PDA

View Full Version : MMA & K1

Pagina's : [1] 2 3 4

roodboefje
6 januari 2010, 22:24
OP vele verzoek , een topic over UFC

Mijn vechter is THE ICEMAN.

Nummer 1.

http://www.youtube.com/watch?v=N1c1iXfFVPw :eek:

Vedette
6 januari 2010, 22:25
Zou je misschien een korte inleiding kunnen geven, want ik ben er echt niet mee bekend? :o

Bacchus
6 januari 2010, 22:32
Qua sensatie vind ik Clay -the Carpenter- Guida erg leuk! :D

Ook ben ik bijzonder benieuwd naar het volgende gevecht van Ross Pearson (GBR). Die maakte in 105 een goede indruk op mij.

George St Pierre is ook prachtig om naar te kijken.

Er zijn er teveel om een favoriet uit te kiezen...:cool:

Mocro
6 januari 2010, 22:48
Ik zit meer in de K1, komt door de grondgevechten bij UFC. Ik hou er niet van om volwassen mannen over de grond te zien rollen. Vooral als er verder niks gebeurd. Ik wil een gevecht op basis van techniek, snelheid en kracht zien...niet dat passieve geclinch en droogn*****. De mooie grote gevechten hou ik nog wel in de gaten.

UFC met Kimbo en al die andere gasten vind ik een lachertje. Waar halen ze die gasten vandaan? Een paar gevechten geleden viel mijn mond open. Na 2 minuten stonden ze hijgend tegen over elkaar met hun handen in hun zij. haha...wtf? Ik verheug me op de confrontatie tussen Rashad en Rampage, die er waarschijnlijk aan zit te komen. Dat is van een ander niveau dan die koekenbakkers.

Een interessante vechter op dit moment is Lyoto 'the dragon' Machida.

Het mooiste gevecht bij UFC108 was trouwens van die Canadees Stout. Mooie techniek. De mooiste K.O. was overduidelijk van Paul Daley uit de UK.

Bacchus
7 januari 2010, 09:09
Ik zit meer in de K1, komt door de grondgevechten bij UFC. Ik hou er niet van om volwassen mannen over de grond te zien rollen. Vooral als er verder niks gebeurd. Ik wil een gevecht op basis van techniek, snelheid en kracht zien...niet dat passieve geclinch en droogn*****. De mooie grote gevechten hou ik nog wel in de gaten.

UFC met Kimbo en al die andere gasten vind ik een lachertje. Waar halen ze die gasten vandaan? Een paar gevechten geleden viel mijn mond open. Na 2 minuten stonden ze hijgend tegen over elkaar met hun handen in hun zij. haha...wtf? Ik verheug me op de confrontatie tussen Rashad en Rampage, die er waarschijnlijk aan zit te komen. Dat is van een ander niveau dan die koekenbakkers.

Een interessante vechter op dit moment is Lyoto 'the dragon' Machida.

Het mooiste gevecht bij UFC108 was trouwens van die Canadees Stout. Mooie techniek. De mooiste K.O. was overduidelijk van Paul Daley uit de UK.
Veel UFC kijken, dan zie je de techniek op de grond uiteindelijk ook beter.
Rashad Evans komt uit diezelfde serie, zoals je weet. Dat hijgen ligt aan de zwaargewichten. De series met andere gewichtsklassen hadden dat veel minder.
(Je kunt zo'n beetje alle seizoenen downloaden op torrentsites.)

Wat vond je trouwens van de Nederlandse inbreng bij Dynamite!! op oudjaarsavond?

Voor de volledigheid dan even:

K-1: Andy Souwer Vs. Masato
1e Ronde (http://www.youtube.com/watch?v=Yl_lz-rVC2c) 2eRonde (http://www.youtube.com/watch?v=SS8r77o5uY8) 3eRonde (http://www.youtube.com/watch?v=sycCjIXtQSI)
MMA: Gegard Mousasi Vs. Gary Goodridg
Vroegtijdige beslissing (http://www.youtube.com/watch?v=W42wACqiDtU).
MMA: Melvin Manhoef Vs. Kazuo Misaki
Vroegtijdige beslissing (http://www.youtube.com/watch?v=XQ5GJVHzByQ).
MMA: Alistair Overeem Vs. Kazuyuki Fujita
Vroegtijdige beslissing (http://www.youtube.com/watch?v=IdJDMbh7AZA).

Excuses voor het vervelende Japanse commentaar, ik kan de Engelse uploads niet meer vinden.

roodboefje
7 januari 2010, 11:01
Grondgevechten zijn ook mooi ,vooral met kracht en techniek te maken.

Ben zelf oud nederlands kampioen worstelen geweest in mijn jeud.

UFC en K1 is mooi,waardeer ze alle bij.

Bacchus
7 januari 2010, 11:08
Zou je misschien een korte inleiding kunnen geven, want ik ben er echt niet mee bekend? :o
Speciaal voor Vede...ehm...Mark. :p
Klik! (http://lmgtfy.com/?q=ultimate+fighting+championship+wikipedia)

roodboefje
7 januari 2010, 11:43
Speciaal voor Vede...ehm...Mark.
Klik!

Hahahahahahahaha gevoel voor humor :D

Harmeulius
7 januari 2010, 12:20
Ik ben meer WWE fan maar UFC is ook erg vermakelijk.
Weet iemand hoe Brock Lesnar (oud WWE kampioen) het doet in de UFC?
Ik speel bij een maat van mij wel eens het spel UFC Undisputed 2009 een echte aanrader voor UFC Fans zeer vermakelijk spel ;)

Bacchus
7 januari 2010, 12:25
Ik ben meer WWE fan maar UFC is ook erg vermakelijk.
Weet iemand hoe Brock Lesnar (oud WWE kampioen) het doet in de UFC?
Ik speel bij een maat van mij wel eens het spel UFC Undisputed 2009 een echte aanrader voor UFC Fans zeer vermakelijk spel ;)
WWE is met script, UFC is echt knokken. Da's geen vergelijk.
Brock Lesnar doet het erg goed. Hij is heavy weight champion op 't moment. Helaas kon zijn laatste gevecht niet doorgaan ivm gezondheidsproblemen.

Goodfella
7 januari 2010, 13:12
Zijn er nog meer kijkers van UF op Maandagavond 23:00uur RTL7?

WWE is met script, UFC is echt knokken. Da's geen vergelijk.
Brock Lesnar doet het erg goed. Hij is heavy weight champion op 't moment. Helaas kon zijn laatste gevecht niet doorgaan ivm gezondheidsproblemen.

Niet alleen dat, hij kan pas in Juli weer beginnen met trainen voor zover ik begrepen heb. Staat voor zover ik weet ook niet meer op de eerste plaats in de heavyweight ranking, maar op plaats 2.

Bacchus
7 januari 2010, 13:22
Voor Mark dan nog eentje. ;)
Video (http://www.youtube.com/watch?v=1CAWNnMxQd4)...Kimbo the Lion. :cool:

@Joe: Er is wel een regeling dat je je titel verliest als je 'm een bepaalde tijd niet verdedigt, geloof ik.
Of het al zover is bij Brock, weet ik niet.
Op maandag kijk ik meestal niet. (Hou meer van knokken, dan van het gelul er omheen) Ik ken de serie al en heb de finale al zo vaak gezien, dat ik 'm kan dromen. ;)

Edit:
Volgens de UFC-ranking op deze (http://www.mmasurvival.com/2009/05/ufc-rankings.html) site, staat hij nog eerste. (Bijgewerkt op 03-01-2010)

Goodfella
7 januari 2010, 13:30
Voor Mark dan nog eentje. ;)
Video (http://www.youtube.com/watch?v=1CAWNnMxQd4)...Kimbo the Lion. :cool:

@Joe: Er is wel een regeling dat je je titel verliest als je 'm een bepaalde tijd niet verdedigt, geloof ik.
Of het al zover is bij Brock, weet ik niet.
Op maandag kijk ik meestal niet. (Hou meer van knokken, dan van het gelul er omheen) Ik ken de serie al en heb de finale al zo vaak gezien, dat ik 'm kan dromen. ;)

Ik weet de uitslagen ook al, jammer genoeg werkt het downloaden op 't moment niet echt lekker en moet ik het met torrents doen die lang niet zo snel gaan. :rolleyes:

Overigens is het gebrabbel van Rampage af en toe wel vervelend, al moest ik toch wel even lachen toen hij over 'the belly' begon voorafgaand aan het gevecht tussen Kimbo Slice en Roy Nelson. :D Hoop het gevecht van Rampage en Evans nog een keer te zien. :cool:

Edit: Ik zie het net ook ja. Toch verkeerd gezien dus. :rolleyes:

Bacchus
7 januari 2010, 13:32
Ik weet de uitslagen ook al, jammer genoeg werkt het downloaden op 't moment niet echt lekker en moet ik het met torrents doen die lang niet zo snel gaan. :rolleyes:

Overigens is het gebrabbel van Rampage af en toe wel vervelend, al moest ik toch wel even lachen toen hij over 'the belly' begon voorafgaand aan het gevecht tussen Kimbo Slice en Roy Nelson. :D Hoop het gevecht van Rampage en Evans nog een keer te zien. :cool:
Ik vind het Titty Fuck grapje uit de komende aflevering ook wel grappig. :D
Ik mag 'm wel, die Rampage. Aks je ziet hoe hij 2 keer op z'n kloten kreeg van Wanderlei Silva, in Pride (De Japanse variant van UFC, voor hen die niet bekend zijn met de sport) en dat hij er tóch weer gaat staan (nu in de UFC) en daar dan Chuck Lidell én Wanderlei Silva k.o. rost...Geweldig! :D

Goodfella
7 januari 2010, 13:37
Ik mag 'm wel, die Rampage. Aks je ziet hoe hij 2 keer op z'n kloten kreeg van Wanderlei Silva, in Pride (De Japanse variant van UFC, voor hen die niet bekend zijn met de sport) en dat hij er tóch weer gaat staan (nu in de UFC) en daar dan Chuck Lidell én Wanderlei Silva k.o. rost...Geweldig! :D

Van de gevechten met Wanderlei Silva heb ik alleen wat gelezen, helaas niet gezien. Moet er nog maar eens een keer van komen. :cool:

Bacchus
7 januari 2010, 13:41
Van de gevechten met Wanderlei Silva heb ik alleen wat gelezen, helaas niet gezien. Moet er nog maar eens een keer van komen. :cool:
Dit is de eerste (http://www.youtube.com/watch?v=C48xGd0yRZA) (Met co-commentaar van de Eindhovense MMA legende en former UFC heavyweigt Champion Bas Rutten (http://www.sherdog.com/fighter/Bas-Rutten-214)) uit 2003.
Als je even zoekt, kom je de tweede waarschijnlijk ook snel tegen.
En hoe het ooit begon: Klik. (http://www.youtube.com/watch?v=5B5PpCtrl0Q) :D

Goodfella
7 januari 2010, 14:36
Dit is de eerste (http://www.youtube.com/watch?v=C48xGd0yRZA) (Met co-commentaar van de Eindhovense MMA legende en former UFC heavyweigt Champion Bas Rutten (http://www.sherdog.com/fighter/Bas-Rutten-214)) uit 2003.
Als je even zoekt, kom je de tweede waarschijnlijk ook snel tegen.
En hoe het ooit begon: Klik. (http://www.youtube.com/watch?v=5B5PpCtrl0Q) :D

Looking good. :cool:

Voor de geïnteresseerden:

KLIK Alle afleveringen van The Ultimate Fighter season 10 die tot nu toe uitgezonden zijn, Ned ondertiteling en je hoeft niks te downloaden KLIK (http://www.hebikietsgemist.nl/programma/1279/rtl-7/ufc-the-ultimate-fighter.html)

Vedette
7 januari 2010, 14:43
Goed, ik zal alle filmpjes vanavond bekijken.. maar het lijkt me niet mijn ding. :D

Bacchus
7 januari 2010, 15:18
Looking good. :cool:

Voor de geïnteresseerden:

KLIK Alle afleveringen van The Ultimate Fighter season 10, Ned ondertiteling en je hoeft niks te downloaden KLIK (http://www.hebikietsgemist.nl/programma/1279/rtl-7/ufc-the-ultimate-fighter.html)
Dat zijn de eerste vijf, toch?
Zover zijn ze op t.v. ook.

Of was dat ook gewoon de bedoeling?:o

Bacchus
7 januari 2010, 15:19
Goed, ik zal alle filmpjes vanavond bekijken.. maar het lijkt me niet mijn ding. :D
Nee, ik denk 't ook niet.
Teer gestel... ;)

Goodfella
7 januari 2010, 15:33
Dat zijn de eerste vijf, toch?
Zover zijn ze op t.v. ook.

Of was dat ook gewoon de bedoeling?:o

Dat was inderdaad de bedoeling. Denk niet dat je ze op een andere website met NL subs kunt bekijken, anders verneem ik dat graag van je. :D :D

Achja, de eerste vijf zijn ook boeiend. :cool:

Bacchus
7 januari 2010, 15:35
Dat was inderdaad de bedoeling. Denk niet dat je ze op een andere website met NL subs kunt bekijken, anders verneem ik dat graag van je. :D :D

Achja, de eerste vijf zijn ook boeiend. :cool:
Omdat er stond 'Alle'..dacht ik... Nah, laat maar. ;)

RTLgemist, daar kun je ze ook bekijken en natuurlijk op tvblik.nl. :)

Vedette
7 januari 2010, 15:42
Nee, ik denk 't ook niet.
Teer gestel... ;)

Precies, dat is het.. ;) :p

Bacchus
7 januari 2010, 15:44
Precies, dat is het.. ;) :p
:D

Goodfella
7 januari 2010, 16:23
Omdat er stond 'Alle'..dacht ik... Nah, laat maar. ;)

RTLgemist, daar kun je ze ook bekijken en natuurlijk op tvblik.nl. :)

Ah I get it. :D

Aangepast, dit moet welhaast de langste naam van een link zijn die we hier ooit hebben gezien op 't forum. :p

Bacchus
7 januari 2010, 16:33
Ah I get it. :D

Aangepast, dit moet welhaast de langste naam van een link zijn die we hier ooit hebben gezien op 't forum. :p
Wahahahaaa!! :D
Denk ik ook!!

Goodfella
7 januari 2010, 18:04
Kleine edit op aantal posts terug: Bas Rutten is er toch eentje uit Tilburg? Kan nergens iets vinden uit Eindhoven wat met hem te maken heeft.

Bacchus
7 januari 2010, 19:29
Kleine edit op aantal posts terug: Bas Rutten is er toch eentje uit Tilburg? Kan nergens iets vinden uit Eindhoven wat met hem te maken heeft.
Zijn naam is een linkje... Klik daar eens op? Zou zo maar kunnen dat daar iets over Eindhoven staat. :cool:

Weet je wat? Klik ik even voor je, ik ben de beroerdste niet.:p

VITAL STATISTICS

Name Bas Rutten Nick Name El Guapo Record 28 - 4 - 1 (Win - Loss - Draw) Wins 12 (T)KOs ( 42.86 %)
13 Submissions ( 46.43 %)
3 Decisions ( 10.71 %)
Losses 3 Submissions ( 75 %)
1 Decisions ( 25 %)
Height 6'1" (186cm)
Weight 205lbs (93kg)
Birth Date 1965-02-24
City Eindhoven
Country Holland

Ik wist ook niet beter dan dat hij uit Tilburg komt hoor. ;)
Ik vermoed dat hij trainde in Eindhoven. En dan komt er al snel bij de introductie: "Fighting out of Eindhoven, The Netherlands...."

Edit: Op Wiki spreekt men ook van 'Geboren in Tilburg, 1965'

Goodfella
7 januari 2010, 20:03
Zijn naam is een linkje... Klik daar eens op? Zou zo maar kunnen dat daar iets over Eindhoven staat. :cool:

Weet je wat? Klik ik even voor je, ik ben de beroerdste niet.:p

VITAL STATISTICS

Name Bas Rutten Nick Name El Guapo Record 28 - 4 - 1 (Win - Loss - Draw) Wins 12 (T)KOs ( 42.86 %)
13 Submissions ( 46.43 %)
3 Decisions ( 10.71 %)
Losses 3 Submissions ( 75 %)
1 Decisions ( 25 %)
Height 6'1" (186cm)
Weight 205lbs (93kg)
Birth Date 1965-02-24
City Eindhoven
Country Holland

Ik wist ook niet beter dan dat hij uit Tilburg komt hoor. ;)
Ik vermoed dat hij trainde in Eindhoven. En dan komt er al snel bij de introductie: "Fighting out of Eindhoven, The Netherlands...."

Edit: Op Wiki spreekt men ook van 'Geboren in Tilburg, 1965'

Ooohw OK, my bad. Totaal niet in de gaten dat het een linkje was. :D Ben niet van plan om altijd een soort van braille-lezen voor op de computer te doen. :p :D

Trainen in Eindhoven, zal dat het inderdaad wel zijn. Hij had smaak. :cool:

Bacchus
7 januari 2010, 20:04
Ooohw OK, my bad. Totaal niet in de gaten dat het een linkje was. :D Ben niet van plan om altijd een soort van braille-lezen voor op de computer te doen. :p :D

Trainen in Eindhoven, zal dat het inderdaad wel zijn. Hij had smaak. :cool:
Als iets underlined is, dan is 't een linkje...Hardstikke simpel toch!? :D
Maar idd...Smaak. ;)

Mocro
7 januari 2010, 21:08

Die Rampage met zijn humor is ook de reden dat ik ben blijven kijken. Een niet al te beste coach, maar dat is hem vergeven. :p

Veel UFC kijken, dan zie je de techniek op de grond uiteindelijk ook beter.

Ik wil ook niet insinueren dat er geen techniek bij de grondgevechten komt kijken. Ze lieten op ESPN een paar submissions van Hazelett zien met zijn Braziliaanse Jiu Jitsu achtergrond en dat was wel indrukwekkend om te zien. Maar ik kan er na al die jaren nog steeds weinig voor voelen, geef mij maar een gevecht met stand-up vechttechnieken. Daarom kijk ik liever K1, dan MMA. Alleen wat K1 te weinig heeft, heeft UFC te veel. De 2x Knock down regel bij K1 is jammer, krijg je vaak korte gevechten en soms gezeik over of het wel een echte knock down was. Bij UFC vind ik het soms wat overdreven, een vechter heeft echt wel door dat hij met een stoot iemand K.O. heeft geslagen en dan toch erop springen en blijven rossen totdat de scheids er tussen komt.

Bacchus
7 januari 2010, 21:18
Die Rampage met zijn humor is ook de reden dat ik ben blijven kijken. Een niet al te beste coach, maar dat is hem vergeven. :p

Ik wil ook niet insinueren dat er geen techniek bij de grondgevechten komt kijken. Ze lieten op ESPN een paar submissions van Hazelett zien met zijn Braziliaanse Jiu Jitsu achtergrond en dat was wel indrukwekkend om te zien. Maar ik kan er na al die jaren nog steeds weinig voor voelen, geef mij maar een gevecht met stand-up vechttechnieken. Daarom kijk ik liever K1, dan MMA. Alleen wat K1 te weinig heeft, heeft UFC te veel. De 2x Knock down regel bij K1 is jammer, krijg je vaak korte gevechten en soms gezeik over of het wel een echte knock down was. Bij UFC vind ik het soms wat overdreven, een vechter heeft echt wel door dat hij met een stoot iemand K.O. heeft geslagen en dan toch erop springen en blijven rossen totdat de scheids er tussen komt.Dan moet de scheids maar opschieten. de gene die daar ligt te pitten verwacht niet anders van zijn tegenstander en zou zelf ook doorgaan. dat zijn de regels.
Ik heb meer moeite met mensen die de klem vasthouden terwijl de scheids al aan het plukken is.

Mocro
7 januari 2010, 22:27
Dan moet de scheids maar opschieten. de gene die daar ligt te pitten verwacht niet anders van zijn tegenstander en zou zelf ook doorgaan. dat zijn de regels.
Ik heb meer moeite met mensen die de klem vasthouden terwijl de scheids al aan het plukken is.

Ik zeg ook niet dat het fout is, want de regels zijn idd de regels. Maar had wel graag gezien dat ze op dat vlak de regels wijzigen. Paul Daley sloeg Hazelett met de eerste klap K.O. voordat de scheids er tussen kwam had hij al weer een paar stoten uitgedeeld. Bij het gevecht van Munoz was het nog schrijnender. Zijn tegenstander lag met zijn buik op de grond en hield zijn handen op zijn hoofd om de stoten te pareren, vervolgens tikte hij heel snel af. De scheids zag dat niet en Munoz bleef lang doorstoten op het hoofd van de tegenstander...dan wordt aftikken je wel moeilijk gemaakt.

Bacchus
7 januari 2010, 22:35
Ik zeg ook niet dat het fout is, want de regels zijn idd de regels. Maar had wel graag gezien dat ze op dat vlak de regels wijzigen. Paul Daley sloeg Hazelett met de eerste klap K.O. voordat de scheids er tussen kwam had hij al weer een paar stoten uitgedeeld. Bij het gevecht van Munoz was het nog schrijnender. Zijn tegenstander lag met zijn buik op de grond en hield zijn handen op zijn hoofd om de stoten te pareren, vervolgens tikte hij heel snel af. De scheids zag dat niet en Munoz bleef lang doorstoten op het hoofd van de tegenstander...dan wordt aftikken je wel moeilijk gemaakt.
Ja, dat klopt. Hij kreeg de kans niet om af te tikken...:D
Heeft ook wel weer wat, vind ik.

Je hebt gelijk hoor, daar niet van. ;)

Mark van Bommel
8 januari 2010, 14:52
Ik verplaats 'm even.;)

Bacchus
12 januari 2010, 13:22
Gisteren toch maar weer even gekeken naar The Ultimate Fighter. Die Titty Fuck van Rampage. Heerlijk. Pretletter! :D

Goodfella
12 januari 2010, 17:49
Gisteren toch maar weer even gekeken naar The Ultimate Fighter. Die Titty Fuck van Rampage. Heerlijk. Pretletter! :D

Dat bord met die cartoons was schitterend! :D Schoonover stond er prachtig op, net als Roy Nelson. :p

Goodfella
20 januari 2010, 12:02
Zojuist de finale gezien van Ultimate Fighter Season 10. Ik had liever een andere uitkomst gezien, al blijft Roy Nelson wel een erg sympathieke gast.

Brendan Schaub zal echter wel als eerste weer in de kooi staan tijdens UFC On Versus 1, met als tegenstander Chase Gormley. Vond hem de uitblinker in Ultimate Fighter, nu maar hopen dat hij die goede vorm van toen weer kan etaleren. :)

Bacchus
20 januari 2010, 13:31
Zojuist de finale gezien van Ultimate Fighter Season 10. Ik had liever een andere uitkomst gezien, al blijft Roy Nelson wel een erg sympathieke gast.

Brendan Schaub zal echter wel als eerste weer in de kooi staan tijdens UFC On Versus 1, met als tegenstander Chase Gormley. Vond hem de uitblinker in Ultimate Fighter, nu maar hopen dat hij die goede vorm van toen weer kan etaleren. :)
Ik heb 'm ook op schijf staan en ik vond het gevecht van Kimbo erg leuk. Ik ga niet zeggen wat ik van de winnaar vind...Dat zou wellicht teveel weggeven voor de mensen die de finale pas op het eind van de serie willen kijken.

Goodfella
20 januari 2010, 13:46
Ik heb 'm ook op schijf staan en ik vond het gevecht van Kimbo erg leuk. Ik ga niet zeggen wat ik van de winnaar vind...Dat zou wellicht teveel weggeven voor de mensen die de finale pas op het eind van de serie willen kijken.

Van Kimbo was inderdaad best grappig, al waren de eerste 3-4 minuten echt slecht. :p Houston Alexander liep wat rondjes om Kimbo heen, weinig actie. Verbaasde me wel over de vooruitgang van Kimbo. Zijn techniek om de tegenstander op de grond te krijgen was zeker verbeterd, al zag ik genoeg momenten waar hij Alexander kon choken. Hij traint bij ATT volgensmij... Tijd zat om nog e.e.a. bij te leren.

Catchweight... Hij kan dus niet uitkomen in de Heavyweight klasse omdat hij te zwaar is? :D

Over de finale: ik gebruikte niet voor niets witte letters, dat is een prima spoiler. :cool:

BART96
20 januari 2010, 14:03

ik weet ook al wie het is...

Bacchus
8 februari 2010, 13:39
UFC.109 Couture vs. Coleman was een beetje een tegenvallertje voor mij persoonlijk. Ik had me er meer van voorgesteld, ik wachtte al jaren op die partij.

Ook leuk; gisteren bij Klasgenoten bij de KRO: Bas Rutten.
Kroketten maken met Bas Rutten: *Klik* (http://player.omroep.nl/?aflID=10700905). :D

De eerstvolgende wedstrijd van de winnaar van The Ultimate Fighter (Heavy Weights) is tegen, de Nederlander Stefan Struve.
http://www.mmazone.nl/wp-content/stefan-struve.jpgEen jongen van pas 21 jaar oud. Prachtige vechter (zie UFC 99 en 107)
Ben benieuwd!!

Goodfella
8 februari 2010, 14:30
UFC.109 Couture vs. Coleman was een beetje een tegenvallertje voor mij persoonlijk. Ik had me er meer van voorgesteld, ik wachtte al jaren op die partij.

Bekijk je dat via internet, of... ? :D

Roy Nelson - Stefan Struve dus. Ben benieuwd, welke UFC wordt dat? 110, 111?
Weet wel dat de runner-up van TUF Heavyweights (Brendan Schaub) in UFC On Versus.1 gaat vechten. :)

Bacchus
8 februari 2010, 16:17
Bekijk je dat via internet, of... ? :D

Roy Nelson - Stefan Struve dus. Ben benieuwd, welke UFC wordt dat? 110, 111?
Weet wel dat de runner-up van TUF Heavyweights (Brendan Schaub) in UFC On Versus.1 gaat vechten. :)
Nelson vs Struve wordt gevochten op "UFC Fight Night 21" Op 31 Maart.
Bij UFC 110 komt 'Wandy' weer terug. 't Is net Marijke Helwege na die feestlift van 'm. :p

Ik download alles. Maar je kunt ook op internet kijken.
Op http://www.mmazone.nl/ kun je héél veel vinden.
Ook de (op 1 na)laatste van Gegard Mousasi. (De laatste tegen Big Daddy Goodridge was ook best grappig hoor:)) Hij vocht in hetzelfde Strikeforce-toernooi als Fedor Emelianenko.
Mousasi is daar regerend kampioen. (Net als Overeem als ik me niet vergis)

Leuke site met veel info én veel beelden.;)

Goodfella
8 februari 2010, 18:45
Nelson vs Struve wordt gevochten op "UFC Fight Night 21" Op 31 Maart.
Bij UFC 110 komt 'Wandy' weer terug. 't Is net Marijke Helwege na die feestlift van 'm. :p

Ik download alles. Maar je kunt ook op internet kijken.
Op http://www.mmazone.nl/ kun je héél veel vinden.
Ook de (op 1 na)laatste van Gegard Mousasi. (De laatste tegen Big Daddy Goodridge was ook best grappig hoor:)) Hij vocht in hetzelfde Strikeforce-toernooi als Fedor Emelianenko.
Mousasi is daar regerend kampioen. (Net als Overeem als ik me niet vergis)

Leuke site met veel info én veel beelden.;)

Oohw oké, je komt er dus niet op een andere manier aan dan ik. :D De collectie was wat gestokt na een dode HD, nu heb ik 96 en 99 t/m 109. The Ultimate 100 UFC heb ik ook, wel mooi om wat oude beelden terug te zien. :cool:

Bacchus
8 februari 2010, 20:52
Oohw oké, je komt er dus niet op een andere manier aan dan ik. :D De collectie was wat gestokt na een dode HD, nu heb ik 96 en 99 t/m 109. The Ultimate 100 UFC heb ik ook, wel mooi om wat oude beelden terug te zien. :cool:
Ik heb ze allemaal. Van UFC 1 (jaja! :D) tot heden.

Dutchie
16 februari 2010, 14:10
http://www.youtube.com/watch?v=Wnq8Xcxphh4

wat voor wilders , hoef hij geen lijfwachten meer :D

Bacchus
10 mei 2010, 09:30
Afgelopen weekend was UFC 113.
Na de koude douche van 112, was dit weer een leuke avond.

Ik heb genoten van Josh Koschek! :cool:

Mocro
10 mei 2010, 14:48
Afgelopen weekend was UFC 113.
Na de koude douche van 112, was dit weer een leuke avond.

Ik heb genoten van Josh Koschek! :cool:

Ik niet eerlijk gezegd, maar ik hou ook niet zo van grondgevechten. Het meest indrukwekkende vond ik de nederlaag van Mashida. Zijn eerste nederlaag in zijn MMA-carrière en hoe...die Rua had er zin in.

Bacchus
10 mei 2010, 14:54
Ik niet eerlijk gezegd, maar ik hou ook niet zo van grondgevechten. Het meest indrukwekkende vond ik de nederlaag van Mashida. Zijn eerste nederlaag in zijn MMA-carrière en hoe...die Rua had er zin in.
Ik typte alleen zijn naam. Ik had het niet over zijn gevecht. Daar was idd niet veel aan. Maar het hele circus om zijn persoon vond ik geweldig. Als je een tegenstander zo kwaad krijgt dat hij je na de bel achterna loopt om je nog een linkse hoek te geven, die je dan vervolgens lachend incasseert, dan geniet ik daar ontzettend van. :D

Rua kreeg nu eindelijk wat hij 7 maanden terug al had moeten krijgen.

Mocro
10 mei 2010, 15:03
Ik typte alleen zijn naam. Ik had het niet over zijn gevecht. Daar was idd niet veel aan. Maar het hele circus om zijn persoon vond ik geweldig. Als je een tegenstander zo kwaad krijgt dat hij je na de bel achterna loopt om je nog een linkse hoek te geven -die je dan vervolgens lachend incasseert, dan geniet ik daar ontzettend van. :D

Ok, hij was wel een mannetje. Ook gelijk het publiek provoceren. :D Alleen wel een beetje mietig dat hij net deed of de knie raak was, terwijl Daley hem amper had geraakt.

Bacchus
10 mei 2010, 15:06
Ok, hij was wel een mannetje. Ook gelijk het publiek provoceren. :D Alleen wel een beetje mietig dat hij net deed of de knie raak was, terwijl Daley hem amper had geraakt.
Ja, vond ik ook. Maar in dit geval snapte ik het wel. Als Daley het daarop verloren had, zou dat 'm nóg kwader gemaakt hebben. :D

Goodfella
12 mei 2010, 19:46
Ik typte alleen zijn naam. Ik had het niet over zijn gevecht. Daar was idd niet veel aan. Maar het hele circus om zijn persoon vond ik geweldig. Als je een tegenstander zo kwaad krijgt dat hij je na de bel achterna loopt om je nog een linkse hoek te geven, die je dan vervolgens lachend incasseert, dan geniet ik daar ontzettend van. :D

7mnd terug kon Shogun mij niet overtuigen dat hij daadwerkelijk beter was dan de kampioen, in die beslissing kon ik me dus wel schikken. Opvallend dat Machida verloren heeft... Vind hem wel uitstraling hebben vanwege zijn vechtstijl, normaal moet ik namelijk niks van karate hebben. :cool:

Mocro
12 mei 2010, 21:18
7mnd terug kon Shogun mij niet overtuigen dat hij daadwerkelijk beter was dan de kampioen, in die beslissing kon ik me dus wel schikken. Opvallend dat Machida verloren heeft... Vind hem wel uitstraling hebben vanwege zijn vechtstijl, normaal moet ik namelijk niks van karate hebben. :cool:

Hij had Machida destijds wel echt toegetakeld. Je kon ook goed zien dat Machida moeite had met de recht toe recht aan acties van Shogun. Ik vond het een dubieuze beslissing, ook al gunde ik Mashida de overwinning.

Bacchus
14 mei 2010, 09:18
Filmpje over de voorbereiding van Rampage Jackson en Rashad Evans, in UFC.
Klik. (http://www.mmazone.nl/2010/05/13/ufc-primetime-video-rampage-vs-evans/)

Bacchus
14 mei 2010, 09:43
Binnenkort verschijnt er op You Tube een documentaire, die in delen te volgen zal zijn, over Allistair Overeem. De teaser vind je *hier (http://www.youtube.com/watch?v=yNMZ8BetdSo)*.

Goodfella
14 mei 2010, 10:51
Filmpje over de voorbereiding van Rampage Jackson en Rashad Evans, in UFC.
Klik. (http://www.mmazone.nl/2010/05/13/ufc-primetime-video-rampage-vs-evans/)

Ben erg benieuwd. :D Komen mooie evenementen aan, UFC 116 is Lesnar tegen Carwin. :cool:

Wat denk jij dat het gaat worden tussen Rampage en Rashad?

Bacchus
14 mei 2010, 10:53
Ben erg benieuwd. :D Komen mooie evenementen aan, UFC 116 is Lesnar tegen Carwin. :cool:

Wat denk jij dat het gaat worden tussen Rampage en Rashad?
Ik hoop op Rampage. Gewoon omdat ik 'm al jaren volg en het hem dus net iets meer gun.
Maar, ik dénk dat Evans wint.

En jij?

Goodfella
14 mei 2010, 10:59
Ik hoop op Rampage. Gewoon omdat ik 'm al jaren volg en het hem dus net iets meer gun.
Maar, ik dénk dat Evans wint.

En jij?

Ergens kan ik sympathie opbrengen voor Rampage, maar dat geldt dan ook wel weer voor Rashad. Ik hoop dus in eerste instantie vooral op een kicke gevecht, met een kleine voorkeur voor Rashad. Greg Jackson heeft toch altijd wel een goed trainingskamp. Carwin is redelijk uit 'het niets' gekomen, Schaub presteerde goed in TUF 10 en heeft zijn eerste win nu ook achter de rug en voor zover ik weet hoort GSP ook bij zijn camp. Maakt op mij toch wel erg veel indruk, ik denk dan ook dat het toch Rashad wordt die gaat winnen.

Vooruitkijkend op UFC 116: ik hoop echt dat Carwin die Lesnar helemaal afmaakt. Ik heb niet zo snel een antipathie tegen een vechter, maar ik heb echt een grafhekel aan Lesnar. Ook totaal geen fan van zijn vechtstijl.

Bacchus
14 mei 2010, 11:04
Ergens kan ik sympathie opbrengen voor Rampage, maar dat geldt dan ook wel weer voor Rashad. Ik hoop dus in eerste instantie vooral op een kicke gevecht, met een kleine voorkeur voor Rashad. Greg Jackson heeft toch altijd wel een goed trainingskamp. Carwin is redelijk uit 'het niets' gekomen, Schaub presteerde goed in TUF 10 en heeft zijn eerste win nu ook achter de rug en voor zover ik weet hoort GSP ook bij zijn camp. Maakt op mij toch wel erg veel indruk, ik denk dan ook dat het toch Rashad wordt die gaat winnen.

Vooruitkijkend op UFC 116: ik hoop echt dat Carwin die Lesnar helemaal afmaakt. Ik heb niet zo snel een antipathie tegen een vechter, maar ik heb echt een grafhekel aan Lesnar. Ook totaal geen fan van zijn vechtstijl.
Ik ben ook geen fan van Lesnar. Ik heb meer met Frank Mir en Josh Barnett (vecht / vocht o.a. in Pride, Affliction & Dream)

Goodfella
14 mei 2010, 11:14
Ik ben ook geen fan van Lesnar. Ik heb meer met Frank Mir en Josh Barnett (vecht / vocht o.a. in Pride, Affliction & Dream)

Frank Mir vind ik ook wel een erg sympathieke vent. Vond het een mooi gevecht tussen hem en Carwin.

Ik heb dat filmpje trouwens eens bekeken, proloog op Rampage - Evans en ik schrok echt van de omvang van Carwin. :D Rashad zou er zo twee keer in kunnen, die handen van Carwin... :eek: Dat ze daar handschoenen voor hebben. :D

Bacchus
14 mei 2010, 11:15
Frank Mir vind ik ook wel een erg sympathieke vent. Vond het een mooi gevecht tussen hem en Carwin.

Ik heb dat filmpje trouwens eens bekeken, proloog op Rampage - Evans en ik schrok echt van de omvang van Carwin. :D Rashad zou er zo twee keer in kunnen, die handen van Carwin... :eek: Dat ze daar handschoenen voor hebben. :D
Ja, da's een imposant wezen! :D
En Rashad was al flink gegroeid vond ik...:rolleyes:

Goodfella
14 mei 2010, 11:18
Ja, da's een imposant wezen! :D
En Rashad was al flink gegroeid vond ik...:rolleyes:

Inderdaad ja, als je kijkt naar TUF 10 en hoe hij nu afgetraind is... Die is al wel een tijdje bezig, dat kan niet anders. :D Overigens vind ik dat zo mooi opgehemeld bij de voorbereiding van Rampage. Stellen dat hij al meer dan een jaar bezig is met de voorbereiding, bullcrap natuurlijk. Hij heeft BA gespeeld in The A-Team, daar is hij ook ruim 9mnd mee zoet geweest natuurlijk.

Bacchus
14 mei 2010, 11:20
Inderdaad ja, als je kijkt naar TUF 10 en hoe hij nu afgetraind is... Die is al wel een tijdje bezig, dat kan niet anders. :D Overigens vind ik dat zo mooi opgehemeld bij de voorbereiding van Rampage. Stellen dat hij al meer dan een jaar bezig is met de voorbereiding, bullcrap natuurlijk. Hij heeft BA gespeeld in The A-Team, daar is hij ook ruim 9mnd mee zoet geweest natuurlijk.
Rampage heeft een onwijze trainingsachterstand. Dat denk ik ook...

't Kan natuurlijk zijn dat hij tijdens alle andere werkzaamheden, wel getraind heeft. In dat geval is de bewering juist, natuurlijk. :cool:

Al betwijfel ik dat zeer. :D

Goodfella
14 mei 2010, 11:24
Rampage heeft een onwijze trainingsachterstand. Dat denk ik ook...

't Kan natuurlijk zijn dat hij tijdens alle andere werkzaamheden, wel getraind heeft. In dat geval is de bewering juist, natuurlijk. :cool:

Al betwijfel ik dat zeer. :D

Ik vond hem er ook nog niet écht afgetraind uitzien, maargoed. :D

Exit voor Kimbo lees ik net. Kan er niet mee zitten, vond hem zeer zwak tegen Meathead. De eerste minuut was leuk, daarna was het eenrichtingsverkeer van die dikzak. Straks het einde maar eens bekijken, Machida v.s. Shogun. :D

Bacchus
14 mei 2010, 11:37
Ik vond hem er ook nog niet écht afgetraind uitzien, maargoed. :D

Exit voor Kimbo lees ik net. Kan er niet mee zitten, vond hem zeer zwak tegen Meathead. De eerste minuut was leuk, daarna was het eenrichtingsverkeer van die dikzak. Straks het einde maar eens bekijken, Machida v.s. Shogun. :D
Mashide vs Shogun was een mooie partij.
Ik vind het jammer dat Kimbo eruit is. Hij gaat nu wellicht naar Strikeforce, geloof ik.

Wel kun je goed zien dat je een hele flinke kerel kunt zijn in 'the hood', maar dat mma toch echt topsport is.

Van Hero to zero binnen een jaar. Ik vind het wel jammer, ik vond het een mooi verhaal. Mede omdat ik hem voor zijn UFC-tijd al volgde op You Tube.

Goodfella
14 mei 2010, 13:10
Ik vind het jammer dat Kimbo eruit is. Hij gaat nu wellicht naar Strikeforce, geloof ik.

Wel kun je goed zien dat je een hele flinke kerel kunt zijn in 'the hood', maar dat mma toch echt topsport is.

Van Hero to zero binnen een jaar. Ik vind het wel jammer, ik vond het een mooi verhaal. Mede omdat ik hem voor zijn UFC-tijd al volgde op You Tube.

Zoiets viel wel te lezen in dat bericht ja. Toch slim aangepakt van Dana White, eerst laten zien in zijn tv-programma en vervolgens nog een kans geven tijdens een UFC event. Overigens is hij ook al 36 volgens mij, niet meer de jongste dus.

Goodfella
14 mei 2010, 18:08
Net Machida v.s. Shogun gezien. Vond het aardig gelijkopgaand, toch vond ik Machida meer dominantie uitstralen. Uiteindelijk wordt hij dan gepakt opwat eigenlijk zíjn sterke punt is, namelijk de counter. Als die linkse directe doel had geraakt was het gevecht anders afgelopen vermoed ik. Nu was een half aangekomen rechtse hoek van Shogun genoeg om Machida op de grond te krijgen. Full mount en hoppá, rammen.

Net trouwens ook even episode 6 gezien van TUF. Chuck was een kléin beetje pissed dat die gast met z'n geitensik verloren had. :D En Tito zuigt met trefbal! :p :D

Bacchus
14 mei 2010, 18:10
Episode 7 is ook te downloaden. :)

Tito is te traag met z'n beentjes. :p

Goodfella
14 mei 2010, 18:12
Episode 7 is ook te downloaden. :)

Tito is te traag met z'n beentjes. :p

7 Heb ik ook al binnen. :) Alleen een weekje te laat met 6.

Ja idd! :D Chuck zo blij als een kind. :p

Bacchus
14 mei 2010, 18:13
7 Heb ik ook al binnen. :) Alleen een weekje te laat met 6.

Ja idd! :D Chuck zo blij als een kind. :p
Zou ik ook zijn met 10 rooitjes in m'n hand! :p

Goodfella
14 mei 2010, 18:14
Zou ik ook zijn met 10 rooitjes in m'n hand! :p

... Die je dan weer vrolijk uit mag delen aan je vechters. Ik zou zeggen: kom maar op! :D Versla je mij, dan krijg je de poen. Niemand die zo ziek gestoord is om het tegen Chuck op te nemen als middleweight zijnde. :p

Bacchus
14 mei 2010, 18:14
... Die je dan weer vrolijk uit mag delen aan je vechters. Ik zou zeggen: kom maar op! :D Versla je mij, dan krijg je de poen. Niemand die zo ziek gestoord is om het tegen Chuck op te nemen als middleweight zijnde. :p
Jawel, Mashida. :p Die sloeg 'm zelfs uit. ;)

Goodfella
14 mei 2010, 18:16
Jawel, Mashida. :p Die sloeg 'm zelfs uit. ;)

Was Machida toen een middleweight dan? :D

Toch maar eens ff nalopen welke UFC dat was, volgens mij heb ik Chuck v.s. Lyoto nog niet gezien... *wikipedia toch nog ergens goed voor* :cool:

Mocro
14 mei 2010, 18:17
Binnenkort verschijnt er op You Tube een documentaire, die in delen te volgen zal zijn, over Allistair Overeem. De teaser vind je *hier (http://www.youtube.com/watch?v=yNMZ8BetdSo)*.

Ze hadden hem eerder vastgelegd in een docu, maar toen verloor hij de wedstrijd. Dat is dan wel weer lullig. Hij blijft een aparte verschijning. Een lichaam van een bodybuilder met de lenigheid, kracht en ook snelheid van een kickboxer. Je ziet bij de grote monsters dat ze snelheid inleveren, maar bij Overeem zie je dat niet zo terug.

Bacchus
14 mei 2010, 18:17
Was Machida toen een middleweight dan? :D

Toch maar eens ff nalopen welke UFC dat was, volgens mij heb ik Chuck v.s. Lyoto nog niet gezien... *wikipedia toch nog ergens goed voor* :cool:
In de aankondiging van het gevecht van UFC 113, kwam 'ie nog een keer voorbij.

Mocro
14 mei 2010, 18:20

Een straatvechter heeft niet de tactische inzichten van mensen die er jarenlang professioneel voor hebben getraind. Dat soort gasten moeten het meer hebben van de killer instinct. Ik herinner me ook de beelden van voor zijn UFC tijd. Dikke gouden kettingen en dikke SUVs ergens parkeren, een zaaltje in of op een parkeerplaats losgaan en knaken verdienen. Wat een leven. :D

Bacchus
14 mei 2010, 18:22
Een straatvechter heeft niet de tactische inzichten van mensen die er jarenlang professioneel voor hebben getraind. Dat soort gasten moeten het meer hebben van de killer instinct. Ik herinner me ook de beelden van voor zijn UFC tijd. Dikke gouden kettingen en dikke SUVs ergens parkeren, een zaaltje in of op een parkeerplaats losgaan en knaken verdienen. Wat een leven. :D
Killer instinct werkt helaas niet zo goed tegen een technische vechter.
Hij gaat te vroeg, té hard en blaast de motor binnen 3 minuten op.

Goodfella
14 mei 2010, 18:25
In de aankondiging van het gevecht van UFC 113, kwam 'ie nog een keer voorbij.

KLIK (http://en.wikipedia.org/wiki/Lyoto_Machida)

Zie Liddell - Machida nergens vermeld staan.

Je bedoelt waarschijnlijk Shogun - Liddell?

KLIK (http://en.wikipedia.org/wiki/Chuck_Liddell)

Zie trouwens dat Rampage hem gewoon twee keer verslagen heeft. :eek:

Bacchus
14 mei 2010, 18:26
KLIK (http://en.wikipedia.org/wiki/Lyoto_Machida)

Zie Liddell - Machida nergens vermeld staan.

Je bedoelt waarschijnlijk Shogun - Liddell?

KLIK (http://en.wikipedia.org/wiki/Chuck_Liddell)

Zie trouwens dat Rampage hem gewoon twee keer verslagen heeft. :eek:
Ja je hebt gelijk man. Dom! :D

Rampage is een held, zei ik toch? :p

Goodfella
14 mei 2010, 18:27
Ja je hebt gelijk man. Dom! :D

Rampage is een held, zei ik toch? :p

Hij heeft er een streepje bijgekregen nu. :D

Ik vind die Keith Jardine ook z'n lolgozer. Zijn stand, prachtig. Je hebt onorthodox en je hebt Keith Jardine. :p

Bacchus
14 mei 2010, 18:29
Hij heeft er een streepje bijgekregen nu. :D

Ik vind die Keith Jardine ook z'n lolgozer. Zijn stand, prachtig. Je hebt onorthodox en je hebt Keith Jardine. :p
Toch vind ik 'm niet zo constant als zou moeten zijn aan de top.
Van de laatste 10 gevechten, heeft hij er 5 of 6 verloren volgens mij.

Edit: 6.

Da's teveel. Hij moet maar met Kimbo gaan zoeken naar een andere bond. :p

Goodfella
14 mei 2010, 18:33
Hij moet 't een beetje van z'n momenten hebben lijkt het wel. Winnen van Griffin, Liddell en Vera maar ook verliezen van Wanderlei Silva, Rampage, Thiago Silva en Ryan Bader (TUF 8 winnaar?).

Bacchus
14 mei 2010, 18:35
Hij moet 't een beetje van z'n momenten hebben lijkt het wel. Winnen van Griffin, Liddell en Vera maar ook verliezen van Wanderlei Silva, Rampage, Thiago Silva en Ryan Bader (TUF 8 winnaar?).
Ryan Bader heeft nog niet verloren in de UFC, dan kun je natuurlijk wel iets.:rolleyes:

Goodfella
14 mei 2010, 18:37
Ryan Bader heeft nog niet verloren in de UFC, dan kun je natuurlijk wel iets.:rolleyes:

Apparently yesh... Tegen Jardine was wel de eerste tegenstander van formaat volgens mij.

Bacchus
14 mei 2010, 18:38
Apparently yesh... Tegen Jardine was wel de eerste tegenstander van formaat volgens mij.
Dat weet ik niet... Ik ga 'm es googelen.

Edit: Jardine was idd de eerste bekende naam (bekend voor mij dan).

Bacchus
15 mei 2010, 12:47
Vanavond verdedigt Overeem zijn titel tegen Rogers.
Én Andrei Arlovski vecht tegen Tim Sylvia.

Ik heb er zin in!! :D

Bacchus
15 mei 2010, 19:58
Voor de liefhebbers (en de vroege vogels:p) een link naar een livestream van het evenement.

*Klik* (http://www.mmazone.nl/2010/05/15/strikeforce-heavy-artillery-live-stream/)

Mocro
23 mei 2010, 19:52
Ik had vorige week op ESPN HD Overeem tegen Rogers gezien. Snap niet waarom hij zonodig mee wil doen met K1, die gast is gebouwd voor MMA. Beest!

Ik zag op die zender ook al een mooie reclame voor Rampage vs. Evans voorbij komen. Volgende week is ook het Its Showtime event in de ArenA. Al met al leuke weken voor de K1/MMA liefhebbers.

Goodfella
23 mei 2010, 19:57
Ik had vorige week op ESPN HD Overeem tegen Rogers gezien. Snap niet waarom hij zonodig mee wil doen met K1, die gast is gebouwd voor MMA. Beest!

Ik zag op die zender ook al een mooie reclame voor Rampage vs. Evans voorbij komen. Volgende week is ook het Its Showtime event in de ArenA. Al met al leuke weken voor de K1/MMA liefhebbers.

Om de één of andere reden kan K1 mij nooit zoveel boeien als UFC. Ben niet zo kapot van kickboxen, dat zal de voornaamste reden wel zijn. :D

Goodfella
23 mei 2010, 20:01
Ander topic m.b.t. K1 wordt gesloten en dat kan verder in dit topic besproken worden.

Mocro
23 mei 2010, 20:07
Om de één of andere reden kan K1 mij nooit zoveel boeien als UFC. Ben niet zo kapot van kickboxen, dat zal de voornaamste reden wel zijn. :D

Jij houdt er meer van om mannen met hun bezwete lichamen over de grond te zien rollen terwijl ze tegen elkaar aanrijden...viezerik!

:p :D

K1 mag wat mij betreft wel de regels aanpassen. Dus geen verlies bij 2 keer Knock-down in 1 ronde. Gewoon tot de Knock-out gaan. Als iemand al 2x een Knock-down tegen heeft, dan is hij klaar voor de slacht en is het een kwestie van tijd totdat hij helemaal neergaat. Tenzij er sprake is van een spectaculaire comeback en dat komt de sport ook alleen maar ten goede. Mijn inziens een win-win situatie.

Mocro
23 mei 2010, 20:07
Ander topic m.b.t. K1 wordt gesloten en dat kan verder in dit topic besproken worden.

Waarom noem je het geen K1 / MMA topic? :rolleyes: :p

Goodfella
23 mei 2010, 20:16
Jij houdt er meer van om mannen met hun bezwete lichamen over de grond te zien rollen terwijl ze elkaar aanrijden...viezerik!

:p :D

K1 mag wat mij betreft wel de regels aanpassen. Dus geen verlies bij 2 keer Knock-down in 1 ronde. Gewoon tot de Knock-out gaan. Als iemand al 2x een Knock-down tegen heeft, dan is hij klaar voor de slacht en is het een kwestie van tijd totdat hij helemaal neergaat. Tenzij er sprake is van een spectaculaire comeback en dat komt de sport ook alleen maar ten goede. Mijn inziens een win-win situatie.

Het ligt voornamelijk aan de sport. Kickboxen vind ik gewoon géén mooie sport, het is ook precies de sport waar alle ''stoere jongens'' op gaan, waarna ze denken dat ze iedereen de harses in kunnen meppen.

Wat dat betreft vind ik UFC mooier aangezien daar meerdere stijlen samenkomen. Muay Tai en Kickboxen is helaas oververtegenwoordigd, maar dan zie je daar ineens Lyote Machida bijvoorbeeld. Dat vind ik mooi om te zien. Er is ook één vechter die Jeet Kune-do als main-style heeft.

Ik vind het overigens jammer dat het allemaal Braziliaans Jiu-Jitsu is. De hele sport Jiu-Jitsu zoals deze bedoeld is verwaterd zo. Er zijn zelfs al gasten die tegen mij zeggen: ''goh, heb jij Jiu-Jitsu gedaan? Ja, dat is toch die Braziliaanse sport?'' Nou, dan voel ik er veel voor om even een verwurging te plaatsen. :D

Als ik het in z'n algemeenheid bekijk dan steekt één vechtsport er bij mij met kop en schouders bovenuit en dat is Wing Chun. Dat vind ik toch wel de mooiste sport om naar te kijken en om zelf te doen. Ik heb Judo, Jiu-Jitsu (Japans!), Kyokushinkai Karate, Krav Maga en Boksen gedaan. Soms was dat één les Kyokushinkai Karate en Krav Maga), maar Judo en Jiu-Jitsu heb ik jááren gedaan. Karate en Krav Maga ben ik op afgeknapt, dat lag mij totaal niet.

Zodra ik thuis weer kan gaan sporten en ik eenmaal in conditie ben, dan ga ik me inschrijven bij Wing Chun. Heb 4 lessen gehad, maar het is op het moment te druk om er mijn hand naar te zetten. Dat komt dus wel in orde.

Goodfella
23 mei 2010, 20:16
Waarom noem je het geen K1 / MMA topic? :rolleyes: :p

Zal ik er gewoon een ''Vechtsporten Topic'' van maken misschien?

Mocro
23 mei 2010, 20:29
Zal ik er gewoon een ''Vechtsporten Topic'' van maken misschien?

Nee joh, was maar een geintje. ;) Goed dat je ze hebt samengevoegd. Zo is het overzichtelijker.

Mocro
23 mei 2010, 20:34
Het ligt voornamelijk aan de sport. Kickboxen vind ik gewoon géén mooie sport, het is ook precies de sport waar alle ''stoere jongens'' op gaan, waarna ze denken dat ze iedereen de harses in kunnen meppen.

Wat dat betreft vind ik UFC mooier aangezien daar meerdere stijlen samenkomen. Muay Tai en Kickboxen is helaas oververtegenwoordigd, maar dan zie je daar ineens Lyote Machida bijvoorbeeld. Dat vind ik mooi om te zien. Er is ook één vechter die Jeet Kune-do als main-style heeft.

Ik vind het overigens jammer dat het allemaal Braziliaans Jiu-Jitsu is. De hele sport Jiu-Jitsu zoals deze bedoeld is verwaterd zo. Er zijn zelfs al gasten die tegen mij zeggen: ''goh, heb jij Jiu-Jitsu gedaan? Ja, dat is toch die Braziliaanse sport?'' Nou, dan voel ik er veel voor om even een verwurging te plaatsen. :D

Als ik het in z'n algemeenheid bekijk dan steekt één vechtsport er bij mij met kop en schouders bovenuit en dat is Wing Chun. Dat vind ik toch wel de mooiste sport om naar te kijken en om zelf te doen. Ik heb Judo, Jiu-Jitsu (Japans!), Kyokushinkai Karate, Krav Maga en Boksen gedaan. Soms was dat één les Kyokushinkai Karate en Krav Maga), maar Judo en Jiu-Jitsu heb ik jááren gedaan. Karate en Krav Maga ben ik op afgeknapt, dat lag mij totaal niet.

Zodra ik thuis weer kan gaan sporten en ik eenmaal in conditie ben, dan ga ik me inschrijven bij Wing Chun. Heb 4 lessen gehad, maar het is op het moment te druk om er mijn hand naar te zetten. Dat komt dus wel in orde.

Jiu Jitsu klinkt ook zo Braziliaans. :D K1 is ook MMA, alleen dan zonder grondgevechten. Het is niet alleen maar Muay Thai. Schild, Feitosa en Teixeira hebben een karate achtergrond.

Ik was begonnen met Tae Kwon Do en hield het voor gezien toen ik voor rood op moest. Daarna had ik Aikido geprobeerd, maar ik had het druk met andere dingen dat ik nooit een lange periode fanatiek heb getraind. Altijd spijt van gehad.

Goodfella
23 mei 2010, 20:38
Jiu Jitsu klinkt ook zo Braziliaans. :D K1 is ook MMA, alleen dan zonder grondgevechten. Het is niet alleen maar Muay Thai. Schild, Feitosa en Teixeira hebben een karate achtergrond.

Ik was begonnen met Tae Kwon Do en hield het voor gezien toen ik voor rood op moest. Daarna had ik Aikido geprobeerd, maar ik had het druk met andere dingen dat ik nooit een lange periode fanatiek heb getraind. Altijd spijt van gehad.

Aikido vind ik ook een schitterende sport, maar het duurt wel jááren om de basis ook maar onder controle te hebben. Om het te masteren, dan praat je over tientallen jaren. Zelfde als bij Wing Chun, alleen heb je na één jaar de meest ruwe kanten van de basis onder controle en dat spreekt mij toch wel enorm aan.

Ralf Edström
23 mei 2010, 21:26

Wie wilde er geen aikido gaan doen toen Seagal op tv kwam. :D

The Joker
24 mei 2010, 09:17
Er komt binnekort een UFC game uit; en dat lijkt nu al een groot succes te worden. Het realisme en gameplay-niveau is namelijk erg hoog.
Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=6gAKJmKtO9k

Bacchus
24 mei 2010, 09:18
[...]
Eensch.

Bacchus
24 mei 2010, 09:20
Er komt binnekort een UFC game uit; en dat lijkt nu al een groot succes te worden. Het realisme en gameplay-niveau is namelijk erg hoog.
Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=6gAKJmKtO9k
Daar wordt al heel lang reclame voor gemaakt tijdens de evenementen en tijdens de serie "The Ultimate Fighter".

Bacchus
27 mei 2010, 09:02
Pre-fight persconferentie Rampage - Evans.

*Video* (http://uk.ufc.com/)

Rampage wil graag winnen, omdat 'ie anders uitgelachen wordt door z'n vrienden en z'n neefjes. :D

Mocro
29 mei 2010, 18:44
Vanavond Its Showtime in de Arena. Heb net 10 euro voor een stream betaald.

http://www.showtimefights.com/index.php?ref=1024

Later op de nacht ook UFC op ESPN HD met Rampage en Evans.

Heerlijke K1/MMA avond. :cool:

Goodfella
29 mei 2010, 19:46

Vóóral UFC 114.... Rampage v.s. Rashad... Wauw. :D :D

Mocro
29 mei 2010, 20:01
Ik zet mijn geld trouwens op Rampage. Hij lijkt minder intelligent dan Rashad, maar gaat gewoon helemaal los in K.O.-mode. Beest.

Goodfella
29 mei 2010, 20:06
Ik zet mijn geld trouwens op Rampage. Hij lijkt minder intelligent dan Rashad, maar gaat gewoon helemaal los in K.O.-mode. Beest.

Ik heb stukjes gezien van de voorbereiding van Rampage en Rashad. Rashad zag er echt gruwelijk afgetraind uit. Rampage' zijn voorbereiding is een stuk korter geweest, daar de film 'The A-Team' nog niet lang geleden pas voltooid is. Ik moet het nog zien wat het wordt, dat ze een gruwelijke hekel aan elkaar hebben dat moge duidelijk zijn. :D

Bacchus
29 mei 2010, 20:24

Zijn er streams te vinden van ESPN ook, dat jij weet?

Mocro
29 mei 2010, 20:29
Zijn er streams te vinden van ESPN ook, dat jij weet?

Ik ontvang het via mijn dreambox (satelliet), maar ik zal zo even voor je zoeken.

Mocro
29 mei 2010, 20:31
Ik kom dit soort links tegen: http://www.ufc114livestream.org/

Maar weet niet of het een marketingtrick is of dat ze straks daadwerkelijk UFC 114 gaan streamen.

Bacchus
29 mei 2010, 20:49
Ik kom dit soort links tegen: http://www.ufc114livestream.org/

Maar weet niet of het een marketingtrick is of dat ze straks daadwerkelijk UFC 114 gaan streamen.
Weet ik ook niet. Ik heb er inmiddels via Facebook ook 1 gevonden. tenminste...Dat weet ik om 4 uur pas zeker. ;)

Mocro
29 mei 2010, 21:08
Weet ik ook niet. Ik heb er inmiddels via Facebook ook 1 gevonden. tenminste...Dat weet ik om 4 uur pas zeker. ;)

Ze beginnen toch nooit met het hoofdgevecht. Tijd zat om eentje te zoeken. Ik ben dan toch online. Zal wel een paar proberen en als er 1 werkt zal ik die hier posten.

Net de opkomst van Gago Drago...altijd leuk om te zien. :cool:

Bacchus
29 mei 2010, 21:10
Ze beginnen toch nooit met het hoofdgevecht. Tijd zat om eentje te zoeken. Ik ben dan toch online. Zal wel een paar proberen en als er 1 werkt zal ik die hier posten.

Die zet de tent binnen 3 minuten op z'n kop! :D

En thanx in advance, voor de evt streams. ;)

Goodfella
29 mei 2010, 21:48

Gago Drago, veruit mijn favo vechter in het K1. :cool: Al vind ik Jerome LeBanner ook wel aardig.

Mocro
29 mei 2010, 22:07
Saki net tegen Jeroen Post...Het moet in het Engels...Saki tegen Post...nee, gewoon in het Nederlands. Jij mag vertalen. :D

Bacchus
29 mei 2010, 22:46
Saki net tegen Jeroen Post...Het moet in het Engels...Saki tegen Post...nee, gewoon in het Nederlands. Jij mag vertalen. :D
Welke grote partijen staan er op 't program?

Mocro
29 mei 2010, 22:53
Welke grote partijen staan er op 't program?

Hari vs Gerges was het hoofdgevecht...net afgelopen. Ik zal maar niks verklappen als je niks gezien hebt. Kan ik mijn 10 euro terugkrijgen?

Bacchus
29 mei 2010, 22:58
Hari vs Gerges was het hoofdgevecht...net afgelopen. Ik zal maar niks verklappen als je niks gezien hebt. Kan ik mijn 10 euro terugkrijgen?
Die K-1avondjes in de ArenA zijn steevast kouwe kermissen...

Mocro
29 mei 2010, 23:01
Die K-1avondjes in de ArenA zijn steevast kouwe kermissen...

Dit heeft een andere reden. Weer een black-out van Hari, terwijl hij de eerste ronde al binnen had. :o

Bacchus
29 mei 2010, 23:09
Dit heeft een andere reden. Weer een black-out van Hari, terwijl hij de eerste ronde al binnen had. :o
Nee!:eek:
Kud... Ik ben Badr-fan sinds ik die docu over 'm heb gezien.
hij heeft neit de meest gelukkige periode in zijn carrière momentel zeg. :(

Mocro
29 mei 2010, 23:17
Nee!:eek:
Kud... Ik ben Badr-fan sinds ik die docu over 'm heb gezien.
hij heeft neit de meest gelukkige periode in zijn carrière momentel zeg. :(

Sinds het incident met Bonyasky in 2008 ging het eigenlijk weer goed. In 2009 maar 1 gevecht verloren en dat was de finale tegen Schilt. 2010 ook goed begonnen door zijn partijen makkelijk te winnen. Ech dom en onnodig, de beelden zullen zo wel op youtube staan. Op een of andere manier is het alles of niets bij die jongen. Zag zijn statistieken voor de wedstrijd weer...iets van 94 gevechten waarvan 76 met K.O. gewonnen. Ik denk dat hij te snel geirriteerd raakt als een vechter te langdurig defensief gaat staan.

Gelukkig kunnen Rampage en Rashad het vannacht weer helemaal goed maken. Daar moet je wel hele gekke dingen om geDQed te worden. :D

Bacchus
29 mei 2010, 23:19
Sinds het incident met Bonyasky in 2008 ging het eigenlijk weer goed. In 2009 maar 1 gevecht verloren en dat was de finale tegen Schilt. 2010 ook goed begonnen door zijn partijen makkelijk te winnen. Ech dom en onnodig, de beelden zullen zo wel op youtube staan. Op een of andere manier is het alles of niets bij die jongen. Zag zijn statistieken voor de wedstrijd weer...iets van 94 gevechten waarvan 76 met K.O. gewonnen. Ik denk dat hij te snel geirriteerd raakt als een vechter te langdurig defensief gaat staan.

Gelukkig kunnen Rampage en Rashad het vannacht weer helemaal goed maken. Daar moet je wel hele gekke dingen om geDQed te worden. :D
En toch hoop ik dat Rampage wint. :D
Ik zei trouwens 4 uur, maar volgens mij begint 't om 2 uur.

Mocro
29 mei 2010, 23:27
En toch hoop ik dat Rampage wint. :D
Ik zei trouwens 4 uur, maar volgens mij begint 't om 2 uur.

Ik hoop ook zeker dat Rampage wint en het is toch 4h (onze tijd). Ik heb net op de ESPN site gekeken. Dit is het programma:

1:00 UFC Prime Time
1:30 UFC 114 Countdown Show (build-up)
2:00 MMA Live at UFC 114 (weigh-in special)
3:00 UFC 114
4:00 UFC 114 Live (The Ultimate Fighting Championship's latest big event sees American light heavyweights Rampage Jackson and Rashad Evans do battle at the MGM Grand Garden Arena in Las Vegas. )

Bacchus
29 mei 2010, 23:33
Ik hoop ook zeker dat Rampage wint en het is toch 4h (onze tijd). Ik heb net op de ESPN site gekeken. Dit is het programma:

1:00 UFC Prime Time
1:30 UFC 114 Countdown Show (build-up)
2:00 MMA Live at UFC 114 (weigh-in special)
3:00 UFC 114
4:00 UFC 114 Live (The Ultimate Fighting Championship's latest big event sees American light heavyweights Rampage Jackson and Rashad Evans do battle at the MGM Grand Garden Arena in Las Vegas. )
Ik heb een stream volgens mij.
Daar heb ik ook Overeem vs Rogers gekeken, twee weken terug.
Ik heb goede hoop dat dat gaat werken.:)

Mocro
30 mei 2010, 01:59

En? Heb je al beeld?

Mocro
30 mei 2010, 02:09

En? Heb je al beeld?

Bacchus
30 mei 2010, 02:18
En? Heb je al beeld?
Nee... Helaas. :(

Mocro
30 mei 2010, 02:35

En? Heb je al beeld?

Bacchus
30 mei 2010, 02:49
En? Heb je al beeld?
Nope... Ik ga het opgeven.
Ik ben het zoeken zat. :o

Morgen maar downloaden...:(

Jij veel plezier nog kel! ;)

Mocro
30 mei 2010, 03:17

En? Heb je al beeld?

Bacchus
30 mei 2010, 09:42
En? Heb je al beeld?
Ik ben een dutje gaan doen... ;)
En dat is -als ik de verslagen lees- helemaal niet zo'n slechte keuze geweest.

In de loop van de dag zal e.e.a. wel online verschijnen, dus ik haal het wel in. :cool:

Mocro
30 mei 2010, 14:29
Ik ben een dutje gaan doen... ;)
En dat is -als ik de verslagen lees- helemaal niet zo'n slechte keuze geweest.

In de loop van de dag zal e.e.a. wel online verschijnen, dus ik haal het wel in. :cool:

Ik had al zo een vermoeden. Ik was rond 5h in slaap gevallen, maar werd ineens wakker toen de 1ste ronde een paar seconde bezig was. Het begon pas laat. Rond 6:30 ofzo. Ze lieten top 5 cijfers zien van het meest aantal dagen pauze tussen gevechten. De meeste waren zo rond de 180 dagen. 1 vechter had iets van 300 dagen tussen zijn gevechten zitten en verloor die ook, maar Rampage had 400+ dagen geleden voor het laatst gevochten. Toen kreeg ik al een vermoeden dat het een lastig verhaal zou worden. Je moet ritme opdoen. Een gevecht is toch niet hetzelfde als trainen. Rashad leek ook veel sneller en scherper dan Rampage. Zag er soms raar uit.

Bacchus
30 mei 2010, 14:32
Ik had al zo een vermoeden. Ik was rond 5h in slaap gevallen, maar werd ineens wakker toen de 1ste ronde een paar seconde bezig was. Het begon pas laat. Rond 6:30 ofzo. Ze lieten top 5 cijfers zien van het meest aantal dagen pauze tussen gevechten. De meeste waren zo rond de 180 dagen. 1 vechter had iets van 300 dagen tussen zijn gevechten zitten en verloor die ook, maar Rampage had 400+ dagen geleden voor het laatst gevochten. Toen kreeg ik al een vermoeden dat het een lastig verhaal zou worden. Je moet ritme opdoen. Een gevecht is toch niet hetzelfde als trainen. Rashad leek ook veel sneller en scherper dan Rampage. Zag er soms raar uit.
400+? Dat wist ik ook niet. Wel dat 't lang was hoor, maar meer dan een jaar had ik eigenlijk niet in gedachten.
Dan wordt het idd moeilijk.
Aan de andere kant; het zou mijn voorkeur niet beïnvloed hebben! :D
Ik werd vanmorgen wakker, dus ik ben meteen op m'n telefoon de uitslagen gaan zoeken, terwijl ik nog in bed lag. (Hoezo ziek:p)
Ik betrapte me voor het eerst op een gevoel van teleurstelling na het verlies van een vechter.
Meestal vind ik het gevecht belangrijker dan de uitslag. De volgende keer kijk ik de wedstrijd dus, voordat ik de uitslag opzoek.:cool:

Mocro
30 mei 2010, 15:49
400+? Dat wist ik ook niet. Wel dat 't lang was hoor, maar meer dan een jaar had ik eigenlijk niet in gedachten.
Dan wordt het idd moeilijk.
Aan de andere kant; het zou mijn voorkeur niet beïnvloed hebben! :D
Ik werd vanmorgen wakker, dus ik ben meteen op m'n telefoon de uitslagen gaan zoeken, terwijl ik nog in bed lag. (Hoezo ziek:p)
Ik betrapte me voor het eerst op een gevoel van teleurstelling na het verlies van een vechter.
Meestal vind ik het gevecht belangrijker dan de uitslag. De volgende keer kijk ik de wedstrijd dus, voordat ik de uitslag opzoek.:cool:

Heb het net opgezocht. Zijn laatste gevecht was op 7 maart 2009. Dus ruim 1 jaar en 2,5 maand...en dat is echt lang om dan in zo een absoluut topgevecht terug te keren.

Bacchus
30 mei 2010, 16:08
Heb het net opgezocht. Zijn laatste gevecht was op 7 maart 2009. Dus ruim 1 jaar en 2,5 maand...en dat is echt lang om dan in zo een absoluut topgevecht terug te keren.
Da's waar.
Ik zal de Rampage van toen straks eens vergelijken met de Rampage van nu.
Ben benieuwd.

Bacchus
30 mei 2010, 21:02
Mike Russow vs Todd Duffee.
W:eek:W!

Mocro
1 juni 2010, 21:04
Rampage blijft grappig. :D

A-Team-acteur vindt acteren ‘voor homo’s’
Uitgegeven: 1 juni 2010 20:05
Laatst gewijzigd: 1 juni 2010 20:17

AMSTERDAM – Een uitspraak van acteur Quinton Jackson, die in de nieuwe A-team-film de rol van BA Baracus op zich neemt, heeft voor veel beroering gezorgd in de Verenigde Staten. Jackson, die doorgaans de kost verdient als professionele vechtersbaas in de Ultimate Fighting Championship (UFC), zei tegenover de Los Angeles Times dat acteren iets is voor homo’s. ‘’Je wordt er een softie van’’, aldus de opvolger van de legendarische Mr. T. ‘’Iedereen is bezig met je kapsel en als je het koud krijgt wordt er een jas over je schouders gehangen. Dat wil ik helemaal niet. Ik ben een bikkel.’’

Kort lontje
Jackson heeft een kort lontje, zo bleek tijdens de draaidagen van de film. Een medewerker van het draaiteam vond de gespierde acteur homofobe trekjes vertonen en liet dat hem meermalen weten. Volgens Jackson, die in de ring van de UFC vecht onder zijn artiestennaam Rampage, werd hij flink geprovoceerd. ‘’Hij wilde gewoon dat ik hem zou slaan, zodat hij me aan kon klagen voor fysiek geweld.’’ De acteur verwijderde zijn uitdagende collega hardhandig van de filmset.

Zachtaardige kant
Ondanks de gevoellige uitspraken en het incident op de set, heeft Jackson in het verleden aangetoond ook over een zachtaardige kant te beschikken. In de talkshow van Jimmy Kimmel vertelde hij twee jaar geleden over zijn kinderen, die allemaal zijn bijnaam hebben meegekregen in hun namen.

Professionele knokpartijen
Vanwege het draaischema van The A-team kwam Jackson enkele maanden niet toe aan professionele knokpartijen. Afgelopen zaterdag stond hij in Las Vegas voor het eerst sinds maanden weer eens in de ring voor een duel met zijn uitdager, Rashad Evans. Die wedstrijd was vanwege Jacksons verplichtingen bij The A-team al een paar keer uitgesteld. Jackson startte agressief maar verloor de wedstrijd uiteindelijk door een unanieme jurybeslissing. De gespierde Amerikaan is vanaf 10 juni te zien in de bioscoop als onderdeel van The A-team.

Bacchus
2 juni 2010, 09:15
En dat is precies waarom hem geweldig vind!! :D

Mooi interview! Dank dank. Heb hardop zitten gniffelen, om de titel alleen al! :D

Bacchus
2 juni 2010, 11:01
Badr Hari (http://www.mmazone.nl/tag/badr-hari/) heeft een officieel persbericht uitgebracht:

Tijdens de wedstrijd tegen Hesdy Gerges (http://www.mmazone.nl/tag/hesdy-gerges/) in het It’s showtime gala in de Amsterdam (http://www.mmazone.nl/tag/amsterdam/) ArenA heb ik voor de tweede keer in mijn carriere dezelfde fout gemaakt.
Hierdoor heb ik de wedstrijd verloren die ik graag had willen winnen. Een actie waarmee ik niet alleen mij zelf maar ook het publiek heb teleurgesteld.
Ik heb er over nagedacht en ben tot mijn beslissing gekomen dat het beter is voor mij om er voor een onbepaalde tijd er tussen uit te gaan.
Ik wil hier geen tijd aan koppelen want ik wil mij zelf in die periode terug vinden en alles op een rijtje zetten.
Er hoeft geen organisatie een sanctie op te leggen, dat doe ik dus hierbij zelf.
Hierbij wil ik mijn excuses aan Hesdy Gerges (http://www.mmazone.nl/tag/hesdy-gerges/) en het Amsterdam (http://www.mmazone.nl/tag/amsterdam/) ArenA publiek aanbieden voor deze wan prestatie.
Ik hoop nadat ik mij zelf terug heb gevonden, de mensen weer kan laten genieten van onze sport.
Met vriendelijke groet,
Badr Hari (http://www.mmazone.nl/tag/badr-hari/)

Nistelaria
2 juni 2010, 14:25
Jep, jammer dat Badr Hari zichzelf niet in bedwang kon houden in zo'n belangrijke wedstrijd. Voor een vechter is beheersing toch wel belangrijk.....
Hoop dat ie snel terugkeert, want hij is toch wel aardig goed :)

Mocro
3 juni 2010, 15:01
:eek:

Kooivechter rukt hart uit levende man

De Amerikaanse kooivechter Jarrod Wyatt (26) heeft een man op gruwelijke wijze om het leven gebracht, omdat hij dacht dat de man door de duivel bezeten was. Wyatt rukte het hart uit de nog levende Taylor Powell (21) en sneed zijn tong af. Ook bleef hij op het gezicht van de nog levende Powell inslaan en verwijderde hij zijn ogen.

De politie pakte Wyatt op toen ze een telefoontje kregen van een andere man, die 911 had gebeld. Hij had de MMA-vechter naakt en druipend van het bloed boven het mishandelde lichaam van Powell zien staan, maar had nog meer te vertellen. Wyatt zou ‘paddestoelenthee' hebben gedronken en zich onder invloed daarvan al eerder raar hebben gedragen. De kooiworstelaar bevestigde dat ook tegen de politie.

De vechter zal terecht staan in Noord-Californië voor moord, verminking en marteling. De rechtbank stelt dat er genoeg bewijs is om de zaak voor te laten komen. De MMA-carrière van Wyatt staat nog in de kinderschoenen, hij zou in oktober zijn eerste gevecht hebben gewonnen.

Perzian
3 juni 2010, 16:40
:eek:

Kooivechter rukt hart uit levende man

De Amerikaanse kooivechter Jarrod Wyatt (26) heeft een man op gruwelijke wijze om het leven gebracht, omdat hij dacht dat de man door de duivel bezeten was. Wyatt rukte het hart uit de nog levende Taylor Powell (21) en sneed zijn tong af. Ook bleef hij op het gezicht van de nog levende Powell inslaan en verwijderde hij zijn ogen.

De politie pakte Wyatt op toen ze een telefoontje kregen van een andere man, die 911 had gebeld. Hij had de MMA-vechter naakt en druipend van het bloed boven het mishandelde lichaam van Powell zien staan, maar had nog meer te vertellen. Wyatt zou ‘paddestoelenthee' hebben gedronken en zich onder invloed daarvan al eerder raar hebben gedragen. De kooiworstelaar bevestigde dat ook tegen de politie.

De vechter zal terecht staan in Noord-Californië voor moord, verminking en marteling. De rechtbank stelt dat er genoeg bewijs is om de zaak voor te laten komen. De MMA-carrière van Wyatt staat nog in de kinderschoenen, hij zou in oktober zijn eerste gevecht hebben gewonnen.

Mensen die dit soort vechtsporten beoefenen zijn sowieso 9 van de 10 keer niet goed snik.

Bacchus
4 juni 2010, 08:15
Mensen die dit soort vechtsporten beoefenen zijn sowieso 9 van de 10 keer niet goed snik.

Dat ben ik niet met je eens.
Deze man heeft dit hoogstwaarschijnlijk niet gedaan omdat hij mma beoefent. Paddestoelenthee, doet meer met je dan een voorliefde voor competitie.
Als je doordraait, maakt het niet uit welk beroep je beoefent. Of je nou in de UFC vecht, of hamburgers verkoopt bij footballwedstrijden.

De Bouterbaas
4 juni 2010, 13:47
He we zijn het een keer eens :eek:

Heb een keer een man die paddo's heeft gebruikt en stemmen hoorde iemand zien neersteken met 40 mesteken en niemand kon wat doen,politie heeft hem vervolgens neergeschoten in zijn been.

beroep maakt niet uit , die paddo's maken uit. :cool:
Ik vreet me dood aan champignons maar merk er niks van :D

Ralf Edström
4 juni 2010, 19:30
Politie op zoek naar kickbokser Badr Hari
Uitgegeven: 4 juni 2010 15:35
Laatst gewijzigd: 4 juni 2010 15:40

AMSTERDAM – Justitie is op zoek naar kickbokser Badr Hari. De meervoudig winnaar van de prestigieuze K1-titel wordt verdacht van het mishandelen van een portier in februari.
Dat schrijft Het Parool.

Aanvankelijk werd geen aanklacht ingediend, omdat de 33-jarige portier geen aangifte deed en er geen camerabeelden beschikbaar waren.

Op basis van rechercheonderzoek is toch besloten vier verdachten aan te houden.

De 25-jarige Hari wordt sinds woensdag gezocht, maar is vooralsnog voortvluchtig. Drie medeverdachten zijn wel gearresteerd, maar inmiddels weer vrijgelaten.

De portier van club Blinq in Amsterdam werd, nadat Hari en zijn vrienden waren geweigerd, dusdanig toegetakeld dat de man zijn neus en oogkas brak.

De advocaat van Hari zou hebben toegezegd dat Hari zich zou melden, maar hij deed dat niet.

-----------------------------------------------

Is ook nog niet klaar voorlopig.

Mocro
4 juni 2010, 19:56
Dan kunnen ze lang wachten. Hij zit bij mijn weten in Marokko. Wij komen uit dezelfde stad in Marokko en kwamen altijd met andere jongens uit Nederland bij elkaar op het strand. Mijn neef heeft hem daar een paar dagen geleden gezien.

Nistelaria
5 juni 2010, 09:23
Dat las ik ook ja. Jammer, had misschien toch een voorbeeld kunnen zijn voor Marokkanen in Nederland. Nu is het toch weer een kud-Marokkaan....
Hopen dat 'ie zich alsnog meld...

Ralf Edström
5 juni 2010, 09:46
Dat las ik ook ja. Jammer, had misschien toch een voorbeeld kunnen zijn voor Marokkanen in Nederland. Nu is het toch weer een kud-Marokkaan....
Hopen dat 'ie zich alsnog meld...

Gewoon een klootzak als hij dat gedaan heeft, geen kut Marokkaan. Een collega van me heeft nog met hem getraind paar jaar geleden. Toen was het echt een super gozer zei ie. daarna is het een arrogante klootzak geworden. jammer, want in potentie kan ie iedereen verslaan.

Nistelaria
5 juni 2010, 09:54
Jep, maar bij hem heb ik toch altijd meer het idee van een straatvechtertje: meteen vol erop, niet afwachten, en weinig beheersing....

Als ik het er met mensen over heb noemen ze hem toch echt een kut Marokkaan en geen klootzak....

Mocro
5 juni 2010, 10:22
Jep, maar bij hem heb ik toch altijd meer het idee van een straatvechtertje: meteen vol erop, niet afwachten, en weinig beheersing....

Als ik het er met mensen over heb noemen ze hem toch echt een kut Marokkaan en geen klootzak....

Je spreekt bij Joran van der Sloot toch ook niet over kutnederlander.

Verder blijft hij toch een voorbeeldfunctie voor jonge kinderen die aan een vechtsport beginnen. Net zoals Tyson dat voor boksers was, ondanks de randzaken in zijn priveleven en in de ring. Niemand is perfect en als Hari het gedaan heeft dan is dat voor zijn rekening en moet hij zijn straf uitzitten. Simpel zat. Ik heb hem in ieder geval nooit in een trainingsbroek uit zien gaan. Daarom leek het me een sterk verhaal. Maar ik kan het natuurlijk ook niet uitsluiten. Verder lijkt het me een lastig verhaal voor justitie zonder aangifte, zonder getuige en zonder camerabeelden.

Ik heb het niet zo op uitsmijters. Sommige bezoekers verdienen zeker een pak slaag, maar ik heb te vaak uitsmijters helemaal zien doordraaien. Daar zitten ook veel klootzakken tussen.

Nistelaria
5 juni 2010, 10:35
Jep, gisteren nog meegemaakt in Eindhoven... eentje werd eruitgezet en riep op een niet zo vriendelijke manier dat ie het er niet mee eens was, die uitsmijter liep erheen en sloeg em tegen de grond aan en liep weer rustig terug naar z'n plekkie.....

En ehh.. Is niet tegen jou bedoeld, Essam. Het is gewoon zo hypocriet in Nederland dat we met z'n alle Joran een Kutjong vinden, en (in mijn omgeving, iig) Badr een Kut Marokkaan...

Een flinke schorsing lijkt me wel op de plaats, al helemaal omdat 't de 2de keer is dat 'ie zoiets flikt. Als voorbeeld voor de jeugd kan je het niet maken en moet de bond een statement neerzetten door hem een flinke schorsing te geven, ook al gaat 'ie er zelf ook tussen uit voor een tijdje.

Als Witsel vorig jaar na de wedstrijd tegen Anderlecht had gezegd dat 'ie er even tussenuit ging dan had 'ie ook echt die 20(?) wedstrijden schorsing gehad...;)

Mocro
5 juni 2010, 10:58
Ik vat het ook zeker niet persoonlijk op.

Ik denk zelf dat het in overleg met zijn manager is gebeurd. Een soort tussenoplossing zonder harde maatregelen. Niemand gezichtsverlies en over tot de orde van de dag. Want het dubieuze eraan is dat Simon Rutz de organisator van Its Showtime tevens de manager van Hari is. Het was dus ook lachwekkend toen hij na afloop door Jeroen Post gevraagd werd wat we nog meer van Its Showtime kunnen verwachten hij gelijk begon over een soort K1 in Europa. Waarbij Badr de eerste naam was die hij noemde in het rijtje vechters die zeker van de partij zijn. Dat is best fout als jouw vechter een paar minuten daarvoor door een DQ heeft verloren. Ik had het toch anders aangepakt om geloofwaardig te blijven. De realiteit is dat Badr de grootste geldmachine in de K1 wereld is, die zetten ze blijkbaar niet zomaar aan de kant. Heel zuiver is het niet, maar de organisatoren kunnen zich geen toernooi zonder Hari veroorloven. Je krijgt dan toch een gedevalueerd toernooi. Het is net bij het voetbal een en al commercie.

Nistelaria
5 juni 2010, 11:46
Dat de organisator van Its Showtime ook de manager van Badr is wist ik niet, dat maakt in principe niet uit maar het is wel een vreemde situatie, idd.
Toch vind ik, dat Badr een schorsing moet krijgen. Aan dergelijke acties moet paal en perk gesteld worden en al helemaal aangezien Badr populair is...
Ik meen dat Jaap Stam en Frank de Boer ook geschorst zijn voor het gebruik van Nandrolon. Waren toch ook niet de minste voetballers.
Als de organisatie/bond een duidelijk signaal wil afgeven dan schorsen ze Badr zodat iedereen duidelijk weet dat dat soort gedrag niet getolereerd word!

Perzian
5 juni 2010, 13:08
Dat ben ik niet met je eens.
Deze man heeft dit hoogstwaarschijnlijk niet gedaan omdat hij mma beoefent. Paddestoelenthee, doet meer met je dan een voorliefde voor competitie.
Als je doordraait, maakt het niet uit welk beroep je beoefent. Of je nou in de UFC vecht, of hamburgers verkoopt bij footballwedstrijden.

Het ging mij niet om dit specifieke geval. Het ging me meer om de zelfbeheersing die dit soort lui hebben, of beter gezegd, het gebrek aan zelfbeheersing. Er zijn zo vaak incidenten met mensen die dit soort sporten beoefenen. En dan bedoel ik ook de mensen die dit als hobby hebben. Ik ging eens een aantal maal meetrainen met een vriend die op kickboksen zat, vervolgens kwam ik daar voor de derde keer en toen begon die trainer het te hebben over hoe je iemand moest uitschakelen als je in een bar fight was beland. Dat was meteen de laatste keer voor mij.

Goodfella
5 juni 2010, 13:21
Het ging mij niet om dit specifieke geval. Het ging me meer om de zelfbeheersing die dit soort lui hebben, of beter gezegd, het gebrek aan zelfbeheersing. Er zijn zo vaak incidenten met mensen die dit soort sporten beoefenen. En dan bedoel ik ook de mensen die dit als hobby hebben. Ik ging eens een aantal maal meetrainen met een vriend die op kickboksen zat, vervolgens kwam ik daar voor de derde keer en toen begon die trainer het te hebben over hoe je iemand moest uitschakelen als je in een bar fight was beland. Dat was meteen de laatste keer voor mij.

Wat is er mis met zelfverdediging?

Overigens heb je nogal een sport uitgekozen ook. Van alle vechtsporten is juist kickboxen voor ''de stoere mannetjes''. Mijn ervaring is dat veel van die gasten met de illusie rondlopen dat kickboxen ze een gave geeft om een willekeurig persoon helemaal de grond in te stampen, het is niet voor niets één van de populairste vechtsporten van het land geworden.

Ga je rondkijken bij andere of de meer traditionele vecht- en verdedigingssporten (Judo, boksen, Jiu-Jitsu, Krav Maga etc.) dan kom je in een heel andere wereld dan die van het kickboxen of karate.

Mocro
5 juni 2010, 13:34

Overigens heb je nogal een sport uitgekozen ook. Van alle vechtsporten is juist kickboxen voor ''de stoere mannetjes''. Mijn ervaring is dat veel van die gasten met de illusie rondlopen dat kickboxen ze een gave geeft om een willekeurig persoon helemaal de grond in te stampen, het is niet voor niets één van de populairste vechtsporten van het land geworden.

Ga je rondkijken bij andere of de meer traditionele vecht- en verdedigingssporten (Judo, boksen, Jiu-Jitsu, Krav Maga etc.) dan kom je in een heel andere wereld dan die van het kickboxen of karate.

Er is wel een verschil tussen een tegenstander uitschakelen of ervoor zorgen dat jij uit pure zelfverdediging geen schade oploopt.

Ik weet niet of er een 'stoer-factor' bij mij komt kijken. Kickboxen vind ik persoonlijk een mooiere sport om naar te kijken dan Judo, Jiu-Jitsu, Aikido, etc. Muay Thai is ook completer dan Karate, Tae-Kwon-do en andere stand-up vechtsporten. Het is maar dat er vroeger bij mijn in de buurt geen sportschool was die daar les ingaf, anders had ik me zeker ingeschreven.

Mocro
5 juni 2010, 13:36
Dat de organisator van Its Showtime ook de manager van Badr is wist ik niet, dat maakt in principe niet uit maar het is wel een vreemde situatie, idd.
Toch vind ik, dat Badr een schorsing moet krijgen. Aan dergelijke acties moet paal en perk gesteld worden en al helemaal aangezien Badr populair is...
Ik meen dat Jaap Stam en Frank de Boer ook geschorst zijn voor het gebruik van Nandrolon. Waren toch ook niet de minste voetballers.
Als de organisatie/bond een duidelijk signaal wil afgeven dan schorsen ze Badr zodat iedereen duidelijk weet dat dat soort gedrag niet getolereerd word!

De DQ is het signaal dat het niet kan. Vervolgens verliest hij zijn wereldtitel en kan hij zijn prijzengeld vergeten. Dat is iets wat we in voetbal niet kennen. Een ander verschil met voetbal is dat de topvechters eens in de 3-6 maanden vechten. Zo een Its showtime toernooi in de ArenA vindt maar eens per jaar plaats. Dan praat je over een hele lange schorsing wil je het voelbaar maken. Je ziet voetbalclubs hun eigen spelers ook niet snel schorsen. Dat is te vergelijken met Its Showtime en Hari.

Perzian
5 juni 2010, 13:39

Mijn fout, ik had kennelijk niet duidelijk gemaakt dat het niet was om zelfverdediging. Maar meer voor als iemand stoer tegen je deed of 'als je wat lol wilde maken'. Bovendien is zelfverdediging niet iemand met een elleboog uitschakelen dat die de komende tijd door een rietje drinkt. Sterker nog, dan wordt je gewoon strafrechtelijk vervolgd.

Laat Judo nou bij uitstek om dingen als zelfbeheersing gaan. Ik had het dus ook niet over ALLE vechtsporten maar juist over vechtsporten als kickboksen en K-1.

Goodfella
5 juni 2010, 14:36
Er is wel een verschil tussen een tegenstander uitschakelen of ervoor zorgen dat jij uit pure zelfverdediging geen schade oploopt.

Ik weet niet of er een 'stoer-factor' bij mij komt kijken. Kickboxen vind ik persoonlijk een mooiere sport om naar te kijken dan Judo, Jiu-Jitsu, Aikido, etc. Muay Thai is ook completer dan Karate, Tae-Kwon-do en andere stand-up vechtsporten. Het is maar dat er vroeger bij mijn in de buurt geen sportschool was die daar les ingaf, anders had ik me zeker ingeschreven.

Kickboxen is een hype van de laatste paar jaar. Je ziet veel jonge gasten massaal kickboxen, enkel met de gedachte: dan kan ik straks lekker iemand in elkaar meppen (-als dat nodig is). Mooi om naar te kijken? Mwoah, geen mij maar Jiu-Jitsu, Aikido, Jeet Kune-Do of Wing Chun. Daar gaan we het niet over eens worden lijkt me. :D

Ik ben ooit eens naar Kyokushinkai Karate geweest, puur voor de lol met een collega. Ik vond het zo ongeloofelijk weinig voorstellen. :D

Mocro
5 juni 2010, 17:09
Kickboxen is een hype van de laatste paar jaar. Je ziet veel jonge gasten massaal kickboxen, enkel met de gedachte: dan kan ik straks lekker iemand in elkaar meppen (-als dat nodig is). Mooi om naar te kijken? Mwoah, geen mij maar Jiu-Jitsu, Aikido, Jeet Kune-Do of Wing Chun. Daar gaan we het niet over eens worden lijkt me. :D

Ik ben ooit eens naar Kyokushinkai Karate geweest, puur voor de lol met een collega. Ik vond het zo ongeloofelijk weinig voorstellen. :D

We gaan er inderdaad niet uitkomen. Smaken verschillen, ik neem het je niet kwalijk. :p Maar ik ben het niet helemaal met je eens dat kickboxen een hype van de laatste jaren is. Misschien in jouw beleving en/of omgeving, maar in mijn jeugd was kickboxen al een hot item en dan praat ik over de periode vanaf eind jaren 80. Los van hype of geen hype en het type persoon die een sport wil beoefenen. Is toch genieten hoe een kickboxer een tegenstander systematisch kan slopen door lowkicks, laat staan nog de andere wapens die Muay Thai te bieden heeft. De lowkicks waren een typisch 'nederlands' wapen. Tegenstanders die tactisch niet al te snugger waren kwamen er niet aan te pas. Na een paar flinke uithalen konden ze bijna niet meer op hun benen staan.

Goodfella
6 juni 2010, 10:15
We gaan er inderdaad niet uitkomen. Smaken verschillen, ik neem het je niet kwalijk. :p Maar ik ben het niet helemaal met je eens dat kickboxen een hype van de laatste jaren is. Misschien in jouw beleving en/of omgeving, maar in mijn jeugd was kickboxen al een hot item en dan praat ik over de periode vanaf eind jaren 80. Los van hype of geen hype en het type persoon die een sport wil beoefenen. Is toch genieten hoe een kickboxer een tegenstander systematisch kan slopen door lowkicks, laat staan nog de andere wapens die Muay Thai te bieden heeft. De lowkicks waren een typisch 'nederlands' wapen. Tegenstanders die tactisch niet al te snugger waren kwamen er niet aan te pas. Na een paar flinke uithalen konden ze bijna niet meer op hun benen staan.

Als ik low-kicks wil zien dan kijk ik wel voetbal. :cool:

Ik vind het gewoon helemaal niks, dat hele kickboxen. Overigens niet de enigste sport waar ik niks mee heb. Karate vind ik niks, Krav Maga is púúr gericht op het straatgevecht (''twee tikken uitdelen en dan moet je wegrennen!!'') en boksen... Tjah, het is gewoon niet aan mij besteed. Ik hou van de traditionele lijnen van de Oosterse vechtsporten, boksen is té recht-toe-recht-aan. Kwestie van smaak inderdaad, maar ook van ervaringen waar die smaak op gebasseerd is. Met Judo, Jiu Jitsu, Boksen, full contact karate, Krav Maga en Wing Chun heb ik redelijk wat vechtsporten persoonlijk leren kennen.

Bacchus
6 juni 2010, 15:21
"Fedor Emelianenko is scheduled to face Fabricio Werdum (http://en.wikipedia.org/wiki/Fabricio_Werdum) on June 26, 2010.[82] (http://en.wikipedia.org/wiki/Fedor_Emelianenko#cite_note-81) Fedor Emelianenko is expected to train for the fight alongside top Dutch kickboxers, concentrating on the further improvement of his striking game. [83] (http://en.wikipedia.org/wiki/Fedor_Emelianenko#cite_note-82)"

Ik kijk ernaar uit!:cool:

Bacchus
12 juni 2010, 11:22
UFC 115 -Lidell v.s. Franklin- komt eraan. Vannacht gaat het weer los.

Ik kan slecht kiezen tussen deze twee. Ik vind ze allebei even sympathiek.
Dus dan maar gewoon hopen op een 'slugfest'. :D

En natuurlijk erg benieuwd naar de verrichtingen van Gilbert -The Hurricane- Yvel.

Goodfella
12 juni 2010, 12:05

En natuurlijk erg benieuwd naar de verrichtingen van Gilbert -The Hurricane- Yvel.

Laatste gevecht dat Liddell won was in 2007 van Wanderlei Silva... Vind Liddell een interessante vechter, maar ik gun het Franklin om de een of andere manier meer. Mooiste had natuurlijk geweest als Liddell tegen Tito mocht knokken, ik denk niet dat we Ortiz nog vaak terug gaan zien in het UFC wereldje.

Mocro
12 juni 2010, 13:52

Die Yvel heeft een nog korter lontje en zwaardere black-out dan Hari. Ik herinner me een wedstrijd waarin hij de scheidsrechter K.O. had geslagen en vervolgens begon na te trappen. Beest. :D

Ralf Edström
12 juni 2010, 15:04
Die Yvel heeft een nog korter lontje en zwaardere black-out dan Hari. Ik herinner me een wedstrijd waarin hij de scheidsrechter K.O. had geslagen en vervolgens begon na te trappen. Beest. :D

Beelden? :D

Mocro
12 juni 2010, 15:47
Beelden? :D

Het was in 2004 of 2005 gebeurd.

http://video.google.com/videoplay?docid=220964006501530800#

Vanaf 1:44...die scheids wist even niet meer waar hij was.

Bacchus
12 juni 2010, 21:26
Laatste gevecht dat Liddell won was in 2007 van Wanderlei Silva... Vind Liddell een interessante vechter, maar ik gun het Franklin om de een of andere manier meer. Mooiste had natuurlijk geweest als Liddell tegen Tito mocht knokken, ik denk niet dat we Ortiz nog vaak terug gaan zien in het UFC wereldje.
Ortiz is door Dana White naar een specialist gestuurd (en ontslagen uit de TUF-serie) om zich te laten onderzoeken en opereren. Ik denk dat Tito stopt, óf naar Strikeforce ofzo gaat.

Ik heb de wedstrijd tegen Joop Kasteel destijds op 10 meter afstand gevolgd. (*video* (http://www.youtube.com/watch?v=yUGFLS8w3rI)) Dat was in de Vechtse banen in Utrecht. Mijn eerste kennismaking met freefight. Meteen verkocht! :D

Mocro
12 juni 2010, 21:56
Is wel erg lomp zonder handschoenen.

Bacchus
12 juni 2010, 22:16
Is wel erg lomp zonder handschoenen.
Ja, nu wel.
Destijds vond ik het echt helemaal geweldig.

Tenminste; het gevecht vind ik nog steeds prachtig, maar dat is wellicht een tikkie gekleurd door mijn herinneringen aan de hele sfeer die dag.:cool:

Bacchus
12 juni 2010, 22:20
Leuke docu over Fedor Emelianenko.
*Video* (http://www.mmazone.nl/2010/06/11/mmazones-documentaires-the-baddest-man-on-the-planet/)

Mocro
13 juni 2010, 06:50
Mooie gevechten...ik zal maar niks verklappen.

Bacchus
13 juni 2010, 10:09
Mooie gevechten...ik zal maar niks verklappen.
Ik heb de uitslagen meteen opgezocht toen ik wakker werd. Ik kijk érg uit naar de gevechten, afgaande op de uitslagen. :)
De complete show is vanavond te downloaden. Ondertussen vermaak ik me met de prelims. ;)

Herstel: Hij loopt al. 1.5mb/s
E.t.a. 30mins.

Hopen dat de verbinding standhoudt. :D

Bacchus
13 juni 2010, 10:36
Hij is al binnen. In een kwartiertje...:confused:
Heb die site meteen maar effe in m'n fav's gedumpt. :D

Goodfella
13 juni 2010, 12:06
Hij is al binnen. In een kwartiertje...:confused:
Heb die site meteen maar effe in m'n fav's gedumpt. :D

Heb jij ook Download Accelerator Plus? Hier loopt 'ie nu 1,85 Mb/s :D

Volgens mij heb je wel een max. van 5gb wat je mag downloaden op die website....

Bacchus
13 juni 2010, 12:07
Heb jij ook Download Accelerator Plus? Hier loopt 'ie nu 1,85 Mb/s :D

Volgens mij heb je wel een max. van 5gb wat je mag downloaden op die website....
Oh. Zover had ik nog niet gekeken. Da's dan weer jammer.

Goodfella
13 juni 2010, 12:22
Oh. Zover had ik nog niet gekeken. Da's dan weer jammer.

Weet het niet zeker hoor. :D Ze hebben trouwens strenge regels... :eek:

•You are required to seed back for either a total of 24 hours or until your ratio is at least 1.0 on any file you have downloaded. You may receive a Hit & Run warning if you fail to do so. 3 Hit & Run warnings result in your account being closed.

•If your ratio drops below 0.5 at any time you will enter a 'Low Ratio Warning' period. You will then have 7 days to return your ration to 0.8 or above. If this is not done, your account will be banned automatically by the system

Edit: heb 'm hier maar op SUPER SEED gezet, 120 Kb/s upload rate, mwoah, het scheelt iets hé. :D

Bacchus
13 juni 2010, 12:27
Weet het niet zeker hoor. :D Ze hebben trouwens strenge regels... :eek:

•You are required to seed back for either a total of 24 hours or until your ratio is at least 1.0 on any file you have downloaded. You may receive a Hit & Run warning if you fail to do so. 3 Hit & Run warnings result in your account being closed.

•If your ratio drops below 0.5 at any time you will enter a 'Low Ratio Warning' period. You will then have 7 days to return your ration to 0.8 or above. If this is not done, your account will be banned automatically by the system
Dan zal ik zo m'n inbox maar eens gaan bekijken. :D
Ik heb 'm een tijdje laten seeden, maar hij liep niet sneller dan 40kb/s. (Terwijl ik 750kb/s kan uploaden) En langzaam gedoe, daar hou ik niet van. :p

Goodfella
13 juni 2010, 12:36
Dan zal ik zo m'n inbox maar eens gaan bekijken. :D
Ik heb 'm een tijdje laten seeden, maar hij liep niet sneller dan 40kb/s. (Terwijl ik 750kb/s kan uploaden) En langzaam gedoe, daar hou ik niet van. :p

Ja dat is echt waardeloos inderdaad. Zelfs met SUPER-SEED komt 'ie bij mij op het moment niet verder dan 80 Kb/s :o Schiet totaal niet op natuurlijk.

Bacchus
13 juni 2010, 12:43
Ja dat is echt waardeloos inderdaad. Zelfs met SUPER-SEED komt 'ie bij mij op het moment niet verder dan 80 Kb/s :o Schiet totaal niet op natuurlijk.
Precies. Dan staat het hele spul langer aan dan met een normale download.
En uploaden merk je veel beter aan je systeem dan downloaden.
Dus, jammer de bammer.

"Als iets te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat meestal ook."
Geldt ook hier weer. ;)

Goodfella
13 juni 2010, 12:46
Precies. Dan staat het hele spul langer aan dan met een normale download.
En uploaden merk je veel beter aan je systeem dan downloaden.
Dus, jammer de bammer.

"Als iets te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat meestal ook."
Geldt ook hier weer. ;)

Jepz...

Njah, laat die PM's maar komen dan. Zelfs een IP-Ban is moeiteloos overbrugbaar, als je over de juiste kennis beschikt natuurlijk. :D

Wat komen er (op papier) geweldige UFC's aan. :cool: Lesnar v.s. Carwin, ik hoop zó dat Shane hem helemaal kapot maakt. By far mijn minst favoriete vechter binnen UFC, Lesnar. :cool:

Bacchus
13 juni 2010, 20:54
Lesnar heeft lang niet meer gevochten en is serieus ziek geweest, dus ik zie hem ook niet zomaar winnen.

Bacchus
14 juni 2010, 09:18
Nog even over 115; het was inderdaad een prachtige avond.
Mooie wedstrijden.:)

Ook hier misstaat een video referee niet, trouwens.
Wat een blunder zeg.:rolleyes:

Goodfella
14 juni 2010, 11:15
Nog even over 115; het was inderdaad een prachtige avond.
Mooie wedstrijden.:)

Ook hier misstaat een video refferee niet, trouwens.
Wat een blunder zeg.:rolleyes:

Hoe heet die man ook alweer? Yves Lavigne? :D Familie van Avril? :p :D

Goodfella
3 juli 2010, 14:17
Carwin v.s. Lesnar... Yeahh! :cool: Ik hoop echt dat Shane die Lesnar helemaal afmaakt. :D

Bacchus
3 juli 2010, 20:36
Vorige week verloor Fedor ook ineens (wel jammer, anders had Overeem tegen hem mogen vechten), dus je weet maar nooit.

Ik hoop ook dat Lesnar verliest.
Morgenochtend snel Bittorrent aanslingeren. :cool:

Ralf Edström
4 juli 2010, 02:04
Vorige week verloor Fedor ook ineens (wel jammer, anders had Overeem tegen hem mogen vechten), dus je weet maar nooit.

Heb bittorrent geinstalleerd maar ik snap niet dat jij daar zo weg van bent. Ik kan nergens een titel invullen, en als ik een titel zoek kom ik op vage sites uit. wat doe ik verkeerd? ik ben tot nu toe tevreden met Vuze maar als jij uit kan leggen waar ik fout zit graag.

Mocro
4 juli 2010, 06:14
Carwin v.s. Lesnar... Yeahh! :cool: Ik hoop echt dat Shane die Lesnar helemaal afmaakt. :D

1ste ronde is net voorbij en iemand heeft een pak slaag gekregen...

Goodfella
4 juli 2010, 09:56

KLIK (http://bitunity.com/ufc_116_espn_hdtv_xvid_freakfull_event-s-811.ts)

2,9Mb/s :cool:

Of...

KLIK (http://bitunity.com/ufc_116_countdown_720p-s-760.ts)

Één van die twee heeft ook de Preliminary Cards erop staan. Brendan Schaub dus ook, yeahh... :D

Bacchus
4 juli 2010, 10:28
Ik had 'm reeds aangezet voordat ik hier kwam neuzen. Toch dank voor de tip.De volgende keer zal het weer langer zoeken worden, ben ik bang.

Ennuhm...jammer de bammer hè?:(

Goodfella
4 juli 2010, 10:42
Ik had 'm reeds aangezet voordat ik hier kwam neuzen. Toch dank voor de tip.De volgende keer zal het weer langer zoeken worden, ben ik bang.

Ennuhm...jammer de bammer hè?:(

Jammer inderdaad... Ik hoop op een rematch. :cool:

Mocro
4 juli 2010, 14:12
Als je kans krijgt om zo een gorilla als Lesnar K.O. te slaan, omdat hij hulpeloos op zn rug ligt...dan moet je het ook afmaken. Carwin had zichzelf volledig opgeblazen. Wel knap van Lesnar om na zo een eerste ronde gelijk in de tweede ronde met een submission te winnen.

De Bouterbaas
12 juli 2010, 15:14
Gisteren Nigel de Jong gezien? Aan zijn kick kan de gemiddelde K1 vechter een puntje zuigen :D

Harmeulius
12 juli 2010, 15:32
Gisteren Nigel de Jong gezien? Aan zijn kick kan de gemiddelde K1 vechter een puntje zuigen :D

Mauricio Shogun Rua was er niks bij:eek:

Bacchus
8 augustus 2010, 16:22
Struve is oké olé olééé! :D
Wat een lip! :D

Goodfella
9 augustus 2010, 19:24
Struve is oké olé olééé! :D
Wat een lip! :D

Ik zal UFC 117 eens opzetten. Las het enthousiasme van Dana White op Twitter over Kung-Fu Panda en Matt Hughes. :D :D

Bacchus
9 augustus 2010, 19:30
Kung Fu Panda! Wahahahaa!! :D

Goodfella
9 augustus 2010, 20:42
Hij bleef wel doorgaan tegen JDS. Respect for the 'Big Belly' :cool:

Bacchus
9 augustus 2010, 20:43
Hij bleef wel doorgaan tegen JDS. Respect for the 'Big Belly' :cool:
Ja, hij kan wel 'nemen' ja. Impressive...

Goodfella
16 augustus 2010, 22:26
- Wauw... -

UFC 121, 23 Oktober 2010:

Main Card
Heavyweight Championship bout: Brock Lesnar (c) vs Cain Velasquez
Welterweight bout: Jake Shields vs. Martin Kampmann
Welterweight bout: Diego Sanchez vs. Paulo Thiago
Light Heavyweight bout: Tito Ortiz vs. Matt Hamill
Heavyweight bout: Brendan Schaub vs. Gabriel Gonzaga

Hele mooie lijst. Tito is back... :D Erg benieuwd wat Brendan Schaub kan laten zien tegen zijn eerste tegenstander van écht formaat. :cool:

Bacchus
17 augustus 2010, 08:50
- Wauw... -

UFC 121, 23 Oktober 2010:

Main Card
Heavyweight Championship bout: Brock Lesnar (c) vs Cain Velasquez
Welterweight bout: Jake Shields vs. Martin Kampmann
Welterweight bout: Diego Sanchez vs. Paulo Thiago
Light Heavyweight bout: Tito Ortiz vs. Matt Hamill
Heavyweight bout: Brendan Schaub vs. Gabriel Gonzaga

Hele mooie lijst. Tito is back... :D Erg benieuwd wat Brendan Schaub kan laten zien tegen zijn eerste tegenstander van écht formaat. :cool:

Schaub gaat dat niet redden, denk ik. Gonzaga is een beest.
Brock Lesnar zal wel weer winnen, helaas. Al heeft Cain er inmiddels wel een paar op z'n belt staan...Kongo, Nogueira, Stojniç. Ik hoop op Velasquez.
Tito verliest. Hij heeft geen ritme, is geblesseerd geweest en heeft Chuck weer laten zitten. Hij verdient dus gewoon een pak slaag.:p
Diego Sanchez vs. Paulo Thiago is een lastige. Ik gok op Paulo Thiago. (50/50 voor mijn gevoel)
Jake Shields wint -denk ik- van Martin Kampmann. Ook al heeft Kampmann knappe overwinningen op z'n naam staan. Ik denk dat Shields in een winning streak zit waar je 'm niet zomaar uit mept. En ook hij heeft grote overwinningen op z'n naam staan.

Bacchus
9 september 2010, 15:34
http://www.mmazone.nl/phpthumb/phpThumb.php?src=http://www.mmazone.nl/wp-content/uploads/mike-badr-manhoef.jpg&w=550&q=90
De voortvluchtige kickbokser Badr Hari (http://www.mmazone.nl/tag/badr-hari/) blijft voorlopig in Marokko (http://www.mmazone.nl/tag/marokko/),’om zijn zaken op een rijtje te zetten’. Dat zegt hij in een interview met het tijdschrift Panorama. Dit is het eerste interview dat Badr Hari (http://www.mmazone.nl/tag/badr-hari/) geeft sinds hij voortvluchtig is. Badr Hari (http://www.mmazone.nl/tag/badr-hari/) was aanvankelijk van plan zich in augustus te melden bij de politie.
De K1-vechter wordt verdacht van betrokkenheid bij de ernstige mishandeling (http://www.mmazone.nl/tag/mishandeling/) van de portier van club Blinq (http://www.mmazone.nl/tag/club-blinq/) aan het Kleine Gartmanplantsoen in Amsterdam (http://www.mmazone.nl/tag/amsterdam/). De 33-jarige beveiliger had vier mannen geweigerd omdat ze niet zouden voldoen aan de kledingvoorschriften. Het slachtoffer kreeg vervolgens flinke klappen.
In deze zaak zijn al drie Amsterdammers tussen de 22 en 47 jaar aangehouden. Badr Hari (http://www.mmazone.nl/tag/badr-hari/) wordt echter nog gezocht. Zijn advocaat Bénédicte Ficq wil geen termijn noemen waarbinnen hij zich meldt.
Hari blijft ontkennen dat hij schuldig is. Volgens hem zal dat ook blijken zodra hij zich meldt. Hij noemt zijn vertrek naar Marokko (http://www.mmazone.nl/tag/marokko/) in Panorama ‘niet slim’. “Maar ik had gewoon tijd nodig om alles op een rij te zetten. Als dat gelukt is en het beter gaat, kom ik natuurlijk terug en werk aan alles mee. Het is in Marokko (http://www.mmazone.nl/tag/marokko/) rustig, veel kalmer dan Nederland. Ik kom tot rust en praat nu veel, met vrienden, met trainers, mijn manager.”
Hari raakte eerder in opspraak toen hij tijdens K1-gevechten werd gediskwalificeerd vanwege natrappen. Ook kreeg hij 240 uur dienstverlening opgelegd omdat hij een man in diens huis met de vlakke hand in het gezicht had geslagen. De man zou een vrouw en kind hebben lastiggevallen.
Badr Hari (http://www.mmazone.nl/tag/badr-hari/) zegt in het gesprek dat zijn fouten niet goed te praten zijn.”Ik zoek geen excuses, maar ik wil wel graag wat uitleggen.” Zijn fouten zouden komen doordat hij al sinds zijn achttiende in de schijnwerpers staat. De druk zou hem soms teveel worden. “Van die paar minuten in de ring hangt zo enorm veel af. Keer op keer. Je bent verantwoordelijk voor een deel van het inkomen van anderen, de eigen toekomst.”
Bron: AD.nl

Bacchus
29 september 2010, 17:48
Aankomend weekend final 16 in Korea. Badr Hari staat op de fight card als vervanger van Raul Catinas. Raar...:confused:

Mocro
29 september 2010, 18:59
Aankomend weekend final 16 in Korea. Badr Hari staat op de fight card als vervanger van Raul Catinas. Raar...:confused:

Hoezo? Ik had hem daar toch wel verwacht. De organisatoren en sponsoren zullen hem erbij willen hebben.

Bacchus
29 september 2010, 19:42
Hoezo? Ik had hem daar toch wel verwacht. De organisatoren en sponsoren zullen hem erbij willen hebben.
Hij was gestopt. Hij trainde niet meer en zou voorlopig eerst aan zichzelf werken. Zoiets verscheen er rond die tijd in de media. Dus ja, ik ben verbaasd.
Hij is ook later, als invaller, toegevoegd aan de lijst.
Grappig is wel dat hij in moet vallen voor de tegenstander van Arlovski. En ineens trekt Arlovski zich ook terug.:rolleyes:

Edit:

Badr Hari stopt na trap in gezicht

Badr Hari stopt met kickboksen. Dat heeft de 25 jarige kickbokser volgens AT5 bekendgemaakt. Badr nam de beslissing naar aanleiding van zijn gevecht (http://www.spitsnieuws.nl/archives/sport/2010/05/badr_hari_weer_door_het_lint.html) van zaterdagavond, waarbij hij een stopteken van de scheidsrechter negeerde en zijn tegenstander in het gezicht trapte.

'Tijdens de wedstrijd tegen Hesdy Gerges in het It's showtime gala in de Amsterdam ArenA heb ik voor de tweede keer in mijn carriere dezelfde fout gemaakt. Hierdoor heb ik de wedstrijd verloren die ik graag had willen winnen. Een actie waarmee ik niet alleen mij zelf maar ook het publiek heb teleurgesteld. Ik heb er over nagedacht en ben tot mijn beslissing gekomen dat het beter is voor mij om er voor een onbepaalde tijd er tussen uit te gaan. Ik wil hier geen tijd aan koppelen want ik wil mij zelf in die periode terug vinden en alles op een rijtje zetten. Er hoeft geen organisatie een sanctie op te leggen, dat doe ik dus hierbij zelf', schrijft Hari in een persbericht.
Excuses voor zijn actie heeft de Marokkaanse Amsterdammer nog altijd niet aangeboden. Zaterdag besloot een van zijn medewerkers dat daarop maar namens hem te doen.

Het is dus eerder vreemd dat hij er bij is. Niet andersom.

Mocro
29 september 2010, 21:35
Ok, dat was het laatste wat hier in de topic stond. Ik volg het iets intensiever. Hij had niet aangegeven dat hij ging stoppen, dat verscheen destijds breed in de media. Hij wilde tijd voor zichzelf nemen, hij had niet aangegeven hoe lang. Ik wist via via dat hij alweer met trainen was begonnen. Ik wist niet zeker of hij weer in Japan zou vechten, maar zo te zien is het ook allemaal last-minute geregeld. Geen Hari bij K1 is een CL zonder Barcelona. Zo zijn de verhoudingen en het zal je niet verbazen dat ook daar de commercie allesbepalend is.

Bacchus
30 september 2010, 10:06
Ok, dat was het laatste wat hier in de topic stond. Ik volg het iets intensiever. Hij had niet aangegeven dat hij ging stoppen, dat verscheen destijds breed in de media. Hij wilde tijd voor zichzelf nemen, hij had niet aangegeven hoe lang. Ik wist via via dat hij alweer met trainen was begonnen. Ik wist niet zeker of hij weer in Japan zou vechten, maar zo te zien is het ook allemaal last-minute geregeld. Geen Hari bij K1 is een CL zonder Barcelona. Zo zijn de verhoudingen en het zal je niet verbazen dat ook daar de commercie allesbepalend is.
Ik ben echt Badr-fan geworden de laatste jaren. Maar wat hij nu flikt kan in mijn ogen niet.
Hij zegt dat er geen straf opgelegd hoeft te worden, omdat hij zichzelf 'straft' door er voor onbepaalde tijd uit te gaan. (per 31-5) Vervolgens neemt hij lekker wat vakantie, hoeft niet mee te draaien in de gebruikelijke molen van demonstraties en kwalificaties en staat, 4 maanden later, afgetraind bij de laatste 16. Nee, daar ben ik het niet mee eens.
Ik hoop dan ook dat hij uitgeschakeld wordt, of alsnog een schorsing tegemoet kan zien. Al zal dat laatste wel niet gebeuren.

Hij moet wel gestraft worden voor zijn actie. Zeker gezien het feit dat het de eerste keer reeds met een sisser is afgelopen en hij daar blijkbaar niet van heeft geleerd.

Mocro
30 september 2010, 13:55
Ik ben echt Badr-fan geworden de laatste jaren. Maar wat hij nu flikt kan in mijn ogen niet.
Hij zegt dat er geen straf opgelegd hoeft te worden, omdat hij zichzelf 'straft' door er voor onbepaalde tijd uit te gaan. (per 31-5) Vervolgens neemt hij lekker wat vakantie, hoeft niet mee te draaien in de gebruikelijke molen van demonstraties en kwalificaties en staat, 4 maanden later, afgetraind bij de laatste 16. Nee, daar ben ik het niet mee eens.
Ik hoop dan ook dat hij uitgeschakeld wordt, of alsnog een schorsing tegemoet kan zien. Al zal dat laatste wel niet gebeuren.

Hij moet wel gestraft worden voor zijn actie. Zeker gezien het feit dat het de eerste keer reeds met een sisser is afgelopen en hij daar blijkbaar niet van heeft geleerd.

Je vergeet één ding en dat is dat het om 2 verschillende toernooien met 2 verschillende bonden gaat. Een straf van Showtime heeft geen gevolgen voor zijn K1 optreden in Japan. Als je rood in de CL krijgt, dan kun je een paar dagen later gewoon in de eredivisie voetballen.

Ik vind het ook discutabel dat de eigenaar van Showtime ook zijn manager is. Zo een belangenverstrengeling moet je niet willen hebben. Ook moet je als bond vooraf duidelijk de strafmaten kenbaar maken als iemand tijdens de wedstrijd rood krijgt, nu wordt het pas na een incident besproken. Dan is er te veel ruimte om een straf op maat te maken...en de commercie bepaald wie voor hoe lang geschorst zal worden. Is hetzelfde als met de UEFA en grote topclubs die zich in de schulden steken. Ik wil wel zien of Platini het allemaal gaat doorzetten en we een CL zonder Real Madrid en Barca krijgen.

De vorige keer met Bonyaski liep het niet echt met een sisser af. Hij moest zijn K1 heavyweight gordel en zijn runner-up titel inleveren samen met al het prijzengeld. Hij heeft daar zware wedstrijden voor gevochten die zo uit de K1 geschiedenisboeken zijn gescheurd. Dat is niet niks. Eigen schuld, dat wel. Het nadeel van dit soort grote toernooien is dat ze jaarlijks plaatsvinden. Als iemand voor het eerst in dat toernooi over de scheef gaat, dan snap ik wel dat ze niet langer dan 1 jaar straffen. Tenzij hij straks bij K1 wéér in de fout gaat.

Bacchus
30 september 2010, 13:58
Je vergeet één ding en dat is dat het om 2 verschillende toernooien met 2 verschillende bonden gaat. Een straf van Showtime heeft geen gevolgen voor zijn K1 optreden in Japan. Als je rood in de CL krijgt, dan kun je een paar dagen later gewoon in de eredivisie voetballen.

Ik vind het ook discutabel dat de eigenaar van Showtime ook zijn manager is. Zo een belangenverstrengeling moet je niet willen hebben. Ook moet je als bond vooraf duidelijk de strafmaten kenbaar maken als iemand tijdens de wedstrijd rood krijgt, nu wordt het pas na een incident besproken. Dan is er te veel ruimte om een straf op maat te maken...en de commercie bepaald wie voor hoe lang geschorst zal worden. Is hetzelfde als met de UEFA en grote topclubs die zich in de schulden steken. Ik wil wel zien of Platini het allemaal gaat doorzetten en we een CL zonder Real Madrid en Barca krijgen.

De vorige keer met Bonyaski liep het niet echt met een sisser af. Hij moest zijn K1 heavyweight gordel en zijn runner-up titel inleveren samen met al het prijzengeld. Hij heeft daar zware wedstrijden voor gevochten die zo uit de K1 geschiedenisboeken zijn gescheurd. Dat is niet niks. Eigen schuld, dat wel. Het nadeel van dit soort grote toernooien is dat ze jaarlijks plaatsvinden. Als iemand voor het eerst in dat toernooi over de scheef gaat, dan snap ik wel dat ze niet langer dan 1 jaar straffen. Tenzij hij straks bij K1 wéér in de fout gaat.
Het gaat mij om de fout van de sporter. Niet onder welke bond het is gebeurd. De eerste keer niet langer dan een jaar straffen? Prima. Dan eerst maar een jaar eruit...
Jij kent 'm dus je zult eerder geneigd zijn om het voor 'm op te nemen. Maar ik vind het gewoon ronduit schandalig. Fan of niet.

LeicesterPhoolies
30 september 2010, 14:02
Ik zapte gisteren langs een programma over Alex Reid? Is dat iemand uit dit wereldje of is er dat een van die namaakworstelaars?

Bacchus
30 september 2010, 14:20
Ik zapte gisteren langs een programma over Alex Reid? Is dat iemand uit dit wereldje of is er dat een van die namaakworstelaars?
Da's een MMA-vechter uit engeland. Die doet volgens mij niet anders dan verliezen.

Ondertussen Wiki even aangeklikt en idd: De laatste 7 partijen heeft 'ie verloren. :D

Mocro
30 september 2010, 14:30
Het gaat mij om de fout van de sporter. Niet onder welke bond het is gebeurd. De eerste keer niet langer dan een jaar straffen? Prima. Dan eerst maar een jaar eruit...
Jij kent 'm dus je zult eerder geneigd zijn om het voor 'm op te nemen. Maar ik vind het gewoon ronduit schandalig. Fan of niet.

Heeft er niet veel mee te maken. Ik verdedig zijn acties ook niet, laat dat duidelijk zijn. Ik wel ben blij dat ik niet hoef te bepalen voor hoe lang iemand geschorst is. Want voor mij is het een gedevalueerd toernooi zonder Hari. Als Aerts in de fout was gegaan (wat nooit zal gebeuren) en ze schorsen hem voor een lange periode dan zou ik daar ook enorm van balen. Ik wil op het hoogste podium jaarlijks de allerbeste en vooral spectaculairste vechters het tegen elkaar zien opnemen.

LeicesterPhoolies
30 september 2010, 14:39
Da's een MMA-vechter uit engeland. Die doet volgens mij niet anders dan verliezen.

Ondertussen Wiki even aangeklikt en idd: De laatste 7 partijen heeft 'ie verloren. :D

Had'ie misschien beter bij de namaakworstelaars kunnen gaan spelen.

Bacchus
30 september 2010, 14:44
Heeft er niet veel mee te maken. Ik verdedig zijn acties ook niet, laat dat duidelijk zijn. Ik wel ben blij dat ik niet hoef te bepalen voor hoe lang iemand geschorst is. Want voor mij is het een gedevalueerd toernooi zonder Hari. Als Aerts in de fout was gegaan (wat nooit zal gebeuren) en ze schorsen hem voor een lange periode dan zou ik daar ook enorm van balen. Ik wil op het hoogste podium jaarlijks de allerbeste en vooral spectaculairste vechters het tegen elkaar zien opnemen.
Maar dan wel volgens de regels...toch?
En als iemand 2 keer achter elkaar onsportief gedrag vertoont, dan hoort hij niet bij de top. Daar hoort sportiviteit bij.
En dan kan het niet zo zijn dat hij zijn eigen straf mag verzinnen, zolang die lager ligt dan wat de bond ervoor zou (moeten?) geven.
Ik denk ook dat je zo'n schorsing in wedstrijden zou moeten geven en niet in maanden. Op die manier zou hij zich bijvoorbeeld niet kunnen kwalificeren voor het hoofdtournooi en dat is dan een 'rechtvaardige' straf.
Ik zie Badr ook héél graag vechten, maar hij moet wel beboet worden voor zijn daden. En als dat dan inhoudt dat we een tijdje niet naar hem kunnen kijken, dan moeten we dat hém aanrekenen. Hij gaat in de fout.

Bacchus
30 september 2010, 14:45
Had'ie misschien beter bij de namaakworstelaars kunnen gaan spelen.

Daar komt Brock Lesnar ook vandaan en die is toch al een tijdje kampioen bij de zwaargewichten in de UFC.

Mocro
30 september 2010, 15:14
Maar dan wel volgens de regels...toch?
En als iemand 2 keer achter elkaar onsportief gedrag vertoont, dan hoort hij niet bij de top. Daar hoort sportiviteit bij.
En dan kan het niet zo zijn dat hij zijn eigen straf mag verzinnen, zolang die lager ligt dan wat de bond ervoor zou (moeten?) geven.
Ik denk ook dat je zo'n schorsing in wedstrijden zou moeten geven en niet in maanden. Op die manier zou hij zich bijvoorbeeld niet kunnen kwalificeren voor het hoofdtournooi en dat is dan een 'rechtvaardige' straf.
Ik zie Badr ook héél graag vechten, maar hij moet wel beboet worden voor zijn daden. En als dat dan inhoudt dat we een tijdje niet naar hem kunnen kijken, dan moeten we dat hém aanrekenen. Hij gaat in de fout.

Ik ga hier verder niet met je in discussie. Wat je zegt is logisch. Ik ben alleen te egoïstisch op dit vlak...of het nu om Hari gaat of laatst nog om Reis...ik wil dit soort supertalenten hun sport zien beoefenen. De fouten zijn voor hun rekening, waarom liefhebbers ervoor straffen? Laat het ze goedmaken in de minuten die ze ons geven.

Bacchus
30 september 2010, 15:27
Ik ga hier verder niet met je in discussie. Wat je zegt is logisch. Ik ben alleen te egoïstisch op dit vlak...of het nu om Hari gaat of laatst nog om Reis...ik wil dit soort supertalenten hun sport zien beoefenen. De fouten zijn voor hun rekening, waarom liefhebbers ervoor straffen? Laat het ze goedmaken in de minuten die ze ons geven.
Er is natuurlijk wel een verschilletje tussen Reis en Hari. Maar goed, je mening is duidelijk.

Goodfella
30 september 2010, 15:35
The Ultimate Fighter is weer begonnen. Team GSP v.s. Team Koscheck :cool:

Bacchus
30 september 2010, 15:37
The Ultimate Fighter is weer begonnen. Team GSP v.s. Team Koscheck :cool:
Heb vandaag aflevering drie zitten kijken. De eerste twee uiteraards ook gezien. Moest vorige week erg lachen om het trucje van GSP! :D

Goodfella
30 september 2010, 15:38
Heb vandaag aflevering drie zitten kijken. De eerste twee uiteraards ook gezien. Moest vorige week erg lachen om het trucje van GSP! :D

Ik ga nu aflevering 2 kijken, aflevering 3 maar eens ff downloaden. :D

Bacchus
1 oktober 2010, 23:57
Blijkbaar toch geen Badr in Korea. Hij is ook niet aan het trainen (zegt men) en hij meldt zich binnen twee weken bij de Nederlandse politie. Hij wil schoon schip maken.
Lijkt me een goed plan als je je carrière niet vroegtijdig wilt laten stranden.

Mocro
2 oktober 2010, 01:37
Blijkbaar toch geen Badr in Korea. Hij is ook niet aan het trainen (zegt men) en hij meldt zich binnen twee weken bij de Nederlandse politie. Hij wil schoon schip maken.
Lijkt me een goed plan als je je carrière niet vroegtijdig wilt laten stranden.

Het ziet er idd naar uit dat hij er toch niet bij is. De geruchten werden door de K1 organisatie in de wereld geholpen. Ik heb wel begrepen dat hij weer aan het trainen is, los van wat zijn zaakwaarnemer zegt. Ik vind het jammer.

Ik hoop echt dat die Aerts het nog een keer flikt. Ben alleen bang dat het tussen Overeem en Schilt zal gaan. Van die 2 gun ik het Schilt nog het meest, ook al is Overeem mooier om te zien. Zou zuur zijn voor de K1 vechters om het toernooi door iemand te laten winnen die zich er denigrerend over heeft uitgelaten.

Bacchus
2 oktober 2010, 09:59
Live Stream voor de liefhebbers. Spong en Saki zijn al door.
Klik (http://www.freefightfever.com/STREAMINGk-1LIVESTREAMk-1wgpmaxvimeeo.html)

Edit: En op het moment dat ik op enter druk, gaat de stream offline... :mad:

Edit II: Hij doet 't weer. :D

Mocro
2 oktober 2010, 12:26
Vrij voorspelbare uitslagen. Ben benieuwd naar de loting.

Bacchus
2 oktober 2010, 12:39
Vrij voorspelbare uitslagen. Ben benieuwd naar de loting.
Ik had verwacht dat Zimmerman zou winnen. Ik had ook niet verwacht dat Le Banner de ring uit zou stappen, na de aankondiging van de extra ronde. Waardeloze actie.
Schilt had het érg moeilijk en stond een paar keer op omdonderen.
En de manier waarop Overeem die gozer te grazen nam was imponerend.

Dus je kunt de uitslagen voorspelbaar noemen. De manier waarop ze tot stand kwamen was dat allerminst. Als je de partijen niet gezien hebt is het zeker de moeite waarde om vanavond op Veronica te kijken.

Ik hoop -uiteraard- op Overeem vs. Schilt in de finale.
En dan een overwinning voor Overeem. Strikeforce Mixed Martial Arts heavyweight champion én K-1 champion tegelijk. Dat is een unicum! :)

Mocro
2 oktober 2010, 12:57
Ik heb ze idd niet gezien, maar ben zeker van plan om vanavond te kijken. Overeem is favoriet, de twee K1-vechters die hem hebben verslagen (Bonyaski en Hari) zijn er niet bij. Blijft alleen Schilt over die evt wat tegen hem kan inbrengen, maar als die reus al problemen heeft met Gerges...dan vrees ik het ergste. Ik heb al aangegeven waarom ik liever niet heb dat hij kampioen wordt, maar als hij met overmacht wint dan verdient hij het natuurlijk wel. Al zullen de K1-liefhebbers blijven roepen dat hij alleen gewonnen heeft, omdat Bonyasky en Hari er niet bij zijn. :p

Bacchus
2 oktober 2010, 13:01
Ik heb ze idd niet gezien, maar ben zeker van plan om vanavond te kijken. Overeem is favoriet, de twee K1-vechters die hem hebben verslagen (Bonyaski en Hari) zijn er niet bij. Blijft alleen Schilt over die evt wat tegen hem kan inbrengen, maar als die reus al problemen heeft met Gerges...dan vrees ik het ergste. Ik heb al aangegeven waarom ik liever niet heb dat hij kampioen wordt, maar als hij met overmacht wint dan verdient hij het natuurlijk wel. Al zullen de K1-liefhebbers blijven roepen dat hij alleen gewonnen heeft, omdat Bonyasky en Hari er niet bij zijn. :p
Dat moeten ze maar roepen dan. De mensen die de historie van Schilt in het eindtoernooi (final 8) kennen, waten dat dat onzin is.

Mocro
2 oktober 2010, 13:04
Dat moeten ze maar roepen dan. De mensen die de historie van Schilt in het eindtoernooi (final 8) kennen, waten dat dat onzin is.

De kans dat Overeem kampioen wordt is kleiner als Bonyasky, Hari en Schilt bij de final 8 zitten. Het is dus geen onzin, maar wel irrelevant.

Bacchus
2 oktober 2010, 13:27
De kans dat Overeem kampioen wordt is kleiner als Bonyasky, Hari en Schilt bij de final 8 zitten. Het is dus geen onzin, maar wel irrelevant.
Ik dacht dat je Schilt bedoelde met 'hij'. En aangezien Schilt nog nooit verloor bij de final 8...

My bad. I stand erected. ;)

Mocro
4 oktober 2010, 11:21
Ik heb het gisteren bekeken met een maat van me. Er is maar één vraag...wie gaat Overeem stoppen? Ik zou het niet weten.

Ruud
4 oktober 2010, 11:28
Ik heb het gisteren bekeken met een maat van me. Er is maar één vraag...wie gaat Overeem stoppen? Ik zou het niet weten.zet nigel de jong in die ring die pakt hem wel even aan.

Bacchus
4 oktober 2010, 12:35
Ik heb het gisteren bekeken met een maat van me. Er is maar één vraag...wie gaat Overeem stoppen? Ik zou het niet weten.
Een ongelofelijk beest is het idd. Ik verbaasde me vooral over zijn snelheid. De snelheid waarmee hij die rechter hoek geeft, is indrukwekkend.

zet nigel de jong in die ring die pakt hem wel even aan.
Die komt tot z'n middel en wordt op dinsdag weer wakker.

Mocro
10 oktober 2010, 05:24
It’s Showtime heeft via een persbericht laten weten dat ze protest hebben aangetekend na de wedstrijd Schilt vs Gerges op het K-1 Final 16. Ze gaan samen met Black Label Fighting niet akkoord met de uitslag van de wedstrijd. Indien het protest zou aanvaard worden, zal niet Schilt maar Hesdy Gerges naar de Final 8 doorgaan. Het zijn Remon Daalder en Simon Ruts die gevraagd hebben aan het K-1 om Semmy te diskwalificeren.

De reden van het protest is dat Schilt tijdens de wedstrijd is behandeld geweest in de hoek voor een wonde, zonder dat dit aangegeven is geweest door de scheidsrechter en de dokter. Semmy had in de eerste ronde een scheenbeenwonde opgelopen die door de hoek tijdens de wedstrijd met ontzettend veel tape is afgeplakt zodat de scheidsrechter dit tijdens de wedstrijd niet heeft opgemerkt en Semmy dus zonder tussenkomst van de dokter en de scheidsrechter mocht verder vechten. Ze zagen immers de open wonde niet. Dit is tijdens de wedstrijd stiekem gebeurd door Bas Boon, maar is op de TV-beelden duidelijk te zien. Hier de reacties van Rutz en Daalder.

Simon Rutz: "Omdat Hesdy Gerges onze huidige IT’S SHOWTIME-wereldkampioen in het zwaargewicht is, wilde de K-1 maar al te graag dat onze kampioen het zou opnemen tegen hun wereldkampioen, Sem Schilt. Deze wedstrijd werd in de Japanse media naar grote hoogte gebracht met als inzet: ‘wie is er sterker, de IT’S SHOWTIME-wereldkampioen Hesdy Gerges of K-1-wereldkampioen Sem Schilt?’ Na 2 ronden hadden de drie juryleden de volgende tussenstand: 20-20 (gelijk), 19-20 (voor Sem) en 18-20 (voor Sem). Echter, zoals iedereen heeft kunnen zien, was de derde ronde duidelijk voor Hesdy Gerges en dus minimaal 10-9, 10-9, 10-9 voor Hesdy Gerges. Tel je deze punten op bij de tussenstand, dan krijg je de volgende einduitslag: 30-29 (voor Hesdy), 29-29 (gelijk) en 28-29 (voor Sem). Een duidelijker voorbeeld voor een extra ronde als dit is er niet! Was deze extra ronde er gekomen, dan had Sem Schilt deze extra ronde nooit uit kunnen vechten, omdat hij al met moeite de derde ronde uit kon vechten. Deze beslissing was al zwaar onterecht, maar daarbovenop komt gewoon dat de hoek van Sem Schilt het reglement heeft overtreden door een dikke laag tape aan te brengen op zijn diepe wond."

Remon Daalder: "Ik sluit mij hier volledig bij aan. Indien de K-1 het reglement volgt, is er maar één mogelijkheid en dat is diskwalificatie van Sem. Indien de K-1 dit niet doet, dan zijn de gevolgen in de toekomst voor de K-1 niet te overzien. Iedereen zal dan namelijk lak hebben aan de regels. Sem Schilt spreekt in de Telegraaf over een vormfoutje, maar hier ben ik het absoluut niet mee eens. Deze overtreding van het reglement is gewoon het verschil tussen winst of verlies en het verschil tussen het vechten van een bijpartij op 11 december of vechten in de finale voor 400.000 dollar. Als het reglement gevolgd wordt, vecht Hesdy Gerges op 11 december in de finale en niet Sem Schilt. Het ‘stiekem’ aanbrengen van deze dikke laag tape zegt eigenlijk wel genoeg, want als de hoek van Sem er niet van overtuigd was geweest dat dit het einde van de partij zou betekenen hadden ze gewoon toestemming aan de dokter moeten vragen, maar hierin hadden ze dus duidelijk geen vertrouwen. Ze hebben gegokt en mijns inziens verloren."

-----------------------

Ik ben benieuwd wat hier uit gaat komen. Ik zie liever Schilt dan Gerges bij de final 8. Hij is denk ik toch echt de enige die wat kan uitrichten tegen Overeem.

Bacchus
10 oktober 2010, 09:51
It’s Showtime heeft via een persbericht laten weten dat ze protest hebben aangetekend na de wedstrijd Schilt vs Gerges op het K-1 Final 16. Ze gaan samen met Black Label Fighting niet akkoord met de uitslag van de wedstrijd. Indien het protest zou aanvaard worden, zal niet Schilt maar Hesdy Gerges naar de Final 8 doorgaan. Het zijn Remon Daalder en Simon Ruts die gevraagd hebben aan het K-1 om Semmy te diskwalificeren.

De reden van het protest is dat Schilt tijdens de wedstrijd is behandeld geweest in de hoek voor een wonde, zonder dat dit aangegeven is geweest door de scheidsrechter en de dokter. Semmy had in de eerste ronde een scheenbeenwonde opgelopen die door de hoek tijdens de wedstrijd met ontzettend veel tape is afgeplakt zodat de scheidsrechter dit tijdens de wedstrijd niet heeft opgemerkt en Semmy dus zonder tussenkomst van de dokter en de scheidsrechter mocht verder vechten. Ze zagen immers de open wonde niet. Dit is tijdens de wedstrijd stiekem gebeurd door Bas Boon, maar is op de TV-beelden duidelijk te zien. Hier de reacties van Rutz en Daalder.

Simon Rutz: "Omdat Hesdy Gerges onze huidige IT’S SHOWTIME-wereldkampioen in het zwaargewicht is, wilde de K-1 maar al te graag dat onze kampioen het zou opnemen tegen hun wereldkampioen, Sem Schilt. Deze wedstrijd werd in de Japanse media naar grote hoogte gebracht met als inzet: ‘wie is er sterker, de IT’S SHOWTIME-wereldkampioen Hesdy Gerges of K-1-wereldkampioen Sem Schilt?’ Na 2 ronden hadden de drie juryleden de volgende tussenstand: 20-20 (gelijk), 19-20 (voor Sem) en 18-20 (voor Sem). Echter, zoals iedereen heeft kunnen zien, was de derde ronde duidelijk voor Hesdy Gerges en dus minimaal 10-9, 10-9, 10-9 voor Hesdy Gerges. Tel je deze punten op bij de tussenstand, dan krijg je de volgende einduitslag: 30-29 (voor Hesdy), 29-29 (gelijk) en 28-29 (voor Sem). Een duidelijker voorbeeld voor een extra ronde als dit is er niet! Was deze extra ronde er gekomen, dan had Sem Schilt deze extra ronde nooit uit kunnen vechten, omdat hij al met moeite de derde ronde uit kon vechten. Deze beslissing was al zwaar onterecht, maar daarbovenop komt gewoon dat de hoek van Sem Schilt het reglement heeft overtreden door een dikke laag tape aan te brengen op zijn diepe wond."

Remon Daalder: "Ik sluit mij hier volledig bij aan. Indien de K-1 het reglement volgt, is er maar één mogelijkheid en dat is diskwalificatie van Sem. Indien de K-1 dit niet doet, dan zijn de gevolgen in de toekomst voor de K-1 niet te overzien. Iedereen zal dan namelijk lak hebben aan de regels. Sem Schilt spreekt in de Telegraaf over een vormfoutje, maar hier ben ik het absoluut niet mee eens. Deze overtreding van het reglement is gewoon het verschil tussen winst of verlies en het verschil tussen het vechten van een bijpartij op 11 december of vechten in de finale voor 400.000 dollar. Als het reglement gevolgd wordt, vecht Hesdy Gerges op 11 december in de finale en niet Sem Schilt. Het ‘stiekem’ aanbrengen van deze dikke laag tape zegt eigenlijk wel genoeg, want als de hoek van Sem er niet van overtuigd was geweest dat dit het einde van de partij zou betekenen hadden ze gewoon toestemming aan de dokter moeten vragen, maar hierin hadden ze dus duidelijk geen vertrouwen. Ze hebben gegokt en mijns inziens verloren."

-----------------------

Ik ben benieuwd wat hier uit gaat komen. Ik zie liever Schilt dan Gerges bij de final 8. Hij is denk ik toch echt de enige die wat kan uitrichten tegen Overeem.
Dat ben ik met je eens. Ik begrijp sowieso niet zo goed dat iemand moeite doet om door te gaan op basis van een door hem zelf bewerkstelligde kwalificatie i.p.v. op kwaliteiten.

Mocro
10 oktober 2010, 17:11
Precies, daar heb ik nog de meeste moeite mee toen ik het las. Ga door op basis van eigen kracht of door een DQ tijdens de wedstrijd. Waarom niet meteen heisa gemaakt tijdens het gevecht. Dan had de jury ter plekke een besluit kunnen nemen. Dit komt erg zwak over.

Bacchus
12 oktober 2010, 15:51
Schrok je erg van het nieuws dat Badr zou zijn omgekomen bij een ongeluk in Marokko? Ik wel... :o

Mocro
12 oktober 2010, 16:17
Schrok je erg van het nieuws dat Badr zou zijn omgekomen bij een ongeluk in Marokko? Ik wel... :o

Ja, ik hoorde het gisteren, maar kreeg na een telefoontje te horen dat het niet waar was. Zieke grap.

Bacchus
12 oktober 2010, 17:02
Ja, ik hoorde het gisteren, maar kreeg na een telefoontje te horen dat het niet waar was. Zieke grap.
Ik zag de foto die erbij zat en dat was toch best realistisch zeg maar.
Maar goed, all is well after all. :cool:

Mocro
12 oktober 2010, 17:27
Ik zag de foto die erbij zat en dat was toch best realistisch zeg maar.
Maar goed, all is well after all. :cool:

Dat was een oude foto van toen ik ruzie met hem had. :D

Het kan nog steeds waar zijn. De mensen die ik gesproken heb, hebben hun nieuws via via te horen gekregen...voor mij is dat dus 99,9% waarheid. Een management kan ook altijd primair reageren door automatisch alles te ontkennen. We weten het dus pas 100% zeker als hij zelf reageert.

Bacchus
13 oktober 2010, 15:40
Dat was een oude foto van toen ik ruzie met hem had. :D

Het kan nog steeds waar zijn. De mensen die ik gesproken heb, hebben hun nieuws via via te horen gekregen...voor mij is dat dus 99,9% waarheid. Een management kan ook altijd primair reageren door automatisch alles te ontkennen. We weten het dus pas 100% zeker als hij zelf reageert.
Welk voordeel zou het management dan kunnen hebben bij die reactie denk je?

Mocro
13 oktober 2010, 20:25
Welk voordeel zou het management dan kunnen hebben bij die reactie denk je?

Misschien weten ze het nog niet zeker. Als je aangeeft dat je het niet weet, dan gaat het een eigen leven leiden. Hun Twitter bericht met als einde 'as far as we know' komt ook niet echt sterk over.

Als ik het verder doortrek naar het semi-crimineel imago van zijn management dan kan het ook ordinair om geld gaan. Hari is één van de best betaalde vechters en KIA is niet de minste sponsor. Zolang hij gedurende het sponsorcontract nog in leven is, zullen ze het geld wel over blijven maken. Dan komt het goed uit dat hij nu een soort sabbatical in Marokko heeft, niemand die het kan controleren. Het is wel een beetje vergezocht, maar mensen hebben gekkere dingen gedaan voor geld.

Bacchus
13 oktober 2010, 22:35
Misschien weten ze het nog niet zeker. Als je aangeeft dat je het niet weet, dan gaat het een eigen leven leiden. Hun Twitter bericht met als einde 'as far as we know' komt ook niet echt sterk over.

Als ik het verder doortrek naar het semi-crimineel imago van zijn management dan kan het ook ordinair om geld gaan. Hari is één van de best betaalde vechters en KIA is niet de minste sponsor. Zolang hij gedurende het sponsorcontract nog in leven is, zullen ze het geld wel over blijven maken. Dan komt het goed uit dat hij nu een soort sabbatical in Marokko heeft, niemand die het kan controleren. Het is wel een beetje vergezocht, maar mensen hebben gekkere dingen gedaan voor geld.

Door jouw bericht ga ik toch weer een beetje twijfelen. ;)

Mocro
18 oktober 2010, 13:58
Wat doe je als er in de media negatieve verhalen opduiken over het soort publiek dat naar vechtgala's gaat?

klik (http://www.zie.nl/video/achterklap/Gerard-Joling-ontspant-met-kickboksen/m1fzpjufm825)

Nistelaria
18 oktober 2010, 14:29
Haha, dat vind ik dus echt geen combinatie, Joling is in het echt nog erger dan Gordon en zo een bij een sportgala.........

Bacchus
18 oktober 2010, 15:59
Wat doe je als er in de media negatieve verhalen opduiken over het soort publiek dat naar vechtgala's gaat?

klik (http://www.zie.nl/video/achterklap/Gerard-Joling-ontspant-met-kickboksen/m1fzpjufm825)

Potenrammen²?:D

Bacchus
20 oktober 2010, 13:28
Nog drie dagen....
http://www.lowkick.com/avatar/full/ufc-121-poster929216717.jpg
Ik heb er zin an!!:)

Mocro
20 oktober 2010, 13:34
Ik wil Lesnar wel tegen Overeem zien. Die gast is nog groter. :D Alleen jammer dat er allemaal belangen zijn, waardoor de kans vrij klein is.

Bacchus
20 oktober 2010, 13:37
Ik wil Lesnar wel tegen Overeem zien. Die gast is nog groter. :D Alleen jammer dat er allemaal belangen zijn, waardoor de kans vrij klein is.
Zodra Overeem zijn belt kwijtraakt is een overstap makkelijker te maken lijkt me? Ben alleen 'bang' dat Brock tegen die tijd alweer bij zijn vorige werkgever, het showballet, werkt.

LeicesterPhoolies
20 oktober 2010, 13:37
Is die Badr al boven komen drijven? (Niet letterlijk dus)

Bacchus
20 oktober 2010, 13:44
Is die Badr al boven komen drijven? (Niet letterlijk dus)
Ik heb er nik meer van gehoord.