View Full Version : FIFA & PES
Kevin Strootman
31 juli 2010, 10:08
Het FIFA11 topic!
FIFA 11, wordt verwacht Verwacht 30-9-2010
Publisher: Electronic Arts
Genre: Voetbal
In FIFA 11 van EA SPORTS kun je je voetballers op nieuwe manieren besturen waardoor het spel mooier dan ooit wordt. De voetballers zich nog levensechter gedragen op elke positie op het veld, of ze nu in balbezit zijn of niet. De nieuwe functie Personality+ zorgt voor individuele vaardigheden, waardoor elke speler uniek wordt en nog beter is te onderscheiden van de andere spelers op het veld en er ook een nieuw systeem voor Prof-passes geïntroduceerd.
Verbeterde Passing
De nauwkeurigheid van passes is afhankelijk van de besturing door de gamer, de vaardigheden van de voetballer, en de situatie en het belang op het veld. Een slechte beslissing of een verkeerd geraakte bal komt je in dit systeem erg duur te staan. Door nieuwe passtypen, zoals effectpasses, kun je nu efficiënter en op balbezit spelen. Pingpongen is nu niet meer mogelijk. Passes zijn afhankelijk van de situatie waarin ze worden genomen, en levensechte omstandigheden zorgen voor onvoorspelbare resultaten. Er wordt ook gewerkt aan de AI van de keepers en aan boogballetjes, dus kom zeker terug voor meer info daarover.
FIFA-theater
Sla de hoogtepunten van al je wedstrijden op, ook van de wedstrijden die je online speelt. Je kunt ze dan, wanneer je maar wilt, direct vanaf je computer bekijken, herhalen of uploaden naar Footballworld.com.
Personality +
Met Personality + zie je de prestaties van een voetballer op het veld op authentieke wijze in het spel terug en wordt het spel van elke afzonderlijke speler levensecht aangepast aan zijn vaardigheden. Je kunt nu de spelers nog makkelijker herkennen door nieuwe lichaamsbouw- en spelersmodellen. Personality + zorgt voor een compleet nieuwe ervaring van de prestaties en het uiterlijk van spelers, of ze nu aan de bal zijn of niet.
Eigen clubliederen en soundtrack
Je kunt nu voor elk team en elke competitie eigen clubliederen importeren. Bepaal zelf wanneer het officiële clublied van je club wordt gespeeld: tijdens de spelersintroducties, bij rust, na een doelpunt of zelfs als je hebt verloren. Maak speciale spreekkoren voor je Virtuele prof en hoor hoe het publiek je toejuicht vanaf de tribunes van Old Trafford en San Siro. Je kunt ook je favoriete muziek in het spel importeren en je persoonlijke soundtrack samenstellen.
- De van de voetbalkampioen voor 2011.
- Verbeterd passing systeem.
- De prestaties, bewegingen en het uiterlijk komen nog meer overeen met de realiteit met het nieuwe Personality +.
- Breng je eigen clublied in het spel.
- Speel met 11 tegen 11 online.
wilmer16
31 juli 2010, 10:22
Ik heb het niet zo op Fifa, ik speel eigenlijk altijd al PES. Toch moet ik zeggen dat Fifa er tegenwoordig al stukken beter uit ziet dan bijvoorbeeld 2008.
Is er ook bij iemand bekend wanneer PES 2011 uitkomt?
Kevin Strootman
31 juli 2010, 10:38
Sinds 2009 is PES met haar verouderde engine niets meer vergeleken met FIFA :cool:
Ik had de PES van 2009 en die was grafisch gezien zo slecht, dat ik hem na een paar weken al weer verkocht.
KoningAlexIV
1 augustus 2010, 13:53
Ik vind de gameplay op paar kleine details na prima hoor. Ze mogen nu van mij wel meer competities ofzo erin gooien. Nederland 1e divisie (Jupiler League) en realistischere gezichten voor spelers als Afellay, Suarez etc. zouden mij stuk beter liggen dan een klein beetje verbeterde gameplay.
Kevin Strootman
1 augustus 2010, 14:08
Jupiler league vind ik allemaal extra werk.
Ik zie liever ratings en gezichten die kloppen. Bij veel spelers in de eredivisie is er zomaar wat gedaan..
Nistelaria
1 augustus 2010, 18:35
Mwoah, qua ratings vind ik het allemaal wel kloppen. Vind Fifa10 beter dan 09 omdat de groei van spelers veel langer duurt, dan bij 09. Daar was na 2 seizoenen elke speler wel op hun top, terwijl je in Fifa10 na een paar seizoenen nog onbekendere topspelers tegenkomt.
Ik ga Fifa11 niet pre-orderen. Een aantal punten die van mij verbeterd mogen worden:
Keeperbesturing. Loop je 1 op 1 tegen een keeper, 90 procent kans dat je scoort, omdat de keeper altijd een stukje uitkomt/voor zijn goal staat.
Ook mogen de gezichten van spelers wat mij betreft wel beter. De topteams staan er goed op, maar ook in de teams daaronder (van teams als Tottenham, PSV, Ajax, HSV, Bordeaux etc) zou wat mij betreft wat werk gestoken mogen worden.
Jupiler League lijkt me leuk, maar word dan zeer onrealistisch omdat EA sport zich volgens mij echt niet gaat verdiepen in BV Veendam en Fortuna Sittard...
Ik kijk uit naar Fifa11, Fifa10 heb ik wel gezien..
Kevin Strootman
2 augustus 2010, 10:47
Als je carriere speelt dan worden spelers als Marcellis natuurlijk beter.. Maar dat speel ik nooit omdat dat zo snel verveelt.
Ik zie liever dat ze wat meer moeite doen om de spelers en ratings van de eredivisie wat kloppender te maken. Afellay komt aardig in de buurt met een versnelling van 85 en nog wat andere met de werkelijkheid overeenkomende stats. En ook Dzsudszák heeft na de winterse update een weergaloze traptechniek gekregen net als in het echt. Maar als ik dan tegen een vriend AJAX-PSV speel en dan Suaréz zie voetballen.. dan klopt er echt niets van. In de nederlandse competitie zijn alleen echt de bekendste voetballers naar stats gecreeerd, de rest klopt weinig
TiezZ
2 augustus 2010, 12:24
Sinds 2009 is PES met haar verouderde engine niets meer vergeleken met FIFA :cool:
Ik had de PES van 2009 en die was grafisch gezien zo slecht, dat ik hem na een paar weken al weer verkocht.
grafisch schmafisch, het moet gewoon lekker spelen. (graphics waren zo slecht nog niet, vooral houterige animaties)
@ Wilmer 16, PES komt gewoon uit rond de tijd dat het altijd uitkomt, paar weken na FIFA waarschijnlijk
Eerste berichtgevingen + filmpjes over nieuwe PES (oa op tweakers.net terug te vinden) over de komende aanpassingen zien er veelbelovend uit maar het is altijd afwachten.
Kevin Strootman
2 augustus 2010, 12:33
grafisch schmafisch, het moet gewoon lekker spelen. (graphics waren zo slecht nog niet, vooral houterige animaties)
@ Wilmer 16, PES komt gewoon uit rond de tijd dat het altijd uitkomt, paar weken na FIFA waarschijnlijk
Eerste berichtgevingen + filmpjes over nieuwe PES (oa op tweakers.net terug te vinden) over de komende aanpassingen zien er veelbelovend uit maar het is altijd afwachten.
De PES voor het seizoen 2009 vond ik ook vrij houterig spelen en ogen en vooral online leek het meer een geluksspelletje. Het speelt alsof het al jaren niet met de tijd is meegegaan, alsof het bij PES 6 is blijven steken met die verouderde engine. Het spel verveelt binnen no time, en het lijkt dat je nog op je PS2 aan het spelen bent. FIFA10 voelt en ziet er ook echt NEXT-GEN uit ik speel het online dagelijks, en ik moet zeggen het is me nooit gaan vervelen.. FIFA09 speelde ik wel eens bij maten en dat was een echt veel beter spel en een behoorlijke wereld van verschil dan PES 09. PES 2010 heb ik te kort gespeeld om het te beoordelen, maar ik ben altijd open voor een nieuw deel en ik zal ze dit keer allebei goed spelen. FIFA11 heeft mijn vertrouwen al omdat het zoeizo top was, PES2011 zal dus pas in aanmerking komen wanneer ik het bij vrienden of kennissen gespeeld heb.
KoningAlexIV
3 augustus 2010, 22:37
De PES voor het seizoen 2009 vond ik ook vrij houterig spelen en ogen en vooral online leek het meer een geluksspelletje. Het speelt alsof het al jaren niet met de tijd is meegegaan, alsof het bij PES 6 is blijven steken met die verouderde engine. Het spel verveelt binnen no time, en het lijkt dat je nog op je PS2 aan het spelen bent. FIFA10 voelt en ziet er ook echt NEXT-GEN uit ik speel het online dagelijks, en ik moet zeggen het is me nooit gaan vervelen.. FIFA09 speelde ik wel eens bij maten en dat was een echt veel beter spel en een behoorlijke wereld van verschil dan PES 09. PES 2010 heb ik te kort gespeeld om het te beoordelen, maar ik ben altijd open voor een nieuw deel en ik zal ze dit keer allebei goed spelen. FIFA11 heeft mijn vertrouwen al omdat het zoeizo top was, PES2011 zal dus pas in aanmerking komen wanneer ik het bij vrienden of kennissen gespeeld heb.
FIFA 10 verveeld mij anders wel hoor Online, steeds die afkappende mensen, wat een stress :confused:
Gezichten van Suarez, Afellay, van der Wiel etc. moeten echt beter :P Van Afellay is gewoon schandalig.. ik weet nog wel in FIFA07 was hij lijkwit, fel blauwe ogen en rood(!) haar! In Fifa08 leek hij eindelijk op een Marokaan, maar nu in FIFA10 heeft hij nog steeds een fake face.
Zilte1983
4 augustus 2010, 13:17
Wordt spannend dit jaar. PES2011 of Fifa2011.. ik moet zeggen dat ik niet heel veel info over fifa kan vinden maar wel heel veel over PES. Ziet er goed uit (PES) en beloofd wat denk ik:
http://www.youtube.com/watch?v=dhrDLw8kHBo&feature=player_embedded
http://www.g4m3.nl/pes-2011-hands-on-impressie/#more-13928
KoningAlexIV
4 augustus 2010, 18:32
Wordt spannend dit jaar. PES2011 of Fifa2011.. ik moet zeggen dat ik niet heel veel info over fifa kan vinden maar wel heel veel over PES. Ziet er goed uit (PES) en beloofd wat denk ik:
http://www.youtube.com/watch?v=dhrDLw8kHBo&feature=player_embedded
http://www.g4m3.nl/pes-2011-hands-on-impressie/#more-13928
Heb de 1e link nog niet geopend, maar met die 2e kan ik niet heel veel. Een review die door een PES-bril word bekeken. Sommige roepen al jaren dat PES veel beter dan FIFA is, maar het enige wat ik echt beter vind dan bij FIFA, was dat de gezichten er realistischer uit zagen. De gameplay was helemaal niet fijner en het spel was ook niet realistischer, het leek meer op FIFA07 ofzo. Ook speel je natuurlijk veel liever met Man Utd en Man City i.p.v. Man Red en Man Blue. Maar goed, ik zal de demo wel keer downloaden :p ben benieuwd, maar ik blijf denk ik toch trouw aan FIFA.
Zilte1983
5 augustus 2010, 16:37
Heb de 1e link nog niet geopend, maar met die 2e kan ik niet heel veel. Een review die door een PES-bril word bekeken. Sommige roepen al jaren dat PES veel beter dan FIFA is, maar het enige wat ik echt beter vind dan bij FIFA, was dat de gezichten er realistischer uit zagen. De gameplay was helemaal niet fijner en het spel was ook niet realistischer, het leek meer op FIFA07 ofzo. Ook speel je natuurlijk veel liever met Man Utd en Man City i.p.v. Man Red en Man Blue. Maar goed, ik zal de demo wel keer downloaden :p ben benieuwd, maar ik blijf denk ik toch trouw aan FIFA.
Heb zelf jarenlang fifa gespeeld. Toen op een gegeven moment is er een periode geweest dat pes veel beter was. De laatste paar jaar is fifa wel beter moet ik toegeven. Het enige verschil is wel dat ik vind dat fifa te makkelijk is vergeleken met pes.
Ik vond alleen beide spellen het afgelopen jaar niet leuk genoeg om te blijven spelen. Dus ik hoop dat fifa11 of pes11 me kan overhalen dat wel te doen.
Jammer, dat je het eerste linkje niet hebt gezien. Want je krijgt echt een goed beeld van hoe pes gaat worden. Ziet er zeer goed en interessant uit.
PSVgeldropPSV
7 augustus 2010, 16:39
heb fifa 11 al besteld. Lijkt me dat het weer beter word als de verbeteringen goed worden doorgevoerd. Hoop ook op meer competities. We zullen zien!
KoningAlexIV
7 augustus 2010, 18:02
Heb zelf jarenlang fifa gespeeld. Toen op een gegeven moment is er een periode geweest dat pes veel beter was. De laatste paar jaar is fifa wel beter moet ik toegeven. Het enige verschil is wel dat ik vind dat fifa te makkelijk is vergeleken met pes.
Ik vond alleen beide spellen het afgelopen jaar niet leuk genoeg om te blijven spelen. Dus ik hoop dat fifa11 of pes11 me kan overhalen dat wel te doen.
Jammer, dat je het eerste linkje niet hebt gezien. Want je krijgt echt een goed beeld van hoe pes gaat worden. Ziet er zeer goed en interessant uit.
Ja maar dat was volgens mij PES 6 toch toen PES ook echt verder was dan FIFA07 dacht ik? Iig wel toen ergens. Vanaf FIFA08 was FIFA volgens mij wel een nieuwe weg ingeslagen, waardoor FIFA weer de absolute topgame werd. Waar wel écht iets aangedaan mag worden van mij, is Rooney van de cover afhalen :p Gelukkig is Ronaldinho er al af, nu die andere rotkop Rooney nog :P Dat gezicht staat nu al 5 jaar op de cover.. :confused:
KoningAlexIV
7 augustus 2010, 18:05
http://www.fifaonly.nl/wp-content/uploads/fifa_11.jpg
Zou mooi zijn als de gezichten er zó realistisch uitzagen :D
TiezZ
7 augustus 2010, 19:18
Ja maar dat was volgens mij PES 6 toch toen PES ook echt verder was dan FIFA07 dacht ik? Iig wel toen ergens. Vanaf FIFA08 was FIFA volgens mij wel een nieuwe weg ingeslagen, waardoor FIFA weer de absolute topgame werd. Waar wel écht iets aangedaan mag worden van mij, is Rooney van de cover afhalen :p Gelukkig is Ronaldinho er al af, nu die andere rotkop Rooney nog :P Dat gezicht staat nu al 5 jaar op de cover.. :confused:
sinds de SNES versies tem FIFA07 was PES sowieso altijd de beste footie, daarna is EA een andere (betere) weg ingeslagen, en nu vind ik ze beide goed. Ze hebben beide hun Pro's en Con's. Ligt er maar net aan wat je prefereert.
vvchaam
7 augustus 2010, 20:15
FIFA 10 verveeld mij anders wel hoor Online, steeds die afkappende mensen, wat een stress :confused:
Gezichten van Suarez, Afellay, van der Wiel etc. moeten echt beter :P Van Afellay is gewoon schandalig.. ik weet nog wel in FIFA07 was hij lijkwit, fel blauwe ogen en rood(!) haar! In Fifa08 leek hij eindelijk op een Marokaan, maar nu in FIFA10 heeft hij nog steeds een fake face.
op fifa 07 was cocu een neger op mijn oude gameboy
KoningAlexIV
8 augustus 2010, 20:14
op fifa 07 was cocu een neger op mijn oude gameboy
Dat zal wel aan jou gameboy hebben gelegen dan denk ik :p Want op mijn PC toen nog, was Cocu met Simons de enige die op zichzelf leken.
PSVgeldropPSV
8 augustus 2010, 20:21
weet iemand al welke nieuwe competities er bijkomen? En zo ja, welke?
KoningAlexIV
8 augustus 2010, 21:30
weet iemand al welke nieuwe competities er bijkomen? En zo ja, welke?
Ik verwacht eigenlijk, dat er geen enkele competitie meer bijkomt, maar laten we hopen van wel!
BartR
8 augustus 2010, 21:43
Als je carriere speelt dan worden spelers als Marcellis natuurlijk beter.. Maar dat speel ik nooit omdat dat zo snel verveelt.
Ik zie liever dat ze wat meer moeite doen om de spelers en ratings van de eredivisie wat kloppender te maken. Afellay komt aardig in de buurt met een versnelling van 85 en nog wat andere met de werkelijkheid overeenkomende stats. En ook Dzsudszák heeft na de winterse update een weergaloze traptechniek gekregen net als in het echt. Maar als ik dan tegen een vriend AJAX-PSV speel en dan Suaréz zie voetballen.. dan klopt er echt niets van. In de nederlandse competitie zijn alleen echt de bekendste voetballers naar stats gecreeerd, de rest klopt weinig
Dit is in FIFA11 écht verbeterd. We werken er met een volledig Nederlands team aan editors aan. Elke speler wordt zo realistisch mogelijk gemaakt (zowel qua uiterlijk als ratings). Alleen helaas is met uiterlijk niet zoveel mogelijk. Dit komt omdat er binnen FIFA maar een aantal standaard faces zijn (wel veel hoor, meer dan 100, waarmee qua haarstijl, dikte wenkbrauwen, huidskleur en kleur ogen ook nog te combineren is) maar wat voor de topspelers gebruikt wordt is een dure techniek wat heel veel tijd vraagt, dit kan je gewoon simpelweg niet voor alle spelers doen. De spelers moeten hiervoor vanuit meerdere hoeken op de foto en kost wel wat mankracht om het allemaal uit te werken. En aangezien FIFA dus heel internationaal is wordt dit alleen van de "grote spelers" gedaan.
PSVgeldropPSV
8 augustus 2010, 22:26
Ik verwacht eigenlijk, dat er geen enkele competitie meer bijkomt, maar laten we hopen van wel!
zou de jupiler leaugue wel leuk vinden. Is mooi voor de carriere. Maarja, dat zal wel niet gebeuren.
KoningAlexIV
9 augustus 2010, 02:15
Dit is in FIFA11 écht verbeterd. We werken er met een volledig Nederlands team aan editors aan. Elke speler wordt zo realistisch mogelijk gemaakt (zowel qua uiterlijk als ratings). Alleen helaas is met uiterlijk niet zoveel mogelijk. Dit komt omdat er binnen FIFA maar een aantal standaard faces zijn (wel veel hoor, meer dan 100, waarmee qua haarstijl, dikte wenkbrauwen, huidskleur en kleur ogen ook nog te combineren is) maar wat voor de topspelers gebruikt wordt is een dure techniek wat heel veel tijd vraagt, dit kan je gewoon simpelweg niet voor alle spelers doen. De spelers moeten hiervoor vanuit meerdere hoeken op de foto en kost wel wat mankracht om het allemaal uit te werken. En aangezien FIFA dus heel internationaal is wordt dit alleen van de "grote spelers" gedaan.
Jij helpt dus mee met dat team? Kun je me dan uitleggen of spelers als Afellay en Suarez dus ook wel écht op Afellay en Suarez lijken? Het hoeft niet net als bij Ronaldo iedere haar pluk zichtbaar te zijn maar als iemand zonder voetbalverstand iig eruit kan halen dat het Afellay of Suarez is, vind ik het al prima.
BartR
9 augustus 2010, 08:43
Jij helpt dus mee met dat team? Kun je me dan uitleggen of spelers als Afellay en Suarez dus ook wel écht op Afellay en Suarez lijken? Het hoeft niet net als bij Ronaldo iedere haar pluk zichtbaar te zijn maar als iemand zonder voetbalverstand iig eruit kan halen dat het Afellay of Suarez is, vind ik het al prima.
Ja, het zal niet helemaal lijken en soms zul je wel even goed moeten kijken wie het is, maar dat komt omdat er maar een beperkt aantal standaard gezichten zijn (wel meer dan 100 ofzo) en er zijn dus (helaas) geen onbeperkte mogelijkheden voor een gezicht. Dus ja, ze zijn wel te herkennen.
KoningAlexIV
9 augustus 2010, 12:59
Ja, het zal niet helemaal lijken en soms zul je wel even goed moeten kijken wie het is, maar dat komt omdat er maar een beperkt aantal standaard gezichten zijn (wel meer dan 100 ofzo) en er zijn dus (helaas) geen onbeperkte mogelijkheden voor een gezicht. Dus ja, ze zijn wel te herkennen.
Dus in andere woorden: Suarez kan nog steeds Salcido zijn, en Afellay Aissati? :o Ze zullen tochwel verbeteren ten opzichten tot FIFA 10? :p Anders hoeven we voor de faces geen FIFA 11 te kopen :p
Nistelaria
9 augustus 2010, 13:01
Ik denk dat de Faces altijd wel veranderen hoor. In Fifa98 moest je ook even goed kijken wie het is, maar dan wist je dat 'ie voorin liep en dat ie zwart was en dat het dus Kluivert moest zijn :)
BartR
9 augustus 2010, 14:20
Dus in andere woorden: Suarez kan nog steeds Salcido zijn, en Afellay Aissati? :o Ze zullen tochwel verbeteren ten opzichten tot FIFA 10? :p Anders hoeven we voor de faces geen FIFA 11 te kopen :p
Is wel te onderscheiden. Maar ik ben het met je eens dat dit niet het punt is waar veel op verbeterd is tov FIFA10. Er is nu echt vooral naar de gameplay gekeken om die een stuk realistischer te maken, daar zit echt hét grote verschil met FIFA10. Maar de gezichten zijn natuurlijk wel helemaal up to date gemaakt, en ook wel een klein beetje verbeterd. Maar dit zal hopelijk wel een duidelijk verbeterpunt voor de volgende FIFA versie worden.
TiezZ
9 augustus 2010, 17:55
Is wel te onderscheiden. Maar ik ben het met je eens dat dit niet het punt is waar veel op verbeterd is tov FIFA10.
Het is te hopen dat dit soort verbeteringen niet bovenaan hun prioriteiten lijst staat. Dit verandert weinig (lees niets) aan de feeling tijdens(!!) het spelen vh spel.
The Joker
9 augustus 2010, 18:57
Is wel te onderscheiden. Maar ik ben het met je eens dat dit niet het punt is waar veel op verbeterd is tov FIFA10. Er is nu echt vooral naar de gameplay gekeken om die een stuk realistischer te maken, daar zit echt hét grote verschil met FIFA10. Maar de gezichten zijn natuurlijk wel helemaal up to date gemaakt, en ook wel een klein beetje verbeterd. Maar dit zal hopelijk wel een duidelijk verbeterpunt voor de volgende FIFA versie worden.
Jullie lopen al 5 jaar te klooien met de faces. In Fifa 2005 zagen jongens als Park en van Bommel er goed uit en andere echt niet, nu kiezen jullie voor elke speler een klein beetje. Maar elk jaar maar weer gebeurt er niets.
KoningAlexIV
9 augustus 2010, 19:33
Ik denk dat de Faces altijd wel veranderen hoor. In Fifa98 moest je ook even goed kijken wie het is, maar dan wist je dat 'ie voorin liep en dat ie zwart was en dat het dus Kluivert moest zijn :)
Dat klopt ja :p maar voor het zelfde geld kon het Reiziger ofzo zijn.
Het is te hopen dat dit soort verbeteringen niet bovenaan hun prioriteiten lijst staat. Dit verandert weinig (lees niets) aan de feeling tijdens(!!) het spelen vh spel.
Voor mij is de feeling tijdens het spelen van het spel prima, op paar details na. Maar het is gewoon storend dat je amper het verschil tussen een Afellay en een Bakkal kunt zien als je niet naar de naam kijkt. Ik snap wel dat een Vukovic ofzo geen echt gezicht krijgt. Maar van de belangrijkste spelers van een competitie mag je dat toch wel verwachten. Zoals Suarez, Afellay en Ruiz in Nederland.
TiezZ
9 augustus 2010, 21:14
Voor mij is de feeling tijdens het spelen van het spel prima, op paar details na. Maar het is gewoon storend dat je amper het verschil tussen een Afellay en een Bakkal kunt zien als je niet naar de naam kijkt. Ik snap wel dat een Vukovic ofzo geen echt gezicht krijgt. Maar van de belangrijkste spelers van een competitie mag je dat toch wel verwachten. Zoals Suarez, Afellay en Ruiz in Nederland.
Mij stoort het persoonlijk niet, het is overigens "maar" de eredivisie, gezichten construeren zoals eerder aangegeven door iemand hier komt vermoedelijk ook heel wat bij kijken. Als ze alle belangrijke spelers vd ploegen uit de topcompetities moeten doen hebben ze al redelijk wat werk imo.
BartR
9 augustus 2010, 22:44
Jullie lopen al 5 jaar te klooien met de faces. In Fifa 2005 zagen jongens als Park en van Bommel er goed uit en andere echt niet, nu kiezen jullie voor elke speler een klein beetje. Maar elk jaar maar weer gebeurt er niets.
Rustig, rustig :p Ik doe het dit jaar voor het eerst en ik werk alleen in het team met de editors van de Eredivisie, ik ben verantwoordelijk voor een team en heb verder enige inbreng bij alle andere teams, ik kan er dus ook niet voor zorgen dat bepaalde dingen verbeterd worden. Ik ben het overigens wel met jullie eens hoor. Maar ik heb het idee (eigen idee, weet van niks) dat FIFA iets te hoog gegrepen heeft met de techniek die ze gebruiken voor bijv. Rooney, Ronaldo en Drogba, allemaal hartstikke mooie faces, maar hierdoor is het verschil tussen de "sterspeler-faces" en "gewone faces" te groot, maar de zoals ik al had gezegd is de techniek voor de de sterspeler-faces vrij kostbaar en kost het veel tijd. Dit is niet voor alles mogelijk en omdat FIFA veel tijd steekt in het verbeteren van andere onderdelen zijn de gewone faces eigenlijk nooit echt heel erg onder handen genomen. Het wordt wel wat mooier maar dat is gewoon puur de de steeds vernieuwende grafische engines (dus al het grafische wat steeds een stukje mooier wordt zoals het veld, publiek, spelers (lichaam) etc.).
Wat mij betreft hebben verbeteringen op het vlak van de faces geen prioriteit maar het kan best verbeterd worden.
PSVgeldropPSV
10 augustus 2010, 01:21
Rustig, rustig :p Ik doe het dit jaar voor het eerst en ik werk alleen in het team met de editors van de Eredivisie, ik ben verantwoordelijk voor een team en heb verder enige inbreng bij alle andere teams, ik kan er dus ook niet voor zorgen dat bepaalde dingen verbeterd worden. Ik ben het overigens wel met jullie eens hoor. Maar ik heb het idee (eigen idee, weet van niks) dat FIFA iets te hoog gegrepen heeft met de techniek die ze gebruiken voor bijv. Rooney, Ronaldo en Drogba, allemaal hartstikke mooie faces, maar hierdoor is het verschil tussen de "sterspeler-faces" en "gewone faces" te groot, maar de zoals ik al had gezegd is de techniek voor de de sterspeler-faces vrij kostbaar en kost het veel tijd. Dit is niet voor alles mogelijk en omdat FIFA veel tijd steekt in het verbeteren van andere onderdelen zijn de gewone faces eigenlijk nooit echt heel erg onder handen genomen. Het wordt wel wat mooier maar dat is gewoon puur de de steeds vernieuwende grafische engines (dus al het grafische wat steeds een stukje mooier wordt zoals het veld, publiek, spelers (lichaam) etc.).
Wat mij betreft hebben verbeteringen op het vlak van de faces geen prioriteit maar het kan best verbeterd worden.
en weet jij toevallig iets over nieuwe competities ofzo?
BartR
10 augustus 2010, 09:52
en weet jij toevallig iets over nieuwe competities ofzo?
Mag ik (helaas) niks over zeggen, net als ratings van spelers enzo...
PSVgeldropPSV
10 augustus 2010, 11:07
jammer. Afwachten dan maar
The Joker
10 augustus 2010, 12:24
Rustig, rustig :p
Ik ben rustig. :mad: :D
Like you care. Vertel gewoon. :p
KoningAlexIV
10 augustus 2010, 16:47
Ook al is je inbreng niet zo groot :p van die faces mag je toch wel eens gaan aankaarten. Want de gezichten zijn niet echt mooier geworden sinds FIFA06, sterker nog: Simons had in FIFA06 of 07 nog een echt gezicht en in FIFA08 leek ie gewoon op pipo de clown :p Maar het is ook gewoon maf dat spelers als Ronaldo, Rooney zit iedere pluk haar goed en is iedere pukkeltje of puistje te zien en bij een speler als Afellay moet je maar raden of het Afellay, Bakkal of Mohammed A of B is :p Kun je verder nog iets over FIFA11 vertellen? :p
BartR
10 augustus 2010, 16:53
Ook al is je inbreng niet zo groot :p van die faces mag je toch wel eens gaan aankaarten. Want de gezichten zijn niet echt mooier geworden sinds FIFA06, sterker nog: Simons had in FIFA06 of 07 nog een echt gezicht en in FIFA08 leek ie gewoon op pipo de clown :p Maar het is ook gewoon maf dat spelers als Ronaldo, Rooney zit iedere pluk haar goed en is iedere pukkeltje of puistje te zien en bij een speler als Afellay moet je maar raden of het Afellay, Bakkal of Mohammed A of B is :p Kun je verder nog iets over FIFA11 vertellen? :p
Ja, melden we vaak genoeg...
Ik kan niks zeggen, alleen dat wat via EA officieel naar buiten wordt gebracht.
PSVgeldropPSV
10 augustus 2010, 21:37
Ja, melden we vaak genoeg...
Ik kan niks zeggen, alleen dat wat via EA officieel naar buiten wordt gebracht.
maar is het niet normaal dat in een organisatie ergens een lek hoort te zitten?? ;) dus komoop :p
BartR
10 augustus 2010, 22:18
maar is het niet normaal dat in een organisatie ergens een lek hoort te zitten?? ;) dus komoop :p
Haha, ik zou het graag willen, maar ik heb geen zin om mn "salaris" mis te lopen :D
KoningAlexIV
11 augustus 2010, 02:43
Haha, ik zou het graag willen, maar ik heb geen zin om mn "salaris" mis te lopen :D
Haha :p En hoelang werken jullie dan aan zoiets voor FIFA11?
Regel maar een gratis cdtje met fifa11, is ook goed :D:p
BartR
11 augustus 2010, 11:07
Haha :p En hoelang werken jullie dan aan zoiets voor FIFA11?
Regel maar een gratis cdtje met fifa11, is ook goed :D:p
We beginnen ergens rond eind april/begin mei t/m september...
Gratis cdtje kan ik regelen, alleen dan staat fifa11 er niet op :D
Basrabat
11 augustus 2010, 12:35
Geniale reactie :D
Ik dacht eigenlijk dat jullie direct na uitkomst van de vorige FIFA aan het werk gingen.
KoningAlexIV
11 augustus 2010, 12:41
We beginnen ergens rond eind april/begin mei t/m september...
Gratis cdtje kan ik regelen, alleen dan staat fifa11 er niet op :D
Haha met Fifa10 is ook mooi hoor :p Neem jij een bepaald Eredivisie team onder handen? Want ratings worden denk ik niet door één persoon goed gekeurd lijkt me? ;)
TiezZ
11 augustus 2010, 14:07
Geniale reactie :D
Ik dacht eigenlijk dat jullie direct na uitkomst van de vorige FIFA aan het werk gingen.
eerst even alle bugs wegwerken ;)
BartR
11 augustus 2010, 16:30
Haha met Fifa10 is ook mooi hoor :p Neem jij een bepaald Eredivisie team onder handen? Want ratings worden denk ik niet door één persoon goed gekeurd lijkt me? ;)
Ja, er zijn meerdere editors. Sommige hebben één team, andere meerdere (max. 4 volgens mij). Een iemand daarvan (met de meeste ervaring) is zeg maar verantwoordelijk voor de hele Eredivisie en dan wordt het ook nog door de mensen die daarboven staan een beetje in de gaten gehouden.
@Basrabat: Nee eerst gaat degene die verantwoordelijk is voor de competitie in zijn eentje (volgens mij) aan de winterupdate werken. Daarna is het een paar maanden rust/nieuwe mensen aannemen. Dan eind april/begin mei is het team ongeveer rond en wordt er weer opnieuw begonnen.
PSVgeldropPSV
17 augustus 2010, 15:14
Zit je Virtuele Prof er wel weer gewoon in? Dat vond ik een leuk iets aan Fifa 10.
Ruud
17 augustus 2010, 15:30
hoop dat er meer stadions erin zitten. (eigenlijk gewoon het PSV stadion)
Harmeulius
17 augustus 2010, 19:43
Zit je Virtuele Prof er wel weer gewoon in? Dat vond ik een leuk iets aan Fifa 10.
Die zit er weer gewoon in. Op internet wordt zelfs gesproken over Virtual Pro 2.0 ik weet niet wat er veranderd is.
Er is wel bekend gemaakt dat je in Fifa 11 als doelman kan spelen:
http://www.gamer.nl/nieuws/60327/speel-als-doelman-in-fifa-11
PSVgeldropPSV
18 augustus 2010, 14:03
Die zit er weer gewoon in. Op internet wordt zelfs gesproken over Virtual Pro 2.0 ik weet niet wat er veranderd is.
Er is wel bekend gemaakt dat je in Fifa 11 als doelman kan spelen:
http://www.gamer.nl/nieuws/60327/speel-als-doelman-in-fifa-11
vraag me wel af hoe dat gaat met die keeper, maar is wel een leuk nieuw aspect. Kan je je prof nog meer allround maken :D
robpsv11
26 augustus 2010, 12:19
http://gamemania.nl/game_images/games/000000000000024218_GM_PACKAGE_0001_M.JPG
als het goed is word dit het hoesje :p
Sjoerd93
26 augustus 2010, 12:48
http://gamemania.nl/game_images/games/000000000000024218_GM_PACKAGE_0001_M.JPG
als het goed is word dit het hoesje :p
Raar dat ze voor Kaka gekozen hebben.
robpsv11
26 augustus 2010, 13:28
Tjah... ik zelf had Rooney dur ook is un keer vanaf gegooid
Kevin Strootman
26 augustus 2010, 18:35
Bedankt voor wat meer inzicht over dit soort facetten van het spel. Wat je vertelt over uiterlijk en hoe een speler oogt begrijp ik nu wat beter.
Het gaat er nu bij mij alleen om,.. ik snap gewoon niet wat er nu echt zo moeilijk is om de stats uit de eredivisie of andere minder bekende competities aan te passen zodat ze wat meer met de werkelijkheid overeenkomen.
Ik bedoel je kunt zelf spelers in FIFA10 maken en de stats bewerken, waarom zijn dan toch alle spelers bij minder bekende clubs allemaal traag !?
Een paar voorbeelden: Manolev, deze verdediger is snel, en dat is hij op FIFA10 niet. Ik zag Manolev zelfs meerdere keren pure sprintduellen van Miroslav Stoch winnen of neem nu Dirk Kuyt, die staat bekend als één van de snelste voetballers in Europa, waarom is Dirk in Fifa10 echt bijna traag ?
Bij jullie FIFA-Worldcup editie (die ik overigens heel leuk vindt) valt het helemaal goed op dat de stats bij minder bekende elftallen niet kloppen, bijna alle spelers bij de kleinere africaanse clubs zijn niet snel, dat kan natuurlijk nooit kloppen.. Ze zijn misschien niet goed, maar tussen die teams in het echt zitten heus wel spelers die alleen maar geselecteerd zijn bij de selectie waar ze spelen vanwege hen snelheid.
Ik snap dat het een heel werk is maar waarom bieden jullie dan toch alle competities telkens weer aan in de FIFA series terwijl iederee competitie (op de topploegen na) allemaal hetzelfde zijn als het gaat om de niet kloppende stats ?
En dan hoeft een Kuyt echt niet persee net als in het echt te lopen hoor, het gaat me alleen om de ratings zodat het online ook wat prettiger wordt.
Ik zou bijvoorbeeld liever wat minder competities zien, wat betere ratings. Misschien wat scouts aanstellen ?:p
Dit alles maakt ook niet, fifa10 was zoeizo een goddelijke footiegame, en dat zal FIFA11 ook vast weer worden.
Kevin Strootman
26 augustus 2010, 18:37
Raar dat ze voor Kaka gekozen hebben.
Dat is Kaká toch niet ofwel ?
Vedette
26 augustus 2010, 18:45
Wie denk jij dan dat het is?
Kevin Strootman
26 augustus 2010, 18:57
Wie denk jij dan dat het is?
I know, maar het lijkt wel een ander:p
Vedette
26 augustus 2010, 19:02
I know, maar het lijkt wel een ander:p
Dus je wist het al, maar tóch vragen? Ah ja! :D
Kevin Strootman
26 augustus 2010, 19:10
Dus je wist het al, maar tóch vragen? Ah ja! :D
Dat kan wel zo zijn, maar hij lijkt nog steeds niet echt op Kaká
robpsv11
26 augustus 2010, 21:28
Nee das Maicon ;) :p
Bowden
26 augustus 2010, 23:49
FIFA 10 was knap waardeloos. Verder vind ik dat ze FIFA (het wedstrijdgedeelte) en FIFA MANAGER (het managergedeelte) moeten fuseren tot FIFA TOTAL ofzo.
robpsv11
27 augustus 2010, 12:37
Van mij hoeft dat Manager gedoe allemaal niet ;)
en Fifa 10 was echt niet waardeloos
Bowden
28 augustus 2010, 00:13
en Fifa 10 was echt niet waardeloos
Echt wel. Vol met bugs en missers.
KoningAlexIV
28 augustus 2010, 02:02
Wat speelde jij dan? PES? Want dat had eigenlijk gewoon weg van een betere versie van FIFA07..
Kevin Strootman
28 augustus 2010, 08:20
Op jouw computer misschien, maar zeker niet op mijn PS3..
The Joker
28 augustus 2010, 08:42
Het spel was niet waardeloos, maar ik ben het met Bowden eens dat er wel opvallend veel schoonheidsfoutjes in zaten.
Kevin Strootman
28 augustus 2010, 08:45
Waarom heb ik dat dan niet gezien ?. De enige bug die ik dan ook al een keer of 3 heb gehad is dat het spel vast loopt bij een wissel.
The Joker
28 augustus 2010, 08:47
Waarom heb ik dat dan niet gezien ?. De enige bug die ik dan ook al een keer of 3 heb gehad is dat het spel vast loopt bij een wissel.
Bijv: met een keeper uit een doeltrap een korte pass geven op een verdediger, heb je opeens geen controle meer over die verdediger die helemaal naar voren gaat lopen. Vervolgens kans voor de tegenstander en dus meestal een goal.
Kevin Strootman
28 augustus 2010, 08:50
Bijv: met een keeper uit een doeltrap een korte pass geven op een verdediger, heb je opeens geen controle meer over die verdediger die helemaal naar voren gaat lopen. Vervolgens kans voor de tegenstander en dus meestal een goal.
Van deze heb ik niet echt veel last gehad, dat zou ik dan eerder één van de on-volmaaktheden van het spel noemen. Maar echte bugs, die zie ik niet veel.
Wel is het zo dat de spelers best wat beter mogen reageren. Soms als je een bal afpakt, dan is de speler meteen helemaal uit zijn doen, normaal gesproken kun je nog wat proberen om een bal te heroveren.
The Joker
28 augustus 2010, 08:54
Van deze heb ik niet echt veel last gehad, dat zou ik dan eerder één van de on-volmaaktheden van het spel noemen. Maar echte bugs, die zie ik niet veel.
Wel is het zo dat de spelers best wat beter mogen reageren. Soms als je een bal afpakt, dan is de speler meteen helemaal uit zijn doen, normaal gesproken kun je nog wat proberen om een bal te heroveren.
En als je stift blijft de speler staan, het is geen vloeiende beweging zoals in het echt.
Vraagje aan BartR: hoort dit jaar ook een "lob" bij de mogelijkheden? We hadden wel al een stift, maar een lob is toch anders en mooier.
BartR
28 augustus 2010, 13:12
Bedankt voor wat meer inzicht over dit soort facetten van het spel. Wat je vertelt over uiterlijk en hoe een speler oogt begrijp ik nu wat beter.
Het gaat er nu bij mij alleen om,.. ik snap gewoon niet wat er nu echt zo moeilijk is om de stats uit de eredivisie of andere minder bekende competities aan te passen zodat ze wat meer met de werkelijkheid overeenkomen.
Ik bedoel je kunt zelf spelers in FIFA10 maken en de stats bewerken, waarom zijn dan toch alle spelers bij minder bekende clubs allemaal traag !?
Een paar voorbeelden: Manolev, deze verdediger is snel, en dat is hij op FIFA10 niet. Ik zag Manolev zelfs meerdere keren pure sprintduellen van Miroslav Stoch winnen of neem nu Dirk Kuyt, die staat bekend als één van de snelste voetballers in Europa, waarom is Dirk in Fifa10 echt bijna traag ?
Bij jullie FIFA-Worldcup editie (die ik overigens heel leuk vindt) valt het helemaal goed op dat de stats bij minder bekende elftallen niet kloppen, bijna alle spelers bij de kleinere africaanse clubs zijn niet snel, dat kan natuurlijk nooit kloppen.. Ze zijn misschien niet goed, maar tussen die teams in het echt zitten heus wel spelers die alleen maar geselecteerd zijn bij de selectie waar ze spelen vanwege hen snelheid.
Ik snap dat het een heel werk is maar waarom bieden jullie dan toch alle competities telkens weer aan in de FIFA series terwijl iederee competitie (op de topploegen na) allemaal hetzelfde zijn als het gaat om de niet kloppende stats ?
En dan hoeft een Kuyt echt niet persee net als in het echt te lopen hoor, het gaat me alleen om de ratings zodat het online ook wat prettiger wordt.
Ik zou bijvoorbeeld liever wat minder competities zien, wat betere ratings. Misschien wat scouts aanstellen ?:p
Dit alles maakt ook niet, fifa10 was zoeizo een goddelijke footiegame, en dat zal FIFA11 ook vast weer worden.
Ik kan hier niet teveel over zeggen, maar ik kan je wel geruststellen. De verschillende attributes als snelheid, conditie, reactievermogen etc. zijn nu per speler nog beter behandeld. Dit komt omdat deze attributes nu minder invloed hebben op het gemiddelde van de speler. Bij de vorige edities kon je de bijv. de snelheid van een hele snelle maar voor de rest middelmatige rechtsback niet te hoog maken omdat dit aardige invloed had op het gemiddelde van de speler waardoor hij op het oog beter lijkt dan een andere RB die in het echt veel beter is. Deze invloed is nu minder en het gemiddelde wordt nu meer bepaald door het voetballend vermogen (dus bij een back bijv. de tackles of voorzetten) in plaats van het fysieke vermogen (snelheid, conditie, handelingssnelheid). Dit was dus een beetje een vraag van de kant van de editors en dit is aangepast, hierdoor is dus het fysieke vermogen van een speler realistischer (want bijv. waar ik me echt aan kon ergeren was dat als je een team nam uit de Championship in Engeland dan had je misschien 2 of 3 spelers met een conditie van boven de 70, terwijl je juist bij die competities heel veel wedstrijden moet spelen) dat is nu dus echt verbeterd. En ik kan je ook zeggen dat we met man en macht werken aan de Eredivisie en die dus zo realistisch mogelijk te maken, ook tov grotere divisies. Dus dat wil bijv. zeggen dat Dzsudzsak nu niet meer een "goede" voorzet heeft in FIFA omdat hij in de Eredivisie speelt maar gewoon een fantastische voorzet heeft omdat het Dzsudzsak is, als je begrijpt wat ik bedoel. Wel is het nog altijd zo dat we nog altijd hebben dat je rekening moet houden met de rangs van de teams (het gemiddelde van het team) waardoor je het wel een beetje gelijk moet trekken. Maar ook door de personality+ is het allemaal realistischer geworden. Waardoor ook de AI (CPU) realistischer is geworden, als je tegen PSV speelt Toivonen zal nu echt goed positie kiezen om de bal binnen te koppen, Dzsudzsak zal veel voorzetten afleveren, Afellay en Lens zullen er alles aan doen om hun mannetje uit te spelen en een pass danwel voorzet af te leveren. Engelaar zal controlerend zijn, Isaksson minder vaak uit zijn doel komen, Manolev veel opkomen etc. etc. etc.
Hehe, tsja, net terug van vakantie, moest het allemaal even bijwerken bij FIFA, dus dan ook maar hier. Toch wel veel over gezegd dus :D Maar ook dingen die eigenlijk al naar buiten zijn gekomen, maar op deze manier dus even verduidelijkt.
Bowden
28 augustus 2010, 13:30
Wat speelde jij dan? PES? Want dat had eigenlijk gewoon weg van een betere versie van FIFA07..
Speel(de) FIFA 1998 RTWC, FIFA 1999, FIFA 2000, FIFA 2002, FIFA 2004, FIFA 05, FIFA 06, FIFA 07, FIFA 08, FIFA 09, FIFA 10. En FIFA 10 is helaas zo ongeveer de slechtste sinds jaren.
Het gaat hier dan vooral om voetbaltechnische fouten: keeper die doorgebroken speler doorhaalt = niet eens vrije trap, keeper die bal correct afpakt = rode kaart + penalty, dat soort zaken. Ik heb een paar keer een herhaling opgeslagen, hopelijk kan ik die ergens publiceren.
PSVgeldropPSV
28 augustus 2010, 13:32
Ik kan hier niet teveel over zeggen, maar ik kan je wel geruststellen. De verschillende attributes als snelheid, conditie, reactievermogen etc. zijn nu per speler nog beter behandeld. Dit komt omdat deze attributes nu minder invloed hebben op het gemiddelde van de speler. Bij de vorige edities kon je de bijv. de snelheid van een hele snelle maar voor de rest middelmatige rechtsback niet te hoog maken omdat dit aardige invloed had op het gemiddelde van de speler waardoor hij op het oog beter lijkt dan een andere RB die in het echt veel beter is. Deze invloed is nu minder en het gemiddelde wordt nu meer bepaald door het voetballend vermogen (dus bij een back bijv. de tackles of voorzetten) in plaats van het fysieke vermogen (snelheid, conditie, handelingssnelheid). Dit was dus een beetje een vraag van de kant van de editors en dit is aangepast, hierdoor is dus het fysieke vermogen van een speler realistischer (want bijv. waar ik me echt aan kon ergeren was dat als je een team nam uit de Championship in Engeland dan had je misschien 2 of 3 spelers met een conditie van boven de 70, terwijl je juist bij die competities heel veel wedstrijden moet spelen) dat is nu dus echt verbeterd. En ik kan je ook zeggen dat we met man en macht werken aan de Eredivisie en die dus zo realistisch mogelijk te maken, ook tov grotere divisies. Dus dat wil bijv. zeggen dat Dzsudzsak nu niet meer een "goede" voorzet heeft in FIFA omdat hij in de Eredivisie speelt maar gewoon een fantastische voorzet heeft omdat het Dzsudzsak is, als je begrijpt wat ik bedoel. Wel is het nog altijd zo dat we nog altijd hebben dat je rekening moet houden met de rangs van de teams (het gemiddelde van het team) waardoor je het wel een beetje gelijk moet trekken. Maar ook door de personality+ is het allemaal realistischer geworden. Waardoor ook de AI (CPU) realistischer is geworden, als je tegen PSV speelt Toivonen zal nu echt goed positie kiezen om de bal binnen te koppen, Dzsudzsak zal veel voorzetten afleveren, Afellay en Lens zullen er alles aan doen om hun mannetje uit te spelen en een pass danwel voorzet af te leveren. Engelaar zal controlerend zijn, Isaksson minder vaak uit zijn doel komen, Manolev veel opkomen etc. etc. etc.
Hehe, tsja, net terug van vakantie, moest het allemaal even bijwerken bij FIFA, dus dan ook maar hier. Toch wel veel over gezegd dus :D Maar ook dingen die eigenlijk al naar buiten zijn gekomen, maar op deze manier dus even verduidelijkt.
bedankt voor de extra toelichting
KoningAlexIV
28 augustus 2010, 13:43
@ BartR: Bedankt voor de info! Dit geeft toch wel een duidelijker beeld.
Speel(de) FIFA 1998 RTWC, FIFA 1999, FIFA 2000, FIFA 2002, FIFA 2004, FIFA 05, FIFA 06, FIFA 07, FIFA 08, FIFA 09, FIFA 10. En FIFA 10 is helaas zo ongeveer de slechtste sinds jaren.
Het gaat hier dan vooral om voetbaltechnische fouten: keeper die doorgebroken speler doorhaalt = niet eens vrije trap, keeper die bal correct afpakt = rode kaart + penalty, dat soort zaken. Ik heb een paar keer een herhaling opgeslagen, hopelijk kan ik die ergens publiceren.
Ja dat is wel waar, maar als je opgelet had, zaten die dingen ook in FIFA09. Want ik heb zelf ook bijna alle series ervan gehad, behalve 2002,2004
Bowden
28 augustus 2010, 13:50
@ BartR: Bedankt voor de info! Dit geeft toch wel een duidelijker beeld.
Ja dat is wel waar, maar als je opgelet had, zaten die dingen ook in FIFA09. Want ik heb zelf ook bijna alle series ervan gehad, behalve 2002,2004
En daarom had ik gehoopt dat ze die in FIFA 10 eruit hadden gehaald, wat ze dus niet gedaan hebben en daarom is FIFA 10 een van de slechtste sinds jaren. Er zat namelijk geen verbetering in. Er zat eigenlijk helemaal niets nieuws in, behalve geüpdate selecties. En om daar nu 50/60 euro nieuwprijs voor te betalen...
Bowden
28 augustus 2010, 13:52
BartR werkt bij FIFA?
BartR
28 augustus 2010, 14:01
BartR werkt bij FIFA?
Soort van, geen echte baan ofzo. Editor van teams tegen een (kleine) vergoeding ;)
Basrabat
28 augustus 2010, 17:45
Soort van, geen echte baan ofzo. Editor van teams tegen een (kleine) vergoeding ;)
Bedankt voor je uitleg. Hoop dat het ook echt zo mooi is, als jij ons het gevoel geeft :D
BartR
28 augustus 2010, 18:19
Bedankt voor je uitleg. Hoop dat het ook echt zo mooi is, als jij ons het gevoel geeft :D
Tsja, ik weet het natuurlijk niet precies. Heb de game nog niet gespeeld dus ik weet niet precies hoe dit in de game verwerkt is... (tip: op youtube staan al heel veel filmpjes over de gameplay ed).
KoningAlexIV
28 augustus 2010, 18:37
En daarom had ik gehoopt dat ze die in FIFA 10 eruit hadden gehaald, wat ze dus niet gedaan hebben en daarom is FIFA 10 een van de slechtste sinds jaren. Er zat namelijk geen verbetering in. Er zat eigenlijk helemaal niets nieuws in, behalve geüpdate selecties. En om daar nu 50/60 euro nieuwprijs voor te betalen...
Nou, je zag tochwel dat het grafisch er iets scherper uitzag + je kunt nu wel goed draaien. In FIFA09 kon je niet fatsoenlijk om je mannetje heenlopen omdat hij zo hakkeltakkel was, of hoe je dat ook noemt :o.
robpsv11
28 augustus 2010, 19:47
Er zat wel degelijk een verbetering tussen Fifa 09 en Fifa 10 ;)
Kevin Strootman
28 augustus 2010, 20:27
Je legt het anders heel compleet en duidelijk uit hoor:). Zeker dat van Isaksonn en Engelaar enzo..
FIFA 11 zal weer een hele verbetering gaan worden ten opzichte van FIFA10 en vorige edities denk ik.
Als ik dit zo lees lijkt het me zeker ook niet onoverkomenlijk dat jullie ook de chemie binnen in een team bekijken.
VOoraf een voorbeeld; Goede voetballers kunnen van minder goede teams komen.
Dat lijkt me duidelijk..
Dit kan dus zeggen dat er bij Roda JC spelers zijn die het gemiddelde van een team door alleen ''eigen kwaliteiten'' naar boven halen in FIFA. De professionaliteit in de coaching en alle andere relevante aspecten delen mee in het succes van een elftal. Deze bijeenkomende factoren zorgen er ook voor dat een team als Roda JC simpelweg te klein is voor een PSV of AJAX waardoor je niet kunt verwachten dat het altijd botert en perfect is in bijvoorbeeld de passing tussen bepaalde voetballers.
Veel spelers komen niet helemaal tot hen recht bij het team waarin ze spelen. Omdat de Arouna Koné bij Roda JC voetbalt, wil dat dan zeggen dat alle slechte spelers van Roda JC op FIFA10 dan maar slechter moet worden ? Of is het anderzijds dan meteen zo dat Arouna Koné dan meteen maar veel gaat scoren ?
:rolleyes:
Arouna Koné maakte de logischerwijze stap van een van de mindere teams, naar één van de betere teams. Waar hij uiteindelijk beter zal spelen, mede omdat daar de chemie en de balcirculatie en andere dingen binnen een team weer beter zijn.
(Om nu de onderlinge verschillen ook weer proberen te verbloemen door spelers van slechtere clubs, slechter te laten samenwerken en de rating van de chemie van een team zo dus te weergeven in het keuzemenu lijkt me wel erg makelijk gedacht.) Wat doen jullie precies nog meer bij een elftal zodat ze slechter of beter gaan spelen ? ik ben benieuwd
Kevin Strootman
28 augustus 2010, 20:29
Er zat wel degelijk een verbetering tussen Fifa 09 en Fifa 10 ;)
Er is heel veel verbeterd !
The Joker
28 augustus 2010, 20:34
Twee vraagjes aan BartR.
1. Komt er ook een "lob"? Die stift die er nu is ziet er niet echt goed uit, maar meer zeg maar in de loop een balletje over de keeper lobben ipv stilstaan en stiften.
2. Wordt het in carriere wat realistischter? Bijv. niet dat PSV dan 8e wordt en Ajax 10e en RKC tweede enzo, wat eerst wel was?
Basrabat
28 augustus 2010, 20:35
Twee vraagjes aan BartR.
1. Komt er ook een "lob"? Die stift die er nu is ziet er niet echt goed uit, maar meer zeg maar in de loop een balletje over de keeper lobben ipv stilstaan en stiften.
2. Wordt het in carriere wat realistischter? Bijv. niet dat PSV dan 8e wordt en Ajax 10e en RKC tweede enzo, wat eerst wel was?
Dat 2e punt vind ik al sterk verbeterd in fifa10 hoor, bij mij was de traditionele top3 ook altijd 1-3.
BartR
28 augustus 2010, 21:39
Twee vraagjes aan BartR.
Punt 1. dat weet ik echt niet, er zijn wel enkele fansites (fifabenelux.com, fifavoetbal.net) die de game getest hebben, bij hun kan je deze vraag stellen, ik heb daar een account, zou eventueel navraag kunnen doen als je daar zelf niet geregistreerd bent (is ook gewoon een forum ;) )
2. Ook dit kan ik niet precies weten, maar wat ik tot nu toe uit de persberichten van FIFA begrijp is dat de onderlinge verschillen tussen spelers door de personality+ groter worden, hiermee wordt dus ook automatisch het onderlinge verschil tussen teams groter (lijkt mij).
KoningAlexIV
29 augustus 2010, 04:07
Twee vraagjes aan BartR.
op punt 2 had ik gezien dat dat wel zo is, het carriere mode ziet er mooier uit, maar was ook realistischer. Bv. RKC die uit 10 wedstrijden, zegmaar 3 punten pakt in het echt. Die zal op FIFA ook ongeveer zo'n soort richting opgaan.
Punt 1 mag idd wel verbeterd worden, wat is het toch makkelijk om met een lob te scoren :cool: 1op1 met de keeper is bijna altijd goal, of ze moeten 'm wel heel goed laten uitkomen
PSVgeldropPSV
29 augustus 2010, 10:34
weet iemand of er meer stadions zijn toegevoegd?
Kevin Strootman
29 augustus 2010, 13:13
Nog 32 dagen en dan is het zo ver
FIFA11! Komt er ook een nieuwe 100 achievement/trophy in FIFA11 ?
robpsv11
29 augustus 2010, 14:13
Ik verheug me op het Be a Goalkeeper gedeelte :p heb altijd al wel is alleen de keeper willen zijn :p
Kevin Strootman
29 augustus 2010, 14:17
Ik verheug me op het Be a Goalkeeper gedeelte :p heb altijd al wel is alleen de keeper willen zijn :p
Nu een goalkeeper, in FIFA17 misschien -->
Be a doelpaal of AVJA (Aanvoerder Van Je Amateurteampje..:cool:)
PSVgeldropPSV
29 augustus 2010, 23:12
grapjas:rolleyes:
KoningAlexIV
30 augustus 2010, 15:04
grapjas:rolleyes:
Lol, die Be A Doelpaal vond ik wel goed :D Net zoals iemand zei: ja ze laten je mannetje nu 359graden draaien, hebben ze in FIFA11 ook nog iets om te verbeteren :p
robpsv11
30 augustus 2010, 22:26
AVJA zou wel vet zijn :p
suzhiu18
31 augustus 2010, 13:49
College Football | LSU QB Ryan Perrilloux returns to team
BATON ROUGE, La. he subsequent tweeted it was time to wake n bake," a quotation to marijuana. .' he has abounding of arm. Louisiana State quarterback Ryan Perrilloux returned from suspension and could be allowed to practice with the team by Monday.(* comprises nfl combine) carolina panthers kris jenkins completed the 2002 time of the year with 60 undertakes and 7 dismisses, en path to an alternate look on the nfc's pro bowl group, where he restored an hurt warren sapp.
Perrilloux, who finished last season as heir apparent for the starting job, must make up six workouts he missed while on team suspension before he can practice, coach Les Miles said Thursday.) with 2 tds in 2002 regardless of missing 5 sport with a knee injury. If Perrilloux finishes those workouts by this weekend,E.J. Henderson jersey (http://www.jerseyfacebook.com/nfl-jerseys-minnesota-vikings-jerseys-19/ej-henderson-jersey-purple-minnesota-vikings-56-football-jersey-2380.html), he could get back on the field next week and might play in the Tigers' spring game on April 5.) with 23 tds while catching 13 passes for 200 backyards (15.
"Ryan has a chance to play in the game if he does the things he should be doing,Andre Smith jersey (http://www.jerseyfacebook.com/nfl-jerseys-cincinnati-bengals-jerseys-8/andre-smith-jersey-black-cincinnati-bengals-71-football-jersey-2128.html)," Miles said.0 dismisses, two compelled fumbles,ROCKY BLEIER jersey (http://www.jerseyfacebook.com/nfl-jerseys-pittsburgh-steelers-jerseys-26/rocky-bleier-throwback-jersey-black-pittsburgh-steelers-20-football-jersey-3741.html), and one fumble recovery. "He will be allowed to compete fully for the position.0 dismisses, three broken-up passes,Jerricho Cotchery jersey (http://www.jerseyfacebook.com/nfl-jerseys-new-york-jets-jerseys-23/jerricho-cotchery-jersey-green-new-york-jets-89-football-jersey-2522.html), and three compelled fumbles."
Miles suspended Perrilloux in February, shortly before spring practice began, for unspecified team violations.,Doug Williams jersey (http://www.jerseyfacebook.com/nfl-jerseys-tampa-bay-buccaneers-jerseys-31/doug-williams-throwback-jersey-1979-yellow-tampa-bay-buccaneers-12-football-jersey-3764.html), the family dwelled in daleville, alabama, where tony excelled as a three-sport letterman in football,Casey Hampton jersey (http://www.jerseyfacebook.com/nfl-jerseys-pittsburgh-steelers-jerseys-26/casey-hampton-jersey-black-pittsburgh-steelers-98-football-jersey-2648.html), basketball,Lawrence Timmons jersey (http://www.jerseyfacebook.com/nfl-jerseys-pittsburgh-steelers-jerseys-26/lawrence-timmons-super-bowl-jersey-white-pittsburgh-steelers-94-football-jersey-2635.html), and pathway & field. Perrilloux's former high-school coach, who remains close to the quarterback and his family, has said Perrilloux missed a mandatory team meeting, then missed classes to attend his father's funeral without notifying coaches., has been chosen to five pro bowls and has been an all-pro six times.
It was the third suspension for Perrilloux, who was considered the favorite to succeed Matt Flynn after leading LSU to two victories .,Emmitt Smith jersey (http://www.jerseyfacebook.com/nfl-jerseys-dallas-cowboys-jerseys-10/emmitt-smith-throwback-jersey-1992-blue-dallas-cowboys-22-football-jersey-3674.html), where he teamed with erron kinney and assisted the patrick henry patriots to the 1994 state football championship. including the Southeastern Conference championship game .” at the 2008 nfl combine, o'connell ran the 40-yard dash in 4. when Flynn, a senior, was injured during the 2007 season.”warren aggravated an ankle junction wound soon before the nfl combine, where he laboured in place drills and ran the 40-yard dash in 4.
In May 2007 he was suspended from the team after he was cited for trying to illegally board a Baton Rouge riverboat casino by using his older brother's driver's license.12, following the jets' bye on oct. He was reinstated in August.15 seconds vertical jump = 32.
In October, the week before the Alabama game,Brian Cushing jersey (http://www.jerseyfacebook.com/nfl-jerseys-houston-texans-jerseys-14/brian-cushing-jersey-blue-houston-texans-56-football-jersey-2267.html), he was barred from practice for his role in a nightclub brawl.1 rtg), eighth in the homeland in tallying protecting against (16.
Miles said Perrilloux began weight-room workouts and running on Wednesday.0 undertakes for decrease,Nnamdi Asomugha jersey (http://www.jerseyfacebook.com/nfl-jerseys-oakland-raiders-jerseys-24/nnamdi-asomugha-jersey-black-oakland-raiders-21-football-jersey-2548.html), 6.
Notes
.1 choose on attack undertake d'brickashaw ferguson in an effort to rebuild their attack line. Heath Benedict, a two-time Little All-American offensive lineman from Newberry College in South Carolina, was found dead on a couch in his home in Jacksonville, Fla.1 backyards per game (second best in conference usa) and had five 100-yard obtaining sport, which was the most in a lone time of the year at ecu.
Jacksonville police said no foul play is suspected in the death of the 24-year-old Benedict, a 6-foot-6, 326-pounder who finished up his senior season in the fall and left school to train for next month's NFL draft.16 backyards per rec.
.0 1,Kevin Greene jersey (http://www.jerseyfacebook.com/nfl-jerseys-pittsburgh-steelers-jerseys-26/kevin-greene-jersey-black-pittsburgh-steelers-91-football-jersey-2640.html),609 7 4 professional career nfl draft following his older time of the year, mark mark brunell was chosen by the green bay packers in the 5th around of the 1993 nfl draft. Reggie Davis was named an assistant coach at Oregon State where he'll be in charge of running backs.0 backyards per punt). Davis was the running-backs coach at UNLV for the last three seasons after a year at San Diego as the tight-ends and assistant-special teams coach.0 1,895 16 9 1992 127 219 58.
Davis played tight end and on special teams for Beavers coach Mike Riley when he was the head coach of the San Diego Chargers. bo bo smith what they're saying: showing a lot of natural skill and giving effort on the field,bo smith is an aggressive cornerback with good upside. He lettered four seasons at tight end at Washington, and graduated from there in 1998 with a degree in sociology.martin tevaseu height:6-2 weight:325 age:22 college:nevada-las vegas experience:r team:new york jets martin tevaseu (dt/6-1/310/nevada-las vegas/boonville, ca) was before marked as an undrafted free agency by the cleveland browns on may 17,Jack Youngblood jersey (http://www.jerseyfacebook.com/nfl-jerseys-st-louis-rams-jerseys-30/jack-youngblood-throwback-jersey-1979-blue-st-louis-rams-85-football-jersey-2732.html), 2010, and was issued on june 15.
Topics related to the article:
Cleveland Browns- Random Observations From Preseason Week 1 (http://forum.esoul.ru/showthread.php?363-×òî-âû-öåíèòå-â-ìóçûêå&p=22523#post22523)
Giants overtime victory a hit on television (http://www.hfsports.net/viewthread.php?tid=392359&pid=1650125&page=2&extra=page%3D1#pid1650125)
Gender Bend- Hot Boys To Haute Girls (http://www.liongogo.net/lion_forum/viewthread.php?tid=11334&pid=115870&page=1&extra=page%3D1#pid115870)
BART96
31 augustus 2010, 21:54
thanx man.
PSVgeldropPSV
1 september 2010, 18:15
College Football | LSU QB Ryan Perrilloux returns to team
BLA BLA
wtf?
KoningAlexIV
1 september 2010, 20:03
wtf?
spamspam
Kevin Strootman
2 september 2010, 12:23
Ik verheug me op FIFA11 nieuwe transfers en dus spelers in een nieuw jasje
Nu Robinho en Ibrahimovic zijn gekomen lijkt me Ac Milan ook wel een leuk team om online mee te spelen in FIFA11..
Barcelona is er helemaal op vooruitgegaan met Mascherano en Villa en Adriano
Of Real Madrid met Ozil, Di maria, Khedira, Pedro Leon, Canalés en Carvalho. Man City met, Balotelli, Touré, David Silva, Boateng & Milner
Liverpool met
Jovanovic, Joe cole, Poulsen Raul Meirelles
En ga zo maar door
BART96
2 september 2010, 12:29
heb hem al besteld,
kreeg er een code bij dat ik alvast stadions kan ontwerpen op de pc en die dan over een mandje importeren naar de ps.
edit: een eigen team maken is het trouwens.
Kevin Strootman
2 september 2010, 12:35
heb hem al besteld,
kreeg er een code bij dat ik alvast stadions kan ontwerpen op de pc en die dan over een maandje importeren naar de ps.
Dat is wel vet, heb je het al geprobeerd ?
Ik ga vanmiddag eventjes naar de game mania, om hem te bestellen.
TiezZ
2 september 2010, 13:50
Fifa10 de slechtste?
Fifa 1998 tem 2007, dat zijn foute games. Vanaf 08 is het ok, geen enkel voetbalGAME is volledig voetbaltechnisch in orde. Maar dat is in elke sportgame het geval.
BART96
2 september 2010, 13:59
Dat is wel vet, heb je het al geprobeerd ?
Ik ga vanmiddag eventjes naar de game mania, om hem te bestellen.
ja, het is echt gaaaf!
Kevin Strootman
2 september 2010, 16:55
ja, het is echt gaaaf!
Ok dan, ik heb FIFA11 ook net besteld als pre order bij Game mania maar ik kreeg niets :( of alleen het bonnetje dan voor de 5 euro aanbetaling.
Kevin Strootman
2 september 2010, 17:03
Fifa10 de slechtste?
Wtfck Bowden, FIFA10 is juist de beste footie. Na FIFAWorldcup
robpsv11
2 september 2010, 21:41
Middenvelder Kaka van Real Madrid is gekozen voor de cover van de verpakking van EA SPORTSTM FIFA 11. De 28-jarige Braziliaanse voetbalheld zal wereldwijd op de verpakking verschijnen. Kaka is een van de 17 voetbalsterren die wereldwijd de covers van FIFA 11 gaan sieren. FIFA 11 ligt in Europa vanaf 30 september in de winkels. Ook dit jaar wordt voor elke regio een aangepaste verpakking gebruikt. Kaka zal op alle verpakkingen verschijnen en wordt vergezeld door voetbalsterren uit de andere landen.
Ricardo Izecson dos Santos Leite, beter bekend als Kaka, is een van de beste voetballers van deze generatie, en heeft zowel de Gouden bal als de titel FIFA World Player of the Year gewonnen in 2007. Tijdens het seizoen 2009-2010 maakte Kaka 8 goals in 22 wedstrijden voor Real Madrid.
"Ik ben altijd fan geweest van EA SPORTS en vooral van de FIFA-serie", zei Kaka. "Natuurlijk is het een grote eer om op de voorkant van FIFA 11 te staan! Maar weinig spelers krijgen die kans en er hebben altijd geweldige voetballers op de verpakking van deze fantastische voetbalgame gestaan."
Kaka begon zijn carrière als prof op 15-jarige leeftijd bij São Paulo FC. In 2003 ging hij naar AC Milan en in 2009 stapte hij over naar Real Madrid. Met 133 doelpunten in zijn loopbaan in 372 wedstrijden, en als lid van de Braziliaanse selectie die de 2002 FIFA World CupTM won, heeft Kaka zijn naam gevestigd als een van de beste en meest behendige middenvelders ooit.
"Kaka brengt passie, verbeelding en flair in het voetbal", zegt Matt Bilbey, vice-president voetbal van EA SPORTS. "Hij is het perfecte voorbeeld van de nieuwe functie Personality+ in FIFA 11. Die functie toont de individuele kwaliteiten van een speler in de game; elke speler op het veld heeft een duidelijke eigen stijl. Met zijn visionaire voetbalstijl is Kaka zijn tegenstanders altijd één stap voor. Met subtiele tempowijzigingen zoekt hij snel de ruimte op en levert hij creatieve, loepzuivere one-touch-passes waarmee hij doelmannen van afstand verrast. Hij speelt zoals geen andere speler dat kan, en in de game voel je dat soort individuele verschillen bij elke speler, in elke wedstrijd."
FIFA 11 bouwt verder op de bekroonde gameplay van FIFA 10, de game die maar liefst 50 keer werd uitgeroepen tot Sportgame van het jaar. In FIFA 11 zullen de voetballers zich nog levensechter gedragen op elke positie op het veld, of ze nu in balbezit zijn of niet. Ook wordt ook een nieuw systeem voor Prof-passes geïntroduceerd. De nauwkeurigheid van passes is afhankelijk van de besturing door de gamer, de vaardigheden van de voetballer, en de situatie en het belang op het veld. Gamers ervaren een levensechte interactie-vrijheid. Duels om de bal bestaan niet meer alleen uit trekken en duwen, maar zijn complete fysieke confrontaties.
FIFA 11 wordt uitgebracht voor de PlayStation®3, Xbox 360®, Wii™, PC, PlayStation®2, Nintendo DS™, PSP™ en mobiel. FIFA 11 wordt door EA Canada ontwikkeld voor het merk EA SPORTS
Hoezo nou weer hij :confused: hij is wel goed maar dit jaar was het toch echt niks met hem, waarom geen Sneijder ofzo?
BartR
2 september 2010, 22:14
Ik denk omdat Kaka gewoon wereldwijd bekend is. Ik denk dat er meer mensen zijn die Kaka kennen dan Sneijder (al is het dan alleen van naam). Ik zie ook liever andere spelers op de cover dan een Kaka of Rooney.
Overigens hier een filmpje van een wedstrijd uit FIFA11, dus is goed de gameplay te zien. http://www.youtube.com/watch?v=0epwNUYMJaY
Wel mooi aan het begin dat "handje schudden" (alleen dan wel weer jammer dat duidelijk te zien is dat ze niet echt handen schudden) en de game ziet er wel wat sneller uit, trucjes worden door sommige spelers sneller uitgevoerd en je ziet duidelijk welke spelers er snel zijn enzo en ook de passing is goed te zien dat het nu moeilijker (realistischer) richten is met passes. Wel weinig goals :p
robpsv11
2 september 2010, 22:18
Ik denk omdat Kaka gewoon wereldwijd bekend is. Ik denk dat er meer mensen zijn die Kaka kennen dan Sneijder (al is het dan alleen van naam). Ik zie ook liever andere spelers op de cover dan een Kaka of Rooney.
Overigens hier een filmpje van een wedstrijd uit FIFA11, dus is goed de gameplay te zien. http://www.youtube.com/watch?v=0epwNUYMJaY
Wel mooi aan het begin dat "handje schudden" (alleen dan wel weer jammer dat duidelijk te zien is dat ze niet echt handen schudden) en de game ziet er wel wat sneller uit, trucjes worden door sommige spelers sneller uitgevoerd en je ziet duidelijk welke spelers er snel zijn enzo en ook de passing is goed te zien dat het nu moeilijker (realistischer) richten is met passes. Wel weinig goals :p
Sneijder minder bekend wereldwijd :p Bij het WK hebben ze hem toch wel zat aan het werk gezien en hij was CL speler van het jaar, kijk het hoeft van mij niet perse Sneijder te zijn maar liever dan Kaka. Maarja zolang ut maar niet C. Ronaldo is :p
Het spel ziet er weer vet uit :D Kijken of mijn favoriete teampje Arsenal net zo fijn is als bij Fifa 10. Op het filmpje kun je zien dat het spel fijn speelt, tenminste dat lijkt mij
Bowden
3 september 2010, 01:03
Wtfck Bowden, FIFA10 is juist de beste footie. Na FIFAWorldcup
Jammer genoeg is jullie intelligentie niet dermate ontwikkeld dat je de nieuwe versie in verhouding met de vorige ziet, of in ieder geval snapt dat ik dat doe. Daarom is FIFA 10 de slechtste. Uiteraard is hij beter dan FIFA 19prehistorie, maar de vooruitgang van FIFA 09 naar FIFA 10 is bijna 0 en dan vind ik het zonde daar de hoofdprijs voor af te moeten tikken. En daarom = slecht.
Snappie?
@ "Ik wil Kaka niet maar Jantje/Pietje/Klaasje": kan heel goed met sponsorcontractn te maken hebben.
Kevin Strootman
3 september 2010, 07:25
Jammer genoeg is jullie intelligentie niet dermate ontwikkeld dat je de nieuwe versie in verhouding met de vorige ziet, of in ieder geval snapt dat ik dat doe. Daarom is FIFA 10 de slechtste. Uiteraard is hij beter dan FIFA 19prehistorie, maar de vooruitgang van FIFA 09 naar FIFA 10 is bijna 0 en dan vind ik het zonde daar de hoofdprijs voor af te moeten tikken. En daarom = slecht.
Snappie?
@ "Ik wil Kaka niet maar Jantje/Pietje/Klaasje": kan heel goed met sponsorcontractn te maken hebben.
Onze Intilligentie :D ? Moet ik echt over intilligentie beginnen ? dat lijkt me niet, denk zelf eerst eens na voordat je gaat argumenteren.
Om over de verhoudingen van FIFA10 naar 09 maar te zwijgen..
Natuurlijk is logischerwijs FIFA10 veel beter dan FIFA09! Er zitten gewoonweg een hoop verbeteringen in, (die jij vast niet met tergwerkende kracht kan benoemen) en niet eerder andersom.
BartR
3 september 2010, 10:18
Onze Intilligentie :D ? Moet ik echt over intilligentie beginnen ? dat lijkt me niet, denk zelf eerst eens na voordat je gaat argumenteren.
Om over de verhoudingen van FIFA10 naar 09 maar te zwijgen..
Natuurlijk is logischerwijs FIFA10 veel beter dan FIFA09! Er zitten gewoonweg een hoop verbeteringen in, (die jij vast niet met tergwerkende kracht kan benoemen) en niet eerder andersom.
Precies :P En Bowden, als jij geen verbeteringen ziet tussen FIFA10 en FIFA09 dan betekent dat dus niet dat FIFA10 de slechtste is, maar even goed als FIFA09 (of even slecht dan) maar er zijn gewoon een hele hoop verbeteringen, kijk nog maar eens goed ;)
@robpsv11: Natuurlijk, Sneijder is ook heel bekend, maar ik denk dat FIFA bijv. ook in Zuid-Amerika een grote markt heeft en daar heeft Kaka meer fans dan in Sneijder. Plus dat het idd waarschijnlijk sponsorcontracten zijn (zoals met Rooney, heeft er ook jaren opgestaan). Maar, mee eens, had ook liever iemand anders gezien. Villa ofzo, of Torres.
Kevin Strootman
3 september 2010, 18:16
Het is heus niet zo erg dat Kaká ondanks een slecht seizoen, na al die jaren van mooi voetbal een keertje op de cover komt (volgens mij ook op FIFA2005?) & Rooney heeft een goed seizoen gehad en is inmiddels het boegbeeld voor dat spel, dus daar lig ik ook niet echt wakker van.
Een keertje David Villa, Torres, Casillas Iniesta, Robben, Maicon of noem maar op zou natuurlijk nog leuker zijn ..
Goed.. FIFA heeft gekozen voor Rooney en Kaká en dat vind ik eigenlijk wel best zo.
The Joker
3 september 2010, 19:49
Er horen maar 2 jongens op en dat zijn Messi en Ronaldo. Messi's favo game is ook Fifa dus die zal dat sowieso wel doen.
Kevin Strootman
3 september 2010, 19:52
Er horen maar 2 jongens op en dat zijn Messi en Ronaldo. Messi's favo game is ook Fifa dus die zal dat sowieso wel doen.
Hij staat ook al jaren op die van PES, mijns inziens moet hij ook gewoon op de FIFA10 cover kunnen, alleen niet samen met Ronaldo.
The Joker
3 september 2010, 19:52
Hij staat ook al jaren op die van PES, mijns inziens moet hij ook gewoon op de FIFA10 cover kunnen, alleen niet samen met Ronaldo.
Omdat je Ronaldo niet mag, of omdat je Ronaldo niet goed genoeg vind?
Voetballer24
3 september 2010, 19:56
en Ronaldo heeft ook al een aantal keren op de cover van PES gestaan. De spelers moeten er zelf open voor staan, en dat wil niet elke speler.
Kevin Strootman
3 september 2010, 20:00
Omdat je Ronaldo niet mag, of omdat je Ronaldo niet goed genoeg vind?
Ronaldo en Messi samen vind ik niet goed genoeg. Dan staat het weer een beetje ongeloofwaardig, alsof ze meteen de geilste voetballers voor de media pakken. Dat komt niet echt over vind ik dan.. Rooney vertegenwoordigd, komt bij mij een soort over als hard werken dan mag er best nog een stylist bij
Los van dit, Ronaldo mag ik echt en alleen binnen de lijnen (als hij niet tegen Sevilla speelt ;)
Kevin Strootman
3 september 2010, 20:03
en Ronaldo heeft ook al een aantal keren op de cover van PES gestaan. De spelers moeten er zelf open voor staan, en dat wil niet elke speler.
Zo is dat
robpsv11
3 september 2010, 22:32
Snappie?
Kom op man elke mongool ziet dat er wel een degelijk verschil zit tussen fifa 09 en fifa 10, daar hoef je echt geen intelligentie voor te hebben. Het spel speelt fijner en het is echter.
Voetballer24
4 september 2010, 00:40
Was Fifa 10 niet het spel met meer dan 250 verbeteringen? Of praat ik nu onzin. :confused:
KoningAlexIV
7 september 2010, 16:14
Was Fifa 10 niet het spel met meer dan 250 verbeteringen? Of praat ik nu onzin. :confused:
Ja 248 kleine verbeteringen en 2 hele grote he! :D
En ja op die cover.. toevallig dat Kaka net word gekozen wanneer hij een slecht seizoen heeft gedraait. Maar goed, het is de cover maar.
BART96
7 september 2010, 20:56
Ik word helemaal lijp als ik aan '11 denk.
Pfoeee, wat heb ik daar zin in.:)
robpsv11
19 september 2010, 20:53
Vandaag demo is gespeeld, speelt fijn. Eindelijk zijn we van dat stadion rondkijk gezeik met het wisselen. Wat ze daar nu voor hebben is veel vetter, een speler laten zien en dan bovenin in een vakje met hoeveel meter ze hebben gelopen dat ziet er wel beter uit.
Kevin Strootman
20 september 2010, 09:29
Vandaag demo is gespeeld, speelt fijn. Eindelijk zijn we van dat stadion rondkijk gezeik met het wisselen. Wat ze daar nu voor hebben is veel vetter, een speler laten zien en dan bovenin in een vakje met hoeveel meter ze hebben gelopen dat ziet er wel beter uit.
Niet eens op gelet toen ik de demo speelde. Het is een verbetering die ik toejuich. :) Dat rondkijken was vaak een kwelling en liep soms op vastlopen van het systeem uit. Dat je kunt zien hoeveel meter een speler loopt geeft weer iets extras.
Al met al vind ik de demo nog echt te traag en te simpel. FIFA11 zal veel anders zijn dan de demo. Verder vind ik die nieuwe ratings nog een beetje nieuw, ik zal er aan moeten wennen.
BART96
20 september 2010, 21:14
Ik vind de demo niet slecht,
@rizz: misschien spelsnelheid ff op snel...
Kevin Strootman
20 september 2010, 21:26
Ik vind de demo niet slecht,
@rizz: misschien spelsnelheid ff op snel...
Had ik ook niet in de gaten, en ga ik morgen ook zeker even proberen.
Kruspe
21 september 2010, 16:35
Vergooi je leven niet, en begin aan PES 11!:D Wat een heldenspel.
Nistelaria
21 september 2010, 16:54
Demo van Fifa11 staat bij mij ingesteld op XBOX besturing waardoor ik 'm niet kan spelen met m'n normale controls.. Weet iemand hoe ik dat kan veranderen?
BartR
21 september 2010, 17:19
Hier is een Demo Tweaker, daarmee kan je een aantal instellingen van de demo aanpassen ;) KLIK (http://www.fifabenelux.com/downloads/?did=957)
robpsv11
21 september 2010, 18:15
Niet eens op gelet toen ik de demo speelde. Het is een verbetering die ik toejuich. :) Dat rondkijken was vaak een kwelling en liep soms op vastlopen van het systeem uit. Dat je kunt zien hoeveel meter een speler loopt geeft weer iets extras.
Al met al vind ik de demo nog echt te traag en te simpel. FIFA11 zal veel anders zijn dan de demo. Verder vind ik die nieuwe ratings nog een beetje nieuw, ik zal er aan moeten wennen.
Die demo is waarschijnlijk ergens voor de vakantie gemaakt ofzo want Ibra zit nog bij Barca en Ozil zit nog bij Real.
Ik denk dat hij wel wat beter word.
BART96
21 september 2010, 19:28
Die demo is waarschijnlijk ergens voor de vakantie gemaakt ofzo want Ibra zit nog bij Barca en Ozil zit nog bij Real.
Ik denk dat hij wel wat beter word.
Bij werder bedoel je natuurlijk.
Kevin Strootman
22 september 2010, 10:19
Rob & Bart, klopt
Lucky-Nilis
22 september 2010, 17:37
Ik speel nu al jaren FIFA en moet zeggen een heerlijk spel. Ik speel meer de carriere mode omdat ik niet zo'n online gamer ben. Hou er meer van om een paar wedstrijdjes te spelen en dan het spel weer uit te zetten.
Echter kom ik al jaren ergens niet uit. Hoe kan men op de PC door middel van het toetsenbord nou een goede vrije trap nemen? Die van mij gaan allemaal over of naast of te zacht. Wat zijn de toetsen combinaties van vrije trappen?
Graag niet aankomen met een WII kopen of gamepad want dat vraag ik niet.
@BartR
1. Waarom is Fifa World Cup 2010 eigenlijk niet voor de PC uitgekomen...? Ik mis nu een deel in me collectie.
2. Wat ik graag verbeterd zou zien zijn de spelers banken in het veld. Als je nu kijkt staan er echt gewoon 2 schuurtjes waar 2 speler op een bank zitten. Erg onrealistisch
BartR
22 september 2010, 20:27
De World Cup versies van FIFA komen eigenlijk nooit uit op de PC, ik weet eigenlijk niet waarom. Misschien dat het teveel tijd kost om het voor next-gen én PC te maken? Ik weet het niet...
Dat 2e zou ik idd ook graag verbeterd zien worden...
Lucky-Nilis
22 september 2010, 22:57
De World Cup versies van FIFA komen eigenlijk nooit uit op de PC, ik weet eigenlijk niet waarom. Misschien dat het teveel tijd kost om het voor next-gen én PC te maken? Ik weet het niet...
Hmm ik heb hier toch zeker FIFA World Cup 2006 en UEFA Euro 2008 staan origineel... dus dat ze niet uitkomen lijkt me sterk
BartR
23 september 2010, 07:50
Hmm ik heb hier toch zeker FIFA World Cup 2006 en UEFA Euro 2008 staan origineel... dus dat ze niet uitkomen lijkt me sterk
Ok, nja, dat dacht ik, zou het verder ook niet weten ;)
robpsv11
23 september 2010, 19:04
die uit 2002 wel, of was die niet van fifa?
@ Bart, ja ik bedoel en Özil niet bij Real ;)
Davy-040
24 september 2010, 23:55
Mijn 1ste goal in FIFA 11!
http://www.easports.com/media/play/video/37726763
Zit er toch lekker in :p
Davy-040
25 september 2010, 00:03
Hier nog een paar FIFA 10 goals die ik nog nooit heb gepost.
http://www.easports.com/media/play/video/20844069
http://www.easports.com/media/play/video/20883415
Kevin Strootman
25 september 2010, 09:26
Die eerste zit er zeker lekker in :p
Ik scoor zelfs af en toe van een paar meter afstand van de middenlijn, maar dat kan ik niet uploaden of zelfs maar vastleggen want ik speel altijd online. Het is eigenlijk heel simpel, als je met de bal loopt en er is veel ruimte, is het vrij aanlokkelijk om een actie te maken of dichter bij de goal te komen, maar ik schiet dan gewoon 4 op de 5 keer. Zodat er dus eens in de zoveeltijdeen lekkere afstandspegel in vliegt:p
BartR
25 september 2010, 15:01
Bij FIFA11 of FIFA10? :p Bij FIFA10 lukt het mij ook aardig ja, vooral met Hummels (verdediger van Borussia die ik eigenlijk altijd koop) is het me al een stuk of 4-5 keer gelukt (afstandschoten rating 44 ofzo :p ) In FIFA11 Demo heb ik het nog niet geprobeerd ...
BartR
26 september 2010, 12:01
Bij deze wat plaatjes (vanaf het forum van FIFABenelux.com). Hier de ratings van Ajax en PSV. Wat helaas niet is gelukt binnen ons team bij EA is om de juiste formatie van PSV in het spel te krijgen, deze zit dus (helaas) niet in de database van FIFA. Verder (wat we allemaal van het team wel heel leuk vinden) is dat er de mogelijkheid was om meer spelers in het team te zetten waardoor we dus bij veel teams een (flink) aantal jeugdspelers hebben toegevoegd (wat bij Ajax en PSV duidelijk te zien is). Dit is natuurlijk ook leuk in de carriere, om te zorgen dat deze spelers basiswaardig worden.
Let op: dit zijn de ratings voor de positie waar ze dan staan. Dus niet per definitie hun rating voor hun favoriete positie (bijv. Toivonen en Afellay zullen voor CAM een hogere rating hebben dan hier staat, ook Engelaar zal dus voor CM een hogere rating hebben dan de 72 voor CDM etc.)
http://img525.imageshack.us/img525/3075/screen1xg.png
http://img821.imageshack.us/img821/3742/screen2ft.png
http://img827.imageshack.us/img827/3899/screen3h.png
Kevin Strootman
26 september 2010, 12:22
Ik ben nog benieuwder naar de snelheidsratingen van dit soort spelers.
Kevin Strootman
26 september 2010, 12:25
FIFA 11 krijgt een 10
Geplaatst in FIFA 11 op 21 sep 2010
In de TV commercial die afgelopen weekend in de rust van de wedstrijd tussen Manchester United en Liverpool voor het eerst te zien was is gebleken dat het Officiële PlayStation Magazine FIFA 11 een 10 geeft. In de review die pas op 30 september in het magazine te lezen zal zijn krijgt FIFA 11 een 10 uit 10. OPM noemt FIFA 11 “Football Perfection”. Waarom OPM een 10 aan FIFA 11 geeft is nog onbekend, op de twitter van OPM wordt gesproken van een grote stap vooruit en uitstekende gameplay.
Van 21 September op die site
robpsv11
26 september 2010, 22:02
Stekelenburg had misschien wel een iets hogere rating mogen krijgen want hij is (jammer genoeg) beter dan 82 denk ik.
Weet je misschien of Lens snel is Bart?
Kevin Strootman
26 september 2010, 22:15
Stekelenburg had misschien wel een iets hogere rating mogen krijgen want hij is (jammer genoeg) beter dan 82 denk ik.
Hoger dan 82 ? Niet lang geleden was Stekelenburg een kluns die naar het 2e werd gezet. Bij Oranje deed hij het goed en nu ook nog. Maar voor FIFA heb ik het idee dat je heel constant moet presteren anders kijken ze er nooit naar. Afellay had dan ook wel hoger gemogen, Suarez ook. Mido lager noem maar op.
BartR
27 september 2010, 08:15
Als Stekelenburg hoger was geweest zat hij tegen/bij de wereldtop, zover is hij nog niet. Hij speelt pas laatste jaar weer echt goed. En natuurlijk is Lens snel...
KoningAlexIV
27 september 2010, 14:43
Als Stekelenburg hoger was geweest zat hij tegen/bij de wereldtop, zover is hij nog niet. Hij speelt pas laatste jaar weer echt goed. En natuurlijk is Lens snel...
En is Koevermans snel? :D
// Kun je paar gezichten van PSV uploaden?
Kruspe
27 september 2010, 14:45
De rating bij Fifa ziet er prima uit. Beter dan bij PES, eerlijk is eerlijk.
Maar de gezichten bij Fifa.. Komop :rolleyes:
http://media.insidegamer.nl/dump/1285160145.jpg
Isaksson:D
http://media.insidegamer.nl/dump/1285160162.jpg
Pieters...
http://media.insidegamer.nl/dump/1285160177.jpg
Bouma
http://media.insidegamer.nl/dump/1285160205.jpg
Maza
http://media.insidegamer.nl/dump/1285160228.jpg
Manolev
http://media.insidegamer.nl/dump/1285160374.jpg
Engelaar
http://media.insidegamer.nl/dump/1285160417.jpg
Afellay
http://media.insidegamer.nl/dump/1285160396.jpg
Toivonen
http://media.insidegamer.nl/dump/1285160339.jpg
Dzsudzsak
http://media.insidegamer.nl/dump/1285160462.jpg
Kost een Berg, scoort een beetje
http://media.insidegamer.nl/dump/1285160488.jpg
Lens
Dit kan gewoon niet waar zijn met de technieken van tegenwoordig. Diep triest. :rolleyes:
Vergelijk het met een paar willekeurige spelers bij PES:
http://media.insidegamer.nl/dump/1285160703.jpg
http://media.insidegamer.nl/dump/1285160724.jpg
http://media.insidegamer.nl/dump/1285160749.jpg
http://media.insidegamer.nl/dump/1285160661.jpg
http://media.insidegamer.nl/dump/1285160784.jpg
Ik hoef hier niet eens namen onder te zetten, zo duidelijk. :rolleyes:
En in het spel is het nóg veel mooier, maar dat zal bij Fifa ook wel zo zijn denk ik, dus dat argument gaat niet op.
KoningAlexIV
27 september 2010, 16:19
Ja ik had net gekeken op FIFABenelux.. ik hoop toch niet dat de gezichten van FIFA 11 echt zo zijn.. dat zou betekenen dat er sinds FIFA08 geen vooruitgang meer is geboekt.. Alleen Dzsudzsak en Bouma lijken (maar die leken al) En Isaksson en Maza komen er misschien in de buurt.. Maar dit is echt diep triest deze gezichten :( terwijl die van PES toch wel heel mooi zijn, ook al vind ik het spel PES zelf, 3x niks.
Kruspe
27 september 2010, 16:49
Ja ik had net gekeken op FIFABenelux.. ik hoop toch niet dat de gezichten van FIFA 11 echt zo zijn.. dat zou betekenen dat er sinds FIFA08 geen vooruitgang meer is geboekt.. Alleen Dzsudzsak en Bouma lijken (maar die leken al) En Isaksson en Maza komen er misschien in de buurt.. Maar dit is echt diep triest deze gezichten :( terwijl die van PES toch wel heel mooi zijn, ook al vind ik het spel PES zelf, 3x niks.
Isaksson? Maza? Bouma?
Heel misschien lijkt Dzsudzsak, maar die ziet eruit alsof hij al 4 dagen stoned is en alsof hij met een hersenafwijking geboren is..
Kevin Strootman
27 september 2010, 18:08
Fifa is als spel goed verschrikkelijk goed. Ik speel dagelijks gemiddeld wel een pot of 10 online. Ik heb altijd net zon soort gevoel alsof ik aan het schaken ben :p
MAAR DIE GEZCHTEN VAN PSV ??!! Niet leuk dit. De gezichten van PES zijn zoveel mooier als ik dit zo zie.. Hoe kan dat dat dit niet verbeterd is ? Kan iemand mij dit uit leggen wat hier zo moeilijk aan is want volgens mij kun je sommige spelers beter zelf creeren :rolleyes: Die Grap van Berg was goed Kruspe :D
En en.. Isaksonn lijkt net op Sulejmani
KoningAlexIV
27 september 2010, 20:37
Isaksson? Maza? Bouma?
Heel misschien lijkt Dzsudzsak, maar die ziet eruit alsof hij al 4 dagen stoned is en alsof hij met een hersenafwijking geboren is..
Ja Maza en Isaksson kun je er tenminste nog redelijk in herkennen. Bouma en Dzsudzsak nog iets beter, en de rest is gewoon Jan met de pet op.
Mar ik hoorde dat bij PES sommige gezichten realistisch zijn (die hier gepost zijn) en sommige juist helemaal niet.
Voetballer24
27 september 2010, 21:39
Ja Maza en Isaksson kun je er tenminste nog redelijk in herkennen. Bouma en Dzsudzsak nog iets beter, en de rest is gewoon Jan met de pet op.
Mar ik hoorde dat bij PES sommige gezichten realistisch zijn (die hier gepost zijn) en sommige juist helemaal niet.
Ja, en Kruspe is wel zo sportief om alleen de spelers die real faces hebben te laten zien.
robpsv11
27 september 2010, 22:03
Mij boeien die gezicht niet echt zo erg verneukt vind ik ze nou ook weer niet en ik ben dur wel aan gewend dat PSV niet echt realistisch is kwa spelers
Kruspe
28 september 2010, 00:11
Ja, en Kruspe is wel zo sportief om alleen de spelers die real faces hebben te laten zien.
Klopt. Er zijn ook spelers die niet lijken.. Maar goed, ook zat die ik niet heb gepost lijken wel (Isaksson, Kromkamp, Bouma, Bakkal, Wuytens etc ;))
Harmeulius
28 september 2010, 10:08
Waar je natuurlijk wel rekening mee moet houden als je de faces van PES en Fifa vergelijkt is dat PES maar enkele competities heeft (5 geloof ik zo uit mijn hoofd) terwijl Fifa er veel meer heeft, ik verwacht dat als je beide spellen naast elkaar zet dat Fifa in totaal meer realistische faces heeft als PES. Het is natuurlijk alleen jammer dat in de grote competities halve elftallen een echte face hebben dus ook de reserve spelers en in de eredivisie bijna niemand.
Kruspe
28 september 2010, 11:35
Waar je natuurlijk wel rekening mee moet houden als je de faces van PES en Fifa vergelijkt is dat PES maar enkele competities heeft (5 geloof ik zo uit mijn hoofd) terwijl Fifa er veel meer heeft, ik verwacht dat als je beide spellen naast elkaar zet dat Fifa in totaal meer realistische faces heeft als PES. Het is natuurlijk alleen jammer dat in de grote competities halve elftallen een echte face hebben dus ook de reserve spelers en in de eredivisie bijna niemand.
Bij PES de hele elftallen een realface ;)
Ja, naja dat van de licenties (en dus competities) is heel erg jammer idd. Dat heeft FIFA altijd voorgehad op PES.
KoningAlexIV
28 september 2010, 20:42
Maar Bart, je zei toch dat alle gezichten iig beter leken dan FIFA 10? Het zijn volgens mij toch echt nog gewoon de zelfde gezichten als in FIFA10, misschien sommige zelfs nog iets minder realistisch?
http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa
Dzsudszak op de voorpagina :d
BartR
28 september 2010, 21:23
Maar Bart, je zei toch dat alle gezichten iig beter leken dan FIFA 10? Het zijn volgens mij toch echt nog gewoon de zelfde gezichten als in FIFA10, misschien sommige zelfs nog iets minder realistisch?
http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa
Dzsudszak op de voorpagina :d
De gezichten zijn up-to-date. Wat het dus is: we moeten de faces up-to-date maken, dus het huidige kapsel, gezichtshaar, "ouderdom" in gezicht etc.
Helaas zijn er dus maar een beperkt aantal mogelijkheden qua haar (nou ja beperkt wel nog heel veel) maar je hebt dus weleens dat spelers van haarstijl veranderen en hun vorige kapsel wel in de database zit maar hun nieuwe kapsel niet (en dan moet je weer iets pakken wat er het meest op lijkt). Maar in principe zijn de faces dus helemaal up-to-date met de FIFA10 faces als basis, maar dit is dus niet altijd een vooruitgang. Tja, dit is dus nog écht een verbeterd punt van FIFA. Als ze dit nou gewoon als eerste gaan verbeteren en zo realistisch mogelijk maken en daarna pas gaan kijken wat ze aan de gameplay gaan doen voor FIFA12 (zeker gezien de nagenoeg realistische gameplay van FIFA11) heeft dit dus echt de hoogste prioriteit. Hopelijk denkt EA er ook zo over...
BART96
28 september 2010, 21:25
De gezichten zijn up-to-date. Wat het dus is: we moeten de faces up-to-date maken, dus het huidige kapsel, gezichtshaar, "ouderdom" in gezicht etc.
Helaas zijn er dus maar een beperkt aantal mogelijkheden qua haar (nou ja beperkt wel nog heel veel) maar je hebt dus weleens dat spelers van haarstijl veranderen en hun vorige kapsel wel in de database zit maar hun nieuwe kapsel niet (en dan moet je weer iets pakken wat er het meest op lijkt). Maar in principe zijn de faces dus helemaal up-to-date met de FIFA10 faces als basis, maar dit is dus niet altijd een vooruitgang. Tja, dit is dus nog écht een verbeterd punt van FIFA. Als ze dit nou gewoon als eerste gaan verbeteren en zo realistisch mogelijk maken en daarna pas gaan kijken wat ze aan de gameplay gaan doen voor FIFA12 (zeker gezien de nagenoeg realistische gameplay van FIFA11) heeft dit dus echt de hoogste prioriteit. Hopelijk denkt EA er ook zo over...
Hoezo heeft Higuain dan nog lang haar met een haarband?
BartR
28 september 2010, 21:32
Hoezo heeft Higuain dan nog lang haar met een haarband?
Ik praat nu over mijn deel van het editen, de Eredivisie... Maar waarschijnlijk zal dit in de echte versie goed zijn ;)
BART96
28 september 2010, 21:41
Ik praat nu over mijn deel van het editen, de Eredivisie... Maar waarschijnlijk zal dit in de echte versie goed zijn ;)
aaah oke.
danke
robpsv11
28 september 2010, 22:27
hoe kan het dat mensen vandaag al Fifa 11 hebben binnen gekregen :confused:
Kruspe
28 september 2010, 22:41
Early delivery ;)
Gebeurd vaker met een spel of dvd/cd via internet. Een vriend van me had vorig jaar PES 10 8 dagen te vroeg. :) En sowieso, morgen maar ff naar de winkel. Ze hebben de games sowieso al binnen.. Het enige waar je op moet hopen is een dom blondje achter de kassa die niks van de releasedatum af weet. Die echte game-nerds achter de toonbank doen altijd moeilijk :p
Kevin Strootman
29 september 2010, 10:37
Ik heb vorig jaar ook nog heel even meegedraaid bovenin omdat ik FIFA10 wat eerder kreeg van de Game mania. Ik ga vanmiddag maar eens kijken.
matje
29 september 2010, 13:29
FIFA 11 is nu al bijna overal te koop! Wat een wereld game. :D
KoningAlexIV
29 september 2010, 16:29
Als die gezichten in de echte game zijn zoals hier eerder werden gepost is dat diep triest :p Faces hoeven niet zo realistisch te zijn als bij Chelsea ofzo, want het is begrjipelijk dat dat heel moeilijk is. Maar zoals die bij PSV waren volgens FIFABenelux.. dat is gewoon dieptriest :p Gameplay van FIFA11, Faces van FIFA07. Zelfs in FIFA06 had PSV realistischere gezichten :o
BART96
29 september 2010, 17:01
Ik heb hem!!!!!
Basrabat
29 september 2010, 18:58
Ik had 'm bij bol besteld en normaal altijd een dag eerder, maar nu dus niet. Omdat het mijn verjaardag was en een kado, heb ik bol geannuleerd en hem snel gekocht bij Intertoys. Heb net 1 potje gedaan en nu is de visite er (drop jullie kado en rot op? :p)
BART96
29 september 2010, 21:05
Wat is ie lekker zeg.:D
Kruspe
29 september 2010, 23:52
Ik hoop van harte dat 'ie jullie allemaal bevalt.
De release van PES is een week uitgesteld, hoe kan het ook anders :rolleyes:
Kevin Strootman
30 september 2010, 10:22
Ik heb hem gisterenmorgen opgehaald. Het is wel flink wennen, want het tempo in het spel is zoveeltrager geworden. Jammer maar dat went wel, voor de rest bevalt het wel ;).
Jammer voor Kruspe dat de release van PES voor een week uitgesteld is. Dan toch niet stiekem een keer voor FIFA kiezen :p?
Kruspe
30 september 2010, 11:49
Neuhhh, lijkt me niet dat ik 60 euro voor zo een rotspel ga weggooien :p Dan speel ik veel liever PES 2010 hahah
Kevin Strootman
30 september 2010, 16:58
Ondertussen flink wat online potjes PSV AJAX gedaan. En iedere keer waren die potjes niet zo moeilijk te winnen. De algemene ratings van de Ajax spelers liggen misschien hoger. Maar in de specifieke kwaliteiten, kracht, afstandsschoten, kopkracht etc. en de tactiek en alles is PSV vele malen beter krijg ik de indruk.
Misschien komt het omdat ik veel duels door de lucht win omdat Ajax veel kleine spelertjes heeft.
Zo heeft Marcelo (zomaar iemand geselecteerd) een lange pass van 40, een voorzet van 23 en een afstandsschot van 25 :p
Daar tegenover heeft hij een kracht van 89! een balans van 84 en de sprongkracht van 83 En onder het kader specialiteiten een kracht symbool.
Onder kenmerken heeft Marcelo de krachtige kopbal. En dat allemaal voor een fifa-matige speler van 73.
Zo is dat ook bij veel andere spelers. Hieruit kun je niet zo goed opmerken dat PSV tactisch goed in elkaar steekt maar bij andere spelers zie je beter dat ze naar specifieke kwaliteiten goed staan opgesteld.
Hier de Kenmerken en specialiteiten symbolen van de PSVers:
Isaksonn Géén Kenmerken of specialiteiten symbool.
Manolev Géén ''
Marcelo, Kracht, krachtige kopbal
Maza, Krachtige kopbal
Pieters, krachtige kopbal (ondanks slechts sprongkracht 73 en kopbal nauwkeurigheid 72)
Afellay, flair, afstandsschoten
Engelaar, dreiging in de lucht en afstandsschoten
Toivonen, Géén kenmerken of specialiteiten. Vreemd ik had een kopspecialiteit gezien want zijn nauwkeurigheid kopbal is maar liefst 85! dat gaat dus niet altijd samen.
Lens, Flair, Acrobaat
Berg, krachtige kopbal
Dzsudzsak, harde vrije schop, afstandsschoten, voorzetter
De laatste wedstrijd scoorde ik zelfs 2 of 3 kopdoelpunten tegen Ajax:D 2 uit de corner. Maza en Marcelo
KoningAlexIV
30 september 2010, 19:38
Ik vind Engelaar eigenlijk helemaal niet zo goed in de lucht, voor iemand die toch bijna 2 meter is.
BART96
30 september 2010, 19:54
Ik vind Engelaar eigenlijk helemaal niet zo goed in de lucht, voor iemand die toch bijna 2 meter is.
En Berg valt ook wel mee, vind ik dan.
BartR
30 september 2010, 20:32
Over de krachtige kopbal van Toivonen. Hier hebben we dus een tijd over gediscusseerd onder elkaar bij het editors team. Dit komt omdat krachtige kopbal dus niks met de nauwkeurigheid te maken heeft maar puur of hij een bal snoeihard binnen kan koppen. Tot een paar edities terug was er de mogelijkheid voor geplaatste kopbal, dit past perfect bij Toivonen, maar krachtige kopbal niet. Dit neemt natuurlijk niet weg dat hij niet kan koppen :p
Overigens zijn de specialisaties niet allemaal uit de stats opgemaakt (zoals je misschien wel zou verwachten) maar ook apart toe te voegen (zoals je via internet, als je zelf een speler maakt bij creation centre ook kan doen, alleen zijn er voor echte spelers veel meer mogelijkheden dan wanneer je zelf een speler maakt).
Maar inderdaad, wat je zegt, vooral door personality+ gaat het nu veel meer om de samenhang van verschillende stats dan de Overall Rating. Tactiek en evenwicht in het team zijn nu dus belangrijker dan een team met alleen maar fantastische spelers maar niet op elkaar afgestemd..
BART96
30 september 2010, 20:35
Higuain nog steeds een haarband.:(
The Joker
30 september 2010, 21:07
Higuain nog steeds een haarband.:(
Ik koop dat kutspel niet. :mad::mad: :p
Kevin Strootman
30 september 2010, 21:22
Over de krachtige kopbal van Toivonen. Hier hebben we dus een tijd over gediscusseerd onder elkaar bij het editors team. Dit komt omdat krachtige kopbal dus niks met de nauwkeurigheid te maken heeft maar puur of hij een bal snoeihard binnen kan koppen. Tot een paar edities terug was er de mogelijkheid voor geplaatste kopbal, dit past perfect bij Toivonen, maar krachtige kopbal niet. Dit neemt natuurlijk niet weg dat hij niet kan koppen :p
Overigens zijn de specialisaties niet allemaal uit de stats opgemaakt (zoals je misschien wel zou verwachten) maar ook apart toe te voegen (zoals je via internet, als je zelf een speler maakt bij creation centre ook kan doen, alleen zijn er voor echte spelers veel meer mogelijkheden dan wanneer je zelf een speler maakt).
Maar inderdaad, wat je zegt, vooral door personality+ gaat het nu veel meer om de samenhang van verschillende stats dan de Overall Rating. Tactiek en evenwicht in het team zijn nu dus belangrijker dan een team met alleen maar fantastische spelers maar niet op elkaar afgestemd..
Je kan ook echt puur je eigen spel opzetten tegen dat van een ander. Zo speelde ik altijd in een hele aparte maar zeer effectieve formatie in FIFA WK, die ik zelf gemaakt had naar de kwaliteiten van spelers.
Eerst had ik er nog een beetje een zwaar hoofd in, maar Personality+ blijkt toch enorme verbetering.
En dat Engelaar géén geweldige kopper is wil niet zeggen dat een ander hoger kan springen. Het is niet zo dat Engelaar even express onder de bal door duikt maar zijn lengte alleen al kenmerkt die specialiteit.
Marcelo heeft bij zijn vorige club ook opmerkelijk veel doelpunten met het hoofd gemaakt. En Toivonen kennen we natuurlijk als een goede kopper;).
Welnu, ik moet zeggen dat ik uit mijn eerste 2 dagen FIFA11 al kan opmerken dat de eredivisie echt stukken reeeler is geworden.
Kevin Strootman
30 september 2010, 21:28
En Berg valt ook wel mee, vind ik dan.
Eerlijk is eerlijk, Berg was gewoon altijd goede kopper, dus hij zal het nu niet zo snel verleerd zijn toch ?
Maar we hebben Marcus bij PSV nog niet veel doelpunten met het hoofd zien maken, laat staan voor gevaar zien zorgen met een kopbal :p
Kevin Strootman
1 oktober 2010, 10:38
Ik stoor me wel verschrikkelijk aan het aantal doelpunten wat de tegenstander scoort op afstand. Iedere keer verlies ik punten omdat een tegenstander vanuit iedere moeilijke hoek scoort. Terwijl ik zelf altijd 54 procent balbezit of meer heb, en veelal meer scoringspogingen. Dat is gewoon niet reeel
Basrabat
1 oktober 2010, 11:23
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/39084204
Lekkâ Lekkâ
Kevin Strootman
1 oktober 2010, 12:54
En welke gek van FIFA haalt het in zijn hoofd om het tempo zo traag te maken. Echt een afknapper, want de fun is er meteen uit.
BartR
1 oktober 2010, 15:14
En welke gek van FIFA haalt het in zijn hoofd om het tempo zo traag te maken. Echt een afknapper, want de fun is er meteen uit.
heb je de speelsnelheid wel op snel gezet bij de instellingen?
Kevin Strootman
1 oktober 2010, 16:13
heb je de speelsnelheid wel op snel gezet bij de instellingen?
Heb ik gedaan, maar volgens mij maakt dat niet uit of niet alsje online speelt ?
robpsv11
1 oktober 2010, 16:33
Ik ga Fifa morgen halen bij Game Mania, kan nie wachte :p
BartR
1 oktober 2010, 17:50
Heb ik gedaan, maar volgens mij maakt dat niet uit of niet alsje online speelt ?
Als je online speelt staat hij (volgens mij) standaard op "normaal" zodat iedereen hetzelfde tempo heeft...
Basrabat
1 oktober 2010, 18:47
Haha. Ik heb net mijn eerste jaar erop met PSV op pro. Kampioen geworden (34 gespeeld, 27 winst, 7 gelijk) en de beker gewonnen. Toen kon ik hieruit kiezen ;
PSV/Ajax/Watford/Shef Wednesday/Southampton/ Anderlecht/ Thonon/ Rangers/Piacenza.
Twijfelde even bij Anderlecht en Rangers, maar aangezien ik nu 28 mil mag besteden, toch bij PSV gebleven :D
KoningAlexIV
1 oktober 2010, 19:50
Haha. Ik heb net mijn eerste jaar erop met PSV op pro. Kampioen geworden (34 gespeeld, 27 winst, 7 gelijk) en de beker gewonnen. Toen kon ik hieruit kiezen ;
PSV/Ajax/Watford/Shef Wednesday/Southampton/ Anderlecht/ Thonon/ Rangers/Piacenza.
Twijfelde even bij Anderlecht en Rangers, maar aangezien ik nu 28 mil mag besteden, toch bij PSV gebleven :D
Verslaafd... :D
Basrabat
2 oktober 2010, 00:36
Verslaafd... :D
Yeah right. Speel 4 minuten per helft. Vriend van mij speelt 5 per helft en is al in seizoen 3. Dát noem ik verslaafd :p
Kevin Strootman
2 oktober 2010, 10:21
Als je online speelt staat hij (volgens mij) standaard op "normaal" zodat iedereen hetzelfde tempo heeft...
Lijkt me ook, volgens mij meen ik ook ergens gelezen te hebben dat de snelheid van het spel flink geminderd is. Voor de carriere is dit leuk lijkt me, maar om dat schaakspelletje te behouden in de online sessies lijkt me dit minder.
Lucky-Nilis
2 oktober 2010, 14:33
Hoe is het spel visueel?? Ik heb me bijvoorbeeld flink lopen ergeren aan de banken tijdens het spelen. Die staan erbij als 2 houten schuurtjes met 2 spelers erop. Is dit nog steeds zo??
Kevin Strootman
2 oktober 2010, 17:51
Hoe is het spel visueel?? Ik heb me bijvoorbeeld flink lopen ergeren aan de banken tijdens het spelen. Die staan erbij als 2 houten schuurtjes met 2 spelers erop. Is dit nog steeds zo??
Volgens mij dezefde engine als bij FIFA WC en FIFA10.
Visueel oogt het gelikter, alles verder uitgebreid. Buiten het veld is het volgens mij nogsteeds SNES publiek. De banken, géén idee. Ik zal vanavond is kijken als ik een pot speel.
rvh1996
2 oktober 2010, 19:06
Snap eigenlijk niet waarom op professioneel PSV 3.8 miljoen heeft en Ajax 3.2 terwijle utrecht 8.6 ofzo heeft. De transferwaardes zijn wel veel echter!
robpsv11
2 oktober 2010, 21:42
WTF! Waar slaat da online nou weer op ik ga geen €7,- dokken om een wedstrijdje online te spelen :mad:
Harmeulius
2 oktober 2010, 23:25
WTF! Waar slaat da online nou weer op ik ga geen €7,- dokken om een wedstrijdje online te spelen :mad:
Online spelen is toch gratis? of heb ik wat gemist:eek:
robpsv11
2 oktober 2010, 23:45
ben ik dan echt de enige met dit probleem?
als ik op 1 tegen 1 wedstrijd klik komt er onderin een bakje met daarin bezig met ophalen online pass.
dan komt er een scherm met verschillende opties:
1. koop een pas
2. een proefperiode
3. meer info
4. nee ik wil geen extra online functies
eerst deed ik nee ik wil geen pas, maar dan word ik weer terug gebracht naar het begin menu en na het nog een geprobeerd te hebben lukte het weer nie, nu heb ik op proefperiode gedrukt en nu ben ik eigenlijk bang dat ik iets verkeerd heb gedaan
Kevin Strootman
3 oktober 2010, 11:26
ben ik dan echt de enige met dit probleem?
als ik op 1 tegen 1 wedstrijd klik komt er onderin een bakje met daarin bezig met ophalen online pass.
dan komt er een scherm met verschillende opties:
1. koop een pas
2. een proefperiode
3. meer info
4. nee ik wil geen extra online functies
eerst deed ik nee ik wil geen pas, maar dan word ik weer terug gebracht naar het begin menu en na het nog een geprobeerd te hebben lukte het weer nie, nu heb ik op proefperiode gedrukt en nu ben ik eigenlijk bang dat ik iets verkeerd heb gedaan
Ik las in de FIFA11 competitie dat je probleem inmiddels is opgelost, het was die code achterin je spelboekje.
Ik speel al sinds dag 1 FIFA11 online voor niets meer dan de 55 euro die ik voor het hele spel betaald hebben. Dus mensen, no w
orries.
Ruud
3 oktober 2010, 15:42
zitten er nog nederlands stadions in het spel
BartR
3 oktober 2010, 15:54
zitten er nog nederlands stadions in het spel
Alleen de Arena.. In ieder geval alweer 1, maar De Kuip en Philips Stadion mogen er wat mij betreft ook wel in. Vind ik echt voor volgend jaar verbeterpunten: meer echte faces, meer stadions...
KoningAlexIV
3 oktober 2010, 20:07
Welke competities zijn er nog meer bijgekomen? Russische zag ik bij een vriend.. Verder niets meer?
robpsv11
3 oktober 2010, 21:39
Alleen de Arena.. In ieder geval alweer 1, maar De Kuip en Philips Stadion mogen er wat mij betreft ook wel in. Vind ik echt voor volgend jaar verbeterpunten: meer echte faces, meer stadions...
Ja en het Neder-Stadion :p
Welke competities zijn er nog meer bijgekomen? Russische zag ik bij een vriend.. Verder niets meer?
Ja van mij mag het volgende gebeuren in Fifa 12:
Nieuwe Competities:
- Griekenland
- Argentinië
- Oekraïne
- Kroatië
Eruit:
- Ierland
- Polen
- Australië
robpsv11
3 oktober 2010, 21:48
op een of andere manier dondert wel heel de tijd de verbinding bij de EA-Servers weg als ik met de Carriere bezig ben :confused:
Lucky-Nilis
4 oktober 2010, 10:26
Hoe zit het eigenlijk met het commentaar? Is het engelse commentaar weer verder uitgebreid? En zijn er ook meerdere PSV namen in opgenomen? Zoals Balasz en Toivonen bijvoorbeeld.
Valt mij op dat de naam Wuytens bij Utrecht wel genoemd word maar als je de Wuytens van PSV opstelt niet
KoningAlexIV
4 oktober 2010, 16:06
http://www.fifahungary.hu/img/fifa11_doboz.jpg
Persoonlijk vind ik deze cover mooier dan die wij hebben hier in NL!
Ja van mij hoeven Polen, Ierland en Australië er niet per se eruit, maar ik heb toch wel graag nog een competitie als China of Japan. En dan Argetinië/Griekenland. En uiteraard de faces en stadions die er nog zeker bij mogen! En het commentaar mag ook flink worden bijgewerkt, want dat is al 6 jaar lang hetzelfde, met ieder jaar 1 zinnetje erbij. Maar goed, tegen die tijd zitten we vast weer in FIFA 2030 :p Werd wel eens tijd dat de Russiche competitie erbij kwam trouwens.
Kevin Strootman
4 oktober 2010, 17:09
Mooie cover die hongaarse, Dzudzsy stond op eerdere fifas ook op.
Anywayz. Kan iemand uitleggen wat precies dat Live season is op FIFA11, wat is er zo leuk aan ? wat houdt het in ?
Basrabat
4 oktober 2010, 17:15
Geen idee, man! Wat ik wel weet is dat de CL winnen met PSV zo goed als onmogelijk is. Ik moest net Bayern uit in de groep, iedereen was 100 % fit. Maar de 2e helft was iedereen rood met conditie, zeg maar. Niemand liep meer :o
BART96
4 oktober 2010, 20:44
Tweede seizoen nu.
Eerste Arsenal (kampioen), nu Chelsea.:D
KoningAlexIV
4 oktober 2010, 21:18
Vraagje he, is het nog steeds zo als je carriere start met PSV/Chelsea/Arsenal/whatever, dat je geen Europese wedstrijden speelt? Want dat was eigenlijk best stom, zelfs als je Chelsea was, speelde je pas vanaf seizoen 2 Europees (als je dat haalde)
BART96
4 oktober 2010, 21:24
Vraagje he, is het nog steeds zo als je carriere start met PSV/Chelsea/Arsenal/whatever, dat je geen Europese wedstrijden speelt? Want dat was eigenlijk best stom, zelfs als je Chelsea was, speelde je pas vanaf seizoen 2 Europees (als je dat haalde)
Godverdomme ja.:mad:
Kevin Strootman
5 oktober 2010, 10:20
Wat een vervalsing zeg. Gisteren voordat ik ging slapen wilde ik nog even een pot of 2 FIFA online spelen. Doet de verbinding van EA het weer eens helemaal niet.
Eenmaal toch aangemeld en een tegenstander gevonden zit het weer vol met bugs, weer aanmelden en weer overnieuw. Zo zat ik weer in een potje, knalt de verbinding van EA er weer uit. De lol was er weer af, want ik had weer al een 0-3 verlies toegekend gekregen terwijl ik net als gistermiddag weer voor stond. Tussendoor die avond kwam ook nog vaak dat het potje gecancelled was ofzo.. :rolleyes:
Nistelaria
5 oktober 2010, 17:42
Hoe stel je Fifa11 in op toetsenbord, bij game instellingen en dan controller instellingen kan ik niet, omdat ik dan met de controller die ik wil gebruiken het moet proberen. En dat doe ik dus, maar dan doet 'ie het niet.
Lucky-Nilis
6 oktober 2010, 14:41
Ik krijg morgen eindelijk me FIFA11 voor de PC binnen. Hij was daar 35 euro maar moest dan iets langer wachten. Is het speelveld op voor de PC nog steeds zo gifgroen??
In FIFA08 zag het gras er nog goed uit maar in FIFA09 was het opeens gifgroen
Bowden
6 oktober 2010, 18:58
Hoe stel je Fifa11 in op toetsenbord, bij game instellingen en dan controller instellingen kan ik niet, omdat ik dan met de controller die ik wil gebruiken het moet proberen. En dat doe ik dus, maar dan doet 'ie het niet.
Ik heb hetzelfde probleem.
Dat stelletje sukkels bij EA vergeet steeds weer dat er ook toestenbordmensen zijn.
Hoe is het bij de DEMO in te stellen dat je met toestenbord speelt?
En, is er in het echte spel ook de mogelijkheid om met toetsenbord te spelen?
Bvd
robpsv11
6 oktober 2010, 22:16
http://www.fifahungary.hu/img/fifa11_doboz.jpg
Persoonlijk vind ik deze cover mooier dan die wij hebben hier in NL!
Ja van mij hoeven Polen, Ierland en Australië er niet per se eruit, maar ik heb toch wel graag nog een competitie als China of Japan. En dan Argetinië/Griekenland. En uiteraard de faces en stadions die er nog zeker bij mogen! En het commentaar mag ook flink worden bijgewerkt, want dat is al 6 jaar lang hetzelfde, met ieder jaar 1 zinnetje erbij. Maar goed, tegen die tijd zitten we vast weer in FIFA 2030 :p Werd wel eens tijd dat de Russiche competitie erbij kwam trouwens.
Die cover is veel beter jah... waarom doen we dat in NL niet :confused:
Chinese en Japanse competitie zeker niet :p da zijn helemaal zuigcompetities :p gewoon Europese erbij zodat de CL/EL wat beter word.
TiezZ
7 oktober 2010, 00:52
Ik heb hetzelfde probleem.
Dat stelletje sukkels bij EA vergeet steeds weer dat er ook toestenbordmensen zijn.
Hoe is het bij de DEMO in te stellen dat je met toestenbord speelt?
En, is er in het echte spel ook de mogelijkheid om met toetsenbord te spelen?
Bvd
:D het aantal toetsenbordmensen (het woord alleen al: lol) zal verwaarloosbaar klein zijn. Denk je echt dat je beter kan spelen met een toetsenbord dan een controller?
Bowden
7 oktober 2010, 12:55
:D het aantal toetsenbordmensen (het woord alleen al: lol) zal verwaarloosbaar klein zijn. Denk je echt dat je beter kan spelen met een toetsenbord dan een controller?
Dat denk ik niet. Er zullen nog ruim voldoende spelers op de PC zjin die ook nog een toetsenbord gebruiken. Ik kan er in ieder geval goed me overweg.
En ja, ik heb meer aan een toetsenbord dan aan een controllerdinges.
Lucky-Nilis
9 oktober 2010, 15:56
Zo op aanraden van de meeste hier maar eens een controller aangeschaft voor FIFA de Xbox 360 for windows. Dat is wel enorm wennen zeg. Even uitgeprobeerd op FIFA10 maar vooral de bal in de goede richting passen is nog wennen. Soms wil ik hem naar de zijkant spelen en pass hij in de spits maar goed ik kom er wel. Alleen die vrije trappen blijven maar mislukken om ze knap op doel te krijgen. Iemand tips?
Nistelaria
9 oktober 2010, 17:43
Ik speel het spel wel op mn Playstation 3 als ik met een controller wil spelen, bovendien zijn er genoeg mensen die wel een PC en geen spelcomputer hebben en ook geen controller willen aanschaffen.
Toetsenbord heb ik ondertussen ingesteld.
Als je naar C:/Program Files/EASports/fifa11/Game/Fifasetup gaat en dan naar fifaconfig. Dan naar instellingen en dan naar toetsenbord instellingen, dan moet het lukken.
Succes :)
BART96
9 oktober 2010, 21:34
Ik speel het spel wel op mn Playstation 3 als ik met een controller wil spelen, bovendien zijn er genoeg mensen die wel een PC en geen spelcomputer hebben en ook geen controller willen aanschaffen.
Toetsenbord heb ik ondertussen ingesteld.
Als je naar C:/Program Files/EASports/fifa11/Game/Fifasetup gaat en dan naar fifaconfig. Dan naar instellingen en dan naar toetsenbord instellingen, dan moet het lukken.
Succes :)
Wat is je ps naam nou?
robpsv11
10 oktober 2010, 13:13
Ik heb een vraagje over een trofee:
er is een trofee met 'word coach van de maand in het speltype carriere'
maar er word nooit een coach van de maand prijs uitgerijkt in die carriere hoe kan da?
Nistelaria
10 oktober 2010, 13:22
@Bart, ehmm, volgens mij willem_v, maar geef de jouwe even dan voeg ik je wel toe.
Kevin Strootman
10 oktober 2010, 15:39
Ik heb een vraagje over een trofee:
er is een trofee met 'word coach van de maand in het speltype carriere'
maar er word nooit een coach van de maand prijs uitgerijkt in die carriere hoe kan da?
Begrijpem ook niet. Kzal is het een en het ander informeren via google:
Great Month! Win the Manager of the Month award in Career Mode
Edit any team to add some All Stars. Edit any stars on other teams to be worse. Then select Career Mode and Manager. When using the settings put squads used as Current Customised and Sim a few months. You'll get it quickly. I Picked the Red Bulls in the MLS. Edited the Goalie to Max stats and simmed away. Got it within 5 minutes.
Kevin Strootman
10 oktober 2010, 15:53
Wat is de carreer mode trouwens belachelijk saai zeg! Als de tegenstander de bal heeft moet je de hele tijd op rondje drukken. Dan pak je de bal weer af en dan irriteer je je mateloos aan de tegenstander die zachtjes gaat lopen zodat je de bal weer uit trapt. Gooien ze in druk je weer op rondje gaat de bal weer uit. En zo de hele tijd hetzelfde. Ik zou haast zeggen dat ik het niet eens voor mn lol speel.
Nog wat minpunten van de carreer mode, ken er vast nog veel meer maar dit van nu:
-Al 10 jaar hetzelfde kud commentaar, zelfde stem en heel veel dezelfde uitspraken. Vaak is wat de commentator zegt klopt niet eens (commentaar dus lekker uitzetten)
-A.I tegenstander. Altijd dezelfde kud goals. Of Toivonen met het hoofd uit een voorzet van Dzsudzsak. Of toevallig de bal om hele stomme wijze afgepakt door de hele tijd op rondje te drukken. Je moet de hele tijd rondspelen, en als je dat beu bent probeer je een keer naar binnen te komen en te schieten, gaat ook nooit. Iedere keer een flauw rotballetje of een opstuitende als je dan toch geschoten hebt. (LEKKER ONLINE SPELEN DUS)
Tegen wie je ook speelt je houdt altijd de nul
-Talentvolle spelers groeien veel te langzaam. Kan net zo goed alles wegflikkeren bij PSV en goede spelers kopen.
-Vreselijk irritant is ook dat inzoomen of de wissels laten zien of dat statistieken balkje waarin je kan zien hoeveel meter een speler heeft gelopen. Je hebt er geen ene zak aan want je ziet die informatie maar bij één speler iedere keer. Maak dan wat meer overzichten op het einde van de wedstrijd waar je dingen kan vergelijken. Want dit heeft geen meerwaarde
+puntje:
+ managing, statisteken algehele menu dan een beetje..
Bowden
10 oktober 2010, 16:07
Is ie net zo goed als de demo (voor PC)?
BART96
10 oktober 2010, 16:12
@Bart, ehmm, volgens mij willem_v, maar geef de jouwe even dan voeg ik je wel toe.
bartehv96
robpsv11
10 oktober 2010, 18:29
Wat is de carreer mode trouwens belachelijk saai zeg! Als de tegenstander de bal heeft moet je de hele tijd op rondje drukken. Dan pak je de bal weer af en dan irriteer je je mateloos aan de tegenstander die zachtjes gaat lopen zodat je de bal weer uit trapt. Gooien ze in druk je weer op rondje gaat de bal weer uit. En zo de hele tijd hetzelfde. Ik zou haast zeggen dat ik het niet eens voor mn lol speel.
Nog wat minpunten van de carreer mode, ken er vast nog veel meer maar dit van nu:
-Al 10 jaar hetzelfde kud commentaar, zelfde stem en heel veel dezelfde uitspraken. Vaak is wat de commentator zegt klopt niet eens (commentaar dus lekker uitzetten)
-A.I tegenstander. Altijd dezelfde kud goals. Of Toivonen met het hoofd uit een voorzet van Dzsudzsak. Of toevallig de bal om hele stomme wijze afgepakt door de hele tijd op rondje te drukken. Je moet de hele tijd rondspelen, en als je dat beu bent probeer je een keer naar binnen te komen en te schieten, gaat ook nooit. Iedere keer een flauw rotballetje of een opstuitende als je dan toch geschoten hebt. (LEKKER ONLINE SPELEN DUS)
Tegen wie je ook speelt je houdt altijd de nul
-Talentvolle spelers groeien veel te langzaam. Kan net zo goed alles wegflikkeren bij PSV en goede spelers kopen.
-Vreselijk irritant is ook dat inzoomen of de wissels laten zien of dat statistieken balkje waarin je kan zien hoeveel meter een speler heeft gelopen. Je hebt er geen ene zak aan want je ziet die informatie maar bij één speler iedere keer. Maak dan wat meer overzichten op het einde van de wedstrijd waar je dingen kan vergelijken. Want dit heeft geen meerwaarde
+puntje:
+ managing, statisteken algehele menu dan een beetje..
Koop dan volgende keer geen Fifa meer :p
als je legendarisch speelt en je vind het te makkelijk ben je nogal game verslaafd, vrienden van mij zeggen dat legendarisch een stuk moeilijker is dan vorig jaar.
over dat wisselen: gaan ze een keer niet door het stadion is het weer niet goed :confused: ik vind dit echt stukken beter.
Kevin Strootman
10 oktober 2010, 22:07
Koop dan volgende keer geen Fifa meer :p
als je legendarisch speelt en je vind het te makkelijk ben je nogal game verslaafd, vrienden van mij zeggen dat legendarisch een stuk moeilijker is dan vorig jaar.
over dat wisselen: gaan ze een keer niet door het stadion is het weer niet goed :confused: ik vind dit echt stukken beter.
Misschien wel PES ja. We zullen zien hé. Of die beter is..
Nu had ik het puur alleen over de carrieremodus. Dat het zo saai is. Of het nu makelijk is of moeilijk. Huiswerk is nog boeiender dan dat.
Net als bij FIFAWorldcup.. Werkt niet zo bij mij, net of me echt het iets boeit of ik de trainer zie schreeuwen ofzo.
Als je het spel iedere dag speelt kost dit gewoon alleen heel veel tijd. Sta je achter, zie je voor de 7e keer in de wedstrijd die snuifargentijn klappen naar de spelers op weer dezelfde manier. Nou dat is nu eens leuk! Nu verwacht ik niet ineens hele andere moves van Maradonna. Maar ik had er ook niet mee gezeten als ze dat gedoe weglieten.
Zelfde als je Zweden bent dan heb je dezelfde uitingen van de supporters, dezelfde bewegingen en dezelfde tijdrovende filmpjes als bij de duitsers maar dan net in de blauw gele kleuren i.p.v zwart wit. Het is allemaal wel enthosiast en sfeervol. Maar als laadfilmpjes en dit soort dingen allemaal tijd kosten verpest het eerder je sfeer.
Of het publiek er dan niet uit ziet of de PSVers niet echt eruit zien. Daar zal een ander dan maar aan kijken maar dat zal mij dan juist géén worst schelen.
Het managen en kopen en alles is gewoon wel leuk maartegen de computer spelen schort aan alle kanten.
Beetje net alsof doen of ze keihard beter zijn geworden omdat ze de weergave van de loopafstand van wel één speler laten zien:p. Verander dan wat dingen in de gameplay tegen de computer dan, ipv die randzaken zou je eerder zeggen hé
Kevin Strootman
11 oktober 2010, 15:33
Wat een verschrikking zeg. Het spel loopt iedere keer vast als je online speelt. Nu zijn ook nog eens al mijn online punten verdwenen. Rotstreek..
Kevin Strootman
11 oktober 2010, 20:29
Zeg Rob. Over die manager van de maand trophy hé.
Dus toch bestaat die prijs.. blijkbaar, kreeg hem net na een wedstrijd in carreer mode uitgereikt. Daarna kreeg ik ook nog een berichtje in de email dat ik manager van de maand was benoemd door ea
BART96
11 oktober 2010, 20:39
Zeg Rob. Over die manager van de maand trophy hé.
Dus toch bestaat die prijs.. blijkbaar, kreeg hem net na een wedstrijd in carreer mode uitgereikt. Daarna kreeg ik ook nog een berichtje in de email dat ik manager van de maand was benoemd door ea
Ik heb hem ook al meerdere keren ontvangen.
robpsv11
11 oktober 2010, 22:26
das echt raar man, wat moet je dan doen?
in een maand alles met 3-0 winnen ofzo?
Siegers91
11 oktober 2010, 22:57
PSN = siegers91, voeg maar toe =)
BART96
12 oktober 2010, 18:03
das echt raar man, wat moet je dan doen?
in een maand alles met 3-0 winnen ofzo?
Dat zou kunnen ja,
of misschien voelt FIFA gewoon met wat voor talent ze te maken hebben.:cool:
robpsv11
13 oktober 2010, 13:51
Dat zou kunnen ja,
of misschien voelt FIFA gewoon met wat voor talent ze te maken hebben.:cool:
hahaha tuurlijk :p
Lucky-Nilis
15 oktober 2010, 00:12
Ik word helemaal knettergek van al die menu's in manager mode. Voordat je kan spelen ben je een half uur verder.
En vanwaar die optie voor een wedstijd begint met 1 mannetje op doel te schieten? Net zoals bij het begin? Wat een onzin.
Visueel is de PC versie enorm verbeterd
Kevin Strootman
15 oktober 2010, 13:18
Ik word helemaal knettergek van al die menu's in manager mode. Voordat je kan spelen ben je een half uur verder.
En vanwaar die optie voor een wedstijd begint met 1 mannetje op doel te schieten? Net zoals bij het begin? Wat een onzin.
Visueel is de PC versie enorm verbeterd
Ik begin me steeds meer te irriteren ik doe niet snel moeilijk maar ik erger me mateloos aan de bugs en de fouten waar het spel vol mee zit. Dit is echt zwaar amateuristisch. Na 10 gewonnen online potjes nog steeds de 5 wedstrijden achterelkaar niet verliezen troffee gewonnen. Vorige week waren al mijn classificatiepunten opeens verdwenen.
Al echt heel veel keer knalde de EA verbinding deruit waardoor ik verlies kreeg toegekend. Loopt het spel vast dan krijg je hetzelfde probleem wat ik ook al heel vaak gezien heb. Nu stond het 1-1 in een voor mij zwaarbevochten potje, krijg ik in de 119e minuut een penaly. Wil ik schieten wordt het beeld zwart en zie ik alleen nog maar een laadcirkeltje :rolleyes: Ik zal er maar over op houden en hopen en wachten op een update want dit is gewoon niet leuk meer.
robpsv11
15 oktober 2010, 14:05
jezus mensen voor jullie is ook niks goed he :confused::p
ik heb van al die dingen echt geen last.
Kevin Strootman
15 oktober 2010, 14:09
jezus mensen voor jullie is ook niks goed he :confused::p
Jij bent inmiddels nog niet bekend met al die online calamiteiten zeker ? dan pak ik nog liever de oude FIFA10 of Zuid Afrika. Die zijn tenminste wel fatsoenlijk werkend.
En ik ben het wel eens met de voorgaande poster dat die laadtijden soms vervelend kunnen zijn als we het weer over de carriere hebben. Wil ik weer een nieuw potje spelen zit je iedere keer op die stomme agenda te wachten. Een week in het echt is nog sneller om dan een week op FIFA11 :D
robpsv11
15 oktober 2010, 14:13
ik heb echt nergens last van online ;)
nou ik heb sinds 3 jaar weer 1 seizoen helemaal uitgespeeld in minder dan 1 week, de laadtijden met die agenda zijn misschien wat lang maar ik geloof niet dat het langer is dan bij Fifa 10 met die laadmenu's
@Lucky - Nilis. Dat met da ventje op goal schieten voor de wedstrijd is gewoon om de tijd van het laden wat bij de PC versie is te dooien. Ik vind het wel leuk om een beetje op goal te rammen
Kevin Strootman
16 oktober 2010, 11:22
ik heb echt nergens last van online ;)
nou ik heb sinds 3 jaar weer 1 seizoen helemaal uitgespeeld in minder dan 1 week, de laadtijden met die agenda zijn misschien wat lang maar ik geloof niet dat het langer is dan bij Fifa 10 met die laadmenu's
@Lucky - Nilis. Dat met da ventje op goal schieten voor de wedstrijd is gewoon om de tijd van het laden wat bij de PC versie is te dooien. Ik vind het wel leuk om een beetje op goal te rammen
Dat schietspelletje vind ik dan ook niet zo erg. Is juist handig om de tijd mee te dooien ja. Ik heb inmiddels al zoveel online gespeeld, blijf er wel bij dat het vol met bugs zit.
Over die agenda, géén idee of de laadtijden bij 10 hetzelfde waren, maar dan nog is het hartstikke fout dat je zo lang moet wachten iedere keer.
Kevin Strootman
16 oktober 2010, 11:31
Rob en Nillis, wie zijn jullie eigenlijk met de carriere ?
Ik ben nu Liverpool (net na begin 2e seizoen) Ik heb Bendtner (Arsenal, Diepe spits om de voorzetjes in te koppen 21 of 22 jaar ik hoop dat hij goed groeit), Richards (City, opk back ook jong) en Santon (Inter, opk back 19 jaar) en De Gea (jonge keeper, Atletico) vorig seizoen gekocht. Dit seizoen C.Ronaldo.
Hiervoor ook al een carriere gespeeld met PSV anderhalf seizoen maar mijn virtuele prof was opeens verdwenen dus vandaar opnieuw begonnen. Toivonen werd heel snel goed daar. En bij Liverpool heb ik Agger centraal gezet, die werd dan heel snel goed bij mij.
Kan iemand me meer vertellen over dat groeien van spelers ? ligt dit aan het aantal wedstrijden of je beoordeling en tot hoeveer kunnen jonge spelers doorgroeien ?
Over de carriere, er zitten ook een heleboel sterke vereteringen in hoor daar niet van ;) zoals die manager, spelersbeheer in één en alles.
BartR
16 oktober 2010, 14:41
Rob en Nillis, wie zijn jullie eigenlijk met de carriere ?
Ik ben nu Liverpool (net na begin 2e seizoen) Ik heb Bendtner (Arsenal, Diepe spits om de voorzetjes in te koppen 21 of 22 jaar ik hoop dat hij goed groeit), Richards (City, opk back ook jong) en Santon (Inter, opk back 19 jaar) en De Gea (jonge keeper, Atletico) vorig seizoen gekocht. Dit seizoen C.Ronaldo.
Hiervoor ook al een carriere gespeeld met PSV anderhalf seizoen maar mijn virtuele prof was opeens verdwenen dus vandaar opnieuw begonnen. Toivonen werd heel snel goed daar. En bij Liverpool heb ik Agger centraal gezet, die werd dan heel snel goed bij mij.
Kan iemand me meer vertellen over dat groeien van spelers ? ligt dit aan het aantal wedstrijden of je beoordeling en tot hoeveer kunnen jonge spelers doorgroeien ?
Over de carriere, er zitten ook een heleboel sterke vereteringen in hoor daar niet van ;) zoals die manager, spelersbeheer in één en alles.
Bij het teammanagement staat een kopje "Growth" (Engelse versie, zal in NL wel iets van ontwikkeling zijn ofzo). Daar staat dan bijv. bij een speler "hoog potentieel, geef hem speeltijd om zich te ontwikkelen" (of iets wat daarop lijkt). Dus ik neem aan dat als een talent speeltijd krijgt dat hij zich dan meer ontwikkelt, hierdoor gaat het natuurlijk wel langzamer dan in FIFA10, maarja, wel realistischer. Want in FIFA10 ging een speler met hoog potentieel (80+ ofzo) ook licht omhoog als hij niet speelde, nu is dat dus minder en moeten de spelers echt veel minuten maken om te groeien. Ben ook blij dat de clubs die willen lenen realistischer zijn (bij PSV Nijland verhuurt, bij FIFA10 kwam er steeds een club als Valencia, Genoa ofzo om hem te huren, nu gewoon aan Aberdeen verhuurt).
Kevin Strootman
16 oktober 2010, 18:18
Bij het teammanagement staat een kopje "Growth" (Engelse versie, zal in NL wel iets van ontwikkeling zijn ofzo). Daar staat dan bijv. bij een speler "hoog potentieel, geef hem speeltijd om zich te ontwikkelen" (of iets wat daarop lijkt). Dus ik neem aan dat als een talent speeltijd krijgt dat hij zich dan meer ontwikkelt, hierdoor gaat het natuurlijk wel langzamer dan in FIFA10, maarja, wel realistischer. Want in FIFA10 ging een speler met hoog potentieel (80+ ofzo) ook licht omhoog als hij niet speelde, nu is dat dus minder en moeten de spelers echt veel minuten maken om te groeien. Ben ook blij dat de clubs die willen lenen realistischer zijn (bij PSV Nijland verhuurt, bij FIFA10 kwam er steeds een club als Valencia, Genoa ofzo om hem te huren, nu gewoon aan Aberdeen verhuurt).
Thnx!
Klopt wel ja. Dat is veel beter. En het uitlenen ? worden ze dan ook beter of een beetje, of echt aanzienlijk niet ?
BART96
16 oktober 2010, 21:42
Geen geweldige goal,
wel een lekkere curve.
klik (http://www.easports.com/media/play/video/42746573)
Basrabat
17 oktober 2010, 13:22
Kijk dit goaltje met Milner :
Lekkâaa (http://www.easports.com/media/play/video/42877722)
Kevin Strootman
17 oktober 2010, 15:34
Ik zal er ook nog eense en paar posten, deed er eigenlijk niet aan maar he er ook een paar opgeslagen. So vanmiddag had ik een goal uit echt een ongelofelijke combinatie, ik had al mijn concentratie mee super. Allleen de camera niet. die pakte maar de helft van deactie ds ik heb hem niet kunnen uploaden helaas!