View Full Version : PSV Thuistenue
PSVgeldropPSV
10 juni 2010, 18:21
het nieuwe shirt staat op psv.nl. Ik vind het zeker wel een mooi shirt
The Joker
10 juni 2010, 18:28
http://img266.imageshack.us/img266/2894/psvtenue.png (http://img266.imageshack.us/i/psvtenue.png/)
Definitief.
Goodfella
10 juni 2010, 18:56
KLIK (http://www.psv.nl/Nieuws/Nieuwspagina/Het-nieuwe-Nikethuistenue-van-PSV-20102012.htm)
Ik vind het een mooi shirt. Heeft met de zwarte kraag en zwarte mouwranden wat weg van het thuisshirt van ik meen 2001 - 2003.
Ralf Edström
10 juni 2010, 18:57
http://img266.imageshack.us/img266/2894/psvtenue.png (http://img266.imageshack.us/i/psvtenue.png/)
Definitief.
Voor 75 euro. Je moet echt debiel zijn om dat ervoor uit te geven. Liefde komt van 2 kanten, maar PSV bewijst weer is dat ze alleen ons geld willen.
ONS PSV, ONS GELD.
KLIK (http://www.psv.nl/Nieuws/Nieuwspagina/Het-nieuwe-Nikethuistenue-van-PSV-20102012.htm)
Ik vind het een mooi shirt. Heeft met de zwarte kraag en zwarte mouwranden wat weg van het thuisshirt van ik meen 2001 - 2003.
Rouwkaart heeft ook een zwarte rand. nee ik vind hem niet bijzonder.
Perzian
10 juni 2010, 19:03
Voor 75 euro. Je moet echt debiel zijn om dat ervoor uit te geven. Liefde komt van 2 kanten, maar PSV bewijst weer is dat ze alleen ons geld willen.
ONS PSV, ONS GELD.
Rouwkaart heeft ook een zwarte rand. nee ik vind hem niet bijzonder.
Er zijn genoeg clubs die elk seizoen een nieuw shirt uitbrengen. PSV wisselt om de 2 seizoenen. Ik vind het een prachtig shirt en heb er geen moeite mee om er 75 euro voor neer te leggen.
Mooi shirt en ik hoop dat die onduidelijke zwarte letters op de achterkant eindelijk vervangen worden door leesbare tekst.
The Joker
10 juni 2010, 20:19
75 euro? :o
Ja hoor. :rolleyes:
Bacchus
10 juni 2010, 20:22
Ik vind €75.- toch ook wel een tikkie asociaal.
Ik sla dan toch even over denk ik...:rolleyes:
The Joker
10 juni 2010, 20:29
Ik dus ook. Wie denken ze wel niet wie ze zijn. Zo'n shirt maken kost 3 euro. Idioot gedrag. Hetzelfde geldt voor de Nederlands-elftal shirtjes. Donder op met je 75 euro.
LeicesterPhoolies
10 juni 2010, 21:29
75 euro is nog steeds gebaseerd op een omrekenkoers van 2:1 tegen de dollar. Dat die koers inmiddels bijna 1 op 1 is, is bij PSV nog niet doorgedrongen.
Davitamonnetje
10 juni 2010, 21:33
absoluut een mooi shirt!
Maar ik verrek het om 75 euro voor een shirt neer te leggen!! Heb ooit jaren geleden een PSVshirt op me verjaardag gekregen van vrienden, dat is de enige die ik heb. En dat blijft ook zo als deze prijzen gehanteerd worden.
robpsv11
10 juni 2010, 22:28
Nice shirtje hoor :D
Mooi hoe ze die blokjes in die strepen hebben verwerkt, echt een heel mooi shirtje.
Dan haal je 'em via Thailand of iets dergelijks.
KoningAlexIV
10 juni 2010, 23:14
10 juni 2010 18:15
http://img401.imageshack.us/img401/8897/psvthuistenue.jpg
Het nieuwe Nike-thuisshirt van PSV. PSV en Nike presenteren via PSV.nl het nieuwe thuistenue voor de seizoenen 2010-2011 en 2011-2012, dat vanaf begin juli verkrijgbaar zal zijn. Het shirt houdt vast aan tradities, maar volgt vooral ook de milieubewuste ontwikkelingen van deze tijd.
Zoals bekend gaat elk wedstrijdshirt van PSV twee seizoenen mee en voor komend seizoen is het thuisshirt weer aan de beurt. “Het nieuwe tenue is vervaardigd uit 100% gerecycled polyester. Als gerecycled product worden PET flessen gebruikt. Door het gebruik van dergelijke materialen dragen Nike en PSV hiermee bij aan een beter milieu”, vertelt Arne van Breugel, manager Merchandise & Image Rights van PSV. Uiteraard heeft het shirt ook allerlei nieuwe kenmerken, zoals een verwijzing naar Brabant in de rode banen. Ook is het shirt aan de achterkant helemaal gestreept, al zal er voor de Europese wedstrijden een thuisshirt zijn dat op de achterzijde een onderbroken vlak heeft. Dit is in verband met de reglementen van de UEFA. Ook is er een nieuwe bedrukking qua letters en cijfers ontwikkeld.
Op de binnenzijde van de hals én aan de achterkant van het logo - gedragen op het hart - staat het clubmotto Eendracht maakt macht. Het broekje is zwart, maar ook daarin zijn de ‘Brabantse’ rood-witte blokken opgenomen. Net als voorheen zijn ook de kousen weer geringd in het rood-wit. Het nieuwe thuistenue van PSV en Nike is vanaf 3 juli verkrijgbaar in de PSV FANstore, gevestigd in PSV FANworld via ingang 17 van het Philips Stadion.
Bron: PSV.nl
Type Shirt: Thuisshirt
Seizoen: 2010 tot en met 2012
Prijs Shirt SR: €74,99
Prijs Shirt Jr: €64,99
Prijs Broek SR: €34,99
Prijs Broek JR: €29,99
Prijs Kousen: €11,99
Hele Thuistenue Little Kids: €59,99
Bron: http://www.psvfanstore.nl/nl/coming-soon/juli-2010-3
Nou geen reden meer voor speculaties of het shirt lelijk of mooi word. Dit is het shirt voor de komende 2 seizoenen. De prijs van het shirt is omhoog geschroeft, met 5euro toch? Ik kan me niet herrineren wat ik vorig jaar heb betaald :p Nou jongens, de meningen kunnen gegeven worden!
------------
Ik vind persoonlijk dat het wel een mooi shirt is en iets speciaals heeft met de Brabantse blokken door de verticale strepen heen. Ik vind het jammer dat ze niet iets van een wit blok ofzo op de achterkant, want dat het zo doorloopt lijkt me niet zo mooi wanneer er ook nog naam + rugnummer op komt. Gelukkig zal dit bij de shirts in de Europa League wel zijn. Overigens is wel jammer dat PSV de euri weer verhoogd:(
Kevin Strootman
11 juni 2010, 06:22
Good one
Het oogt niet overdreven of te saai, het straalt echt gewoon 100 procent PSV uit. Die prijsverhoging is jammer, maar het shirt ga ik deze maand zeker nog bestellen, misschien het hele tenue wel ;)
Vind er op het eerste gezicht echt geen zak aan.
El Barco III
11 juni 2010, 08:24
Ik vind het wel mooi! Zeer herkenbaar als PSV en een mooi detail, namelijk het geblokte van de Brabantse vlag in de rode strepen.
Vind het wel weer een duur geintje, dus ik houd het bij mijn thuisshirt van de afgelopen seizoenen.
Pesso psv
11 juni 2010, 12:04
Het is saai vind ik. Maar wel een orginele shirt maar niet iets appart. Ik had ook iets met blokjes verwacht wat met Brabant te maken heeft. Maar goed als we in deze shirts Kampioen worden vind ik het best;)
Kruspe
11 juni 2010, 12:33
Het is saai vind ik. Maar wel een orginele shirt maar niet iets appart. Ik had ook iets met blokjes verwacht wat met Brabant te maken heeft. Maar goed als we in deze shirts Kampioen worden vind ik het best;)
Volgens mij staan er in totaal wel 4000 blokjes op het shirt;)
Ik haal tot nu toe ieder jaar het nieuwe shirt.. Maar 75 euro.. Ongelooflijk.
Voorbestellen doe ik sowieso niet meer na het debacle van vorig jaar, waar duizenden supporters een half jaar moesten wachten op hun shirt, en vervolgens via aangifte hun geld terug moesten vragen.
Perzian
11 juni 2010, 13:31
Alles is tegenwoordig duur, voor een merk broek of shirt betaal je rond de 100 euro tegenwoordig. Ik zie PSV ook als een duur merk. ;)
Kronos
11 juni 2010, 13:32
Ik vind het vooral mooi dat achterop weer strepen komen te staan. Een shirt bestellen doe ik al tijden niet meer.
Bacchus
11 juni 2010, 13:45
Dan haal je 'em via Thailand of iets dergelijks.
Nee, dan gaat het gewoon over.
Disselbak
11 juni 2010, 14:13
Simpel shirt....traditioneel, niets bijzonders
Pesso psv
11 juni 2010, 15:02
Volgens mij staan er in totaal wel 4000 blokjes op het shirt;)
Ik haal tot nu toe ieder jaar het nieuwe shirt.. Maar 75 euro.. Ongelooflijk.
Voorbestellen doe ik sowieso niet meer na het debacle van vorig jaar, waar duizenden supporters een half jaar moesten wachten op hun shirt, en vervolgens via aangifte hun geld terug moesten vragen.
Oodie Blokjes:eek: sorry niet gezien;) Maar ik vind 75 euro ook veel.
PSV zal niet de enige zijn met die prijs .
Brabantse Koning
11 juni 2010, 15:09
Ik dacht dat de achterkant, waar het rugnummer komt, ook in de eredivisie uit één kleur moest bestaan. Blijkbaar dus niet.
Voor de rest vind ik er weinig verandert ten opzichte van vorig jaar en de prijs is natuurlijk belachelijk. Bijna twee keer zo duur als het nieuwe shirt van oranje! Ik wilde hem gaan halen maar door die 75 euro ga ik toch twijfelen.
robpsv11
11 juni 2010, 15:48
Vind er op het eerste gezicht echt geen zak aan.
Het is saai vind ik. Maar wel een orginele shirt maar niet iets appart.
Wat had je verwacht? Die strepen in het PSV shirt zullen echt niet veranderd worden en ik vind die blokjes al een hele aanvulling.
Een grote verandering bij PSV zal je toch echt alleen in een uitshirt vinden
The Joker
11 juni 2010, 16:05
http://www.voetbalbox.nl/images/news/1213166895.jpg
Lijkt een beetje op dit shirt.
Disselbak
11 juni 2010, 16:25
Simpel..basic...niks meer en niks minder. Weinig creatief, maar gewoon stijlvol.
Publicly Displayed Name
11 juni 2010, 17:59
Ik vind het een prachtig shirt! Simpel, klassiek, en 100% PSV!:cool:
Ook het Brabantse detail vind ik klasse, alleen die 75 euro...
robpsv11
11 juni 2010, 18:15
Ik vind het een prachtig shirt! Simpel, klassiek, en 100% PSV!:cool:
Ook het Brabantse detail vind ik klasse, alleen die 75 euro...
tjah de prijzen worden steeds hoger, over 4 jaar misschien 80 euro :p
Disselbak
11 juni 2010, 18:16
75 euro is natuurlijk te zot...maar daar veranderen we niets aan.
Mooi dat die witte kleur overloopt in de mouwen, en natuurlijk de geblokte brabantse vlag in de rode strepen :D
Barttt
11 juni 2010, 19:13
Kom op zeg je steunt hiermee wel de club he! als je een echte psv supporter bent dan koop je wel een shirt
PSV TILL I DIE
The Joker
11 juni 2010, 19:18
Kom op zeg je steunt hiermee wel de club he! als je een echte psv supporter bent dan koop je wel een shirt
PSV TILL I DIE
Ik koop dat shirt niet en nu ben ik geen echte PSV-supporter?
Hahahahahaha. :D
PSV kan de pot op met hun 75 euro. Ze donderen maar lekker op, ik vond 60 al veel.
Barttt
11 juni 2010, 19:22
ga naar Ajax toe ofzo
ga naar 020 toe ofzo
Niet iedereen heeft 75 euro voor een shirt te besteden, met een laag loon of als student kan je je niet alles veroorloven. En voor de mensen die het wel kunnen blijft het natuurlijk vreselijk veel geld. En je hoeft niet meteen zo kinderachtig te reageren.
Kevin Strootman
11 juni 2010, 21:20
75 euro is natuurlijk te zot...maar daar veranderen we niets aan.
Dat is het ja zot, en dat voor een paar gerycycelde flessen:p PSV, waarom ???
Al lig ik er niet wakker van.
Disselbak
11 juni 2010, 22:34
Mooi dat die witte kleur overloopt
kleurverloop????
jaripsv
12 juni 2010, 10:39
Echt een super mooi shirt en past goed bij de rest, heel het tenue voor mij.!:D
Davitamonnetje
12 juni 2010, 14:51
PSV TILL I DIE
:rolleyes:
Kevin Strootman
12 juni 2010, 16:09
:rolleyes:
Ja maar als hij bedoelt dat een PSV fan een shirt moet hebben dan heeft hij gelijk.. want hij heeft er niet bij gezegd dat het ook een shirtje van 7 jaar oud mag zijn, en binnen dat tijdsbestek heb jij vast nog wel een shirtje ofniet soms :D
Disselbak
12 juni 2010, 16:12
Ja maar als hij bedoelt dat een PSV fan een shirt moet hebben dan heeft hij gelijk..
Onzin!! Een supporter moet helemaal geen shirtje hebben! In het stadion zitten mensen met seizoenkaarten die ze al 20-30-40 jaar hebben, die geen enkel psv-shirt heben...zijn dat dat geen supporters? wat een larie zeg
Kevin Strootman
12 juni 2010, 16:45
Onzin!! Een supporter moet helemaal geen shirtje hebben! In het stadion zitten mensen met seizoenkaarten die ze al 20-30-40 jaar hebben, die geen enkel psv-shirt heben...zijn dat dat geen supporters? wat een larie zeg
Ehmm neu dat zeg ik helemaal niet toch.. :p ik bedoel dat kan gewoon niet dat je géén enkel PSV fan shirtje of wat dan ook hebt gehad in 30 40 jaar :p
Disselbak
12 juni 2010, 17:35
ja..dat kan dus wel!!
Jij stelt dat een échte supporter een shirt moet hebben (gehad) en dat vind ik echt lariekoek! Mijn vader heeft meer dan 35 jaar een seizoenkaart gehad bij PSV maar nog NOOIT een PSV-shirt en zo zijn er echt wel meer hoor. Dan ben je geen mindere supporter.
Supporteschap bewijs je niet door het (gehad) hebben van een shirt
Barttt
12 juni 2010, 18:35
je kan wel zon dure seizoenskaart kopen maar geen shirtje van 75 € haha
McGuigan
12 juni 2010, 20:13
je kan wel zon dure seizoenskaart kopen maar geen shirtje van 75 € haha
Een seizoenskaart is over het algemeen toch wat meer waar voor je geld dan een overpriced shirtje. En waarom zou je een shirtje kopen als je al een seizoenskaart hebt? Niet echt een moeilijke keuze als ik zou moeten kiezen tussen die twee.
The Joker
12 juni 2010, 20:18
Een seizoenskaart is over het algemeen toch wat meer waar voor je geld dan een overpriced shirtje. En waarom zou je een shirtje kopen als je al een seizoenskaart hebt? Niet echt een moeilijke keuze als ik zou moeten kiezen tussen die twee.
Reageer niet op zo'n fanboy die nog in groep 7 zit.
Of iig zich zo voordoet.
McGuigan
12 juni 2010, 20:25
Reageer niet op zo'n fanboy die nog in groep 7 zit.
Of iig zich zo voordoet.
Ach :p
Ik moet wel zeggen; zonde dat t zo duur is, want t is helemaal niet lelijk.
CNG MrKrateos
12 juni 2010, 20:52
Nou, ik heb niet meteen een klik met dit shirtje. Iets meer wit, lijkt het wel, en minder rood.
Lelijk is het zeker niet.
KoningAlexIV
12 juni 2010, 21:07
Ik koop ook niet ieder jaar het nieuwste shirt hoor, maar m'n laatste thuis shirt is alweer uit 2004-2005, dus ik denk dat ik deze wel haal. Vond die van afgelopen jaar niet zó mooi dat ik 'm echt wou kopen. Overigens fan ben je niet door een shirtje te kopen of een seizoenskaart te hebben, ik heb afgelopen jaren ook gewoon de shirts van Inter, Real en AC Milaan gekocht, maar niet omdat ik fan van die ploegen ben. Fan ben je door te laten zien dat je de club steunt en dat je ook bezig houdt van de club. Ook al heb je 10 PSV shirts en een seizoenskaart van PSV, als je nog niet eens 11 spelers van PSV kunt opnoemen ben je in mijn ogen niet fan genoeg. Maarja dat is mijn kijk er tegenaan.. Who Am I? ;)
Kevin Strootman
13 juni 2010, 11:34
ja..dat kan dus wel!!
Jij stelt dat een échte supporter een shirt moet hebben (gehad) en dat vind ik echt lariekoek! Mijn vader heeft meer dan 35 jaar een seizoenkaart gehad bij PSV maar nog NOOIT een PSV-shirt en zo zijn er echt wel meer hoor. Dan ben je geen mindere supporter.
Haha nee :p daar geef ik je dan ook helemaal gelijk in.. Het was meer datgene wat die ander beweerde, ik zeg daar alleen bij, dat is haast niet mogelijk 35 jaar een seizoenskaart en dan géén enkel PSV shirtje in het bezit gehad, nog nooit..laatstaan zon shirtje op de autoruiten:p Hier wordt dan het tegendeel bewezen.
Bacchus
13 juni 2010, 11:57
Supporters zitten in het stadion, met of zonder PSV-shirt.
Fans zitten thuis naar hun PSV-shirtje te kijken.
Kevin Strootman
13 juni 2010, 12:06
Supporters zitten in het stadion, met of zonder PSV-shirt.
Fans zitten thuis naar hun PSV-shirtje te kijken.
En wat als beiden ?
Bacchus
13 juni 2010, 12:08
En wat als beiden ?
Ja hoor, jah, jah! :D
U-huh! Nee, ja hoor. :D
Mijn laatste shirtje dateert uit het seizoen 2008/2009, verder heb ik dat blauwe uitshirt en een shirt uit 2005/2006. Deze ga ik niet halen, tenzij mijn ouder zo blij met mijn rapport zijn dat ik wat mag uitzoeken. :)
Kevin Strootman
13 juni 2010, 12:30
Mijn laatste shirtje dateert uit het seizoen 2008/2009, verder heb ik dat blauwe uitshirt en een shirt uit 2005/2006. Deze ga ik niet halen, tenzij mijn ouder zo blij met mijn rapport zijn dat ik wat mag uitzoeken. :)
Dan zoekjet maar uit :p ?
Remy..betrapt! :p
Ja, denk 't wel. :p
Weet nooit zo gouw wat anders, nieuwe gitaar is iets te duur denk ik. :p
Bacchus
13 juni 2010, 12:32
Remy..betrapt! :p
Betrapt? Waarmee?
:)
The Joker
13 juni 2010, 12:43
En dan denk jij ik doe even een cadeau van 75 euro? :o
Kevin Strootman
13 juni 2010, 12:47
Betrapt? Waarmee?
:)
Stiekem zit die wel gewoon iedere avond een paar uur te geilen op zn PSV shirtje uit '88 waar niemand anders naar mag kijken :D
En dan denk jij ik doe even een cadeau van 75 euro? :o
Dat is voor mijn ouders geen probleem...;)
Disselbak
13 juni 2010, 16:36
Dat is voor zn ouders geen probleem.....iemand die wil doen alsof zn pappie veel centjes heeft??? ;)
Dat is voor zn ouders geen probleem.....iemand die wil doen alsof zn pappie veel centjes heeft??? ;)
Nee ik wil niet zo doen, maar inderdaad mijn vader verdiend aardig wat geld. En nee ik wil niet populair doen, ik antwoord gewoon op een vraag. ;)
New Afellay
13 juni 2010, 18:31
vergelijk het met andere shirtjes.
een normaal goed shirt kost ongeveer rond de 40 euro.
Maar dat is geen merk kleding.
een PSV shirt is merk kleding.
dus zou je in principe een keer zoveel voor kunnen vragen.
dan zou zo'n shirt 80 euro moeten zijn.
75 euro is toch een goedkoop shirt:cool:
Ik heb er een Besteld met eredivisie badge en naam + nummer.
McGuigan
13 juni 2010, 19:02
Ik weet niet waar jij je merkloze kleding koopt, maar als je er 40 euro per stuk voor moet betalen word je toch echt flink afgezet :D
The Joker
13 juni 2010, 19:03
Neem jij jezelf nou serieus hierin? :o
Kronos
13 juni 2010, 19:05
Ik weet niet waar jij je merkloze kleding koopt, maar als je er 40 euro per stuk voor moet betalen word je toch echt flink afgezet :D
Ik vond 40 euro ook érg veel voor een merkloos t-shirt..
Davitamonnetje
13 juni 2010, 21:22
Nee ik wil niet zo doen, maar inderdaad mijn vader verdiend aardig wat geld. En nee ik wil niet populair doen, ik antwoord gewoon op een vraag. ;)
desalniettemin komt het zo wel een beetje over.. ;)
Bacchus
13 juni 2010, 21:23
Stiekem zit die wel gewoon iedere avond een paar uur te geilen op zn PSV shirtje uit '88 waar niemand anders naar mag kijken :D
:rolleyes:Ja precies.
Dat was 'm?:cool:
desalniettemin komt het zo wel een beetje over.. ;)
Oh, nou ja het was niet mijn bedoeling.
Davitamonnetje
13 juni 2010, 21:49
Oh, nou ja het was niet mijn bedoeling.
Dat snap ik wel :)
Casperz11
17 juni 2010, 09:03
weet iemand toevallig wanneer ook het keeperstenue uitkomt??
Publicly Displayed Name
17 juni 2010, 11:35
weet iemand toevallig wanneer ook het keeperstenue uitkomt??
Dat zal wel hetzelfde tenue zijn als de Nike-keepers dit jaar dragen.
Ik vind die keeperstenues overigens heel lelijk vergeleken met de andere jaren.
Kronos
17 juni 2010, 11:38
Dat zal wel hetzelfde tenue zijn als de Nike-keepers dit jaar dragen.
Ik vind die keeperstenues overigens heel lelijk vergeleken met de andere jaren.
Agreed, ik vind die blokjes op de mouwen echt helemaal niks.
appie-1985
18 juni 2010, 12:54
ach weet je wat het is, het is gewoon weer een verhoging van NIKE :mad: hier kan psv niks aan doen.
Kijk maar naar de shirts van Barcelona manchter united e.d die zijn ook allemaal 5 euro duurder geworden.
Ik heb mijn shirt vandaag in de voorverkoop besteld op www.soccerfanshop.nl scheelt met tog bijna 15 euro. :D
Appie
Kevin Strootman
19 juni 2010, 08:45
:rolleyes:Ja precies.
Dat was 'm?:cool:
Dat was een poging tot een grapje ja ;)
HansAnders
21 juni 2010, 10:39
Het is een mooi shirt. Maar zoals al zoveel gezegd in dit topic, 75 euro is erg veel geld.
Ik was laatst naar Portsmouth - Manchester United geweest, en daar betaal je in de officiele fanshop 25 pond voor een shirtje (omgerekend 28-30 euro). Voor zo'n bedragen wil ik wel elk jaar een nieuw shirt kopen.
Bacchus
21 juni 2010, 10:41
Het is een mooi shirt. Maar zoals al zoveel gezegd in dit topic, 75 euro is erg veel geld.
Ik was laatst naar Portsmouth - Manchester United geweest, en daar betaal je in de officiele fanshop 25 pond voor een shirtje (omgerekend 28-30 euro). Voor zo'n bedragen wil ik wel elk jaar een nieuw shirt kopen.
Als PSV zulke bedragen hanteert zullen de verkoopcijfers ook omhoog schieten. Uiteindelijk resulterend in meer netto winst.
LeicesterPhoolies
21 juni 2010, 15:02
Laatst? 28 november 2009.... Da's niet bepaald 'laatst'.
HansAnders
21 juni 2010, 15:40
Laatst? 28 november 2009.... Da's niet bepaald 'laatst'.
Ik bedoelde dat dat niet tig jaar geleden was. Met laatst bedoelde ik dit seizoen. En in een seizoen veranderen de prijzen van shirtjes niet verrassend veel.
LeicesterPhoolies
21 juni 2010, 16:55
Ik bedoelde dat dat niet tig jaar geleden was. Met laatst bedoelde ik dit seizoen. En in een seizoen veranderen de prijzen van shirtjes niet verrassend veel.
Je kunt datzelfde shirt nu voor £ 4.99 kopen. Nieuwe prijzen voor het komend seizoen zijn nog niet bekend.
gunner1001
23 juni 2010, 01:05
mooi shirtje , maar ik ben gelukkig niet gek om er 75 euro er voor neer te leggen .
ze kunnen me rug op .
moet van 2 kanten komen hor .....
KoningAlexIV
23 juni 2010, 19:43
Je kunt datzelfde shirt nu voor £ 4.99 kopen. Nieuwe prijzen voor het komend seizoen zijn nog niet bekend.
Ja maar in Nederland zijn alle prijzen zo hoog :p Zelfs een Helmond Sport shirtje kost al 60 euro..
LeicesterPhoolies
24 juni 2010, 12:35
Ja maar in Nederland zijn alle prijzen zo hoog :p Zelfs een Helmond Sport shirtje kost al 60 euro..
Daar staat dan wel tegenover dat de prijs voor voetbalkaartjes wel een stuk goedkoper is dan hier.
Vedette
24 juni 2010, 15:55
Ik wil best wel eens een shirtje kopen, maar 75 euro vind ik toch iets te gortig.
BART96
24 juni 2010, 16:18
als ik nadenk dat hij 5 € duurder is geworden valt het mee,
maar als ik zie dat 'ie 75 € kost, ja dan vind ik het duur,
gelukkig ben ik bijna jarig en komt mn laatste rapport eraan.
Kevin Strootman
24 juni 2010, 17:35
idd. als je het prijskaartje ziet is het schrikken en ik vraag hem ook voor het rappot
The Joker
24 juni 2010, 18:11
Ben ik dan echt de enige die dat geen normaal rapportcadeautje vind? :confused:
HansAnders
24 juni 2010, 18:31
Ben ik dan de enige die geen rapport meer krijgt? :confused:
McGuigan
24 juni 2010, 18:46
Ben ik dan echt de enige die dat geen normaal rapportcadeautje vind? :confused:
Ik krijg niet eens rapport cadeautjes, alleen commentaar :p
Mark van Bommel
24 juni 2010, 19:17
Ik krijg niet eens rapport cadeautjes, alleen commentaar :p
Same here.
Vind het allemaal maar onzin, de stimulans moet uit het kind zelf komen, niet uit het geld/cadeau.
Disselbak
24 juni 2010, 23:28
kortom...je wilt populair doen....anders roep je niet dat je pappie veel geld verdient. patser:p
Disselbak
24 juni 2010, 23:29
Ben ik dan de enige die geen rapport meer krijgt? :confused:
ik deel rapporten uit en maak ze....telt dat ook?;)
kortom...je wilt populair doen....anders roep je niet dat je pappie veel geld verdient. patser:p
Wat jij wilt, dan zeg ik wel dat ik gewoon een cadeau van +/- 100 euro mag en mijn ouders heel arm zijn, als jij dat liever hebt. ;)
Kevin Strootman
25 juni 2010, 17:01
Same here.
Vind het allemaal maar onzin, de stimulans moet uit het kind zelf komen, niet uit het geld/cadeau.
oh.. nee bij mij was het meer gewoon zo van dat ze het erg leuk vonden voor me, ze boden me iets aan zo van misschien is dit wat voor je, als jij iets anders weet.. jij moet kiezen..
Dus ik bood weer aan op zon manier van.. nou een centje voor het nieuwe PSV shirt wat ik wil hebben zou niet verkeerd zijn:p, dan betaal ik em verder (laatste THUISshirt dateert uit 2007 ofzo dacht ik.
Dus toen was het gelijk zo van die krijgje. Niet dat ik me aangesproken voel, maar ik vroeg in ieder geval niet zo van ik wil dit je geeft dit klaar :D
Vedette
25 juni 2010, 17:58
ben ik dan de enige die geen rapport meer krijgt? :confused:
:D
Vedette
25 juni 2010, 17:59
Wat jij wilt, dan zeg ik wel dat ik gewoon een cadeau van +/- 100 euro mag en mijn ouders heel arm zijn, als jij dat liever hebt. ;)
Komt nog eens bij dat je toon niet eens vervelend was. Laten gaan joh. :);)
Disselbak
25 juni 2010, 18:30
*Edit Kronos; onnodig beledigende post weggehaald*
Máár....nieuwe thuisshirt vind ik erg fraai. He even kunnen wennen. Spreekt me wel aan. maar...natuurlijk veel te duur.
Kevin Strootman
26 juni 2010, 07:38
Misschien verzacht het nog een beetje dat wanneer je in de voor-inschrijving 5 euro etra betaald, je dit keer gratis nummer en naam achterop het shirt bedrukt krijgt+een gratis cap.
En misschien nog het meest verzachtend; het komt niet in de klauwen van Reker :J
Kronos
26 juni 2010, 18:13
Wat vind ik het nieuwe shirt prachtig, alleen al om de strepen op de achterkant. :cool:
BART96
26 juni 2010, 20:52
Wat vind ik het nieuwe shirt prachtig, alleen al om de strepen op de achterkant. :cool:
ik ook,
moet ook zeggen, hoe dom het ook klinkt, dit shirt straalt echt wat uit.
Bowden
30 juni 2010, 15:06
Belachelijke prijs. Productiekosten zijn misschien hooguit 5 eu ofzo. Beetje jammer. Nu wil bijna niemand zo'n shirtje, en voor zeg € 50 veul en veul meer.
Bacchus
1 juli 2010, 07:50
Dat vond ik ook dé reden om een koop te overwegen.
(Het overwegen is inmiddels achter de rug en de conclusie blijft dat het shirt gewoon echt veel te duur is.)
Kronos
1 juli 2010, 11:09
Hoeveel kostte het nieuwe uitshirt dan toen het een jaar geleden uit kwam?
The Joker
1 juli 2010, 11:15
€ 60,-.
Kronos
1 juli 2010, 11:19
€ 60,-.
Ah, ok..
Die prijsverhoging is dan inderdaad wel érg groot. Maar goed, we weten niet wie die prijs bepaald, doet PSV dat, of Nike? Dus met zwartepieten gaan gooien is nogal moeilijk..
Kevin Strootman
1 juli 2010, 12:35
Ah, ok..
Die prijsverhoging is dan inderdaad wel érg groot. Maar goed, we weten niet wie die prijs bepaald, doet PSV dat, of Nike? Dus met zwartepieten gaan gooien is nogal moeilijk..
Volgens mij was de oude op de psv site 70 of je moet een kindermaattje hebben..
ja..dat kan dus wel!!
klopt, vooral tieners bewijzen supporterschap aan de hand van shirtjes van de club ;)
Disselbak
1 juli 2010, 20:45
klopt, vooral tieners bewijzen supporterschap aan de hand van shirtjes van de club ;)
Dat zou kunnen, maar stellen dat elke PSV-supporter een wedstrijdshirt MOET hebben (gehad) vind ik gewoon onzinnig ;)
BART96
1 juli 2010, 20:49
mwa...
ik iig niet, vind me zelf niet meer supporter dan iemand die het niet heeft omdat ik het wel ga halen.
robpsv11
1 juli 2010, 21:55
daar ben ik het eigenlijk niet echt mee eens ik heb ook een shirt van Chelsea maar dan ben ik niet gelijk een grote fan van die club ;)
BART96
1 juli 2010, 22:02
daar ben ik het eigenlijk niet echt mee eens ik heb ook een shirt van Chelsea maar dan ben ik niet gelijk een grote fan van die club ;)
maar wij zijn dan ook maar 2 voorbeelden heh.
Voetballer24
1 juli 2010, 22:41
3 voorbeelden, ik heb ook een Monaco shirt maar ik ben ook geen fan van ze. Volg ze eerlijk gezegd niet eens. :D
KoningAlexIV
2 juli 2010, 01:32
3 voorbeelden, ik heb ook een Monaco shirt maar ik ben ook geen fan van ze. Volg ze eerlijk gezegd niet eens. :D
Nou dan heb ik hier nog een prachtig voorbeeld, want ik heb een shirt van AC Milan en Internazionale.
Kevin Strootman
3 juli 2010, 07:21
Ik kreeg vorig jaar een shirt van Chelsea van mn broer, (er is nu alweer een nieuwe) erg mooi. Maar ik ben eigenlijk voor Liverpool
SpinT5R
3 juli 2010, 10:09
Ach jongens..
Boek gewoon voor 3-400 euro een vakantie naar Turkije en koop daar een replica voor 15 a 20 euro...:rolleyes:
Geloof maar dat PSV net zoveel op een shirtje verdiend dan 3-4 jaar terug. Nike strijkt het grootste gedeelte op, en als die een verhoging doen, moet PSV mee.
Mijn laatst gekochte shirt is van 1998...mag wel weer dus :eek:
Kevin Strootman
3 juli 2010, 12:41
Als sommigen er zo fel op reageren.. goed ik snap het het hoeft niet persee, maar waarom zou je in 30 jaar niet eens wat geld over hebben voor een PSV shirtje ?:( trouwens.. ik loop er mee te koop op de training of in de zomer :cool: ik ben PSV fan. Dat versterkt het voor anderen (ja of niet maar waarom heb je dan gestemd in de verkiezingen? het was toch maar 1 stem:rolleyes:)
robpsv11
3 juli 2010, 13:55
Ik kreeg vorig jaar een shirt van Chelsea van mn broer, (er is nu alweer een nieuwe) erg mooi. Maar ik ben eigenlijk voor Liverpool
Ik heb deze:
https://www.soccershopusa.com/Images_Products/Adidas%20Chelsea%20Home%20Jersey%2007%2008.gif
Ach jongens..
Boek gewoon voor 3-400 euro een vakantie naar Turkije en koop daar een replica voor 15 a 20 euro...:rolleyes:
Geloof maar dat PSV net zoveel op een shirtje verdiend dan 3-4 jaar terug. Nike strijkt het grootste gedeelte op, en als die een verhoging doen, moet PSV mee.
Mijn laatst gekochte shirt is van 1998...mag wel weer dus :eek:
Als ik een PSV shirt koop koop ik geen neppe ;)
Bowden
5 juli 2010, 00:22
Beetje jammer dat het rode vlak aan de zijkant uitloopt naar een V. Verder denk ik dat de rode en witte banen van plaats hadden moeten wisselen.
robpsv11
6 juli 2010, 19:51
dat de rode en witte banen van plaats hadden moeten wisselen.
Dat is nog nooit geweest en dat zal denk ook niet echt staan
http://www.psv.nl/upload/7ce03a8b-1138-4ab9-9cc4-df0e621b459e_1011-DBOPSV4682.jpg
dat keepershirt is wel verschrikkelijk :eek:
deze vond ik de mooiste:
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ZkrJdwkssyQUNM:http://i110.photobucket.com/albums/n94/diepinho/seizoen%252008-09/Eerste%2520training/IMG_0043.jpg
Kronos
7 juli 2010, 11:01
[...]
dat keepershirt is wel verschrikkelijk :eek:
[...]
So zeg, dat ziet er inderdaad niet uit. :eek:
En ik maar denken dat de Nike-keeperstruitjes van het WK er al niet uitzagen..
Hij lijkt net een zebra die zich dagen niet heeft gewassen. :o
BART96
7 juli 2010, 11:56
Doen ze Isaksson grijs aan.:(
Geef die jongen nou een fel keepershirt zodat ie nog wat uitstraling heeft.
Mark van Bommel
7 juli 2010, 13:54
Doen ze Isaksson grijs aan.:(
Geef die jongen nou een fel keepershirt zodat ie nog wat uitstraling heeft.
Hij is ook een grijze muis.
Vind het op zich niet lelijk, maar die mouwen...:o
BART96
7 juli 2010, 14:14
Hij is ook een grijze muis.
Vind het op zich niet lelijk, maar die mouwen...:o
klopt,
maar een kleur zo als geel heeft gewoon meer uitstraling,
Zo ook met korte mouwen keepen: afgrijselijk.
BoydJS
7 juli 2010, 22:41
geef hem een oranje shirt, onze tijger in het doel:D
Kevin Strootman
10 juli 2010, 16:56
Ik vind het wel een mooi keepershirt, meerdere teams met Nike hebben dit soort keepersshirt. Al zou ik het liefst een rood shirt zien, dat is schijnbaar een kleur waar men moeite mee kan hebben.
vvchaam
10 juli 2010, 17:45
Ik vind het wel een mooi keepershirt, meerdere teams met Nike hebben dit soort keepersshirt. Al zou ik het liefst een rood shirt zien, dat is schijnbaar een kleur waar men moeite mee kan hebben.
tuurlijk hebben ze daar moeite mee als de rest van psv in rood-wit speelt:rolleyes:
Kevin Strootman
10 juli 2010, 19:40
tuurlijk hebben ze daar moeite mee als de rest van psv in rood-wit speelt:rolleyes:
En waarop baseer jij dat ??
Mark van Bommel
10 juli 2010, 20:09
En waarop baseer jij dat ??
Op het feit dat PSV's thuiskleding sinds jaar en dag in rood/wit is, waarschijnlijk....
Kevin Strootman
11 juli 2010, 11:56
Op het feit dat PSV's thuiskleding sinds jaar en dag in rood/wit is, waarschijnlijk....
Dat is niet echt het andwoord wat ik zocht op mijn vraagstelling.
Het ging er mij meer op dat als je als spits alleen op de keeper afgaat, rood een lastige kleur kan zijn. Het schijnt dat de kleur rood zorgt voor enige verwarring van het zicht.
Mark van Bommel
11 juli 2010, 12:34
Dat is niet echt het andwoord wat ik zocht op mijn vraagstelling.
Het ging er mij meer op dat als je als spits alleen op de keeper afgaat, rood een lastige kleur kan zijn. Het schijnt dat de kleur rood zorgt voor enige verwarring van het zicht.
Ja, felle kleuren geven verwarring.
Maar Isaksson zal nooit in een rood keeperspak mogen spelen, aangezien PSV in rood/wit speelt.
Kevin Strootman
12 juli 2010, 19:07
Maar Isaksson zal nooit in een rood keeperspak mogen spelen, aangezien PSV in rood/wit speelt.
Dat weet ik ook wel. Daarom blijf ik het er niet minder graag om zien ..
Het kwam ter sprake en gaat mij dus echt om die reactie op mijn reactie en nu dus de verwarring van rood en andere felle kleuren.
In mijn ogen moet dat niet onderschat worden.
KoningAlexIV
14 juli 2010, 19:55
Vergeet niet het uittenue, als PSV (met) uit(shirts) zou spelen zou het wel mogen toch?
Kronos
15 juli 2010, 10:20
Ik heb volgens mij nog nooit een keeper in een rood tenue gezien.
Maar ik ben het er wel mee eens dat grijs niet de kleur voor onze Isaksson is. Qua uitstraling is hij zelf al een grijze muis, dan moet je niet ook nog zo'n kleur aantrekken. Ik heb persoonlijk groen altijd een mooie kleur voor een keeperstenue gevonden, niet al te fel, maar het heeft toch een veel betere uitstraling dan grijs. Lijkt me prima voor Isaksson.
BART96
15 juli 2010, 12:54
ik keep zelfs in het zwart met roze.:o:o:o
Publicly Displayed Name
15 juli 2010, 20:42
ik keep zelfs in het zwart met roze.:o:o:o
Ik speel ook vaak in het roze:p.
Maar ik heb ook nog een geel-zwart, een zwart-goud en een grijs-zwart wedstrijdshirt. Lekker afwisselen dus:cool:
BART96
15 juli 2010, 20:50
Ik speel ook vaak in het roze:p.
Maar ik heb ook nog een geel-zwart, een zwart-goud en een grijs-zwart wedstrijdshirt. Lekker afwisselen dus:cool:
Doe maar luxe!:p
Publicly Displayed Name
15 juli 2010, 21:12
Doe maar luxe!:p
Tja, ik krijg ze van de club. Het zou onbeleefd zijn om ze dan niet te gebruiken:cool:
KoningAlexIV
16 juli 2010, 00:54
Of je doet het gewoon zó fel en blinkend dat iedere spits die Isaksson aan kijkt verblindt word door de blinkende kleuren :p Dan maakt het niet eens uit als Isaksson niet altijd goed speelt!
markjantjuh
17 juli 2010, 15:14
ik vind het shirt van de voorkant fantastisch, echt waar, maar van de achterkant.......
Kronos
17 juli 2010, 15:15
ik vind het shirt van de voorkant fantastisch, echt waar, maar van de achterkant.......
:confused:
De achterkant vind ik nou net prachtig, weer die strepen erop...
markjantjuh
17 juli 2010, 15:19
:confused:
De achterkant vind ik nou net prachtig, weer die strepen erop...
zonder de cijfers is het nog wel mooi, maar met rugnummers is het echt niet om aan te zien
*^*Marjolein*^*
19 juli 2010, 14:10
Vond het zaterdag erg mooi om te zien.
BART96
19 juli 2010, 14:35
Heb het,
lange mouwen met achterop Lens!:cool:
jaripsv
3 augustus 2010, 08:40
Gewoon een mooi tenue!:D
jorisjeh
3 augustus 2010, 11:48
ik moest er nog wel even aan wennen maar dat had ik ook met het uit-shirt maar het is mooi dat psv nu niet alleen op het uitshirt maar ook op het thuisshirt de brabantse vlag heeft
Dries Mertens
21 augustus 2011, 21:24
Volgend seizoen weer een nieuw thuisshirt toch?
Hoop dat het enigszinds hetzelfde blijft als de huidige die ik erg mooi vind!
Publicly Displayed Name
21 augustus 2011, 23:27
Volgend seizoen weer een nieuw thuisshirt toch?
Hoop dat het enigszinds hetzelfde blijft als de huidige die ik erg mooi vind!
Momenteel hebben we inderdaad een prachtig thuistenue, maar het komende thuis- en uittenue zal een speciale jubileumeditie worden vanwege het honderdjarig bestaan van PSV! :) (kan niet lelijk worden, ik hoop op gouden tintjes).
Dries Mertens
22 augustus 2011, 12:53
Momenteel hebben we inderdaad een prachtig thuistenue, maar het komende thuis- en uittenue zal een speciale jubileumeditie worden vanwege het honderdjarig bestaan van PSV! :) (kan niet lelijk worden, ik hoop op gouden tintjes).
Owja je hebt gelijk.
Idd goude tinten, maar niet alles goud, gewoon rood-witte strepen en maybe een ander embleem voor dat jaar (netals Groningen heeft).
ferry78
22 augustus 2011, 22:03
Ik zag bij mijn broer het nieuwe ajakkes shirt liggen en wat ik daar wel mooi aan vond was dat ze op de achterkant alle logo's van ajakkes hebben geplaatst. Misschien een idee voor het jubelium shirt
Dries Mertens
22 augustus 2011, 22:08
Ik zag bij mijn broer het nieuwe ajakkes shirt liggen en wat ik daar wel mooi aan vond was dat ze op de achterkant alle logo's van ajakkes hebben geplaatst. Misschien een idee voor het jubelium shirt
Niets mooi aan Ajakkes!:braak:
Overigens heeft PSV maar 2 verschillende logo''s gehad??
robpsv11
22 augustus 2011, 22:33
Nee wij gaan geen ideeën jatten van ajaks, wij kunnen veel beter.
JCS
23 augustus 2011, 01:38
Momenteel hebben we inderdaad een prachtig thuistenue...
Tja, ik ben niet zo'n fan van streepjes. Ik vond het 'rood met een beetje wit' altijd mooier, maar wellicht ben ik gevormd door mijn jeugd :).
Nee wij gaan geen ideeën jatten van ajaks, wij kunnen veel beter.
(Y)
Jackal06
23 augustus 2011, 10:44
Tja, ik ben niet zo'n fan van streepjes. Ik vond het 'rood met een beetje wit' altijd mooier, maar wellicht ben ik gevormd door mijn jeugd :).
ik weet niet vind die streepjes ook wel wat hebben :p behalve bij bakkal en bouma dan :puh:
vvchaam
24 augustus 2011, 00:06
Niets mooi aan Ajakkes!:braak:
Overigens heeft PSV maar 2 verschillende logo''s gehad??
3 toch? die met die gloeilamp, het huidige psv logo met een cirkel om de letters psv en het logo van nu?
Dries Mertens
25 augustus 2011, 22:58
3 toch? die met die gloeilamp, het huidige psv logo met een cirkel om de letters psv en het logo van nu?
Dat zou gerust eens kunnen, heb niet zo'n super goede historie in mijn bolleke.:p
Libaboy
2 december 2011, 11:35
thijsslegers thijsslegers
#psv heeft het jubileumshirt al klaar. Is dit iets voor het volgende jubileum. tinyurl.com/c8u46g4 dank #sportnext @vdwaal @gijsbregt
Basic Instinct
2 december 2011, 19:33
thijsslegers thijsslegers
#psv heeft het jubileumshirt al klaar. Is dit iets voor het volgende jubileum. tinyurl.com/c8u46g4 dank #sportnext @vdwaal @gijsbregt
????http://www.sportnext.nl/berichten/20111129_fans_van_olympique_marseille_ontwerpen_wedstrijdshirt_via_facebook
?????
Wat heeft Olympique Marseille en addidas met PSV jubileumshirt te maken? Of, heb ik iets gemist?
Libaboy
3 december 2011, 16:58
Ging mij erom dat hij zei dat het jubileumshirt al klaar ligt. Maar hij zegt dat PSV de volgende keer zoals Marseille de supporters moet laten beslissen.
Disselbak
10 december 2011, 09:48
Ging mij erom dat hij zei dat het jubileumshirt al klaar ligt. Maar hij zegt dat PSV de volgende keer zoals Marseille de supporters moet laten beslissen.
...als ze dat erder gedaan zouden hebben, waren we nooit opgescheept met die theedoek :)
aalst4psv
12 december 2011, 13:04
...als ze dat erder gedaan zouden hebben, waren we nooit opgescheept met die theedoek :)
Niks mis met dit shirt
Jackal06
12 december 2011, 18:40
Niks mis met dit shirt
Eensch heb het al eerder gezegd maar achteraf vind ik die "theedoek" best meevallen
aalst4psv
12 december 2011, 19:09
Eensch heb het al eerder gezegd maar achteraf vind ik die "theedoek" best meevallen
Op de uitgelekte foto's zag het er idd erger uit.
Ralf Edström
14 december 2011, 21:51
Hou op, schei uit jullie, dit is het meest waardeloze uitshirt ooit. Zeker voor deze tijd.
Mikasa
15 december 2011, 08:30
Ik wilde het van de week al zeggen, maar kan het nu echt niet laten: het gaat hier toch niet om het uitshirt, maar om het thuisshirt? Ik raak er van in de war. :D
aalst4psv
15 december 2011, 22:01
Ik wilde het van de week al zeggen, maar kan het nu echt niet laten: het gaat hier toch niet om het uitshirt, maar om het thuisshirt? Ik raak er van in de war. :D
sjuust
Kruspe
24 januari 2012, 21:55
Volgens een insider is dit het nieuwe shirt:
Ik weet niet of ik het lelijk of mooi vind. Het heeft iets, maar of dat afstotelijk is? Ik denk het niet... Even wennen.
http://img3.imageshack.us/img3/6118/img20120121wa0001.jpg
http://img716.imageshack.us/img716/9907/39842936839258317686110.jpg
Barca thuis ziet er ook vet uit, ondanks dat ik het niet direct met Barca associeer:
http://www.footballshirtculture.com/images/fbfiles/images/photo_maillot_barcelone_12_13.JPG
Wel allebei dezelfde mouwen (een band aan het uiteinde), ronde kraag etc. Ik denk dat 'ie wel echt is.
The Joker
24 januari 2012, 22:02
Barcelona thuis is lelijk. Zo hoort een Barca shirt niet te zijn.
En ik vind 't nieuwe PSV-shirt wel aardig, maar zou er niet een jubileumshirt komen? Dan lijkt mij wat meer goud enzo logischer. Dit is precies het shirt van 2 jaar geleden, met een brabants-mouwtje. Ik geloof er niks van.
Kruspe
24 januari 2012, 22:13
En ik vind 't nieuwe PSV-shirt wel aardig, maar zou er niet een jubileumshirt komen? Dan lijkt mij wat meer goud enzo logischer. Dit is precies het shirt van 2 jaar geleden, met een brabants-mouwtje. Ik geloof er niks van.
Mwaa dat valt wel mee hoor. Een ronde hals ipv een kraag, een compleet rode achterkant, de nieuwe mouwen. In principe al meer verandering dan normaal in een thuisshirt. :p
Penalty
24 januari 2012, 22:18
Dat goud kan nog in de opdruk van het rugnummer en de spelersnaam terugkomen. En mogelijk de opdruk: Landskampioen 2011-2012.;)
Gewoon PSV
25 januari 2012, 09:02
Volgens een insider is dit het nieuwe shirt:
Ik weet niet of ik het lelijk of mooi vind. Het heeft iets, maar of dat afstotelijk is? Ik denk het niet... Even wennen.
http://img3.imageshack.us/img3/6118/img20120121wa0001.jpg
http://img716.imageshack.us/img716/9907/39842936839258317686110.jpg
Barca thuis ziet er ook vet uit, ondanks dat ik het niet direct met Barca associeer:
http://www.footballshirtculture.com/images/fbfiles/images/photo_maillot_barcelone_12_13.JPG
Wel allebei dezelfde mouwen (een band aan het uiteinde), ronde kraag etc. Ik denk dat 'ie wel echt is.Ik mag hopen dat het shirt wat roder is dan het lijkt, ik hoop dat het oude logo er trouwens nog opkomt.
En Barcalona, ik dacht dat het een uitshirt was tot dat Joker zei dat het een thuisshirt is
Bacchus
25 januari 2012, 09:10
Ik zie dat ik het huidige thuisshirt nog even dien te halen. Met dit shirt ga ik niet lopen.
Ik vind het mooier als de strepen doorlopen. Een effen achterkant (of met een groot vlak, zoals in de europeese wedstrijden) vind ik niet zo mooi.
Ruud
25 januari 2012, 09:44
Ik zie dat ik het huidige thuisshirt nog even dien te halen. Met dit shirt ga ik niet lopen.
Ik vind het mooiers als de strepen doorlopen. Een effen achterkant (of met een groot vlak, zoals in de europeese wedstrijden) vind ik niet zo mooi.idd ik vind hem spuug lelijk, een van de lelijkste thuisshirt
Kronos
25 januari 2012, 10:25
Voorkant is niet zoveel mis mee (de kleur zal in het echie roder zijn, lijkt me), maar waarom in godsnaam geen strepen op de achterkant? Dat hoort er gewoon bij, mijns inziens. Dat vond ik de grootste verbetering bij het huidige shirt, ik zie niet in waarom ze dat nu weer ongedaan willen maken.
robpsv11
25 januari 2012, 10:50
En de negatieve reacties over een shirt stromen al weer binnen, en dan zul je weer zien dat volgend seizoen er weer bijna iedereen in rondloopt. Ik ga hem in ieder geval kopen.
Maar dat shirt van Barcelona, als dat het thuisshirt is dan weet ik niet wat er mis is met die ontwerpers
Davitamonnetje
25 januari 2012, 11:09
Vindt het een beetje cheap lijken. Beetje zo'n namaakshirt die je in Turkije zou kunne kopen.
Daarbij koop ik nooit voetbal tenues. Ik weiger 75 - 100 euro neer te leggen voor een stukje stof.
Bacchus
25 januari 2012, 12:45
En de negatieve reacties over een shirt stromen al weer binnen, en dan zul je weer zien dat volgend seizoen er weer bijna iedereen in rondloopt. Ik ga hem in ieder geval kopen.
Maar dat shirt van Barcelona, als dat het thuisshirt is dan weet ik niet wat er mis is met die ontwerpers
Jij gelooft echt dat ik het uitshirt ook heb gekocht, ondanks dat ik riep dat 't foeilelijk was? U-huh! (Y)
PerfectPSV
25 januari 2012, 12:54
Jij gelooft echt dat ik het uitshirt ook heb gekocht, ondanks dat ik riep dat 't foeilelijk was? U-huh! (Y)
Dat prachtige blauw-zwarte shirt? Ik vind hem mooier dan de andere uitshirts..
Bacchus
25 januari 2012, 12:57
U mist het punt.
Ruud
25 januari 2012, 14:17
ook mooier dan die in mijn avatar of hoe dat plaatje ook heet
Mikasa
26 januari 2012, 08:42
ook mooier dan die in mijn avatar of hoe dat plaatje ook heet
In mijn optiek is dat (in je avatar) het mooiste uitshirt van PSV.
robpsv11
26 januari 2012, 16:02
Je voelt je wel direct aangesproken zeg :p Ik zeg BIJNA iedereen