat je bijna niet eens throphys kunt verdienen in de onlinemodus en een gehypt spel vond
slechte graphics en ook omdat de singleplayer zo saai was.
Nu speel ik sinds anderehalve week de special ops af en toe, en die is echt heel leuk!
Ik kijk er nu toch wel anders tegen aan

Ik had er eerst ook een beetje spijt van, de single player was frigging simpel op Veteran en online speel ik sowieso niet. Maar de Spec Ops zijn lachen, en het verhaal, tja.. feest van herkenning dus daar had ik geen last van.

robpsv11
23 januari 2010, 11:27
ik had gisteren een lekker potje in Afghan:

25 kills
1 Assist
1 Death

net voor dat potje had ik mijn killstreak reward van de AC130 uitgezet omdat ik nooit zo'n hoge killstreak meer kreeg, en nu had ik er wel een van 15 dus ik baalde un beetje :p

Kevin Strootman
23 januari 2010, 11:27
Ik had er eerst ook een beetje spijt van, de single player was frigging simpel op Veteran en online speel ik sowieso niet. Maar de Spec Ops zijn lachen, en het verhaal, tja.. feest van herkenning dus daar had ik geen last van.

Vooral die missie met de 40 gijzelaars en juggernauts vond ik best wel pittig maar wel heel leuk.
Iedere keer nadat ik een mannetje of 25 had afgemaakt, kwam er weer zo'n juggernaut aanstormen die ik steeds niet dood kreeg op de korte afstand:p

Die van dat vliegveld met die schildmannetjes is ook best wel zwaar, het mooie van die special ops is dat je met een goede tactiek op een leuke manier verder kunt komen.
Heb alleen géén zin in de 3e ster bij de time trial:p

Vedette
23 januari 2010, 11:33
Heb alleen géén zin in de 3e ster bij de time trial:p

Die heb ik, maar was behoorlijk irritant.
Ik wil toch ook helemaal niet racen in een shooter. :rolleyes:

Wel tof muziekje eronder. :cool:

Bas
23 januari 2010, 20:00
Vandaag heb ik 'em even op de PC gezet, als er iemand is die me wilt toevoegen geef maar een gilletje. :D

robpsv11
23 januari 2010, 20:43
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH

nee sorry ik heb het op de PS3 ;):p

ik ben nu begonnen met Prestige en ik ben nu LVL 7

Voetballer24
24 januari 2010, 23:47
Heb vorige week niet kunnen spelen. Ben nu maar weer verder gegaan. Gaat een stuk beter.

Maar nog een vraagje. Welke killstreak rewards moet ik aan zetten. Ik kan namelijk niet goed kiezen. :p

robpsv11
25 januari 2010, 18:34
ik heb nu:

4 Car Package - 5 Predator Missele - 8 Emergency Airdrop

eerst had ik deze (maar ik heb nu prestige gedaan dus ik moest die resetten):

5 Predator Missile - 7 Attack Helicopter - 11 AC130

je kan ook in plaats van de attack helicopter een Pave Low pakken (9)

BART96
26 januari 2010, 14:34
ik heb nu:

4 Car Package - 5 Predator Missele - 8 Emergency Airdrop

eerst had ik deze (maar ik heb nu prestige gedaan dus ik moest die resetten):

5 Predator Missile - 7 Attack Helicopter - 11 AC130

je kan ook in plaats van de attack helicopter een Pave Low pakken (9)

ik pak sowieso altijd uav (behalve als ik un keer met de heartbat sensor speel)
ik heb ook predator missle en emergency airdrop

Banaan
28 januari 2010, 02:10
Heey allemaal ik heb ook MW2 en ben nu prestige lvl 70 ik zou dus naar de 2e prestige mode kunnen maar dat doe ik nog even niet (wil challenges gaan halen nu).

Ik raad aan om 6: Precision Airstrike, 7: Harrier Strike en 11:Chopper Gunner te nemen (deze in combinatie met Perk 2: Danger Close Pro). Danger Close Pro zorgt er namelijk voor dat je airstrikes sterker zijn (dus meer dmg maar ook groter bereik heeft).

Welke modus spelen jullie allemaal eigenlijk dan? Dan doel ik op degene die hier wel online spelen en niet alleen Spec-Ops. Zelf speel ik veel Hardcore modi gewoonweg omdat het meestal 1 hit kill is en daardoor minder chaotisch.

Verder vind ik dit wel een van de slechtere spellen die ik ooit gespeeld heb en de enige reden dat ik dit spel blijf spelen is omdat iedereen van me vrienden het speelt en ik niet iemand ben die een spel in ze eentje gaat doen :P

Reden waarom het zo'n slecht spel is is voornamelijk IW.net. Het systeem werkt vreselijk en je moet echt minuten wachten om een server te kunnen joinen. Er is altijd wel iemand van je friendslist die uit de server gegooit word voor een of andere duistere reden. Verder vind ik ook dat er nog steeds teveel bugs en gliches in het spel zitten en ook teveel level cheaters (mensen die dus op het aller laatste level zijn en dus 10e x prestige uitgespeeld hebben).

Btw: PappaMimbo is mijn Steam nickname

Kevin Strootman
30 januari 2010, 20:45
Iemand tips om de 3 sterren in de time trial te halen ?
Ga het morgen nog eens proberen als ik tijd heb ik

robpsv11
30 januari 2010, 20:50
ik heb het vandaag nog geprobeerd maar het is me niet gelukt

robpsv11
1 februari 2010, 20:45
volgens mij zijn er een paar foutjes, opeens krijg ik bij een 4 killstreak al een Predator Missile, en bij 6 een attack helicopter, elke streak is kleiner. En een paar levels later is Predator Missile weer 5 killstreak

BART96
1 februari 2010, 20:47
volgens mij zijn er een paar foutjes, opeens krijg ik bij een 4 killstreak al een Predator Missile, en bij 6 een attack helicopter, elke streak is kleiner. En een paar levels later is Predator Missile weer 5 killstreak

had je hardline nie ingesteld als perk, dan zijn al je killstreakrewards 1 minder?

robpsv11
1 februari 2010, 21:39
ooh wacht niet gezien :p

Voetballer24
1 februari 2010, 23:08
Iemand tips om de 3 sterren in de time trial te halen ?
Ga het morgen nog eens proberen als ik tijd heb ik

Time Trial? Bedoel je die sneeuwscooterrace?

robpsv11
2 februari 2010, 15:56
ik dacht die time trail van die training (ben de naam vergeten :p)

BART96
2 februari 2010, 16:43
je bedoelt the pit denk ik, ik had iets van 35 sec.

robpsv11
2 februari 2010, 16:50
ja die, dan heb je 3 sterren :p

8dion8
2 februari 2010, 16:54
:eek:
Ik had 49 sec :(
1 ster :) Clear the course

Ps. Hoe krijg je die juggernauts snel dood.

robpsv11
2 februari 2010, 17:08
waar heb jij het op?

8dion8
2 februari 2010, 17:09
waar heb jij het op?

Computer

robpsv11
2 februari 2010, 17:10
ok, ik ps3

8dion8
2 februari 2010, 17:12
ok, ik ps3

Hoe doe jij het op Ps3?

The Joker
2 februari 2010, 17:13
Hoe doe jij het op Ps3?

Met een controller.

robpsv11
2 februari 2010, 17:16
Hoe doe jij het op Ps3?

wat? :p

8dion8
2 februari 2010, 17:17
Met een controller.

Met een controller?:eek:

8dion8
2 februari 2010, 17:18
wat? :p

:D:cool:

Juggernauts killen ;)

robpsv11
2 februari 2010, 17:20
ooh dat heb ik nog nooit gedaan eigenlijk ;)

8dion8
2 februari 2010, 17:29
ooh dat heb ik nog nooit gedaan eigenlijk ;)

Doe je geen special opps!:rolleyes:

robpsv11
2 februari 2010, 17:30
jawel maar ik heb snatch en grab nog nooit gedaan ;)

ik doe meer online ;)

8dion8
2 februari 2010, 17:31
Tuurlijk zou ik ook doen:)

robpsv11
2 februari 2010, 17:34
welk lvl ben je?

8dion8
2 februari 2010, 17:37
Lukt niet heb hem gedownload

robpsv11
2 februari 2010, 17:44
ooh ok :p

Voetballer24
2 februari 2010, 20:00
:D:cool:

Juggernauts killen ;)

Volgens mij werkt steken prima. En anders Semtex erop gooien. :p

BART96
2 februari 2010, 21:54
ja die, dan heb je 3 sterren :p

nee, want ik deed het op het begin van de storyline:p:(

robpsv11
2 februari 2010, 21:55
ooh das kut :p, mij lukt het nog steeds niet

Kevin Strootman
5 februari 2010, 17:27
Time Trial? Bedoel je die sneeuwscooterrace?

Nee die man was juist super makelijk ik bedoel die ene uitdaging met die course van dat schietoefenen

Kevin Strootman
5 februari 2010, 17:29
Ik had 49 sec :(
1 ster :) Clear the course

Ps. Hoe krijg je die juggernauts snel dood.

Volgens mij schiet je ze sneller dood met een geweer dat van lange afstand kan schieten.
Gooi eens een smoke grenade voordat je dat ding te lijf gaat, helpt bij mij

BART96
5 februari 2010, 20:17
ooh das kut :p, mij lukt het nog steeds niet

nouja, jij bent online in ieder geval beter:p

robpsv11
6 februari 2010, 11:51
nouja, jij bent online in ieder geval beter:p

Vedette
6 februari 2010, 12:20
Volgens mij werkt steken prima. En anders Semtex erop gooien. :p

Steken? Ja alleen met die "cheat".. :p In de deuropening staan met je maat achter je, bedoel je?

8dion8
6 februari 2010, 17:06
Steken? Ja alleen met die "cheat".. :p In de deuropening staan met je maat achter je, bedoel je?

Bij Snatch en Grab ben je in je eentje hoor :)

Vedette
6 februari 2010, 17:07
Bij Snatch en Grab ben je in je eentje hoor :)

Als je daarvoor kiest wel, ja. Je kunt toch alles co-open in Spec Ops? ;)

8dion8
6 februari 2010, 17:12
Als je daarvoor kiest wel, ja. Je kunt toch alles co-open in Spec Ops? ;)

Ik kijk het ff na :)

Vedette
6 februari 2010, 17:13
Ik kijk het ff na :)

Je kunt alles solo en co-op spelen. Alleen twee missies MOETEN co-op zijn.

8dion8
6 februari 2010, 17:14
Bah Mijn vader heeft Steam eraf gegooit zie ik nu!:mad:

Bedoel je met two players online Bij special opps?

Vedette
6 februari 2010, 17:15
Bah Mijn vader heeft Steam eraf gegooit zie ik nu!:mad:

Bedoel je met two players online Bij special opps?

Ja. Co-op. Twee players.

8dion8
6 februari 2010, 17:17
Kan je dan gewoon met z'n tweeen bijv. Sniper Fi doen?

Vedette
6 februari 2010, 17:18
Kan je dan gewoon met z'n tweeen bijv. Sniper Fi doen?

Jup.
Zou niet weten waarom, Sniper Fi is hartstikke simpel. Maar toch, het kan ja. :D

8dion8
6 februari 2010, 17:19
Jup.
Zou niet weten waarom, Sniper Fi is hartstikke simpel. Maar toch, het kan ja. :D

Ja ik heb ook 3 ster hoor :D

Bij Homeland security kan ik wel wat hulp gebruiken:)

Vedette
6 februari 2010, 17:20
Ja ik heb ook 3 ster hoor :D

Bij Homeland security kan ik wel wat hulp gebruiken:)

Ja, dat zijn de leukere maps, ja.
Ach, ik heb COD alweer een poosje niet gespeeld eigenlijk.

8dion8
6 februari 2010, 17:23
Ja, dat zijn de leukere maps, ja.
Ach, ik heb COD alweer een poosje niet gespeeld eigenlijk.

Ja door dat ik dus niet met zijn tween kan mis ik dus zowiezo 6 sterren en ik moet er nog 5 voor Delta:(

Vedette
6 februari 2010, 17:25
Ja door dat ik dus niet met zijn tween kan mis ik dus zowiezo 6 sterren en ik moet er nog 5 voor Delta:(

En je hebt de rest op Veteran?

8dion8
6 februari 2010, 17:26
nee

Wacht ik maak wel een overzichtje

Vedette
6 februari 2010, 17:32
Ik wacht vol spanning.

8dion8
6 februari 2010, 17:37
Alpha

The pit 2 sterren
Sniper Fi 3 sterren
O Crister Redentor 1 ster
Evasion 1 ster
Suspension 0 ster

Bravo

Overwatch Kan k Niet
Body Count 1 ster
Bomb Squad 1 ster
Race 3 ster
Big Brother Kan k Niet

Charlie

Hidden 0 ster
Breach and Clear 0 ster
Time Trial 3 ster
Homeland Security 0 ster
Snatch and Grab 0 ster

Niet best he ...

Vedette
6 februari 2010, 17:38
Evasion 1 ster? Hoe kom je daar nou toch bij? :confused:
Hoe benader jij die missie?

En The Pit moet je goed oefenen, ik had het voordeel dat ik al ervaring had met zo iets dankzij CoD 4.

Ik heb in Alpha alles op drie sterren, volgens mij.

8dion8
6 februari 2010, 17:42
Evasion 1 ster? Hoe kom je daar nou toch bij? :confused:
Hoe benader jij die missie?

En The Pit moet je goed oefenen, ik had het voordeel dat ik al ervaring had met zo iets dankzij CoD 4.

Ik heb in Alpha alles op drie sterren, volgens mij.

Evasion kom ik tot en met waar ze met z´n 6en langslopen en daarna weer weggaan
Volgens mij heb je dan 4 groepjes mensen moeten neerschieten

Bij suspension ga ik steeds dood door die heli :(

Vedette
6 februari 2010, 17:44
Je weet wel dat het vooral om EVASION gaat in Evasion, he? :D
Als je het goed doet hoef je maar drie of vier personen (honden meegerekend) af te schieten.

8dion8
6 februari 2010, 17:46
Je weet wel dat het vooral om EVASION gaat in Evasion, he? :D
Als je het goed doet hoef je maar drie of vier personen (honden meegerekend) af te schieten.

WTF ik moest er een keer 4 tegelijk neerschieten

Vedette
6 februari 2010, 17:46
WTF ik moest er een keer 4 tegelijk neerschieten

Nee joh. Je moet ze ontwijken. Dat is 'evasion'. ;)
Door de bosjes kruipen enzo. ;)

8dion8
6 februari 2010, 17:48
Nee joh. Je moet ze ontwijken. Dat is 'evasion'. ;)
Door de bosjes kruipen enzo. ;)

Dan zie ik niks :D
Erg vervelend moet over een paar minuten naar de buren om te wokken

Vedette
6 februari 2010, 17:50
Dan zie ik niks :D
Erg vervelend moet over een paar minuten naar de buren om te wokken

Ik wil hem wel weer een keertje spelen voor je hoor, dan kan ik de tactiek hier neer zetten. Ik maakte eerst ook de fout iedereen te willen afschieten. Daar gaat die missie niet om.

Suspension is ook niet moeilijk, alleen inderdaad een goed plekje vinden om die helikopter te bestoken.

8dion8
6 februari 2010, 17:56
Ik wil hem wel weer een keertje spelen voor je hoor, dan kan ik de tactiek hier neer zetten. Ik maakte eerst ook de fout iedereen te willen afschieten. Daar gaat die missie niet om.

Suspension is ook niet moeilijk, alleen inderdaad een goed plekje vinden om die helikopter te bestoken.

Graag
ik ga doei

Voetballer24
7 februari 2010, 23:09
Ik heb hem op 3 sterren gehaald zonder iemand te vermoorden. :o

Vedette
8 februari 2010, 11:35
Ik heb hem op 3 sterren gehaald zonder iemand te vermoorden. :o

Ik wist niet dat dat kon (soms staan ze wel erg in je weg), maar ik sta er niet van te kijken.. ;)

Voetballer24
8 februari 2010, 13:25
Ik wist niet dat dat kon (soms staan ze wel erg in je weg), maar ik sta er niet van te kijken.. ;)

Soms staan ze ook heel dicht bij jou, maar als je helemaal tegen de bosjes aan kruipt zien ze niks.
En bij die laatste 2 ben ik er gewoon voorbij gesprint. :p

Vedette
8 februari 2010, 15:01
Ik wilde nog wel een paar kills, anders voelde ik me zo nutteloos! :D

8dion8
8 februari 2010, 17:22
Soms staan ze ook heel dicht bij jou, maar als je helemaal tegen de bosjes aan kruipt zien ze niks.
En bij die laatste 2 ben ik er gewoon voorbij gesprint. :p

Ga jij via rechts of links?

8dion8
8 februari 2010, 17:22
Ik wilde nog wel een paar kills, anders voelde ik me zo nutteloos! :D

Speel hem aub :D

Voetballer24
8 februari 2010, 18:52
Ga jij via rechts of links?

Eerst rechts en op een gegeven moment naar links. :p

Vedette
9 februari 2010, 11:24
Eerst rechts en op een gegeven moment naar links. :p

Uit het blote hoofd eerst een groep van vier ontwijken, gewoon achter de boom blijven staan en dan via rechts voorbij rennen, rechts aanhouden en de bosjes in duiken.. daar schoot ik dan de twee soldaten en de hond af, ren naar de rand voor het bevroren water. Laat de drie groepjes met honden passeren en ga via boven, langs de pijpen. Gewoon laag blijven, neem je tijd. Daarna jezelf als de kust veilig is naar beneden laten vallen, naar rechts en naar boven, schiet de laatste groep af (één of twee, volgens mij), and then you're homefree.

Dat is in ieder geval wat me nu bijstaat van die missie.

8dion8
9 februari 2010, 17:22
Uit het blote hoofd eerst een groep van vier ontwijken, gewoon achter de boom blijven staan en dan via rechts voorbij rennen, rechts aanhouden en de bosjes in duiken.. daar schoot ik dan de twee soldaten en de hond af, ren naar de rand voor het bevroren water. Laat de drie groepjes met honden passeren en ga via boven, langs de pijpen. Gewoon laag blijven, neem je tijd. Daarna jezelf als de kust veilig is naar beneden laten vallen, naar rechts en naar boven, schiet de laatste groep af (één of twee, volgens mij), and then you're homefree.

Dat is in ieder geval wat me nu bijstaat van die missie.

I Will Try

8dion8
9 februari 2010, 17:45
Ik heb hem via boven en na een tijdje werd ik gezien ik rende snel naar het laatste groepje schoot ze neer en ging snel naar beneden :)

Vedette
9 februari 2010, 19:37
Ik heb hem via boven en na een tijdje werd ik gezien ik rende snel naar het laatste groepje schoot ze neer en ging snel naar beneden :)

Goed zo. Bij Suspension ook je tijd nemen, je kunt één kant sowieso vrij snel uitschakelen als ze landen. Daarna alleen cover zoeken achter auto's die niet meer kunnen ontploffen. Schroom niet om ver terug te vallen indien je in de problemen komt, voor de helikopter zou ik een bazooka pakken en daarna niet meer op het tweede gedeelte komen, maar achter de afbakening daar de helikopter bestoken.

Ennuh, werk voor het overige stuk vooral met veel granaten, zowel gegooid als uit je grenadier (sniper rifle werkt ook lekker als deze op zijn). Veel dekking en een snelle reflex, zou niet moeilijk moeten zijn. Gebruik de auto's tegen ze, een explosie doet wonderen.

Waar heb je bij O Cristo Blabla problemen mee?

8dion8
10 februari 2010, 17:00
Goed zo. Bij Suspension ook je tijd nemen, je kunt één kant sowieso vrij snel uitschakelen als ze landen. Daarna alleen cover zoeken achter auto's die niet meer kunnen ontploffen. Schroom niet om ver terug te vallen indien je in de problemen komt, voor de helikopter zou ik een bazooka pakken en daarna niet meer op het tweede gedeelte komen, maar achter de afbakening daar de helikopter bestoken.

Ennuh, werk voor het overige stuk vooral met veel granaten, zowel gegooid als uit je grenadier (sniper rifle werkt ook lekker als deze op zijn). Veel dekking en een snelle reflex, zou niet moeilijk moeten zijn. Gebruik de auto's tegen ze, een explosie doet wonderen.

Waar heb je bij O Cristo Blabla problemen mee?

Ik ga suspension nu doen

Bij o cristo heb ik problemen met Honden Burgers en Geduld :D

Vedette
10 februari 2010, 17:08
Ik ga suspension nu doen

Bij o cristo heb ik problemen met Honden Burgers en Geduld :D

Tegen die honden had ik al snel de oplossing, want als ik gegrepen werd had ik moeite met m'n controller dat klotebeest af te schudden.. Waar je start (waar je in de campaign eigenlijk naar beneden springt), heb je een auto geparkeerd staan. Daar kun je op springen en kunnen de honden niet bij je komen. Burgers snap ik niet echt waarom je daarmee problemen hebt, alleen schieten op mensen die ook op jou schieten is de enige tip die ik daar kan geven.

Voor de rest wederom je tijd nemen en zorgen dat ze je niet van achteren kunnen aanvallen.

De honden en de bad guys zijn ontzettend rumoerig, dus je hoort ze echt wel aankomen. ;)

8dion8
10 februari 2010, 17:21
Ik ben bij de brug aan gekomen bedoel je met bazooka grenade launcher?

Vedette
10 februari 2010, 17:35
Ik ben bij de brug aan gekomen bedoel je met bazooka grenade launcher?

Uh, RPG. Die ligt daar bij die auto volgens mij (sorry, late reactie.. werk he.. ;))

8dion8
10 februari 2010, 17:44
Uh, RPG. Die ligt daar bij die auto volgens mij (sorry, late reactie.. werk he.. ;))

ja ik zag ze al liggen

tjeeh ze blijven maar komen maar ik heb hem gehaald zonder die heli wel makkelijker :D

Heb delta nu ook

welke daarvan vond jij makkelijk?
Estate takedown
terminal
acceptabel loses
wreckage
wardriving

Vedette
10 februari 2010, 17:52
Terminal, want als je die goed doet is het een kwestie van een slimme 'run like hell'. ;)

8dion8
10 februari 2010, 18:11
Terminal, want als je die goed doet is het een kwestie van een slimme 'run like hell'. ;)

Het lukt niet echt...

Vedette
10 februari 2010, 19:06
Het lukt niet echt...

Genoeg tactieken online te vinden, volgens mij. Run here. Breathe. Run there. Breathe. :p

// Wreckage is trouwens vrij simpel, hoor. Infinite ammo voor je grenadier na een paar explosies. Volhouden, turret meepakken, doordouwen en afmaken die hap. ;)

robpsv11
10 februari 2010, 19:37
Genoeg tactieken online te vinden, volgens mij. Run here. Breathe. Run there. Breathe. :p

// Wreckage is trouwens vrij simpel, hoor. Infinite ammo voor je grenadier na een paar explosies. Volhouden, turret meepakken, doordouwen en afmaken die hap. ;)

een goed tactiek vind ik zelf:

http://www.youtube.com/watch?v=wS5PvtrXt24

alleen doe je er wat langer over

Vedette
10 februari 2010, 19:43
een goed tactiek vind ik zelf:

http://www.youtube.com/watch?v=wS5PvtrXt24

alleen doe je er wat langer over

Whahaha, die is ook te simpel voor woorden.. :D

robpsv11
10 februari 2010, 19:50
boeiend je haalt hem wel :p

Davy-040
16 februari 2010, 20:11
Mijn record bij Evasion op veteran is 2:88.00.
Ik had 9 lui kapot geschoten en 1 hond.

Davy-040
16 februari 2010, 20:52
ALPHA
The Pit ***
Sniper Fi **
O Cristo Redentor *
Evasion ***
Suspension ***

BRAVO
Overwatch *
Body Count *
Bomb Squad *
Race ***
Big Brother

CHARLIE
Hidden *
Breach & Clear *
Time Trial *
Homeland Security
Snatch & Grab *

8dion8
21 februari 2010, 10:43
Vedette Bedankt voor je aanwijzingen
maar ik heb Call of duty net gekocht voor de pc, dus moestg ik de boel weer verweideren
Nu kan ik tenminste online

Vedette
21 februari 2010, 10:55
Vedette Bedankt voor je aanwijzingen
maar ik heb Call of duty net gekocht voor de pc, dus moestg ik de boel weer verweideren
Nu kan ik tenminste online

Ach, kun je het weer opnieuw doen! Nu weet je hoe het moet! :D

Kevin Strootman
21 februari 2010, 11:00
Volgens mij zijn er bijna of géén throphy's in het online gedeelte naast de spec ops in MW2 ofwel ?

Vedette
21 februari 2010, 11:07
Volgens mij zijn er bijna of géén throphy's in het online gedeelte naast de spec ops in MW2 ofwel ?

Geen online achievements/trophies.
Spec-ops, ja. Maar dat kun je met een extra controller. Dus daarvoor hoef je ook niet online. ;)

Ik heb zelf overigens al twee weken m'n xbox niet aangehad. :confused:
Even geen zin in.

The Joker
2 maart 2010, 18:35
Ik heb 'm nu ook.

McGuigan
2 maart 2010, 18:53
Ik heb zelf overigens al twee weken m'n xbox niet aangehad. :confused:
Even geen zin in.

Shocking news, Mark. Maar goed, die periodes ken ik ook :p

The Joker
2 maart 2010, 21:15
No Russian, dat level, is ziek en verkeerd haha. :p :D

Vedette
2 maart 2010, 21:21
No Russian, dat level, is ziek en verkeerd haha. :p :D

Dat level heb je voor gekozen bij het opstarten van je spel.
Waarom denk je anders dat ze je vragen of je het überhaupt wil spelen? :D

The Joker
2 maart 2010, 21:22
Dat level heb je voor gekozen bij het opstarten van je spel.
Waarom denk je anders dat ze je vragen of je het überhaupt wil spelen? :D

Ik neem aan dat jij 'm ook heb gekozen.. :D

Aan het begin van het spel.
Toen op het moment zelf.
En toen nog een keer gevraagd (Are you sure?)

Yes, I'm sure.

Vedette
2 maart 2010, 21:23
Ik neem aan dat jij 'm ook heb gekozen.. :D

Aan het begin van het spel.
Toen op het moment zelf.
En toen nog een keer gevraagd (Are you sure?)

Yes, I'm sure.

Tuurlijk heb ik 'm gekozen. Of ik nou poppetjes neerschiet die "terrorist" zijn, of poppetjes die "burger" zijn.. het blijven poppetjes.. Geen echte mensen. ;)

The Joker
2 maart 2010, 21:25
Tuurlijk heb ik 'm gekozen. Of ik nou poppetjes neerschiet die "terrorist" zijn, of poppetjes die "burger" zijn.. het blijven poppetjes.. Geen echte mensen. ;)

... thank you Mark. Ik voel me een stuk minder schuldig :D :p

robpsv11
2 maart 2010, 21:30
Dat heb ik nooit hoeven te doen dat met die 'are you sure' enzo :p

Vedette
2 maart 2010, 21:31
Dat heb ik nooit hoeven te doen dat met die 'are you sure' enzo :p

Dat was wettelijk verplicht, dus dan weet ik niet wat voor versie jij hebt..? :D

The Joker
2 maart 2010, 21:32
Dat was wettelijk verplicht, dus dan weet ik niet wat voor versie jij hebt..? :D

Vast in USA besteld ofzo...? :D

Vedette
2 maart 2010, 21:33

Vast in USA besteld ofzo...? :D

Daar was het ook verplicht.. Ze vonden het allemaal een beetje te ver gaan.. Daarom moest IW dat vragenuurtje inbouwen.

The Joker
2 maart 2010, 21:33
Daar was het ook verplicht.. Ze vonden het allemaal een beetje te ver gaan.. Daarom moest IW dat vragenuurtje inbouwen.

Waarom is ie eigenlijk niet te koop in UK?

Voetballer24
2 maart 2010, 21:34

Niet? Ik heb toch zat British people gezien.

Vedette
2 maart 2010, 21:36

Is ie dat niet? Volgens mij wel. Alleen wilden ze hem wel verbieden.
Volgens mij is ie wel gebanned uit Rusland.. :D

BART96

ik volgens mij ook:confused:

The Joker

Op de achterkant van het doosje staat, boven die 18+ tekentjes, Not for sale in UK...

Vedette
2 maart 2010, 21:37
Op de achterkant van het doosje staat, boven die 18+ tekentjes, Not for sale in UK...

Dan zou het ze toch gelukt zijn.. Bizar.
Ach ja, importeren dan maar. ;)

Voetballer24
2 maart 2010, 21:38
Bij mij staat 17+. Verder niet echt iets interessants.

McGuigan
Is ie dat niet? Volgens mij wel. Alleen wilden ze hem wel verbieden.
Volgens mij is ie wel gebanned uit Rusland.. :D

Hahaha, die hebben de hint dus begrepen zou je denken :D

The Joker
Hmm...
bij mij staat dus
18, Violence, Bad Language, Online en Not for sale in UK...

Voetballer24
2 maart 2010, 21:40
http://news.bbc.co.uk/2/hi/technology/8355788.stm
Lijkt me sterk dat een game die niet verkocht mag worden een record verbreekt.

Vedette
2 maart 2010, 21:41
http://news.bbc.co.uk/2/hi/technology/8355788.stm
Lijkt me sterk dat een game die niet verkocht mag worden een record verbreekt.

The Joker
2 maart 2010, 21:42
Jullie geloven me niet hé... :( Moet ik 'm helemaal inscannen? :rolleyes:

Vedette
2 maart 2010, 21:44
Jullie geloven me niet hé... :( Moet ik 'm helemaal inscannen? :rolleyes:

Nee hoor, maar goed.. het tegendeel is je inmiddels bewezen, dus dan kunnen we weer verder gaan over het échte onderwerp. COD gameplay.. :D

Voetballer24
2 maart 2010, 21:44
Ik geloof best dat 't er staat, maar dat zegt niet dat 't ook daadwerkelijk niet verkocht mag worden in GB. Misschien alleen dat exemplaar die jij hebt. Waar heb je hem gekocht?