View Full Version : Wedstrijdchat overige Eredivisieclubs
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
Mark van Bommel
6 augustus 2010, 20:25
De wedstrijd van FC Twente tegen Roda JC begint zometeen, dus praat hier over de wedstrijden van de concurrenten (en ook van de niet-concurrenten uiteraard)!
Mark van Bommel
6 augustus 2010, 20:26
De opstellingen:
Roda JC: Tyton; Hempte, Addo, Kah, Lachambre; Delorge, Vormer, Janssen, Hadouir; Skoubo, Junker
FC Twente: Mihaylov; Tiendalli, Douglas, Wisgerhof, Carney; Brama, Tioté, Janssen; Ruiz, De Jong, Bajrami
Kronos
6 augustus 2010, 20:28
Opvallend dat de Jong speelt, en niet de grote aankoop Janko. Heb sowieso een beetje het gevoel dat die jongen helemaal niet in de speelstijl van Twente past. Da's echt een afmaker, niet iemand waaraan je een heel elftal in feite aan kan ophangen. De Jong staat qua type speler veel dichter bij N'Kufo.
Bacchus
6 augustus 2010, 21:54
Ik vind het geen leuke pot om naar te kijken. Wel fijn dat je mensen kunt horen zingen, in plaats van toeteren.
Ralf Edström
6 augustus 2010, 22:01
Vriendin van mij doet de klantenservice van eredivisie live. De klachten stromen binnen van dat irritante blauwe balkje met statistieken onder in beeld. Zal dus niet lang blijven gelukkig.
Mocro
6 augustus 2010, 22:11
Vriendin van mij doet de klantenservice van eredivisie live. De klachten stromen binnen van dat irritante blauwe balkje met statistieken onder in beeld. Zal dus niet lang blijven gelukkig.
Gelukkig maar, want het is echt irritant. Statistieken moet je in de rust en na de wedstrijd laten zien.
PSVgeldropPSV
6 augustus 2010, 22:38
vind het niet zo'n boeiende wedstrijd moet ik zeggen, wel mooi als Twente begint met puntverlies :p
Mocro
6 augustus 2010, 22:40
Ruiz is zn gouden pikkie kwijt...het is bijna niet te geloven dat ze niet in de laatste seconde er toch eentje in hebben geprikt...vorig jaar was het een gewoonte...
Mercure
6 augustus 2010, 22:42
Ruiz is zn gouden pikkie kwijt...het is bijna niet te geloven dat ze niet in de laatste seconde er toch eentje in hebben geprikt...vorig jaar was het een gewoonte...
Ik zat erop te wachten moet ik zeggen.
Ik ben benieuwd. Dit is wel het jaar waarin zal blijken of het echt een kwaliteit was of dat er ook geluk bij kwam kijken bij bijvoorbeeld Ruiz.
Elio
6 augustus 2010, 22:42
Lekker, lekker, lekker: FC Twente begint meteen met 2 verliespunten. Ik vond ze al net zo onmachtig als tegen Ajax waar ze slechts scoorden door een blunder van de keeper (verkeerde uittrap). Aanvallend maken ze steeds de verkeerde keuzes en de laatste pass kwam niet aan. Ruiz is nog geen schim van vorige jaar.
Kom op, PSV, morgen meteen een voorsprong pakken op Twente! :D
Pavlos
7 augustus 2010, 00:03
Forza Roda. Als mn clubcard niet verlopen was, had ik vanavond op de tribune gezeten. Goed resultaat, mooie seizoensopening. :cool:
Mercure
7 augustus 2010, 00:06
Forza Roda. Als mn clubcard niet verlopen was, had ik vanavond op de tribune gezeten. Goed resultaat, mooie seizoensopening. :cool:
Een echte fan hoor ik wel :D
Mocro
7 augustus 2010, 19:33
Het begint goed...135 minuten en nog geen goal...:rolleyes:
Mark van Bommel
7 augustus 2010, 19:52
Het begint goed...135 minuten en nog geen goal...:rolleyes:
Nou, de eerste ligt erin. Vejinovic zet Heracles al na 3 minuten op 1-0 tegen Willem II.
NEC inmiddels ook op 1-0 tegen VVV, Ramon Zomer scoort in de 50e minuut.
Mocro
8 augustus 2010, 14:17
Aissati in de basis bij Ajax...er is gewoon geen (goed) beleid. Van ruilmiddel naar een basisplaats. Echt veel vertrouwen zal hij niet voelen. Om een vertrek te forceren zou hij een paar keer op eigen goal moeten schieten. :D
"O Baixinho"
8 augustus 2010, 14:43
Feyenoord Utrecht 1-0
"O Baixinho"
8 augustus 2010, 14:46
Feyenoord weet niet wat ze met Utrecht aan moeten!
"O Baixinho"
8 augustus 2010, 14:48
Aissati in de basis bij Ajax...er is gewoon geen (goed) beleid. Van ruilmiddel naar een basisplaats. Echt veel vertrouwen zal hij niet voelen. Om een vertrek te forceren zou hij een paar keer op eigen goal moeten schieten. :D
Mee eens, zo'n speler moet toch ook denken pleur maar op!
Nistelaria
8 augustus 2010, 15:07
Van Wolfswinkel legt ze d'r de laatste tijd ook makkelijk in moet ik zeggen... Europa Cup heeft 'ie er al een aantal gescoort en ook nu weer.
"O Baixinho"
8 augustus 2010, 15:16
Groningen Ajax 0-0 bij rust!
BoydJS
8 augustus 2010, 15:38
:(el hamdoui scoort 5 minuten na rust
Mercure
8 augustus 2010, 15:39
Knappe goal.
BoydJS
8 augustus 2010, 15:40
de zeeuw geel met een typische tackle:rolleyes:
"O Baixinho"
8 augustus 2010, 15:40
Knappe goal.
Een echte spits ook al zegt ie zelf van niet!
"O Baixinho"
8 augustus 2010, 15:42
Knappe goal.
Groningen mist een echte spits!
BoydJS
8 augustus 2010, 15:48
Groningen mist een echte spits!
ajax blijkbaar niet, de 2de voor mounir.
ik stop alweer met kijken ga wel wat anders doen.
Pavlos
8 augustus 2010, 15:49
Mooie goals... kan niet anders zeggen.
BoydJS
8 augustus 2010, 15:50
Mooie goals... kan niet anders zeggen.
hij schoot ze inderdaad wel lekker in, helaas heeft die een lelijk shirt aan
Mercure
Benieuwd hoe het met Suarez samen gaat. Maar dit kan wel eens een lang seizoen worden.
Perzian
Die 2de is echt klasse.. geweldige goal. Eerste was een countertje.
"O Baixinho"
8 augustus 2010, 15:59
1-2
Mercure
8 augustus 2010, 16:00
Verdediging blijft toch kwetsbaar. Benieuwd nu met Matavs en Enevoldsen erin.
"O Baixinho"
8 augustus 2010, 16:03
Feyenoord Utrecht 3-1
12,- van Wolfswinkel 0-1
52,- Schut (ed) 1-1
64,- Bruins 2-1
75,- Fer 3-1
Groningen AJAX 2-2
50,- El Hamdaoui 0-1
61,- El Hamdaoui 0-2
72,- Matavz 1-2
86,- Pedersen 2-2
Vitesse ADO 3-1
15,- Immers 0-1
45,- Pluim 1-1
57,- Nilsson (pen) 2-1
71,- Nilsson (pen) 3-1
Nistelaria
8 augustus 2010, 16:06
3-1 doelpunt Fer voor Feyenoord.
"O Baixinho"
8 augustus 2010, 16:13
2-2 yessssssssssssss
RobbieReckers
8 augustus 2010, 16:13
2-2 !!!
"O Baixinho"
8 augustus 2010, 16:14
2-2 !!!
Dat zeg ik :D
Mercure
8 augustus 2010, 16:14
Die zag ik een half uur geleden niet meer aankomen :D
D.C
8 augustus 2010, 16:15
Hopelijk houdt Grunn het vast!
RobbieReckers
8 augustus 2010, 16:19
Er hangt een overwinning voor Groningen in de lucht..
Pavlos
8 augustus 2010, 16:20
Ik had eerder moeten stoppen met kijken. :D:D
Nistelaria
8 augustus 2010, 16:20
Bijna Ajax...
"O Baixinho"
8 augustus 2010, 16:21
Groningen AJAX 2-2 eindstand!
D.C
8 augustus 2010, 16:23
Bwahahahahaha. Losers!
Pavlos
8 augustus 2010, 16:24
Zometeen maar even de reacties lezen op het Ajax Netwerk. :D
CNG MrKrateos
8 augustus 2010, 16:25
Hahaaa mooie tijden dit! PSV wint, Ajax en Twente gelijk. :)
Mercure
8 augustus 2010, 16:26
Zometeen maar even de reacties lezen op het Ajax Netwerk. :D
Gisteravond ook het PSV topic aldaar doorgenomen. Altijd goed voor je lachspieren :D
PSVgeldropPSV
8 augustus 2010, 16:27
de eerste speelronde bevalt mij :D
"O Baixinho"
8 augustus 2010, 16:28
Misschien kan één van de verslaggevers aan Jol vragen of dit wel eens beslissend kan zijn voor het kampioenschap! :D
harlingen
8 augustus 2010, 16:29
Misschien kan één van de verslaggevers aan Jol vragen of dit wel eens beslissend kan zijn voor het kampioenschap! :D
wordt moeilijk, die extra ster!:D
PSVgeldropPSV
8 augustus 2010, 16:30
wordt moeilijk, die extra ster!:D
volgens mij is ajax vervloekt. Die krijgen nooit en te nimmer die derde ster :p
"O Baixinho"
8 augustus 2010, 16:34
Op het AJAX netwerk is de sfeer gezellig te noemen! :D Wel vreemd dat er supporters zijn die na één wedstrijd al roepen dat het kampioenschap ver weg is....
Mocro
8 augustus 2010, 16:35
4 wedstrijden gespeeld 0-1 verlies, 1-1 gelijk, 3-3 gelijk, 2-2 gelijk...het begin is veelbelovend. Jammer dat die Huistra niet met Enervoldsen en Matavz was begonnen, dan hadden ze in de eerste helft minimaal 1 keer gescoord.
Mocro
8 augustus 2010, 16:35
Op het AJAX netwerk is de sfeer gezellig te noemen! :D Wel vreemd dat er supporters zijn die na één wedstrijd al roepen dat het kampioenschap ver weg is....
Dat zijn dezelfde supporters die 5 minuten voor de wedstrijd nog riepen dat Ajax de beste selectie heeft en topfavoriet is voor de titel... :rolleyes:
Mercure
8 augustus 2010, 16:38
Dat zijn dezelfde supporters die 5 minuten voor de wedstrijd nog riepen dat Ajax de beste selectie heeft en topfavoriet is voor de titel... :rolleyes:
En dat Ajax na het mazzelvoetbal van PSV gisteren wel even zou laten zien hoe het moet.
Vergis ik me nu, of is Stekelenburg gewoon een matige keeper? Op het WK was hij al aan het blunderen soms, zonder een echt lastige bal te pakken (die schoten waren stuk voor stuk houdbaar, hij kon er lekker naartoe duiken zei hij zelf al) en wel een paar blunders. Dit seizoen ook al veel dubieuze momenten.
"O Baixinho"
8 augustus 2010, 16:39
En dat Ajax na het mazzelvoetbal van PSV gisteren wel even zou laten zien hoe het moet.
Vergis ik me nu, of is Stekelenburg gewoon een matige keeper? Op het WK was hij al aan het blunderen soms, zonder een echt lastige bal te pakken (die schoten waren stuk voor stuk houdbaar, hij kon er lekker naartoe duiken zei hij zelf al) en wel een paar blunders. Dit seizoen ook al veel dubieuze momenten.
Jij haalt me de woorden uit de mond! Stekelenburg vind ik ook niet zo goed als overal wordt geroepen en dat heeft ie vandaag weer bewezen. Een goede keeper maar geen topper zoals bijvoorbeeld van der Sar en Gomes.
Bacchus
8 augustus 2010, 16:40
Stekelenburg groeide in het toernooi. Daar is niks mis mee, maar dat is moeilijk vast te houden.
Mercure
8 augustus 2010, 16:42
Stekelenburg groeide in het toernooi. Daar is niks mis mee, maar dat is moeilijk vast te houden.
Is dat zo? Tegen Uruguay vond ik hem allesbehalve sterk.
Maar goed, mijn mening over Oranje is bekend. Beetje het idee dat bij hem al de saves omhoog werden geschreven en de tegengoals werden weggewuifd.
Mercure
8 augustus 2010, 16:45
Ik zou het niet zo'n ramp vinden als Ajax CL speelt, de nummers 12-15 zijn duidelijk een klasse minder dan de basis.
Elio
8 augustus 2010, 16:48
Prima weekend voor PSV dus. Twente en Ajax beginnen met een gelijkspel in lastige uitwedstrijden tegen Roda en Groningen en PSV wint een lastige uitwedstrijd bij Heerenveen. :D
Ik vind die El Hamdaoui wel een goede aankoop trouwens. Twee keer scoren met buitenkant rechts in je debuutwedstrijd, knap hoor! Hij debuteert beter dan Berg en Lens.
Verder is er pas één speelronde gespeeld en zullen we zien hoe e.e.a. zich gaat ontwikkelen totdat we elkaar (Twente, Ajax en PSV) onderling gaan ontmoeten.
Mocro
8 augustus 2010, 16:50
Prima weekend voor PSV dus. Twente en Ajax beginnen met een gelijkspel in lastige uitwedstrijden tegen Roda en Groningen en PSV wint een lastige uitwedstrijd bij Heerenveen. :D
Ik vind die El Hamdaoui wel een goede aankoop trouwens. Twee keer scoren met buitenkant rechts in je debuutwedstrijd, knap hoor! Hij debuteert beter dan Berg en Lens.
Verder is er pas één speelronde gespeeld en zullen we zien hoe e.e.a. zich gaat ontwikkelen totdat we elkaar (Twente, Ajax en PSV) onderling gaan ontmoeten.
Echt knap tegen een keeper van 1 meter 55... :D
Mercure
8 augustus 2010, 16:51
Ik ben ook bang van Ajax. Op papier gaan ze scoren als water. Alleen het gebrek aan rust bij de WK spelers (PSV heeft dat beter gedaan, Ajax had ook niet zoveel keuze overigens) in combinatie met de wel erg smalle selectie kan een probleem worden daar.
Daarom is elk puntverlies nu al welkomer dan ooit :cool:
Elio
8 augustus 2010, 16:51
Echt knap tegen een keeper van 1 meter 55... :D
Jij zou hier toch ook van onder de indruk moeten zijn, ook al speelt hij bij Ajax. ;)
Elio
8 augustus 2010, 16:54
Ik ben ook bang van Ajax. Op papier gaan ze scoren als water. Alleen het gebrek aan rust bij de WK spelers (PSV heeft dat beter gedaan, Ajax had ook niet zoveel keuze overigens) in combinatie met de wel erg smalle selectie kan een probleem worden daar.
Daarom is elk puntverlies nu al welkomer dan ooit :cool:
Tja, als Suarez (geschorst), Enoh (geblesseerd) en Vertonghen (geschorst) weer terug zijn, zal het wel wat meer doelpunten gaan maken en achterin wat degelijker worden, verwacht ik. En krijgen ze Leonardo nog losgepeuterd bij NAC?
Maar wij krijgen in ieder geval Afellay nog terug en hebben Hutchinson en Reis nog achter de hand, dus het zal dit seizoen wel weer tot het einde spannend blijven, vermoed ik.
Mocro
8 augustus 2010, 16:54
Jij zou hier toch ook van onder de indruk moeten zijn, ook al speelt hij bij Ajax. ;)
Nee, echt niet. Ik heb het net opgezocht en die Luciano is 1,79m!...dan is het wel goed bekeken van El Hamdaoui om de hoek te kiezen, maar die keeper komt er nooit aan...dat is onmogelijk. Isaksson had met zijn lengte en reflex die ballen makkelijk gehad. Het is wel leuk voor hem persoonlijk om effectief met de kansen om te springen en de twijfelaars onder de Ajacieden de mond te snoeren. Voor ons is het leuk dat ze punten hebben verloren. :D
Ralf Edström
8 augustus 2010, 17:03
Nog 3 goals van El ham en hij is weg voor 31 augustus. :D
last man standing
8 augustus 2010, 17:27
Ajax speelde bij vlagen goed en zakte bij vlagen diep weg. Ik hoop dat ze zo blijven voetballen. Ajax heeft een goeie spits in huis gehaald die zomaar topscoorder kan worden maar ook zomaar voor gerotzooi kan zorgen binnen Ajax.
Elio
8 augustus 2010, 17:53
Nee, echt niet. Ik heb het net opgezocht en die Luciano is 1,79m!...dan is het wel goed bekeken van El Hamdaoui om de hoek te kiezen, maar die keeper komt er nooit aan...dat is onmogelijk. Isaksson had met zijn lengte en reflex die ballen makkelijk gehad. Het is wel leuk voor hem persoonlijk om effectief met de kansen om te springen en de twijfelaars onder de Ajacieden de mond te snoeren. Voor ons is het leuk dat ze punten hebben verloren. :D
Nou ja, ik bedoel als je een voetballiefhebber bent (en dat ben ik) dan kan ik genieten van mooie voetballers die met technisch vernuft de bal behandelen. Hoe lang zo'n keeper dan is, maakt niet me niet uit. Dan heeft El Hamdaoui het sowieso inderdaad heel knap gedaan als hij daarmee rekening hield, zoals jij stelt.
Verder vind ik het dus toch buitengewoon knap om meteen na een weekje training bij je nieuwe club zó te presteren als er zoveel druk op je ligt bij een schorsing van Suarez.
Nistelaria
8 augustus 2010, 18:04
Nee hoor, ik kan totaal niet voetballen maar als ik zie dat een keeper niet zo groot is probeer ik hoog te schieten, of ver in de hoek... Heeft vrij weinig met heel knap gedaan te maken, zoals jij het stelt...;)
Publicly Displayed Name
8 augustus 2010, 18:41
Hij debuteert beter dan Berg en Lens.
Dat is niet zo moeilijk he:D!
Maar desalniettemin, gevaarlijke speler natuurlijk
Mocro
8 augustus 2010, 18:42
Nou ja, ik bedoel als je een voetballiefhebber bent (en dat ben ik) dan kan ik genieten van mooie voetballers die met technisch vernuft de bal behandelen. Hoe lang zo'n keeper dan is, maakt niet me niet uit. Dan heeft El Hamdaoui het sowieso inderdaad heel knap gedaan als hij daarmee rekening hield, zoals jij stelt.
Verder vind ik het dus toch buitengewoon knap om meteen na een weekje training bij je nieuwe club zó te presteren als er zoveel druk op je ligt bij een schorsing van Suarez.
Nu ligt er juist geen druk op zijn schouders. Er zijn tig excuses te bedenken waarom hij niet zou kunnen presteren. Alles wat hij vandaag zou laten zien was een bonus voor hem. Straks als hij ingespeeld raakt en we 4 of 5 wedstrijden verder zijn, zal de druk toenemen.
Mercure
8 augustus 2010, 18:50
Tja, als Suarez (geschorst), Enoh (geblesseerd) en Vertonghen (geschorst) weer terug zijn, zal het wel wat meer doelpunten gaan maken en achterin wat degelijker worden, verwacht ik. En krijgen ze Leonardo nog losgepeuterd bij NAC?
Maar wij krijgen in ieder geval Afellay nog terug en hebben Hutchinson en Reis nog achter de hand, dus het zal dit seizoen wel weer tot het einde spannend blijven, vermoed ik.
Ze blijven dun in hun spelers zitten. Ze missen nu Suarez en meteen moet Aissati rechtsbuiten. Dat verbaast me wel.
Nistelaria
8 augustus 2010, 18:53
En toch kan ik na al die jaren hier nog steeds de neiging niet onderdrukken dat Elio alles door een Ajax bril bekijkt...
PSVgeldropPSV
8 augustus 2010, 19:10
moet nog wel ff kwijt dat ik de 2e goal van ajax meekreeg via de radio. Echt niet normaal hoe die verslaggever tekeer ging. Als die een vrouw heeft heeft die pech vanavond want die heeft alles op dat moment verspild. Is een goede goal, maar om nu zo overdreven te doen...:rolleyes:
Elio
8 augustus 2010, 20:22
En toch kan ik na al die jaren hier nog steeds de neiging niet onderdrukken dat Elio alles door een Ajax bril bekijkt...
Ja, kijkt prima hoor, PSV bril of een Ajax bril, beide zijn rood/wit dus maakt niets uit! :p
PSVgeldropPSV
8 augustus 2010, 20:26
Ja, kijkt prima hoor, PSV bril of een Ajax bril, beide zijn rood/wit dus maakt niets uit! :p
toch is er wel degelijk een verschil. Bij het pakket waar de ajaxbril in geleverd word zit ook een kaboutermuts inbegrepen met een haak-fop-neus :D
TechN9ne
8 augustus 2010, 21:13
toch is er wel degelijk een verschil. Bij het pakket waar de ajaxbril in geleverd word zit ook een kaboutermuts inbegrepen met een haak-fop-neus :D
En dan vergeet je nog de make-your-own suarez oren en tanden set.
Of is dat alleen bij de deluxe edition.:D
Wel jammer dat de pantelic pruik er nu uit is.
PSVgeldropPSV
8 augustus 2010, 21:16
En dan vergeet je nog de make-your-own suarez oren en tanden set.
Of is dat alleen bij de deluxe edition.:D
Wel jammer dat de pantelic pruik er nu uit is.
voor slechts €9,95 krijg je die er ook bij :p
RAZINHO
10 augustus 2010, 14:18
Als ik zie met welk speels gemak Mounir El Hamdaoui die 2 doelpunten maakte tegen Groningen en ook nog van hoge en uitzonderlijke kwaliteit (beide keren buitenkant voet en geplaatst!), dan vind ik het ontzettend jammer dat Rutten hem niet aangetrokken heeft. Rutten was enorm gecharmeerd van Mounir en wilde hem graag erbij hebben, maar waarom lukt het Ajax wel en PSV niet? Ik denk dat Suarez en Mounir samen een uitstekende koppel gaan vormen ( ala Suarez en Huntelaar) en dat ze samen meer dan 50 doelpunten gaan maken voor Ajax. Ik hoop dan ook dat Suarez vóór 1 september verkast naar het buitenland, anders vrees ik weer dat Ajax heel erg dicht bij de landstitel gaat komen en gezien hun aankopen denk ik zelfs dat ze kampioen gaan worden, ook al hebben ze nu 2 punten laten liggen tegen Groningen. PSV heeft zich aardig versterkt, maar vooral achterin mis ik ervaring. Ik kan Marcelo nog niet op waarde schatten, maar nu Bouma weggaat naar Red Bull en Salcido wederom in de belangstelling staat van een Engelse club, vind ik echt dat PSV achterin tekort komt. Rutten moet zeker 1 goede en ervaren verdediger erbij halen, al was het maar voor de breedte !!
DeBlauweDraeck
10 augustus 2010, 19:27
Ach dat meen je toch niet serieus? Vanwege zijn opmerkingen over El Hamdaoui? Het waren toch gewoon twee prachtige doelpunten? Het is een beetje gezeik, sorry voor de term. V/d Gijp die begint te blèren dat zelfs hij de doelpunten van Ola en Engelaar gehad zou hebben, dat niveau..
Het waren gewoon twee mooie doelpunten, ook met een keeper van 1,80. Net zoals die van Toivonen en Engelaar ook mooi waren. Het blijft natuurlijk subjectief, maar wat alle drie bovengenoemde spelers deden zou maar weinigen van ons ook zo gelukt zijn!
Nee hoor, ik kan totaal niet voetballen maar als ik zie dat een keeper niet zo groot is probeer ik hoog te schieten, of ver in de hoek... Heeft vrij weinig met heel knap gedaan te maken, zoals jij het stelt...;)
En hiervoor geldt: ik kan het ook allemaal wel leuk bedenken, maar de uitvoer is nooit zo mooi als die van El Hamdaoui. Prachtig de hoek in, vooral de tweede goal.
Mocro
10 augustus 2010, 19:49
Ach dat meen je toch niet serieus? Vanwege zijn opmerkingen over El Hamdaoui? Het waren toch gewoon twee prachtige doelpunten? Het is een beetje gezeik, sorry voor de term. V/d Gijp die begint te blèren dat zelfs hij de doelpunten van Ola en Engelaar gehad zou hebben, dat niveau..
Het waren gewoon twee mooie doelpunten, ook met een keeper van 1,80. Net zoals die van Toivonen en Engelaar ook mooi waren. Het blijft natuurlijk subjectief, maar wat alle drie bovengenoemde spelers deden zou maar weinigen van ons ook zo gelukt zijn!
En hiervoor geldt: ik kan het ook allemaal wel leuk bedenken, maar de uitvoer is nooit zo mooi als die van El Hamdaoui. Prachtig de hoek in, vooral de tweede goal.
Die keeper is niet 1,80, maar 1,79...daarom waren die goals ook niet bijzonder. :p
DeBlauweDraeck
10 augustus 2010, 21:46
prff :D ik dacht nog toen ik die 1,80 opschreef 'wie zou de eerste zijn die hier wat over te mauwen heeft' ;).
stoede
14 augustus 2010, 19:13
ajax 1-0 achter
Mark van Bommel
14 augustus 2010, 19:16
Haha, wat voor een goal?:D
Hoetierick
14 augustus 2010, 19:16
ajax 1-0 achter
En geeneens een eigen doelpunt:D Mooi toch!
harlingen
14 augustus 2010, 19:18
En geeneens een eigen doelpunt:D Mooi toch!
heeeeel mooi!
Mocro
14 augustus 2010, 19:19
Haha, wat voor een goal?:D
Een kopgoal...als we niet oppassen dan zijn we over 5 wedstrijden al kampioen...:D
Koolhof-Thoresen
14 augustus 2010, 19:22
Ja heerlijk. Kan me alleen niet voorstellen dat Vitesse dit vasthoudt. Ze komen niet van hun eigen helft af.
stoede
14 augustus 2010, 19:24
1-1 vertonghen
Mocro
14 augustus 2010, 19:26
Ja heerlijk. Kan me alleen niet voorstellen dat Vitesse dit vasthoudt. Ze komen niet van hun eigen helft af.
Nee, natuurlijk niet. Ajax zal uiteindelijk wel winnen, maar het blijft leuk zo een tik net voor Dinamo Kiev...
Mark van Bommel
14 augustus 2010, 19:27
Vd Wiel 2-1
Koolhof-Thoresen
14 augustus 2010, 19:28
Nee, natuurlijk niet. Ajax zal uiteindelijk wel winnen, maar het blijft leuk zo een tik net voor Dinamo Kiev...
Balen dit, hopelijk gaat Vitesse nog voetballen.
Mocro
14 augustus 2010, 19:30
Balen dit, hopelijk gaat Vitesse nog voetballen.
2-2!! haha lachwekkend dit...
Koolhof-Thoresen
14 augustus 2010, 19:31
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Koolhof-Thoresen
14 augustus 2010, 19:31
2-2!! haha lachwekkend dit...
Ja top !
Mocro
14 augustus 2010, 19:32
Ja top !
De invloed van Ooijer in de kleedkamer is nu al zichtbaar... :D
TechN9ne
14 augustus 2010, 19:33
De 17 jarige Van Ginkel maakt de gelijkmaker.:D
Koolhof-Thoresen
14 augustus 2010, 19:34
De invloed van Ooijer in de kleedkamer is nu al zichtbaar... :D
:D Wat een ruimte daar achterin. Als Vitesse wat meer gaat voetballen in de tweede helft, winnen ze gewoon :) :D
Koolhof-Thoresen
14 augustus 2010, 19:35
De 17 jarige Van Ginkel maakt de gelijkmaker.:D
Nu hopelijk nog de winnende :D
Mocro
14 augustus 2010, 19:35
:D Wat een ruimte daar achterin. Als Vitesse wat meer gaat voetballen in de tweede helft, winnen ze gewoon :) :D
Dan gaan ze ook weer veel ruimte weggeven en kan Ajax eroverheen. Dit Vitesse stelt vrij weinig voor. Ze zijn zoveel vaste krachten kwijt. Gewoon zo blijven spelen...defensief en af en toe counteren, gaat ze goed af. :p
Mark van Bommel
14 augustus 2010, 19:36
Ajax heeft er nu al 4 tegen, vorig jaar 20 in een hele jaargang...:o
TechN9ne
14 augustus 2010, 19:37
Dit is ook een leuke.
http://www.at5.nl/artikelen/46347/van-den-boog-voor-dichte-deur
Publicly Displayed Name
14 augustus 2010, 19:52
3-2 alweer...
Publicly Displayed Name
14 augustus 2010, 20:02
4-2, wat is die Room een prutser zeg:mad:
BoydJS
14 augustus 2010, 21:47
twente-heerenveen nog altijd 0-0:D
Sjoerd93
14 augustus 2010, 21:56
Jammer dat Ajax vandaag gewonnen heeft. Ajax met of zonder Suarez is gewoon een wereld van verschil. Als hij er weer bij is en Ajax komt weer in de vorm van de tweede seizoenshelft van afgelopen seizoen, blijven ze gevaarlijk.
Twente zie ik ook nog steeds als serieuze concurrent. In de JC-schaal vond ik ze indrukwekkend. Daarnaast zijn ze met Stam, Perez, N'Kufo en Stoch vier basisspelers kwijt geraakt, maar deze jongens zijn allemaal te vervangen. Rosales, Tioté, De Jong/Janko en Bajrami maken het elftal imo zeker niet zwakker.
Zou mooi zijn als ze punten verspelen tegen Heerenveen. Is gewoon een lastige tegenstander, hebben wij vorige week ook gezien.
McGuigan
14 augustus 2010, 22:26
Hè hè, dit is een goeie thuiskomst zeg :) Erg leuke wedstrijd.
Bas
14 augustus 2010, 22:41
Twente blijft op 0-0 steken, we zijn nu al 4 punten los.
Mercure
14 augustus 2010, 23:15
Twente maakt mee wat het is om kampioen te zijn :)
Mooi zo, zijn die ook weer even stil. Ze hebben ook echt te weinig scorende spelers in het elftal als Ruiz er niks inprikt in de 86e minuut. Was vorig jaar ook al zo, maar toen zat het niet tegen.
"O Baixinho"
15 augustus 2010, 13:04
Wellicht geen concurrent voor de titel maar Feyenoord staat 1-0 achter tegen Excelsior!
Mercure
15 augustus 2010, 13:22
Net even wezen buurten op het Twenteforum om wat te lachen maar ze zijn nog helemaal niet zo gefrustreerd :( :cool:
Ze zijn vorig jaar al kampioen geworden, dus boeien, zo zeggen ze. Met andere woorden, FC Twente is nog lang geen topclub (aangezien ditzelfde gevoel leeft bij het "als we in de top -5 eindigen zijn we blij" bestuur).
Mark van Bommel
15 augustus 2010, 13:33
Wellicht geen concurrent voor de titel maar Feyenoord staat 1-0 achter tegen Excelsior!
Hier hoeft niet alleen over de "concurrenten" gepraat te worden, hoor.;)
1-1 bij rust, Vlaar heeft de gelijkmaker gemaakt.
"O Baixinho"
15 augustus 2010, 13:33
Net even wezen buurten op het Twenteforum om wat te lachen maar ze zijn nog helemaal niet zo gefrustreerd :( :cool:
Ze zijn vorig jaar al kampioen geworden, dus boeien, zo zeggen ze. Met andere woorden, FC Twente is nog lang geen topclub (aangezien ditzelfde gevoel leeft bij het "als we in de top -5 eindigen zijn we blij" bestuur).
Ach ja je kan het ze niet kwalijk nemen toch! Die gaan de komende 20 jaar overal een grote mond opzetten vanwege 1 kampioenschap. Eigenlijk zijn het net AJAX supporters! :D
"O Baixinho"
15 augustus 2010, 13:34
Hier hoeft niet alleen over de "concurrenten" gepraat te worden, hoor.;)
1-1 bij rust, Vlaar heeft de gelijkmaker gemaakt.
Ik zag het ja, als iemand een stream van de 2e helft wil dan hoor ik het wel.
"O Baixinho"
15 augustus 2010, 13:49
Je hoeft geen verstand van voetbal te hebben om te zien dat die Smolov van Feyenoord er geen 20 gaat maken dit seizoen!
Ruud
15 augustus 2010, 13:59
zit de 1-2 er aan te komen of blijft het gewoon 1-1?
"O Baixinho"
15 augustus 2010, 14:01
zit de 1-2 er aan te komen of blijft het gewoon 1-1?
2-1 Feyenoord. En je hoeft geen verstand van voetbal te hebben om te zien dat de keeper van Excelsior beter kan gaan korfballen!
"O Baixinho"
15 augustus 2010, 14:02
En het is weer 2-2 :D
Kronos
15 augustus 2010, 14:03
En het is weer 2-2 :D
Whahaha! :D
"O Baixinho"
15 augustus 2010, 14:03
2-1 van Feyenoord was een eigen doelpunt en die jongen maakt de 2-2 dus leuk voor die jongen!
Nistelaria
15 augustus 2010, 14:12
Haha, een maat van mij is voor Feyenoord en gaat elke wedstrijd, ook vandaag uit bij Excelsior. Zware dag voor hem, hahaha :D :D
Mercure
15 augustus 2010, 14:15
Alleen NEC kan ons op deze manier nog van een plaats alleen bovenaan afhouden :cool:
"O Baixinho"
15 augustus 2010, 14:19
2-3 eindstand. Laat die gratis spits maar komen! :D Wahaha
Ruud
haha, een maat van mij is voor feyenoord en gaat elke wedstrijd, ook vandaag uit bij excelsior. Zware dag voor hem, hahaha :d :d
zeer zwaar 3-2!!
Kronos
Excelsior wint! :eek:
"O Baixinho"
15 augustus 2010, 14:21
Geen scorend vermogen een jeugdkeeper en wat veredelde pupillen! :D
Mercure
15 augustus 2010, 14:22
Volgende keer weer paar spelertjes uitlenen Feyenoord, dan is deze wedstrijd veel voorspelbaarder :D
*^*Marjolein*^*
15 augustus 2010, 14:32
Jeetje.
Nistelaria
15 augustus 2010, 14:34
Hahahahaha:D Geen beter vermaak dan leedvermaeck :rolleyes:
"O Baixinho"
15 augustus 2010, 16:15
Feyenoord kan nog wel eens heel hard af gaan glijden dit seizoen. Het rommelt nu al bij de supporters. Er is 0,0 euro om te besteden en als de zogenaamde fanatieke supporters volgende week de boel kort en klein slaan bij AA Gent dan is het seizoen na 2 weken al voorbij!
Nistelaria
15 augustus 2010, 16:21
Nah, Feyenoord zal echt wel voor een 5e plek gaan spelen. Ze winnen tenslotte thuis ook van Utrecht. Als ze thuis gewoon blijven winnen en uit dit soort slippertjes tegen kleine ploegen voorkomen dan spelen ze gewoon rond de 5de plaats.
Europees verwacht ik er eigenlijk weinig van...
Ruud
15 augustus 2010, 16:40
nou we mogen niet klagen dit weekend wat een doelpunten 36 stuks!! hopen dat er een paar mooie bij zitten ga er vanaaf in ieder geval maar eens goed voor zitten!
Elio
15 augustus 2010, 17:00
Yes, na het succes van PSV is nu NEC daarnaast nog de enige ongeslagen ploeg!!!!:D
PSVgeldropPSV
15 augustus 2010, 20:51
feyenoord was een leuke verassing. Hoop dat we nog meer van deze positieve verassingen krijgen.
Bas
15 augustus 2010, 21:14
Feyenoord gaat toch sowieso niet meedoen om de titel. ;)
PSVgeldropPSV
16 augustus 2010, 14:21
Feyenoord gaat toch sowieso niet meedoen om de titel. ;)
nee snap ik. Maar vond het toch grappig.
Mocro
20 augustus 2010, 22:19
Aangezien NEC medekoploper is...Bergkamp scoort de 3-2 tegen NEC. Nog 12 minuten te spelen.
Perzian
20 augustus 2010, 22:21
Aangezien NEC medekoploper is...Bergkamp scoort de 3-2 tegen NEC. Nog 12 minuten te spelen.
En Elio wist ons nog wel te vertellen dat NEC straks alleen koploper zou zijn.. :D
Mocro
20 augustus 2010, 22:32
En Elio wist ons nog wel te vertellen dat NEC straks alleen koploper zou zijn.. :D
Denk je dat ik zomaar nauwlettend de wedstrijd Excelsior - NEC volg? Ik ben wel voetbalgek, maar geen voetbaldebiel...:D
En hoppa 4-2 voor Excelsior. :D
Perzian
20 augustus 2010, 22:42
Denk je dat ik zomaar nauwlettend de wedstrijd Excelsior - NEC volg? Ik ben wel voetbalgek, maar geen voetbaldebiel...:D
En hoppa 4-2 voor Excelsior. :D
:D
Elio
20 augustus 2010, 23:39
Haha, ja je hebt gelijk. Ik zal het je nog gekker vertellen:
Zou zomaar kunnen dat Ajax of Roda JC morgenavond om 22:30 uur alleen de koploper in de eredivisie is. :D:D:p
Ruud
21 augustus 2010, 20:29
graafschap weer rood en penalty in 16 minuut staan nu alweer 2-0 achter. dit keer is saeijs de boosdoener. Belchinezen???
Mercure
21 augustus 2010, 20:37
Twente wint van Vitesse. Toch wel vervelend dat de twee concurrenten die wedstrijd al gehad hebben.
Sjoerd93
21 augustus 2010, 20:40
Twente wint van Vitesse. Toch wel vervelend dat de twee concurrenten die wedstrijd al gehad hebben.
Idd, als wij straks tegen Vitesse moeten en ze hebben spelers als Rajkovic, Aissati, Kaladze, Bruggink en Afonso Alves is dat wel even wat anders.
Sjoerd93
21 augustus 2010, 20:43
graafschap weer rood en penalty in 16 minuut staan nu alweer 2-0 achter. dit keer is saeijs de boosdoener. Belchinezen???
Haha, nee joh. Heb de overtreding van Saeijs niet gezien, maar die van Fränkel was zeker niet expres. Hij raakte Lens maar heel licht aan, als hij rood wílde had ie het wel wat opvallender gedaan.
Perzian
21 augustus 2010, 20:46
Ach man, ze kopen wat Serviers en wij moeten bang voor ze worden. Kom nou..
Perzian
21 augustus 2010, 21:07
Roda wordt al 20 minuten op eigen helft gedrukt. Ziet er niet goed uit..
pelemario
21 augustus 2010, 21:10
Och, zolang ze de beste kansen verprutsen wordt het alléén maar leuker
Perzian
21 augustus 2010, 21:12
Gigantische kans voor Roda maar Janssen mist.
pelemario
21 augustus 2010, 21:13
Wat heet, Ajax ontsnapt aan de 0-1........:D
The Joker
21 augustus 2010, 21:14
Wat heet, Ajax ontsnapt aan de 0-1........:D
Nu voor de derde keer op een rij.
Roda ftw! :D
Perzian
21 augustus 2010, 21:15
Nog een geweldige redding van Stekelenburg, mooi schot van Vormer.
pelemario
21 augustus 2010, 21:15
Groningen moet op het moment billen knijpen, De Graafschap enkele malen dicht bij gelijkmaker (2-1),
En opnieuw komt Ajax goed weg.....safe van Steek
The Joker
21 augustus 2010, 21:17
Nog een geweldige redding van Stekelenburg, mooi schot van Vormer.
Het valt me toch op dat die verdediging van Ajax zo zwak is, met Vertonghen en Alderweireld. Ik denk dat Berg, Lens, Dzsudzsak en Toivonen in de Arena wel de kansen af gaan maken, dus dat kan nog leuk worden.
Pavlos
21 augustus 2010, 21:19
Balen dat ik het niet kan zien... mijn programmatje werkt niet. Roda krijgt dus kansen? :):)
Sjoerd93
21 augustus 2010, 21:20
Toch opvallend dat Ajax slecht speelt (ik kan de wedstrijd zelf niet zien, maar gezien jullie reacties). Op papier spelen de beste elf, ook nog thuis, en tegen Roda waar Junker ontbreekt.
The Joker
21 augustus 2010, 21:21
Toch opvallend dat Ajax slecht speelt (ik kan de wedstrijd zelf niet zien, maar gezien jullie reacties). Op papier spelen de beste elf, ook nog thuis, en tegen Roda waar Junker ontbreekt.
Ajax heeft licht overwicht, maar 't is open huis. Ik denk dat zelfs Ooijer het nog beter doet dan Vertonghen.
EDIT: 1-0 voor Ajax, El Hamdaoui. Een klutsgoal.
Perzian
21 augustus 2010, 21:21
Het valt me toch op dat die verdediging van Ajax zo zwak is, met Vertonghen en Alderweireld. Ik denk dat Berg, Lens, Dzsudzsak en Toivonen in de Arena wel de kansen af gaan maken, dus dat kan nog leuk worden.
Ik heb Vertonghen altijd al matig gevonden. Alleen zaten ze vorig jaar in een flow. 1-0 Ajax.
pelemario
21 augustus 2010, 21:22
Ajax had na enkele minuten voor moeten staan, ze hadden een overwicht maar Roda biedt weerstand, helaas, El Ham scoort nu 1-0
Perzian
21 augustus 2010, 21:22
Wat een blunder van Addo zeg..
The Joker
21 augustus 2010, 21:23
Wat een blunder van Addo zeg..
Idd. In de herhaling is te zien dat 'ie het heel bewust doet. :confused:
Perzian
21 augustus 2010, 21:24
Meer hoef ik ook niet meer te zien, ik geloof het wel.
Pavlos
21 augustus 2010, 21:26
Meer hoef ik ook niet meer te zien, ik geloof het wel.
Dat had ik bij de wedstrijd bij Groningen ook, stonden ze zelfs 2-0 voor. Toen stopte ik ook met kijken. Het had het gewenste effect.
Perzian
21 augustus 2010, 21:27
Ach ja, ik kijk gewoon niet graag naar een winnend Ajax. Sterker nog, ik kijk alleen maar graag naar Ajax als ze verliezen. :D
pelemario
21 augustus 2010, 21:31
Diep in extra tijd mist De Graafschap de 2-2...........:(
pelemario
21 augustus 2010, 21:33
Misselijk Enoh maakt overtreding op overtreding, tijd voor een kaart scheids.........:confused:
pelemario
21 augustus 2010, 21:34
Groningen heeft het in een tumult slot de drie punten behouden 2-1
Bacchus
21 augustus 2010, 21:43
Ach ja, ik kijk gewoon niet graag naar een winnend Ajax. Sterker nog, ik kijk alleen maar graag naar Ajax als ze verliezen. :D
Dat heb ik nou ook.
Een winnend ajaks maakt me sjagrijnig. Een verliezend ajaks, kan ik de hele dag zien. :cool:
Sjoerd93
21 augustus 2010, 21:50
Dat heb ik nou ook.
Een winnend ajaks maakt me sjagrijnig. Een verliezend ajaks, kan ik de hele dag zien. :cool:
Bij mij is het wel wat minder. Ik ben vooral vóór PSV. Als Ajax verliest is dat mooi voor PSV, meer ook niet.
Bacchus
21 augustus 2010, 21:51
Bij mij is het wel wat minder. Ik ben vooral vóór PSV. Als Ajax verliest is dat mooi voor PSV, meer ook niet.
Ik ga daar ook veel te ver in, weet ik.
Maar om de één of andere reden, kan ik er gewoon niet tegen een blije ajaksied te zien.:cool:
CNG MrKrateos
21 augustus 2010, 21:51
Aan de ene kant denk ik, als ik Ajax Europees zie winnen: "Ach, het is goed voor het Nederland voetbal" en dat soort onzin. Als ze dan verliezen moet ik hard lachen. :D
In de Eredivisie is het natuurlijk 100% lachen geblazen bij elk puntverlies of negatief persbericht.
Bacchus
21 augustus 2010, 21:57
Aan de ene kant denk ik, als ik Ajax Europees zie winnen: "Ach, het is goed voor het Nederland voetbal" en dat soort onzin. Als ze dan verliezen moet ik hard lachen. :D
In de Eredivisie is het natuurlijk 100% lachen geblazen bij elk puntverlies of negatief persbericht.
Wat goed is voor het Nederlandse voetbal, is een Champions League met alléén kampioenen.
CNG MrKrateos
21 augustus 2010, 21:59
Wat goed is voor het Nederlandse voetbal, is een Champions League met alléén kampioenen.
Da's een andere discussie, waar ik overigens een heel eind met jou mee kan gaan.
pelemario
21 augustus 2010, 21:59
K*t J*den op 2-0 door Suwalbarez...........:(
BART96
21 augustus 2010, 22:00
K*t J*den(
niet nodig, joh;)
Ruud
21 augustus 2010, 22:00
he bah ajax 2-0 door de eerste van suarez dit seizoen. jammer
BART96
21 augustus 2010, 22:02
Wat vind ik die Suarez toch verschrikkelijk.:mad:
pelemario
21 augustus 2010, 22:04
Wat vind ik die Suarez toch verschrikkelijk.:mad:
Helemaal als ie in de kamera grijnst...........na die goal
CNG MrKrateos
21 augustus 2010, 22:39
Ajax wint met 3-0
Loki
21 augustus 2010, 23:10
Das niet echt het christelijke gedachtegoed he...:D
Ajax verdediging staat trouwens niet goed, en de zeeuw is ook niet zo best. Verder functioneren de spitsen wel goed.
CNG MrKrateos
21 augustus 2010, 23:21
Das niet echt het christelijke gedachtegoed he...:D
Ajax verdediging staat trouwens niet goed, en de zeeuw is ook niet zo best. Verder functioneren de spitsen wel goed.
Nou, er staat volgens mij wel dat je beter één (foute) partij vol moet kiezen, dan besluiteloos ertussin zweven. :p :D
Elio
22 augustus 2010, 08:59
Had gewoon 10-3 moeten zin i.p.v. 3-0 als je de open kansen bij elkaar optelt. Ajax heeft geluk dat Stekelenburg weer zijn WK-vorm lijkt te gaan krijgen en die paar open kansen van Roda in de 1e helft goed pareerde.
In de 2e helft was Roda niet meer te zien en dat tandem El Hamdaoui en Suarez gaat het wel redden: El Hamdaoui 2 doelpunten (totaal al 4) en de assist aan Suarez en de laatste een doelpunt en een assist op El Hamdaoui.
Hopelijk pakken wij de koppositie vanmiddag tegen AZ weer terug, maar het is nu al duidelijk tussen welke 2 clubs het kampioenschap gaat. Als de Amsterdammers woensdag onverhoopt nog Dynamo Kiev uitschakelen en de groepsfase C.L. bereiken (geld in het laatje) zijn ze met al hun gelijke spelen en vele tegendoelpunten gewoon toch nog bezig aan een goede seizoensstart.:eek:
Ralf Edström
22 augustus 2010, 11:25
Ach man, ze kopen wat Serviers en wij moeten bang voor ze worden. Kom nou..
Kopen ze Lazo :D
ajps
22 augustus 2010, 13:57
ajax heeft natuurlijk wel topspitsen,als dat gaat lopen staan die zeker garant voor veel doelpunten,die zijn dan haast niet te verdedigen
Kruspe
22 augustus 2010, 14:02
Jawel hoor.. Spelers als Méndez konden dat altijd mooi, met 2 benen recht vooruit.
Mark van Bommel
22 augustus 2010, 14:06
Jawel hoor.. Spelers als Méndez konden dat altijd mooi, met 2 benen recht vooruit.
Kunnen we Materazzi niet wegkapen bij Inter speciaal voor de wedstrijden tegen Ajax?:p
Ruud
22 augustus 2010, 14:35
ado al 1-0 voor tegen vvv
Koolhof-Thoresen
22 augustus 2010, 14:56
Heracles ook al 1-0 voor tegen Feyenoord... :D
Ruud
22 augustus 2010, 14:57
ado al 1-0 voor tegen vvv1-1
Ruud
22 augustus 2010, 14:59
1-0 utrecht
Ruud
22 augustus 2010, 15:03
1-0 utrecht
2-0 door mertens maar die had er eigenlijk met rood afgemoeten volgens de radio
Koolhof-Thoresen
22 augustus 2010, 15:10
Utrecht doet het wel erg lekker de laatste tijd. Jammer van die wedstrijd tegen Celtic.
Ruud
22 augustus 2010, 15:15
3-0 tweede van wolfswinkel
Pavlos
22 augustus 2010, 15:23
Wat een matig team heeft Feyenoord toch.
Davitamonnetje
22 augustus 2010, 15:33
dramatisch ja.. niet om aan te zien, zit gewoon geen voetbal in.
Perzian
22 augustus 2010, 15:58
Wereldgoal Wijnaldum.
Koolhof-Thoresen
22 augustus 2010, 15:59
Wereldgoal Wijnaldum.
Zeker. Mooie poeier.
Koolhof-Thoresen
22 augustus 2010, 16:00
3-0 tweede van wolfswinkel
Die had bij ons moeten spelen. Ik zei het al toen hij nog bij Vitesse speelde.
tafkan
22 augustus 2010, 16:07
waarom is vvv-ado stilgelegd?
Ruud
22 augustus 2010, 16:09
waarom is vvv-ado stilgelegd?
onweer
Iraanse psv-fan
22 augustus 2010, 16:10
Als je zoveel 18jarigen laat spelen tegen een geolied machine wat Utrecht nu is, dan is dat een kwestie van tijd dat je op je bek gaat. Maar Feyenoord kan niet anders. Aan de andere kant, kan hun jeugd op die manier rijpen en heel wat meemaken. Uiteindelijk zullen er 3 of 4 van deze jongens worden verkocht, wat eigenlijk met bijv. De Guzman ook het geval had kunnen zijn. Dan doe je het toch niet slecht.
Ruud
22 augustus 2010, 16:12
Als je zoveel 18jarigen laat spelen tegen een geolied machine wat Utrecht nu is, dan is dat een kwestie van tijd dat je op je bek gaat. Maar Feyenoord kan niet anders. Aan de andere kant, kan hun jeugd op die manier rijpen en heel wat meemaken. Uiteindelijk zullen er 3 of 4 van deze jongens worden verkocht, wat eigenlijk met bijv. De Guzman ook het geval had kunnen zijn. Dan doe je het toch niet slecht.neem aan dat je heracles bedoeld??
Sjoerd93
27 augustus 2010, 17:30
Mertens accepteert schikking van KNVB-aanklager
27/08/2010 17:13
FC Utrecht moet het voorlopig stellen zonder Dries Mertens. De aanvallende middenvelder accepteerde het schikkingsvoorstel van de KNVB-aanklager.
Mertens kreeg het voorstel naar aanleiding van zijn actie ten opzichte van Willem II-verdediger Veli Lampi. De klap ontging scheidsrechter Reinold Wiedemeijer, waarna de KNVB-aanklager in actie kwam.
Na onderzoek kwam de aanklager met een schorsing voor drie wedstrijden, waarvan één voorwaardelijk. Mertens accepteerde het voorstel, waardoor hij de uitwedstrijden tegen FC Twente en FC Groningen mist.
Mertens is niet de enige die zondag in Enschede bij FC Utrecht ontbreekt. Jacob Mulenga ontbreekt door een hamstringblessure, terwijl Nana Asare aan het duel met Celtic ook een hamstringkwetsuur overhield. Alje Schut is geschorst na zijn twee gele kaarten tegen Willem II.
Mazzel voor Twente. Als Utrecht met de sterkste elf speelt zijn ze moeilijk te verslaan maar het ontbreken van Mulenga, Asare, Schut en (vooral) Mertens maakt het een stuk makkelijker.
Sjoerd93
29 augustus 2010, 12:52
Ajax is de baas tegen De Graafschap en staat 1-0 voor (Suarez).
LeicesterPhoolies
29 augustus 2010, 12:53
Had jij iets anders verwacht?
Kruspe
29 augustus 2010, 12:55
Kunnen we Materazzi niet wegkapen bij Inter speciaal voor de wedstrijden tegen Ajax?:p
Niet alleen voor tegen Ajax. Ongelofelijk wat een held.:cool:
Ralf Edström
29 augustus 2010, 12:57
De Graafschap staat achter en speelt gewoon nog zoooo laf niet te geloven. Geen enkele intentie er wat aan te doen. Wat is die Frankel een zielige kneus zeg. Die ken echt helemaal niks. Ik snap dat toppers niet naar Nederland komen met de wetenschap tegen dit soort kneuzen te moeten spelen. Wat een niveau. Dit wordt gewoon 0-8 voor Ajax nog.
rober85
29 augustus 2010, 13:19
Je schakelt Suarez uit en dit Ajax is niet veel meer.
El Hamdaoui is zeer matig. Ik denk dat Ajax in het verdere verloop van de competitie dit gaat opbreken.
Laten we hopen dat Twente verliest van Utrecht:p
Ralf Edström
29 augustus 2010, 13:21
El Hamdaoui is zeer matig. Ik denk dat Ajax in het verdere verloop van de competitie dit gaat opbreken.
Zoals je zegt ja, maar schakel hem dan ook uit. Ze doen niets die laffe oa Frankel.
LeicesterPhoolies
29 augustus 2010, 13:32
Zoals je zegt ja, maar schakel hem dan ook uit. Ze doen niets die laffe oa Frankel.
13 of 14 van de clubs in de Eredivisie hebben niet de klasse om Suarez uit te schakelen. De Graafschap dus ook niet. Het zou trouwens niet de eerste keer zijn dat ajaks daar heel dik wint. Hebben ze niet ooit in de openingswedstrijd daar een keer met 8-1 of zo gewonnen?
Kronos
29 augustus 2010, 14:14
Ik zie een heel erg matig Ajax voetballen, maar toch winnen ze met 0-4 van de Graafschap. Dat zegt veel over onze competitie..
Pavlos
29 augustus 2010, 14:17
Ik zie een heel erg matig Ajax voetballen, maar toch winnen ze met 0-4 van de Graafschap. Dat zegt veel over onze competitie..
Maar vooral veel over De Graafschap. Die hebben gewoon een ploeg van niks, alleen die Bargas laat heel af en toe wat zien. Poepon heeft ook nog enigzins kwaliteit.
Kevin Strootman
29 augustus 2010, 14:20
Bijna wat ik tegen mijn pa zei, het wordt een 1- 5 en één van die 2, Suaréz of El Hamdaoui zal weer 3 doelpunten maken :(
boertjekoe
29 augustus 2010, 14:26
Het zegt inderdaad meer over de Graafschap, maar het blijft toch jammer dat Ajax slecht speelt en toch wint, want die zullen in de loop van het seizoen alleen maar groeien. Dus nu moeten ze de punten laten liggen en is het zaak voor PSV om een voorsprong te nemen, en dan moeten we zien wie de langste adem heeft.
8dion8
29 augustus 2010, 14:57
:rolleyes:Dat ging net goed
Elio
29 augustus 2010, 17:25
Wij winnen thuis met 6-0 tegen 10 man en iedereen was hier lyrisch over ons spel. Zij winnen uit tegen 11 man met 0-5. Wat een slechte ploeg dat Ajax. Rare jongens die PSV-supporters...:rolleyes:
Ralf Edström
29 augustus 2010, 17:27
0-5
Bas
29 augustus 2010, 17:27
Wij winnen thuis met 6-0 tegen 10 man en iedereen was hier lyrisch over ons spel. Zij winnen uit tegen 11 man met 0-5. Wat een slechte ploeg dat Ajax. Rare jongens die PSV-supporters...:rolleyes:
Dus jij vindt jezelf raar, of...o nee. :cool:
Ralf Edström
29 augustus 2010, 17:34
AZ-exc 0-1.
ajps
29 augustus 2010, 17:37
psv is lang geen titelkandidaat,ajax en twente hebben echt wel een betere ploeg,na 4 wedstrijden zit er toch weer bar weinig voetbal in,psv is alleen met naam nog een topploeg,wij zijn echt niet meer op dit moment dan az of utrecht
Mocro
29 augustus 2010, 17:39
psv is lang geen titelkandidaat,ajax en twente hebben echt wel een betere ploeg,na 4 wedstrijden zit er toch weer bar weinig voetbal in,psv is alleen met naam nog een topploeg,wij zijn echt niet meer op dit moment dan az of utrecht
Stel je niet zo aan...:rolleyes:
Kronos
29 augustus 2010, 18:48
Stel je niet zo aan...:rolleyes:
Misschien moeten we er gewoon niet eens meer op reageren?
Ik weet het, 't is moeilijk. Ik kan het ook niet goed.
RAZINHO
29 augustus 2010, 23:10
Ik heb me vandaag stierlijk verveeld in het Kyocera stadion van ADO......PSV was geen schim van de ploeg die afgelopen donderdag overtuigend speelde tegen Sibir. Het grootste probleem lag volgens mij op het middenveld..er was nauwelijks tempo vanuit de kant van PSV. Afwachtend spelen, weinig balcirculatie, steeds weer de bal terugspelen op Marcelo of Maza, Afellay en Bakkal die in geen velden of wegen te bekennen waren, Dudszak die nauwelijks een flitsende actie in huis had en geen enkele goeie voorzet gegeven heeft....en Berg die helemaal niet in het spel voorgekomen is. Kijk, als wij op deze wijze gespeeld zouden hebben tegen Twente, Ajax of Utrecht, dan zou ik het nog wel door de vingers willen zien, maar ADO is toch wel een club die echt wel een maatje kleiner is dan PSV. Was dit soms het gemis van Engelaar en Toivonen? Als dat zo is, dan betekent dit dat we een armoedige ploeg hebben, die alleen kan imponeren als Engelaar en Toivonen meespelen. Afellay, onze held van de afgelopen 4 seizoenen, welke fantastische bijdrage heeft hij nou geleverd vandaag? Het doelpunt? Dat was een van richting veranderde schot, waar de keeper van ADO kansloos was, dus dat noem ik nou niet een mooi doelpunt van Afellay....Bakkal bakte er niets van op het middenveld, en de verdediging is nog steeds niet optimaal.
Als het niveau van ADO vergelijkbaar is met die van De Graafschap, dan kan je zien wat het verschil is tussen PSV en Ajax....PSV maakt met moeite 2 doelpunten, waarbij eigenlijk beide doelpunten een eigendoelpunt zijn van ADO (1e is een van richting veranderd schot van Afellay en de 2e is door Immers ingetikt!), terwijl Ajax, ondanks dat ze ook niet denderend gespeeld hebben, wel 5 doelpunten maken, waarvan zeker 3 bijzonder mooi waren. DAT is nu het verschil tussen PSV en Ajax: en dat was vorig seizoen ook al het geval. Suarez maakt het verschil en PSV heeft al 2 seizoenen geen echte vedette, die de hele ploeg beter laat spelen!!!
Bacchus
30 augustus 2010, 19:18
Moet je fan worden van ajaks. Ben je daar in één klap vanaf joh. ;)
LeicesterPhoolies
30 augustus 2010, 19:24
Moet je fan worden van ajaks. Ben je daar in één klap vanaf joh. ;)
Ik denk dat het de komende maanden hier erg rustig wordt, met al die fans die van ons naar ajaks overstappen.
Bacchus
30 augustus 2010, 19:53
Ik denk dat het de komende maanden hier erg rustig wordt, met al die fans die van ons naar ajaks overstappen.
Ze doen maar... :rolleyes:
Mocro
30 augustus 2010, 19:57
Je hebt gelijk en normaal gesproken lukt het me ook aardig. Alleen gisteren even niet. :o
PerfectPSV
30 augustus 2010, 23:30
Das onmogelijk.. ik erger me er gewoon teveel aan.
Pessimisten...:o
Ralf Edström
11 september 2010, 18:53
Uitslagen vanavond;
Ajax-Willem 2 8-0
PSV-NEC 1-0 90+2
tafkan
11 september 2010, 19:02
Uitslagen vanavond;
Ajax-Willem 2 8-0
PSV-NEC 1-0 90+2
Hopelijk gaat het bij de bovenstaande wedstrijd wat moeilijker en de onderstaande wat makkelijker, draai ze maar om:
psv-nec 8-0 :D
ajax -willem 2 0-1 :D;)
Sjoerd93
11 september 2010, 19:17
Doelpunt Ruiz, 1-0 Twente.
Koolhof-Thoresen
11 september 2010, 19:18
Bijna 0-1 voor Willem II tegen Ajax.
Sjoerd93
11 september 2010, 19:20
Penalty Ajax.
Sjoerd93
11 september 2010, 19:20
Suarez 1-0 uit een strafschop.
Koolhof-Thoresen
11 september 2010, 19:21
Ja hoor, penalty voor ajax :mad: 1-0 Suarez
Ralf Edström
11 september 2010, 19:22
Ja hoor, penalty voor ajax :mad: 1-0 Suarez
Nu gaat de teller omhoog knallen waar het bij ons w88 is op de 1-1 in zo een situatie.
Vedette
11 september 2010, 19:26
Nu gaat de teller omhoog knallen waar het bij ons w88 is op de 1-1 in zo een situatie.
Jij bent eigenlijk diep van binnen een Ajax-fan, he? :mad::D
Ralf Edström
11 september 2010, 19:28
Nee ervaringen uit het verleden die mij dit doen posten :D
Sjoerd93
11 september 2010, 19:28
Is wel de realiteit. Ajax maakt al jaren de meeste goals.
Tegengoals is een ander verhaal....:)
Sjoerd93
11 september 2010, 19:29
Penalty voor VVV.
Benut door Paauwe.
Ralf Edström
Vvv 1-1
Kronos
Mooie timing voor VVV. :)
Koolhof-Thoresen
11 september 2010, 19:30
Is wel de realiteit. Ajax maakt al jaren de meeste goals.
Tegengoals is een ander verhaal....:)
Ja idd. Als je de verdediging van Ajax niet onder druk zet, leg je vrijwel zeker het loodje.
Je zal toch moeten jagen bij balverlies i.p.v. achteruit lopen, ook al ben je Willem II.
robpsv11
12 september 2010, 13:39
Wie zun moeder is een h**r bij NAC - Feyenoord want ik versta ut niet echt goed :p
tis wel vet hoe die supporters tegen elkaar bezig zijn :p
Bas
19 september 2010, 12:57
Echt he, die commentator bij Feye - Ajaks, Feyenoord scoort via Smolov en dan zie je Smolov met de handen in het haar, het juichen wordt steeds zachter en geen goaltune en nog denkt hij dat 'ie telt.
Pavlos
19 september 2010, 12:59
Echt he, die commentator bij Feye - Ajaks, Feyenoord scoort via Smolov en dan zie je Smolov met de handen in het haar, het juichen wordt steeds zachter en geen goaltune en nog denkt hij dat 'ie telt.
Theo wordt oud. :)
Eigenlijk vind ik dat een goal tegen ajax nooit mag worden afgekeurd, terecht of onterecht.
Publicly Displayed Name
19 september 2010, 13:07
Theo wordt oud. :)
Eigenlijk vind ik dat een goal tegen ajax nooit mag worden afgekeurd, terecht of onterecht.
Sjoerd93
19 september 2010, 13:12
Helaas, 0-1 Siem de Jong.
el berber
19 september 2010, 13:13
0-1 de jong.
Sjoerd93
19 september 2010, 13:17
Tegenslag voor Feyenoord. Ron Vlaar geblesseerd. El Ahmadi valt in.