View Full Version : Atiba Hutchinson (V/M)
Kevin Strootman
27 april 2010, 18:29
Atiba Hutchinson is een 1.87 meter lange, rechtsbenige middenvelder. Gedurende zijn loopbaan hebben coaches hem zowel verdedigend als aanvallend opgesteld. Na gespeeld te hebben voor teams in de Canadian Soccer League en in de USL First Division, haalde het Zweedse Östers IF Hutchinson in 2003 naar Europa. Östers was net gepromoveerd naar de Allsvenskan, maar degradeerde na afloop van dat seizoen weer. Hutchinson bleef niettemin op het hoogste niveau spelen omdat Helsingborgs IF hem aantrok. Hutchinson verhuisde in juli 2006 naar het Deense FC Kopenhagen . Daar haalde trainer Ståle Solbakken hem uit zijn meer verdedigende rol op het middenveld en gebruikt hij de Canadees sindsdien als ondersteuning voor de aanvallers. Met Kopenhagen werd Hutchinson in de seizoenen 2005-06, 2006-07 en 2008-09 Deens landskampioen en won hij in 2008-09 ook de nationale beker. Zijn spel viel op bij de technische staf van PSV, dat datzelfde seizoen twee keer tegen Kopenhagen speelde in het kader van de UEFA Europa League.
In het seizoen 2006-07 kwalificeerde Hutchinson zich met Kopenhagen voor het hoofdtoernooi van de UEFA Champions League door in de derde voorronde het Nederlandse AFC Ajax uit te schakelen. Een jaar later liep hij met zijn ploeg het hoofdtoernooi mis door in de derde voorronde van SL Benfica te verliezen. In de jaargang 2009-10 zette APOEL Nicosia Kopenhagen voortijdig de voet dwars.
Op 22 april 2010 tekende Hutchinson een contract bij PSV, dat hem met ingang van het seizoen 2010-11 voor drie seizoenen aan de club verbond. Hij kreeg er het shirt met rugnummer dertien, waar hij heel zijn leven al in speelt en dat hijzelf beschouwt als zijn geluksnummer[3].
Canadees voetbalelftal
Hutchinson debuteerde in januari 2003 als international voor het Canadees voetbalelftal. Sindsdien speelde hij meer dan veertig interlands.
Bespreek hier de ontwikkelingen rondoms PSVs laatste aankoop Atiba Hutchinson!
Vedette
27 april 2010, 19:38
Vooruit dan maar, wees welkom Hutch.
Nog vóór Lens en Brands had PSV al een nieuweling: de 27 jarige Trinidese Canadess Atiba Hutchinson, transfervrij afkomstig van voormalig Europa League opponent en veelvoudig Deens kampioen FC Kopenhagen.
Wat vinden we hiervan?
Jupiler_PSV
22 mei 2010, 20:14
Van Atiba kan ik nog helemaal niks vinden. Ik heb hem eigenlijk nooit zien spelen, behalve dan bij het Europa League duel tussen PSV en Kopenhagen. Daar was hij mij in ieder geval niet (positief) opgevallen.
Het is afwachten, maar mij lijkt het, gezien zijn lengte en positie, een soortgelijke speler als Engelaar.
Nog vóór Lens en Brands had PSV al een nieuweling: de 27 jarige Trinidese Canadess Atiba Hutchinson, transfervrij afkomstig van voormalig Europa League opponent en veelvoudig Deens kampioen FC Kopenhagen.
Wat vinden we hiervan?
wat we er van vinden is eigenlijk al redelijk uitvoerig besproken in zijn transfer(geruchten) thread....
Als hij voldoet aan de(mijn) verwachtingen, zeker als je comments van Kopenhagen supporters kan geloven dan is hij geschikt om op Ibi's controlerende positie te spelen. Maar de aankoop op zich lijkt me een goede zet aangezien hij transfervrij was (niet gratis :p).
Het is uiteindelijk toch afwachten tot de voorbereiding.
CNG MrKrateos
22 mei 2010, 22:01
Ik heb wel redelijk vertrouwen dat dit een goeie is, natuurlijk moeten we nog afwachten, maar iets zegt me dat hij wel een goede is.
Ik heb wel redelijk vertrouwen dat dit een goeie is, natuurlijk moeten we nog afwachten, maar iets zegt me dat hij wel een goede is.
dat hij als beste speler van zijn ploeg bestempeld werd door kopenhagen supporters
Ook de filmkes op youtube laten wat zien, ook al is dat enkel het positieve, wat me bij hem toch wel beviel (beter dan verwacht), ook al is dit geen goede graadmeter...
We zien wel, nog n paar maanden.
Hij gaat overigens spelen met 13 en niet met 3 zoals in de eerste post beweerd wordt.
Hij gaat overigens spelen met 13 en niet met 3 zoals in de eerste post beweerd wordt.
Die '[3]' is waarschijnlijk een typfout, lees de hele alinea eens aandachtig (voordat je commentaar geeft :p)
Pranjic
25 mei 2010, 20:11
Ik lees tussen de regels door, dat een aantal forummers nog een middenvelder zou zien komen bij PSV, voor (eventuele)vervanging (bij vertrek)van Ibi.
Maar als PSV daadwerkelijk eventueel nog een vervanger voor Ibi zoekt, waarom heeft men Hutchinson dan gekocht? :confused:
Mark van Bommel
25 mei 2010, 20:55
Die [3] komt waarschijnlijk door het feit dat hij het van Wiki heeft gekopieerd....:p
CNG MrKrateos
25 mei 2010, 21:04
Ik lees tussen de regels door, dat een aantal forummers nog een middenvelder zou zien komen bij PSV, voor (eventuele)vervanging (bij vertrek)van Ibi.
Maar als PSV daadwerkelijk eventueel nog een vervanger voor Ibi zoekt, waarom heeft men Hutchinson dan gekocht? :confused:
Omdat Bakkal/Toivonen op het middenveld wat tegenviel? Zou ik denken.
mwa, indien ibi blijft kan hij terug op 10 en hutch controlerend
Ralf Edström
9 juli 2010, 18:59
Deze jongen krijgt mijn steun hoor, maar als ik nu zie dat Mendes da Silva naar Red Bull Salsburg gaat denk ik wel, is deze jongen nou zoveel beter dan David, en hadden we hem niet net zo goed kunnen halen?
Kronos
9 juli 2010, 19:05
Deze jongen krijgt mijn steun hoor, maar als ik nu zie dat Mendes da Silva naar Red Bull Salsburg gaat denk ik wel, is deze jongen nou zoveel beter dan David, en hadden we hem niet net zo goed kunnen halen?
Kom nou toch Ralf, Mendes da Silva.. :(
Mercure
9 juli 2010, 19:54
Daar zou je bovendien weer transfergeld voor moeten betalen. Verder ben ik het met Kronos eens.
Bowden
10 juli 2010, 20:39
Mendes da Silva, asjeblief zeg.
Verder had ie inderdaad nog een contract, terwijl Hutchinson alleen een gouden handdruk heeft gekost.
Koolhof-Thoresen
14 juli 2010, 19:09
Ken 'm verder niet, maar zag hem al wel een heerlijke pass geven op Ojo in de oefenwedstrijd tegen Eindhoven.
Trevor Ford
14 juli 2010, 22:37
Ik heb hem twee keer gezien, bij Den Bosch en bij Eindhoven. Hij deed niets verkeerd. Rustig aan de bal en vindt makkelijk zijn medespeler. Ik heb er wel vertrouwen in. Een mooi , zeer creatief middenveld. Engelaar, Affelay, Hutchinson.
KoningAlexIV
15 juli 2010, 01:36
Ik heb hem twee keer gezien, bij Den Bosch en bij Eindhoven. Hij deed niets verkeerd. Rustig aan de bal en vindt makkelijk zijn medespeler. Ik heb er wel vertrouwen in. Een mooi , zeer creatief middenveld. Engelaar, Affelay, Hutchinson.
Juich maar niet te vroeg, met Manco stonden we ook helemaal te springen en te dansen omdat hij 1 briljante assist gaf in 1 minuut tijd en die jongen is nu ook helemaal van het podium af verdwenen en mag nu bij de beloftes meetrainen omdat geen een andere club hem wil of kan betalen/kopen. Wil niet zeggen dat ik niet vertrouw op Manco hoor, ik vind zoiezo dat Manco zijn kans moet krijgen.
BART96
15 juli 2010, 21:54
Juich maar niet te vroeg, met Manco stonden we ook helemaal te springen en te dansen omdat hij 1 briljante assist gaf in 1 minuut tijd en die jongen is nu ook helemaal van het podium af verdwenen en mag nu bij de beloftes meetrainen omdat geen een andere club hem wil of kan betalen/kopen. Wil niet zeggen dat ik niet vertrouw op Manco hoor, ik vind zoiezo dat Manco zijn kans moet krijgen.
Ik vind nog steeds dat Manco geweldig kan worden.
Pesso psv
16 juli 2010, 11:32
'PSV is zeker niet mijn eindstation, Engeland is en blijft mijn droom'
Meld Voetbalzone.
"Het is altijd mijn ambitie geweest om bij een club van deze omvang te belanden', vertelt de Canadees vrijdag aan het Algemeen Dagblad. "Ik houd van combinatievoetbal en dat speelt PSV. Al is PSV niet mijn eindstation. Zeker weten dat ik ooit opnieuw een stap hogerop maak. Engeland is en blijft mijn droom."
Hutchinson vroeg opmerkelijk genoeg direct na zijn aankomst in Eindhoven al of zijn nummer, dertien, nog vrij was. "Mijn geluksgetal, heb ik altijd al gehad. Ik ben blij dat ik het hier ook mag dragen." Hutchinson speelde eerder voor Toronto Lynx, Öster en Helsingborgs IF.
Waarom moeten voetballers meteen beginnen over een club in de toekomst, terwijl ze nog geen bal goed gespeeld hebben Belachelijk! Droom naar na een top seizoen met psv zou ik zeggen. Dan kan je meschien een stap hoger.
Ik vind het juist goed, toont ambitie en zo willen ze ook echt goed spelen voor een transfer naar het buitenland. Verder kunnen ze beter vroeg dan laat over een transfer beginnen anders lopen ze nog gratis de deur uit ook.
'PSV is zeker niet mijn eindstation, Engeland is en blijft mijn droom'
Meld Voetbalzone.
Waarom moeten voetballers meteen beginnen over een club in de toekomst, terwijl ze nog geen bal goed gespeeld hebben Belachelijk! Droom naar na een top seizoen met psv zou ik zeggen. Dan kan je meschien een stap hoger.
Als de vraag was "U bent nu 27, ziet U PSV als eindstation?"
Als hij meld hier zijn carrierre af te sluiten wordt hem later weer verweten zjin afspraak niet na te komen, zoals huez zegt kan het ook aan de vraag liggen.
Natuurlijk is het wel raar om te lezen :o
afonso henriques
16 juli 2010, 12:41
Laat hij het maar waarmaken want dat betekend dat we een topper in huis hebben gehaald die ons over 2 of 3 jaar geen windeieren op gaat leveren.
Dus Atiba, eerst 2 keer kampioen worden met PSV en dan voor 5 miljoen+ verkocht worden aan een Engelse topper. We hebben een deal.
Kevin Strootman
24 juli 2010, 08:13
Die sprint van Hutchinson in de achtervolging op een engelse speler vond ik wel erg snel, merkwaardig..
Davitamonnetje
28 juli 2010, 23:26
Deense kennis van mij vertelde me van de week dat Hutchinson idd bij Kopenhagen en in de Deense competitie een van de beste spelers was en dat we er een goede aankoop mee hebben.
ben toch wel een beetje benieuwd.
BART96
29 juli 2010, 20:28
Die sprint van Hutchinson in de achtervolging op een engelse speler vond ik wel erg snel, merkwaardig..
Vind ik niet,
hij wordt vaak met Engelaar vergeleken alleen hij heeft veel meer snelheid en loopvermogen. en ook nog eens diepgang.
Kevin Strootman
31 juli 2010, 22:10
Vind ik niet,
.
Ik denk dat iedereen het toch bijna wel eens was dat het een rush was waar zo over gesproken mag worden.
Elio
4 augustus 2010, 12:33
Vind ik niet,
hij wordt vaak met Engelaar vergeleken alleen hij heeft veel meer snelheid en loopvermogen. en ook nog eens diepgang.
Vergeleken met Huthcinson is Engelaar een houten klaas. Let maar op gedurende de competitie.
CNG MrKrateos
4 augustus 2010, 12:36
Vergeleken met Huthcinson is Engelaar een houten klaas. Let maar op gedurende de competitie.
Als hij ook nog met passes kan strooien zoals Engelaar kan, dan ben ik zeer blij. :)
TiezZ
4 augustus 2010, 14:58
om engelaar een houten klaas te noemen (loopstijl) hoef je hem niet eens te vergelijken met iemand anders. :p
Mark van Bommel
17 augustus 2010, 14:57
Ik kwam onze Canadese vriend zondag tegen in de McDonald's in Eindhoven. Was wel de enige die 'm herkende..:o
PSVgeldropPSV
17 augustus 2010, 14:58
Ik kwam onze Canadese vriend zondag tegen in de McDonald's in Eindhoven. Was wel de enige die 'm herkende..:o
Had je hem niet even kunnen vertellen dat wij het niet kunnen gebruiken dat onze spelers ongezond gaan eten bij de McDonalds... :eek:
Mark van Bommel
17 augustus 2010, 15:19
Had je hem niet even kunnen vertellen dat wij het niet kunnen gebruiken dat onze spelers ongezond gaan eten bij de McDonalds... :eek:
Ik heb 'm niet zien eten, dus dat weet ik niet.;) Hij was iig met een vrouw waarmee hij hand in hand liep en nog een gast.
Bas
17 augustus 2010, 15:20
Nog een handtekening gescoord? :p
Mark van Bommel
17 augustus 2010, 15:22
Nee dat niet. In de MC riep ik al: Ey da's Hutchinson! Toen keek 'ie mij met een schuin oog aan, toen hij naar buiten liep gingen wij ook net dus toen had ik het even nagevraagd of 'ie het wel echt was.
Bacchus
17 augustus 2010, 15:22
Ja, met mosterd, op z'n tafeltje.
PSVgeldropPSV
20 augustus 2010, 15:39
Ja, met mosterd, op z'n tafeltje.
Dat zou wel origineel zijn
Bacchus
20 augustus 2010, 16:42
Dat zou wel origineel zijn
Tijdelijk vooral.
Vedette
20 augustus 2010, 20:31
Tijdelijk vooral.
Maak je d'r toch een foto van?
Bacchus
25 augustus 2010, 18:40
Hutchinson maakte vandaag op de training weer indruk. Op mij dan. :)
Kruspe
25 augustus 2010, 18:42
Trainingkje bezocht Reem?
Wat ik tot nu toe gezien heb is een speler met beperkingen, maar met speciale vaardigheden en een vechtersmentaliteit. Ik ben er blij mee.
Kronos
25 augustus 2010, 18:46
Hutchinson maakte vandaag op de training weer indruk. Op mij dan. :)
In mijn pikorde begint 'ie Engelaar eigenlijk al langs te streven.
Bacchus
25 augustus 2010, 18:53
Trainingkje bezocht Reem?
Wat ik tot nu toe gezien heb is een speler met beperkingen, maar met speciale vaardigheden en een vechtersmentaliteit. Ik ben er blij mee.
Vandaag was de training in het stadion. Ik was toch in de buurt, dus heb even de training meegepikt ja. :)
Wat me ook opviel (lees: tegenviel) is de intensiteit, of beter gezegd het gebrek eraan, bij de keeperstraining. Als er op hoge ballen getraind wordt, moet keeper A uitkomen en keepers B & C moeten het hem dan lastig maken. Dat gebeurt niet. Er wordt een beetje lafjes meegehuppeld, maar het slaat qua tegenstand werkelijk nergens op.:confused: Zo creëer je natuurlijk nooit een sterke, zelfverzekerde keeper.
Maar goed, da's weer een ander topic dan enzo... Excuus! :cool:
In mijn pikorde begint 'ie Engelaar eigenlijk al langs te streven.
Zodra hij de steekpass van Engelaar (als die een goede dag heeft) evenaart, is hij voor mij de favoriet op het middenveld.
Bowden
25 augustus 2010, 20:37
was ook in 't stadion vandaag. Hij werd in de partijvorm twee keer gecorrigeerd door Rutten, hij trok te veel naar de zijkant.
Bacchus
25 augustus 2010, 20:48
was ook in 't stadion vandaag. Hij werd in de partijvorm twee keer gecorrigeerd door Rutten, hij trok te veel naar de zijkant.
Elke speler wordt doorlopend gecorrigeerd door Rutten. Dat is z'n werk. Wat is je punt?:rolleyes:
Publicly Displayed Name
27 augustus 2010, 20:28
Nou, die Hutchinson kan wel af en toe een Big Mac gebruiken!
Wat is die gozer mager zeg, zelfs magerder dan Isaksson.
Superne5k
29 augustus 2010, 17:47
Ik was verrast dat PSV hem een contract aanbood. In de voorbereiding tegen amateurs liet hij al weinig zien. Ook nu zie ik nog weinig terwijl hij al aardig heeft mogen spelen...
Doe mij maar Bakkel!!!
Bacchus
29 augustus 2010, 17:50
Ik was verrast dat PSV hem een contract aanbood. In de voorbereiding tegen amateurs liet hij al weinig zien. Ook nu zie ik nog weinig terwijl hij al aardig heeft mogen spelen...
Doe mij maar Bakkel!!!
:D
Kevin Strootman
29 augustus 2010, 17:50
Nou, die Hutchinson kan wel af en toe een Big Mac gebruiken!
Wat is die gozer mager zeg, zelfs magerder dan Isaksson.
Ik ben ook broodmager maar ik ben hartstikke taai, je moet gewoon je lichaam weten te zetten en ik kan je vertellen dat je van vet echt niet sterker wordt. Al is het natuurlijk wel een leuke opmerking over die Big Mac
Ralf Edström
29 augustus 2010, 17:54
Ik ben ook broodmager maar ik ben hartstikke taai, je moet gewoon je lichaam weten te zetten en ik kan je vertellen dat je van vet echt niet sterker wordt. Al is het natuurlijk wel een leuke opmerking over die Big Mac
Hoe ken jij dat nou weten als magere Heijn? :D
Kevin Strootman
29 augustus 2010, 17:57
Haha ja Vet eten natuurlijk :p Das ni goe
Kevin Strootman
29 augustus 2010, 18:09
Ik heb er nog een foto van. mocht je die willen zien ;) (uit het jaar.. ehh toen ik ehh nog veel vet at)
http://img405.imageshack.us/img405/3812/omverduwemetbigmac.png
Bacchus
29 augustus 2010, 18:10
Ik heb er nog een foto van. mocht je die willen zien ;) (uit het jaar.. ehh toen ik ehh nog veel vet at)
http://img405.imageshack.us/img405/3812/omverduwemetbigmac.png
Kunst met de grote K! :D
NeLiS-VakL
29 augustus 2010, 18:56
Beste aankoop van het seizoen als je het mij vraagt, speelt erg sterk.
Kevin Strootman
29 augustus 2010, 19:42
Kunst met de grote K! :D
:D
Kevin Strootman
14 oktober 2010, 13:23
Hutchinson: "We groeien naar hoger niveau"Atiba Hutchinson speelde tijdens de interlandweek zijn vijftigste interland voor Canada, maar moet zich nu alweer richten op een vol blok met wedstrijden voor PSV. De international kijkt uit naar de belangrijke duels voor zijn club.
"We spelen tegen directe tegenstanders in Europa en in de Eredivisie", zegt Hutchinson op het digitale thuis van PSV. "Zoals tegen Twente, de huidige kampioen van Nederland en zeker één van de betere ploegen in de Eredivisie. Ook in Europa gaan we voor cruciale punten om naar de volgende ronde te gaan. We willen allemaal een mooie Kerst gaan vieren, dus we weten wat ons te wachten staat. Ik verheug me er nu al op. Het is heerlijk om in zo’n ritme van veel en goede wedstrijden te komen."
Ondanks het feit dat PSV eerste staat in de Eredivisie, baalt Hutchinson van het puntverlies dat al geleden is. "Dat is echt balen. Bij al die wedstrijden hadden we genoeg kansen om de winst te pakken. Door slordigheden gaven we een aantal punten weg. Dat moet uit ons spel. De trainer is daar heel erg mee bezig. Hij probeert een hoger concentratievermogen in ons hoofd te krijgen."
"Hij kan hard en zeer direct zijn in het overbrengen van zijn boodschap", vervolgt de Canadees zijn verhaal. "Dat is absoluut geen probleem, want aan de top word je altijd afgerekend op prestaties. Er is altijd ruimte voor verbetering en we groeien naar een hoger niveau. Dat gevoel heb ik ook bij het nationale elftal. Dat zie je op het veld, bij trainingen en zeker tijdens de laatste wedstrijden."
Bron; Voetbalprimeur
Bartjens
14 oktober 2010, 22:26
Atiba Hutchinson is een 1.87 meter lange, rechtsbenige middenvelder. Gedurende zijn loopbaan hebben coaches hem zowel verdedigend als aanvallend opgesteld. Na gespeeld te hebben voor teams in de Canadian Soccer League en in de USL First Division, haalde het Zweedse Östers IF Hutchinson in 2003 naar Europa. Östers was net gepromoveerd naar de Allsvenskan, maar degradeerde na afloop van dat seizoen weer. Hutchinson bleef niettemin op het hoogste niveau spelen omdat Helsingborgs IF hem aantrok. Hutchinson verhuisde in juli 2006 naar het Deense FC Kopenhagen . Daar haalde trainer Ståle Solbakken hem uit zijn meer verdedigende rol op het middenveld en gebruikt hij de Canadees sindsdien als ondersteuning voor de aanvallers. Met Kopenhagen werd Hutchinson in de seizoenen 2005-06, 2006-07 en 2008-09 Deens landskampioen en won hij in 2008-09 ook de nationale beker. Zijn spel viel op bij de technische staf van PSV, dat datzelfde seizoen twee keer tegen Kopenhagen speelde in het kader van de UEFA Europa League.
In het seizoen 2006-07 kwalificeerde Hutchinson zich met Kopenhagen voor het hoofdtoernooi van de UEFA Champions League door in de derde voorronde het Nederlandse AFC Ajax uit te schakelen. Een jaar later liep hij met zijn ploeg het hoofdtoernooi mis door in de derde voorronde van SL Benfica te verliezen. In de jaargang 2009-10 zette APOEL Nicosia Kopenhagen voortijdig de voet dwars.
Op 22 april 2010 tekende Hutchinson een contract bij PSV, dat hem met ingang van het seizoen 2010-11 voor drie seizoenen aan de club verbond. Hij kreeg er het shirt met rugnummer dertien, waar hij heel zijn leven al in speelt en dat hijzelf beschouwt als zijn geluksnummer[3].
Canadees voetbalelftal
Hutchinson debuteerde in januari 2003 als international voor het Canadees voetbalelftal. Sindsdien speelde hij meer dan veertig interlands.
Bespreek hier de ontwikkelingen rondoms PSVs laatste aankoop Atiba Hutchinson!
Goede aankoop, was me al opgevallen in de wedstrijden tegen Kopenhagen vorig jaar.
Lees hier een paar keer dat hij op de plaats van Engelaar zou moeten spelen. Ik denk dat ze juist samen moeten spelen. Vullen elkaar perfect aan, Engelaar creatief spelbepalend en Hutchison dynamisch balveroverend.
Je moet eens oplettend hoe vaak Engelaar met een steekpass of crossbal voor de opening zorgt (voorassist). Ook al haalt hij nu niet zijn beste niveau wordt hij toch neorm onderschat.
BART96
15 oktober 2010, 15:56
Goede aankoop, was me al opgevallen in de wedstrijden tegen Kopenhagen vorig jaar.
Dacht je vorig jaar echt al dat PSV hem zou moeten halen...:rolleyes:
CNG MrKrateos
15 oktober 2010, 19:00
Hutch verrast mij positief. Kan heerlijk rennen, vliegt acuut naar de bal. Leuke speler om naar te kijken.
Bartjens
16 oktober 2010, 14:51
Dacht je vorig jaar echt al dat PSV hem zou moeten halen...:rolleyes:
Dat niet, wist ook niet dat hij transfervrij was.
Maar hij was me in die wedstrijden wel positief opgevallen, veroverde veel ballen en had weinig balverlies. En zeer aanwezig op het hele veld.
BART96
16 oktober 2010, 21:34
Dat niet, wist ook niet dat hij transfervrij was.
Maar hij was me in die wedstrijden wel positief opgevallen, veroverde veel ballen en had weinig balverlies. En zeer aanwezig op het hele veld.
achteraf,
of tijdens de wedstrijd?
Bartjens
17 oktober 2010, 13:57
achteraf,
of tijdens de wedstrijd?
Who knows!
CNG MrKrateos
27 januari 2011, 13:04
Atiba is toch wel de verassing van de nieuwe spelers, ben erg blij met hem!
Hoetierick
27 januari 2011, 13:06
Atiba is toch wel de verassing van de nieuwe spelers, ben erg blij met hem!
Sterke balafpakker. maar hij mag wel eens gaan oefenen op schieten, want hij kwam toch een paar keer in kansrijke positie zo aan de rand van de 16. maar hij schiet niet, want hij weet dat hij dat niet echt kan. Toch wel een behoorlijk manco.
jatoch
27 januari 2011, 15:33
Ik moet zeggen dat Hutchinson eigenlijk mij prima bevalt, ik heb nog geen één keer kritiek op die jongen gehad.
-Hij is een echte werker, type dirk kuijt.
-Doet het goed op meerdere posities
-Onderschept ongelovelijk veel ballen
-Loopt zich tijdens opbouwen goed vrij
-En balvast tot slot.
Kortom, Held.
Bacchus
27 januari 2011, 15:39
Ik vind het ook prettig dat mijn vertrouwen gegrond lijkt te zijn.
Toch vind ik ook wel dat hij nog aan zijn schot uit de tweede lijn moet werken.
TiezZ
27 januari 2011, 16:30
Sterke balafpakker. maar hij mag wel eens gaan oefenen op schieten, want hij kwam toch een paar keer in kansrijke positie zo aan de rand van de 16. maar hij schiet niet, want hij weet dat hij dat niet echt kan. Toch wel een behoorlijk manco.
idd wel jammer, hoopte na het zien van de youtube clips deze zomer dat zijn schot vrij goed zou zijn, want hij pegelt er toch een paar prachtig in doel in zijn tijd bij kopenhagen. Maar de hoeveelheid missers laten ze natuurlijk niet zien op youtube :chinrub:
kreukelzone
27 januari 2011, 16:39
idd wel jammer, hoopte na het zien van de youtube clips deze zomer dat zijn schot vrij goed zou zijn, want hij pegelt er toch een paar prachtig in doel in zijn tijd bij kopenhagen. Maar de hoeveelheid missers laten ze natuurlijk niet zien op youtube :chinrub:
volgens mij traint hij samen met Manolev....
BART96
27 januari 2011, 16:44
volgens mij traint hij samen met Manolev....
Klopt. Hij traint alleen ook samen met dzsudzsák...
kreukelzone
27 januari 2011, 17:43
Klopt. Hij traint alleen ook samen met dzsudzsák...
hebben we nog genoeg reserveballen...?
Sjoerd93
31 januari 2011, 17:02
Atiba Hutchinson is echt een versterking voor PSV. En dan te bedenken dat deze jongen, in mijn ogen samen met Marcelo de beste aankoop, transfervrij was. Met hem erbij is er veel meer evenwicht op het middenveld dan toen Afellay daar nog speelde. Het is echt een loper. Volgens mij is hij nu al heel belangrijk voor PSV.
Beste man van het seizoen als ik eerlijk moet zijn, ik denk dat hij zo'n beetje het minste balverlies heeft geleden bij PSV.
Beste man van het seizoen als ik eerlijk moet zijn, ik denk dat hij zo'n beetje het minste balverlies heeft geleden bij PSV.
Vind ik ook, iig de meest constante.
Bacchus
23 juni 2011, 13:14
PSV (http://twitter.com/#%21/PSV) PSV
PSV’er Atiba Hutchinson wordt aanstaande maandag geopereerd aan zijn knie, zei hoofdcoach Fred Rutten voor de camera van PSV TV. #psv (http://twitter.com/#%21/search?q=%23psv)
Kijk later vandaag naar PSV TV om te horen wat Fred Rutten zegt over de kwetsuur van Hutchinson, die de voorbereiding zal missen. #psv (http://twitter.com/#%21/search?q=%23psv)
WTF?:eehh:
Andere quote van het PSV twitter account:
Tijdens de Gold Cup kreeg de Canadees meer last van het gewricht, waarna werd besloten om de ingreep nu te gaan laten plaatsvinden.
Hij had er dus blijkbaar al last van... Maar dat hij nu de hele voorbereiding moet gaan missen, da's niet best.
Weer een veranderingetje voor velen die meedoen aan de 'voorspel de opstelling van de eerste wedstrijd'-quiz!
TechN9ne
23 juni 2011, 13:24
PSV’er Atiba Hutchinson wordt aanstaande maandag geopereerd aan zijn knie, zei hoofdcoach Fred Rutten voor de camera van PSV TV. #psv (http://twitter.com/#%21/search?q=%23psv)
Kijk later vandaag naar PSV TV om te horen wat Fred Rutten zegt over de kwetsuur van Hutchinson, die de voorbereiding zal missen. #psv (http://twitter.com/#%21/search?q=%23psv)
WTF?:eehh:
Tering.
Balasz weg, Hutch geblesseerd (twee beste spelers afgelopen seizoen imo).
Gaat lekker zo. Gelukkig hebben we Sinouh erbij.:(
PerfectPSV
23 juni 2011, 13:47
Tering.
Balasz weg, Hutch geblesseerd (twee beste spelers afgelopen seizoen imo).
Gaat lekker zo. Gelukkig hebben we Sinouh erbij.:(
Ik sta echt te springen om Sinouh zeg -.-
Heel erg balen van Hutch! Was voor mij in ieder geval de beste speler van 't seizoen.. Hopen dat hij goed herstelt en snel weer aan kan sluiten!
Bowden
23 juni 2011, 14:13
Andere quote van het PSV twitter account:
Hij had er dus blijkbaar al last van... Maar dat hij nu de hele voorbereiding moet gaan missen, da's niet best.
Weer een veranderingetje voor velen die meedoen aan de 'voorspel de opstelling van de eerste wedstrijd'-quiz!
Nee hoor.
Hij kreeg namelijk een belachelijke 2e gele kaart tegen Groningen dus hij mocht toch al niet meedoen.
Tkosse
23 juni 2011, 14:58
(Voetbalzone)
PSV is donderdag begonnen aan de voorbereiding op het nieuwe seizoen en moest direct een teleurstelling zien te verwerken. Atiba Hutchinson keerde met een knieblessure terug van de Gold Cup en zal maandag geopereerd moeten worden. “Voor augustus kun je hem afschrijven. Het is even afwachten hoe het gaat maandag, voor de exacte diagnose en het revalidatieproces”, zei Fred Rutten.
Het is dus nog onduidelijk hoelang Hutchinson uit de roulatie zal zijn, maar de eerste wedstrijden van het nieuwe seizoen gaan aan hem voorbij. “In een positief scenario is hij er vier tot zes weken uit. In een negatief scenario drie maanden”, zei Rutten op de officiële website van PSV
In negatief scenario 3 maanden :(
Kronos
23 juni 2011, 15:00
Hij had daar van tevoren al last van...
Dan had hij nooit naar die Gold Cup mogen gaan. Nu zijn wij onze enige middenvelder met felheid kwijt. :mad:
Sjoerd93
23 juni 2011, 15:07
Pff, dat is wel balen zeg:(
Als hij dan weer fit is moet hij natuurlijk ook nog een tijdje trainen om conditioneel weer 100% te worden (daar moet Hutchinson het ook van hebben). Kan nog een tijd gaan duren.
Hij had daar van tevoren al last van...
Dan had hij nooit naar die Gold Cup mogen gaan. Nu zijn wij onze enige middenvelder met felheid kwijt. :mad:
Inderdaad. Zelfde verhaal als Pieters een tijd geleden.
Jackal06
23 juni 2011, 15:12
nu MOET die Rabiu wel een held worden..
Sjoerd93
23 juni 2011, 15:15
Hoofdcoach Fred Rutten noemde de knieblessure van Atiba Hutchinson donderdag na de eerste training ‘een enorme teleurstelling’. De Canadees wordt aanstaande maandag geopereerd aan zijn meniscus. “Voor de maand augustus kun je hem afschrijven”, aldus Rutten, waardoor Hutchinson de start van de competitie gaat missen.
Dat zijn dus sowieso 4 wedstrijden:mad:
Kruspe
23 juni 2011, 15:16
Prima... Kan er nog wel bij.
Laten we het op een rare manier bekijken: misschien hebben we voor het eerst in zoveel jaar nu alle pech op het begin van het seizoen, en komt die pech die we altijd in de tweede seizoenshelft hebben niet meer.
:rolleyes:
Kruspe
23 juni 2011, 15:17
Dat zijn dus sowieso 4 wedstrijden:mad:
Met of zonder Hutchinson moet je gewoon minimaal 13 punten halen uit de eerste vijf wedstrijden. Neemt niet weg dat dit zeer klote is.
CNG MrKrateos
23 juni 2011, 15:18
Hè wat klote. Al die knieën ook uit dat Westen... :(
Positief nieuws. Eindelijk beginnen we het seizoen niet op volle oorlogssterkte om vervolgens in te kakken, maar krijgen we in de loop van de het seizoen spelers terug die de boel versterken. (Y)
Levyashin3
23 juni 2011, 15:24
Positief nieuws. Eindelijk beginnen we het seizoen niet op volle oorlogssterkte om vervolgens in te kakken, maar krijgen we in de loop van de het seizoen spelers terug die de boel versterken. (Y)
(Y)
Kijk het glas is half vol. (Y)
Kruspe
23 juni 2011, 15:45
Precies wat ik bedoelde, maar dan in fatsoenlijke bewoording. :D
Sjoerd93
23 juni 2011, 15:50
En die eerste wedstrijd had hij toch sowieso gemist door z'n rode kaart tegen Groningen...
Bowden
23 juni 2011, 15:53
Inderdaad. En het mooie is, niet allemaal tegelijk.
Eerst Hutchinson, dan Wuytens, dan Reis.
Bacchus
24 juni 2011, 10:57
Vorig jaar miste hij de start van de competitie ook door een blessure.
En we weten allemaal hoe dat afgelopen is.
Kruspe
24 juni 2011, 13:06
Vorig jaar miste hij de start van de competitie ook door een blessure.
En we weten allemaal hoe dat afgelopen is.
Mwaa... Hij miste dacht ik 1 duel. In het tweede duel tegen De Graafschap groeide hij gelijk uit tot publiekslieveling.
The Joker
24 juni 2011, 13:16
Precies mijn gedachte. Reis gaat ons (in een goed scenario) dan kampioen maken. :cool:
Sjoerd93
27 juli 2011, 12:46
In de nieuwe VI staat dat Brands nog op zoek is naar 3 spelers: Sowieso een spits en een verdediger en daarnaast als het even kan nog een rechtsback:
"Als er iets met Stanislav Manolev gebeurt, dan is er geen vervanger." Vorig seizoen heeft Atiba Hutchinson nog een periode rechtsback gespeeld, maar dat is nu geen optie. Brands: "Dat was een noodoplossing. We zien Atiba als een echte middenvelder."
Het eerste vind ik erg vreemd. Geen vervanger voor Manolev? Kijk hoe Tamata bezig is de laatste tijd. Wat mij betreft neemt die nu direct Manolevs basisplaats over.
En dat ze in Hutchinson een middenvelder zien, snap ik wel, maar hetvwordt nog lastig voor hem om zich in de basis te vechten als Toivonen blijft.
In de nieuwe VI staat dat Brands nog op zoek is naar 3 spelers: Sowieso een spits en een verdediger en daarnaast als het even kan nog een rechtsback:
"Als er iets met Stanislav Manolev gebeurt, dan is er geen vervanger." Vorig seizoen heeft Atiba Hutchinson nog een periode rechtsback gespeeld, maar dat is nu geen optie. Brands: "Dat was een noodoplossing. We zien Atiba als een echte middenvelder."
Het eerste vind ik erg vreemd. Geen vervanger voor Manolev? Kijk hoe Tamata bezig is de laatste tijd. Wat mij betreft neemt die nu direct Manolevs basisplaats over.
En dat ze in Hutchinson een middenvelder zien, snap ik wel, maar hetvwordt nog lastig voor hem om zich in de basis te vechten als Toivonen blijft.
Dan is Tamata zowel de vervanger van Pieters als van Manolev, nee de verdediging is veel te dun bezet dus twee nieuwe verdedigers zou goed uitkomen. Buiten dat denk ik dat hij tussen de regels bedoeld dat ze ontevreden over Manolev zijn.
last man standing
27 juli 2011, 12:59
Dan is Tamata zowel de vervanger van Pieters als van Manolev, nee de verdediging is veel te dun bezet dus twee nieuwe verdedigers zou goed uitkomen. Buiten dat denk ik dat hij tussen de regels bedoeld dat ze ontevreden over Manolev zijn.
Onze verdediging is onze zwakste linie inderdaad. Als er twee verdedigers gehaald worden kunnen zij zich wellicht in de basis spelen of de huidige verdedigers dermate veel concurrentie bieden dat het niveau ophoog gaat. Laat maar komen dus. Als Tamata goed genoeg is speelt hij zich wel in de basis.
Sjoerd93
27 juli 2011, 13:00
Ik had liever gezien dat Tamata de vervanger was voor Manolev, over Pieters ben ik wel tevreden.
Kronos
27 juli 2011, 13:01
Ik had liever gezien dat Tamata de vervanger was voor Manolev, over Pieters ben ik wel tevreden.
Tamata heeft zelf meerdere malen aangegeven liever op links te spelen. Ik denk dat men dat laat meewegen, en dat hij daarom niet als volledige concurrent van Manolev wordt gezien.
Sjoerd93
27 juli 2011, 13:06
Tamata heeft zelf meerdere malen aangegeven liever op links te spelen. Ik denk dat men dat laat meewegen, en dat hij daarom niet als volledige concurrent van Manolev wordt gezien.
Zou kunnen idd. Waarom zou hij dat willen eigenlijk? Een rechtspoot op linksback is vrij apart.
Ik bedoelde meer dat als Pieters geblesseerd raakt is Tamata zijn vervanger en dat kan niet als hij ook al op rechts moet spelen, daarom is een extra back best handig.
jasperlhn
8 augustus 2011, 13:51
Hutch moet gewoon op Manolevs plek.
Kronos
9 september 2011, 18:44
PSV'er Hutchinson onzeker tegen VVV
Gepubliceerd op vrijdag 9 september 2011 om 15:54
Het is nog onzeker of PSV-oefenmeester Fred Rutten in het uitduel tegen VVV Venlo van aankomende zondag kan beschikken over Atiba Hutchinson. De Canadees heeft een knieblessure overgehouden aan een trip met de nationale selectie.
Verder kan Rutten een beroep doen op een vrijwel fitte selectie. Daarnaast verloopt het herstel van Stijn Wuytens (knie) voorspoedig. “Hij heeft een zware, moeilijke periode achter de rug. Maar hij gaat vooruit”, laat de coach op de website van PSV weten.
Rutten wilde vrijdag nog niet loslaten of de kersverse aanwinst Tim Matavz zondag zijn debuut al zal maken. "Dat laat ik eerst aan mijn spelers weten. dat is heel normaal. Tim is wel fit teruggekomen van zijn interlands,"laat de oefenmeester doorschemeren daat de Sloveen waarschijnlijk speelminuten zal krijgen.
Ik mag toch zeker hopen dat dit niet weer hetzelfde knieprobleem is..
The Joker
9 september 2011, 18:48
Zo'n type is 't wel, als ik naar 'm kijk. Echt zo'n iemand die altijd kleine blessure's heeft of een knie die niet werkt. Dat gevoel heb ik ook als ik naar Beasley of Asare kijk.
Ralf Edström
9 september 2011, 22:16
Zo'n type is 't wel, als ik naar 'm kijk. Echt zo'n iemand die altijd kleine blessure's heeft of een knie die niet werkt. Dat gevoel heb ik ook als ik naar Beasley of Asare kijk.
Normaal werken ze helemaal niet, dus als het alleen maar een knie is moeten we niet zeuren :chinrub::D
TechN9ne
9 september 2011, 23:07
Normaal werken ze helemaal niet, dus als het alleen maar een knie is moeten we niet zeuren :chinrub::D
Als er iemand hard gewerkt heeft vorig jaar is het Hutch wel.
Ik begrijp de grap:confused: dan ook niet.
Ralf Edström
9 september 2011, 23:22
Als er iemand hard gewerkt heeft vorig jaar is het Hutch wel.
Ik begrijp de grap:confused: dan ook niet.
Als ik hem maar begrijp.
TechN9ne
9 september 2011, 23:59
Als ik hem maar begrijp.
Ik begrijp 'm wel.:rolleyes:
Maar vind het toch nogal onsmakelijk.
Daarbij totaal onrealistisch als je kijkt naar de werklust en inzet van Hutch.
Hij is een speler die er altijd staat (behalve als hij geblesseerd is :shifty:) en vaak belangrijk kan zijn voor PSV.
Ralf Edström
10 september 2011, 00:05
Ik begrijp 'm wel.:rolleyes:
Maar vind het toch nogal onsmakelijk.
Daarbij totaal onrealistisch als je kijkt naar de werklust en inzet van Hutch.
Hij is een speler die er altijd staat (behalve als hij geblesseerd is :shifty:) en vaak belangrijk kan zijn voor PSV.
Mendez kon ook mijn fan zijn, dus ja, je kan wel op elke slak zout gaan leggen.
TechN9ne
10 september 2011, 00:14
Mendez kon ook mijn fan zijn, dus ja, je kan wel op elke slak zout gaan leggen.
Ok, zout... ehh... zand erover.:D
Maar (ontopic) ik zal het wel jammer vinden als hij echt iets mankeerd.
Een goede speler als de beuk erin moet.
Kronos
14 september 2011, 17:22
Helaas:
Hutchinson waarschijnlijk opnieuw onder het mes
14 september 2011
Volgens Fred Rutten is het waarschijnlijk dat Atiba Hutchinson inderdaad opnieuw geopereerd moet worden. "Daar ben ik zeer teleurgesteld over, Atiba geeft altijd 120% en daarom moeten we een goede analyse maken hoe het revalidatieproces is gegaan. Naar alle waarschijnlijkheid moet hij weer geopereerd worden en dan ben ik bang hem een tijdje kwijt te zijn."
Dit is geen goed nieuws, Hutchinson is toch de eerste vervanger op het middenveld, wat mij betreft. Stel je nu eens voor dat Strootman wegvalt... :(
Mocro
14 september 2011, 17:25
Helaas:
Dit is geen goed nieuws, Hutchinson is toch de eerste vervanger op het middenveld, wat mij betreft. Stel je nu eens voor dat Strootman wegvalt... :(
Zelfs Hutchinson kan Strootman niet opvangen. Zijn voortzetting is te mager, dan moet je eigenlijk Hutchinson en Labyad in een controlerende rol hebben met Toivonen of Wijnaldum op 10.
Kruspe
14 september 2011, 17:26
Dan zou ik dit doen:
-----Wijnaldum---------------------Labyad--------
Lens----------------Toivonen-------------Mertens
---------------------Matavz----------------------
Ben geen voorstander van Lens op rechts, maar in uiterste nood dan maar zo.
Kronos
14 september 2011, 17:31
Dan zou ik dit doen:
-----Wijnaldum---------------------Labyad--------
Lens----------------Toivonen-------------Mertens
---------------------Matavz----------------------
Ben geen voorstander van Lens op rechts, maar in uiterste nood dan maar zo.
Hoe ben jij dan van plan om de bal terug te krijgen als we hem kwijtgeraakt zijn?
Kruspe
14 september 2011, 17:34
Hoe ben jij dan van plan om de bal terug te krijgen als we hem kwijtgeraakt zijn?
Gewoon niet... :D
Kronos
14 september 2011, 17:38
Ja, daar was ik al bang voor... :D
De Bouterbaas
14 september 2011, 17:38
:clap:
robpsv11
14 september 2011, 17:46
Helaas:
Daar baal ik flink van, Hutchinson was vorig jaar de enige speler die liet zien dat hij wedstrijden wilde winnen.
Sjoerd93
14 september 2011, 19:53
Hutchinson is totaal niet iemand die met openingen en verrassende passes komt, zoals Strootman wel doet. Als Strootman weg zou vallen hebben we een serieus probleem. Ik ben benieuwd hoe ver Ritzmaier is, dat is toch ook een soort spelverdeler?
Kronos
14 september 2011, 20:02
Hutchinson is totaal niet iemand die met openingen en verrassende passes komt, zoals Strootman wel doet. Als Strootman weg zou vallen hebben we een serieus probleem. Ik ben benieuwd hoe ver Ritzmaier is, dat is toch ook een soort spelverdeler?
Strootman is naast een zeer sterke passer en dus spelverdeler ook de enige middenvelder met verdedigende kwaliteiten. Op dat gebied draagt hij het team ook al. Ritzmaier is 1.60 hoog, dat gaat echt niet samen met Wijnaldum.
The Joker
14 september 2011, 20:21
:clap: Vertrouwen op Marcelo en Manolev? :puh:
Geeman
16 oktober 2011, 00:43
Weet iemand hoe lang we Hutch nog kwijt zijn?
Sjoerd93
16 oktober 2011, 14:10
Weet iemand hoe lang we Hutch nog kwijt zijn?
Nog zeker twee maanden:
"Kleine hoop dat Hutchinson dit jaar nog in actie kan komen"
23 september 2011
Atiba Hutchinson werd afgelopen week geopereerd aan zijn knie. dat hij geruime tijd uit de roulatie zal zijn, werd al direct duidelijk. Fred Rutten daarover op de officiële website: "Ik hoop dat hij voor de winterstop weer wedstrijden kan spelen. Maar in alle realiteit is het kleine hoop. Niemand treft blaam in deze, de dokter heeft gezegd dat het kan gebeuren."
Geeman
16 oktober 2011, 16:47
Nog zeker twee maanden:
Oke, bedankt (Y) Denk dat we Atiba nog zeker nodig hebben dit seizoen. Zodra we een zware ploeg loten in de EL kan ik me niet voorstellen dat Rutten met Toivonen en Wijnaldum op het middenveld laten spelen. Dan zal één van hen de weg moeten ruimen voor de verdedigend sterkere Atiba. Overigens vind ik Atiba veruit het beste vergeleken met alternatieven Engelaar en Ojo.
Meadje
27 oktober 2011, 11:31
Artikel over Hutch in de krant. Over zijn revalidatie en zijn woonsituatie ;)
kan geen linkje plaatsen helaas..,
Mikasa
27 oktober 2011, 13:09
Als je er nu nog bij gezegd had, welke krant het was......
*^*Marjolein*^*
27 oktober 2011, 13:20
Als je er nu nog bij gezegd had, welke krant het was......
In ieder geval in het ED.
Hoetierick
27 oktober 2011, 13:43
In ieder geval in het ED.
Het stukje staat ook in het Limburgs Dagblad.
Pavlos
27 oktober 2011, 14:04
Spannender nog: Hoe gaat t met zijn revalidatie?
Hoetierick
27 oktober 2011, 16:36
Spannender nog: Hoe gaat t met zijn revalidatie?
Het feit dat hij een 2e keer onder het mes moest,was een dikke tegenvaller. Nu verblijft hij door de week in een studentenwoning in Antwerpen, zodat hij neit op en neer hoeft te reizen. Van Wuytens had hij positieven verhalen gehoord van de instelling in Antwerpen, zodoende.
RAZINHO
27 oktober 2011, 18:41
Wanneer is Hutch weer inzetbaar? Het is weer een eeuwigheid geleden dat hij rondliep in een PSV-shirt......:chinrub:
Meadje
28 oktober 2011, 12:08
Eind dit jaar of begin volgend jaar hoopt hij weer zijn rentree te maken.
Geeman
4 november 2011, 13:30
PSV'er Hutchinson: "Ik heb het best zwaar"
Atiba Hutchinson is door de goede prestaties van Kevin Strootman en Georginio Wijnaldum én door langdurig blessureleed uit beeld geraakt. De PSV’er revalideert in Antwerpen.
Sinds de zomer kampt Hutchinson met een meniscusblessure. "Eind september ben ik voor de tweede keer in drie maanden geopereerd. Momenteel werk ik samen met Stijn Wuytens - die eind vorig seizoen ook een knieblessure opliep - aan mijn herstel in Antwerpen. Eind november hoop ik weer op het veld te staan", aldus de Canadees tegen NUSport.
Voor de tweede keer in drie jaar werd Hutchinson aan zijn knie geopereerd. "Ik probeer me er niet druk over te maken, maar dat is niet makkelijk. De doktoren zeggen dat het goed komt, daar houd ik me aan vast. De operaties waren in ieder geval noodzakelijk. Ik heb vorig seizoen constant met pijn gespeeld."
"Na mijn eerste operatie in juni miste ik een paar wedstrijden. Daar kon ik mee leven. Toen kreeg ik een terugval en moest ik weer geopereerd worden. Sindsdien heb ik het best zwaar. Laat de komende maand maar snel voorbij vliegen", aldus Hutchinson, die niet weet of hij direct minuten zal maken. "Ze spelen goed, het middenveld staat. Ik speel controlerend, moet de concurrentie aangaan met Kevin Strootman. Ik zal er dus echt niet meteen weer in staan, dat besef ik heel goed."
Wel triest voor die jongen. Hoop dat hij snel herstelt. Zo'n jongen kun je er heel goed bij hebben, zeker zoals op dit moment wanneer we Strootman moeten missen. In de meeste eredivisiewedstrijden kun je nog wel een talent opstellen, maar als we nu een grote wedstrijd hadden moeten spelen zag ik liever Hutchinson als vervanger dan een Ojo of Ritzmaijer.
Kronos
6 november 2011, 10:56
Wel triest voor die jongen. Hoop dat hij snel herstelt. Zo'n jongen kun je er heel goed bij hebben, zeker zoals op dit moment wanneer we Strootman moeten missen. In de meeste eredivisiewedstrijden kun je nog wel een talent opstellen, maar als we nu een grote wedstrijd hadden moeten spelen zag ik liever Hutchinson als vervanger dan een Ojo of Ritzmaijer.
Agreed.
Ook opvallend dat hij vorig jaar constant met pijn speelde. Terwijl hij toen eigenlijk de enige goed presterende middenvelder was...
The Joker
6 november 2011, 11:38
Agreed.
Ook opvallend dat hij vorig jaar constant met pijn speelde. Terwijl hij toen eigenlijk de enige goed presterende middenvelder was...
Nog opvallender dat is gebleken dat hij in het verleden al meerdere malen gekwakkeld heeft met z'n knie en PSV hem alsnog heeft aangetrokken. Als je zoiets weet, zoek je toch verder?
Geeman
6 november 2011, 15:31
Nog opvallender dat is gebleken dat hij in het verleden al meerdere malen gekwakkeld heeft met z'n knie en PSV hem alsnog heeft aangetrokken. Als je zoiets weet, zoek je toch verder?
Hutchinson was transfervrij. Dan kun je best een risicootje nemen vind ik. Hij is het vorige seizoen van belangrijke waarde gebleken voor PSV. Straks als hij hersteld is, dan kan hij met zijn ervaring nog zeker een rol van betekenis spelen.
Pranjic
5 december 2011, 19:44
Hoe gaat het met Hutch?
Lees elders op forun dat hij geblesseerd is?
Bats1903
6 december 2011, 09:08
Hoe gaat het met Hutch?
Lees elders op forun dat hij geblesseerd is?
Hij is het hele seizoen al geblesseerd. Jammer, had altijd wel een zwak voor zijn mannier van spelen.
Kronos
6 december 2011, 09:26
Ik ben blij dat hij op de terugweg is. Zeker als Engelaar vertrekt. Ik vind Hutch meer geschikt voor ons huidige middenveld, of dat nu als invaller is, of als vervanger van iemand met een blessure of schorsing.
cresendo
8 december 2011, 21:16
Ik ben blij dat hij op de terugweg is. Zeker als Engelaar vertrekt. Ik vind Hutch meer geschikt voor ons huidige middenveld, of dat nu als invaller is, of als vervanger van iemand met een blessure of schorsing.
Helemaal mee eens, speelde constant vorig jaar. Als hij terug is heb je een sterkere selectie.
Jackal06
8 december 2011, 22:49
en handig als eventuele rechtsback?
altijd al sympathiek gevonden en een geweldige mentaliteit! hoop dat ie snel terug is
Geeman
9 december 2011, 16:30
Tegen Feyenoord had hij het middenveld kunnen voorzien van de ontbrekende power. Strootman is wat mij betreft niet ongenaakbaar. Het is z'n eerste jaar en hij doet het meestal fantastisch. Maar als hij een dip heeft dan heeft hij nog niet de status om desondanks niet gewisseld te worden. Hutch is in dat geval de ideale vervanger.
Vliegende Kiep
6 januari 2012, 16:04
Ik zie op de PSV-site dat Atiba op de bank begint bij de oefenwedstrijd tegen MVV. Iemand enig idee of hij nog minuten heeft gemaakt?
De Bouterbaas
6 januari 2012, 16:05
Ik zie op de PSV-site dat Atiba op de bank begint bij de oefenwedstrijd tegen MVV. Iemand enig idee of hij nog minuten heeft gemaakt?
Ik zag 'm niet in de opstellingen. Heb niks gehoord over tussentijdse wissels.
Bas
6 januari 2012, 16:11
Zowel Hutch als Wuytens hebben een helft gespeeld.
De Bouterbaas
6 januari 2012, 16:13
Zowel Hutch als Wuytens hebben een helft gespeeld.
Ah, dat had ik dan ff gemist. Dank bas!
Kruspe
7 januari 2012, 20:23
Dit wordt toch wel een luxe-probleem.
Hutchinson hoort eigenlijk altijd op een middenveld te spelen. Maar van de voorste zes spelers (Strootman, Wijnaldum, Toivonen, Labyad, Mertens en Matavz) kan je er simpelweg geen een uit halen, en Hutchinson als back of verdediger zie ik ook niet zitten.
In de competitie is het nog wel te begrijpen, maar als we straks CL spelen is een blok met Strootman en Hutch voor de verdediging echt wel gewenst. Maar nogmaals, wie moet er dan uit? 3-4-3 spelen? Of toch Labyad slachtofferen? Ik weet het niet...
Mocro
7 januari 2012, 20:27
Dit wordt toch wel een luxe-probleem.
Hutchinson hoort eigenlijk altijd op een middenveld te spelen. Maar van de voorste zes spelers (Strootman, Wijnaldum, Toivonen, Labyad, Mertens en Matavz) kan je er simpelweg geen een uit halen, en Hutchinson als back of verdediger zie ik ook niet zitten.
In de competitie is het nog wel te begrijpen, maar als we straks CL spelen is een blok met Strootman en Hutch voor de verdediging echt wel gewenst. Maar nogmaals, wie moet er dan uit? 3-4-3 spelen? Of toch Labyad slachtofferen? Ik weet het niet...
Ik wel, alles gewoon laten staan. Is er nog iets waar je aan twijfelt en waar ik je mee kan helpen? :p
CNG MrKrateos
7 januari 2012, 20:28
Het was toch wel fijn om Hutchinson weer op het veld te zien :)
Mocro
7 januari 2012, 20:29
Het was toch wel fijn om Hutchinson weer op het veld te zien :)
Als je van waterdragers houdt. Hutch gaat nu de positie van Engelaar innemen. 10 minuten voor het einde speeltijd krijgen als Ruten wil consolideren.
Hoetierick
7 januari 2012, 20:37
Als je van waterdragers houdt. Hutch gaat nu de positie van Engelaar innemen. 10 minuten voor het einde speeltijd krijgen als Ruten wil consolideren.
En de gaten opvullen. Middenvelder of rechtsback geblesseerd/geschorst/moe? Hutchinson erin als verdedigende steun.
Mocro
7 januari 2012, 20:41
En de gaten opvullen. Middenvelder of rechtsback geblesseerd/geschorst/moe? Hutchinson erin als verdedigende steun.
Inderdaad of als een middenvelder echt totaal niet in de wedstrijd zit en de tegenstander van dusdanig kwaliteit is dat je lichtelijk overlopen wordt.
Hoetierick
7 januari 2012, 20:46
Inderdaad of als een middenvelder echt totaal niet in de wedstrijd zit en de tegenstander van dusdanig kwaliteit is dat je lichtelijk overlopen wordt.
Ook prima. Het zal best een prima kerel zijn, en hij heeft geeft zich elke keer 100%, maar kwalitatief gezien komt ie tekort voor de basis. Je kunt hem met een opdracht het veld in sturen, maar hij zal het team echt niet op een hoger niveau tillen.
PerfectPSV
7 januari 2012, 21:19
Haha, ik hou van de waterdragers. Onmisbare schakel in elk team. Ik zie Hutchinson ook 100.000x liever dan Engelaar. Ultieme opstelling voor mij zou zijn Wijnaldum op de plek van Toivonen, en dan Strootman naast Hutchinson
Kruspe
7 januari 2012, 21:30
Haha, ik hou van de waterdragers. Onmisbare schakel in elk team. Ik zie Hutchinson ook 100.000x liever dan Engelaar. Ultieme opstelling voor mij zou zijn Wijnaldum op de plek van Toivonen, en dan Strootman naast Hutchinson
Wijnaldum op 10... :(
Veel te licht voor die positie in bepaalde aspecten: overzicht, pass, schot etc. Bovendien is Toivonen in dit PSV een onmisbare schakel in de omschakeling.
Ik wel, alles gewoon laten staan. Is er nog iets waar je aan twijfelt en waar ik je mee kan helpen? :p
Ehh ja... De tremelo van m'n gitaar valt er regelmatig uit. Tips? :p
PerfectPSV
7 januari 2012, 21:33
Veel te licht voor die positie in bepaalde aspecten: overzicht, pass, schot etc. Bovendien is Toivonen in dit PSV een onmisbare schakel in de omschakeling.
Jaa ik weet dat er een aantal Toivonen fans zijn. Wijnaldum wel een optie voor de toekomst toch? Alle punten die je opnoemt zijn óf te trainen óf komen met de tijd (overzicht)
Ik denk dat in Wijnaldum een hele goede nummer 10 schuilt.
Mocro
7 januari 2012, 21:37
Ah, ja...dat is echt irritant. Heb je al geprobeerd om het open te maken en de klemmetjes aan te knijpen, tape om het pookje kan ook helpen en het kan ook met een schroefdraad...maar dan moet je wel een beetje handig zijn. Verder nog iets?
The Joker
7 januari 2012, 21:38
Wijnaldum heeft er nu 128 wedstrijden in de Eredivisie opzitten. Ik hecht daar meer waarde aan dan aan leeftijd. Op een gegeven moment moet hij toch een grote stap zetten om van het eeuwige talent af te komen. Hij moet veel meer een baas worden, en zeker meer overzicht hebben. Desalniettemin vind ik dat hij al een aantal weken uitstekend speelt.
En voor Hutchinson zie ik nog wel een rol weggelegd dit seizoen, als eerste of tweede invaller.
The Joker
7 januari 2012, 21:45
Ah, ja...dat is echt irritant. Heb je al geprobeerd om het open te maken en de klemmetjes aan te knijpen, tape om het pookje kan ook helpen en het kan ook met een schroefdraad...maar dan moet je wel een beetje handig zijn. Verder nog iets?
Ik werd vanmorgen wakker en had plots nog maar één teelbal. Wat nu?? :( :D :p
Mocro
7 januari 2012, 22:12
Ik werd vanmorgen wakker en had plots nog maar één teelbal. Wat nu?? :( :D :p
Dan moet je hard op die teelbal blijven slaan, totdat die in 2en breekt. :D
Ralf Edström
7 januari 2012, 23:37
Ook prima. Het zal best een prima kerel zijn, en hij heeft geeft zich elke keer 100%, maar kwalitatief gezien komt ie tekort voor de basis. Je kunt hem met een opdracht het veld in sturen, maar hij zal het team echt niet op een hoger niveau tillen.
Normaal zou ik je gelijk geven, maar ik heb het idee dat ik hem toch heel erg onderschat.
Kruspe
8 januari 2012, 02:43
Hahahahaha held!
cresendo
8 januari 2012, 08:01
Wijnaldum heeft er nu 128 wedstrijden in de Eredivisie opzitten. Ik hecht daar meer waarde aan dan aan leeftijd. Op een gegeven moment moet hij toch een grote stap zetten om van het eeuwige talent af te komen. Hij moet veel meer een baas worden, en zeker meer overzicht hebben. Desalniettemin vind ik dat hij al een aantal weken uitstekend speelt.
En voor Hutchinson zie ik nog wel een rol weggelegd dit seizoen, als eerste of tweede invaller.
Het zal er ook vanaf hangen wie de tegenstander is, ik denk dat je uit tegen fff valencia anders speelt dan tegen heracles thuis. Dat maakt nu of je als elftal gaat groeien of niet. Zeer offensief voetballen tegen bijvoorbeeld valencia uit kan je de das omdoen. Je moet dan keuzes kunnen maken, bijvoorbeeld door een versterkt middenveld neer te zetten. Je zou dan dus idd kunnen besluiten labyad buiten het elftal te laten voor hutchinson.
Kevin Strootman
8 januari 2012, 14:01
Wijnaldum heeft way more talent. Daar zit gif in, veroverd ontzettend veel ballen en werkt zich keihard in de ronte. Heeft een unieke versnelling en een twee keer zo sterke dribble als Toivonen. De conditie is beresterk bij Wijnaldum, daar waar Toivonen maar een beetje mee zweeft en op zijn tijd als het hem uitkomt scoort met een leuk schot.
Ginis overzicht is bovendien helemaal niet slecht, ik denk dat het af en toe onbevangenheid is. En dat afmaken, dat leert hij wel, ik heb gezien dat hij het wel kan. Dat moet op den duur winnen van dat hij het niet kan.
Dit alles maakt Toivonen een veel mindere voetballer. Maar natuurlijk, ben ik erg blij met Toivonen.
Maar op de Cam positie, vind ik Gini nu nog niet rijp.
Afellay is natuurlijk heel anders. Maar ik zie gelijkenissen, iedereen vond altijd dat Afellay overzicht miste door die rushes, ik vond dat Gijp zich belachelijk maakte met zijn opmerkingen want ik gaf andere beweegredenen aan de draverijen van Afellay. En we hebben hem zien spelen bij Barca en hij kan gewoon mee. Ibi en Gini zijn beiden rasvoetballers.
Maar dit is het Hutchinson topic. Inderdaad, topmentaliteit, maar geen topvoetballer. Ik vind het heel handig om zon speler in de selectie te hebben. Heeft ervaring..
Kruspe
8 januari 2012, 20:32
Wijnaldum heeft way more talent. Daar zit gif in, veroverd ontzettend veel ballen en werkt zich keihard in de ronte. Heeft een unieke versnelling en een twee keer zo sterke dribble als Toivonen. De conditie is beresterk bij Wijnaldum, daar waar Toivonen maar een beetje mee zweeft en op zijn tijd als het hem uitkomt scoort met een leuk schot.
Ginis overzicht is bovendien helemaal niet slecht, ik denk dat het af en toe onbevangenheid is. En dat afmaken, dat leert hij wel, ik heb gezien dat hij het wel kan. Dat moet op den duur winnen van dat hij het niet kan.
Dit alles maakt Toivonen een veel mindere voetballer. Maar natuurlijk, ben ik erg blij met Toivonen.
Maar op de Cam positie, vind ik Gini nu nog niet rijp.
Afellay is natuurlijk heel anders. Maar ik zie gelijkenissen, iedereen vond altijd dat Afellay overzicht miste door die rushes, ik vond dat Gijp zich belachelijk maakte met zijn opmerkingen want ik gaf andere beweegredenen aan de draverijen van Afellay. En we hebben hem zien spelen bij Barca en hij kan gewoon mee. Ibi en Gini zijn beiden rasvoetballers.
Maar dit is het Hutchinson topic. Inderdaad, topmentaliteit, maar geen topvoetballer. Ik vind het heel handig om zon speler in de selectie te hebben. Heeft ervaring..
Ik zou het overigens handig vinden als je niet continu met Fifa-termen aankomt. Cam kan ik er nog wel uithalen, maar dingen als RVM ofzo leest gewoon ontzettend vervelend.
Een dribbel op 10 is geen basiskwaliteit. Dat is het alleen voor vleugelspelers, en eventueel backs en counterspitsen (al is snelheid belangrijker). Toivonen verplaatst met passes het spel, opent het spel, en leest het spel goed. Dat kan een keer fout gaan (zoals Feyenoord uit, toen hij de bal teveel effect meegaf), maar hierdoor zijn al zoveel goals gevallen. Toivonen is sterk, trekt gaten voor al die andere spelers om hem heen (allemaal kleine ADHD-ers die met de bal gaan lopen). Kan je je voorstellen hoe het zou zijn als daar ook een dribbelaar stond? Dan wordt je gek. Op 10 is het belangrijk om vooral tactisch sterk te zijn, techniek is een extra. Wijnaldum heb ik nog geen bijzondere pass of opening zien maken in een half jaar. Prima, maar totaal ongeschikt als 10. Hij staat perfect op deze positie, en zou bij hoge uitzondering ook wel op de zijkanten kunnen spelen. Wijnaldum als koning balverlies, overzichtloze dribbelaar en kansenmisser als schakel tussen aanval en verdediging/middenveld, dat kan echt niet. Toivonen daarentegen werkt en sleurt, maakt gaten, verstuurd passes, is balvast, stuurt het team, en scoort zeer regelmatig. Bovendien fungeert hij in de omschakeling als tweede spits, waarbij een van de spitsen bliksemafleider is, en de andere spits ongedekt staat (zie de 0-1 tegen Heerenveen).
Ik lijk nu heel negatief richting Wijnaldum, maar het tegendeel is waar. Wijnaldum is een geweldige en onmisbare schakel in dit PSV. Maar wel op zijn huidige positie. Dat is hetzelfde alsof je zegt dat Marcelo een onmisbare schakel is, en daarom maar als rechtsbuiten moet worden opgesteld. Is zijn positie niet, mist hij alle kwaliteiten voor.
Maar juist om bovengenoemde redenen vind ik het moeilijk om Hutchinson (want daar ging het tenslotte over) in het team te plaatsen. Zelfs in een CL wedstrijd uit tegen Real Madrid zou ik niet weten wie voor Hutch plaats moet maken. Dit huidige team staat zo ontzettend goed...
Edit: mocht je verder willen discussiëren over Wijnaldum en de nummer 10 positie, quote mijn post dan gewoon even naar het Wijnaldum-topic. ;)
Vliegende Kiep
8 januari 2012, 21:29
Ik vind de kwaliteiten van Hutchinson erg bruikbaar in een team wat op de counter speelt. Sterke balafpakker, hoge handelingssnelheid en een goede pass in de benen. In een wedstrijd tegen een Europese topper, zou ik daarvoor Wijnaldum slachtofferen, of Wijnaldum van positie wisselen met Labyad, en Labyad slachtofferen. Beetje afhankelijk van de vorm van de dag.
Wijnaldum is een uitstekende voetballer, enorm talent, maar als PSV als counterploeg zou willen spelen, zijn op het middenveld Toivonen's loopvermogen en de pass-kwaliteiten van Strootman te belangrijk.
Als Rutten vast houdt aan het huidige "eigen spel" van PSV, dan zal Hutchinson op de bank beginnen, en als stand-in van Strootman of Manolev fungeren.
Kruspe
9 januari 2012, 02:24
Ik vind de kwaliteiten van Hutchinson erg bruikbaar in een team wat op de counter speelt. Sterke balafpakker, hoge handelingssnelheid en een goede pass in de benen. In een wedstrijd tegen een Europese topper, zou ik daarvoor Wijnaldum slachtofferen, of Wijnaldum van positie wisselen met Labyad, en Labyad slachtofferen. Beetje afhankelijk van de vorm van de dag.
Wijnaldum is een uitstekende voetballer, enorm talent, maar als PSV als counterploeg zou willen spelen, zijn op het middenveld Toivonen's loopvermogen en de pass-kwaliteiten van Strootman te belangrijk.
Als Rutten vast houdt aan het huidige "eigen spel" van PSV, dan zal Hutchinson op de bank beginnen, en als stand-in van Strootman of Manolev fungeren.
Hutch vind ik een geweldig persoon, en een zeer bruikbare voetballer. Maar fan van Manolev of niet, Hutchinson op de backpositie was een ramp. Hij kan niet verdedigen op de manier zoals Mendez dat ook niet kon. Sterke balafpakker, maar heel zwak in de dekking en duels. Ook heeft Hutch nauwelijks een sliding.
Bacchus
9 januari 2012, 08:00
Hutch is weer fit. Prachtig! Eindelijk iemand om de gekke koe te vervangen.
Mikasa
9 januari 2012, 08:31
Manolev is onomstreden bij Rutten. Dus dat gaat niet gebeuren. En van mij hoeft dat ook niet.
cresendo
9 januari 2012, 09:05
Manolev is onomstreden bij Rutten. Dus dat gaat niet gebeuren. En van mij hoeft dat ook niet.
.
En dat is dan weer logisch, omdat manolev een linksback is
Bacchus
9 januari 2012, 09:17
.
En dat is dan weer logisch, omdat manolev een linksback is
Dat verklaart een hoop ineens. :|
JCS
9 januari 2012, 09:18
Dat verklaart een hoop ineens. :|
Als je het zo bekijkt doet hij het lang niet slecht, toch? ;)
Bacchus
9 januari 2012, 09:20
Als je het zo bekijkt doet hij het lang niet slecht, toch? ;)
Nee, dan zijn die passjes die nu over de zijlijn verdwijnen ineens mooi in de loop van Mertens gespeeld... Ik zal mijn visie deels moeten herzien.:D
De Bouterbaas
9 januari 2012, 11:08
Nee, dan zijn die passjes die nu over de zijlijn verdwijnen ineens mooi in de loop van Mertens gespeeld... Ik zal mijn visie deels moeten herzien.:D
Ik denk dat Manolev de ultieme teamspeler is. Hij betrekt graag de aan de zijlijn warmlopende spelers bij het spel.
Hoetierick
9 januari 2012, 11:14
Ik denk dat Manolev de ultieme teamspeler is. Hij betrekt graag de aan de zijlijn warmlopende spelers bij het spel.
Hij betrekt zelfs het publiek in het spel. Zit je op de tribune, heb je zomaar de kans dat je door hem wordt aangespeeld. Interactief voetbal! De man is een visionair, gebruikt letterlijk de 12e man.
Waarschijnlijk zal hij na zijn dood pas gewaardeerd worden. Erg hoor.
En dan moet ie gewisseld worden door Hutch (om toch enigszins on-topic te blijven).
Ruud
9 januari 2012, 11:15
ligt het aan mij of dwalen we af. Ben blij dat the hutch weer terug is. Worden er niet slechter op. In mijn ogen zal hij niet veel starten, maar je hebt wel weer een betere speler op de bank. liever Hutch dan engelaar
Hoetierick
9 januari 2012, 11:22
ligt het aan mij of dwalen we af. Ben blij dat the hutch weer terug is. Worden er niet slechter op. In mijn ogen zal hij niet veel starten, maar je hebt wel weer een betere speler op de bank. liever Hutch dan engelaar
Lood om oud ijzer.
Ruud
9 januari 2012, 11:28
Lood om oud ijzer.
dus jij vindt Engelaar even goed als Hutch? Leg eens uit waarom? Volgens mij is Hutch wel zelfde soort speler als Engelaar maar met een paar voordelen, jonger dus meer restwaarde, sneller(houd spel niet op), beter overzicht, betere balafpakker.
Kronos
9 januari 2012, 11:34
[...]
Maar juist om bovengenoemde redenen vind ik het moeilijk om Hutchinson (want daar ging het tenslotte over) in het team te plaatsen. Zelfs in een CL wedstrijd uit tegen Real Madrid zou ik niet weten wie voor Hutch plaats moet maken. Dit huidige team staat zo ontzettend goed...[...]
Als je omschakelt naar 'met de punt naar achteren', valt dat probleem meteen al deels weg. Dan speel je niet met een klassieke tien, zoals Rutten altijd doet, en dan kan Wijnaldum een beetje tussen die twee rollen in gaan spelen. Lijkt me voor hem op het lijf geschreven. Dan zou Hutchinson prima daarnaast kunnen, of voor de verdediging met dan Strootman naast Wijnaldum.
PerfectPSV
9 januari 2012, 11:38
Als je omschakelt naar 'met de punt naar achteren', valt dat probleem meteen al deels weg. Dan speel je niet met een klassieke tien, zoals Rutten altijd doet, en dan kan Wijnaldum een beetje tussen die twee rollen in gaan spelen. Lijkt me voor hem op het lijf geschreven. Dan zou Hutchinson prima daarnaast kunnen, of voor de verdediging met dan Strootman naast Wijnaldum.
En zo had ik 't ook bedoeld. Hutchinson als ultieme balafpakker op 't middenveld. Tegenstander de bal ontnemen en dan zo snel mogelijk inleveren bij Strootman of Wijnaldum. Of de buitenspelers wegsturen. In de Eredivisie is dat misschien niet nodig, maar op Europees niveau kan 't nog wel eens goed uitpakken. Het is in ieder geval erg fijn om the Hutch weer als back-up te hebben in plaats van Engelaar. Vorig seizoen was Hutchinson voor mij de speler van 't seizoen, dus ik hoop echt dat hij nog wat minuten krijgt. Ook eventueel in bekerwedstrijden of nutteloze competitie wedstrijden
Nistelaria
9 januari 2012, 16:42
Lood om oud ijzer.
Oneens. Engelaar straalt een soort sloomheid uit, wat ook een van de redenen is dat de supporters niet met hem weglopen.
Hutchinson daarentegen straalt snelheid en power uit. Hij is overal op het veld te vinden, en niet kapot te krijgen. Is echt een loper. Ook aan de bal heeft 'ie een redelijk inzicht. Lijkt me de eerste back-up voor Strootman/Wijnaldum.
Ik ben redelijk fan van hem. Vanwege zijn uitstraling en zijn mentaliteit.
Hoetierick
9 januari 2012, 17:47
dus jij vindt Engelaar even goed als Hutch? Leg eens uit waarom? Volgens mij is Hutch wel zelfde soort speler als Engelaar maar met een paar voordelen, jonger dus meer restwaarde, sneller(houd spel niet op), beter overzicht, betere balafpakker.
Ja, Hutchinson is feller en een betere balafpakker, eens. Engelaar heeft een betere pass, kan een schot op doel geven en in mijn ogen een beter inzicht dan onze Canadese vriend. Restwaarde is in beide gevallen laag, dus dat telt niet.
Onder de streep vind ik ze hetzelfde, en dus inwisselbaar.
kreukelzone
9 januari 2012, 18:24
nou ga ik iets doen wat ik niet voor mogelijk heb gehouden,
ik ga Engelaar verdedigen....
Engelaar heeft een bovengemiddeld balinzicht, en weet ook een speler te bereiken die op het goede moment diepgaat. Probleem is wel dat je dan spelers om je heen moet hebben die op het juiste moment diepgaan, en ook een strak aangespeelde bal kunnen controleren.
Waar Engelaar een hekel aan heeft is dat ze hem dicht op de huid zitten, en hij geen mogelijkheid heeft zijn geliefde spelletje te spelen. Dit gebeurt vooral als de tegenstander weet dat Engelaar de enige creatieve speler is. Je zag dan ook dat hij veel beter tot zijn recht kwam met spelers als Reis, Afellay, Bakkal en Lazovic in de buurt, en hij verbleekte toen die vertrokken. Bakkal was er nog wel, maar Engelaar moest gaan controleren, meeverdedigen en dat is nou iets waar hij niet bovengemiddeld is.
Engelaar is geen Bikkelaar/balafpakker of hoe je het ook wilt noemen. Als je dat van hem verwacht dan zal hij zelden goed scoren. Dat hij dit toch doet siert 'm.
Kortom, Hutchinson met Engelaar vergelijken is m.i. appels met peren vergelijken