PDA

View Full Version : Roy Beerens

KoningAlexIV
15 november 2008, 13:04
In zijn tweede contractjaar bij SC Heerenveen maakt Roy Beerens indruk. De vleugelaanvaller werd na zijn goede spel in de UEFA Cup tegen AC Milan zelfs door Italiaanse media aan de Milanese grootmacht gelinkt. De oud-PSV'er blijft kalm onder de situatie. Hij droomt van een carrière in Spanje, maar blijft ook graag in Friesland. "De levensstijl spreekt me aan en de Spaanse competitie is één van de sterkste ter wereld", vertelt de dribbelaar zaterdagmorgen op het digitale thuis van OnsOranje. "Spanje heeft me van jongs af aan al geboeid. Een voorkeur voor een club heb ik echter niet. Maar laat duidelijk zijn dat ik eerst wil slagen bij SC Heerenveen. Momenteel ontwikkel ik me goed en ik hoop die lijn door te trekken. Ik ben in ieder geval hard op weg om iets moois neer te zetten in Heerenveen.”

Een hamstringblessure, opgelopen in de wedstrijd tegen Vitesse, maakte eind oktober plotseling een einde aan zijn goede reeks. "Dat kwam hard aan, juist omdat ik zo goed bezig was. Ik dacht alleen de wedstrijd tegen AZ te missen, maar in aanloop naar het UEFA Cup-duel met VfL Wolfsburg kreeg ik een terugslag. Daardoor kon ik een streep zetten door de trip naar Duitsland en ook het treffen met ADO Den Haag.”

Ondanks een contract tot medio 2010 hebben er met zijn Friese werkgever nog geen gesprekken plaatsgevonden over een langer verblijf. Beerens, die in de selectie van Nederland B zit, sluit een contractverlenging niet uit. "SC Heerenveen is een fantastische club en zou de beste papieren hebben", vervolgt de twintigjarige Brabander. "Een andere mogelijkheid is misschien Ajax. Verder niets. Nee, ook PSV niet. Dat lijkt me bijna uitgesloten. Ze hebben me definitief verkocht en het zou raar zijn als ik daar snel terug keer. Al blijft het een wens om ooit weer bij PSV te voetballen.”

Afgelopen woensdag maakte Beerens zijn rentree, in het bekerduel met de amateurs van Haaglandia. Beerens hoopt de komende tijd de draad weer te kunnen oppakken. "Ik voel dat ik momenteel een belangrijke pion ben. Ik laat mooi spel zien, geef assists en pik m’n doelpuntjes mee. Er gaat veel dreiging van me uit, maar soms gaat dat gepaard met te weinig rendement", aldus Beerens.

Ik denk dat de speler Beerens hier hoort, want hij heeft bij PSV niet echt gepresteerd ;) Maar ik snap niet als je ooit terug bij PSV wilt komen dat je dan eerst nog naar Ajax zou willen! Een beetje PSV'r weet dat Ajax geen optie mag zijn om naar te vertrekken. Dan nog liever Feyenoord, AZ of FC Eindhoven!

Juul
15 november 2008, 13:07
Ik vond dat hij bij PSV niet zo'n hele goede indruk had gemaakt.
Bij SC Heerenveen doet hij het daarentegen geweldig!

Perzian
15 november 2008, 19:30
Ik denk omdat Ajax nadrukkelijk met vleugelspelers speelt, vandaar dat hun spel in Nederland toch het best bij hem zou passen. Maar misschien moet PSV hem maar ff heel zachtjes zeggen dat hij zijn contract niet moet verlengen bij Heerenveen en dat er dan wel plaats voor hem zou kunnen zijn. ;) Zolang hij maar niet te duur is, laten we wel wezen, veel slechter dan ons huidige materiaal kan hij niet zijn.

Bacchus
15 november 2008, 22:19
Bij PSV maakte hij geen beste indruk en tegen PSV (in een NEC-shirt) misdroeg hij zich tegen zijn oud ploeggenoten. Sindsdien heb ik geen enkele sympathie voor die jongen.
Van mij mag hij lekker blijven ballen bij de subtoppers.

Davitamonnetje
16 november 2008, 00:36
Bij PSV maakte hij geen beste indruk en tegen PSV (in een NEC-shirt) misdroeg hij zich tegen zijn oud ploeggenoten. Sindsdien heb ik geen enkele sympathie voor die jongen.

Amen!

Basrabat
16 november 2008, 12:06
Davitamonnetje , je moet de kleuren van je handtekening aanpassen , zie nu allen maar OZCMUR. Ontopic = Wat een bullshit , die hele kerel gaat maar lekker naar Ajax, als je zo over je oude ploeg praat en je daar tegenover gedraagt. En btw , deze man verdient het niet eens om op dit forum te staan :S

Goodfella
17 november 2008, 16:12
Hij speelde de linksback van PSV vorig jaar ander aardig zoek Basrabat. ;)

Puur naar zijn kwaliteiten kijkend kun je niet anders dan toegeven dat het zeker een speler met potentie was geweest voor PSV. Kijkend naar zijn gedrag, wat Bacchus ook al aanhaalde, in het shirt van NEC: Dat ging eigenlijk gewoon te ver.

Ik denk niet dat Roy Beerens de top ooit nog gaat halen, die blijft lekker á la Jonas Kolkka op de buiten-posities spelen bij subtoppers.

PSV4live
19 november 2008, 13:36
Is het niet wat om Roy Beerens en tevens Rens van Eijden weer terug te halen bij PSV?

Carlos®
20 november 2008, 16:45

helemaal mee eens.

Coen Dillen
20 november 2008, 22:26
Is het niet wat om Roy Beerens en tevens Rens van Eijden weer terug te halen bij PSV?

Nee, v. Eijden misschien aan het einde van het seizoen maar vind hem lang nog niet altijd een sterke indruk maken. Beerens niet vanwege de hierboven beschreven redenen.

Chris de Jong
21 november 2008, 13:23
Beerend komt te kort voor het niveau PSV. Bij Heerenveen een leuke speler waar hij nog steeds erg wisselvallig is. Soms zit daar dus ook een hele goede wedstrijd bij, maar hij speelt soms ook als een natte krant. Dit soort spelers voegen niets toe en heb je met Amrabat een speler met veel meer potentie. Rens van Eijden is er nog lang niet en heeft de tijd nog nodig. Is niet erg, want hij is nog jong.

KoningAlexIV
29 november 2008, 19:02
helemaal mee eens.

Haha, heeft iemand nog een filmpje van die overtreding van da Costa op Beerens? :D Hij was echt eropuit om PSV terug te pakken die Beerens.

El Barco III
30 november 2008, 12:37
Beerens speelt altijd extra goed tegen PSV. De rest van de wedstrijden is maar gewoon. Daarnaast laat hij zien geen enkel respect te hebben voor de club die hem opgeleid heeft.

Hij heeft voor mij dan ook afgedaan!!

Bacchus
30 november 2008, 12:52
Beerens speelt altijd extra goed tegen PSV. De rest van de wedstrijden is maar gewoon. Daarnaast laat hij zien geen enkel respect te hebben voor de club die hem opgeleid heeft.

Juist. Vervelende kleuter.

Perzian
30 november 2008, 14:32

Hij toont in mijn ogen juist altijd heel veel respect tegenover PSV. Hij heeft ook vaker in interviews aangegeven dolgraag terug naar PSV te willen en dat zijn doel is ooit in PSV 1 te spelen. Hij acht het alleen voorlopig niet echt realistisch gezien ze hem kort geleden hebben laten gaan. Waaruit blijkt volgens jou dat die respectloos is dan?

Mocro
30 november 2008, 16:20
Hij toont in mijn ogen juist altijd heel veel respect tegenover PSV. Hij heeft ook vaker in interviews aangegeven dolgraag terug naar PSV te willen en dat zijn doel is ooit in PSV 1 te spelen. Hij acht het alleen voorlopig niet echt realistisch gezien ze hem kort geleden hebben laten gaan. Waaruit blijkt volgens jou dat die respectloos is dan?

Hij gaat net zo graag naar Ajax, Feyenoord of AZ hoor. Het is maar wie het eerst interesse in hem gaat tonen. Dat garandeer ik je. Dat overdreven juichten bij NEC toen. Ook gisteravond weer met zijn vuistje lachen. Het kan en het mag best. Het waren ook goede goals. Een echte prof moet altijd 110% geven. Hij moet niet minder spelen omdat het tegen zijn oude club is. Maar als je echt een clubhart hebt, dan doet het je pijn om jouw oude club zo te zien. Dat zie ik niet terug. Respect tonen doe je net als Makaay vandaag tegen zijn oude club Vitesse.

Perzian
30 november 2008, 16:28
Hij gaat net zo graag naar Ajax, Feyenoord of AZ hoor. Het is maar wie het eerst interesse in hem gaat tonen. Dat garandeer ik je. Dat overdreven juichten bij NEC toen. Ook gisteravond weer met zijn vuistje lachen. Het kan en het mag best. Het waren ook goede goals. Een echte prof moet altijd 110% geven. Hij moet niet minder spelen omdat het tegen zijn oude club is. Maar als je echt een clubhart hebt, dan doet het je pijn om jouw oude club zo te zien. Dat zie ik niet terug. Respect tonen doe je net als Makaay vandaag tegen zijn oude club Vitesse.

Naja dat zien we dan anders, ik erger me er niet aan. Dat we verliezen en dat hij scoort ligt gewoon aan ons slechte spel. Dat hij PSV van hun ongelijk wil bewijzen dat ze hem laten gaan is zijn goed recht. Hij heeft overigens gezegd dat Ajax ook bij hem past vanwege hun spelwijze met vleugelspitsen. Maargoed, ik vind hem allemaal wel erg begrijpelijk. Aissati heeft ook altijd geroept dat PSV zijn club is, maar als je eenmaal geen speeltijd kijkt MOET je wel verder kijken. Clubhart is een ding maar je moet toch aan je ontwikkeling denken. Ben een beetje aan het afdwalen maar het komt er op neer dat ik me niet erger aan Roy Beerens.

Davitamonnetje
30 november 2008, 20:58
Tuurlijk mag hij twee keer scoren tegen ons maar ik denk dat de meesten hier met name terug denken aan de periode dat wij hem verhuurd hadden aan NEC. Die wedstrijd was hij een etter eerste klas en toonde geen enkel graantje respect voor zijn eigenlijke werkgever in het onderlinge duel.

Vind het een aardige speler verder, moet het met name van zijn snelheid hebben. Maar laat er geen traan over dat we hem hebben laten gaan, hij wou weg.

olepsv
1 december 2008, 00:20
Ik snap wel waar jullie het over hebben.Maar vergeten jullie niet dat Beerens toen 17 jaar was.En welke puber van 17 die wil zich zelf niet bewijzen en kan daar wel eens in overdrijven.Er word verwacht van je dat je een man bent maar eigenlijk ben je nog gewoon een kind.En kan je nog niet echt met emoties en kritiek omgaan.
Ik vind dat hij zich heel goed ontwikkeld en zie ook echt verschil van 2 jaar geleden.En zelf verwacht ik hem of hoop ik hem nog eens te zien in ons stadion als speler natuurlijk.
Maar goed ieder zijn eigen mening.

Proud of PSV
1 december 2008, 00:31
Beerens zal wel naar Ajax gaan, alle iritante voetballers gaan naar Ajax:)

KoningAlexIV
5 december 2008, 18:39
Beerens zal wel naar Ajax gaan, alle iritante voetballers gaan naar Ajax:)

Nou ik vond Aissati bij PSV echt niet irritant, dat hij naar Ajax ging, dát vond ik irritant.

De Bouterbaas
5 december 2008, 21:27
Vond Aissati een huilebalk, ook bij PSV. De tijd zal leren wie er gelijk heeft, de trainers die 'm niet opstelden, of Aissati.

Disselbak
6 december 2008, 07:13
Tuurlijk mag hij twee keer scoren tegen ons maar ik denk dat de meesten hier met name terug denken aan de periode dat wij hem verhuurd hadden aan NEC. Die wedstrijd was hij een etter eerste klas en toonde geen enkel graantje respect voor zijn eigenlijke werkgever in het onderlinge duel.

...en voor de supporters van PSV....door zijn middelvinger op te steken naar het vak!! Misselijk jong!

CNG MrKrateos
15 januari 2009, 17:56
Maar wel een zeer goede speler.....

Zilte1983
12 februari 2009, 12:27
Goeie voetballer en zeer zeker niet irritant. Hopelijk ooit goed genoeg om terug te keren.

Bacchus
12 februari 2009, 13:28
Goeie voetballer en zeer zeker niet irritant. Hopelijk ooit goed genoeg om terug te keren.
Zeer zeker niet irritant...

Wahahaa!! :D

Jan-Willem Hofkes
18 februari 2009, 19:10
Kan best zijn dat Beerens zich niet zo netjes heeft gedragen (dit is in principe niet goed te praten) maar zou dit geen reactie geweest kunnen zijn op het publiek misschien moeten zij zich afvragen waarom er zo weinig jonge spelers doorkomen bij PSV. Wuijtens (19 jaar) een spelend in een slecht draaiend elftal werd elders op het forum ook al regelmatig afgebrand. Nogmaals zijn gedrag op dat moment wellicht niet goed te praten maar wat mij betreft mag hij ouder wijzer en beter geworden terugkomen.

Pesso psv
19 februari 2009, 19:24
Roy Beerens zie ik graag terug komen. Hij is enorm gegroeit bij Heerenveen. Zijn volgende stap moet hoger zijn. Ontwikkeling zou bij psv nu beter voor hem zijn. Ik geloof wel in hem. Ik heb het gevoel als hij terug zou komen dat hij een vaste waarde voor psv kan zijn. Dit melde de Telegraaf paar dagen geleden. De belangstelling voor Beerens is pikant, omdat hij zijn opleiding bij PSV genoot. De Brabander koos in 2007 voor SC Heerenveen, omdat hij daar meer perspectief zag. "Dat PSV me toen liet gaan is goed voor me geweest en daar ben ik de club nog steeds dankbaar voor. Net als iedere jonge voetballer wil ik ooit voor een Nederlandse topclub spelen. Voor PSV sta ik natuurlijk altijd open", aldus Beerens. Dat hij zelf graag terug komt is duidelijk.

Seki
21 februari 2009, 04:02

Eén incidentje is voor veel mensen al genoeg reden om iemand een leven lang te haten. Dat kan. Het is datzelfde gebrek aan vergevingsgezindheid waardoor Joegoslavië jarenlang in oorlog is geweest en er na jaren en jaren nog altijd conflicten in het Middenoosten zijn. Als wij straks aan onze kinderen vertellen 'Beerens, dat is een schoft, want hij stak op 17-jarige jongen zijn middelvinger naar ons op', dan gaan je kinderen nog denken dat hij een misdaad heeft begaan ook.

Degene die nooit fouten maakt in zijn leven moet nog worden uitgevonden. Laat die jongen dus lekker terugkeren en aantonen dat hij een meerwaarde is voor PSV, los van al die onzin die er telkens bij wordt gehaald.

dhrwobo
21 februari 2009, 19:13
Van mij mag deze topic verplaatst worden naar de huidige PSV'ers haha. Hij doet het meer dan prima bij Heerenveen. Enorm mooie acties en veel gevaar vanuit de flank. Terughalen naar Eindhoven!

CNG MrKrateos
21 februari 2009, 20:37
Hij heeft weer een goaltje meegepikt tegen willem II

D.C
23 februari 2009, 16:16
ik zie bij Beerens veel gelijkenissen met Robben. Dzelfde '''huppel'' dribbel en hij heeft scorend vermogen. Dat hij snel naar PSV mag komen!

philips1976
27 februari 2009, 13:45
Beerens: "PSV is bang voor ons"
27 februari 2009

Na het Europese geweld van de afgelopen dagen, gaat vanavond het vizier weer op de Eredivisie. In Eindhoven staat de kraker op het programma tussen PSV en SC Heerenveen, de teams die gedeeld vierde staan in de Eredivisie. En SC Heerenveen gaat voor de zege, zegt aanvaller Roy Beerens op de website van zijn club.

"We willen een tik uitdelen zodat de druk bij PSV komt te liggen. De afgelopen jaren moesten we vanuit een achterstand terug komen. Dat ligt ons niet, want dan gaat het op een gegeven moment fout", weet hij. Volgens Beerens kan zijn ploeg moed putten uit de eerste confrontatie dit seizoen tussen beide teams, toen PSV met pijn en moeite een gelijkspel uit het vuur sleepte (2-2). "Thuis hebben we laten zien dat we voetballend niet voor hen onder doen. PSV is bang voor ons. Ze hadden liever een potje tegen, met alle respect, Willem II of Sparta gespeeld."

Kwalitatief doen PSV en Heerenveen weinig voor elkaar onder, denkt Beerens. "Maar PSV heeft Afellay. Hij kan het verschil maken. Ik heb in de jeugd van PSV met Afellay samen gespeeld. Als hij het op de heupen heeft, is hij niet te stoppen."

Zelf zal Beerens vermoedelijk vooral te maken krijgen met Carlos Salcido, de linksback van de Eindhovense ploeg. "Salcido is een sterke jongen, een echte verdediger. Het zal geen makkelijke avond worden, maar dat geldt voor ons allemaal. We zullen top moeten spelen om PSV te verslaan", besluit de vleugelaanvaller

zal me benieuwen hoe hij speelt vanavond

Pesso psv
27 februari 2009, 18:26
Roy Beerens zie ik graag terug komen. Hij is enorm gegroeit bij Heerenveen. Zijn volgende stap moet hoger zijn. Ontwikkeling zou bij psv nu beter voor hem zijn. Ik geloof wel in hem. Ik heb het gevoel als hij terug zou komen dat hij een vaste waarde voor psv kan zijn. Dit melde de Telegraaf paar weeken geleden. De belangstelling voor Beerens is pikant, omdat hij zijn opleiding bij PSV genoot. De Brabander koos in 2007 voor SC Heerenveen, omdat hij daar meer perspectief zag. "Dat PSV me toen liet gaan is goed voor me geweest en daar ben ik de club nog steeds dankbaar voor. Net als iedere jonge voetballer wil ik ooit voor een Nederlandse topclub spelen. Voor PSV sta ik natuurlijk altijd open", aldus Beerens. Dat hij zelf graag terug komt is duidelijk. Nu is hij nog betaalbaar. Maar als hij nog langer bij Heerenveen blijft en hij blijft zich goed ontwikkelen dan word hij mechien straks te duur. Dus zie ik hem graag komen;)

KoningAlexIV
27 februari 2009, 18:58
zal me benieuwen hoe hij speelt vanavond

Ik denk héél erg gedreven omdat hij denk ik het liefst PSV kapot speelt in zijn eentje. Ik vind zulke uitspraken een beetje, dom zoals ik ben er 100% ervan overtuigd dat wij gaan winnen of: PSV is bang voor ons. PSV draait op matig niveau, maar ze doen net alsof PSV vergaande glorie is. Op papier zijn Ajax en PSV nog steeds topploegen.

Sventastic
28 februari 2009, 08:22
Dus zie ik hem graag komen;)

Ik totaal niet....vind het een naar mannetje, met iets teveel praatjes en zelfoverschatting. Hou niet zo van dat soort typetjes.

Pesso psv
28 februari 2009, 14:10
Ik totaal niet....vind het een naar mannetje, met iets teveel praatjes en zelfoverschatting. Hou niet zo van dat soort typetjes.

Natuurlijk respecteer ik jou mening;)
Ik vind het wel meevallen zijn over zijn teveel praatjes .
(zelfoverschatting) vind ik ook niet. Hij hoort bij de betere spelers van Heerenveen .En hij wil graag terug naar psv. En is nog jong hij kan nog veel leren.;)

Sventastic
28 februari 2009, 18:41
En is nog jong hij kan nog veel leren.;)

o.a. hoe hij respectvol omgaat met supporters van de club die hem gemaakt heeft tot wat ie is?? ;)
Nee...Beerens is een leuke speler voor clubs als Heerenveen, maar niet de topper die we in Eindhoven nodig hebben. We moeten geen genoegen willen nemen met Nederlandse middelmaat, zeker niet als we uit onze huidige slop willen komen

CNG MrKrateos
3 maart 2009, 18:41
o.a. hoe hij respectvol omgaat met supporters van de club die hem gemaakt heeft tot wat ie is?? ;)
Nee...Beerens is een leuke speler voor clubs als Heerenveen, maar niet de topper die we in Eindhoven nodig hebben. We moeten geen genoegen willen nemen met Nederlandse middelmaat, zeker niet als we uit onze huidige slop willen komen

Ik geloof niet dat hij een middelmaat is. Hij heeft veel goals, én over het algemeen is hij de spelmaker (op Pranjic na dan) van Heerenveen, toch? En Heerenveen doet het niet slecht. Daarnaast wil hij naar PSV, is het een gezonde hollandse jongen en geloof ik dat hij nog veel kan leren, en mooie combo's kan maken met de andere creativelingen in de selectie. Nogmaals; ik zie hem graag komen!

KoningAlexIV
7 maart 2009, 19:56
Ik geloof niet dat hij een middelmaat is. Hij heeft veel goals, én over het algemeen is hij de spelmaker (op Pranjic na dan) van Heerenveen, toch? En Heerenveen doet het niet slecht. Daarnaast wil hij naar PSV, is het een gezonde hollandse jongen en geloof ik dat hij nog veel kan leren, en mooie combo's kan maken met de andere creativelingen in de selectie. Nogmaals; ik zie hem graag komen!

Zou wel mooi zijn, aangezien hij uit eigen jeugd komt. Eigenlijk een van de weinige goede aanvallers uit eigen jeugd.

Ruud
15 april 2010, 17:47
hoop dat er een kansje is dat ie volgend seizoen terug komt

Mercure
15 april 2010, 17:52
Afellay wordt uitgekotst omdat hij misschien hogerop wil en Beerens willen we terug terwijl die een breuk met PSV heeft geforceerd?

Lamenielache.

Ruud
15 april 2010, 19:49
Afellay wordt uitgekotst omdat hij misschien hogerop wil en Beerens willen we terug terwijl die een breuk met PSV heeft geforceerd?

Lamenielache.

1. ik kotst affelay niet uit omdat hij hogerop wil
2. ik kan er niet mee zitten. Als beerens nu bij psv kan spelen zal hij het best doen denk ik is weer een stapje hogerop en denk dat hij zeer bruikbaar is vooral als balasz vertrekt

Bacchus
15 april 2010, 21:29
hoop dat er een kansje is dat ie volgend seizoen terug komt
Moet er niet aan denken dat die rattenkop weer in het PSV-shirt te zien zal zijn.
Walgelijk mannetje.

BART96
15 april 2010, 21:53
Moet er niet aan denken dat die rattenkop weer in het PSV-shirt te zien zal zijn.
Walgelijk mannetje.

percies:cool:,
gadverdamme wat een kudtventje zeg.

TiezZ
15 april 2010, 23:33
Dan is er eens een NL speler die mss wel goed genoeg is en dan willen de meest hem niet terug :)

Ik was er destijds ook niet gelukkig mee dat ie vertrok en niet wou bijtekenen. Maar hij wou spelen en greep zijn kans, maar vooral, hij koos voor Heerenveen, niet ajax :p

Dus ik kan er nog wel mee leven als ie terugkomt

Kronos
16 april 2010, 14:02
Dan is er eens een NL speler die mss wel goed genoeg is en dan willen de meest hem niet terug :)

Ik was er destijds ook niet gelukkig mee dat ie vertrok en niet wou bijtekenen. Maar hij wou spelen en greep zijn kans, maar vooral, hij koos voor Heerenveen, niet ajax :p

Je hebt denk ik niet meegekregen hoe 'ie zich gedroeg toen 'ie met NEC tegen PSV speelde.

TiezZ
16 april 2010, 21:43
wat deed ie dan?

Das nog van de tijd dat sopcast niet echt goed zijn werk deed :p

The Joker
17 april 2010, 11:02
Je hebt denk ik niet meegekregen hoe 'ie zich gedroeg toen 'ie met NEC tegen PSV speelde.

En dan alsnog. Er zijn 5 spelers in deze competitie waarvan ik simpelweg walg, en daar hoort Beerens ook bij. (de andere 4 zijn Stoch, Suarez, de Zeeuw en Vleminckx, maar dat terzijde)
Beerens huilt, valt en irriteert om de 5 minuten en heeft eens per wedstrijd een leuke actie. Ik denk niet dat hij het ooit gaat redden bij een topclub.

Er zijn er genoeg die vele malen beter zijn dan Roy Beerens.

Vedette
17 april 2010, 11:05
wat deed ie dan?

Das nog van de tijd dat sopcast niet echt goed zijn werk deed :p

Hij was niet zo aardig.

Mercure
17 april 2010, 12:50
Hoe oud is Beerens eigenlijk? Hij moet toch ondertussen wel 24 zijn ofzo?

Kronos
17 april 2010, 12:52
Hoe oud is Beerens eigenlijk? Hij moet toch ondertussen wel 24 zijn ofzo?

22 pas. ;)

Mercure
17 april 2010, 12:55
Oh dat valt me mee.

Iraanse psv-fan
19 april 2010, 10:43
Beerens? Nee, dank je:mad:

De Bouterbaas
23 april 2010, 16:39
22 pas. ;)
Dan gok ik er op dat 'ie over een jaartje of twee 24 wordt.

Vedette
23 april 2010, 17:21
Dan gok ik er op dat 'ie over een jaartje of twee 24 wordt.

Weet je het zeker? :confused:

CNG MrKrateos
8 september 2010, 19:06
Beerens: "Eerst slagen in Nederlandse top"

08 september 2010

Roy Beerens is niet verrast dat hij dit seizoen opnieuw in het shirt van SC Heerenveen speelt. De vleugelspeler stond deze zomer in de belangstelling van Ajax en FC Twente, maar tot een transfer kwam het niet.

"Het is vrij rustig gebleven", zegt Beerens in VI over de transfermarkt. "Zeker in Nederland is er weinig schokkends gebeurd. Dat Ruiz en Suarez zijn gebleven zegt toch alles? Ik dacht dat er stiekem toch wel geld was, maar als zulke jongens niet worden gehaald is het echt crisis. Welke Europese topclub wil Suarez nou niet in het team hebben?"

Hoewel het niet tot een transfer kwam, is de oud-PSV'er duidelijk over zijn ambitie. "Dat Fiorentina vorig jaar interesse toonde was leuk. Maar ik wil eerst slagen in de Nederlandse top, voordat ik naar het buitenland vertrek. Financieel heb ik het hier super, alleen voor de sportieve uitdaging ga ik weg."

"Je hebt gewoon een top-twee in Nederland. Ajax en PSV. Vroeger droomde ik er, in de opleiding in Eindhoven, altijd van om in het Philips Stadion te mogen spelen. Uiteindelijk wil ik PSV laten zien dat ze destijds een fout hebben gemaakt door me weg te laten gaan."

.

Kronos
8 september 2010, 19:40
Wat een domme jongen.

The Joker
8 september 2010, 19:42
Wedden dat hij op de bank gaat zitten bij Sevilla ofzo.

Bacchus
8 september 2010, 21:17
Wedden dat hij op de bank gaat zitten bij Sevilla ofzo.
Sportief als hij is...:rolleyes:

Mark van Bommel
9 september 2010, 17:18
Hij eiste toen toch een basisplaats of iets dergelijks, toen hij PSV weg ging?

Bacchus
9 september 2010, 19:21
Hij eiste toen toch een basisplaats of iets dergelijks, toen hij PSV weg ging?
Was dat niet Huntelaar? Of hebben ze dat allebei geflikt?

Mark van Bommel
9 september 2010, 19:32
Was dat niet Huntelaar? Of hebben ze dat allebei geflikt?

Volgens mij ook onze vriend Roy.

Iraanse psv-fan
9 september 2010, 20:26
Wat een domme jongen.

Vandaag las ik dat hij ook f.c. Twente eigenlijk te min vond en voor ajax wilde spelen. Heb hem altijd een domme jongen gevonden en dat interview bevestigt dat alleen maar voor mij.
Van mij mag hij nooit meer voor psv spelen. Hij is al jaren bezig met het beledigen van psv.

Bacchus
10 september 2010, 09:48
Staat mij ook iets van bij, maar zeker weten doe ik het niet.

BART96
10 september 2010, 21:40
Staat mij ook iets van bij, maar zeker weten doe ik het niet.

Het zou opzich wel stroken met zijn karakter.:rolleyes:

Iraanse psv-fan
11 september 2010, 12:12

Ik kan mij herinneren dat de zaakwaarnemer van Huntelaar ook iets in die trant riep, toen Huntelaar op huurbasis voor AGOVV (of Heerenveen) uitkwam.

Mark van Bommel
11 september 2010, 18:13
Ik kan mij herinneren dat de zaakwaarnemer van Huntelaar ook iets in die trant riep, toen Huntelaar op huurbasis voor AGOVV (of Heerenveen) uitkwam.

Klopt, K-J wilde een basisplaats terwijl we op dat moment ook nog Kezman en Vennegoor hadden:rolleyes:.

The Joker
12 september 2010, 13:30
Klopt, K-J wilde een basisplaats terwijl we op dat moment ook nog Kezman en Vennegoor hadden:rolleyes:.

Aan de andere kant speelt Klaas nu wel bij Schalke en eerder al bij Real en Milan en speelt Vennegoor bij een of ander clubje in Engeland en Kezman in Rusland ofzo. :p

BART96
12 september 2010, 14:21
Aan de andere kant speelt Klaas nu wel bij Schalke en eerder al bij Real en Milan en speelt Vennegoor bij een of ander clubje in Engeland en Kezman in Rusland ofzo. :p

Vennegoor speelt bij Rapid Wien en Kezman bij PSG.

Mark van Bommel
12 september 2010, 15:02

Wat wil je hier nu mee zeggen, als ik vragen mag?

Basc
12 september 2010, 15:35

Inderdaad, want daar scoren ze allemaal echt aan de lopende band... (?)

Overigens, Bacchus en van Bommel: Beerens wilde inderdaad ook een basisplaats in PSV 1, anders zinde het hem niet. Hij heeft laten zien een leuke speler te zijn voor Heerenveen. Twee seizoenen geleden daar erg goed, afgelopen jaar gewoon redelijk tot goed. Logisch dus eigenlijk dat Jol hem bij Ajax wil hebben :)

The Joker
12 september 2010, 16:27

Dat Klaas nu wel een lange neus kan maken. ;) Maar weer aan de andere kant, ik zou ook nooit van m'n leven Kezman eruit halen. Vennegoor misschien dan weer wel, maarja.

Pavlos
12 september 2010, 18:11
Dat Klaas nu wel een lange neus kan maken. ;) Maar weer aan de andere kant, ik zou ook nooit van m'n leven Kezman eruit halen. Vennegoor misschien dan weer wel, maarja.

Vennegoor had er op dat moment net 22 in een seizoen gemaakt en kwam niet zolang daarvoor voor heel veel miljoen van Twente. Óók hem had jij er zelfs niet uitgehaald. Huntelaar werd toen verhuurd aan de Graafschap en daar kon hij geen potten breken, hij stond daar slechts 1x in de basis en scoorde er 0.

Mercure
12 september 2010, 19:46
Huntelaar overschat zichzelf schromelijk. Al 10 jaar lang.

TiezZ
12 september 2010, 19:56
Huntelaar overschat zichzelf schromelijk. Al 10 jaar lang.

A'damse mentaliteit overgenomen...

Mark van Bommel
12 september 2010, 21:38

Daar kan PSV vrij weinig aan doen. Hiddink zou wel gek zijn geweest om Kezman/Vennegoor eruit te halen ten faveure van een jongen die zelfs bij een De Graafschap niet in de basis speelde.

Bowden
18 september 2010, 23:32
Op dat moment is er met Huntelaar de juiste keuze gemaakt. Blijkbaar vond hij het nodig zich bij Heerenveen te verbeteren, of in ieder geval die schijn op te wekken. Klaar.

Bacchus
19 september 2010, 12:08
Huntelaar was op dat moment niet goed genoeg om een basisplaats te eisen. Dat hij zich later heeft doorontwikkelt, kon men op dat moment niet meenemen in de afweging. Jouw opmerking is dus niet helemaal in het juiste perspectief geplaatst.

Iraanse psv-fan
24 september 2010, 15:50

Klaas kan beter een lange neus maken naar zichzelf met zijn mislukte carrierre.....Je noemt die clubs, ja daar heeft hij op de loonlijst gestaan en verder niets. Hij liet toen juist zien dat ie helemaal niet geschikt is voor de top wat ik hem na zijn ajaxtijd al had voorgespeld. Ik bleef dat roepn in deze woestijn waarin vele hem al een goude toekomst toebedeelden.
Hij mag erg blij zijn dat ie bij Schalke speelt, het hoogst haalbare voor hem.
Kezman was kwa techniek en snelheid 3 klassen beter dan Klaas Jan en zelfs die redde het niet bij Chelsea laat staan dit schildpad uit Achterhoek. Bij real en Milan hebben zij zich doodgelachen om de vervanger van van Nistelrooij bij Oranje........

En Beerens: die hoeft nooit meer terug te komen, al zou hij op een gegeven moment de nieuwe C. Ronaldo zijn!

Mocro
24 september 2010, 17:07
Klaas kan beter een lange neus maken naar zichzelf met zijn mislukte carrierre.....Je noemt die clubs, ja daar heeft hij op de loonlijst gestaan en verder niets. Hij liet toen juist zien dat ie helemaal niet geschikt is voor de top wat ik hem na zijn ajaxtijd al had voorgespeld. Ik bleef dat roepn in deze woestijn waarin vele hem al een goude toekomst toebedeelden.
Hij mag erg blij zijn dat ie bij Schalke speelt, het hoogst haalbare voor hem.
Kezman was kwa techniek en snelheid 3 klassen beter dan Klaas Jan en zelfs die redde het niet bij Chelsea laat staan dit schildpad uit Achterhoek. Bij real en Milan hebben zij zich doodgelachen om de vervanger van van Nistelrooij bij Oranje........

En Beerens: die hoeft nooit meer terug te komen, al zou hij op een gegeven moment de nieuwe C. Ronaldo zijn!

Het was wel gezellig met ons tweetjes in die woestijn. :D

Als je geen snelheid of een versnelling hebt, dan houdt het op voor wat betreft de top. Dan moet je haast net als Berbatov een surplus aan kwaliteit hebben en altijd in vorm zijn, maar ook technisch gezien is hij niet top. Ik heb daarom ook nooit begrepen dat hij zichzelf en veel mensen hem de nieuwe RvN vonden, die even in andere competities ook ff topscorer zou worden. Het is voor hem te hopen dat hij bij Schalke gaat slagen, anders is het echt triest.

Bacchus
24 september 2010, 17:26
Het was wel gezellig met ons tweetjes in die woestijn. :D

Als je geen snelheid of een versnelling hebt, dan houdt het op voor wat betreft de top. Dan moet je haast net als Berbatov een surplus aan kwaliteit hebben en altijd in vorm zijn, maar ook technisch gezien is hij niet top. Ik heb daarom ook nooit begrepen dat hij zichzelf en veel mensen hem de nieuwe RvN vonden, die even in andere competities ook ff topscorer zou worden. Het is voor hem te hopen dat hij bij Schalke gaat slagen, anders is het echt triest.
Dus ik hoop dat dat niet lukt. Zo'n lul ben ik dan ook wel weer. :D

Bacchus
16 augustus 2011, 14:26
Beerens voor 4 jaar naar AZ.

Jackal06
16 augustus 2011, 14:31

prima stap voor hem denk ik

Bas
16 augustus 2011, 14:32

Hopelijk doet hij het net zo goed als bij Heerenveen...

Bacchus
16 augustus 2011, 14:39
Hopelijk doet hij het net zo goed als bij Heerenveen...
Ik deel die hoop niet. :)

Bas
16 augustus 2011, 14:41
Ik deel die hoop niet. :)

Dat jij niet doorhad dat ik bedoelde dat ik hem slecht vind. Of ben je stiekem een beetje fan van Roy geworden? :eehh:

Bacchus
16 augustus 2011, 14:47
Dat jij niet doorhad dat ik bedoelde dat ik hem slecht vind. Of ben je stiekem een beetje fan van Roy geworden? :eehh:
Er is een grote groep die hem nog steeds een goede voetballer vinden. Dat ik aannam dat jij tot die groep zou kunnen behoren was daarom zo gek niet. ;)

veldmannetje
16 augustus 2011, 16:11
Ik behoor tot die groep, en hoewel Narsingh hem al voorbij is gestreefd bij H'veen, denk ik dat AZ voor 1,5 miljoen een koopje heeft gedaan met Beerens.

ps. Ik kan me niet herrinneren dat Beerens ooit een basisplek bij PSV had geeist, kan wel herrinneren dat PSV eerst niet zijn contract wou verlengen, maar toen hij indruk maakte op het EK voor onder 21, dat PSV in 1 een keer wel wou verlengen en Beerens dat niet meer wou en toen verkocht werd aan H'veen.
Maar kan er naast zitten.

Huntelaar idem, niet dat hij basisplek eiste, maar wel een eerlijke kans. Maar zag niks in de constructie om zijn contract te verlengen en om na AGOVV weer verhuurd te worden. Dat kan en werd geruild tegen Sibon (Huntelaar voor 750.000 met 10% doorverkoop naar heerenveen en Sibon voor 750.00 naar PSV)

Maar hoe het ook zit, ergens gaat het toch fout met het begeleiden van jonge talenten bij PSV, zoals recentlijker Reis.

Geeman
16 augustus 2011, 16:42
Ben ook niet zo'n fan van Beerens. Al zie ik zelfs hem liever dan Lens op de rechtsbuiten. Er komt tenminste af en toe een voorzet aan.

BoydJS
16 augustus 2011, 19:52
Ik behoor tot die groep, en hoewel Narsingh hem al voorbij is gestreefd bij H'veen, denk ik dat AZ voor 1,5 miljoen een koopje heeft gedaan met Beerens.

ps. Ik kan me niet herrinneren dat Beerens ooit een basisplek bij PSV had geeist, kan wel herrinneren dat PSV eerst niet zijn contract wou verlengen, maar toen hij indruk maakte op het EK voor onder 21, dat PSV in 1 een keer wel wou verlengen en Beerens dat niet meer wou en toen verkocht werd aan H'veen.
Maar kan er naast zitten.

Zo goed vind ik Beerens niet, maar daar gaat het nog niet eens om.
Beerens is een vies mannetje die zichzelf onmogelijk heeft gemaakt, dmv een middelvinger richting PSV publiek toen hij Scoorde tegen PSV in dienst van NEC. Volgens mij heeft hij daarna ook nog het nodige gezegd.
Vies overschat mannetje is het maar.

veldmannetje
18 augustus 2011, 13:31
Ja dat was niet netjes nee, ben ik met je eens.
Maar Berg was ook niet te spreken over het PSV publiek in het verleden (helemaal nu:rolleyes:), toen hij nog niet voor PSV had gespeeld en bij HSV zat, en daar heb ik maar weinigen over gehoord toen ie naar ons kwam.
De wens maakt blind zeg maar.

Maar negatief hem ik nooit gelezen over PSV (lees voornamelijk de VI), wou der altijd wel eens terugkeren. Maar goed hij zit nu bij AZ, vind het toch goeie voetballer, die onder Verbeek denk ik weer leuke dingen gaat laten zien.

Bacchus
18 augustus 2011, 13:38
Ja dat was niet netjes nee, ben ik met je eens.
Maar Berg was ook niet te spreken over het PSV publiek in het verleden (helemaal nu:rolleyes:), toen hij nog niet voor PSV had gespeeld en bij HSV zat, en daar heb ik maar weinigen over gehoord toen ie naar ons kwam.
De wens maakt blind zeg maar.

Maar negatief hem ik nooit gelezen over PSV (lees voornamelijk de VI), wou der altijd wel eens terugkeren. Maar goed hij zit nu bij AZ, vind het toch goeie voetballer, die onder Verbeek denk ik weer leuke dingen gaat laten zien.

Jij ziet de zaken echt anders dan ik! :D
Da's verder prima hoor, ik weet dat ik soms een rancuneuze zak kan zijn.

veldmannetje
22 augustus 2011, 14:11
Jij ziet de zaken echt anders dan ik!
Da's verder prima hoor, ik weet dat ik soms een rancuneuze zak kan zijn.

Ik sta der wat verder vanaf omdat ik een fries ben, daarom heb ik er soms wat andere blik erop, die soms wel eens verfrissend kan zijn.(A)

Maar om eerlijk te zijn, heb ik die wedstrijd destijds tegen NEC door omstandigheden niet gezien ook niet op TV, wist alleen dat er wel wat gebeurd was maar niet echt precies wat.

Maar zag hem invallen gisteren bij AZ, en bracht wel een bepaalde 'swung' in het XI-tal, vind het een getalenteerde buitenspeler. Maar in het interview keek hij met hoofd naar beneden en zei "dat hij wel aan iets nieuws toe was dan Heerenveen" dan zet ik wel mijn vraagtekens bij zijn mentale weerbaarheid en toestand en vraag me af of het ooit het topspeler zal worden.

Maar goed, het is nu eenmaal zo en Beerens is nu eenmaal een speler die niet op leuke/goeie manier is weggegaan bij PSV. Zoals ook eerder
Ronaldo, Ooijer (2x zelfs), Gomes, Assaiti, Huntelaar etc.
Toch zijn der vele die de ene wel weer terug willen zien en andere door die manier waarop ze weg zijn gegaan niet.

Dat is voor mij toch wel hypocriet en ik beschuldig jouw daar niet van hoor, want ik weet nog dat je geen fan was om Ooijer terug te halen uit Engeland vanwege zijn staking destijds. Daar heb ik jouw nog nooit op kunnen betrappen(Y)