PDA

View Full Version : FC Zwolle

wilmer16
9 februari 2010, 20:22
FC Zwolle heeft sinds 29 oktober Jan Everse definitief ontslagen en bereikt sindsdien prima resultaten onder Stam, Boekweg en later ook Langeler. 28 punten uit 12 wedstrijden, terwijl voorganger Everse in meer wedstrijden (13) net de helft van die punten pakte. Hij kwam slechts tot 16 punten.

Nu staat FC Zwolle vierde met de Graafschap, SC Cambuur en aartsrivaal Go-Ahead Eagles boven hun en Excelsior op 1 punt achterstand met een wedstrijd minder gespeeld.

Heeft FC Zwolle volgens jullie kansen om te promoveren? En denken jullie dat ze wat kunnen in de eredivisie?

Ik denk dat Zwolle zeker kan promoveren, omdat ze het nu prima doen. Als ze in de laatste 13 wedstrijden ook rond de 30 punten pakken eindigen ze rond de tweede of derde plek. In de eredivisie zullen ze misschien niet direct iets toevoegen, maar op de lange termijn wel. FC Zwolle is financieel namelijk gezond, heeft net een nieuw stadion (capaciteit van ruim 10.000) en heeft momenteel ook spelers die ook in de eredivisie hadden kunnen voetballen (Botteghin, Boer, Reijnen).

Superne5k
30 november 2010, 13:30
Zwolle kampioen!!

CNG MrKrateos
2 december 2010, 16:34
Zwolle FTW!

wilmer16
8 december 2010, 15:16
Zwolle sowieso kampioen! Stabiele basis en paar aardige talenten.

kezza1979
20 december 2010, 21:53
Update: Bayern München meldt zich officieel voor Ars20 december '10 12:35 door Jeroen de Laat

De carrière van Sjoerd Ars kon wel eens een heel aparte wending gaan krijgen. De spits van FC Zwolle staat in de belangstelling van Bayern München.

Ars was afgelopen zomer dicht bij een vertrek naar Cyprus, maar dat ging op het laatste moment niet door. Uiteindelijk werd het FC Zwolle dat hem overnam van RBC Roosendaal. Dat pakte prima uit. De aanvaller heeft er totnogtoe al achttien inliggen en had daarvoor slechts zestien duels nodig.

Technisch directeur Christian Nerlinger belde al naar de zaakwaarnemer van Ars. Bayern wil hem graag in het tweede team laten starten. "De interesse is er, maar het is nog lang niet zeker", zegt Ars tegen RTV Oost. "Ik heb het hier prima naar mijn zin en bovendien is mijn vriendin hoogzwanger. Ook daarom is het op dit moment niet wenselijk om naar het buitenland te vertrekken."

"Ik heb nog niet zoveel haast om te vertrekken. Je gaat dingen tegen elkaar afwegen. Het gaat wel om het tweede elftal waar je gaat beginnen en hier kun je kampioen worden. Mijn gevoel hier in Zwolle is bovendien heel erg goed, dat is voor mij ook belangrijk", aldus Ars. Zwolle heeft al laten weten dat het wil praten over een nieuwe verbintenis.

Zwolle ----> Bayern Munchen :chinrub:

kan ik mezelf ook ergens aanmelden voor bayern:lol:

PSV033
21 december 2010, 21:30
Update: Bayern München meldt zich officieel voor Ars20 december '10 12:35 door Jeroen de Laat

De carrière van Sjoerd Ars kon wel eens een heel aparte wending gaan krijgen. De spits van FC Zwolle staat in de belangstelling van Bayern München.

Ars was afgelopen zomer dicht bij een vertrek naar Cyprus, maar dat ging op het laatste moment niet door. Uiteindelijk werd het FC Zwolle dat hem overnam van RBC Roosendaal. Dat pakte prima uit. De aanvaller heeft er totnogtoe al achttien inliggen en had daarvoor slechts zestien duels nodig.

Technisch directeur Christian Nerlinger belde al naar de zaakwaarnemer van Ars. Bayern wil hem graag in het tweede team laten starten. "De interesse is er, maar het is nog lang niet zeker", zegt Ars tegen RTV Oost. "Ik heb het hier prima naar mijn zin en bovendien is mijn vriendin hoogzwanger. Ook daarom is het op dit moment niet wenselijk om naar het buitenland te vertrekken."

"Ik heb nog niet zoveel haast om te vertrekken. Je gaat dingen tegen elkaar afwegen. Het gaat wel om het tweede elftal waar je gaat beginnen en hier kun je kampioen worden. Mijn gevoel hier in Zwolle is bovendien heel erg goed, dat is voor mij ook belangrijk", aldus Ars. Zwolle heeft al laten weten dat het wil praten over een nieuwe verbintenis.

Zwolle ----> Bayern Munchen :chinrub:

kan ik mezelf ook ergens aanmelden voor bayern:lol:

Hij gaat dus niet.:confused:

psv-er040
22 december 2010, 15:37
Hij gaat dus niet.:confused:

moeite waard voor psv om is te gaan kijken, ( alleen kijken )

PSV033
22 december 2010, 15:56
moeite waard voor psv om is te gaan kijken, ( alleen kijken )

Bij ons komt ie ook in het tweede.

zwolsemalloten
22 juli 2011, 00:05
Goed
Als Zwollenaar moet ik natuurlijk wel wat zeggen .
Vind Boer wel een goede keeper als vervanger van casio ,is in ieder geval beter
Zelfs gelijkwaardig aan sinouh,maar dat zou wel niet gebeuren ,omdat sinouh net gehaald is als reserve doelman

wilmer16
22 juli 2011, 23:43
Als Zwollenaar moet ik natuurlijk wel wat zeggen .
Vind Boer wel een goede keeper als vervanger van casio ,is in ieder geval beter
Zelfs gelijkwaardig aan sinouh,maar dat zou wel niet gebeuren ,omdat sinouh net gehaald is als reserve doelman

PSV moet Boer zeker niet halen. Vergeleken met Cassio en Sinouh is hij niet (veel) beter. Ik vraag mij nog altijd af waarom een club als NEC, NAC of Roda JC niet zo'n keeper kan gebruiken. Naar mijn idee veruit de beste keeper van de eerste divisie.

FC Zwolle moet snel nog 1 of 2 spitsen kopen, want anders wordt er dit seizoen geen goal gescoord. Hemmen van AGOVV zou deze week volgens velen tekenen bij Zwolle, maar hij is momenteel op proef bij Metallurg Donetsk.

zwolsemalloten
25 juli 2011, 00:09
Klopt ,maar hemmen is gesloten boek en komt 100 procent niet meer.
Volgende week komen er 2 of 3 spelers op proef .
Wie weet kan jaap nog wat betekenen met ajax omdat hij daar ook 1 dag in de week aan het werk gaat.
Zwolle moet er zeker nog 2 aanvallers bij hebben ,maar zoals de laatste 2 wedstrijden zijn gegaan spelen ze best goed ,maar bij verdedigende teams word het moeilijker.

Publicly Displayed Name
4 augustus 2011, 20:34
http://www.vi.nl/Nieuws-item/204652/FC-Zwolle-haalt-met-Ketting-vervanger-voor-spits-Ars.htm

Hoppa, weer een ex-teamgenoot naar één van de betere teams in de Jupiler League. Een hele goede spits, technisch, geweldige kopper en loopt over heel zijn carrière 1 op 2. Die gaan we nog veel zien komend seizoen! :)

robpsv11
30 september 2011, 20:51
Gaat lekker bij Zwolle - Telstar, in de 1ste helft al 5-3 :p

ErikPSV
30 september 2011, 22:18
tering zeg, heeft FC Eindhoven het ALSNOG laten liggen..

Vedette
30 september 2011, 22:28
tering zeg, heeft FC Eindhoven het ALSNOG laten liggen..

Sonde. Volgende ronde, betere kansen?

robpsv11
1 oktober 2011, 18:28
Sonde. Volgende ronde, betere kansen?

Ja maar ik zie nu best gebeuren dat het weer een drama word.

Jackal06
23 oktober 2011, 22:39
Zwolle weer een sterk seizoen ben benieuwd of ze weer kampioen worden

Tkosse
24 oktober 2011, 10:05
Zwolle weer een sterk seizoen ben benieuwd of ze weer kampioen worden

Vorig seizoen stonden ze geloof ik in de winterstop iets van 13 punten los van de rest. Alles kan in de Jupiler League :)

Lieuwe
27 oktober 2011, 19:17
Vorig seizoen stonden ze geloof ik in de winterstop iets van 13 punten los van de rest. Alles kan in de Jupiler League :)

Dat klopt volgens mij kan ik me ook een ploeg uit Eindhoven herinneren die in de winterstop een zeer ruime voorsprong had... Maar goed ik woon vlak bij zwolle en ga zo nu en dan wel eens heen. Van mij mogen ze kampioen worden. En ze doen het op het moment met een bijna compleet nieuw team toch heel aardig. Ze hadden ook in de beker om ten koste van RKC een ronde verder te gaan. Helaas voor hun stond daar een goede doelman gehuurd van ons PSV.:)

wilmer16
28 oktober 2011, 14:42
Dat klopt volgens mij kan ik me ook een ploeg uit Eindhoven herinneren die in de winterstop een zeer ruime voorsprong had... Maar goed ik woon vlak bij zwolle en ga zo nu en dan wel eens heen. Van mij mogen ze kampioen worden. En ze doen het op het moment met een bijna compleet nieuw team toch heel aardig. Ze hadden ook in de beker om ten koste van RKC een ronde verder te gaan. Helaas voor hun stond daar een goede doelman gehuurd van ons PSV.:)

Inderdaad jammer dat Zwolle niet door is gegaan, ze hadden het verdiend! Inderdaad een goede wedstrijd van Jeroen Zoet!

Jackal06
1 november 2011, 23:37
Inderdaad jammer dat Zwolle niet door is gegaan, ze hadden het verdiend! Inderdaad een goede wedstrijd van Jeroen Zoet!

Maar aan de andere kant.. hoe meer Zoet speelt :D

wilmer16
2 december 2011, 23:53
Maar aan de andere kant.. hoe meer Zoet speelt :D

Ik had liever Zwolle een ronde verder zien komen dan dat RKC. Heb helemaal niks met die club. En die extra wedstrijd van Zoet in de beker kan me al helemaal gestolen worden;)

Sorry, Ik ben meer voor Zwolle dan voor PSV;)

Vanavond overigens weer een mooie en zeer verdiende overwinning op Cambuur. Mooie is nu dat niemand het nog over een kampioenschap heeft ondanks de vele punten voorsprong op Eindhoven, Willem II en de rest. Iedereen wil eerst kampioen zijn voordat dat woord zal vallen.