View Full Version : FC Dordrecht
goldboy76
11 augustus 2010, 14:45
wat een eer dat ik hem als eerste mag aanmaken :)
goldboy76
11 augustus 2010, 22:33
DEN HAAG - FC Dordrecht heeft zich versterkt met verdediger Tom Beugelsdijk (20) en aanvaller Raily Ignacio (23). De eerstedivisieclub huurt beide spelers voor een seizoen van eredivisieclub ADO Den Haag, aldus de Haagse club. Beide clubs hebben al jarenlang een goede band met elkaar.
Nistelaria
12 augustus 2010, 11:17
Wat een eer dat je hier komt om enkel en alleen over Dordt te praten :)
Vedette
12 augustus 2010, 12:19
Beste vrinden met Ahhdohh.. Dat kan nooit veels soeps zijn dan. :cool:
Jackal06
6 november 2011, 01:56
Ze zijn bezig in dordt om een nieuw stadion te krijgen voor FC Dordrecht.
Is wel nodig want wat er nu staat mag geen stadion als naam hebben.
voldoen de staan plaatsen niet meer nee:rolleyes:
LeicesterPhoolies
6 november 2011, 19:34
voldoen de staan plaatsen niet meer nee:rolleyes:
Dat die nog bestaan zeg.
The Joker
7 januari 2012, 17:00
Dordrecht-trainer Bos legt taken neer door tumor
FC Dordrecht-trainer Theo Bos legt zijn werkzaamheden voor onbepaalde tijd neer. Bij de oefenmeester is een tumor in de alvleesklier aangetroffen.
"Ik ben uiteraard erg geschrokken van dit onverwacht heftige bericht, maar zal keihard knokken om te herstellen van mijn ziekte. Ik hoop dat de mensen begrijpen dat ik daar de komende periode al mijn energie voor ga gebruiken", vertelt Bos op de website van FC Dordrecht.
Bos, ex-speler en trainer van Vitesse, kreeg het slechte nieuws twee weken geleden. Vorige week onderging hij een kijkoperatie. De technische staf van Dordrecht zal de taken van Bos overnemen.
Heavy..
Kruspe
7 januari 2012, 18:04
Heavy..
Balen, het zijn soms net mensen.
Wel erg natuurlijk.
PerfectPSV
7 januari 2012, 18:07
What the fuck... Die arme man.
Alvleesklierkanker is ook nog eens een van de dodelijkste varianten, ik heb aan die variant al meerdere bekende verloren. Ik hoop echt dat hij kan herstellen, ik ben erg gecharmeerd van hem, zowel als trainer als als mens.
robpsv11
7 januari 2012, 19:18
Las het net op teletekst erg kut voor hem, hoop dat hij van deze klote ziekte herstelt
Vedette
9 januari 2012, 17:05
Alvleesklierkanker, dat is volgens mij 9/10 keer einde verhaal. Kut voor 'm. Veel meer kan ik er ook niet van maken. Ik hoop voor hem dat hij een uitzondering is en dat ie het wel haalt.
Bacchus
11 januari 2012, 13:34
Ook mooi klote voor LRC. Ruud Heus is assistent in dordt, maar hoofdcoach bij ons. :(
De Bouterbaas
11 januari 2012, 13:38
Ook mooi klote voor LRC. Ruud Heus is assistent in dordt, maar hoofdcoach bij ons. :(
Wat is LRC? Leerdammer Race Club?
Bacchus
11 januari 2012, 14:29
Je zat dichterbij dan je vermoedde... Leerdamse Racing Club.
robpsv11
11 januari 2012, 22:24
Un club die weinig voorstelt :p
Bacchus
12 januari 2012, 14:15
Un club die weinig voorstelt :p
Agreed. Maar wel mijn club.
Wat jij daar verder van vindt zal me feestelijk rotten. (Y)