View Full Version : Go Ahead Eagles
Sjoerd93
18 mei 2010, 17:31
Zo'n mooie club, zo dicht bij promotie, maar toch nog geen eigen topic:
http://www.webklik.nl/user_files/2009_09/65322/150px-Go_Ahead_Eagles1.png
jwsluiter
20 juli 2010, 17:20
en toch zeker een club die komend seizoen hoge ogen gaat gooien
LeicesterPhoolies
20 juli 2010, 17:22
En in Engeland lachen ze zich elke keer een breuk als ze de naam lezen...
Want zeg nou zelf, Ga Vooruit Adelaars????
Vedette
20 juli 2010, 21:20
Maar ja, waar zouden ze de naam lezen? Alsof ze de Jupiler League daar zo goed in de gaten houden... :p
Bats1903
21 juli 2010, 10:23
En in Engeland lachen ze zich elke keer een breuk als ze de naam lezen...
Want zeg nou zelf, Ga Vooruit Adelaars????
Dat zelfde idee heb ik altijd bij de Verenigde Westelijke Hammen.
LeicesterPhoolies
21 juli 2010, 10:31
Dat zelfde idee heb ik altijd bij de Verenigde Westelijke Hammen.
Gek genoeg is Engels de voertaal in het land van West Ham (overigens een wijk in London, net zoals Tottenham, Chelsea, Fulham en een paar op lager niveau acterende clubs), maar niet in het land van de Adelaars.
(van wiki)
Toponomy
A settlement in the area named Ham is first recorded as Hamme in an Anglo-Saxon charter of 958 and then in the 1086 Domesday Book as Hame. The earliest recorded use of West Ham, as distinct from East Ham, is in 1186 as Westhamma. It is formed from Old English 'hamm' and means 'a dry area of land between rivers or marshland', referring the location of the settlement within boundaries formed by the rivers Lee, Thames and Roding and their marshes.[2]
Leuk geprobeerd.
Bats1903
21 juli 2010, 11:36
Gek genoeg is Engels de voertaal in het land van West Ham (overigens een wijk in London, net zoals Tottenham, Chelsea, Fulham en een paar op lager niveau acterende clubs), maar niet in het land van de Adelaars.
(van wiki)
Leuk geprobeerd.
Weet ik, maar ik kon het toch niet laten.