View Full Version : Scoutingsbeleid
psv helmond sport fan
20 maart 2010, 23:39
hier kun je kwijt voor het beleid
Mooi we gaan ons richten op volgend seizoen.
Deelname aan : Nederlandse competitie
Nederlandse beker
Europees onbekend.
Technische staf : Onbekend
Selectie : Onbekend
Vind wel dat we een nieuwe frisse selectie nodig hebben,met vooral een scorende spits,echte goaltjesdief.
Een echte rechtsbuiten,een echte rechtsback en linksback.
En een nieuwe Aanvallende middenvelder.
Posities dubbel bezet,tijdens seizoen geen spelers verhuren of verkopen.
Ben benieuwd hoe het eruit gaat zien :D
Zeker een plaats in de selectie :
Orlando Engelaar , geen twijfel mogelijk.
KoningAlexIV
21 maart 2010, 02:09
Waar ik me over verbaas is dat het voor die scouts van PSV zó moeilijk is om een fatsoenlijke spits te vinden. Is dat echt zo moeilijk als scout van het grote PSV? Want zó fantastisch goed hoeft die spits ook weer niet te zijn, als hij ze in de Eredivisie er maar in kan leggen, als het kan ook nog op Europees niveau. Maar op Eredivisie niveau is al meer dan genoeg, en kansen zal die spits wel krijgen. Want Toivonen heeft de laatste weken/maanden toch meer dan genoeg kansen gehad.
psv helmond sport fan
21 maart 2010, 11:33
[QUOTE=DODO;234104]Mooi we gaan ons richten op volgend seizoen.
Deelname aan : Nederlandse competitie / belgische competitie:D
Nederlandse beker/ fa cup:D
Europees onbekend.
Technische staf : Onbekend/rutten,ten hag,cocu
Selectie : Onbekend/
andreas,keeper sint truiden,vorm? manolev,douglas,vlaar,maza,pieters,salcido,olfers, Reynolds engelaar,bakkal,iby,schaars,urby,Sigurđsson
stoch,el hamdoui,lens,balsz,koevermans
zo ongeveer
Pavlos
21 maart 2010, 11:38
andreas,keeper sint truiden,vorm? manolev,douglas,vlaar,maza,pieters,salcido,olfers, Reynolds engelaar,bakkal,iby,schaars,urby,Sigurđsson
zo ongeveer
Wakker worden! Het is al half 12 geweest!
Wakker worden! Het is al half 12 geweest!
:D
??21sterren??
21 maart 2010, 13:49
Oke let`s begin :
Spelers eruit :
Ooijer, Salcido, Koevermans, Kromkamp
Spelers halen :
2 goede verdedigers, 1 goede rechter middenvelder en 1 goede spits
Gewoon 15 miljoen extra boven het budget investeren want 2de ronde Champions League halen en je hebt je investering weer terug.
Ik heb gesproken : uch !!!;):D
Oke let`s begin :
Spelers eruit :
Spelers halen :
Gewoon 15 miljoen extra boven het budget investeren want 2de ronde Champions League halen en je hebt je investering weer terug.
Ha collega beveiliger,jij heb het door :D
Kezza1979
21 maart 2010, 13:57
Oke let`s begin :
Spelers eruit :
Spelers halen :
je vergeet er eentje bij spelers die weg moeten
MANOLEV
wat me ook erg verbaast is het feit dat Labyad nu in alle grote wedstrijden voor de leeuwen wordt gegooid,
niks ten nadele van hem, maar hebben we niemand meer die op dit moment beter/sterker is dan labyad.
waarom hem brengen tegen HSV, ajax of Twente,
MANOLEV
wat me ook erg verbaast is het feit dat Labyad nu in alle grote wedstrijden voor de leeuwen wordt gegooid,
niks ten nadele van hem, maar hebben we niemand meer die op dit moment beter/sterker is dan labyad.
Manolev is slecht ja als verdediger,en labyad is nog lang niet toe aan het eerste.
McGuigan
21 maart 2010, 14:07
Manolev is slecht ja als verdediger,en labyad is nog lang niet toe aan het eerste.
Als je even bedenkt dat een van de betere aanvallers van de eredivisie, door velen nog opgehemeld een tijdje terug, gister echt niks in te brengen had tegen Manolev..
Hij heeft zijn foutjes, maar kom op zeg; welke verdediger heeft dat niet in de Eredivisie? Wanneer PSV een verdediger zonder fouten vind, is die of al naar een grotere competitie of hij is binnen een jaar weg. We moeten t hier gewoon mee doen.
Oke let`s begin :
Spelers eruit :
Spelers halen :
Ik ben alleen bang dat je niet van Ooijer Koevermans en Kromkamp afkomt.
Als die weg willen zullen ze aanzienlijk salaris in moeten leveren en ik ben er bang voor dat ze dan liever blijven om de centen op te stijken.
Als je even bedenkt dat een van de betere aanvallers van de eredivisie, door velen nog opgehemeld een tijdje terug, gister echt niks in te brengen had tegen Manolev..
Hij heeft zijn foutjes, maar kom op zeg; welke verdediger heeft dat niet in de Eredivisie? Wanneer PSV een verdediger zonder fouten vind, is die of al naar een grotere competitie of hij is binnen een jaar weg. We moeten t hier gewoon mee doen.
Ik zou stam halen van twente wat een rechtsback:eek:
Sjoerd93
21 maart 2010, 14:16
Ik zou stam halen van twente wat een rechtsback:eek:
Ik denk dat we wel realistisch moeten zijn; Spelers van Twente zijn op dit moment onhaalbaar voor ons.
Bovendien hebben we al een prima rechtsback.
Ola74
21 maart 2010, 14:53
Ik zou wel een gokje willen wagen na dit seizoen en redelijk ingrijpende maatregelen nemen.
Behouden:
Isaksson, Engelaar, Pieters, Bakkal, Manolev en Toivonen
Uit de selectie zetten:
Kromkamp
Verkopen:
Zonneveld, Salcido, Rodriguez, Koevermans en als een club een goed bod doet: ook Dzsudzsak en Afellay (zijn waarschijnlijk ook niet meer gemotiveerd genoeg voor nog een seizoen EL)
Terughalen uit de verhuur:
Nijland en Manco
Twijfelgevallen:
Amrabat, Wuytens en Marcellis (of de kans geven of anders proberen te verkopen/verhuren)
Kopen:
2 centrale verdedigers, 1 middenvelder, 1 oudere (bewezen, goede) en 2 jongere (talentvolle) spitsen
BartR
21 maart 2010, 15:04
Verkopen:
Kromkamp (clubs als VVV, ADO willen best een paar ton voor hem betalen (hoop ik toch)) : 400.000
Salcido: 2.500.000
Koevermans: 2.500.000
Cassio Ramos: 1.500.000
Eventueel (bij goed bod):
Ibi: >15.000.000
Balasz: >12.000.000
Bakkal: >5.000.000
Maza: >3.500.000 (vind hem de laatste periode goed spelen, maar bij een goed bod is er ook een prima vervanger te halen)
Toivonen: >5.000.000
iig kopen:
1 talentvolle keeper (Mignolet, Krul)
1 centrale verdediger (type Alex, Douglas (misschien Hummels van Dortmund ofzo of Boulahrouz?)
1 rechtsmid/rechtsvoor (Suarez (RSCA) of iets?)
1 spits (Hernandez, Traore)
Eventueel kopen:
Nog een centrale verdediger
Een linksback (geen talent, maar min. 24/25 en ervaring)
Centrale (aanvallende) middenvelder (Skjelbred?)
Talentvolle spits (Dost?)
KoningAlexIV
21 maart 2010, 16:14
Alex en Douglas zijn niet haalbaar. Die Suarez? Heb je die ooit zien spelen? Of is het alleen omdat zijn naamgenoot het wel goed doet? En een goede spits moeten we denk ik toch wel tot 10 miljoen gaan. Ook al is PSV de enige club die die spits heeft ontdekt, dan moeten ze nog kei hard dokken.
psv helmond sport fan
21 maart 2010, 16:21
effe een stel namen noemen
keeper sint truiden
douglas,stoch,brama(allen twente),vlaar(feyenoord),schaars,lens,dembele(allen az),falkenburg(sparta),urby(ajax)
??21sterren??
21 maart 2010, 16:35
effe een stel namen noemen
keeper sint truiden
douglas,stoch,brama(allen twente),vlaar(feyenoord),schaars,lens,dembele(allen az),falkenburg(sparta),urby(ajax)
Alle namen die jij noemt zijn onhaalbaar voor dit PSV.:rolleyes: helaas.
Met uitzondering van Valkenburg, maar die is alleen voor de breedte.
Verkopen:
Kromkamp (clubs als VVV, ADO willen best een paar ton voor hem betalen (hoop ik toch)) : 400.000
Maza: >3.500.000 (vind hem de laatste periode goed spelen, maar bij een goed bod is er ook een prima vervanger te halen)
iig kopen:
1 centrale verdediger (type Alex, Douglas (misschien Hummels van Dortmund ofzo of Boulahrouz?)
Eventueel kopen:
Kromkamp kom je niet kwijt die moet drie kwart salaris inleveren als hij een kans krijgt transfervrij laten gaan en ik denk dat je voor Ibi geen 15 miljoen krijgt met nog een contract voor een jaar. Wat voor goede vervanger haal je tegenwoordig nog voor 3,5 miljoen? Krijg je weer een talent die eerst moet groeien.
Banaan
21 maart 2010, 17:30
Weg: Ooijer, Marcellis, Koevermans en hopelijk Kromkamp maar niemand die hem wil hebben met zijn salariseisen.. weg mag ook Zonneveld nog.
Terug: Nijland, Manco
Verhuren: Wuytens, Marcellis (als niet verkocht), Labyad (niet klaar voor PSV misschien wel voor Eredivisie).
Kopen:
1. Verdediger. Liefst eentje met lengte en fysieke kracht. Als het kan ook met Europese ervaring en niet al te oud.
2. Spits. Daar denk ik dan aan Chicarito en Traoré maar dan moet PSV nu al snel gaan handelen voordat andere clubs toeslaan. Zeker in het geval van Chicarito zou het stom zijn aangezien zijn voorkeur naar PSV gaat.
3. Aanvallende Middenvelder. Dit hangt er vanaf of Afellay vertrekt want anders zou hij gewoon weer als offensieve middenvelder moeten spelen. Vertrekt hij dan moet er iemand anders gehaald worden want Bakkal is goed maar niet top en Toivonen komt daar echt niet uit de verf. Wie moet er dan gehaald worden... tsja.. misschien Bruggink ofzo? Haal je een ervaren Nederlandse jongen in huis.
psv helmond sport fan
21 maart 2010, 17:35
Alle namen die jij noemt zijn onhaalbaar voor dit PSV.:rolleyes: helaas.
Met uitzondering van Valkenburg, maar die is alleen voor de breedte.
stoch kunnen ze huren dat is geen ramp gelukkig:)
Vedette
21 maart 2010, 17:40
Waarom zou je Furby willen.. :rolleyes:
psv helmond sport fan
21 maart 2010, 18:00
Waarom zou je Furby willen.. :rolleyes:
ik denk dat hij wel bij psv past en andy weg doen wordt never iets met hem
lebodhi
22 maart 2010, 15:08
Dat meneer rutten gaat doorselecteren is een goede zaak.
Ik personelijk vind dat psv een echte spits nodig heeft.
En een echte rechtsback en linksback.
Een middenvelder ( mannetjesputter ) zou ook niet verkeerd zijn.
Hoop dat de technische staf intact blijft,maar cocu heeft nog niet getekend.
En ik ben zeer benieuwd wie de nieuwe technische man gaat worden.
Denk dat afellay en dzsudzsak niet blijven,wat ik jammer vind,maar met hun geld kunnen we wel goede versterkingen halen.
Op naar seizoen 2010 / 2011
TiezZ
22 maart 2010, 15:57
ja kom op tis altijd wat, dan hebben we een back met dreiging naar voren, en als we een back hebben die verdedigend alles voor elkaar heeft dan weer zeiken over hij bouwt niet goed op of teveel tikkie breed/terug
Er zijn wel andere verbeteringen nodig imo, een rechtervleugel of spits
Brabantse Koning
22 maart 2010, 16:51
Ik snap niet waarom iedereen Koevermans wiln weg doen. Hij is de enige spits die we hebben die altijd en overal kan scoren (Eredivisie, Europa League). Dat kan nou niet echt van onze andere spitsen gezegd worden. Ik ben het ermee eens dat er een echte goalgetter bij moet komen, maar Koef kan je zeker wel gebruiken als 2e spits of supersub. Ik heb meer vertrouwen in doelpunten als Koef er in staat dan bij Toivonen.
The Joker
22 maart 2010, 16:53
ik denk dat hij wel bij psv past en andy weg doen wordt never iets met hem
Hij heeft ook echt al heel veel gespeeld hé, die Andy.
Ola74
22 maart 2010, 16:53
Hear hear.... ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat we een goede spits (liefst 2) nodig hebben en onze rechterkant is ook redelijk vleugellam en dunnetjes bezet nu Lazovic is vertrokken.
Met een goede centrale verdediger erbij, type Vlaar/ Alex / Douglas, maar dan in de categorie 'betaalbaar voor PSV' kan het er volgend jaar op Eredivisie niveau al een stuk beter uitzien.
TiezZ
22 maart 2010, 17:22
Ik snap niet waarom iedereen Koevermans wiln weg doen. Hij is de enige spits die we hebben die altijd en overal kan scoren (Eredivisie, Europa League). Dat kan nou niet echt van onze andere spitsen gezegd worden. Ik ben het ermee eens dat er een echte goalgetter bij moet komen, maar Koef kan je zeker wel gebruiken als 2e spits of supersub. Ik heb meer vertrouwen in doelpunten als Koef er in staat dan bij Toivonen.
als supersub ok, maar als je hem in basis moet gaan gooien is het erg gesteld, geeft veel slechte passes als het wat sneller moet kan ie geen bal bijhouden
Davitamonnetje
22 maart 2010, 18:12
Beleid voor volgend seizoen:
Technische staf zo laten.
Spelen om kampioenschap, beker en de Europa League.
Selectie:
Vertrekken: Dzsudzsak, Afellay, Kromkamp, Salcido, Vukovic, vd Meyde, Olfers, Isaksson.
Verhuren: Ojo, Wuytens, Nijland, Hasselbaink, Zeefuik, Romario Sabajo. Liefst aan eredivisieclubs.
Aantrekken: Spits, 2 buitenspelers, keeper, centrale verdediger, aanvallende middenvelder.
Manco in de zomer terug laten komen en niet langer verhuren. Als aankoop zie ik graag Lens.
Verwacht dat Dzsudzsak en Afellay verkocht worden voor totaal bedrag van rond de 18 milj euro. Totaal transfers zal hopelijk rond de 20-22 milj moeten opbrengen.
psv helmond sport fan
22 maart 2010, 20:12
Hij heeft ook echt al heel veel gespeeld hé, die Andy.
juist ja haha
ik zou ook voor brama gaan
Robbendinho
23 maart 2010, 10:18
Mensen we moeten wel genoeg verdedigers over houden he ;-)
Nr. Speler Leeftijd Positie
1 Isaksson 28 Doel
2 Kromkamp 29 Verdediging RAAK JE TOCH NIET KWIJT
3 Salcido 29 Verdediging VERKOOP
4 Rodríguez 28 Verdediging ALEEN BIJ MOOI BOD
5 Vukovic 21 Verdediging
6 Simons 33 Middenveld
7 Toivonen 23 Aanval
8 Van der Meyde 30 Aanval ?
10 Koevermans 31 Aanval
11 Amrabat 22 Aanval
14 Pieters 21 Verdediging
15 Wuytens 20 Middenveld
18 Engelaar 30 Middenveld
19 Olfers 28 Verdediging ?
20 Afellay 23 Middenveld VERKOOP
21 Roorda 37 Doel
22 Dzsudzsák 23 Aanval VERKOOP
23 Ooijer 35 Verdediging DUIDELIJKLIJK RESERVE
24 Marcellis 21 Verdediging
25 Manolev 24 Verdediging
28 Bakkal 25 Middenveld
31 Cássio 22 Doel VERKOOP
36 Ojo 18 Verdediging VERHUUR bij nieuwe verdedigers
41 Zoet 19 Doel
52 Labyad 17 Middenveld VERHUUR
Halen voor breedte:
Falkenburg, Strootman en Viergever( SPARTA ) Dost( Heracles )
Haalbaarheid bekijken:
Bouma, Zuiverloon evt Boularouz
Bij verkoop Afellay en Dzsudzsák:
Kijken wat mogelijk is met Lens, Dembele, Beerens en El Hamdouie evt Merthens
Vastleggen:
Velthuizen( jaar bij Vitesse laten )
En de verhuurde spelers:
Nijland, Manco behouden
Zonneveld aanbieden bij clubs
TiezZ
23 maart 2010, 19:50
die spelers bij "'haalbaarheid bekijken" die je daar opnoemt zijn best ok en ook Dost is interessant als je die goedkoop kan aantrekken (tenminste als die niet te oud is want hij moet nog groeimarge hebben) maar falkenburg of Strootman weet ik niet zo we hebben Labyad (en eventueel Ojo) ook nog rondlopen.
Maar een El Hamdouie nee bedankt lijkt me geen makkelijk persoon om in de groep te gooien, mss als ie relatief goedkoop is en er valt niets anders te rapen.
Robbendinho
24 maart 2010, 13:12
Over El Hamdouie heb je gelijk, maar Lazovic was ook nooit een makkelijke.
Ik denk eerlijk gezegd dat Falkenburg en Strootman een stuk verder zijn dan Ojo en Labyad. Deze laatste twee kunnen beter verhuurd worden denk ik.
Davitamonnetje
24 maart 2010, 23:10
Reker: al een eind op weg met plannen voor volgend seizoen
24 maart 2010 RvN
In een interview in de nieuwe uitgave van Voetbal International laat Jan Reker weten dat het vertrek van Afellay en gelijktijdig het mislopen van de Champions league geen grote gevolgen zal hebben. 'Met alle scenario's houden we rekening. Dat doet aan onze visie van hoe we het elftal willen versterken niets af. We hebben ons huiswerk goed gedaan, zijn al een eind met de plannen voor volgend seizoen. Wat dat betreft lopen onze meningen en die van de trainersstaf parallel.'
PSV Netwerk
Reker liet daarbij weten dat het mislopen van de Champions league niet tot paniek zal leiden, maar wel aanpassingen vergt omdat het veel geld scheelt. 'De druk het jaar erop wordt dan wel groter' aldus Reker.
PSV is er dus al meebezig. Ze zullen de lijstjes wel klaar hebben in dat geval.
Kronos
25 maart 2010, 10:44
PSV is er dus al meebezig. Ze zullen de lijstjes wel klaar hebben in dat geval.
Is het alleen te hopen dat we zo snel mogelijk die technisch manager binnen krijgen. Het is nu wel duidelijk dat PSV blijft wachten op Brands, wat me eigenlijk een beetje begint te irriteren. Blijkbaar wil 'ie toch niet zo heel graag? Dan moet PSV gewoon verder kijken, je kan niet nog een maand in de wachtkamer blijven zitten.
Kronos
25 maart 2010, 11:20
JUIST , je moet nu al zorgen dat de selectie voor volgend seizoen vorm krijgt.
Brands is niet top,er zijn meerdere optie's,word er een beetje moe van.
Als je wacht op brands dan is het dadelijk te laat,zijn spelers al benaderd door andere clubs.
Net als het spel van psv , wacht het bestuur en reker en brands maar af :mad:
Wie zijn die andere opties, die wel top zijn, dan wel?
Mercure
25 maart 2010, 11:56
Lees ik nou dat het vertrek van Afellay 100% is of hoe moet ik dit zien?
Kronos
25 maart 2010, 12:03
Er worden maar bepaalde stukjes overgenomen uit de VI. Er wordt gezegd dat Ibi óf zijn contract zal verlengen óf vertrekt. Daar waren Afellay en zijn zaakwaarnemer het ook mee eens, men wil niet dat hij over een jaar gratis wegloopt. In het hier gequote stukje staat vooral dat Reker zich geen ernstige zorgen maakt in het geval hij vertrekt; de lijstjes liggen klaar en er is dan ook financieel ruimte om wat te doen.
Als je dat in het stukje leest, dan is het ook 100% zeker dat we voor komend seizoen de CL mislopen...
Maar Kronos legt goed uit volgens mij :)
Kruspe
26 maart 2010, 23:29
Of het haalbaar is? Ik weet het niet. Deze opstelling is in ieder geval niet heel onrealistisch, met gerichte aan- en verkopen:
Vertrekken:
Roorda (-)
Kromkamp (-)
Marcellis (2.500.000)
Salcido (bij een bedrag vanaf 5.000.000)
Afellay (bij een bedrag vanaf 6.000.000)
Amrabat (1.000.000)
Lazovic (4.500.000)
Reis (-)
Bank: Cássio Ramos; Ooijer, Vukovic, Simons, Bakkal, Nijland; Manco, Koevermans
Tribune: Zoet, Ojo, Wuytens, Labyad, Mokhtar
? 1 = CV: Als Salcido vertrekt: Vlaar (4.000.000)
? 2 = VM: Mark van Bommel (2.000.000 tekengeld)
? 3 = RA: Hernández (6.000.000)
? 4 = SP: Traoré (4.500.000)
Nou, dan heb je 1,5 miljoen euro meer uitgegeven dan de bedoeling was, met een zichtbaar beter elftal als resultaat. Zeker de aankopen Vlaar & Van Bommel zijn moeilijk, maar niet onmogelijk. Oveirgens ben ik bij de verkopen van een zo minimaal mogelijk bedrag uitgegaan (Afellay 6, Marcellis 2.5, Amrabat 1 etc), dus dat kan alleen maar beter. Ook spelers die in de weg zitten (Kromkamp bv) gewoon weg, zonder geld te ontvangen.
Moeilijk? Ja. Onmogelijk? Nee.
Vlaar voor 4 miljoen. :rolleyes:
En wat weten we nu van die Hernandez, helemaal niets dus.
EDIT: Hč, had Sanchez in mijn hoofd sorry, die Zuid-Amerikanen ook altijd. :p
Kruspe
26 maart 2010, 23:40
Vlaar voor 4 miljoen. :rolleyes:
En wat weten we nu van die Hernandez, helemaal niets dus.
EDIT: Hč, had Sanchez in mijn hoofd sorry, die Zuid-Amerikanen ook altijd. :p
Feyenoord zla blij zijn met 4 miljoen, zeker met een doorverkooppercentage van 20%.
Davitamonnetje
27 maart 2010, 02:12
Worden we echt veel beter met Vlaar? Ik betwijfel het hoor. Van Bommel heeft net bijgetekend joh, die je kun je afstrepen ;)
Of het haalbaar is? Ik weet het niet. Deze opstelling is in ieder geval niet heel onrealistisch, met gerichte aan- en verkopen:
Vertrekken:
Roorda (-)
Kromkamp (-)
Marcellis (2.500.000)
Salcido (bij een bedrag vanaf 5.000.000)
Afellay (bij een bedrag vanaf 6.000.000)
Amrabat (1.000.000)
Lazovic (4.500.000)
Reis (-)
Bank: Cássio Ramos; Ooijer, Vukovic, Simons, Bakkal, Nijland; Manco, Koevermans
Tribune: Zoet, Ojo, Wuytens, Labyad, Mokhtar
? 1 = CV: Als Salcido vertrekt: Vlaar (4.000.000)
? 2 = VM: Mark van Bommel (2.000.000 tekengeld)
? 3 = RA: Hernández (6.000.000)
? 4 = SP: Traoré (4.500.000)
Nou, dan heb je 1,5 miljoen euro meer uitgegeven dan de bedoeling was, met een zichtbaar beter elftal als resultaat. Zeker de aankopen Vlaar & Van Bommel zijn moeilijk, maar niet onmogelijk. Oveirgens ben ik bij de verkopen van een zo minimaal mogelijk bedrag uitgegaan (Afellay 6, Marcellis 2.5, Amrabat 1 etc), dus dat kan alleen maar beter. Ook spelers die in de weg zitten (Kromkamp bv) gewoon weg, zonder geld te ontvangen.
Moeilijk? Ja. Onmogelijk? Nee.
Kromkamp gaat niet weg die gaat geen 50% salaris inleveren, van Bommel blijft nog even in Munchen heeft net een jaar verlengt, Bakkal krijgt denk ik wel een basisplaats als er middenvelders weggaan.
The Joker
27 maart 2010, 09:01
Worden we echt veel beter met Vlaar? Ik betwijfel het hoor. Van Bommel heeft net bijgetekend joh, die je kun je afstrepen ;)
Veel slechter dan dat we nu hebben kan het ook bijna niet. :o
psv helmond sport fan
27 maart 2010, 21:11
vlug die lens halen wat een goede voetballer is hij
vanavond niet z´n avond maar wel 2goals waarvan 1 prachtig is
The Joker
27 maart 2010, 22:06
vlug die lens halen wat een goede voetballer is hij
vanavond niet z´n avond maar wel 2goals waarvan 1 prachtig is
3 goals. Wel zn avond.
psv helmond sport fan
27 maart 2010, 22:20
3 goals. Wel zn avond.
ik bedoel niet z´n beste wedstrijd vanavond maar wel 3 goals en 2 mooie goals
BART96
27 maart 2010, 22:47
anders Ruiz even polsen, of zouden de mannen bij PSV hem weer te slecht vinden?:o
(grote onzin dit natuurlijk)
psv helmond sport fan
28 maart 2010, 11:14
anders Ruiz even polsen, of zouden de mannen bij PSV hem weer te slecht vinden?:o
(grote onzin dit natuurlijk)
vinden ze nog te slecht
reker en de rvc zijn niet geschikt hier voor
Even serieus, als je het grote onzin vindt waarom post je het dan?
BART96
28 maart 2010, 11:56
Even serieus, als je het grote onzin vindt waarom post je het dan?
omdat ik gisteravond heb genoten van die jongen. En uit frustratie dat hij mongolisch genoeg bij PSV is afgetest
omdat ik gisteravond heb genoten van die jongen. En uit frustratie dat hij mongolisch genoeg bij PSV is afgetest
Ja dus, dat heeft toch niets met het beleid voor 't komende seizoen te maken?
BartR
28 maart 2010, 12:53
Ik hoop dat het lijstje van PSV er een beetje zo uitziet:
Velthuizen (maar doorverhuren aan Vitesse) 2.500.000
Dost (maar doorverhuren aan bijv. Heracles, of NEC e.d.) 2.500.000
Boulahrouz 3.500.000
Vlaar 4.000.000 (Feyenoord heeft het geld nodig, maar zal moeilijk worden)
Hernandez 5.500.000
Traore 5.000.000
(Lens 5.500.000) *š
Is dus 23.000.000 (met Lens erbij 28.500.000)
- 5.000.000 voor Lazovic (nog over)
- 5.000.000 voor Salcido (misschien betrekken bij aankoop Hernandez?)
- 3.500.000 voor Koevermans (clubs als Groningen, Heerenveen, NAC zullen best zo'n bedrag voor hem neer willen leggen)
- 2.500.000 voor Marcellis (buitenlandse clubs kunnen dit prima neerleggen)
- Roorda (-)
- Kromkamp (-) (moet gewoon weg!)
- Vd Meyde (-)
*š = Bij vertrek Dzsudzsak (min. 10.000.000)
Bij elkaar opgeteld 17.000.000 (met Dzsudzsak erbij 26.000.000)
Evt. ook nog Ibi erbij (min. 12.000.000) (dus of 29.000.000 of 38.000.000) (maar dan moet er bijv. een Van Bommel voor terug gehaald worden)
Zorgen dat we CL halen (min. voorronde en dan doorkomen naar groepsfase) en dan zijn deze aankopen zeker te realiseren.
Opstelling 2010-2011
Isaksson; Manolev - Boulahrouz - Vlaar - Pieters; Afellay - Engelaar - Bakkal; Hernandez - Traore - Dzsudzsak (/Lens)
Bank: Cassio Ramos; Ooijer - Rodriguez; Bakkal - Simons; Toivonen - Amrabat
Heb je als talenten nog Labyad, Vukovic, Ojo, Manco, Hasselbaink, Zeefuik, Velthuizen, Dost. Hiervan je iig Velthuizen (Vitesse), Dost (Heracles, NEC, ed), Hasselbaink, Zeefuik en Manco (allen eerste divisie / laagvlieger eredivisie) kan verhuren.
Kampioenselftal?
Boulahrouz zal wel liever naar Ajax willen, zijn transfer is al een paar keer net afgeketst. Velthuizen voor 2.5 miljoen? Ik denk niet dat ze daarmee akkoord gaan, en sowieso we hebben Isaksson al die het goed doet en Zoet komt eraan. Vlaar zal wel naar het buitenland willen i.p.v naar PSV. Dost lijkt me wel haalbaar, maar of het een echte goalgetter is? Die andere twee ken ik niet zo goed.
The Joker
28 maart 2010, 13:25
Het hele team veranderen slaat zoiezo nergens op. 1 a 2 gerichte aankopen is genoeg, anders kun je weer opnieuw beginnen met opbouwen.
BartR
28 maart 2010, 13:34
Het hele team veranderen slaat zoiezo nergens op. 1 a 2 gerichte aankopen is genoeg, anders kun je weer opnieuw beginnen met opbouwen.
Absoluut mee eens maar dat geld moet wel ergens vandaan komen, van alleen het geld voor Lazovic kan je misschien een goede spits halen. Maar ik vind dat in de verdediging ook een type Boulahrouz/Vlaar nodig is. Daar moet dan geld voor vrijkomen door bijv Salcido te verkopen.
Maar ik vind het (waarschijnlijk net als Rutten) belangrijk om in talent te investeren (vandaar ook Dost, verwacht dat dat een hele goede gaat worden). En je moet ook altijd back-up hebben voor als een Afellay (Van Bommel, misschien een El Ahmadi (middenveld El Ahmadi, Engelaar liep goed bij Twente, kan je Bakkal of Toivonen ervoor zetten) of Dzsudzsak (Lens?) vertrekt...
Maar ik heb wel vertrouwen in het aankoopbeleid van Rutten.
Owenrivera
31 maart 2010, 14:47
[QUOTE=DODO;234104]Mooi we gaan ons richten op volgend seizoen.
Deelname aan : Nederlandse competitie / belgische competitie:D
Nederlandse beker/ fa cup:D
Europees onbekend.
Technische staf : Onbekend/rutten,ten hag,cocu
zo ongeveer
wat staat daar
Owenrivera
31 maart 2010, 14:52
MANOLEV
niks maolev weg ik vind dat hij het goed doet geef hem een kans altijd wij maar spelers afkraken
Owenrivera
31 maart 2010, 14:54
Verkopen:
iig kopen:
Eventueel kopen:
het is geen fifa
Bluepers.nl
31 maart 2010, 15:56
Ik zou graag zien dat psv een echte spits koopt, een killer in de 16. Sinds er zonder Jonathan Reis zijn gaan spelen, het scorend vermogen drastisch gedaald is. Verder ben ik van mening dat spelers als toivonen (en voorheen Reis) minder goed spelen door voetballers als Afellay. Omdat Toivonen vaak de bal verwacht wanneer afellay gaat lopen. Dit was ook bij Reis het geval, hoe vaak die niet werd overgeslagen in een wedstrijd.
Ik ben van mening dat een speler als afellay het beste rendeert op de linkshalf/rechtshalf positie. Hier kan hij naar hartelust dribbelen een actie maken of een goede pass geven. (enkel wel in 4-4-2 systeem)
daarom zou ik met de huidige opstelling (incl. Reis) zo spelen
---------------------Issakson------------------
-----------------------------------------------
Manolev-------Mazza--------Pieters------Salcido
-----------------------------------------------
Afellay--------Bakkal------Engelaar-----Dzudszak
------------------------------------------------
---------------Reis--------Toivonen------------
bobjeman
8 april 2010, 17:11
psv moet eigenlijk weer samenwerken met de top zoals we dat gedaan hebben met chelsea (alex,Rajkovic) als we die contacten nu nog hadden speelde stoch bij psv.
hoop eigenlijk nu op iets met barcelona
en dan voor het komende seizoen huren:Bojan Krkic speelt bijna niet meer,Jeffrén Suárez,
Gai Assulin een van de grootste talenten daar en Jonathan Dos Santos
Ralf Edström
8 april 2010, 18:47
psv moet eigenlijk weer samenwerken met de top zoals we dat gedaan hebben met chelsea (alex,Rajkovic) als we die contacten nu nog hadden speelde stoch bij psv.
en dan voor het komende seizoen huren:Bojan Krkic speelt bijna niet meer,Jeffrén Suárez,
Hiermee zeggen we oranje over 4 jaar vaarwel.
Gewoon Nederlanders halen zoals Schaars, Lens, Mertens, enz. Dat moet het beleid zijn.
Mercure
8 april 2010, 19:31
Ja want Mertens is een Nederlander.
En Schaars is goed genoeg voor Oranje.
Er zijn maar een paar Nederlanders die voor PSV haalbaar zijn en ook een versterking zijn. De rest zal je toch uit je jeugd of uit het buitenland moeten halen.
Kronos
8 april 2010, 19:37
Misschien bedoelde hij Martens? :D
psv helmond sport fan
8 april 2010, 19:51
ik hoor verhalen dat lens bijna zeker naar psv komt
wie weet hier meer van?
Kronos
8 april 2010, 19:58
ik hoor verhalen dat lens bijna zeker naar psv komt
wie weet hier meer van?
Welke verhalen? In de media is volgens mij tot nog toe niks hierover verschenen.
psv helmond sport fan
8 april 2010, 23:16
Ik hoop het zou mooi zijn voor de rechterkant.
Maar waar heb je dat vandaan :confused:
op psv netwerk forum
een stel psv fans zeggen dat tie komt naar psv
zal me niet verbaasden als brandts komt dat az spelers mee komen
Kronos
9 april 2010, 13:42
op psv netwerk forum
Als Brands komt zou het me net niet verbazen als er géén spelers van AZ meekomen.
Owenrivera
11 april 2010, 10:38
Mooi we gaan ons richten op volgend seizoen.
Deelname aan : Nederlandse competitie
Nederlandse beker
Europees onbekend.
Technische staf : Onbekend
Selectie : Onbekend
Vind wel dat we een nieuwe frisse selectie nodig hebben,met vooral een scorende spits,echte goaltjesdief.
Een echte rechtsbuiten,een echte rechtsback en linksback.
En een nieuwe Aanvallende middenvelder.
Posities dubbel bezet,tijdens seizoen geen spelers verhuren of verkopen.
Ben benieuwd hoe het eruit gaat zien :D
wat is dan voor jou een 'echte' recht en links back
Davitamonnetje
11 april 2010, 14:35
op psv netwerk forum
als dat waar is wordt ik heel blij.. maar moet het allemaal maar zien. ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren..
Hoetierick
11 april 2010, 19:21
Tsja, we hadden Alex. En voor de rest: bankklanten. Het huren van eventuele toppers in spé zie ik niet als beleid. Op het moment dat ze echt van waarde kunnen zijn, zijn ze weg. Stoch is niet beter dan Balasz. Wat heeft ajax gehad aan Kerlon?
PSV moet wel gericht scouten, en een beetje geluk hebben. Waarom lukt het Ruiz wel, en Sulejmani niet om door te breken? Toeval?
Kevin Strootman
11 april 2010, 20:39
Twente nam een risico met Ruiz en dat pakte goed uit, wij namen een risico met.. iehh syntax error
:p en dat pakte weer niet goed uit.
Voetballer24
11 april 2010, 21:49
Daar moet toch nog een verdediger bij vrees ik.
Bacchus
11 april 2010, 21:57
Daar moet toch nog een verdediger bij vrees ik.
Liefst 2.:(
Kevin Strootman
12 april 2010, 18:37
Welke zou jij bij psv willen zien bachus
Messi, Patrick Pothuizen, Kaká, Van Bommel, Carlos Valderrama, Gakhozhidze, en Franky Demouge jonge:D
RAZINHO
12 april 2010, 20:37
Mijnsinziens moeten we ook daadwerkelijk een grote schoonmaak houden, zoals Rutten dat gezegd heeft. Hierbij stel ik het volgende voor:
De spelers die moeten vertrekken:
- Keepers: Roorda
- Verdediging: Kromkamp, Marcellis en Ooijer
- Middenveld: Afellay (verkopen, omdat het een noodzaak is voor financien)
- Spits: Amrabat, Koevermans en Dudszak (laatste ook voor de financien)
Spelers die mogen vertrekken:
Maza, Salcido, Simons, Bakkal en Cassio Ramos
Terughalen verhuurde spelers en anderen: Reis, Manco, Nijland en Wuijtens
Kopen: 1 keeper, 4 verdedigers, 2 middenvelders en 2 spitsen.
Rutten legt nu alleen maar jonkies vast (16-17 en 18 jaar). Dat is goed voor over 2 á 3 jaar, maar voor het nieuwe seizoen hebben we directe versterkingen nodig en dat kan alleen als er ervaren krachten komen van tussen de 22 en 30 jaar.
Nogmaals, ik sta een grote en grondige schoonmaak voor, want de huidige samenstelling, daar spelen we min of meer al 3 jaar mee en dat zijn zeker geen goeie en vette jaren geweest en het spel was heel vaak bedroevend en beslist PSV-onwaardig !!!
Voetballer24
12 april 2010, 20:43
Is die schoonmaak niet een beetje overdreven.
RAZINHO
12 april 2010, 20:51
Wat vind je dan precies overdreven in mijn suggesties? En wat heb je zelf voor ogen?
Voetballer24
12 april 2010, 20:54
Het is gewoon totaal niet realistisch, je kan niet 13 spelers verkopen en een stuk of 7 kopen in 1 seizoen. Hoe graag je het ook wilt, dat is niet reëel, het is geen voetbalspel.
Bacchus
12 april 2010, 21:34
Welke zou jij bij psv willen zien bachus
Geen idee. Daar ga ik me pas mee bezig houden rond de transferperiode.
Voetballer24
12 april 2010, 21:44
Waneer begint ie dan
1 juli geloof ik.
Davitamonnetje
13 april 2010, 01:15
hij spreekt over een grote en grondige schoonmaak. Dat is het zeker op die manier :D;)
realistisch? nee. Grote kans wanneer je zoveel nieuwe spelers in wilt passen dat we komend seizoen lager eindigen dan nu. Dat kan nooit de bedoeling zijn. PSV moet gericht kopen en verkopen. De as is prima, er moeten alleen spelers bij met vuur en en tactische kwaliteiten.
BartR
14 april 2010, 09:00
PSV richt zich op spelers van Europese topclubs
PSV-trainer Fred Rutten verwacht dat er komende zomer een overschot aan voetballers ontstaat in onder meer de Engelse competitie. Door de economische crisis denkt de coach dat topclubs na dit seizoen veel spelers in de etalage gaan zetten.
Rutten wil op die ontwikkeling inspelen en hoopt voetballers die bij topclubs buiten de boot vallen te verleiden tot een avontuur in Eindhoven. De trainer denkt dan aan spelers van clubs als Chelsea en Liverpool.
"We staan ervoor open om bij elke topclub te kijken naar spelers die ons beter kunnen maken", zegt Rutten woensdag in het Eindhovens Dagblad. De PSV-coach sluit zijn eerste seizoen af zonder prijs. Door de 0-0 tegen Feyenoord zijn de kansen op de titel voor de club verkeken.
"Om kampioen te worden moet een wereldwonder gebeuren, maar zolang de afstand naar nummer twee te overbruggen is, zullen we daar tot het laatst voor strijden", aldus Rutten.
bron: voetbalprimeur
----------------
Lijkt mij een prima zaak, alleen ben ik persoonlijk bang dat deze spelers te hoge salarissen zullen eisen...
jroentjeh
14 april 2010, 11:55
PSV wil gaan scouten bij de topclubs.
Ik heb een beetje rondgekeken en zag deze speler: Nathan Ecclestone.
Het is een speler van liverpool die bijna niet aan spelen toekomt.
Mischien zou dit een interessante speler zijn.
Davitamonnetje
14 april 2010, 12:18
huren voor een jaar kan een tussenoplossing zijn om zo weer CL te halen. Kun je het seizoen daarna weer meer spenderen en spelers dus zelf kopen.
Maar goed echt ideaal is het niet.
Sjoerd93
14 april 2010, 18:48
Huren is iig een goedkope oplossing en daarnaast kun je je een misser veroorloven omdat de speler over een jaar toch weer weg is.
PSV moet gewoon, net als veel andere clubs, erg op de centen letten en daarom kan ik met goed voorstellen dat ze aan huren denken.
Sjoerd93
14 april 2010, 18:54
Met het oog op volgend seizoen is het wellicht verstandig om nu óf Afellay óf Bakkal te verkopen. Het is inmiddels wel duidelijk dat beiden het best renderen op 10. Aangezien het contract van Afellay komende zomer afloopt (contract Bakkal loopt tot 2012), denk ik dat PSV hem wil verkopen.
BART96
15 april 2010, 07:46
Huren is iig een goedkope oplossing en daarnaast kun je je een misser veroorloven omdat de speler over een jaar toch weer weg is.
PSV moet gewoon, net als veel andere clubs, erg op de centen letten en daarom kan ik met goed voorstellen dat ze aan huren denken.
nee want vukovic is ook een misser en die blijft:o
Sjoerd93
17 april 2010, 11:11
Daar denkt Rutten blijkbaar anders over.
Kevin Strootman
17 april 2010, 12:40
Mijnsinziens moeten we ook daadwerkelijk een grote schoonmaak houden, zoals Rutten dat gezegd heeft. Hierbij stel ik het volgende voor:
De spelers die moeten vertrekken:
- Keepers: Roorda
- Verdediging: Kromkamp, Marcellis en Ooijer
- Middenveld: Afellay (verkopen, omdat het een noodzaak is voor financien)
- Spits: Amrabat, Koevermans en Dudszak (laatste ook voor de financien)
Spelers die mogen vertrekken:
Maza, Salcido, Simons, Bakkal en Cassio Ramos
Terughalen verhuurde spelers en anderen: Reis, Manco, Nijland en Wuijtens
Kopen: 1 keeper, 4 verdedigers, 2 middenvelders en 2 spitsen.
Rutten legt nu alleen maar jonkies vast (16-17 en 18 jaar). Dat is goed voor over 2 á 3 jaar, maar voor het nieuwe seizoen hebben we directe versterkingen nodig en dat kan alleen als er ervaren krachten komen van tussen de 22 en 30 jaar.
Nogmaals, ik sta een grote en grondige schoonmaak voor, want de huidige samenstelling, daar spelen we min of meer al 3 jaar mee en dat zijn zeker geen goeie en vette jaren geweest en het spel was heel vaak bedroevend en beslist PSV-onwaardig !!!
Dream on ;)
Ralf Edström
17 april 2010, 13:02
Hij heeft wel een punt. Alleen hadden deze spelers geleidelijk moeten verdwijnen, en niet allemaal in 1 keer. Dat kan niet.
BalconyZ
17 april 2010, 14:51
Ik denk dat je in de categorie 22 t/m 30 jaar niet veel meer versterkingen kunt halen deze tijd.
Ik ben het er mee eens dat er geld verdient moet worden aan Affelay en Dzudszak.
En Roorda en Kromkamp hebben naar mijn mening geen toegevoegde waarde meer aan de selectie.
Marcellis daarin tegen heeft opzich nog best potentie om het niveau van PSV te halen. Hij heeft immers vorig seizoen met regelmaat in de basis gestaan, is dit jaar terug gezakt maar die jongen verdient wat mij betreft wat meer vertrouwen.
Ooijer is oud, die voetbalt mischien nog 1 seizoen en dan is het gebeurd denk ik.
Amrabat is een onbesuisd talent en een sympathieke gozer.
Als hij meer rust en gedachte in zijn spel krijgt is hij zeker van waarde.
Koevermans is niet goed genoeg voor PSV, nooit geweest eigenlijk.
De rest is gewoon van het niveau van PSV anno 2010, mischien wel van het niveau van het Nederlandse voetbal wat toch steeds verder wegzakt.
Het maakt er het voetbal niet minder interessant om...
De topclubs van NL als springplank voor de absolute top kan onverwachte leuke talenten opleveren die er volgens mij genoeg rond lopen.
Dat zal dus het beleid zijn/worden van PSV, talent naar een hoger niveau tillen..
Dat heeft veel tijd nodig maar ik denk dat Pieters een mooi voorbeeld is.
Die gozer komt er wel en voorzie ik een carriere gelijk John Heitinga.
En dat is niet onverdienstelijk denk ik dan...
mvg....BalconyZ
Kevin Strootman
17 april 2010, 21:29
Hij heeft wel een punt. Alleen hadden deze spelers geleidelijk moeten verdwijnen, en niet allemaal in 1 keer. Dat kan niet.
Uiteindelijk moet iedereen een keer weg, maar Bakkal is gewoon hartstikke belangrijk en Ibi en Balasz zouden van mij al helemaal niet weg mogen.
Er staat niet snel een vervanger op. Ja goed, als er een Real Madrid een paar flinke flappen neerlegt voor Dzudzsák dan is het een ander verhaal. Maar die tien miljoen voor Afellay ? Afellay is gewoon heel hard nodig, en het geld misschien ook maar dan is een transfer van Balasz toch beter op zn plaats.
We hebben juist meer van dit soort spelers nodig!, in het moderne voetbal moeten vooral alle linies de flanken voorzien zijn van spelers met snelheid of vuur. In het centrum opereren de tactici zoals Engelaar of misschien in de toekomst wel Toivonen, in de verdediging komen spelers als Manolev en Van der Wiel op. en voorin moet je ook voorzien zijn van spelers met vuur( zei dringen de tegenstander op naar de eigen helft) maar voor nu is het zaak dat we spelers moeten halen die mannetjes als Eyong Tarqa Enoh overlopen/donderen.
TiezZ
19 april 2010, 20:27
mwa, ik wil die wel eens een aantal matchen achtereen in het centrum zien spelen, en dan wil ik nog eens oordelen. Hij lijkt me geen echte LB, tenzij ie totaal niet in de match(en) zat
Kruspe
19 april 2010, 20:43
Uit een ander topic, maar misschien past het beter hier gezien het over aankopen etc. gaat:
Voor volgend seizoen zou dit een droomelftal zijn (voor mij):
--------------------Isaksson----------------------
--------------------------------------------------
-------Maza---------Salcido--------Vukovic-------
Manolev------------------------------------Pieters
---------------------Afellay-----------------------
----------Lens-------------------Dzsudzsák-------
----------------------Zidan-----------------------
-----------------Reis / Toivonen-------------------
Drie pure verdedigers die zich enkel op verdedigen richten.
Twee opkomende vleugelbacks die de hele flank bestrijken (dus in aanval 3-5-2, met dus 7 aanvallers).
Een spitsenkoppel dat uit het niets goals kan maken (ook als een team niet in de wedstrijd zit: dan doen ze het individueel).
Ondersteund door 3 zeer talentvolle aanvallende middenvelders, die op hun beurt weer gesteund worden door de vleugelbacks
Zo zie je dat je met twee hele specifieke aankopen al een goed elftal kan hebben. Alles wat daarnaast nog extra komt is mooi megenomen (zoals een Mignolet of een breker als Petrovic als ik de verhalen mag geloven).
Bank:
Isaksson/Mignolet/Cassio/Zoet
Marcellis
Simons
Engelaar
Nijland/Labyad/Ojo/Wuytens
Amrabat
Koevermans/Reis/Toivonen
Net zoals de eerste seizoenshelft een zeer brede bank ("kleedkamer"). Tot 3 of 4 blessures in de basiself zijn makkelijk op te vangen.
Zeker in de eredivisie onverslaanbaar!
In de makkelijkere wedstrijden vervang je Vukovic voor Engelaar, die dan naast Afellay speelt, en dan Balazs en Lens aan de zijkant geplakt.
psv helmond sport fan
19 april 2010, 20:57
Uit een ander topic, maar misschien past het beter hier gezien het over aankopen etc. gaat:
Drie pure verdedigers die zich enkel op verdedigen richten.
Twee opkomende vleugelbacks die de hele flank bestrijken (dus in aanval 3-5-2, met dus 7 aanvallers).
Een spitsenkoppel dat uit het niets goals kan maken (ook als een team niet in de wedstrijd zit: dan doen ze het individueel).
Ondersteund door 3 zeer talentvolle aanvallende middenvelders, die op hun beurt weer gesteund worden door de vleugelbacks
Zo zie je dat je met twee hele specifieke aankopen al een goed elftal kan hebben. Alles wat daarnaast nog extra komt is mooi megenomen (zoals een Mignolet of een breker als Petrovic als ik de verhalen mag geloven).
Bank:
Isaksson/Mignolet/Cassio/Zoet
Marcellis
Simons
Engelaar
Nijland/Labyad/Ojo/Wuytens
Amrabat
Koevermans/Reis/Toivonen
Net zoals de eerste seizoenshelft een zeer brede bank ("kleedkamer"). Tot 3 of 4 blessures in de basiself zijn makkelijk op te vangen.
Zeker in de eredivisie onverslaanbaar!
In de makkelijkere wedstrijden vervang je Vukovic voor Engelaar, die dan naast Afellay speelt, en dan Balazs en Lens aan de zijkant geplakt.
ook in makkelijke wedstrijden moet je altijd engelaar in zetten die kan juist een team kapot spelen en ga je ervan uit dat iby en balazs blijven?ikke niet daar gaan ze deze zomer verkopen
en gisteren bij studio voetbal vroeg van gelder aan schaars of hij binnenkort waterreus meer in eindhoven tegen komt? hij zei dat is niet aan de order en je weet wat als spelers dat soort uitspraken doen toch schaars kan de opvolger worden van iby
Mercure
19 april 2010, 23:01
Ah ja. En als het echt niet aan de orde is zegt hij natuurlijk dat hij wel gaat.
Sjoerd93
20 april 2010, 16:03
Je hebt hier in feite 1 keeper, 5 verdedigers, 4 aanvallers en slechts 1 middenvelder staan. Opstelling ziet er wel leuk uit, maar de balans ontbreekt.
Goed, dit topic heet beleid, maar gaat zo te zien voornamelijk over wie er weg mag en wie er voor terug moeten komen. Als we dan toch aan het dromen zijn:
(transfersommen van transfermarkt.de, dus hoogstens indicatief te noemen)
Uit:
Affelay (10mln)
Salcido (5mln)
Dzsudzsak (8.5mln)
Ooijer (free transfer)
Kromkamp (1mln)
Simons (4.5mln)
Van der Meijde (free transfer)
Koevermans (4mln)
Olfers (free transfer)
Roorda (free transfer)
Cassio (700k)
Hasselbaink (?)
Zeefuik (450k)
Zonneveld (free transfer)
Vd Meijde (free transfer)
Is +/- 30mln, maar laten we maar van de helft (15mln) uitgaan gezien onze historisch getoonde kunde bij verkopen... (en daarnaast, Kromkamp raken we waarschijnlijk toch niet kwijt)... ;)
In:
Bruma, Chelsea (100k)
Petrovic, Partizan Belgrado (2.25mln)
Lens, AZ (2.5mln)
Hutchinson, FCK (free transfer)
Traore, Cluj (1.7mln)
Mignolet, St. Truiden (1.8mln)
Ekstrand, Helsingborg (1.2mln)
Dost, Heracles (1.5mln)
Strootman, Sparta (1.5mln)
Is +/- 13mln, dus waarschijnlijk dichter in de buurt van het dubbele daarvan, zo'n 26mln.
De 5mln voor Lazovic was voor het aantrekken van spelers, dus uitgaande van de bovenstaande bedragen is er sprake van een "gat" van zo'n 6mln euro, dat is dan per saldo de benodigde investering... dat moet toch haalbaar zijn... ;)
Opstelling is dan:
Isaksson (28)
Manolev (24) Maza (28) Bruma (18) Pieters (21)
Petrovic (21) Engelaar (30)
Lens (22) Toivonen (23) Hutchinson (27)
Traore (19)
Met als schaduwelftal:
Mignolet (21) (Zoet (19))
Marcellis (22) Ekstrand (21) Vukovic (21) Ojo (18)
Bakkal (25) Wuytens (20) (Strootman (20))
Manco (20) Nijland (21) Labyad (17)
Dost (21) (Amrabat (23))
Volgens mij zou ik heel goed zijn in FM of FIFA spelletjes... ;)
Selectie teruggebracht tot 25 man, voornamelijk jonge spelers. Hierna kan jaren volstaan worden met doorselecteren en gericht aankopen, en selectie is van voldoende kwaliteit om in de Eredivisie mee te dingen naar een CL plaats komend seizoen...
... en straks wordt ik weer wakker.
Maar nu even toch wat serieuzer: een grote schoonmaak is nodig omdat er de afgelopen jaren raar aankoop/selectiebeleid is gevoerd. Als er nu geen grote schoonmaak plaatsvindt zijn we de komende jaren nog bezig puin te ruimen.
Kruspe
23 april 2010, 12:28
(...)
(...)
Dat is het!:D
BART96
23 april 2010, 12:49
ik heb mn mening trouwens bijgesteld:cool:
BART96
23 april 2010, 12:52
Goed, dit topic heet beleid, maar gaat zo te zien voornamelijk over wie er weg mag en wie er voor terug moeten komen. Als we dan toch aan het dromen zijn:
Uit:
Affelay (10mln)
Salcido (5mln)
Dzsudzsak (8.5mln)
Ooijer (free transfer)
Kromkamp (1mln)
Simons (4.5mln)
Van der Meijde (free transfer)
Koevermans (4mln)
Olfers (free transfer)
Roorda (free transfer)
Cassio (700k)
Hasselbaink (?)
Zeefuik (450k)
Zonneveld (free transfer)
Vd Meijde (free transfer)
Is +/- 30mln, maar laten we maar van de helft (15mln) uitgaan gezien onze historisch getoonde kunde bij verkopen... (en daarnaast, Kromkamp raken we waarschijnlijk toch niet kwijt)... ;)
In:
Bruma, Chelsea (100k)
Petrovic, Partizan Belgrado (2.25mln)
Lens, AZ (2.5mln)
Hutchinson, FCK (free transfer)
Traore, Cluj (1.7mln)
Mignolet, St. Truiden (1.8mln)
Ekstrand, Helsingborg (1.2mln)
Dost, Heracles (1.5mln)
Strootman, Sparta (1.5mln)
Is +/- 13mln, dus waarschijnlijk dichter in de buurt van het dubbele daarvan, zo'n 26mln.
De 5mln voor Lazovic was voor het aantrekken van spelers, dus uitgaande van de bovenstaande bedragen is er sprake van een "gat" van zo'n 6mln euro, dat is dan per saldo de benodigde investering... dat moet toch haalbaar zijn... ;)
Opstelling is dan:
Isaksson (28)
Manolev (24) Maza (28) Bruma (18) Pieters (21)
Petrovic (21) Engelaar (30)
Lens (22) Toivonen (23) Hutchinson (27)
Traore (19)
Met als schaduwelftal:
Mignolet (21) (Zoet (19))
Marcellis (22) Ekstrand (21) Vukovic (21) Ojo (18)
Bakkal (25) Wuytens (20) (Strootman (20))
Manco (20) Nijland (21) Labyad (17)
Dost (21) (Amrabat (23))
Selectie teruggebracht tot 25 man, voornamelijk jonge spelers. Hierna kan jaren volstaan worden met doorselecteren en gericht aankopen, en selectie is van voldoende kwaliteit om in de Eredivisie mee te dingen naar een CL plaats komend seizoen...
... en straks wordt ik weer wakker.
Maar nu even toch wat serieuzer: een grote schoonmaak is nodig omdat er de afgelopen jaren raar aankoop/selectiebeleid is gevoerd. Als er nu geen grote schoonmaak plaatsvindt zijn we de komende jaren nog bezig puin te ruimen.
maar een 30er?
hou rekening met de ervaring;)
Kronos
23 april 2010, 14:15
5 Miljoen krijgen voor Salcido en Simons lijkt me wel heel erge wishfull thinking.
5 Miljoen krijgen voor Salcido en Simons lijkt me wel heel erge wishfull thinking.
1 miljoen voor Kromkamp ook.
Zoals ik al zei:
Levyashin3
26 april 2010, 14:27
Weg:
Kromkamp
Roorda
Olfers
vd Meyde
Zonneveld
Mogen weg:
Salcido
Marcellis
Koevermans
Wuijtens
Afellay
Verhuren
Ojo
Zeefuik
Nieuw
Manco (van verhuur)
Nijland (van verhuur)
Hutchinson
Reis / Lewandowski
Traore
Lens
Boulahrouz
Argumenten
De spelers die bij WEG staan behoeven naar mijn idee geen argumentatie.
De spelers die weg mogen zijn de dure jongens of de jongens die ondermaats presteren (of beide). Ook Afellay staat hier tussen. Zijn contract wordt naar alle waarschijnlijkheid niet verlengt. Ondertussen ontwikkelt Afellay zich niet als een speler die de kar gaat trekken. In belangrijke wedstrijden was hij niet beslissend. Willen we nog wat voor hem vangen dan zal dit deze zomer moeten gebeuren. Hij is m.i. niet belangrijk genoeg geweest om zijn contract gewoon maar af te laten lopen.
Zeefuik en Ojo zijn nog niet klaar en mogen dus worden verhuurd.
De nieuwe jongens zijn allen spelers die in onze prijscategorie zouden moeten vallen. Met Nijland (en Bakkal + Toivonen) hebben we genoeg spelers die Afellay kunnen vervangen. Met Lens en Manco zijn de vleugels dubbel bezet. Met Reis en Traore hebben we 2 spelers puur voor de spitspositie. Gaat Reis niet lukken, opteer ik voor Lewandowski. Boulahrouz heeft al eens aangegeven niet kritisch te zijn om een club of salaris maar gewoon wil spelen. Als Salcido, Marcellis en Kromkamp weggaan hebben we wel een RCV nodig lijkt mij. Hij speelt nu wel weer maar volgens mij alleen maar vanwege blessures bij anderen.
Kronos
28 april 2010, 17:12
Dit onderstaande stukje heb ik van psv netwerk gehaald,wilde jullie dit niet onthouden .
Deze bron heeft vaak gelijk gehad.[...]
Interessant verhaal, dat is zeker. Als het waar mocht zijn bevalt het me ook wel.
Er zitten veel interessante namen bij, en het verhaal spreek me ook aan. Mocht dit waarheid zijn dan zou het wel eens de goede kant op kunnen gaan met PSV. :)
BartR
28 april 2010, 18:33
Als dit verhaal waar is ben ik heel benieuwd met welke van de genoemde spelers PSV daadwerkelijk aan komt zetten. Zou ook mooi zijn als dat van de transfersom van Lazovic waar is. Ben benieuwd met welke verassing ze uit Brazilië komen :D
Sjoerd93
28 april 2010, 19:53
Over de betrouwbaarheid kan ik niet oordelen.
Maar het is duidelijk een positief stuk. Zou mooi zijn als die transfersom voor Lazo inderdaad zo hoog was. Mogelijke samenwerking met Chelsea zou ook erg fijn zijn.
jordidavids
28 april 2010, 21:27
ik zie net dat ze zeggen manolev weg, maar het is tog een goede voetballer vindt ik, van mij mag ooijer eruit die is al veel te oud en maakt veel meer blunders
jaja :P
ik zie net dat ze zeggen manolev weg, maar het is tog een goede voetballer vindt ik, van mij mag ooijer eruit die is al veel te oud en maakt veel meer blunders
jaja :P
Even mijn studie hiërogliefen opgepakt, en er staat ongeveer dit:
'Ik zie net dat mensen op dit forum zeggen dat Manolev weg mag, maar toch vind ik het een goede voetballer. Ooijer kan beter weg, hij maakt te veel blunders.'
Davitamonnetje
28 april 2010, 23:12
interessant stuk om te lezen. thnx voor t posten
Sjoerd93
29 april 2010, 08:28
Heb je het met je bron toevallig ook over Marcel Brands gehad?:p
BartR
29 april 2010, 08:36
Op psv.netwerk had ik gelezen dat zijn bron had gezegd dat Brands eerst nog wat bij AZ moet afhandelen voordat hij naar PSV kan. Zoals ik het nu op internet lees is dat reeds gebeurd (aangezien er in verschillende berichten staat dat Brands heeft aangegeven dat niets een overgang nog in de weg staat). Maar dat weet je natuurlijk nooit. In ieder geval heeft die bron het dus wel goed dat hij nog wat zaken bij AZ moet afhandelen. Persoonlijk geloof ik die bron wel. Heb meerdere posts van hem gelezen op PSV.netwerk en zijn verhaal en antwoorden zijn geloofwaardig.
Kronos
29 april 2010, 12:18
Ben benieuwd waar psv mee aankomt als versterkingen :D
Het klinkt geloofwaardig, maar er wordt niks écht nieuws gemeld. Dus een van ons had dat verhaal best uit z'n mouw kunnen schudden.
The Joker
29 april 2010, 15:50
Even mijn studie hiërogliefen opgepakt, en er staat ongeveer dit:
'Ik zie net dat mensen op dit forum zeggen dat Manolev weg mag, maar toch vind ik het een goede voetballer. Ooijer kan beter weg, hij maakt te veel blunders.'
Davitamonnetje
30 april 2010, 02:23
Het klinkt geloofwaardig, maar er wordt niks écht nieuws gemeld. Dus een van ons had dat verhaal best uit z'n mouw kunnen schudden.
das waar. moeilijk in te schatten.
Ik vraag me altijd af waarom gasten met "zulke bronnen" nooit hier posten op het officiële forum maar op psv.netwerk forum..
heb wel vaker berichten van die persoon langs zien komen die dan hier werden gepost. als je zo'n insider bent lijkt mij t altijd logisch om t op het officiële psv forum te posten.
psv helmond sport fan
30 april 2010, 11:30
Jeffrey Bruma heeft gisteren een schitterend en even belangrijk uitdoelpunt voor de beloften van Chelsea gescoord in het heenduel van de FA Youth Cup. De Nederlandse verdediger schoot Jong Chelsea na ruim een uur naast Aston Villa.
Het duel op Villa Park met een ruime 3000 toeschouwers begon na achttien minuten met de openingstreffer voor Villa toen Daniel Devine de bal na een afgeslagen corner over de Chelsea-doelman heen wipte.
Chelsea kreeg daarna kansen en loon na werken toen Jeffrey Bruma na ruim een uur de gelijkmaker binnenschoot. De Nederlandse centrale verdediger schoot een vrije trap van zon 25 meter achter doelman Benjamin Siegrist, waardoor Chelsea een goede uitgangspositie heeft voor de return.
hij kan ook mooi scoren ook nog
staat ook op de lijst van¨psv
Kronos
30 april 2010, 12:16
das waar. moeilijk in te schatten.
Ik vraag me altijd af waarom gasten met "zulke bronnen" nooit hier posten op het officiële forum maar op psv.netwerk forum..
heb wel vaker berichten van die persoon langs zien komen die dan hier werden gepost. als je zo'n insider bent lijkt mij t altijd logisch om t op het officiële psv forum te posten.
Ik denk dat de bekendheid van dit forum veel lager ligt dan die van het Netwerk forum. Daar is het ook veel en veel drukker.
[...]
hij kan ook mooi scoren ook nog
staat ook op de lijst van¨psv
Een verdediger die ook nog een goede vrije trap kan nemen, da's wel een tijdje geleden. Is hij niet ook nog eens linksbenig?
Davitamonnetje
30 april 2010, 13:12
Ik denk dat de bekendheid van dit forum veel lager ligt dan die van het Netwerk forum. Daar is het ook veel en veel drukker.
ja waarschijnlijk. Maar ook dat vind ik dan weer vreemd :)
psv helmond sport fan
30 april 2010, 17:00
Een verdediger die ook nog een goede vrije trap kan nemen, da's wel een tijdje geleden. Is hij niet ook nog eens linksbenig?
dat weet ik niet heb ik niet op zitten letten
Sjoerd93
1 mei 2010, 20:29
Over beleid gesproken; Ik vond Johan Derksen afgelopen vrijdag wel een zinnige opmerking maken. Hij zei iets in de trant van dat een goede scout van onschatbare waarde is voor een club en daarin heeft hij natuurlijk 100% gelijk. Wat dat betreft blijft het jammer dat Piet de Visser weg is bij PSV. Natuurlijk was niet elke speler van hem een topaankoop, maar hij haalde wél jongens als Gomes, Kezman en Alex. Zo'n man is goud waard.
Over beleid gesproken; Ik vond Johan Derksen afgelopen vrijdag wel een zinnige opmerking maken. Hij zei iets in de trant van dat een goede scout van onschatbare waarde is voor een club en daarin heeft hij natuurlijk 100% gelijk. Wat dat betreft blijft het jammer dat Piet de Visser weg is bij PSV. Natuurlijk was niet elke speler van hem een topaankoop, maar hij haalde wél jongens als Gomes, Kezman en Alex. Zo'n man is goud waard.
Piet de Visser is 75 jaar, we kunnen niet op hem blijven vertrouwen. Daarbij vond hij zichzelf groter worden als de club, dat kan je niet hebben. Als scout werken voor twee clubs (Chelsea en PSV) werkt ook niet. Waar ligt je loyaliteit dan nog? Nee, ik vind het niet erg dat de Visser niet meer voor ons werkt. Zonder hem vonden we ook een Dzsudzsak.
psv helmond sport fan
3 mei 2010, 21:03
Lewandowski do PSV za 5,5 mln euro
W. Sierakowski Foto Sport Jak informuje holenderska prasa, skauci PSV Eindhoven, którzy byli obecni na meczu Wisły Kraków z Lechem Poznań, są zachwyceni Robertem Lewandowskim. Do transferu miałoby dojść podczas najbliższego okna, a suma transferu wyniosłaby 5,5 mln euro.
Jak zwracają uwagę holenderskie media, PSV ma wielu rywali w pozyskaniu polskiego napastnika. Zainteresowane Lewandowskim są Fulham oraz Sampdoria Genua (tak podaje "Voetbal International", w rzeczywistości chodzi o inny włoski klub z tego miasta - Genoa CFC - red.) oraz szczególnie Borussia Dortmund i Bayer Leverkusen.
Jak informują Holendrzy, 5,5 mln euro to rozsądna kwota ze względu na umowę Lewandowskiego, która obowiązuje do 2012 roku. Szkoleniowiec PSV| Fred Rutten poszukuje wzmocnień do ataku. Lewandowski wydaje się być głównym kandydatem, bo Atiba Hutinchson, który trafi do PSV z FC Kopenhaga, to bardziej pomocnik niż napastnik.
Co ciekawe, holenderska prasa podkreśla, że Lewandowskiego próbował ściągnąć już Leo Beenhakker, dyrektor Feyenoordu, ale klub z Rotterdamu nie dysponował odpowiednimi środkami.
Voetballer24
3 mei 2010, 21:06
Erg letterlijk vertaald:
Lewandowski naar PSV voor 5,5 miljoen euro
W. Sierakowski Photo sport aan kennis van de Nederlandse pers, scouts van PSV, die aanwezig waren op het duel met Wisla Krakow, Lech Poznan, zijn zeer verheugd Robert Lewandowski. Voor de overdracht zou plaatsvinden op het volgende venster, en zou de som van 5,5 miljoen overdracht.
Hoe kan ik de aandacht van de Nederlandse media, PSV heeft veel rivalen in het verwerven van de Poolse spits. Fulham zijn geďnteresseerd in Lewandowski en Sampdoria Genua (dus geef 'Voetbal International', in werkelijkheid is het een andere Italiaanse club uit de stad - Genua - ED) en, vooral, Borussia Dortmund en Bayer Leverkusen.
Hoe de Nederlandse, de 5,5 miljoen is een redelijk bedrag te wijten aan contract Lewandowski, die geldig is tot 2012 te informeren. PSV coach | Fred Rutten is op zoek naar versterkingen aan te vallen. Lewandowski lijkt een leidende kandidaat, omdat David Atiba Hutinchson, die zal gaan naar PSV Eindhoven FC Kopenhagen middenvelder is meer dan een spits.
Interessant is dat de Nederlandse pers wijst erop dat Lewandowski al geprobeerd om Leo Beenhakker, directeur van Feyenoord, maar de club uit Rotterdam te downloaden, niet over voldoende middelen beschikken.
Ik heb mijn best gedaan:
Scouts van PSV die aanwezig waren bij Lech Poznan zijn zeer onder de indruk van Lech spits Robert Lewandowski. Lewandowski zou ongeveer 5.5 miljoen euro kosten.
Hoewel PSV goede papieren heeft zijn ook Fulham, Sampdoria, Dortmund en Leverkussen erg geďnteresseerd in de Poolse spits.
Hoewel PSV erg geďnteresseerd is kan de vraagprijs een struikelblok zijn. PSV wil graag de positie als spits versterken, eerder werd Hutchinson gehaald maar omdat hij meer een middenvelder is, valt het oog van Rutten nu op Lewandowski.
Interessant is dat Feyenoord eerder contact met Lech heeft opgenomen, maar omdat Feyenoord de middelen niet had vond de transfer geen doorgang.
Zo iets, ongeveer.
EDIT: te laat. :(
Voetballer24
3 mei 2010, 21:14
Ik heb mijn best gedaan:
Scouts van PSV die aanwezig waren bij Lech Poznan zijn zeer onder de indruk van Lech spits Robert Lewandowski. Lewandowski zou ongeveer 5.5 miljoen euro kosten.
Hoewel PSV goede papieren heeft zijn ook Fulham, Sampdoria, Dortmund en Leverkussen erg geďnteresseerd in de Poolse spits.
Hoewel PSV erg geďnteresseerd is kan de vraagprijs een struikelblok zijn. PSV wil graag de positie als spits versterken, eerder werd Hutchinson gehaald maar omdat hij meer een middenvelder is, valt het oog van Rutten nu op Lewandowski.
Interessant is dat Feyenoord eerder contact met Lech heeft opgenomen, maar omdat Feyenoord de middelen niet had vond de transfer geen doorgang.
Zo iets, ongeveer.
Die van jouw is toch beter. :D
Zilte1983
4 mei 2010, 09:20
Ik heb mijn best gedaan:
Zo iets, ongeveer.
Beter laat dan nooit. Had alleen al het gevoel dat we zo een bericht in het nederlands ook al hebben gelezen. Toch goede vertaling! thanks
Levyashin3
4 mei 2010, 09:48
Ik heb mijn best gedaan:
Zo iets, ongeveer.
Wil Kromkamp niet naar Polen?
Bacchus
4 mei 2010, 09:50
ja waarschijnlijk. Maar ook dat vind ik dan weer vreemd :)
En toch ook wel prettig, vind ik. We krijgen hier ook maar een klein deel van de onheilsprofeten die de (elke) club rijk is. ;)
Erg letterlijk vertaald:
Lewandowski naar PSV voor 5,5 miljoen euro[...]
Ik ben benieuwd.
Vedette
4 mei 2010, 22:28
Netwerk is meer "underground" dan dit forum, en daarom zitten er dus ook meer mensen die hun weg rond de club weten.
Mark van Bommel
4 mei 2010, 22:32
Ik zal morgen eens bij mijn Poolse collega's informeren over die Lewandowski.:)
psv helmond sport fan
5 mei 2010, 00:26
voor wat het waard is
wat ik op my hyves post kreeg
Dit bericht kreeg ik via De Zakaria Labyad hyves:
Beste PSV'ers
Hierbij heb ik via een betrouwbaar Zakaria Labyad Hyve lid wat informatie kunnen bemachtigen over de gang van zaken bij PSV;
De copyrights gaan naar: Mark
Naast Lens is PSV nu ook van plan El Hamdaoui te kopen. Lens zal ongeveer 5miljoen en Marcellis kosten. El Hamdaoui kan, vanwege zijn karakter , ongeveer 4 miljoen kosten. Zal wel een of andere clausule bij zijn ingegrepen. Zoals Rutten bekend staat als onderhandelaar; bijvoorbeeld 10 doelpunten = 1 miljoen extra. Zoiets. Maar het zou ook goed kunnen dat PSV Lens zal halen en Lewandowski (Poolse spits van Lech Poznan, moet 4/5 miljoen kosten) bij de selectie toe zal voegen. Ook de kans op Itay Schechter (Van H. Tel Aviv, hij was topscorer in Israel) is vrij groot; al lijkt hij naar Anderlecht te gaan. Schechter zal zon 2 tot 3 miljoen moeten kosten.
Zoals Rutten al zei zoekt PSV in alle linies versterking. Keeper (Mignolet), Verdedigers(Salcido verlaat de club, evenals Marcellis) Rutten zal waarschijnlijk dus ook twee nieuwe verdedigers zal aantrekken. Waarschijnlijk komt er een talentje vanuit het buitenland naar PSV toe om door te groeien en zal er een directe versterking komen, Rutten denkt aan Juhász (Hongaarse verdediger, Anderlecht). En waarschijnlijk nog een huurspeler van een grotere club. Mignolet zal iets van 3 tot 4 miljoen kosten als het aan z'n club ligt. Rutten kennende zal erover onderhandelen en dan zal het 2,5 tot 3 miljoen worden.
Het middenveld heeft al een versterker er bij. Hutchinson. Een type Engelaar. Kostte 1 miljoen euro (Dat bedraagt het tekengeld) Rutten is opzoek naar nog een middenvelder. Hutchinson is iemand die zowel verdedigend als aanvallend kan spelen. Maar Rutten zal hem waarschijnlijk meer als verdedigende speler gebruiken . Rutten wil graag nog een technisch begaafde speler er bij willen hebben; voor het geval dat Afellay vertrekt.
Afellay wil zijn contract uitdienen. Rutten meldde bij Studio Voetbal dat hij liever heeft dat Afellay zijn contract uitdient dan dat die voor 7 miljoen vertrekt. Mocht PSV 14 miljoen of meer kunnen vangen voor Ibi, dan zal die ongetwijfeld vertrekken. Maar Rutten wil Afellay zeker nog niet kwijt. Contractverlenging zit er in ieder geval niet in.
Rutten wil er echt nog huurspelers bij hebben van topclubs. Dan kun je denken aan Duitsland, waar Rutten nog altijd contacten heeft zitten. Engelse clubs lijken vooralsnog af te haken. Chelsea heeft verteld geen spelers aan PSV te verhuren omdat we slechts in de Europa Cup spelen. Verder heeft PSV er weinig contacten. Misschien hengelen bij Man United. Maar om naar iets logischer te gaan; Duitsland. Logische huuroptie is bijv. Marcus Berg.
PSV heeft, als de plannen doorgaan, een aardig volle selectie. Maar er moet rekening worden gehouden met vertrekkende spelers. Afellay, Dzsudzsák, Kromkamp, Marcellis, Salcido. De laatste drie zullen vrijwel zeker vertrekken. Dat zijn drie verdedigers; waarvan twee dit seizoen amper in actie gekomen zijn. Ook andere spelers zullen willen vertrekken. Maza heeft aangegeven een vertrek als optie te zien.
Dzsudzsák heeft enkele clubs achter zich aan die geďnteresseerd zijn. Hij wil sowieso niet naar Engeland. Zijn voorkeur is Spanje of Italië. Duits vindt die ook wel een optie, maar is minder aantrekkelijk. VfB Stuttgart, Valencia, Atletico Madrid, Marseille, Lyon, Inter en Sevilla vragen naar Dzsudzsák. Toch is de kans dat hij bij PSV blijft vrij groot. PSV is bereid Dzsudzsák een nieuw contract aan te bieden met een salaris van ongeveer 2,5miljoen, of meer, per seizoen. Dat zou dan een verlenging zijn van 3 jaar. Ondanks dat Dzsudzsák als eia had dat PSV champions league moest spelen om hem te behouden, denkt hij hier serieus over na. Ook na advies van Erwin Koeman dat hij beter nog even bij PSV aan zijn ontwikkeling kan werken. Urby Emanuelson staat op het verlanglijstje van PSV als eventuele vervanger voor Dzsudzsák. Zijn contract loopt tot 2011 en is niet al te duur. PSV heeft officieel nog niet gereageerd en ook Ajax heeft nog niets laten weten over contractverlenging. Emanuelson zou dus best volgend seizoen in het PSV shirt kunnen staan.
Er zijn ook clubs in Manolev geďnteresseerd, maar Rutten wil er een flink bedrag voor hebben. Dat is jaren niet gebeurd bij PSV'ers, en onder Rutten zal dat direct veranderen. De vraagprijs van Manolev ligt nu rond de 9-11 miljoen euro. Dat schrikt de meeste clubs af omdat, zijn prestaties dit seizoen geen 9-11 miljoen waard waren. Zeker niet als die dan naar een grotere competitie zou moeten verkassen; dat is een risico. De kans dat hij bij PSV zal dan ook rond de 80100% liggen.
Hij heeft een contract van 5 jaar dus als hij volgend seizoen echt goed presteert, zou die voor veel geld weg kunnen.
Rutten heeft de Raad van Commissarissen streng toegesproken.
Normaal gezien laat de RvC dat niet zomaar gebeuren maar ze weten dat ze Rutten niet op straat kunnen zetten. Rutten wil PSV verbeteren, net zoals Hiddink wilde, en dan moet er geďnvesteerd worden. De RvC is nu bereid dat te doen. Rutten heeft zelfs gedreigd op te stappen als er geen middelen kwamen om iets aan het elftal te doen.
Waarschijnlijk zal de voorzitter van de RvC, PSV in de zomer verlaten vanwege druk van supporters beklag van Rutten op de RvC. Rutten zei namelijk regelmatig in de pers dat het 'dom' was om midden in het seizoen aan te kondigen dat er nieuwe directeuren zullen komen en de directeuren te ontslaan en heeft meerdere malen aangegeven dat de 5 miljoen van Lazovic niet genoeg was om PSV terug te brengen naar niveau Hiddink. Dit is niet ok!
Sjoerd93
5 mei 2010, 10:54
Idd, ik vind het verhaal van de vorige pagina betrouwbaarder. Geloof er niks van, 4 miljoen voor El Hamdaoui en een vraagprijs van 10 miljoen voor Manolev:o
psv helmond sport fan
5 mei 2010, 12:49
Idd, ik vind het verhaal van de vorige pagina betrouwbaarder. Geloof er niks van, 4 miljoen voor El Hamdaoui en een vraagprijs van 10 miljoen voor Manolev:o
ik denk het ook eerder dat friske philips de waarheid spreekt dan via mij hyves heeft gepost
Vedette
5 mei 2010, 17:29
[..] en een vraagprijs van 10 miljoen voor Manolev:o
Als Manchester City interesse heeft.. zeker aan die prijs vasthouden.
Mark van Bommel
5 mei 2010, 21:55
Ik zal morgen eens bij mijn Poolse collega's informeren over die Lewandowski.:)
Hij zegt dat het een "zeer goede speler" is, maar of hij er echt veel verstand van heeft, weet ik niet...;)
Ruud5708
7 mei 2010, 17:39
ibi en balasz hebben bijde een gelimiteerde transfersom... die een stuk lager ligt en bovendien heeft ibi nog maar 1 jaar contract
Voetballer24
7 mei 2010, 20:27
En waar haal je deze wijze info vandaan?
Van der Gijp
8 mei 2010, 16:57
Beleid en debiel hebben dezelfde letters, en dat is geen toeval. :D
Mark van Bommel
9 mei 2010, 22:00
Beleid en debiel hebben dezelfde letters, en dat is geen toeval. :D
:D:D
RAZINHO
4 oktober 2010, 12:14
Ik keek gisteren toevallig op de Belgische zender naar de samenvattingen van de Belgische competitie. Heel wat spelers hebben wij aangenaam verrast en ik vraag mij af waarom PSV niet actief scout op de Belgische velden. Standaard Luik speelde tegen Anderlecht: een hele mooie wedstrijd. En ook Club Brugge tegen AA Gent was erg goed. Ik denk dat er hele goeie jongens daar rondlopen, die zeker niet zouden misstaan bij PSV. En aangezien het absoluut geen grote namen zijn in de voetbalwereld, denk ik dat het wel mee zal vallen qua vraagprijs. En tot slot is Eindhoven niet erg ver van de Belgische grens verwijderd, dus zal de kans dat een speler uit België bij PSV wil spelen, groter zijn. In dat geval kan hij in België blijven wonen en in Eindhoven spelen. Ik vind dat onze scouts actiever op zoek moeten naar versterking en zeker de Belgische competitie hierbij nauwkeurig in de gaten moeten houden, want ik zag bijvoorbeeld hele goeie spitsen bij Standaard en Anderlecht. En Boussoufa blijft een speler die ik graag als opvolger van Afellay naar Eindhoven zou willen halen, indien hij daar zelf oren naar heeft !!!;)
Sjoerd93
5 oktober 2010, 17:33
Ik keek gisteren toevallig op de Belgische zender naar de samenvattingen van de Belgische competitie. Heel wat spelers hebben wij aangenaam verrast en ik vraag mij af waarom PSV niet actief scout op de Belgische velden. Standaard Luik speelde tegen Anderlecht: een hele mooie wedstrijd. En ook Club Brugge tegen AA Gent was erg goed. Ik denk dat er hele goeie jongens daar rondlopen, die zeker niet zouden misstaan bij PSV. En aangezien het absoluut geen grote namen zijn in de voetbalwereld, denk ik dat het wel mee zal vallen qua vraagprijs. En tot slot is Eindhoven niet erg ver van de Belgische grens verwijderd, dus zal de kans dat een speler uit België bij PSV wil spelen, groter zijn. In dat geval kan hij in België blijven wonen en in Eindhoven spelen. Ik vind dat onze scouts actiever op zoek moeten naar versterking en zeker de Belgische competitie hierbij nauwkeurig in de gaten moeten houden, want ik zag bijvoorbeeld hele goeie spitsen bij Standaard en Anderlecht. En Boussoufa blijft een speler die ik graag als opvolger van Afellay naar Eindhoven zou willen halen, indien hij daar zelf oren naar heeft !!!;)
Ik denk dat je toch wat te optimistisch bent. In België loopt zeker talent wat haalbaar voor PSV is, maar de toptalenten van Standard, Brugge en Anderlecht lijken me echt niet te betalen.
RAZINHO
5 oktober 2010, 21:09
Ik denk dat je toch wat te optimistisch bent. In België loopt zeker talent wat haalbaar voor PSV is, maar de toptalenten van Standard, Brugge en Anderlecht lijken me echt niet te betalen.
Tja,....niet geschoten is altijd mis hé ! Misschiebn heeft Boussoufa wel trek in de Nederlandse competitie als PSV hem koopt voor 10 miljoen, als vervanger voor Afellay. Die zou ik zeker een aanwinst op de Nederlandse velden vinden. En Tchitté is een razendsnelle en ook nog doelgerichte spits. Dat zou een verademing zijn voor PSV, in plaats van het houterige en statische voetbal van Koevermans en in mindere mate Berg.....het zijn overwegingen voor Rutte en Brands om na te denken voor de winterstop of in ieder geval voor het volgend seizoen.
Bas
5 oktober 2010, 22:03
Tja,....niet geschoten is altijd mis hé ! Misschiebn heeft Boussoufa wel trek in de Nederlandse competitie als PSV hem koopt voor 10 miljoen, als vervanger voor Afellay. Die zou ik zeker een aanwinst op de Nederlandse velden vinden. En Tchitté is een razendsnelle en ook nog doelgerichte spits. Dat zou een verademing zijn voor PSV, in plaats van het houterige en statische voetbal van Koevermans en in mindere mate Berg.....het zijn overwegingen voor Rutte en Brands om na te denken voor de winterstop of in ieder geval voor het volgend seizoen.
Ik weet niet waar je die tien miljoen vandaan wil toveren, maar Afellay lijkt gewoon transfervrij weg te gaan of voor een minimaal aantal miljoenen. (lang geen tien) En daarbij is Boussoufa al een halve Ajaksied.
BartR
8 oktober 2010, 10:20
PSV schijnt interesse te hebben in 18-jarige spits van NAC. Hij heet Schalk, Heerenveen en Utrecht hebben ook interesse en hij mocht al een keer op proef bij Celtic (maar was toen geblesseerd dus ging niet door). Omdat hij geen contract heeft is hij heel goedkoop (alleen opleidingsvergoeding betalen), staat bekend als een groot talent (volgens de nieuwsberichten). Iemand die deze jongen kent?
HansAnders
8 oktober 2010, 10:55
PSV schijnt interesse te hebben in 18-jarige spits van NAC. Hij heet Schalk, Heerenveen en Utrecht hebben ook interesse en hij mocht al een keer op proef bij Celtic (maar was toen geblesseerd dus ging niet door). Omdat hij geen contract heeft is hij heel goedkoop (alleen opleidingsvergoeding betalen), staat bekend als een groot talent (volgens de nieuwsberichten). Iemand die deze jongen kent?
Ik ken de jongen helemaal niet. Maar als het echt een groot talent is, dan moet je zo'n buitenkansje niet laten liggen.
Ik zet alleen mijn vraagtekens bij de bestempeling "groot talent", want een echt groot talent heeft op zijn 18de toch wel minstens een wedstrijd in het eerste van NAC gespeeld. Zelfs Idabdelhay heeft een wedstrijd bij NAC gespeeld dit seizoen.
Van der Gijp
9 oktober 2010, 20:04
Wie? Alex Schalk? NAC-spits met rugnummer 9 :eek:
Neen, nooit van gehoord. :rolleyes:
Lekker in Breda laten.
Daar komen toch geen goede voetballers vandaan. :D :D :D
Davy-040
9 april 2011, 15:36
PSV maar 5 goede aankopen sinds Piet de Visser weg is!
Goed:
Lens
Toivonen
Hutchinson
Pieters
Bouma
Vraagteken:
Amrabat
Engelaar
Marcelo
Slecht:
Berg
Van der Meyde
Zhou
Olfers
Manolev
Vukovic
Brechet
Ooijer
Piet de Visser heeft ook genoeg slechte spelers gehaald maar ook een paar echte toppers.
Mikasa
10 april 2011, 09:57
Manolev mag op zijn minst wel een categorie naar boven opschuiven. Ik ben redelijk tevreden over hem en hij vertegenwoordigt wel een redelijke transferwaarde.
Iraanse psv-fan
10 april 2011, 11:22
scoutingsbeleid? Heeft psv dat ook met al die vrijwillige scouts en onproffessionaliteit van de laatste jaren?.
No wonder dat we zo weinig goede jeugd hebben die het eerste halen of doorbreken. Afellay is van al die jaren scouting het enige echte product dat internationaal doorgebroken is. Schande noem ik dat.
En Dzudzsak is de enige uit het buitenland die echt van toegevoegde waarde is gebleken. Toevallig zijn beide, Afellay en Balasz, nog het werk van oh zo gehate Piet Visser.
Banaan
10 april 2011, 12:14
Ik heb nog steeds goede hoop op een doorbraak van Labyad. Die heeft zijn terugval nu gehad en lijkt op de weg terug. Ik zou alleen niet weten of hij ook nog iemand is die gescout was door Piet de Visser..
Iraanse psv-fan
10 april 2011, 12:42
Ik heb nog steeds goede hoop op een doorbraak van Labyad. Die heeft zijn terugval nu gehad en lijkt op de weg terug. Ik zou alleen niet weten of hij ook nog iemand is die gescout was door Piet de Visser..
Hij komt iig, net als Ibbi en Mokhtar bij Elinkwijk vandaan, de vereniging met wie de samenwerking door Piet de Visser tot stand was gekomen.
BART96
10 april 2011, 13:48
scoutingsbeleid? Heeft psv dat ook met al die vrijwillige scouts en onproffessionaliteit van de laatste jaren?.
No wonder dat we zo weinig goede jeugd hebben die het eerste halen of doorbreken. Afellay is van al die jaren scouting het enige echte product dat internationaal doorgebroken is. Schande noem ik dat.
En Dzudzsak is de enige uit het buitenland die echt van toegevoegde waarde is gebleken. Toevallig zijn beide, Afellay en Balasz, nog het werk van oh zo gehate Piet Visser.
Ik moet je hierin toch echt gelijk geven, wat voor nare man ik het ook vind.
Heeft PSV toch een groot aantal toppers gebracht, dat daar eens een keer een miskoop bij zit is begrijpelijk. Tegenwoordig is het andersom, veel miskopen en heel af en toe een toegevoegde waarde.
boertjekoe
10 april 2011, 13:55
PSV maar 5 goede aankopen sinds Piet de Visser weg is! Piet de Visser heeft ook genoeg slechte spelers gehaald maar ook een paar echte toppers.
Ik zou het lijstje eerder zo indelen op dit moment:
Goed:
Toivonen
Hutchinson
Vraagteken:
Pieters
Bouma
Lens
Amrabat
Marcelo
Slecht:
Engelaar
Berg
Van der Meyde
Zhou
Olfers
Manolev
Vukovic
Brechet
Ooijer
mathijsvanriet
10 april 2011, 16:59
Ik zou het lijstje eerder zo indelen op dit moment:
Goed:
Toivonen
Hutchinson
Vraagteken:
Pieters
Bouma
Lens
Amrabat
Marcelo
Slecht:
Engelaar
Berg
Van der Meyde
Zhou
Olfers
Manolev
Vukovic
Brechet
Ooijer
Ik vind Bouma een goede aankoop, Manolev begint zich meer te tonen (hij gaat er iig zeker voor) en Lens is de laatste tijd ook goed bezig
Ik vind Bouma een goede aankoop, Manolev begint zich meer te tonen (hij gaat er iig zeker voor) en Lens is de laatste tijd ook goed bezig
Ik heb het idee dat ik andere wedstrijden zie.
mathijsvanriet
11 april 2011, 10:37
Ik heb het idee dat ik andere wedstrijden zie.
Dat kan... maar ik heb éne Lens er gister eentje in zien knallen (eigelijk twee, maar eentje was buitenspel), Bouma had iid geen leuke wedstrijd maar is wel altijd zeer nuttig in de verdediging. En ik zag Manolev een prachtig schot lossen.....
(we moeten wat positiver over ze praten... stel nou voor dat ze mee lezen, of stiekum lid zijn....)
Kronos
11 april 2011, 13:46
[...]
Balasz komt níet van de Visser.
Dat kan... maar ik heb éne Lens er gister eentje in zien knallen (eigelijk twee, maar eentje was buitenspel), Bouma had iid geen leuke wedstrijd maar is wel altijd zeer nuttig in de verdediging. En ik zag Manolev een prachtig schot lossen.....
(we moeten wat positiver over ze praten... stel nou voor dat ze mee lezen, of stiekum lid zijn....)
Heb je ook nog wat mindere acties gezien?
mathijsvanriet
11 april 2011, 16:13
Heb je ook nog wat mindere acties gezien?
Natuurlijk!!! maar als je altijd alleen maar de mindere Acties noemt... dan wordt het hier zo pesimistisch. maar goed: Manolev zouden ze moeten verbieden de middenlijn over te komen, Lens verkloot super grote kansen en voetbalt slecht en Bouma is een prut verdediger.
Vind je het echt leuker om er zo over te praten?:braak: ik iig niet
(Ik snap je wel hoor, met je argumenten maar ik zie meestal de goeie dingen sneller als de slechte)
Banaan
11 april 2011, 23:08
Balasz komt níet van de Visser.
Serieus niet? Ik dacht dat Piet er toen zo enorm lovend over was over deze linksbuiten die niet naar binnen sneed maar altijd buitenom ging en een voorzet gaf omdat hij hem zelf gescout had. Is Labyad wel door hem gescout of weet je dat niet?
Natuurlijk!!! maar als je altijd alleen maar de mindere Acties noemt... dan wordt het hier zo pesimistisch. maar goed: Manolev zouden ze moeten verbieden de middenlijn over te komen, Lens verkloot super grote kansen en voetbalt slecht en Bouma is een prut verdediger.
Vind je het echt leuker om er zo over te praten?:braak: ik iig niet
(Ik snap je wel hoor, met je argumenten maar ik zie meestal de goeie dingen sneller als de slechte)
Ja ik ben dan denk ik iets meer realist.
mathijsvanriet
12 april 2011, 10:35
Ja ik ben dan denk ik iets meer realist.
Oke realist... wie gaan we nu afzeiken? Toivonen? Manolev? Pieters? Engelaar? of weer Berg?
(grapje:p)
Owenrivera
1 mei 2011, 13:20
Oke realist... wie gaan we nu afzeiken? Toivonen? Manolev? Pieters? Engelaar? of weer Berg?
(grapje:p)
Pieters lijkt me wel een optie :p
mathijsvanriet
1 mei 2011, 21:32
Pieters lijkt me wel een optie :p
Weetje? Eeerst was k het niet er mee eens, en vond ik Pieters gewoon goed, maar nu... die valt me egt tegen, die jonge. MAARRRRR,, om nie te zeggen: we gaan een heel nieuw elftal kopen...
- 1, daar hebben we helaas geen geld voor
- 2, dat hebben we afgelopen seizoen ook gedaan...:D
- 3, Ik vind dat het tijd is om die jeugt spelers van ons wat meer minuten te geven!
PSVfan86
4 mei 2011, 11:44
Ik lees net in NUsport Magazine dat het begin van de achteruitgang van PSV het vertrek van Vlado Lemic is. Vlado Lemic was een goede spelersmakelaar aan wie PSV grote spelers te danken heeft. Lemic kreeg ruzie met Jan Reker en dat heeft ervoor gezorgd dat er ongeveer 7 á 8 spelersmakelaars niet meer naar PSV komen met groot talent. Voorheen kwamen deze spelers makelaars met talenten als Kezman, Alex, Gomez, JS Park, v. Nistelrooy en Robben. Talenten van dit niveau worden nu aan andere clubs voorgesteld.
In mijn ogen legt Van Raaij hiermee haarfijn uit wat het probleem is bij het huidige PSV. Ik hoop dat hier snel verandering in kan komen.
Nistelaria
4 mei 2011, 11:48
Jij bent niet op de hoogte van de redenen voor het buitenwerken van Lemic neem ik aan?
PSV scout overigens nog steeds in Zuid-Amerika, Marcel Brands was aanwezig bij het toernooi om de Copa América voor spelers onder de 20. Daar zal Brands niet voor niets heen zijn gegaan.
Edit: Van Nistelrooy en Robben zijn volgens mij gewoon door PSV gescout, Park is met Hiddink meegekomen. Die zijn dus niet aangeboden door een spelersmakelaar neem ik aan.
Jackal06
4 mei 2011, 12:09
Jij bent niet op de hoogte van de redenen voor het buitenwerken van Lemic neem ik aan?
PSV scout overigens nog steeds in Zuid-Amerika, Marcel Brands was aanwezig bij het toernooi om de Copa América voor spelers onder de 20. Daar zal Brands niet voor niets heen zijn gegaan.
leuke vakantie waarom Brands en niet gewoon een scout..
PSVfan86
4 mei 2011, 12:21
Toch kun je concluderen dat na het vertrek in Lemic in 2008 weinig tot geen talenten meer zijn aangetrokken. Alleen Dzsudzsák. Verder vrees ik af en toe dat we Feyenoord achterna gaan. Er is geen geld, en de kwaliteit in de huidige selectie is ook ver ondermaats. Ik hoop maar dat er wat gaat veranderen want ik vind persoonlijk dat het zo niet langer kan.
Die verandering zal zeker afhankelijk zijn van een terugkeer van iemand als Van Bommel. Zodra hij komt zal PSV naast een kwaliteitsboost ook nog meer aanzien krijgen bij het binnenhalen van andere spelers. Wie wil er nou weer niet van iemand als Mark van Bommel leren. Verder moeten we gewoon geluk hebben met de revalidatie van Reis. Als hij weer op zijn oude niveau komt (en dan nog door kan groeien) hebben we gewoon een topspits in huis. Mits Dzsudzsak behouden word zouden we 3 sterkhouders in ons team hebben. Voldoende dus om de weg omhoog weer in te zetten want een nieuwe keeper zit er ook aan te komen daar het contract van Isaksson aan het aflopen is :)
Sneeuwvlok2
6 mei 2011, 19:06
Alles op de schop de gehele scouting opheffen(Y), Wij hebben het geld hard nodig voor de lopende zaken.
Alles op de schop de gehele scouting opheffen(Y), Wij hebben het geld hard nodig voor de lopende zaken.
Jij tikt niet zuiver...
mathijsvanriet
6 mei 2011, 19:26
Jij tikt niet zuiver...
+ 1, Als we dat zouden doen, dan komt er helemaal niks meer onze kant op!
Jackal06
9 mei 2011, 20:03
minder in niet EU landen scouten en meer in EU landen?
Wat moet je hier nu weer van denken?
De Visser gaat niet in op verzoek tot rentree bij PSV
27/05/2011 11:48
Piet de Visser gaat niet in op een verzoek van PSV om terug te keren in Eindhoven. Hij zegt onlangs nog door coach Fred Rutten te zijn benaderd om scoutingswerk te doen.
'Ik heb daarna ook een gesprek met Marcel Brands (technisch manager, red) gehad', aldus De Visser in Voetbal International. 'Maar het klopt dat de club uiteindelijk niet méér bood dan een soort bonusregeling. Dat zie ik niet zitten. Dan voel ik me een soort handelsman en dat wil ik niet. Ik wil gewoon scouten.'
'Ik vroeg heus geen grote bedragen, maar het moet niet zo zijn dat ik geld moet bijleggen', zegt De Visser. 'Als ik voor PSV aan het werk ga, dan maak ik allerlei kosten. Vanwege het reizen, maar ook telefoonkosten natuurlijk. Ik bel soms wel voor vijftienhonderd euro per maand.'
'Ik zag fantastische mogelijkheden bij PSV, zeker in een combinatie met Chelsea en misschien ook Vitesse, maar op deze manier houdt het op voor mij.'
Piet zoekt wel telkens met hetzelfde commentaar de publiciteit, ben er een beetje klaar mee!
En samenwerken met Vitesse is nou ook niet echt een vooruitgang.
Streep erdoor en verder gaan.:bye:
Bron : vi.nl
boertjekoe
27 mei 2011, 14:12
Wat moet je hier nu weer van denken?
De Visser gaat niet in op verzoek tot rentree bij PSV
27/05/2011 11:48
Piet de Visser gaat niet in op een verzoek van PSV om terug te keren in Eindhoven. Hij zegt onlangs nog door coach Fred Rutten te zijn benaderd om scoutingswerk te doen.
'Ik heb daarna ook een gesprek met Marcel Brands (technisch manager, red) gehad', aldus De Visser in Voetbal International. 'Maar het klopt dat de club uiteindelijk niet méér bood dan een soort bonusregeling. Dat zie ik niet zitten. Dan voel ik me een soort handelsman en dat wil ik niet. Ik wil gewoon scouten.'
'Ik vroeg heus geen grote bedragen, maar het moet niet zo zijn dat ik geld moet bijleggen', zegt De Visser. 'Als ik voor PSV aan het werk ga, dan maak ik allerlei kosten. Vanwege het reizen, maar ook telefoonkosten natuurlijk. Ik bel soms wel voor vijftienhonderd euro per maand.'
'Ik zag fantastische mogelijkheden bij PSV, zeker in een combinatie met Chelsea en misschien ook Vitesse, maar op deze manier houdt het op voor mij.'
Piet zoekt wel telkens met hetzelfde commentaar de publiciteit, ben er een beetje klaar mee!
En samenwerken met Vitesse is nou ook niet echt een vooruitgang.
Streep erdoor en verder gaan.:bye:
Bron : vi.nl
Wat ik hier van denk is dat ditzelfde bericht op 3 mei al eens is gepost en te vinden is onder PSV forum>Algemeen>Piet de Visser Laakt PSV
Het is dus duidelijk komkommertijd bij de VI.
Geeman
28 juli 2011, 15:53
Nu weer de naam van Ronnie Stam rond zingt in Eindhoven begin ik de scouting bij PSV toch ernstig in twijfel te brengen. Denk dat het de hoogste tijd is om nieuwe scouts te scouten!:chinrub:
Crabik
2 augustus 2011, 16:38
...Daarnaast heeft men een aantal jonge spelers uit het buitenland die men bij PSV proef wil laten draaien, met de intentie dat wanneer deze spelers interessant genoeg zijn voor PSV, toe te voegen aan de selectie van Jong-PSV. Veel van deze namen ken ik niet en zijn me al wel ontgaan. Heb nog wel even gevraagd naar de status van de jongens die hier gepasseerd zijn: Marcel Ritzmaier is rond. Ladislav Krejci en Milos Djordjevic verwacht men volgend jaar ook bij PSV te krijgen. Spelers willen graag, maar transfers zijn nog niet helemaal afgerond...
Groeten FritskePhilips
Ladislav Krejci (U19 europa finale)
http://www.youtube.com/watch?v=Gsrk48c5Bsshttp://www.youtube.com/watch?v=Gsrk48c5Bss (http://www.youtube.com/watch?v=Gsrk48c5Bss)
Koja33
3 augustus 2011, 11:55
Heeft weinig met Lemic te maken.
Onze favoriete voorzitter maakte torenhoge schulden, en we hebben daarna zo'n beetje de hele inventaris kunnen verkopen. Was wel een mooie tijd, dat dan weer wel.
Maar de scouting werkt prima; we hadden Hernandez op het oog, tot op het laatste moment Man. Unt wat miljoenen strooide en hem in de blind kocht....
Je kan scouten wat je wil, maar Neymar komt niet.
Toch kun je concluderen dat na het vertrek in Lemic in 2008 weinig tot geen talenten meer zijn aangetrokken. Alleen Dzsudzsák. Verder vrees ik af en toe dat we Feyenoord achterna gaan. Er is geen geld, en de kwaliteit in de huidige selectie is ook ver ondermaats. Ik hoop maar dat er wat gaat veranderen want ik vind persoonlijk dat het zo niet langer kan.
Iraanse psv-fan
3 augustus 2011, 12:34
Heeft weinig met Lemic te maken.
Onze favoriete voorzitter maakte torenhoge schulden, en we hebben daarna zo'n beetje de hele inventaris kunnen verkopen. Was wel een mooie tijd, dat dan weer wel.
Maar de scouting werkt prima; we hadden Hernandez op het oog, tot op het laatste moment Man. Unt wat miljoenen strooide en hem in de blind kocht....
Je kan scouten wat je wil, maar Neymar komt niet.
Nee geen Neymar maar je hoefde geen 13 miljoen neer te tellen voor Strootman en Mertens als je ze eerder had ontdekt, niet waar? Ja de scouting werkt prima, dat zahgen en zien we aan Manolev, Engelaar, Marcelo, Isaksson, Brechet, Maza, Berg enz.....Van de salarissen van Berg en Negelaar kun je al een spits kopen. Het is toch van de zotte dat de buitenlandse clubs schrikken van de salariseisen van de spelers in de Eeredivisie?
Je komt nu met onhaalbare namen als legitimatie voor het niet functioneren van het scoutingsapparaat. Maar evalueer nou eens een aankoop als Nijland: 4 miljoen door die ene voorzitter die de anderen zwartmaakte wegens het smijten met geld....
veldmannetje
3 augustus 2011, 13:30
+1, en nu Bulykin (Koevermans 2.0) en Ronnie Stam (Kromkamp 3.0) op de korrel. En tevens El Hamdaoui wat geen 4-3-3 spits, wat Rutten graag wil spelen, zoals eerder met Berg (ook geen 4-3-3 spits) isn gebleken, maar hem toch willen hebben.
BartR
3 augustus 2011, 14:07
Nee geen Neymar maar je hoefde geen 13 miljoen neer te tellen voor Strootman en Mertens als je ze eerder had ontdekt, niet waar? Ja de scouting werkt prima, dat zahgen en zien we aan Manolev, Engelaar, Marcelo, Isaksson, Brechet, Maza, Berg enz.....Van de salarissen van Berg en Negelaar kun je al een spits kopen. Het is toch van de zotte dat de buitenlandse clubs schrikken van de salariseisen van de spelers in de Eeredivisie?
Je komt nu met onhaalbare namen als legitimatie voor het niet functioneren van het scoutingsapparaat. Maar evalueer nou eens een aankoop als Nijland: 4 miljoen door die ene voorzitter die de anderen zwartmaakte wegens het smijten met geld....
Zowel Strootman als Mertens waren bij PSV geen basisspelers geweest en hadden nooit de ontwikkeling doorgemaakt als die ze het afgelopen jaar hebben doorgemaakt. Kijk maar naar Falkenburg, samen met Strootman de grote talenten van Sparta twee jaar terug, bij AZ niet helemaal goed en meteen op de bank beland en staat dus stil in zijn ontwikkeling... Nee ik vind prima dat Strootman en Mertens gehaald zijn, die zijn over 2-3 jaar (mits ze zich blijven ontwikkelen) 10 mil per persoon waard...
Iraanse psv-fan
3 augustus 2011, 14:24
Zowel Strootman als Mertens waren bij PSV geen basisspelers geweest en hadden nooit de ontwikkeling doorgemaakt als die ze het afgelopen jaar hebben doorgemaakt. Kijk maar naar Falkenburg, samen met Strootman de grote talenten van Sparta twee jaar terug, bij AZ niet helemaal goed en meteen op de bank beland en staat dus stil in zijn ontwikkeling... Nee ik vind prima dat Strootman en Mertens gehaald zijn, die zijn over 2-3 jaar (mits ze zich blijven ontwikkelen) 10 mil per persoon waard...
En zeg ik dat ik die twee geen goede aankopen vind dan? Nee, ik heb het over het scoutingsbeleid in zijn algemeenheid en dan is het niet ontdekken van een Mertens, Chadli of Stoortman gewoon het falen van het beleid te noemen.
En van Falkenburg ben ik nooit weggeweest en wist wel zeker dat ie de top niet zou halen. Strootman haalt binnen 3 maanden bij Utrecht gespeeld te hebben, het Ned. elftal, dus is het niet aan de conto van Utrecht te schrijven dat hij die ontwikkeling doormaakte. Dat zou hij overal gedaan hebben. Wij haalden Hutch en daarvoor Engelaar en Utrecht Strootman.....
Koja33
3 augustus 2011, 14:40
Ik heb hier om het hardst geroepen dat ze voor die 1 miljoen alledrie de Spartanen hadden moeten kopen. Als er maar 1 doorbreekt, ben je al spekkoper.
Aan de andere kant moet je wel reeel zijn; Talenten moeten spelen om beter te worden. Bij Utrecht mag je 3 slechte wedstrijden op rij spelen; bij een topclub niet.
Het hangt soms van toeval aan elkaar, wie speelt er op welke positie etc.
Natuurlijk heeft men Strootman wel ontdekt. Alleen twijfelden ze kennelijk of hij vanaf het 2e snel kon doorstromen. Dat men dan de veilige weg kiest en CL ervaren types als Hutch koopt, kan ik dus wel begrijpen.
Maar je zit in een lastig parket; bewezen talenten zijn al niet haalbaar en onbewezen talenten zijn altijd een risico.
En zeg ik dat ik die twee geen goede aankopen vind dan? Nee, ik heb het over het scoutingsbeleid in zijn algemeenheid en dan is het niet ontdekken van een Mertens, Chadli of Stoortman gewoon het falen van het beleid te noemen.
En van Falkenburg ben ik nooit weggeweest en wist wel zeker dat ie de top niet zou halen. Strootman haalt binnen 3 maanden bij Utrecht gespeeld te hebben, het Ned. elftal, dus is het niet aan de conto van Utrecht te schrijven dat hij die ontwikkeling doormaakte. Dat zou hij overal gedaan hebben. Wij haalden Hutch en daarvoor Engelaar en Utrecht Strootman.....
Pranjic
3 augustus 2011, 19:17
Wat PSV m.i wel goed doet, is het contract van jongelingen verlengen, zoals van deze 3 spelers.
http://www.psv.nl/Nieuws/Nieuwspagina/Contactverlenging-voor-Memphis-Depay.htm
http://www.psv.nl/Nieuws/Nieuwspagina/Contractverlenging-Najah-en-Maria.htm
Nu maar hopen dat ze volgend of het seizoen daarna in PSV 1 mee kunnen.
Iraanse psv-fan
4 augustus 2011, 11:08
Wat PSV m.i wel goed doet, is het contract van jongelingen verlengen, zoals van deze 3 spelers.
http://www.psv.nl/Nieuws/Nieuwspagina/Contactverlenging-voor-Memphis-Depay.htm
http://www.psv.nl/Nieuws/Nieuwspagina/Contractverlenging-Najah-en-Maria.htm
Nu maar hopen dat ze volgend of het seizoen daarna in PSV 1 mee kunnen.
En nu nog deze jongens een eerlijke kans geven om aan spelen toe te komen en laten zien dat je het echt ziet zitten in jouw eigen jeugd......
veldmannetje
4 augustus 2011, 11:59
En daarvoor al Zoet en Mokthar al langer vastgelegd. Dus ik blijf hopen, maar Rutten brengt niet gauw een jonge onervaren speler in in de officiele wedstrijden en dat betreur ik wel
Pieter
12 augustus 2011, 12:26
Hadden we Piet de Visser nog maar onder contract! Die wist de groeibriljantjes er altijd wel uit te pikken!!!
Bas
12 augustus 2011, 12:47
Hadden we Piet de Visser nog maar onder contract! Die wist de groeibriljantjes er altijd wel uit te pikken!!!
En een enorme lading mislukkelingen.
Koja33
12 augustus 2011, 13:07
Zeker; wat hebben we genoten van Jorghino , Leandro, Manco. Citaat van een andere site (al kwam Alcides volgens een andere bron op voorspraak van R. Koeman uit Portugal):
Zullen we het lijstje er nog eens bijhalen, van alle mislukte ‘topspelers’?! Het heeft onze club miljoenen gekost; vooruit, iedere scout haalt weleens een speler naar voren die niet slaagt, maar dit lijstje is alleszeggend:
Leandro, Marquinho, Claudio, Edson, Marcos, Vonlanthen, Edno, Lapic, Stojanovic, Ferreyra, Carrizo, Robert, Tardelli, Fagner, Alcides en Rajkovic. Allen compleet mislukt bij onze club.
Ook leuk: anekdote! (http://sigaarsnor.blogspot.com/2010/06/johan-derksen-met-anekdote-over-piet-de.html)
Geeman
14 augustus 2011, 20:46
En een enorme lading mislukkelingen.
Noem mij één scout bij wie dit niet het geval is? Iedereen blert maar wat op het forum zonder zich maar een beetje te verdiepen. 3 weken geleden stond een artikel in de VI over de kunst van scouten. Als je tegenover iedere lading mislukkelingen 1 sterspeler als eerste hebt gescout dan ben je een topscout. En dat is Piet de Visser. Of is Chelsea een mislukte club wat goed past bij een mislukte scout?
Joey10
15 augustus 2011, 14:23
Wat is het gemeenschappelijke kenmerk van de aankopen van PSV dit seizoen?
Zowel Mertens, Wijnaldum, Strootman, Derijck en mogelijk Tyton, El Hamdaoui, Matavz en/of Everton zijn afkomstig van Nederlandse clubs.....
Is de scouting in het buitenland helemaal stopgezet? Volgens mij wordt het tijd dat PSV zich gaat richten op andere markten, zoals de Roemeense, Bulgaarse, Servische en Poolse competitie. De spelers daar zullen PSV als een stap vooruit zien en de transfersommen zullen beperkt zijn!
Ik kan me niet voorstellen dat daar geen spits rondloopt die beter is dan Everton van Heracles Almelo!
zmwouter
15 augustus 2011, 15:18
Wat is het gemeenschappelijke kenmerk van de aankopen van PSV dit seizoen?
Zowel Mertens, Wijnaldum, Strootman, Derijck en mogelijk Tyton, El Hamdaoui, Matavz en/of Everton zijn afkomstig van Nederlandse clubs.....
Is de scouting in het buitenland helemaal stopgezet? Volgens mij wordt het tijd dat PSV zich gaat richten op andere markten, zoals de Roemeense, Bulgaarse, Servische en Poolse competitie. De spelers daar zullen PSV als een stap vooruit zien en de transfersommen zullen beperkt zijn!
Ik kan me niet voorstellen dat daar geen spits rondloopt die beter is dan Everton van Heracles Almelo!
Klopt helemaal.. Het zijn vooral spelers uit nederland die nog door kunnen groeien, dus PSV heeft wel een duidelijk beleid. Of we dat goed moeten vinden, is nog even af te wachten in mijn ogen, ik denk namelijk dat het op termijn wel eens goed kan uitpakken. Als het team compleet is, dus met een spits en evt. nog een verdediger, denk ik dat er gebouwd kan worden aan een heel aardig team!
Mikasa
16 augustus 2011, 12:14
Een aardige column hierover op ad.nl.
http://www.ad.nl/ad/nl/6446/FC-Ongeregeld/article/detail/2850757/2011/08/16/Scouts-PSV-kijken-alleen-naar-Studio-Sport.dhtml
Bas
16 augustus 2011, 12:19
http://www.ad.nl/ad/nl/6446/FC-Ongeregeld/article/detail/2850757/2011/08/16/Scouts-PSV-kijken-alleen-naar-Studio-Sport.dhtml
Ach, kijk, er wordt wel gescout want anders komen er geen namen als Zanka, Marcelo en nog een hele rits vage buitenlanders waar ik nog nooit van gehoord had voorbij. Maar ik denk dat Brands geen spelers wil halen die nog moeten wennen aan het land, taal, competitie, clubs enz. Hij wil gewoon spelers die er direct staan, en daarbij nog grote talenten ook. Maar inderdaad hoop ik stiekem dat er nog een buitenlandse groeibriljant wordt aangetrokken.
Geeman
17 augustus 2011, 01:12
Las hem net en wilde hier het artikel hier plaatsen. Zie nu dat jou column ook al was opgevallen en dat je hier een link heb geplaatst. Ik vind de column echter de spijker wel zo hard op z'n kop slaan dat ik hem even in zijn geheel hier toon:
Scouts PSV kijken alleen naar Studio Sport
COLUMN Het was even zoeken op de website van PSV, maar hij bestaat nog steeds: de scoutingafdeling.
De scouts van PSV
Berry van Aerle, Klaas van Baalen, John de Jong, Adrie van Kraaij, Willy van der Kuijlen, Luc Nilis en Denny Spronck. Dat zijn volgens PSV de mannen die talenten moeten scouten voor de Eindhovense titelpretendent. Dat Nilis al ruim een half jaar werkzaam is in Turkije, is ze bij PSV kennelijk even ontgaan.
Onbekende groeibriljant
Er lijkt de Eindhovense scouts wel meer te ontgaan deze zomer, namelijk een hoop goedkope buitenlandse talenten. Voorheen verraste PSV regelmatig door een onbekende groeibriljant te strikken. Romario, Ronaldo, Lee, Park, Farfan, Reis, Dzsudzsak, etcetera. Tegenwoordig komen de scouts met Mertens, Strootman, Wijnaldum, Derijck en Tyton op de proppen. Namen die u en ik ook hadden kunnen bedenken.
Nieuwe spits
Je vraagt je af wat al die scouts het hele jaar doen. PSV is sinds het falen van Marcus Berg al maanden op zoek naar een nieuwe spits. Maar veel verder dan het benaderen van Mounir el Hamdaoui en Dmitri Bulykin zijn ze nog niet gekomen.
Kladblok
Met een beetje gevoel voor fantasie zie je het al voor je. Berry van Aerle en John de Jong kijken met een flesje Bavaria in de hand naar Studio Sport. Terwijl de vrouw van Van Aerle de borrelnootjes serveert, schiet Matavz de bal drie keer achter de doelman van ADO Den Haag. 'Goh Berry, is die spits van Groningen niks voor jullie?', vraagt mevrouw Van Aerle. Waarop Berry zijn kladblok erbij pakt en noteert: 'Matavz, goeie spits!!'
Ettelijke miljoenen
Nadat de gemeente Eindhoven PSV eind juni te hulp schoot door de grond om het stadion en trainingscomplex te kopen, waren andere Nederlandse clubs stikjaloers. PSV beschikte opeens over ettelijke miljoenen. Toen de Eindhovenaren bij de ene na de andere club aanklopte voor hun sterspelers, vroegen zij dan ook stuk voor stuk de hoofdprijs.
Internationaal scoutingnetwerk
Niet dat andere clubs nu wel een uitgebreid internationaal scoutingnetwerk er op na houden. AZ haalde Boymans (VVV), Beerens (Heerenveen) en Altidore (waarschijnlijk gescout tijdens het WK, ook op tv). De scouts van Ajax bleken wel eens naar de samenvattingen van de Jupiler League te kijken en tipten Boerrigter. Verder kwamen met Sigthorsson en Janssen bekende eredivisiespelers. Het aantrekken van Thulani en Rits kwam voort uit (voormalige) internationale samenwerkingsverbanden. Twente versterkte zich met eredivisiespelers Cornelisse en Janssen en Feyenoord hevelde wat spelers van Excelsior over.
Strootman
Misschien denkt u nu: scouten in Nederland, daar is toch niks mis mee? Dat kan zo zijn, maar alleen als er góéd gescout wordt. Hoe valt te verklaren dat PSV een slordige 7 miljoen voor Strootman betaalt? Een middenvelder waarvoor FC Utrecht zes maanden eerder slechts een paar ton aan Sparta over diende te maken. Waarschijnlijk zaten de PSV scouts gezellig op de bank naar Oranje te kijken, toen Strootman opeens op het veld bleek te lopen. 'Goeie middenvelder!!', noteerde Van Aerle.
Superindrukwekkend
Strootman werd na anderhalve goede wedstrijd bij FC Utrecht opgeroepen door Van Marwijk. Zijn halve seizoen bij FC Utrecht was niet superindukwekkend of zo. Stel dat Van Marwijk niet Strootman, maar bijvoorbeeld Ruud Vormer had opgeroepen. Of Geert Arend Roorda. Of Jens Toornstra. Of Willie Overtoom. Wie zou er dan nu bij PSV spelen?
Wat mij zo opvalt is dat we alleen maar Nederlandse scouts hebben. Zie liever ook een aantal buitenlandse scouts die permanent in eigen land velden afstruinen op zoek naar nieuw talent. Vind je het gek dat we met De Jong en Berry van Aerle alleen maar uitkomen op de spelers die wij ook zelf hadden kunnen bedenken?
psverinamsterdam
17 augustus 2011, 01:23
Las hem net en wilde hier het artikel hier plaatsen. Zie nu dat jou column ook al was opgevallen en dat je hier een link heb geplaatst. Ik vind de column echter de spijker wel zo hard op z'n kop slaan dat ik hem even in zijn geheel hier toon:
Wat mij zo opvalt is dat we alleen maar Nederlandse scouts hebben. Zie liever ook een aantal buitenlandse scouts die permanent in eigen land velden afstruinen op zoek naar nieuw talent. Vind je het gek dat we met De Jong en Berry van Aerle alleen maar uitkomen op de spelers die wij ook zelf hadden kunnen bedenken?
Daar staat wel tegenover dat er een hele rits spelers op stage is geweest, is en gaat komen. We weten allemaal dat het scouten van briljantjes die er direct voor het eerste staan met de jaren steeds moeilijker is geworden.De tijden van Romario, Ronaldo et al zijn wat dat betreft voorbij.
Geeman
17 augustus 2011, 01:27
Daar staat wel tegenover dat er een hele rits spelers op stage is geweest, is en gaat komen. We weten allemaal dat het scouten van briljantjes die er direct voor het eerste staan met de jaren steeds moeilijker is geworden.De tijden van Romario, Ronaldo et al zijn wat dat betreft voorbij.
Klopt, dan heb je het over de absolute wereldtop. Als de tijd had stilgestaan, Piet de Visser nog was aangebleven, de scouting van andere clubs nog steeds onderontwikkeld was gebleven, dan zouden spelers als Neymar en Ganso naar Eindhoven zijn geweest. Maar helaas hebben andere zich op dat gebied ontwikkeld en zijn wij alleen maar achteruit gehold. Ik begrijp ook wel dat je geen nieuwe Ronaldo kunt scouten. Maar een Strootman, Wijnaldum en Mertens moeten toch wel ergens in het buitenland te vinden zijn en bij elkaar hooguit 10 miljoen kosten. Tussen Ronaldo scouten en helemaal niet meer scouten zit een een hele wereld die niet verkend wordt momenteel.
psverinamsterdam
17 augustus 2011, 01:39
Klopt, dan heb je het over de absolute wereldtop. Als de tijd had stilgestaan, Piet de Visser nog was aangebleven, de scouting van andere clubs nog steeds onderontwikkeld was gebleven, dan zouden spelers als Neymar en Ganso naar Eindhoven zijn geweest. Maar helaas hebben andere zich op dat gebied ontwikkeld en zijn wij alleen maar achteruit gehold. Ik begrijp ook wel dat je geen nieuwe Ronaldo kunt scouten. Maar een Strootman, Wijnaldum en Mertens moeten toch wel ergens in het buitenland te vinden zijn en bij elkaar hooguit 10 miljoen kosten. Tussen Ronaldo scouten en helemaal niet meer scouten zit een een hele wereld die niet verkend wordt momenteel.
Inderdaad, ik bedoelde het ook niet om de scouting te verdedigen. Wel als verzachtende omstandigheid.
Koja33
17 augustus 2011, 02:08
Je haalt een aantal zaken door elkaar. We zijn het eens dat de ''bekende'' talenten (gasten die opvallen tijdens een jeugdtoernooi/OS) financieel onhaalbaar zijn. Zelfs de niet-toppers als Keirisson worden voor 12 miljoen uit de wieg gegraaid door clubs als Barca. Daarnaast zijn niet Eu-ers ook al niet interessant, gezien de enorme salarissen die je zo'n onbekend talent moet garanderen.
Scouten is door de toegenomen transparantie tegenwoordig een erg simpel vak. Iedere pseudo talent uit Nigeria staat op Youtube en waar een talent vroeger minstens 60 goals moest scoren om erkend te worden, gilt de media na een halve ingooi al moord en brand over de nieuwe Pele, Maradona of Ronaldo. Zelfs de Hernandessen worden door Jan en alleman ontdekt in far-away Mexico.
Probleem is echt dat er veel teveel geld is in andere landen. Naast de topliga's kunnen we ook al niet meer opbieden tegen Turkije, Rusland, Brazilie, Portugal etc etc.
Europese talenten blijven dan over, en dan ook nog uit de kleine voetballanden zoals Slowakije, Hongarije etc. Dat je dan als club kiest voor NL talenten vind ik eigenlijk een zeer goede ontwikkeling. Waarom investeren in zulke talenten als die niet direct zoveel beter ogen dan de eigen jeugd of talenten van andere NL clubs? Een ''Mertens'' uit Spanje, Brazilie of de PL kost doodleuk 20 miljoen, en in Slowakije speelt die niet.
Ik denk dat het meer vruchten afwerpt om steeds de Nederlandse verrassingen in de eredivisie aan te trekken, dan steeds maar weer te gokken op duistere groeibriljanten uit donker Afrika of Brazilie. Van mij mag PSV een Bilbao richting uitgaan, maar dan op landelijk gebied.
Mikasa
17 augustus 2011, 08:03
Van mij mag wel de gulden middenweg gekozen worden. Enerzijds vind ik het leuk en aansprekend om Nederlanders (en vooruit Vlamingen) bij PSV te zien. Anderszijds maakt het de Nederlandse competitie minder leuk als PSV, Ajax en Twente zich enkel richten op de Nederlandse competitie. De andere clubs worden dan echt afgeroomd. Een zo'n Jonathan Reis in je selectie is toch wel een toefje slagroom op de selectie. Kortom, per seizoen maximaal 2,3 spelers uit de Eredivisie (nu hebben we er al 5) en enkele uit het buitenland.
Levyashin3
17 augustus 2011, 11:48
Ik vind die columm de grootst mogelijke bullshit.
Wederom gaat men te kort door de bocht met betrekking tot de financien. Het wordt nu niet zo benoemd, maar weer wordt de indruk gewekt dat het geld van de gemeente gebruikt is voor aankopen.
Nog grotere bullshit is het studio sport verhaal. De rode draad is; psv koopt spelers die iedereen had kunnen bedenken. Lekkere scouting daar!
Dus als ik het goed begrijp moet psv vooral geen spelers kopen die goed zijn of die iedereen goed vindt, want dan is er geen moeilijkheid aan.
Ik zeg; prima joh! Ronaldo, Messi, Rooney zijn dus niet goed aangekocht omdat iedereen ze goed vindt. Gelul allemaal.
We kopen goede spelers die psv geld op gaan leveren. misschien niet moeilijk om te scouten maar vergis je niet in wat scouten kost. Vele vlieguren, verblijfkosten en louche makelaars verder neem je de gok met een exotisch talent dat minimaal een half miljoen aan salaris wil, de taal niet spreekt, heimwee krijgt of het verdomd om na de vakantie het vliegtuig terug te nemen omdat carnaval zo gezellg is. TOPPIE!!!
Bovendien krijg je dan het verwijt de Nederlandse markt te verguisen, een vreemdelingenlegioen te zijn, meer aandacht moet besteden aan de NL jeugd (opleiding), etc, etc.
Typische columm van mensen met een gekleurde bril op met nul journalistieke waarde
Mikasa
17 augustus 2011, 12:27
Tuurlijk moet PSV proberen de beste spelers binnenhalen, ook als deze in de Nederlandse competitie spelen. Maar PSV heeft wel de hoofdprijs betaald voor deze jongens. Financiëel kan (let op kan) het aantrekkelijker zijn om goedkopere spelers uit het buitenland te halen. Elke speler kan mislukken, ook al zijn de voortekenen goed. Een goed voorbeeld hiervan in Marcus Berg.
Een sterk punt van de column (of een inkoppertje voor de sceptici) is het feit dat Utrecht Strootman voor een habbekrats bij Sparta ophaalde en PSV een half jaar later de hoofdprijs betaalt. Toch 6 miljoen zuurverdiende eurootjes over de balk gesmeten.
Levyashin3
17 augustus 2011, 12:42
Tuurlijk moet PSV proberen de beste spelers binnenhalen, ook als deze in de Nederlandse competitie spelen. Maar PSV heeft wel de hoofdprijs betaald voor deze jongens. Financiëel kan (let op kan) het aantrekkelijker zijn om goedkopere spelers uit het buitenland te halen. Elke speler kan mislukken, ook al zijn de voortekenen goed. Een goed voorbeeld hiervan in Marcus Berg.
Een sterk punt van de column (of een inkoppertje voor de sceptici) is het feit dat Utrecht Strootman voor een habbekrats bij Sparta ophaalde en PSV een half jaar later de hoofdprijs betaalt. Toch 6 miljoen zuurverdiende eurootjes over de balk gesmeten.
Dat laatste doet ook mij pijn. ik vraag mij echter af in hoeverre Strootman een kans had gekregen bij psv. Je ziet wat er met engelaar gebeurde en dan zit zo'n talent op de bank of erger op de tribune.
Daarnaast snap ik psv wel; ze wilden meer zekerheid. en als je dat wil moet je wachten en dan dokken. Da's het risico. Maar het blijft zuur.....en inderdaad een inkoppertje van eerste orde.
Davitamonnetje
19 augustus 2011, 22:30
Zit te kijken naar de Jupiler League op RTL7. Marcel Brands zat bij FC Eindhoven - Telstar. Makiavala maakte een prima indruk.. je weet wel die talentvolle spits die we weg hebben laten gaan naar de FC.. T zal toch niet :puh:
psverinamsterdam
19 augustus 2011, 22:33
Zit te kijken naar de Jupiler League op RTL7. Marcel Brands zat bij FC Eindhoven - Telstar. Makiavala maakte een prima indruk.. je weet wel die talentvolle spits die we weg hebben laten gaan naar de FC.. T zal toch niet :puh:
Ik zag net de zaakwaarnemer van Makiavala op de trein naar Eindhoven stappen.
Davitamonnetje
19 augustus 2011, 22:44
Ik zag net de zaakwaarnemer van Makiavala op de trein naar Eindhoven stappen.
:lol::clap:
Davitamonnetje
19 augustus 2011, 22:53
Makiavala is een speler uit eigen opleiding ,maar verkocht aan eindhoven.
das precies wat ik zeg toch..alleen in andere bewoordingen..