PDA

View Full Version : Games & Game Consoles

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Harmeulius
9 juni 2009, 19:14
Hallo Iedereen,
Ik wil graag een Playstation 3 gaan kopen maar ik heb een paar vraagjes hopelijk weten jullie die te beantwoorden.:)

Je hebt ze met 40GB harddisk en 80Gb maakt dit veel verschil? heb je veel hardeschijf ruimte nodig? of gebruik je de hardeschijf toch nooit?

Daarnaast heb ik geen HD televisie, maakt dit heel erg veel uit in beeld kwaliteit?.

Alvast bedankt,

Edit Mark van Bommel: Hier kan men ook terecht met algemene vragen/opmerkingen over nieuwe én oude game-consoles!

Goodfella
9 juni 2009, 21:24
Hallo Iedereen,
Ik wil graag een Playstation 3 gaan kopen maar ik heb een paar vraagjes hopelijk weten jullie die te beantwoorden.:)

Je hebt ze met 40GB harddisk en 80Gb maakt dit veel verschil? heb je veel hardeschijf ruimte nodig? of gebruik je de hardeschijf toch nooit?

Daarnaast heb ik geen HD televisie, maakt dit heel erg veel uit in beeld kwaliteit?.

Alvast bedankt,

Verschil is niet erg groot tussen 40GB en 80GB. Als het prijsverschil niet te groot is, zou ik vanzelfsprekend voor de 80GB gaan maar aan 40GB heb je in principe meer dan genoeg hoor.

HD TV maakt in principe weinig uit. Gewoon een goede kwaliteit SCART-Kabel ertussen, dan is de beeldkwaliteit prima. Er zijn zelfs nog maar weinig games die echt voordeel hebben van HD beeld en geluid kwaliteit.

Harmeulius
9 juni 2009, 22:36
Verschil is niet erg groot tussen 40GB en 80GB. Als het prijsverschil niet te groot is, zou ik vanzelfsprekend voor de 80GB gaan maar aan 40GB heb je in principe meer dan genoeg hoor.

HD TV maakt in principe weinig uit. Gewoon een goede kwaliteit SCART-Kabel ertussen, dan is de beeldkwaliteit prima. Er zijn zelfs nog maar weinig games die echt voordeel hebben van HD beeld en geluid kwaliteit.

Prijs verschil is niet zo heel erg groot dus ik ga waarschijnlijk voor de 80GB.
Er is ook nog een 160GB alleen die is bijna nergens te koop en behoorlijk duur(ik heb niet zo'n hoog inkomen).

Bedankt iig voor het beantwoorden van mijn vragen:)

Dit topic kan dicht

Mocro
9 juni 2009, 23:38

Eens met het eerste.

Maar het maakt voor de resolutie wel veel uit op wat voor een tv je de PS3 aansluit. De maximale resolutie bij een scartaansluiting is 480i, terwijl het bij een HD-ready en bij een Full HD via HDMI resp. 1080i en 1080p is. Vergelijk het verschil in gamen op een pc met de laagste en hoogste resolutie. Is een wereld van verschil. Er is ook een verschil tussen LCD en Plasma. Ik heb jarenlang een Philips LCD gehad en nu een Panasonic Plasma en het verschil in reactietijd en zwartwaarde is merkbaar. Het is wel zo dat als je het voor het eerst speelt je er niet veel van zal merken, pas als je gaat upgraden weet je pas wat je hebt gemist.

Harmeulius
10 juni 2009, 09:09
Eens met het eerste.

Maar het maakt voor de resolutie wel veel uit op wat voor een tv je de PS3 aansluit. De maximale resolutie bij een scartaansluiting is 480i, terwijl het bij een HD-ready en bij een Full HD via HDMI resp. 1080i en 1080p is. Vergelijk het verschil in gamen op een pc met de laagste en hoogste resolutie. Is een wereld van verschil. Er is ook een verschil tussen LCD en Plasma. Ik heb jarenlang een Philips LCD gehad en nu een Panasonic Plasma en het verschil in reactietijd en zwartwaarde is merkbaar. Het is wel zo dat als je het voor het eerst speelt je er niet veel van zal merken, pas als je gaat upgraden weet je pas wat je hebt gemist.

Er gaat wel een Full HD LCD TV komen op den duur(mijn vader wil geen plasma:p). Alleen voorlopig nog niet.
Maar zoals ik het begrijp is t goed speelbaar ookal heb je geen HD tv?

FrekkenballZ
10 juni 2009, 11:45
HD TV maakt wel degelijk uit.
Weliswaar halen veel spellen de volwaardige 720P of 1080P niet, maar gaan wel tot 640p, rond die koers in ieder geval. Dat is meer dan de 480i van een SD-tv, dus je ziet het verschil wel degelijk.

Even opletten, trap niet in die Full HD is beter nonsens. Je ziet het minimale verschil pas vanaf 102cm. Full HD op een 26'', 32'' en 37'' LCD-tv's is dus totaal overbodig.

Goodfella
10 juni 2009, 13:01
Eens met het eerste.

Niet mee eens. Er zijn zelfs games die minder goed functioneren als het via een HDMI kabel wordt aangesloten op een Full HD/HD Ready LCD TV. Games als 'Call of Duty 4: Modern Warfare', gaan zelfs achteruit in kwaliteit als je ze speelt i.c.m. een LCD TV. De reactietijd is verschrikkelijk slecht terwijl beeld en geluid niet veel beter zijn dan dat men gewend is bij een normale TV met een goede SCART ertussen.

Er gaat wel een Full HD LCD TV komen op den duur(mijn vader wil geen plasma:p). Alleen voorlopig nog niet.
Maar zoals ik het begrijp is t goed speelbaar ookal heb je geen HD tv?

Ik vind van wel, ja.

Harmeulius
10 juni 2009, 13:13
HD TV maakt wel degelijk uit.
Weliswaar halen veel spellen de volwaardige 720P of 1080P niet, maar gaan wel tot 640p, rond die koers in ieder geval. Dat is meer dan de 480i van een SD-tv, dus je ziet het verschil wel degelijk.

Even opletten, trap niet in die Full HD is beter nonsens. Je ziet het minimale verschil pas vanaf 102cm. Full HD op een 26'', 32'' en 37'' LCD-tv's is dus totaal overbodig.

Mijn pa heeft wel een tv die hij wil kopen. Is een 42" Philips LCD tv met het volgende:

LED Backlighting
107 cm Full HD topmodel
Contrast: 2.000.000:1
Perfect Natural Motion

Het enige probleem is mijn moeder die vind de prijs te hoog:(
Nu proberen we haar om te praten:p

Maar tot die tijd heb ik geen HD tv dus vandaar mijn vraag of het dan wel goed speelbaar was anders mijn playstation 3 nog even moeten wachten.

Verder heb ik nog een vraagje,
Gebruik je de harddisk van de PS3 vaak? en wat komt er zowel op te staan?

Goodfella
10 juni 2009, 14:05
Mijn pa heeft wel een tv die hij wil kopen. Is een 42" Philips LCD tv met het volgende:

LED Backlighting
107 cm Full HD topmodel
Contrast: 2.000.000:1
Perfect Natural Motion

Het enige probleem is mijn moeder die vind de prijs te hoog:(
Nu proberen we haar om te praten:p

Maar tot die tijd heb ik geen HD tv dus vandaar mijn vraag of het dan wel goed speelbaar was anders mijn playstation 3 nog even moeten wachten.

Verder heb ik nog een vraagje,
Gebruik je de harddisk van de PS3 vaak? en wat komt er zowel op te staan?

Philips is een goed merk hoor, maar als je écht wilt genieten van jouw PS3, dan moet je een Samsung LCD TV kopen. Samsung toestellen zijn veel beter i.c.m. gameconsoles, vaak véél goedkoper dan de Philips en qua kwaliteit en uiterlijk mínstens op gelijke hoogte met Philips, misschien zelfs nog wel beter. Dit is misschien nog wel de beste tip die ik je kan geven aangaande een PS3. ;)

Harddisc: alles wat je 'saved' van games, downloads via de PS3-Store, je kunt er muziek opzetten etc. Dus je gebruikt de HD best veel ja.

Harmeulius
10 juni 2009, 16:19
Philips is een goed merk hoor, maar als je écht wilt genieten van jouw PS3, dan moet je een Samsung LCD TV kopen. Samsung toestellen zijn veel beter i.c.m. gameconsoles, vaak véél goedkoper dan de Philips en qua kwaliteit en uiterlijk mínstens op gelijke hoogte met Philips, misschien zelfs nog wel beter. Dit is misschien nog wel de beste tip die ik je kan geven aangaande een PS3. ;)

Harddisc: alles wat je 'saved' van games, downloads via de PS3-Store, je kunt er muziek opzetten etc. Dus je gebruikt de HD best veel ja.

Dan zal ik hem zelf moeten gaan kopen:p
Mijn vader wil persé een Philips TV, en hij is de gene die betaald:p
Een HD tv extra is me (voorlopig) te duur.
Ik doe het wel met een Philips.
Is het verder wel een goede tv trouwens?:o (ik heb niet zo heel veel verstand van TV's :p)

Mocro
10 juni 2009, 19:20
Niet mee eens. Er zijn zelfs games die minder goed functioneren als het via een HDMI kabel wordt aangesloten op een Full HD/HD Ready LCD TV. Games als 'Call of Duty 4: Modern Warfare', gaan zelfs achteruit in kwaliteit als je ze speelt i.c.m. een LCD TV. De reactietijd is verschrikkelijk slecht terwijl beeld en geluid niet veel beter zijn dan dat men gewend is bij een normale TV met een goede SCART ertussen.

Ik vind van wel, ja.

De speelbaarheid gaat misschien achteruit door ghosting, maar beeldkwaliteit is door de hogere resolutie veel beter. Overgens is de mate van ghosting verschillend voor LCDs. De nieuwere hebben daar veel minder last van. Maar zoals ik al aangaf is plasma met een reactietijd van bijna 0 ook beter voor gamen.

Oja over geluid ben ik het helemaal met je eens. Die is op alle platte tv's minder dan de traditionele tv's. Heeft met het ontwerp te maken. Daarom moet je wel een surround system hebben bij een platte tv om het maximale eruit te halen.

psv1991eindhoven
11 juni 2009, 21:13
ik heb nu ongeveer 4 maandjes een ps3, aan het begin zit je ongeveer 24/7 te gamen, maar nu hoogstens 1x per week.
40g en 80g maakt weinig uit, heb zelf de 80g en volgepropt met gedownloade demo's van ps-store, en opgeslage spellen en het is niet vol te krijgen. verschil tussen scart en HDMI is wel een wereld van verschil, en ik kan je zeker aanraden om minstens een HD-ready tv te kopen, die heb je nu al voor nog geen 350 euro geloof ik. Games als gran turismo 5, Fifa en COD zien er dan gewoon een stuk beter uit.

Harmeulius
11 juni 2009, 22:33
ik heb nu ongeveer 4 maandjes een ps3, aan het begin zit je ongeveer 24/7 te gamen, maar nu hoogstens 1x per week.
40g en 80g maakt weinig uit, heb zelf de 80g en volgepropt met gedownloade demo's van ps-store, en opgeslage spellen en het is niet vol te krijgen. verschil tussen scart en HDMI is wel een wereld van verschil, en ik kan je zeker aanraden om minstens een HD-ready tv te kopen, die heb je nu al voor nog geen 350 euro geloof ik. Games als gran turismo 5, Fifa en COD zien er dan gewoon een stuk beter uit.

HD TV gaat er komen alleen dat kan nog wel een maandje of 2 duren. Ik heb al moeite met de PS3 bij elkaar sparen dus een eigen tv kopen wordt me wat te duur:p
Ik loop 43 uur in de week stage en heb daarnaast nog voetbal en vechtsport als hobbies en verder game ik alle tijd vol dus voorlopig geen tijd voor werk:p
Maar mijn pa gaat een HD tv kopen en aangezien hij toch vaak weg is voor zijn werk heb ik dan de tv tot beschikking:D maar tot die tijd neem ik wel genoegen met een SCART aansluiting, voor een maandje of 2 is dat genoeg.

Ik heb zelf ook een PS3 en ben er heel tevreden over.
Mooie spellen met prachtige graphics en de beeldkwaliteit bij een blu-ray film is toch ook echt beter.
Toch zou ik als ik jou was iets anders aanschaffen: Super Nintendo! De oude SNES. Sinds ik die eergister heb gekocht heb ik niet meer naar mijn PS3 gekeken :p

Die heb ik juist de deur uit gedaan omdat ik er niks meer mee deed:p
Ik heb nu nog wel een Nintendo 64 maar die is alleen handig om mee te nemen op vakantie:D

Harmeulius
11 juni 2009, 22:35

HD TV gaat er komen alleen dat kan nog wel een maandje of 2 duren. Ik heb al moeite met de PS3 bij elkaar sparen dus een eigen tv kopen wordt me wat te duur:p
Ik loop 43 uur in de week stage en heb daarnaast nog voetbal en vechtsport als hobbies en verder game ik alle tijd vol dus voorlopig geen tijd voor werk:p
Maar mijn pa gaat een HD tv kopen en aangezien hij toch vaak weg is voor zijn werk heb ik dan de tv tot beschikking:D maar tot die tijd neem ik wel genoegen met een SCART aansluiting, voor een maandje of 2 is dat genoeg..
En het kan goed nog eerder worden want onze TV begint kuren te krijgen:P hij had een hele mooie gezien bij expert namelijk een Philips 42 Inch Full HD.

Ik heb zelf ook een PS3 en ben er heel tevreden over.
Mooie spellen met prachtige graphics en de beeldkwaliteit bij een blu-ray film is toch ook echt beter.
Toch zou ik als ik jou was iets anders aanschaffen: Super Nintendo! De oude SNES. Sinds ik die eergister heb gekocht heb ik niet meer naar mijn PS3 gekeken :p

Die heb ik juist de deur uit gedaan omdat ik er niks meer mee deed:p
Ik heb nu nog wel een Nintendo 64 maar die is alleen handig om mee te nemen op vakantie:D

Stifler
11 juni 2009, 22:46
Gewoon slim zijn en een XboX 360 nemen :D
wel is waar geen blue ray maar verder superieur aan de ps3.

en nou nie gelijk goan zeike van stif da klop nie.
da kan wezen maor ik zei een xbox man.
da winde toch nie

Goodfella
12 juni 2009, 02:02
Gewoon slim zijn en een XboX 360 nemen :D
wel is waar geen blue ray maar verder superieur aan de ps3.

en nou nie gelijk goan zeike van stif da klop nie.
da kan wezen maor ik zei een xbox man.
da winde toch nie

Je bedoelt z'n X-Doos 360 die binnen de kortste keren de games letterlijk en figuurlijk verslind? Z'n console wat énorm veel problemen heeft met hardware (plotselinge weigering om ook maar íets te lezen) en je ook nog eens moet betalen om online te kunnen gamen?

Nee, volgens mij ben ik niet z'n X-Doos fan. :D Geef mij maar gewoon de PS3, dan heb je de meest complete console die er nu te verkrijgen is, veel games en een Blue-Ray speler (érg mooi i.c.m. goede TV en prettige stereo :D ).

Mocro
12 juni 2009, 02:47
Je bedoelt z'n X-Doos 360 die binnen de kortste keren de games letterlijk en figuurlijk verslind? Z'n console wat énorm veel problemen heeft met hardware (plotselinge weigering om ook maar íets te lezen) en je ook nog eens moet betalen om online te kunnen gamen?

Nee, volgens mij ben ik niet z'n X-Doos fan. :D Geef mij maar gewoon de PS3, dan heb je de meest complete console die er nu te verkrijgen is, veel games en een Blue-Ray speler (érg mooi i.c.m. goede TV en prettige stereo :D ).

+1 :cool:

Stifler
12 juni 2009, 07:00

Ja ik ken de verhalen.
al mijn maten kennen de verhalen.
maar ik en zij hebben hier geen van allen last van gehad.
de mijne loopt altijd goed en heeft nog geen kras gezet.
maar dan zijn die wel allemaal voorzien van nieuwe firmware in de dvd-drive.

uiterlijk van het ding interesseert me geen reet. ik koop hem om de games die ik er op kan spelen en niet om hoe mooi hij is. staat toch in de kast dus ziet niemand iets van. daarbij is het nog steeds de enige echte gamers consol met zo waar de beste graphics. en ik vind, en dat is voor mij de belangrijkste reden, de controllers 1000X fijner dan die van de playstation. die iele dingen houden niet fijn vast als je net als mij kolenschoppen als handen hebt :D

Harmeulius
12 juni 2009, 09:32
Ja ik ken de verhalen.
al mijn maten kennen de verhalen.
maar ik en zij hebben hier geen van allen last van gehad.
de mijne loopt altijd goed en heeft nog geen kras gezet.

Binnen mijn vrienden kring is het anders toch wel aan de orde. Een maat van mij heeft hem 2x terug moeten sturen vanwege een ROD.;)
Met mijn gewone Xbox heb ik me uitermate vermaakt maar ik ga toch voor de PS3.

Stifler
12 juni 2009, 18:24
Binnen mijn vrienden kring is het anders toch wel aan de orde. Een maat van mij heeft hem 2x terug moeten sturen vanwege een ROD.;)
Met mijn gewone Xbox heb ik me uitermate vermaakt maar ik ga toch voor de PS3.

tja je moet het ook helemaal zelf weten hoor.
ik zou alleen dan nog even wachten.
ze doen binnenkort de prijs flink om laag om bij te blijven bij de WII en de 360.
dus als je slim bent hou je dat nog even in de gaten. kan veel schelen

FrekkenballZ
12 juni 2009, 18:44
Als je een online gamer bent moet je zeker een Xbox halen. je betaalt 35 euro per jaar als je ff goed zoekt, maar dan heb je ook een service die t nooit begeeft en altijd strak loopt.
Dat kan je van de playstation online niet zeggen.

Ook vind ik dat de Xbox een ruimer aanbod van games heeft.
de Xbox is ook een stuk goedkoper dan de PS.
En ja die blu-ray, geen hond gebruikt het, is al geflopt.

Mocro
12 juni 2009, 19:05
Als je een online gamer bent moet je zeker een Xbox halen. je betaalt 35 euro per jaar als je ff goed zoekt, maar dan heb je ook een service die t nooit begeeft en altijd strak loopt.
Dat kan je van de playstation online niet zeggen.

Ook vind ik dat de Xbox een ruimer aanbod van games heeft.
de Xbox is ook een stuk goedkoper dan de PS.
En ja die blu-ray, geen hond gebruikt het, is al geflopt.

Iedereen in mijn vriendenkring die een PS3 heeft kijkt blu-ray. Ik heb hem puur gekocht voor gamen, maar blu-ray is zeker een groot voordeel tov de Xbox. Als ik geen blu-ray films op de PS3 kon kijken, dan had ik zeker een blu-ray DVD speler gekocht. Geeft een extra dimensie aan films kijken.

FrekkenballZ
13 juni 2009, 14:40
Iedereen in mijn vriendenkring die een PS3 heeft kijkt blu-ray. Ik heb hem puur gekocht voor gamen, maar blu-ray is zeker een groot voordeel tov de Xbox. Als ik geen blu-ray films op de PS3 kon kijken, dan had ik zeker een blu-ray DVD speler gekocht. Geeft een extra dimensie aan films kijken.

en die extra dimensie is scherper beeld??
volgens mij is dat gewoon dezelfde dimensie als DVD maar dan beter:p

Ik denk serieus dat als de PS3 geen blu-ray had gehad dat heel het concept niet van de grond was gekomen.

Mocro
13 juni 2009, 15:14
en die extra dimensie is scherper beeld??
volgens mij is dat gewoon dezelfde dimensie als DVD maar dan beter:p

Ik denk serieus dat als de PS3 geen blu-ray had gehad dat heel het concept niet van de grond was gekomen.

Ja het voegt wat toe aan de kijkervaring. Soms lijkt er door de scherpte meer diepte in het beeld, waardoor je een 3d effect krijgt.

Het concept is identiek aan de PS2 en daar zijn er wereldwijd 150 miljoen van verkocht. Mensen kopen de PS3 primair voor gamen en de rest wordt gezien als extraatje. Zonder de blu-ray was de PS3 nog goedkoper en had het een nog grotere afzet gehad.

Goodfella
13 juni 2009, 17:33
Ja het voegt wat toe aan de kijkervaring. Soms lijkt er door de scherpte meer diepte in het beeld, waardoor je een 3d effect krijgt.

Het concept is identiek aan de PS2 en daar zijn er wereldwijd 150 miljoen van verkocht. Mensen kopen de PS3 primair voor gamen en de rest wordt gezien als extraatje. Zonder de blu-ray was de PS3 nog goedkoper en had het een nog grotere afzet gehad.

Toevoeging: waar de PS2 nog een écht 'console' was, is de PS3 een waar multimedia systeem (CD, DVD, Games, Online Gaming, Online downloaden) met de looks die het volwassen publiek absoluut meer aan zal spreken dan de spelcomputer X-Doos 360. Vooral de keuze voor die looks is marketingtechnisch gezien goed geweest. Het schrikt het jonge publiek niet af en trekt wat ouder publiek eerder aan, zeker in deze eeuw van dat stomme 'bling bling'.

FrekkenballZ
13 juni 2009, 18:23
zeker niet meegekregen wat er voor de 360 allemaal aan komt?
Het wordt de definitie van multimedia.
je kan:
films en series downloaden/streamen op 1080p
muziek downloaden/streamen.
twitter, facebook etc.
internetbrowser.

dus kom niet aanzetten dat de xbox niet 'multimedia is'
bovendien is de online service beter dus t zal allemaal goed en strak gaan werken. en ja die blu-ray. beetje triest dat men daar steeds op terugvalt. als het echt zo'n hype was zat iedereen er nou aan, valt toch tegen.

Mocro
13 juni 2009, 18:59
zeker niet meegekregen wat er voor de 360 allemaal aan komt?
Het wordt de definitie van multimedia.
je kan:
films en series downloaden/streamen op 1080p
muziek downloaden/streamen.
twitter, facebook etc.
internetbrowser.

dus kom niet aanzetten dat de xbox niet 'multimedia is'
bovendien is de online service beter dus t zal allemaal goed en strak gaan werken. en ja die blu-ray. beetje triest dat men daar steeds op terugvalt. als het echt zo'n hype was zat iedereen er nou aan, valt toch tegen.

Wat er aan zit te komen is er nu niet. Joe Satriana heeft dus gewoon een punt. Ik laat het hierbij. Ik hoor wel van je wanneer de Xbox de Playstation als best verkochte gameconsole allertijden verslaat. Veel plezier met jouw Xboxje. :D

Kruspe
13 juni 2009, 18:59
Eergisteren toch maar een PS 3 aangeschaft (of eigenlijk gekregen:p)
Het gaat alleen echt de spuigaten uit:

1 PS 3
1 XBOX 360
1 WII
2 PS 2
2 PS 1
4 normale computers

:p

Edit: Vergat de Gamecube:p

McGuigan
13 juni 2009, 19:16
Eergisteren toch maar een PS 3 aangeschaft (of eigenlijk gekregen:p)
Het gaat alleen echt de spuigaten uit:

1 PS 3
1 XBOX 360
1 WII
2 PS 2
2 PS 1
4 normale computers

Edit: Vergat de Gamecube:p

Lol, dat is idd erg veel. En daar kom ik dan met thuis 2 computers en n gameboy waar ik nooit op speel :D

Kruspe
13 juni 2009, 19:48
Die 4 verschillende gameboys nog niet meegerekend:D

FrekkenballZ
13 juni 2009, 20:14
Wat er aan zit te komen is er nu niet. Joe Satriana heeft dus gewoon een punt. Ik laat het hierbij. Ik hoor wel van je wanneer de Xbox de Playstation als best verkochte gameconsole allertijden verslaat. Veel plezier met jouw Xboxje. :D

hou je er wel ff rekening mee dat de playstation er eerder was (1996) dus als naam al 8 a 9 jaar voorsprong heeft, dankjewel

FrekkenballZ
13 juni 2009, 20:15

Joe Satriani noemt trouwes alleen maar dingen die de xbox ook heeft, cd-dvd-onine-downloaden etc.
misschien eerst ff lezen maat.

Goodfella
14 juni 2009, 02:01
Joe Satriani noemt trouwes alleen maar dingen die de xbox ook heeft, cd-dvd-onine-downloaden etc.
misschien eerst ff lezen maat.

Misschien dat jij het ook nog even door moet lezen. Ik meen namelijk ook zoiets als 'looks' genoemd te hebben. De PS3 is in vrijwel alle opzichten een veel completer, volwassener console dan de Xdoos.

FrekkenballZ
14 juni 2009, 12:23
Misschien dat jij het ook nog even door moet lezen. Ik meen namelijk ook zoiets als 'looks' genoemd te hebben. De PS3 is in vrijwel alle opzichten een veel completer, volwassener console dan de Xdoos.

volwassener wat een term zeg, maargoed, ieder zn ding.

Stifler
14 juni 2009, 21:20

sorry Joe,
maar wat de hell hebben looks te maken met de kwaliteit van een consol?
looks en blu -ray zijn echt de enige dingen die de ps3 onderscheiden van de xdoos.
maar ze zijn hard op weg om de speelstation in te halen.
volgens mij verkopen ze zelfs vele malen beter momenteel.
maar ja voor de helft van de prijs van de ps3 heb je er al een. 194 € tegen 399 €.
dat prijs verschil vind ik hoe dan ook te hoog voor iets waar de looks me van gestolen kunnen worden en de Blu-ray me niks doet.

Goodfella
14 juni 2009, 22:02
sorry Joe,
looks en blu -ray zijn echt de enige dingen die de ps3 onderscheiden van de xdoos.
maar ja voor de helft van de prijs van de ps3 heb je er al een. 194 € tegen 399 €.
dat prijs verschil vind ik hoe dan ook te hoog voor iets waar de looks me van gestolen kunnen worden en de Blu-ray me niks doet.

Looks hebben niets te maken met de kwaliteit van een console inderdaad, maar rep ik daar dan ook over? :p

De kwaliteit van de X-doos is dermate slecht dat ik niet eens overweeg om ooit z'n ding te kopen. De eerste versie van de PS2 was een ramp (de laser ging om de x-aantal uren dood), maar de X-doos overtreft zelfs dat console.

Buiten dat het lezen van de games op termijn problemen gaat veroorzaken, worden de games ook opgegeten door dat kreng.

FrekkenballZ
14 juni 2009, 22:28
Looks hebben niets te maken met de kwaliteit van een console inderdaad, maar rep ik daar dan ook over? :p

De kwaliteit van de X-doos is dermate slecht dat ik niet eens overweeg om ooit z'n ding te kopen. De eerste versie van de PS2 was een ramp (de laser ging om de x-aantal uren dood), maar de X-doos overtreft zelfs dat console.

Buiten dat het lezen van de games op termijn problemen gaat veroorzaken, worden de games ook opgegeten door dat kreng.

niet doen alsof dat bij iedere xbox zo is
ik heb de mijne sinds de launch in 2005, 0,0 problemen mee gehad

Mocro
14 juni 2009, 23:39
sorry Joe,

Je behoort dus niet tot de doelgroep waar Joe het eerder over had. Prima toch. Zolang je maar plezier beleeft aan de keuze die je maakt. Daar gaat het uiteindelijk om. Nog wel iets over de verkoopcijfers. Volgens jou verkoopt de Xbox360 velen malen beter dan de PS3? Waar heb je dat gelezen? www.ikzuiguitmijnduim.nl :p :D

Hier wat cijfers:

Playstation introductiejaar 1994 (Japan) totaal verkocht 102 miljoen
Playstation 2 introductie 2000 totaal verkocht 136 miljoen
Playstation 3 introductie 2006 totaal verkocht 22,73 miljoen

Xbox introductiejaar 2001 totaal verkocht 24 miljoen
Xbox360 introductiejaar 2005 totaal verkocht 30,2 miljoen

De 'dure' PS3 die ruim 1,5 jaar na de Xbox 360 op de markt is gebracht zit al bijna op de helft van alle Xbox modellen sinds 2001 bij elkaar opgeteld. Er zijn ook developers zoals EA die aan hebben gegeven dat de Xbox al op de top van haar kunnen zit en ze meer toekomst zien in de PS3. Velen gaan er dus ook vanuit dat het maar een kwestie van tijd is voordat de PS3 de Xbox360 voorbij gaat, ondanks dat er meer dan 1,5 jaar verschil in introductiedatum zit.

Ik word niet gesponsored door Sony, het maakt me dus ook niks uit wie welke console het beste vindt. Ik hoef en wil niemand te overtuigen. Maar als ik ga discussiëren dan wil ik me aan de feiten houden.

FrekkenballZ
15 juni 2009, 01:45
[QUOTE=Mocro;125179]Er zijn ook developers zoals EA die aan hebben gegeven dat de Xbox al op de top van haar kunnen zit en ze meer toekomst zien in de PS3. QUOTE]

Sorry, maar in 2006 zeiden ze dat de xbox al haar top had gehaald met Gears Of War 1. Dat zijn gewoon praatjes.

Onlangs zei Criterion nog dat ze het jammer vonden dat men niet het maximale uit de xbox en ps3 halen.

Dat zijn gewoon praatjes van developers om met elkaar een beetje te wedijveren.

En ja die verkoopcijfers doen me niet zoveel, aangezien de PS als naam er al in 1994 was en dus 9 jaar voorsprong heeft.
Dat de PS3 begint in te lopen op de 360 is ook logisch, want iedereen die een 360 zou willen hebben heeft er wel al een, het is logisch dat de verkoop van zulke producten met de tijd minder worden.

Mocro
15 juni 2009, 08:48
van 1994 tot 2001 is geen 9 jaar, maar 7. Bovendien is dat marketingtechnisch alleen in de beginjaren relevant en speelt ook alleen een rol als je qua marketingbudget niet meekan met de bestaande aanbieders. Daar is bij Microsoft geen sprake van. Nintendo bestond 11 jaar voor de eerste playstation, toch zijn de PS2 en de PS nr 1 en 2 van de meest verkochte gameconsoles allertijden.

Goodfella
15 juni 2009, 11:42
Dat de PS3 begint in te lopen op de 360 is ook logisch, want iedereen die een 360 zou willen hebben heeft er wel al een, het is logisch dat de verkoop van zulke producten met de tijd minder worden.

Toont dat verval in verkopen van de Xbox 360 (en de eerste Xbox trouwens ook) niet gewoon aan dat er voor deze console simpelweg een érg korte verzadigingsfase is?

Dat, in grote tegenstelling tot de Playstation II (Playstation I noem ik niet, die had weinig concurrentie), die érg lang 'goed' bleef verkopen.

Ik voorzie eenzelfde patroon voor de PS3 (t.o.v. de PS2). Deze console is dermate 'revolutionair' dat de verzadigingsfase een stuk langer kán gaan duren, net als de PS2. De PS2 was namelijk ook méteen een console met een menu, een mogelijkheid om als DVD-speler te dienen en de mogelijkheid tot online gaming.

De PS3 heeft een groot bereik aangaande het aantal doelgroepen, het heeft een Blu-ray functie, online gaming is naar een hoger niveau getild en dat lijken mij genoeg specificaties om de PS3 nog járenlang 'goed' te zien verkopen. Dat verkopen nu enigzins stagneren, zoniet teruglopen, zegt mij even niets. In tijden van recessie slaan veel mensen al snel in paniek (soms terecht, soms om de grote meute achterna te lopen) en doet men al snel geen grote aankopen meer. Daar kán de Xbox 360 haar voordeel uithalen. Die is namelijk goedkoper t.o.v. de redelijk dure PS3.

FrekkenballZ
15 juni 2009, 11:44
Ja als het alleen om verkopen gaat is de Opel Kadett dus ook beter dan een Bugatti Veyron, zijn er immer meer van verkocht.
Helaas werkt dat niet zo he

Goodfella
15 juni 2009, 12:24
Ja als het alleen om verkopen gaat is de Opel Kadett dus ook beter dan een Bugatti Veyron, zijn er immer meer van verkocht.
Helaas werkt dat niet zo he

Alsof een Opel Kadett te vergelijken valt met een Bugatti Veyron.

FrekkenballZ
15 juni 2009, 13:42
Alsof een Opel Kadett te vergelijken valt met een Bugatti Veyron.

nee gelukkig zijn de PS1 en 2 wel te vergelijken met de 360.

Goodfella
15 juni 2009, 14:39
nee gelukkig zijn de PS1 en 2 wel te vergelijken met de 360.

Worden de PS1 en PS2 ergens vergeleken met de 360 dan?

FrekkenballZ
15 juni 2009, 14:48
Worden de PS1 en PS2 ergens vergeleken met de 360 dan?

er wordt meer dan eens gesuggereerd dat de 360 minder is omdat er in totaal minder verkocht zijn dan de Playstation.

Maar ik ga het hier bij laten, ik word een beetje simpel van sippe fanboys, die zo subjectief zijn als de pest, en die alleen lezen wat ze willen lezen in vorige posts. (en nee, ik ben geen fanboy, kheb jarenlang PS2 gehad).
Ik kocht mijn 360 omdat,ie er anderhalf jaar eerder was dan de PS3. Looks maken me geen bal uit. En ja er gaan nou eenmaal apparaten kapot, vreemd he? PS3 heeft geen God mode, die gaan ook stuk.
(en sorry Joe, maar na jouw ''met een goede SCART-kabel ziet het er minstens net zo mooi uit als HD'', neem ik je niet echt serieus meer.)
Pak het laatste woord maar weer (krijg je een beetje een hard piemeltje van gok ik zo.) en dan zal ik dat met genoegen NIET lezen.

slotje

Goodfella
15 juni 2009, 14:55
er wordt meer dan eens gesuggereerd dat de 360 minder is omdat er in totaal minder verkocht zijn dan de Playstation.

Maar ik ga het hier bij laten, ik word een beetje simpel van sippe fanboys, die zo subjectief zijn als de pest. (en nee, ik ben geen fanboy, kheb jarenlang PS2 gehad).
Ik kocht mijn 360 omdat,ie er anderhalf jaar eerder was dan de PS3. Looks maken me geen bal uit. En ja er gaan nou eenmaal apparaten kapot, vreemd he? PS3 heeft geen God mode, die gaan ook stuk.
(en sorry Joe, maar na jouw ''met een goede SCART-kabel ziet het er minstens net zo mooi uit als HD'', neem ik je niet echt serieus meer.)
Pak het laatste woord maar weer (krijg je een beetje een hard piemeltje van gok ik zo.) en dan zal ik dat met genoegen NIET lezen.

slotje

Er werd hier in het topic anders ook gesuggereerd dat de 360 een beter console is omdat die meer verkocht is dan de PS3. ;)

Die opmerking over de Scart-kabel: ik neem aan dat de game 'Call of Duty 4: Modern Warfare' jou niet onbekend is. Nu is het namelijk zo dat meerdere games, waaronder dit populaire spel, het een stuk minder goed doen met een HDMI-kabel dan met de Scart-kabel tussen PS3 en (HD)TV. Dan heb ik het over reactietijd, maar ook kijkend naar de theoretische verbeteringen van HD TV. Zo was de verbetering in geluid niet schrikbarend en was het beeld niet veel scherper dan op een normale beeldbuis. Dan spreek ik niet alleen uit persoonlijke ervaring, maar ook uit andermans op- en aanmerkingen aangaande de PS3.

Harmeulius
15 juni 2009, 16:17
@ mods:

Is het misschien een idee om er een algemeen "Console Topic" van te maken waar mensen terecht kunnen met vragen en opmerkingen of herrineringen op willen halen van oude consoles aangezien we het nu ook krijgen over een xbox 360 etc.

Mark van Bommel
15 juni 2009, 16:37
Zal ik doen.;)

@JS en Frekkenbal-Z: Speel aub niet op de man!

FrekkenballZ
15 juni 2009, 17:16
Zal ik doen.;)

@JS en Frekkenbal-Z: Speel aub niet op de man!

Mijn excuses Joe, in het heetst van de ''strijd'' zullen we maar zeggen:p

Stifler
15 juni 2009, 17:41
Er werd hier in het topic anders ook gesuggereerd dat de 360 een beter console is omdat die meer verkocht is dan de PS3. ;)

Die opmerking over de Scart-kabel: ik neem aan dat de game 'Call of Duty 4: Modern Warfare' jou niet onbekend is. Nu is het namelijk zo dat meerdere games, waaronder dit populaire spel, het een stuk minder goed doen met een HDMI-kabel dan met de Scart-kabel tussen PS3 en (HD)TV. Dan heb ik het over reactietijd, maar ook kijkend naar de theoretische verbeteringen van HD TV. Zo was de verbetering in geluid niet schrikbarend en was het beeld niet veel scherper dan op een normale beeldbuis. Dan spreek ik niet alleen uit persoonlijke ervaring, maar ook uit andermans op- en aanmerkingen aangaande de PS3.

HO HO Joe!!!
ik heb alleen aangegeven dat de 360 momenteel beter verkoopt dan de ps3 en daardoor een inhaalslag aan het halen is.
ik heb nooit gezegd dat ie daardoor beter is.

maar deze discussie komt net zo ver als welke muziek is goed. al zullen wij daar redelijk dicht bij elkaar liggen. ieder heeft zijn voorkeur en die veranderd niet zo snel.

FrekkenballZ
15 juni 2009, 18:11

Ik heb ook geen HDMI, maar gewoon Component-kabel, ik heb COD 4 ook op een standaard tv gespeeld en daarna op een HD-TV, ik merkte niks van traagheid of iets dergelijks, het was er alleen maar op vooruit gegaan. De audio wordt verzorgd door een 5.1 setje. Over het algemeen is het geluid van platte tv een beetje flets.

The Joker
15 juni 2009, 20:39
Wat is beter? XBOX360 of PS3
Ik twijfel welke ik ga kopen...

In mijn huis staan een
Wii (kan leuk zijn, kan vervelen)
Gamecube (lelijke graphics, er worden geen spellen meer gemaakt, dus niks:p)
DS (doe ik niks mee:p)
Nog een oude Gameboy Advance (doe ik al helemaal niks mee)

Ben dus dodelijk toe aan een nieuw ding:O

oja en ik heb natuurlijk PC op me kamer;)

FrekkenballZ
15 juni 2009, 20:45
Wat is beter? XBOX360 of PS3oja en ik heb natuurlijk PC op me kamer;)

Een hele dikke, of een huis tuin en keuken pc?
voor het geld wat je besteed aan het upgraden van je pc kun je doorgaans een 360 of een PS3 halen.

psv1991eindhoven
16 juni 2009, 20:08
Paar maanden geleden toen ik mijn ps3 net had, speelde ik de eerste paar weken nog gewoon met scart. Toen een Hdmi kabel op me tv aangesloten, en kwaliteit is zeker vele malen beter. Totaal geen last van vertraging. Maar nu heb ik mn ps3 laatst aangesloten op onze tv in de huiskamer, en daar heb ik wel ongeveer een kwart seconde vertraging wat gewoon uitermate vervelend is. Terwijl de onze tv beneden bijna een half jaar nieuwer is dan de mijnes.

have the guts to go nuts
17 juni 2009, 19:11

Nou ik had mn 60 gig schijfje anders zo vol en heb er nu een 250 gig inzitten.
En heb daar nog maar 70 gig van over terwijl ik echt alleen maar installs erop heb staan en gamesaves.

Buiten enkele beta's staan er geen demo's op.

Als het goed is wordt de ps3 binnenkort wel goedkoper in nederland.

gunner1001
5 juli 2009, 19:10
ik heb zelf een dikke pc .

met een 8800gtx quad core enz.

ook heb ik = een LG flatscreen MONITOR .

deze monitor heeft een DVI aansluiting en een dvi sub aansluiting .

1.= kan ik met een verloop stekkertje de ps3 aansluiten op deze monitor ?

2.= de ps3 heeft een optische audio uitgang ? is er een verloopstekkertje die van optisch uit naar 3,5 jack gaat ? of 2x tulp ( rood wit ) ?

dat zijn ff de vragen die ik wil weten voordat ik een ps3 ga aanscaffen.

(ik heb nu een xdoos 360 op me monitor dus dat is geen probleem ) .

Sjaak28
13 juli 2009, 16:43

Dat hangt ervan af of je hem op een Full-HD tv aansluit of op een TV met een kast erachter.;)

Harmeulius
13 juli 2009, 16:57

In mijn huis staan een
Wii (kan leuk zijn, kan vervelen)
Gamecube (lelijke graphics, er worden geen spellen meer gemaakt, dus niks:p)
DS (doe ik niks mee:p)
Nog een oude Gameboy Advance (doe ik al helemaal niks mee)

Ben dus dodelijk toe aan een nieuw ding:O

oja en ik heb natuurlijk PC op me kamer;)

Ik heb sinds zaterdag een playstation 3 en ik moet zeggen hij bevalt me uitstekend.
Er is geen betere tussen de twee eigenlijk alleen je moet goed nadenken over wat je er mee wil doen.
De XBOX360 is beter geschikt als je hem puur om te gamen, het spelaanbod is (momenteel) groter als dat voor de PS3.
Een PS3 heeft daarintegen weer veel meer mogelijkheden als de Xbox met name door zijn Blue Ray speler.
Nadeel van de 360 is wel dat er veel problemen mee zijn zoals krassen op de dvd's en de zogehete Ring of Dead.
Daar staat wel tegenover dat het bij de nieuwe minder voor schijnt te komen.
Een nadeel van de PS3 is dan weer dat hij erg duur is.
Dus het is even kijken welke het beste bij je wensen past.;)

have the guts to go nuts
13 juli 2009, 17:06
Voor tips om in de us store games te kopen en of waar je goedkoop online ps3 games kan kopen , kun je me pmen

Sjaak28
13 juli 2009, 17:35
De XBOX360 is beter geschikt als je hem puur om te gamen, het spelaanbod is (momenteel) groter als dat voor de PS3.
Een PS3 heeft daarintegen weer veel meer mogelijkheden als de Xbox met name door zijn Blue Ray speler.

Dat eerste hangt ervan af wat voor soort spellen je wil spelen. De populaire spellen, zoals Fifa 2010 komt op beide consoles.
De PS3 is een betere apparaat dan de XBOX 360. Lees de technische gegevens maar na.

Ik heb mijn PS3 al bijna 2 jaar en zat te twijfelen toen de beide apparaten dezelfde prijs hadden. De specificaties van de PS3 zijn gewoon beter dan die van de 360 doos.

Het grootste pluspunt toen vond ik echter de Blu-Ray speler. Die spelers kostten toen 800 euries. De PS3 was toen ook 399,-.

Kevin Strootman
2 augustus 2009, 13:45

Ik vind de looks ook gewoon te maken hebben met de kwaliteit..als een console wat op een bureau staat eruit ziet als een schoenendoos..
Vind ik niet echt rustgevend..
een PS3 is in alle opzichten, beter meubilair dan de X-doos

Goodfella
4 augustus 2009, 21:44
Ik vind de looks ook gewoon te maken hebben met de kwaliteit..als een console wat op een bureau staat eruit ziet als een schoenendoos..
Vind ik niet echt rustgevend..
een PS3 is in alle opzichten, beter meubilair dan de X-doos

Hoewel ik precies begrijp wat je bedoelt, vind ik het nog steeds een rare redenatie. Er zijn lelijke, afgeragde auto's genoeg te vinden. Pak een willekeurige Jappaner, dan heb je dus 0,0 looks maar het blijft kwaliteit wat ze bieden. Ze zijn niet kapot te krijgen.

Harmeulius
4 augustus 2009, 21:45
Hoewel ik precies begrijp wat je bedoelt, vind ik het nog steeds een rare redenatie. Er zijn lelijke, afgeragde auto's genoeg te vinden. Pak een willekeurige Jappaner, dan heb je dus 0,0 looks maar het blijft kwaliteit wat ze bieden. Ze zijn niet kapot te krijgen.

Ik vind een Lexus anders toch een prachtige auto hoor:p
Heeft iemand trouwens nog een aanrader voor de PS3?
Ik heb op het moment maar 4 spellen , dus wordt tijd voor een nieuwe

Voetballer24
4 augustus 2009, 21:47

Welke spellen heb je en wat is je favoriete genre?

The Joker
4 augustus 2009, 21:48

Fifa 10 kan je voorbestellen :cool::D

Voetballer24
4 augustus 2009, 21:50
Fifa 10 kan je voorbestellen :cool::D

Pff, die komt pas begin oktober uit. :p

The Joker
4 augustus 2009, 21:52
Pff, die komt pas begin oktober uit. :p

En dat is, over 4 weken... :D

Harmeulius
4 augustus 2009, 21:52
Welke spellen heb je en wat is je favoriete genre?

Ik heb momenteel:

WWE Smackdown VS Raw 2009
WWE Legends of Wrestlemania (Ik kon die twee samen voor weinig geld krijgen en ben zelf worstelfan)
Fifa 09
Rachet & Clank: Quest for Booty (gratis bij mijn PS3)

Genre's kiezen is erg moeilijk:p
Ik ben een gamer die vanalles doet , ik doe graag adventures, shooters (zolang het maar wat tactischere shooters zijn en niet alles kapot schieten wat beweegt maar meer zoiets als Far Cry 2 (maar deze heb ik al op de PC), maar ook RPG's houdt ik erg van. Vooral Games met veel vrijheid doe ik graag beetje zoals GTA IV. Maar ook wat minder vrijheid is goed.
Ik wil bijvoorbeeld ook het spel Red Dead Redemption maar die komt pas aan het einde van het jaar.

En dat is, over 4 weken... :D

Dat is September:p

The Joker
4 augustus 2009, 21:54
Ik heb momenteel:

WWE Legends of Wrestlemania (Ik kon die twee samen voor weinig geld krijgen en ben zelf worstelfan)
Fifa 09

Ik ben een gamer die vanalles doet , ik doe graag adventures, shooters (zolang het maar wat tactischere shooters zijn en niet alles kapot schieten wat beweegt maar meer zoiets als Far Cry 2 (maar deze heb ik al op de PC), maar ook RPG's houdt ik erg van. Vooral Games met veel vrijheid doe ik graag beetje zoals GTA IV. Maar ook wat minder vrijheid is goed.
Ik wil bijvoorbeeld ook het spel Red Dead Redemption maar die komt pas aan het einde van het jaar.

Dat is September:p

Er is vast wel zo'n site met games die eraan komen. Heb je daar al op gekeken? Overigens, bol.com is ook handig voor het zoeken van games.

Voetballer24
4 augustus 2009, 21:55
Ik heb momenteel:

Fifa 09

Als je van free-roaming games houdt zou je inderdaad een GTA IV of Saints Row 2 kunnen kiezen.
Tactische shooters kan je 1 van Tom Clancy's spellen proberen, zoals een Rainbow Six.

Adventure game is Fable 2 een echte aanrader. En verder weet ik op dit moment niks meer.

Harmeulius
4 augustus 2009, 21:58
Als je van free-roaming games houdt zou je inderdaad een GTA IV of Saints Row 2 kunnen kiezen.
Tactische shooters kan je 1 van Tom Clancy's spellen proberen, zoals een Rainbow Six.

Adventure game is Fable 2 een echte aanrader. En verder weet ik op dit moment niks meer.

GTA IV heb ik op de PC, Saints Row 2 had ik op de PC maar die vond ik erg tegenvallen (die auto's reden als plastic speelgoed auto's)
Tom Clancy's Rainbow Six is een geweldige reeks geweest alleen ik vind de Vegas spellen wat tegenvallen, ik wil wel de nieuwe Splinter Cell wanneer deze uit is.
Fable 2 is die er op de PS3?
Ik heb me met Fable 1 heel wat uren vermaakt geweldig spel.

Voetballer24
4 augustus 2009, 22:05
GTA IV heb ik op de PC, Saints Row 2 had ik op de PC maar die vond ik erg tegenvallen (die auto's reden als plastic speelgoed auto's)
Tom Clancy's Rainbow Six is een geweldige reeks geweest alleen ik vind de Vegas spellen wat tegenvallen, ik wil wel de nieuwe Splinter Cell wanneer deze uit is.
Fable 2 is die er op de PS3?
Ik heb me met Fable 1 heel wat uren vermaakt geweldig spel.

De nieuwe Splinter Cell komt pas uit in 2010.

Nee Fable 2 is niet op PS3. Niet aan gedacht. xD

Ik heb trouwens ook gehoord dat Prototype een echte aanrader is, ik weet niet of je ervan hebt gehoord maar als je er niks van weet zeker opzoeken. :D
Misschien kan je Metal Gear Solid 4 proberen, is al wat ouder maar het kopen zeker waard.

En anders kan je Fallout 3 nog proberen. :D

Harmeulius
4 augustus 2009, 22:08
De nieuwe Splinter Cell komt pas uit in 2010.

Nee Fable 2 is niet op PS3. Niet aan gedacht. xD

Ik heb trouwens ook gehoord dat Prototype een echte aanrader is, ik weet niet of je ervan hebt gehoord maar als je er niks van weet zeker opzoeken. :D
Misschien kan je Metal Gear Solid 4 proberen, is al wat ouder maar het kopen zeker waard.

En anders kan je Fallout 3 nog proberen. :D

Metal Gear Solid heeft me nooit echt kunnen trekken.
Fallout 3 maakt een grote kans ik ben een echte Elder Scrolls fan en Fallout 3 is van dezelfde makers.
Weet iemand of Battlefield: Bad Company wat is? die is momenteel afgeprijst bij de Intertoys hier.

Voetballer24
4 augustus 2009, 22:14
Metal Gear Solid heeft me nooit echt kunnen trekken.
Fallout 3 maakt een grote kans ik ben een echte Elder Scrolls fan en Fallout 3 is van dezelfde makers.
Weet iemand of Battlefield: Bad Company wat is? die is momenteel afgeprijst bij de Intertoys hier.

Ik heb die toevallig, het is geen echte tactische shooter maar hij is het kopen waard. Ik ben 1 van de weinige die het minstens gelijkwaardig vindt aan Call of Duty. Jij moet samen met 3 anderen de vuile klusjes opruimen waar het echte leger zich te goed voor voelt. Jij bent een soort van leider en je moet naar plekken toe om radiotorens etc. uit te schakelen. Ondertussen kom je natuurlijk mensen tegen die op je schieten. Later vindt je goud, en dat zorgt voor een extra uitdaging.

Kijk maar op bol.com voor extra info. :p

Goodfella
4 augustus 2009, 22:23

Gran Turismo IV komt nog dit jaar uit, evenals de nieuwe... Call of Duty: Modern Warfare II :cool: Daar kijk ik wel naar uit, COD 4 heb ik namelijk helemaal grijs gespeeld, vooral online dan.

Verder heb je natuurlijk de jaarlijks terugkerende FIFA en Pro Evolution Soccer. Ik raad je dus ook aan om je geld nog even op zak te houden, er komt nog zoveel uit.

Kijk anders maar eens op www.gamesmeter.nl Daar vind je handige reviews, beoordelingen en last but not least: een overzicht van releasedates van games. :cool: (deze link: http://www.gamesmeter.nl/game/ps/full/2009/ )

Harmeulius
4 augustus 2009, 22:31
Ik raad je dus ook aan om je geld nog even op zak te houden, er komt nog zoveel uit.

Dat lijkt me idd niet zo onverstandig.
In 2010 komen er veel leuke spellen

Red Dead Redemption
Fifa 2010
Smackdown vs Raw 2010
Gran Turismo 5

COD MW2 ga ik een keer halen voor de PC.
Shooters op de PS3 zijn leuk maar voor Shooters gaat er wat mij betreft niks boven de PC.

have the guts to go nuts
5 augustus 2009, 00:28
http://www.blahdvd.com/index_PS3.htm?link=dropdownmenu
Is mijn favoriete shop qua bestellen games.
Duurt meestal een dag of 4 voordat hij op de mat ligt.
Heel erg betrouwbaar

Www.play.com betrouwbaar maar duurt over het algemeen een week of 2 voordat het binnen is maar prijzen zijn inlc verzenden

www.zavvi.com is ook een redelijk snelle en betrouwbare shop

Als er interesse is kan ik nog meer betrouwbare sites geven maar deze gebruik ik het meeste om series dvds games en blu rays te bestellen.

eenzamespits
19 augustus 2009, 09:56
let binnekort op de nieuwe shop
ombouw-nederland.nl
deze wil gaan stunten met de prijzen. en altijd goedkoper zijn dan wie dan ook
ook spellen, omgebouwde consoles ( met garantie) etc.
de winkel is nog niet af maar ik geloof dat je wle al vragen kunt stellen en bestellen.
en nee ikben geen eigenaar van de shop ik heb wel het grafische gedeelte en het design op me genomen.
ik weet dus een beetje at ze willen gaan doen.

levertijd mag volgens hun ook niet meer dan 3-4 werkdagen zijn.

overigens om over de vraag terug te komen wat beter is dan is dit ten alle tijden de Sony, de XBX360 is ene nukkig apparaat met gebreken. en de utibreidingen zijn veel en veel te duur.

daarbij komt dat ik doordat in ik voor www.ombouw-nederland.nl aan het werken ben wel een en ander mee krijg en ik heb begrepen dat er dadelijk hele sloten spellen en uitbreidingen komen, zoals 3d ( echte 3d dus ) en andere gimmicks.

Vedette
20 augustus 2009, 17:29
.. om dan nog even die discussie op gang te brengen..

Ja, de xbox is een kutconsole. Ja, ik heb het model dat zo nu en dan krassen maakt op je games (dan moet u de console niet verplaatsen - DAT HEB IK NOOIT GEDAAN LAPZWANS). Ja, hij maakt een hoop herrie.

.. en toch zal ik hem nooit wegdoen.. :p Een xbox-gamer is denk ik gewoon een tikkeltje niet goed bij.

Ben nu bezig met Prototype, tof spel. Wacht met smacht op alle sequels die in de koker zitten. Mass Effect 2, Modern Warfare 2, Assassin's Creed 2.. Dead Space 2 zit ook in de planning, dus da's ook mooi.

Goodfella
20 augustus 2009, 23:18
.. om dan nog even die discussie op gang te brengen..

Ja, de xbox is een kutconsole. Ja, ik heb het model dat zo nu en dan krassen maakt op je games (dan moet u de console niet verplaatsen - DAT HEB IK NOOIT GEDAAN LAPZWANS). Ja, hij maakt een hoop herrie.

.. en toch zal ik hem nooit wegdoen.. :p Een xbox-gamer is denk ik gewoon een tikkeltje niet goed bij.

Ben nu bezig met Prototype, tof spel. Wacht met smacht op alle sequels die in de koker zitten. Mass Effect 2, Modern Warfare 2, Assassin's Creed 2.. Dead Space 2 zit ook in de planning, dus da's ook mooi.

Las toevallig stuk in de krant afgelopen... maandag volgensmij?
'X-Box gaat 5 keer vaker kapot dan Playstation 3 en 8 keer vaker dan de Wii'.

Enfin, die discussie smoor jij heel slim in de kiem. :D

Ik kijk vooral erg uit naar COD: Modern Warfare 2. :cool: COD 4: MW heb ik helemaal grijs gespeeld, zowel de Arcade maar toch vooral online. Ben ondertussen dus wel toe aan nieuwe maps en hopelijk weer een paar vette nieuwe wapens. :cool: Het verhaal van de Arcade mode gaat volgens mij verder waar het bij COD 4: MW stopte. Je bent wederom 'Soap' McTavish en zit achter terroristen aan. Nu wel in hogere rang volgens mij. Ben erg benieuwd.

Vedette
21 augustus 2009, 09:59
Las toevallig stuk in de krant afgelopen... maandag volgensmij?
'X-Box gaat 5 keer vaker kapot dan Playstation 3 en 8 keer vaker dan de Wii'.

Enfin, die discussie smoor jij heel slim in de kiem. :D

Ik kijk vooral erg uit naar COD: Modern Warfare 2. :cool: COD 4: MW heb ik helemaal grijs gespeeld, zowel de Arcade maar toch vooral online. Ben ondertussen dus wel toe aan nieuwe maps en hopelijk weer een paar vette nieuwe wapens. :cool: Het verhaal van de Arcade mode gaat volgens mij verder waar het bij COD 4: MW stopte. Je bent wederom 'Soap' McTavish en zit achter terroristen aan. Nu wel in hogere rang volgens mij. Ben erg benieuwd.

Voor zover ik begreep uit de review en aanbieding van bol.com (met échte night goggles limited edition :D) is Soap een NPC in MW2. Je bent dus iemand anders.

En de eerste MW heb ik vooral offline grijs gespeeld.. 1000/1000 gamerscore.. alle veteran achievements.. ohyeah, I'm cool. Hehe. :p

Call of Duty - Modern Warfare 2:
Het vervolg op Call of Duty: Modern Warfare. Het verhaal van Infinity Ward's nieuwe titel gaat verder waar het verhaal van Modern Warfare ophield en Captain 'Soap' MacTavish keert terug, maar dan als non-playable character.

De verschillende levels zijn wat meer open en gevarieerder dan voorheen. Zo beklim je ondergesneeuwde bergen met pikhouwelen en rijd je op sneeuwscooters. De manier waarop vijanden aanvallen is ook aangepast. Niet langer spawnen eindeloze waves aan vijanden totdat de speler over een onzichtbare lijn stapt. Daarnaast spelen missies zich onder andere af op een besneeuwde bergtop in Rusland en in Rio de Janeiro, waarbij laatstgenoemde een stuk langer duurt dan we in het eerste deel zagen.

Stifler
22 augustus 2009, 09:25
2 games waar ik met smacht op zit te wachten.

Brutal legend en Gears of War 3.
De eerste komt ergens in oktober uit dus daar hoef ik niet zo lang op te wachten.
GoW3 laat helaas langer op zich wachten. volgens mij zijn ze drukker met de film ed bezig. wat jammer is want GoW is zo veel vetter dan de hele Call of Duty serie. vond daarin vooral deel 5 erg tegenvallen. 4 was nog wel geinig.

Maar om met tot die tijd bezig te houden ben ik GoW 1 & 2 nog maar eens aan het spelen. blijven vette games.

O nou weet ik het weer dat was de reden waarom ik de x-doos kocht!!! die ken ik niet op de ps3 spelen. dat en dat ik gewoon niet lekker bij de kop ben :p
Maar voor de sony generatie. Gears of War 3 gaat zeer waarschijnlijk ook op de speelstation uitkomen. ik zeg doen. is zo'n uber vet spel dat je er gek van word.

Swazi
22 augustus 2009, 09:34
ik speel nog steeds op de PS2 en bevalt me goed.

alleen ik ben ZWAAR fan van Gof of War 1 en 2.
zonde dat er geen 3, 4, 5, en 6 van zijn.

Davy-040
23 augustus 2009, 22:21
Ik heb een PS3 speel het liefste FIFA, GTA, Saints Row, Need for Speed en NBA games.
Ik kan niet wachten op FIFA 10, Call of Duty: Modern Warfare 2 en Gran Turismo 5 dat gaan allemaal topgames worden!

Kevin Strootman
31 augustus 2009, 11:31
Vraagje, Weet iemand wanneer Fifa 10 te koop is in de meeste winkels ?
of zou ik 10 gewoon beter kunnen bestellen bij bijvoorbeeld, de online voorverkoop van gamemania ofzo

Voetballer24
1 september 2009, 16:30
Vraagje, Weet iemand wanneer Fifa 10 te koop is in de meeste winkels ?
of zou ik 10 gewoon beter kunnen bestellen bij bijvoorbeeld, de online voorverkoop van gamemania ofzo

Als ik me niet vergis komt die op 1 oktober uit. Of in ieder geval begin oktober.

Kevin Strootman
1 september 2009, 16:48
Als ik me niet vergis komt die op 1 oktober uit. Of in ieder geval begin oktober.
ok thnx, nou dan wachten we gewoon nog eventjes, of ik bestel hem gewoon al, schilt weer een hoop slenteren door de stad

Mocro
4 september 2009, 17:14
Xbox spelcomputer met de meeste problemen
Uitgegeven: 4 september 2009 13:49
Laatst gewijzigd: 4 september 2009 13:49

AMSTERDAM – Van alle spelcomputers is de Nintendo Wii het betrouwbaarst. De Xbox 360 zorgt voor de meeste problemen, zo blijkt uit een onderzoek van SquareTrade.

© GamezUit het onderzoek van SquareTrade, een bedrijf dat garanties voor electronica afgeeft, blijkt dat 23,7 procent van de gebruikers van de Xbox binnen twee jaar na aanschaf een probleem meldt.

Bij de PS3 heeft 10 procent van de gebruikers een probleem in diezelfde periode, tegenover 2,7 procent van de Wii-spelers.

Meest gebruikt
De Xbox is wel de meest gebruikte spelcomputer, met een gemiddelde 1191 spelminuten per maand per console blijkt de spelcomputer met kop en schouders boven zijn concurrent uit te steken. Zo wordt op de Nintendo Wii ‘slechts’ 516 minuten per maand gespeeld. De PS3 is populairder met 1053 spelminuten per maand.

Het grootste gedeelte van de problemen van de Xbox is te wijten aan het bekende ‘Ring of Death’ probleem. De Xbox ondervindt dan problemen in de hardware, wat blijkt uit drie rode brandende lampjes rondom de aan/uit knop van de Xbox.

The Joker
4 september 2009, 17:17
Xbox spelcomputer met de meeste problemen
Uitgegeven: 4 september 2009 13:49
Laatst gewijzigd: 4 september 2009 13:49

AMSTERDAM – Van alle spelcomputers is de Nintendo Wii het betrouwbaarst. De Xbox 360 zorgt voor de meeste problemen, zo blijkt uit een onderzoek van SquareTrade.

© GamezUit het onderzoek van SquareTrade, een bedrijf dat garanties voor electronica afgeeft, blijkt dat 23,7 procent van de gebruikers van de Xbox binnen twee jaar na aanschaf een probleem meldt.

Bij de PS3 heeft 10 procent van de gebruikers een probleem in diezelfde periode, tegenover 2,7 procent van de Wii-spelers.

Meest gebruikt
De Xbox is wel de meest gebruikte spelcomputer, met een gemiddelde 1191 spelminuten per maand per console blijkt de spelcomputer met kop en schouders boven zijn concurrent uit te steken. Zo wordt op de Nintendo Wii ‘slechts’ 516 minuten per maand gespeeld. De PS3 is populairder met 1053 spelminuten per maand.

Het grootste gedeelte van de problemen van de Xbox is te wijten aan het bekende ‘Ring of Death’ probleem. De Xbox ondervindt dan problemen in de hardware, wat blijkt uit drie rode brandende lampjes rondom de aan/uit knop van de Xbox.

Ik heb een WII. Dus ik ben blij. :D

The Joker
15 september 2009, 17:14
Er zijn topics over Fifa, PES, Game-consoles, maar nu over alle games (behalve Fifa en PES).
Wat zijn jullie favo games? Waar ben je verslaafd aan? Welke games zijn aanraders, of juist niet?

Doofus
15 september 2009, 17:55
Op de pc heb ik jarenlang Counter Strike gespeeld. Ik dacht dat dat de game zou worden waar ik in mijn leven de meeste gametijd aan kwijt zou zijn.
Niets was minder waar, want sinds de komst van Team Fortress 2 speel ik dit aan de lopende band. Het is inmiddels iets minder geworden, maar het blijft een geniaal spel! Uiteraard met dank aan Valve, een ontwikkelaar die echt tijd en moeite steekt om goede games te maken en er voor zorgt dat ik TF2 blijf spelen. Oa door de komst van nieuwe maps en wapens.

Ook de PS3 gebruik ik regelmatig, maar nauwelijks voor singleplayer. Ik heb sinds een week Little Big Planet (slechts 20 euro bij Intertoys!!) en snap niet waarom ik die game niet eerder aangeschaft heb!
Wat heb ik een lol zeg met 4 vrienden met 4 controllers op de bank!
Zeer welkome afwisseling tussen, ik ga 'em toch echt noemen, uren fifa!

Edit: waarom trap je eigenlijk zelf niet af, topicstarter?

The Joker
16 september 2009, 07:58
Ik heb pas over 2 maanden de PS3 Slim, dus tot die tijd moet ik het doen met m'n PC, Wii en Gamecube... Voor de Wii is Need For Speed Undercover iig erg leuk en mooi! Zeker een aanrader.
Op de Gamecube game ik nu om de tijd te doden tot ik de PS3 heb :D Maar de spellen Simpsons Hit & Run (uitgekozen tot beste Simpsons game en hoort bij de meest verkochte game allertijden), Fifa en natuurlijk MarioKart zijn leuk hoor.

The Joker
16 september 2009, 18:31
Even een vraagje.

De nieuwste PS3, de slim, werkt toch hetzelfde als de oude PS3's? Hij is alleen toch wat smaller en in kleuren?

Harmeulius
17 september 2009, 22:43
Even een vraagje.

De nieuwste PS3, de slim, werkt toch hetzelfde als de oude PS3's? Hij is alleen toch wat smaller en in kleuren?

Ik heb gehoord dat de hardware iets minder is (minder goede blue ray-speler etc.)
Of dit waar is weet ik niet.
Verder denk ik dat er niet veel verschil in zit met de oude PS3.

Kevin Strootman
18 september 2009, 12:59
Ik heb een WII. Dus ik ben blij. :D

Mijn echte old-skool Game boy met double dragon is ook nog nooit kapot gegaan:p

Voetballer24
18 september 2009, 17:45
Mijn echte old-skool Game boy met double dragon is ook nog nooit kapot gegaan:p

Game Boy Color?:p
Die zijn heldig. _0_
De mijne doet het ook nog maar ik ben daar iets te heftig geweest met de A-knop.

The Joker
18 september 2009, 18:29
Game Boy Color?:p
Die zijn heldig. _0_
De mijne doet het ook nog maar ik ben daar iets te heftig geweest met de A-knop.

Ik ben van een generatie later, van de Game Boy Advance :cool::D

Voetballer24
19 september 2009, 00:00
Ik ben van een generatie later, van de Game Boy Advance :cool::D

Die vond ik veel te groot.
Gameboy SP ging ook nog wel. :D
Maar Gameboy Color was gewoon geweldig met Pokémon.:D

Kevin Strootman
19 september 2009, 10:01
Die vond ik veel te groot.
Gameboy SP ging ook nog wel. :D
Maar Gameboy Color was gewoon geweldig met Pokémon.:D

Ik ben ook nog van de Game boy Advance en alles, maar toen Pokémon uitkwam..
tjonge wat was dat een gebeuren zeg.. ik weet nog goed voor de eerste keer Pokémon blauw...en Bulbasaur was op een gegeven moment van level 23 en ik was pallet town nog niet uitgekomen:rolleyes:
De Pokémon serie geweldig !

The Joker
19 september 2009, 10:33
Ik ben ook nog van de Game boy Advance en alles, maar toen Pokémon uitkwam..
tjonge wat was dat een gebeuren zeg.. ik weet nog goed voor de eerste keer Pokémon blauw...en Bulbasaur was op een gegeven moment van level 23 en ik was pallet town nog niet uitgekomen:rolleyes:
De Pokémon serie geweldig !

Beetje uitgemolken nu, die serie. De goude ouwe zijn het leukst :cool::D (ook al heb ik het al 5 jaar niet meer gespeeld en ga dat ook niet meer doen:p)

Davy-040
19 september 2009, 12:07
Beetje uitgemolken nu, die serie. De goude ouwe zijn het leukst :cool::D (ook al heb ik het al 5 jaar niet meer gespeeld en ga dat ook niet meer doen:p)

Ik heb ook nog de Gameboy Color gehad met Pokemon Rood & Blauw.
Tegenwoordig hebben ze zelfs Pokemon gifgroen lol.

Voetballer24
19 september 2009, 14:16

Ze kunnen geen namen meer verzinnen, dus doen ze van die kleuren.
Ik heb vooral Pokemon Crystal gespeeld. :D

Kevin Strootman
19 september 2009, 16:03

Haha ja, na de crystals enzo ben ik er ookwel mee gekapt..de magie was wel een beetje uitgewerkt..

Kevin Strootman
21 september 2009, 20:51

Dat geklooi van de laatste jaren is echt Pokémon onwaardig ja

The Joker
22 september 2009, 08:51
Dat geklooi van de laatste jaren is echt Pokémon onwaardig ja

Op tv zijn ze nu bij serie 13 meende ik :rolleyes:

Davy-040
22 september 2009, 09:20
Op tv zijn ze nu bij serie 13 meende ik :rolleyes:

Tsja Pikachu in Japan is hetzelfde als Allah in Saudi-Arabie.
Ik weet nog wel een jaar of 10 geleden had je iets van 200 van die beestjes en tegenwoordig iets van een paar duizend en veel lijken ook op elkaar :D
Volgens mij is Dragonball Z ook nog hot daar in Azie maar hier in Nederland hoor je er niet zo veel meer van.

Voetballer24
22 september 2009, 22:11
Ik weet nog wel een jaar of 10 geleden had je iets van 200 van die beestjes en tegenwoordig iets van een paar duizend en veel lijken ook op elkaar :D
Volgens mij is Dragonball Z ook nog hot daar in Azie maar hier in Nederland hoor je er niet zo veel meer van.

Dan denk ik eerder Dragonball GT. :D

Kevin Strootman
23 september 2009, 10:36

whahah Pikachu en Allah xD
Ik weet niet of het zo verstandig is deze 2 te noemen, pas maar op straks krijgje nog een bliksemschit van 1 van de 2

Kevin Strootman
13 oktober 2009, 19:15
Op de pc heb ik jarenlang Counter Strike gespeeld. Ik dacht dat dat de game zou worden waar ik in mijn leven de meeste gametijd aan kwijt zou zijn.
Niets was minder waar, want sinds de komst van Team Fortress 2 speel ik dit aan de lopende band. Het is inmiddels iets minder geworden, maar het blijft een geniaal spel! Uiteraard met dank aan Valve, een ontwikkelaar die echt tijd en moeite steekt om goede games te maken en er voor zorgt dat ik TF2 blijf spelen. Oa door de komst van nieuwe maps en wapens.

Ook de PS3 gebruik ik regelmatig, maar nauwelijks voor singleplayer. Ik heb sinds een week Little Big Planet (slechts 20 euro bij Intertoys!!) en snap niet waarom ik die game niet eerder aangeschaft heb!
Wat heb ik een lol zeg met 4 vrienden met 4 controllers op de bank!
Zeer welkome afwisseling tussen, ik ga 'em toch echt noemen, uren fifa!

Edit: waarom trap je eigenlijk zelf niet af, topicstarter?

Inderdaad, littlebigplanet 20 eu, het verstandigste is gewoon een paar maandjes te wachten met het kopen van een game die je bij de release wel wilde bestellen, doe dat bij ieder spel van 60 euro, paar maanden wachten dus 20 a 30 euro, zo rouleert dit, en heb je toch iedere keer weer nieuwe games (tenminste zo ga ik dat denk ik wel doen vanaf nu ;p, scheelt een hoop met geld..)
Eve on-topic, die LittleBigPlanet.. is dat dus wel een leuk spel ?wat kun je zoal doen in dat spel? ik wil hem wel halen denk ik :p

Kevin Strootman
13 oktober 2009, 19:17
Er zijn topics over Fifa, PES, Game-consoles, maar nu over alle games (behalve Fifa en PES).
Wat zijn jullie favo games? Waar ben je verslaafd aan? Welke games zijn aanraders, of juist niet?

Wat ik de beste game vind die ik heb is Fallout 3, Echt een aanrader !! binnenkort komt er een goty (game of the year edition) van uit...Ook de throphy's van dit spel zijn echt een leuke uitdaging..
Heb net de nieuwe versie van het oldskool spelletje Turtles in time, Re-shelled gekocht in de PSN store xD wel grappig, maar de 12 throphies heb je binnen no time

The Joker
21 oktober 2009, 21:48
Ik heb over een maandje een PS3 en ik zit een beetje te kijken welke games ik wil.
Zijn deze games aanraders?
http://www.xgn.nl/images/boxarts/ps3/big/grand-theft-auto-iv.jpg
Grand Theft Auto IV
http://johnnyjacob.files.wordpress.com/2008/02/cod4-ps3.jpg
Call Of Duty 4

En weten jullie nog meer aanraders voor de PS3?

Voetballer24
21 oktober 2009, 21:48
Je houdt wel van nummer 4. :D
Als ik jou was zou ik nog even wachten op Cod: Modern Warfare 2. (het 6e deel)
En GTA, tsjah.
De ene houdt van Saints Row, de andere van GTA. Ik vind dat Saints Row 2 meer te vergelijken is met GTA San Andreas qua spel. Want GTA IV is meer serieuzer, en daar kan je minder klooien. :p
Het is trouwens wel grafisch beter dan Saints Row.

Davy-040
21 oktober 2009, 21:50
Die games zijn zeker aanraders!
Ik heb ze allebei op de PS3.
Zit nu te wachten op Call of Duty: Modern Warfare 2.

The Joker
21 oktober 2009, 21:52
En GTA, tsjah.
De ene houdt van Saints Row, de andere van GTA. Ik vind dat Saints Row 2 meer te vergelijken is met GTA San Andreas qua spel. Want GTA IV is meer serieuzer, en daar kan je minder klooien. :p

Oké, bedankt. :)

Voetballer24
21 oktober 2009, 21:53
Is COD MW 2 beter dan 1?

En weten jullie nog meer aanraders voor de PS3? (behalve Fifa 10)

De kans is zeer groot dat het spel beter is dan Modern Warfare 2. :p
Maar Modern Warfare 1 is sowieso een stuk goedkoper. :p
Als je een racespel zoekt raad ik je Need for Speed Shift aan of Midnight Club: Los Angeles, ook al is die wat ouder.

Welk genre zoek je. Kan ik een beter antwoord geven, ipv dat ik al mijn spellen zelf opnoem. :p

The Joker
21 oktober 2009, 21:53
Die games zijn zeker aanraders!
Ik heb ze allebei op de PS3.
Zit nu te wachten op Call of Duty: Modern Warfare 2.

Is COD MW 2 beter dan 1?

En weten jullie nog meer aanraders voor de PS3? (behalve Fifa 10)

The Joker
21 oktober 2009, 21:57
Als je een racespel zoekt raad ik je Need for Speed Shift aan of Midnight Club: Los Angeles, ook al is die wat ouder.

Welk genre zoek je. Kan ik een beter antwoord geven, ipv dat ik al mijn spellen zelf opnoem. :p

Ik heb niet een speciale genre. Sport, schieten, lol, racen en avontuur vind ik leuk. Boksen (ook al is dat sport), andere vechtsporten en Kermisgames vind ik minder. Ook hou ik van realistische games.

Voetballer24
21 oktober 2009, 22:02
Ik heb niet een speciale genre. Sport, schieten, lol, racen en avontuur vind ik leuk. Boksen (ook al is dat sport), andere vechtsporten en Kermisgames vind ik minder. Ook hou ik van realistische games.

Misschien moet je voor Uncharted 2 gaan. Zelf nog niet gespeeld. Maar het 1e deel was al goed, dus het 2e deel zal waarschijnlijk beter zijn.
Ook zou je nog kunnen wachten op Assassin's Creed 2.

Als Shooter heb je dan CoD, als sport Fifa, als racen, NFS en als avontuur Uncharted of Assassin's Creed 2. :p

The Joker
21 oktober 2009, 22:08
Misschien moet je voor Uncharted 2 gaan. Zelf nog niet gespeeld. Maar het 1e deel was al goed, dus het 2e deel zal waarschijnlijk beter zijn.

Als Shooter heb je dan CoD, als sport Fifa, als racen, NFS en als avontuur Uncharted of Assassin's Creed 2. :p

Oké, heel erg bedankt :)
Ik ga hier vaker games posten in de hoop dat sommigen mij vaker gaan helpen met keuze's. Want van de reactie's op bol.com word ik nou ook niet wijzer. ('Ja, het is gewoon een hele goede game egt kope als je hem nie koopt ben je gek in je hooft.' Las ik vanmiddag.)

Voetballer24
21 oktober 2009, 22:10
Oké, heel erg bedankt :)
Ik ga hier vaker games posten in de hoop dat sommigen mij vaker gaan helpen met keuze's. Want van de reactie's op bol.com word ik nou ook niet wijzer. ('Ja, het is gewoon een hele goede game egt kope als je hem nie koopt ben je gek in je hooft.' Las ik vanmiddag.)

Maar op bol.com vindt de ene het een goede game, en de andere weer niet. Dus het slaat nergens op, je moet gewoon reviews zoeken van een spel. En als het kan nog een demo spelen ofzo, voor de zekerheid. :p

The Joker
21 oktober 2009, 22:13
Maar op bol.com vindt de ene het een goede game, en de andere weer niet. Dus het slaat nergens op, je moet gewoon reviews zoeken van een spel. En als het kan nog een demo spelen ofzo, voor de zekerheid. :p

Mijn computer kan games van nu niet meer aan. :(

Is NFS Shift beter dan Undercover? Undercover vond ik namelijk steengoed op de Wii.

The Joker
21 oktober 2009, 22:14

En op bol.com onderbouwt niemand zijn mening.

Voetballer24
21 oktober 2009, 22:19
Mijn computer kan games van nu niet meer aan. :(

Is NFS Shift beter dan Undercover? Undercover vond ik namelijk steengoed op de Wii.

Undercover? Die is 5 jaar oud. :p
Maar als je daar van houdt kan ik je beter Midnight Club aanraden, heeft een zelfde spelopbouw.
En de spelen die ik aanraadde waren voor de PS3. Met het Playstation Network kan je demo's downloaden voor op je Playstation. Maar dat komt nog wel. :p

The Joker
21 oktober 2009, 22:23
Undercover? Die is 5 jaar oud. :p
Maar als je daar van houdt kan ik je beter Midnight Club aanraden, heeft een zelfde spelopbouw.
En de spelen die ik aanraadde waren voor de PS3. Met het Playstation Network kan je demo's downloaden voor op je Playstation. Maar dat komt nog wel. :p

Ok, ik kan echt niet wachten tot ik dat ding heb. En dan zul je zien dat als ik hem heb PS4 alweer te koop is :o

En Undercover is nu precies 1 jaar uit. ;)

Voetballer24
21 oktober 2009, 22:33
Ok, ik kan echt niet wachten tot ik dat ding heb. En dan zul je zien dat als ik hem heb PS4 alweer te koop is :o

En Undercover is nu precies 1 jaar uit. ;)

Oh wacht, ik verwarde Undercover met Need for Speed Underground. xDxD

Undercover heb ik nooit echt gespeeld. Dus ik weet het niet.

Davy-040
21 oktober 2009, 22:54

Ik heb Midnight Club: Los Angeles ook maar hoe zet je hem in de automaat?
Ik heb geen zin om te schakelen!

Voetballer24
21 oktober 2009, 23:00
Ik heb Midnight Club: Los Angeles ook maar hoe zet je hem in de automaat?
Ik heb geen zin om te schakelen!

Gewoon bij instellingen, Start --> Options en dan maar zoeken. :p
Ik hheb hem in ieder geval in de automaat staan.

The Joker
22 oktober 2009, 21:58
Is deze beter dan NFS?
http://www.gamebump.com/images/upload/gy5jyhftdc1hlelvawocqyw8.jpg

Voetballer24
22 oktober 2009, 22:15
Is deze beter dan NFS?
http://www.gamebump.com/images/upload/gy5jyhftdc1hlelvawocqyw8.jpg

Ik heb niet ervaring met de nieuwste NFS spellen. Maar MC:La is erg goed. :D
Beter dan Burnout: Paradise.

Davy-040
22 oktober 2009, 22:25
Ik heb niet ervaring met de nieuwste NFS spellen. Maar MC:La is erg goed. :D
Beter dan Burnout: Paradise.

Burnout: Paradise vind ik meer een arcade game die je eigenlijk met meerdere moet spelen.

Voetballer24
22 oktober 2009, 22:34
Burnout: Paradise vind ik meer een arcade game die je eigenlijk met meerdere moet spelen.

Idd, maar dat is weer het nadeel van MC:La. Je kan alleen in 1 player mode spelen, als je met meerdere wil moet je online spelen.

Banaan
22 oktober 2009, 22:42

Ken je Assassin's Creed? Binnekort komt deel2 uit dus wellicht ff deel1 kopen? Is goedkoper en weet je ook gelijk of je het een vet spel vind. Mooie graphics ook en een leuk avonturistisch spel.

TiezZ
22 oktober 2009, 23:18
http://www.psfocus.nl/_images/overige/dirt2_large.jpg

Dirt 2 is wel een aanrader, jammer dat het weer iets meer arcade is geworden maar zeker n prachtige race-game

Voor de rest kan ik me nog wel even bezighouden met PES

The Joker
23 oktober 2009, 09:10
Ken je Assassin's Creed? Binnekort komt deel2 uit dus wellicht ff deel1 kopen? Is goedkoper en weet je ook gelijk of je het een vet spel vind. Mooie graphics ook en een leuk avonturistisch spel.

Oké, ik ga kijken :)

The Joker
23 oktober 2009, 09:12
Dirt 2 is wel een aanrader, jammer dat het weer iets meer arcade is geworden maar zeker n prachtige race-game

Voor de rest kan ik me nog wel even bezighouden met PES

Is Dirt 2 echt gewoon racen of zit er ook nog een verhaal aan vast zoals in NFS Undercover?

Voetballer24
23 oktober 2009, 15:32
Is Dirt 2 echt gewoon racen of zit er ook nog een verhaal aan vast zoals in NFS Undercover?
Gewoon racen.

Kruspe
26 oktober 2009, 20:26
Omdat ik niet zo een groot probleem heb met mijn playstation als Perzian, en dus geen nieuw topic waard vond, post ik het maar hier.

Ik heb nu net PES 10 een week, en ik heb nu al voor de 3e keer een probleem. Ik heb mijn PS3 nog niet zo lang. Als ik naar de opstelling/strategie ga in een toernooi (CL & Master League), dan mist er 1 speler (of 2), en als ik daar dan op klik, of de laatste keer zelfs alleen maar naar keek, dan wordt het beeld zwart, en dan begint het beeld bij het opstartscherm van de Playstation 3, dus het hoofdmenu. Vervolgens als ik dan op PES klik, dan start hij overnieuw, maar is alle onopgeslagen data weg, en begint het spel echt gewoon weer in het hoofdmenu.

Iemand enig idee of dit aan het spel of de PS3 ligt? En wat eraan te doen? Hebben jullie dit ook, en wat raden jullie mij aan?

Hartstikke bedankt, medesuporters van de mooiste club van de wereld. ;)

Voetballer24
27 oktober 2009, 20:48
Als ik dit lees dan acht ik de kans groot dat het aan de CD ligt.

Kruspe
28 oktober 2009, 17:49
Heel hartelijk dank voor je reactie. Ik vandaag dus terug gegaan naar de winkel, uitgelegd, die zeiden dat ze dachten aan de PS3, maar kreeg alsnog een nieuwe mee. Goede service, maar nou doe ik em er net in, en heb ik exact hetzelfde probleem.

Ik denk dus dat het de PS3 opsturen wordt (en dat terwijl ik er naast een paar demos nog nooit op had gespeeld):(

Kevin Strootman
2 november 2009, 10:02
En GTA, tsjah.

Ja precies, het lijkt wat meer op san andreas(en dan nog is san andreas veel beter ;p) ik heb ze beiden, Gta en Saints, Saints row 2 verveeld echt heel snel..ook zitten er géén throphys bij, de graphics zijn inderdaad ook wel heel slecht, Gta is stukken beter, ik zou hem voor een paar tientjes, bij je collectie toevoegen, of nog goedkoper als used game bij de game mania gewoon halen..

Kevin Strootman
2 november 2009, 10:07

Pas geleden heb ik de white edition van Assasin's Creed 2 besteld, deel 1 heb ik niet in huis, maar ben ik misschien wel van plan te kopen, wat vinden jullie ervan, is het beter om deel 1 dan ook maar te halen, zodat ik het verhaal beter snap, of dat ik alvast de gameplay onder de knie heb, of gaat dat best goed komen met deel 2:p ?

Voetballer24
2 november 2009, 19:34
Ja precies, het lijkt wat meer op san andreas(en dan nog is san andreas veel beter ;p) ik heb ze beiden, Gta en Saints, Saints row 2 verveeld echt heel snel..ook zitten er géén throphys bij, de graphics zijn inderdaad ook wel heel slecht, Gta is stukken beter, ik zou hem voor een paar tientjes, bij je collectie toevoegen, of nog goedkoper als used game bij de game mania gewoon halen..

Ik heb op de Xbox anders wel SR2 Achievements.

En over dat Assassins Creed, het 2e deel is niet echt een vervolg geloof ik. Als het goed is is het een ander verhaal, maar het principe blijft over het algemeen toch hetzelfde.

The Joker
2 november 2009, 19:44
Is Tekken een aanrader? Hoor veel goede verhalen erover maar zelf zit ik nog te twijfelen...

Voetballer24
2 november 2009, 20:17
Als je van vechtspellen houdt zou ik wel voor Tekken kiezen. Als je een vechtspel wil die een echte uitdaging is moet je Street Fighter kopen. Maar die is voor de echt ervaren gamer handiger. In jouw geval zou ik Tekken kopen, als die op de Xbox uit zou komen zou ik hem ook kopen. :p

The Joker
2 november 2009, 20:31
Als je van vechtspellen houdt zou ik wel voor Tekken kiezen. Als je een vechtspel wil die een echte uitdaging is moet je Street Fighter kopen. Maar die is voor de echt ervaren gamer handiger. In jouw geval zou ik Tekken kopen, als die op de Xbox uit zou komen zou ik hem ook kopen. :p

Wat nou 'in jou geval'? :p :D

Voetballer24
2 november 2009, 23:11
Wat nou 'in jou geval'? :p :D

Aangezien je overstapt van een Wii. :p
En het lijkt me sterk dat je dan ook eerdere Street Fighters hebt gespeeld.

Kevin Strootman
3 november 2009, 10:34
Ik heb op de Xbox anders wel SR2 Achievements.

En over dat Assassins Creed, het 2e deel is niet echt een vervolg geloof ik. Als het goed is is het een ander verhaal, maar het principe blijft over het algemeen toch hetzelfde.

Hmm ja, Sony loopt nog best wel achter op X-box live..
Niet dat dat door Saints row komt natuurlijk :p, maar ik merk wel dat de service van PSN nog lang niet achterhaald is..
Ik moet eigenlijk niet klagen, Psn heeft naast zijn achterstand toch een hele fijne service, maar ik moet het eigenlijk de verdienste is van Microsoft noemen
De Fallout 3 uitbreidingen werden namelijk weken in de PSN store aangeboden, uiteindelijk worden we gewoon genaaid, de uitbreidingen zijn in alle continenten beschikbaar, behalve in de Europese PSN store
Om nu 60 euro uit je portomonnee te trekken voor de Game of the year edition..
Dat gaat voor mij niet op, pure geldverspilling.
Voor hetzelfde spel 30 euro extra betalen, terwijl de uitbreidingen op de pc nogwel gratis zijn.
Okehh, dan weet ik dat ook weer :p, niet dat het mij uiteindelijk zo veel zal boeien, maar het is toch best leuk om te weten. ( dat van Assasin's)
De Eropese PSN heeft zooo veel minder te bieden dan bijvoorbeeld de Amerikaanse versie van de store.
Ik hoorde dat dat bij Microsoft en Nintendo wel anders was, hier word iedereen gelijk behandeld hoorde ik.
Maargoed dit neemt niet weg dat ik het sysyteem en de opzet gewoon heel mooi en handig vind van Sony.
Oh okehh, niet dat het mij verder boeit..maar je kunt het altijd even vragen hé ;p

TiezZ
3 november 2009, 15:11
Gewoon racen.

:D gewoon racen, toch best heftig racen :p

(niet echt n verhaallijn gewoon beetje opwerken, online is superspannend als je tegenstanders racen vr te winnen ipv knallen als n gek)

Davy-040
3 november 2009, 20:53
Jullie spelen zeker geen NBA Live?
Volgens mij ben ik de enigste NBA fan hier ;)

Voetballer24
3 november 2009, 23:56
Ik heb ooit NBA Street Homecourt geleend van een vriend. Ik vond het wel grappig, maar FIFA blijft leuker.

Harmeulius
4 november 2009, 11:37
Jullie spelen zeker geen NBA Live?
Volgens mij ben ik de enigste NBA fan hier ;)

Ik vinde NBA wel leuk om naar te kijken en ook om NBA spellen te doen.
Ik heb hier thuis ergens NBA live 06 liggen, maar ik heb nu NBA2k9 (allebei PC)
Ik moet zeggen dat NBA2k9 wat leuker is door meer details zoals cheerleaders etc. Maar die 2 zijn natuurlijk niet te vergelijken omdat NBA live uit 2005 komt en NBA 2k9 uit 2008;)

TiezZ
4 november 2009, 15:22
2K reeks werd laatste jaren meestal ook als de betere gereviewed tov NBA live, heb vroeger jaren basketbal gedaan en het ook gevolgd en de games gespeeld maar dat is al n tiental jaren geleden

Davy-040
4 november 2009, 20:43
Dat zijn de enigste 2 sporten die ik dagelijks volg NBA Basketball en Voetbal.
Ik blijf bijna elke nacht op om die wedstrijden te kijken op internet/tv.
Ja als ik iets volg dan wil ik het ook goed volgen!

Johan Derksen
4 november 2009, 20:48
Dat zijn de enigste 2 sporten die ik dagelijks volg NBA Basketball en Voetbal.
Ik blijf bijna elke nacht op om die wedstrijden te kijken op internet/tv.
Ja als ik iets volg dan wil ik het ook goed volgen!

Vandaar dat je altijd zo vroeg op OSM zit. :p Mystery solved! :)

Davy-040
4 november 2009, 21:52
Vandaar dat je altijd zo vroeg op OSM zit. :p Mystery solved! :)

Wat is de reden dat jij er altijd zo vroeg/laat op zit dan?

robpsv11
4 november 2009, 21:55

ik doe het meestal voor ik naar school ga, om half 8 dus :p

Davy-040
4 november 2009, 22:05
ik doe het meestal voor ik naar school ga, om half 8 dus :p

Dan ga ik pas naar bed :D
Ik ga altijd om 7 uur in de morgen naar bed en dan blijf ik tot een uur of 2 in de middag liggen.
Ik haat de ochtend !!!

robpsv11
4 november 2009, 22:08
Dan ga ik pas naar bed :D
Ik ga altijd om 7 uur in de morgen naar bed en dan blijf ik tot een uur of 2 in de middag liggen.
Ik haat de ochtend !!!

Op je 21ste hoef je niet naar school dan of te werken?:p

Davy-040
5 november 2009, 00:16
Op je 21ste hoef je niet naar school dan of te werken?:p

Ik werk parttime in de nacht.

Johan Derksen
5 november 2009, 06:29

Ik houd van vroeg opstaan en laat naar bed gaan. :rolleyes:
Neh... maar ik kan iig nooit vroeg naar bed, want dan lig ik meestal nog een paar uur wakker. En 's ochtends wil ik altijd goed voorbereiden voor school/stage en dus ga ik 2 uur van tevoren uit bed. :)

The Joker
10 november 2009, 20:20
Nog 2 en een halve week en dan heb ik een PS3! :cool:

Heeft iemand anders ook het probleem dat GTA Chinatown en M&S @ The Winter Games niet kan worden geladen op de R4? (downloadcard voor de DS) :confused: Is vrij klote namelijk...

Voetballer24
10 november 2009, 20:23
Nog 2 en een halve week en dan heb ik een PS3! :cool:

Heeft iemand anders ook het probleem dat GTA Chinatown en M&S @ The Winter Games niet kan worden geladen op de R4? (downloadcard voor de DS) :confused: Is vrij klote namelijk...
Bij GTA heb ik hetzelfde probleem, Mario en Sonic op Winterspelen heb ik niet, maar wel op Zomerspelen en daar geen probleem.

The Joker
10 november 2009, 20:25
Bij GTA heb ik hetzelfde probleem, Mario en Sonic op Winterspelen heb ik niet, maar wel op Zomerspelen en daar geen probleem.

Bij Zomer heb ik ook geen probleem.
Echt klote :( Ben zo benieuwd naar GTA Chinatown...
Welke R4 heb je?

Voetballer24
10 november 2009, 20:26
Bij Zomer heb ik ook geen probleem.
Echt klote :( Ben zo benieuwd naar GTA Chinatown...
Welke R4 heb je?

Die voor de normale DS, niet voor DSi dus. :p
Iets van SDHC ofzo als ik me niet vergis.

The Joker
10 november 2009, 20:30
Die voor de normale DS, niet voor DSi dus. :p
Iets van SDHC ofzo als ik me niet vergis.

Nee ik ook voor de DS.
Ik heb de R4III. Versie 3.07.
Ik heb ook nog de SuperCard liggen, als GTA het daar ook niet op doet ligt het dus gewoon aan het bestand? Ik heb m al van 2 site's gedownload maar bij allebei: The save data could not be accessed please turn the power off and reinsert the DS Card....

Voetballer24
10 november 2009, 20:35
Nee ik ook voor de DS.
Ik heb de R4III. Versie 3.07.
Ik heb ook nog de SuperCard liggen, als GTA het daar ook niet op doet ligt het dus gewoon aan het bestand? Ik heb m al van 2 site's gedownload maar bij allebei: The save data could not be accessed please turn the power off and reinsert the DS Card....

Misschien kan je proberen om iemands anders Savedata te downloaden en dan te kijken of die wel wordt afgespeeld.

Goodfella
10 november 2009, 20:47
Sinds vanmiddag in bezit van Call of Duty: Modern Warfare II voor PS3. Op het eerste zicht gruwelijk uitgebreid t.o.v. Modern Warfare I, allemaal weer nét even tikkeltje anders. Gelukkig is de besturing hetzelfde gebleven wat het geheel wat vertrouwelijker maakt. Grafisch ziet het er érg gelikt uit en ik heb ook al even gekeken hoe het er online uitzag. Op het eerste gezicht mooie, nieuwe maps al zijn ze wel aanzienlijk groter dan de maps in MW I (tenminste, diegene die ik tegenkwam). Ook die vorm van multiplayer is weer wat uitgebreid. Meer perks, meer mogelijkheden bij killstreaks etc. Vooralsnog in ieder geval een prima game! :cool:

FrekkenballZ
10 november 2009, 20:57
Jongens, even snel een vraag tussendoor.

Weet iemand misschien of je je profiel van je Xbox 360 gewoon nog kunt gebruiken als je Xbox gebannend is? Met andere woorden: Je HDD in een niet omgebouwde xbox steken en niks aan het handje?

Ik ben nog niet gebanned, ff afkloppen, ik vroeg het me gewoon af.

Gepke groet PSV
10 november 2009, 23:56
Jongens, even snel een vraag tussendoor.

Weet iemand misschien of je je profiel van je Xbox 360 gewoon nog kunt gebruiken als je Xbox gebannend is? Met andere woorden: Je HDD in een niet omgebouwde xbox steken en niks aan het handje?

Ik ben nog niet gebanned, ff afkloppen, ik vroeg het me gewoon af.

Volgens mij wordt je profiel gebanned en niet je Xbox. Dus heb je er nergens meer iets aan. Dan wordt het solo spelen... Doe maar niet dus! ;)

Davy-040
11 november 2009, 00:22
Sinds vanmiddag in bezit van Call of Duty: Modern Warfare II voor PS3. Op het eerste zicht gruwelijk uitgebreid t.o.v. Modern Warfare I, allemaal weer nét even tikkeltje anders. Gelukkig is de besturing hetzelfde gebleven wat het geheel wat vertrouwelijker maakt. Grafisch ziet het er érg gelikt uit en ik heb ook al even gekeken hoe het er online uitzag. Op het eerste gezicht mooie, nieuwe maps al zijn ze wel aanzienlijk groter dan de maps in MW I (tenminste, diegene die ik tegenkwam). Ook die vorm van multiplayer is weer wat uitgebreid. Meer perks, meer mogelijkheden bij killstreaks etc. Vooralsnog in ieder geval een prima game! :cool:

Relax ga hem binnekort ook halen.
Welke landen zitter er in?
In Call of Duty: Modern Warfare 1 had je Oekraine, Georgie, Rusland, Kazachstan en Saudi-Arabie volgens mij.

The Joker
11 november 2009, 19:39
Welke game is de beste? Uncharted 2, Call of Duty MW 2 off NFSShift????

Davy-040
11 november 2009, 19:54

Mijn top 3:
1.Call of Duty: Modern Warfare 2
2.Need for Speed: Shift
3.Uncharted 2

Neofx
11 november 2009, 20:40

Ik zou gaan voor:

1. Uncharted 2
2. Modern Warfare 2
3. NFS Shift

The Joker
11 november 2009, 20:43
Ik zou gaan voor:

1. Uncharted 2
2. Modern Warfare 2
3. NFS Shift

Oke, bedankt (ook Davy bedankt ;)). Ik denk ook dat het Uncharted 2 gaat worden en dat ik wacht tot MW2 goedkoper is. Shift lijkt me leuk om erbij te hebben maar niet echt als non-stop game (:p), maar eerder voor ff een race en dan klaar.

Voetballer24
11 november 2009, 23:44
Oke, bedankt (ook Davy bedankt ;)). Ik denk ook dat het Uncharted 2 gaat worden en dat ik wacht tot MW2 goedkoper is. Shift lijkt me leuk om erbij te hebben maar niet echt als non-stop game (:p), maar eerder voor ff een race en dan klaar.

Tip;
www.budgetgaming.nl
Aan te raden site waar je spelletjes voor een goedkopere prijs kan kopen, soms van buitenlandse winkels, maar vooral Nederlands/Belgische.

Goodfella
12 november 2009, 11:44
Relax ga hem binnekort ook halen.
Welke landen zitter er in?
In Call of Duty: Modern Warfare 1 had je Oekraine, Georgie, Rusland, Kazachstan en Saudi-Arabie volgens mij.

Vooralsnog heb ik gezien: V.S. (vechten in Washington D.C. :D ), Brazilië (Rio), Afghanistan en Rusland.

Het moge overigens duidelijk zijn: MW II zal het, kwalitatief, beste spel van 2009 worden. Ongeloofelijke graphics, persoonlijk geen betere gameplay denkbaar (zowel het spel áls online) en het feit dat het ontzettend uitgebreid is. Het is de GTA-San Andreas van first person shooters. :cool:

Gepke groet PSV
13 november 2009, 00:22
oeoeoeoeoeoeoe..... Gisteren Modern Warfare 2 voor €40,- kunnen overnemen... :S Morgen komt ie binnen... :P

The Joker
13 november 2009, 07:23
Tip;
www.budgetgaming.nl
Aan te raden site waar je spelletjes voor een goedkopere prijs kan kopen, soms van buitenlandse winkels, maar vooral Nederlands/Belgische.

Heb jij er meerdere keren van besteld? Is de site te vertrouwen? Ik vertrouw die dingen namelijk nooit, waarom zouden ze nou een game voor 45 euro's verkopen :confused:

De Bouterbaas
13 november 2009, 10:15
Speelt iemand hier de volgende iphone games? Zo ja, voeg me toe:
- imobsters: mijn code: A67UWA
- ninjas live: mijn code: ABAPW
- worldwar: mijn code: 4648FB

Kevin Strootman
13 november 2009, 13:59
Met welke throphy's of achievements zijn jullie op het moment mee bezig ?

Momenteel ben ik hier een beetje mee aan het werk :

-Fifa, win 100 klassementswedstrijden, de teller staat nog maar slechts op 49 :p (ook die ethernet kabel rukkertjes zijn behoorlijk irritant)
-Af en toe Resistaince 2, 10.000 kill's in klassementsspellen geloof ik. Lang niet gespeeld, ik zit denk ik al aardig in de buurt dus dat duurt niet lang meer
-Gta IV, Toch maar eens een poging wagen om de 200 duiven in het spel te vinden en af te maken. Ik heb er nu met behulp van de Gta Wiki zo'n 100 gevonden
Heeft Call of duty modern warfare 2 een beetje leuke throphys of achievemens ?

The Joker
13 november 2009, 14:30
Even een vraagje...

Als je bijvoorbeeld een 120 GB PS3 neemt, wat gebeurt er als je dan "vol" zit? Moet je dan een nieuwe memory card erbij kopen, of zijn die er niet? Of moet je spellen eraf gaan gooien? Graag reactie's.... ;)

Voetballer24
13 november 2009, 14:36
Heb jij er meerdere keren van besteld? Is de site te vertrouwen? Ik vertrouw die dingen namelijk nooit, waarom zouden ze nou een game voor 45 euro's verkopen :confused:

Ik zelf heb nog niet besteld, mensen hebben het spel zelf niet te koop gezet daar, maar op die sites kan je een spel zoeken, klik je op en dan zie je een stuk of 10/20 sites, de meeste sites zijn wel te vertrouwen. Kijk maar naar die beoordelingen, ik ken zelf wel mensen die die site gebruiken en er blij mee zijn.
Die sites zijn van bedrijven/organisaties die waarschijnlijk die games of gratis, of voor een lage prijs inkopen en ze dus verkopen voor een vele goedkopere prijs dan een hele bekende winkel als de Bart Smit.

Op je PS3 vraag, die krijg je alleen door veel dingen te downloaden van het PSN Network. Dat krijg je niet vol, want spellen kosten niet veel geheugen, alleen downloadable content. Zoals Demo's en uitbreidingen van spellen, etc.

The Joker
13 november 2009, 14:39
Ik zelf heb nog niet besteld, mensen hebben het spel zelf niet te koop gezet daar, maar op die sites kan je een spel zoeken, klik je op en dan zie je een stuk of 10/20 sites, de meeste sites zijn wel te vertrouwen. Kijk maar naar die beoordelingen, ik ken zelf wel mensen die die site gebruiken en er blij mee zijn.
Die sites zijn van bedrijven/organisaties die waarschijnlijk die games of gratis, of voor een lage prijs inkopen en ze dus verkopen voor een vele goedkopere prijs dan een hele bekende winkel als de Bart Smit.

Op je PS3 vraag, die krijg je alleen door veel dingen te downloaden van het PSN Network. Dat krijg je niet vol, want spellen kosten niet veel geheugen, alleen downloadable content. Zoals Demo's en uitbreidingen van spellen, etc.

Oke thanks.

Maar volgens mij stond op de achterkant van dat Shift spel dat 'ie al 20 GB is, maar dat heb ik waarschijnlijk verkeerd gezien ;)

Voetballer24
14 november 2009, 13:05
Oke thanks.

Maar volgens mij stond op de achterkant van dat Shift spel dat 'ie al 20 GB is, maar dat heb ik waarschijnlijk verkeerd gezien ;)

Nou ik heb een stuk of 8 xbox spellen, en per spel is het maximaal 100kb om het te spelen, om nog allemaal extra dingen op te slaan ben je maximaal 500kb. (bijvoorbeeld Manager Mode bij FIFA, etc.)

Kevin Strootman
15 november 2009, 18:39
Even een vraagje...

Als je bijvoorbeeld een 120 GB PS3 neemt, wat gebeurt er als je dan "vol" zit? Moet je dan een nieuwe memory card erbij kopen, of zijn die er niet? Of moet je spellen eraf gaan gooien? Graag reactie's.... ;)

Doet niet echt iets af aan welke versie van de PS3 imo. Er zijn al eerder PS3's met meer geheugen dan zijn voorganger verkocht, en toch kwamen er nieuwe PS3 versie's uit.. dus ik denk dat het niet belangrijk is, je krijgt hem zoeizo denk ik toch niet vol :p
(oude troep verwijder ik zelf gewoon altijd)

The Joker
15 november 2009, 20:26
Doet niet echt iets af aan welke versie van de PS3 imo. Er zijn al eerder PS3's met meer geheugen dan zijn voorganger verkocht, en toch kwamen er nieuwe PS3 versie's uit.. dus ik denk dat het niet belangrijk is, je krijgt hem zoeizo denk ik toch niet vol :p
(oude troep verwijder ik zelf gewoon altijd)

Het enigste waar ik bang voor ben is dat als ik over 2 weken een PS3 heb een half jaartje (of zelfs minder, want op internet heb ik 2010 gelezen en dat is al bijna) later alweer de PS4 in de schappen ligt. :(

Voetballer24
15 november 2009, 20:43

Het enigste waar ik bang voor ben is dat als ik over 2 weken een PS3 heb een half jaartje (of zelfs minder, want op internet heb ik 2010 gelezen en dat is al bijna) later alweer de PS4 in de schappen ligt. :(

Op Internet staan genoeg dingen die er niet kloppen, moet je maar op Youtube kijken, genoeg filmpjes met mensen die beweren dat ze een Xbox 720 hebben of een PS4/PS5 etc.

The Joker
15 november 2009, 20:45
Op Internet staan genoeg dingen die er niet kloppen, moet je maar op Youtube kijken, genoeg filmpjes met mensen die beweren dat ze een Xbox 720 hebben of een PS4/PS5 etc.

Maar toch... de kans bestaat toch dat het gebeurt. Of denk jij van niet?

Voetballer24
15 november 2009, 20:56
Maar toch... de kans bestaat toch dat het gebeurt. Of denk jij van niet?

Nee, duurt nog even.

Kevin Strootman
18 november 2009, 16:29
Assasin's creed 2 white edition vandaag binnengekomen
Ik had nog géen tijd om het spel te spelen:Ddat ga ik nu wel doen

The Joker
18 november 2009, 17:53

En? Hoe is 'tie?

TiezZ
20 november 2009, 19:16
ja laatst ergens gelezen dat het waarschijnlijk nog even duurt, ze haalden nu nog niet eens bijna het max uit de huidige consoles

Mrja als 1 vd 2 met een nieuwe komt kan de ander niet lang achter blijven

Vedette
20 november 2009, 19:25

Laat ff weten idd.

Kevin Strootman
20 november 2009, 21:02
En? Hoe is 'tie?

De omgeving ziet er echt mooi uit, vooral de gebouwen in de steden of de landschappen zijn tot in de puntjes uitgewerkt. UBI-soft heeft echt zijn best gedaan voor de graphic's met de middelen die ze hebben, dat zie je wel..

Verder vind ik het spel tot nu toe toch wel heel erg makelijk, Ik was nog maar net bezig en ik had al een paar zilveren throphy's te pakken. De A.I van je vijanden en dorpsbewoner's kon beter. De handelingen die je uitvoert zijn ook easy en minimaal, de rest doet Ezio. Een beetje eentonig dus..

Kortom, Tot waar ik het spel gespeeld heb, Seqeuncy 4(soort van hoofdstukken indeling geloof ik).. vond ik dat Assasin's Creed 2 niet echt aan mijn misschien te hoge verwachtingen kon voldoen. Het is toch een beetje tegengevallen en ik hou er net als bij GTA 4 een beetje een dubbel gevoel aan over.

(En.. oja die paarden mogen wel wat leniger :D)

Vedette
21 november 2009, 16:40
De omgeving ziet er echt mooi uit, vooral de gebouwen in de steden of de landschappen zijn tot in de puntjes uitgewerkt. UBI-soft heeft echt zijn best gedaan voor de graphic's met de middelen die ze hebben, dat zie je wel..

Verder vind ik het spel tot nu toe toch wel heel erg makelijk, Ik was nog maar net bezig en ik had al een paar zilveren throphy's te pakken. De A.I van je vijanden en dorpsbewoner's kon beter. De handelingen die je uitvoert zijn ook easy en minimaal, de rest doet Ezio. Een beetje eentonig dus..

Kortom, Tot waar ik het spel gespeeld heb, Seqeuncy 4(soort van hoofdstukken indeling geloof ik).. vond ik dat Assasin's Creed 2 niet echt aan mijn misschien te hoge verwachtingen kon voldoen. Het is toch een beetje tegengevallen en ik hou er net als bij GTA 4 een beetje een dubbel gevoel aan over.

(En.. oja die paarden mogen wel wat leniger :D)

Ja, maar goed, de meeste trophies/achievements in AC2 verkrijg je via story progress.

Ik denk dat ik hem toch maar ga halen, ik lees overal dat ze de minpunten uit het eerste deel sterk verbeterd hebben..

The Joker
21 november 2009, 19:21
Ik vind AC2 er subliem uitzien.
http://everydayplaystation.files.wordpress.com/2009/04/assassins-creed.jpg
http://www.techarena.in/files/image/guide/092009/Assasin_Creed2/assassins-creed-2-travel.jpg

Vedette
21 november 2009, 21:03
Da's fijn thijsbooden, maar die screenshots zijn uit het eerste deel van AC. :D :D :D

robpsv11
21 november 2009, 21:06
ik wou het net zeggen xD, dat spel vond ik er ook al top uitzien, en het is ook leuk, maar wat moet je soms lang wachten :eek: bijv. in een gesprek met die koning of dokter van dat experiement, dat duurt soms 8 min.

http://brutalgamer.com/wp-content/uploads/2009/08/assassins-creed-2-scan.jpg

http://www.dasgamer.com/wp-content/uploads/2009/06/assassins_creed_2_dive.jpg

het 2e plaatje is trouwens wel van 2 kijk maar:

http://www.wallpaperez.net/wallpaper/games/Assassins-Creed-2-1872.jpg

Vedette
21 november 2009, 21:11
Je eerste plaatje is ook van 2. ;)

robpsv11
21 november 2009, 21:13
nee ik had het over het 2e plaatje van thijs ;)

Vedette
21 november 2009, 21:15
Ik ga hem toch maar halen, ik weet nog hoe leuk ik het freeroamen in 1 vond.. :p

robpsv11
21 november 2009, 21:19
ik denk dat ik nog even wacht tot hij wat goedkoper is, eerst ga ik Call of Duty Modern Warfare 2 halen en Fifa 10

Kevin Strootman
22 november 2009, 10:14
Ja, maar goed, de meeste trophies/achievements in AC2 verkrijg je via story progress.

Ik denk dat ik hem toch maar ga halen, ik lees overal dat ze de minpunten uit het eerste deel sterk verbeterd hebben..

Ja, als ik hem een paar uur gratis zou mogen spelen dan zou ik hem nog halen, Ac2 is de moeite wel waard, dat wel ja..
Dat daken lopen is ook wel leuk, ziet er spectaculair is. Alleen had ik daar ookwel wat meer controle over gehad.
Het is meer alsof je naar een film kijkt, je hoeft alleen maar vooruit te lopen, want Ezio doet alles

The Joker
22 november 2009, 10:20
Ik heb nu sinds een vanmorgen een PS3 en Uncharted 2 en Fifa 10! Wat een fantastische spellen, allebei! :D

Kevin Strootman
22 november 2009, 10:34
Ik heb nu sinds een vanmorgen een PS3 en Uncharted 2 en Fifa 10! Wat een fantastische spellen, allebei! :D

Heb je ook een ethernet kabel aangesloten ? En is Uncharted 2 een vet spel ? (lees wel recensies enzo maar.. ;p)

The Joker
22 november 2009, 10:34
Heb je ook een ethernet kabel aangesloten ?

Nog niet, dat wordt binnekort gedaan. Hoezo?

Kevin Strootman
22 november 2009, 10:57
Nog niet, dat wordt binnekort gedaan. Hoezo?

Fifa.. carriere mode word echt een beetje heel erg saai naar verloop van tijd.. Dan beveel ik je de 1 tegen 1 klassementsspellen aan, die zijn pas echt vet :cool:
Maar dat is meer iets voor het Fifa topic

The Joker
23 november 2009, 13:29
Heb je ook een ethernet kabel aangesloten ? En is Uncharted 2 een vet spel ? (lees wel recensies enzo maar.. ;p)

Ja, Uncharted 2 is een onwijs vet spel! Het ziet er echt prachtig uit, en het is vrij pittig, je hebt het niet in een paar uurtjes uit (neem ik aan). En de gameplay is ook prima.

Alleen, is er hier iemand anders die Uncharted 2 ook speelt? Het lukt me namelijk niet om een level door te komen, en ik vroeg me af of sommigen wat tips hebben :D

Voetballer24
23 november 2009, 14:48
Daar heb je een walkthrough voor. Zoek maar op.

The Joker
23 november 2009, 14:53
Weet ik, ik had dat al gegoogled. Maar ik kan er geen vinden :confused: (ik heb ze namelijk het liefst in 't Nederlands)

Voetballer24
23 november 2009, 15:04
Weet ik, ik had dat al gegoogled. Maar ik kan er geen vinden :confused: (ik heb ze namelijk het liefst in 't Nederlands)

Welke chapter kom je niet verder?

The Joker
23 november 2009, 15:08
Welke chapter kom je niet verder?

Redelijk in het begin. Ik ben alleen met die vriend van me en we moeten een of andere binnenplaats over. Alleen staan der allemaal bewakers en als die je zien ben je "af". Ik moet eerst naar een fontein toe.

Voetballer24
23 november 2009, 15:09
http://www.youtube.com/user/RONINZGR

Hij/zij? heeft een hele walkthrough van het spel. Gewoon het juiste filmpje uitzoeken bij zijn uploads en je ziet wat je moet doen.

Edit: Ik zie net dat het van het 1e deel van Uncharted is.
Ik zal wel iets anders zoeken.

The Joker
23 november 2009, 15:11
http://www.youtube.com/user/RONINZGR

Hij/zij? heeft een hele walkthrough van het spel. Gewoon het juiste filmpje uitzoeken bij zijn uploads en je ziet wat je moet doen.

Thanks! Ik wou ook op youtube kijken maar ik wist de engelse naam niet van het plekje waar ik ben. Heel erg bedankt!

Voetballer24
23 november 2009, 15:12
http://translate.google.nl/translate?hl=nl&sl=en&u=http://www.mahalo.com/uncharted-2-among-thieves-walkthrough&ei=GJYKS6udIIOA4QaPyMTDCw&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=6&ved=0CCIQ7gEwBQ&prev=/search%3Fq%3Dwalkthrough%2Buncharted%2B2%26hl%3Dnl%26sa%3DG

Vertaling met Google, het kan zijn dat er dus wat fout Nederlands bij zit. Maar daar zijn ook filmpjes dus die kan je ook kijken.

The Joker
23 november 2009, 15:13
Oh.. Hij heeft alleen Uncharted: Drake's Fortune en niet Uncharted 2: Among Thieves :(

The Joker
24 november 2009, 14:07
Hier even een korte recensie van mij op Uncharted 2: Among Thieves! :D
Uncharted 2: Among Thieves (PS3)
In het begin zul je versteld staan van de fantastische graphics. Het spel is duidelijk, te doen maar (een gemiddelde gamer) heeft het niet in een paar uurtjes uit. Het is puzzelen, klimmen, uitvogelen en schieten.
Je bent Nathan Drake in dit vervolg op Drake's Fortune. Samen met een oude maat van je en je vriendin ga je op pad om de wegen van Marco Polo te volgen, om vervolgens schatten te vinden.
http://ps3clan.nl/wp-content/uploads/2009/10/uncharted2.jpg
Deze game is echt een aanrader! Je hoeft deel 1 er niet voor gespeeld te hebben. Enige minpunt is het feit dat deze game bij de meeste winkels € 10,- duurder is dan de gemiddelde game.

Voetballer24
24 november 2009, 19:29
Jammer dat ie PS3 only is. Anders had ik 'm zeker gehaald. En dat is trouwens wel een erg korte review.
Nog een vraagje, wat voor tv heb je? Als je tv HD-kwaliteit aan kan moet je dat veranderen bij de instellingen, dan heb je nog betere kwaliteit. :D

The Joker
24 november 2009, 19:34
Jammer dat ie PS3 only is. Anders had ik 'm zeker gehaald. En dat is trouwens wel een erg korte review.
Nog een vraagje, wat voor tv heb je? Als je tv HD-kwaliteit aan kan moet je dat veranderen bij de instellingen, dan heb je nog betere kwaliteit. :D

Ik heb sinds kort een lcd-scherm van LG op mijn kamer :cool: Ik heb een HDMI kabel dus de kwaliteit is goed... maar bedoel je dat moet ik veranderen op mijn tv of in het spel?
Moet ik een langere review geven dan? :cool:

robpsv11
24 november 2009, 19:41
opzich (als ik dat plaatje zie) zijn de graphics nog niet zo fantastisch ;) wat ik ken spellen die wel mooier zijn ;)

maar het komt denk ik omdat je zoiets niet gewend bent omdat je pas een PS3 hebt, ik had dat ook, maar nu vind ik het wel normaal dat het er zo mooi uitziet?

Had je hiervoor ook al iets van een PS2 of XBox?

The Joker
24 november 2009, 19:47
opzich (als ik dat plaatje zie) zijn de graphics nog niet zo fantastisch ;) wat ik ken spellen die wel mooier zijn ;)

maar het komt denk ik omdat je zoiets niet gewend bent omdat je pas een PS3 hebt, ik had dat ook, maar nu vind ik het wel normaal dat het er zo mooi uitziet?

Had je hiervoor ook al iets van een PS2 of XBox?

Hiervoor had (ik heb hem nog steeds) een Wii en een Gamecube... dus het klopt wel dat die graphics van die consoles niet zo geweldig zijn.
Maar ook bij veel professionele recensie's zeggen ze dat de graphics erg mooi zijn! Wacht even...

Ah, gevonden!
Uncharted 2: Among Thieves wordt door talloze critici als de beste PlayStation 3-game ooit bestempeld....

Conclusie: Uncharted 2: Among Thieves is alles wat het had beloofd te zijn, en meer. De singleplayer-ervaring is echt fantastisch en het geheel ziet er simpelweg fenomenaal goed uit

Professionele beoordeling: 95

Een stukje van de recensie van bol.com.

The Joker
24 november 2009, 19:48
En nog wat plaatjes:
http://site.video-game-central.com/blog/wp-content/uploads/2009/10/Uncharted-2-Screenshot.jpg
http://bulletlag.files.wordpress.com/2009/04/drake-1.jpg

Voetballer24
24 november 2009, 20:06
Ik heb sinds kort een lcd-scherm van LG op mijn kamer :cool: Ik heb een HDMI kabel dus de kwaliteit is goed... maar bedoel je dat moet ik veranderen op mijn tv of in het spel?
Moet ik een langere review geven dan? :cool:

Ja langere review.
En het kan gewoon bij de PS3 instellingen. Kan je instellen 720P, 1080P, 1080I. Zo iets. Maar het kan zijn dat het spel die resolutie niet aan kan, dat staat achterop het hoesje.

The Joker
24 november 2009, 20:07
Ja langere review.
En het kan gewoon bij de PS3 instellingen. Kan je instellen 720P, 1080P, 1080I. Zo iets. Maar het kan zijn dat het spel die resolutie niet aan kan, dat staat achterop het hoesje.

720p staat achterop.
EDIT: Ik zal overigens van het weekend een langere review plaatsen.

Voetballer24
24 november 2009, 20:08
720p staat achterop.

Dan kan ej het beste op 720P spelen. :p
Nu nog controleren of je PS3 op 720p staat.

The Joker
24 november 2009, 20:08
Dan kan ej het beste op 720P spelen. :p
Nu nog controleren of je PS3 op 720p staat.

Thanks voor de tip, ik ga morgen kijken! :cool:

robpsv11
24 november 2009, 20:12
Hiervoor had (ik heb hem nog steeds) een Wii en een Gamecube... dus het klopt wel dat die graphics van die consoles niet zo geweldig zijn.
Maar ook bij veel professionele recensie's zeggen ze dat de graphics erg mooi zijn! Wacht even...

Ah, gevonden!
Uncharted 2: Among Thieves wordt door talloze critici als de beste PlayStation 3-game ooit bestempeld....

Conclusie: Uncharted 2: Among Thieves is alles wat het had beloofd te zijn, en meer. De singleplayer-ervaring is echt fantastisch en het geheel ziet er simpelweg fenomenaal goed uit

Professionele beoordeling: 95

Een stukje van de recensie van bol.com.

Ja maar ik bedoel dat ik zulke graphics wel gewend ben snap je ;)

en van dat het het beste PS3 spel ooit is dat betwijfel ik, dat is nu toch echt Modern Warfare 2 met 550 miljoen dollar verkochte explemplaren over de hele wereld ;) maar het lijkt me wel een goed spel ;)

Vedette
24 november 2009, 20:14

en van dat het het beste PS3 spel ooit is dat betwijfel ik, dat is nu toch echt Modern Warfare 2 met 550 miljoen dollar verkochte explemplaren over de hele wereld ;) maar het lijkt me wel een goed spel ;)

Het aantal verkopen bepaalt niet of het het beste is.

MW2 is enorm gehyped vanwege het eerste deel. ;)

The Joker
24 november 2009, 20:14

Toen het geschreven was was Modern Warfare 2 nog nét niet uit, denk ik. Want met die hoge opbrengst en dat vele verkoop mag je wel verwachten dat het een goede game is. Een uitstekende game eigenlijk. Maar misschien is hij vreselijk overschat.
Maar... Uncharted 2 mag ook niet ónderschat worden. Het is echt een hele goede game. Als ik zeg dat ik een PS3 heb, is het eerste wat mensen zeggen: 'Je hebt toch wel Uncharted 2 hé?'. Dat zegt ook wel iets.

Het aantal verkopen bepaalt niet of het het beste is.

MW2 is enorm gehyped vanwege het eerste deel. ;)

Precies.

robpsv11
24 november 2009, 20:19
Als ik zeg dat ik een PS3 heb, is het eerste wat mensen zeggen: 'Je hebt toch wel Uncharted 2 hé?'. Dat zegt ook wel iets.

Dat is mij nog nooit gevragen, meestal is het bij Guitar Hero, fifa, COD of AC2. Het lijkt me wel een goed spel, maar ik ben denk ik niet van plan om hem te kopen.

The Joker
24 november 2009, 20:21
Dat is mij nog nooit gevragen, meestal is het bij Guitar Hero, fifa, COD of AC2. Het lijkt me wel een goed spel, maar ik ben denk ik niet van plan om hem te kopen.

Misschien omdat Uncharted 2 net uit is en toen jij het iedereen vertelde niet? Ik zou het niet weten. Maargoed; ik ga je niet overtuigen het spel te kopen, hoor. Ik zeg alleen maar dat het een geweldige game is en dat het een aanrader is :D

Voetballer24
24 november 2009, 20:34
Toen het geschreven was was Modern Warfare 2 nog nét niet uit, denk ik. Want met die hoge opbrengst en dat vele verkoop mag je wel verwachten dat het een goede game is. Een uitstekende game eigenlijk. Maar misschien is hij vreselijk overschat.
Maar... Uncharted 2 mag ook niet ónderschat worden. Het is echt een hele goede game. Als ik zeg dat ik een PS3 heb, is het eerste wat mensen zeggen: 'Je hebt toch wel Uncharted 2 hé?'. Dat zegt ook wel iets.

Precies.
Modern Warfare 2 was toch echt eerder uit dan Uncharted 2.

Maar wat wel is, van Uncharted 1 werd erg weinig verwacht, onbekende naam. Geen echt bekende game-ontwikkelaars. En toen heeft Uncharted 1 iedereen verrast. Hetzelfde met Modern Warfare 1, want de voorgaande CoD's waren ook niet geweldig. Het zijn beiden stuk voor stuk goede games, en ik zou niet weten welk spel beter is.

Vedette
25 november 2009, 11:26
Zover ik weet waren de voorgaande CoD's ook uitermate gewaardeerde spellen, dus ik snap even niet wat je bedoelt.. :p

Kevin Strootman
25 november 2009, 12:08
AC2 is ook zon spel door de media groter gemaakt word dan dat het in werkelijkheid is het heeft ook niet het grootste grafische vermogen
De mensen zien er enorm slecht uit
Maar dat komt ook omdat ze de zelfde engine als bij Ac1 gebruikten, en die is al wat ouder las ik pas geleden ergens
Wel vind ik echt dat Ubisoft enorm zijn best heeft gedaan de gebouwen in de stad tot in detaill uit te werken
Dat maakt al heel veel goed
Het spel zelf kon eigenlijk veel professioneler
Kon wel iets minder kinderachtig, ik snap niet dat sommige gamers zo lovend over dit kinderlijkeenvoudige veel te makelijke spel zijn

Zeker met zo'n verhaal kunnen ze wel beter maken.
Er zijn ook helemaal niet zo veel nieuwe mogelijkheden
Zwemmen is niets anders dan dodelijk saai vooruitgaan
Het spel is gewoon niet waterdicht, de mensen doen en zeggen altijd heel amateuristisch hetzelfde..
De sfeer kon wel wat grimmiger
Ik vind dat het spel achterloopt
Misschien komt het omdat ik de nieuwe uitbreidingen van Fallout 3 de laatste tijd gespeeld heb en dus beter gewend ben. Maar ik vind Ac2 wat een creatief spel leek te zijn alles behalve creatief

Vedette
25 november 2009, 12:37
Wat bedoel je dat met de Fallout 3 uitbreidingen beter gewend bent?

Jammer dat de meeste minpunten uit AC1 nog steeds aanwezig zijn in het tweede deel, vooral het feit dat je overal in de stad mensen hetzelfde hoort zeggen vond ik erg nadelig aan het eerste deel.
Maar goed, ik heb wel flink wat uurtjes gameplay in het eerste deel zitten, dus ik denk dat ik met de minpunten van AC2 kan leven.

Toch maar ff afwachten totdat ie iets goedkoper is, als ik jouw review zo lees is het de 60 euro niet waard.

Voetballer24
25 november 2009, 15:10
Zover ik weet waren de voorgaande CoD's ook uitermate gewaardeerde spellen, dus ik snap even niet wat je bedoelt.. :p

Ik heb het over CoD 1, 2 en 3. Die werden over het algemeen minder gewaardeerd dan CoD 4, 5 en 6.

@ AC2.
Op Gamehubs.com kan je dat spel op de PS3 voor 42 euro krijgen. Voor Xbox360 36 euro.

Vedette
25 november 2009, 15:40
Ik heb het over CoD 1, 2 en 3. Die werden over het algemeen minder gewaardeerd dan CoD 4, 5 en 6.

@ AC2.
Op Gamehubs.com kan je dat spel op de PS3 voor 42 euro krijgen. Voor Xbox360 36 euro.

Ik weet welke CoD's je bedoelde, die werden zover ik me herinner even hoog gewaardeerd. CoD5 is, voor zover ik weet, ook enigzins teleurstellend geweest. CoD4 veranderde de reeks door het in het heden te laten plaatsvinden, wat een nieuw publiek aantrok.

Maar nogmaals, de eerste drie delen waren ook razend populair.

Voetballer24
25 november 2009, 15:43
Ik weet welke CoD's je bedoelde, die werden zover ik me herinner even hoog gewaardeerd. CoD5 is, voor zover ik weet, ook enigzins teleurstellend geweest. CoD4 veranderde de reeks door het in het heden te laten plaatsvinden, wat een nieuw publiek aantrok.

Laat ik het zo formuleren:
Ja klopt, maar voor mijn gevoel waren ze toch minder populair dan de nieuwere delen.

Vedette
25 november 2009, 15:46
Ik werk niet met gevoelens en vermoedens, ik werk met feiten! :mad:

:D ;) Sorry, ik hou van gamen. //edit: van alle multimedia, eigenlijk.

robpsv11
25 november 2009, 18:06

CoD 5 vind ik echt niet telleurstellend hoor ;)

Vedette
25 november 2009, 18:47
CoD 5 vind ik echt niet telleurstellend hoor ;)

Jij wellicht niet, ik heb over de algemeen heersende opinie. Ik heb van redelijk wat gamers negatieve geluiden ontvangen. Let wel, ik zeg niet dat het spel slecht is.. ;)

The Joker
25 november 2009, 18:50
Inderdaad, je moet niet kijken naar persoonlijke keuze. Als 2 van de 10 mensen Call of Duty helemaal geweldig vindt, en de andere 8 hebben iets van mwoah... dan is het toch een flop. Van MW2 heb ik nog geen negatieve geluiden ontvangen dus je kan wel stellen dat dat een echte topper is. En het is overigens de eerste "topper" uit de Call of Duty serie. MW1 en Word At War waren vooral goede games, maar niet uitzonderlijk goed.

Vedette
25 november 2009, 20:24
Inderdaad, je moet niet kijken naar persoonlijke keuze. Als 2 van de 10 mensen Call of Duty helemaal geweldig vindt, en de andere 8 hebben iets van mwoah... dan is het toch een flop. Van MW2 heb ik nog geen negatieve geluiden ontvangen dus je kan wel stellen dat dat een echte topper is. En het is overigens de eerste "topper" uit de Call of Duty serie. MW1 en Word At War waren vooral goede games, maar niet uitzonderlijk goed.

Oh, ik wel.

Sommigen waren binnen 5 uur gameplay al klaar met de campaign van MW2.
En dat is inderdaad belachelijk kort, zelfs voor een game die prat gaat op de multiplayer.

// edit: Bovendien, MW1 is wel degelijk een topper geweest, zelfs naar jouw maatstaven. :p

Goodfella
25 november 2009, 20:37
Oh, ik wel.

Sommigen waren binnen 5 uur gameplay al klaar met de campaign van MW2.
En dat is inderdaad belachelijk kort, zelfs voor een game die prat gaat op de multiplayer.

Klopt wat je zegt over de korte verhaallijn/klein aantal missies, maar dat zijn toch ook vaak games op niveau 'ik kan overal rechtdoor rennen en dan ben ik er'. Als ze een wat zwaardere moeilijkheidsgraad kiezen moet je er vaak al veel meer moeite voor doen, zéker in de missie in Rio.

Daar komt bij dat je nu, geheel in de lijn met CoD 5, ook 'Special Ops' hebt, die zeker wel vermakelijk zijn. (zeker om met z'n tweeën te doen). Ook daar is de zwaarste moeilijkheidsgraad een uitdaging. :cool:

Jouw laatste zin klopt inderdaad, maar dat is dan ook voor het gros van de kopers dé reden om het spel te kopen. CoD 4: MW was online al ge-wel-dig, ik vind dat ze er met MW II op vooruit zijn gegaan. Mooie maps, perks en unlocks véél uitgebreider en beter uitgewerkt en de wapens stellen mij zéker niet teleur. Ik ben er dan ook meer dan tevreden over. :cool:

Vedette
25 november 2009, 20:48
Klopt wat je zegt over de korte verhaallijn/klein aantal missies, maar dat zijn toch ook vaak games op niveau 'ik kan overal rechtdoor rennen en dan ben ik er'. Als ze een wat zwaardere moeilijkheidsgraad kiezen moet je er vaak al veel meer moeite voor doen, zéker in de missie in Rio.

Daar komt bij dat je nu, geheel in de lijn met CoD 5, ook 'Special Ops' hebt, die zeker wel vermakelijk zijn. (zeker om met z'n tweeën te doen). Ook daar is de zwaarste moeilijkheidsgraad een uitdaging. :cool:

Jouw laatste zin klopt inderdaad, maar dat is dan ook voor het gros van de kopers dé reden om het spel te kopen. CoD 4: MW was online al ge-wel-dig, ik vind dat ze er met MW II op vooruit zijn gegaan. Mooie maps, perks en unlocks véél uitgebreider en beter uitgewerkt en de wapens stellen mij zéker niet teleur. Ik ben er dan ook meer dan tevreden over. :cool:

Dan is MW2 dus vooral een game voor de doorgewinterde shooter-gamer, en hoewel ik mezelf daar ook toe reken, is 5 uur gameplay om een nieuweling te verleiden tot de reeks nog steeds te belachelijk voor woorden.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben een groot fan van de CoD-reeks. Ik vind alleen dat de meeste developers de nadruk te vaak op de multiplayer leggen. Een game hoort je minimaal 10 tot 12 uur plezier te geven, ook op lagere moeilijkheidsgraden.

Daarom vond ik de uitbreidingen van Fallout 3 ook geldklopperij. Uurtje spelen en was weer klaar. Vandaar dat ik die vraag aan ..? Ben even vergeten welke forummer, maar ik wilde weten waarom hij beter gewend was door die uitbreidingen van F3.

robpsv11
25 november 2009, 22:07
maar ik moet toch een ding zeggen, de mensen die commetaar hebben over CoD dat het tekort is (ik heb het over mensen die het spel hebben gekocht ;)) die moeten weten dat CoD nooit lange missies heeft gehad en dat het echt vooral om de multiplayer gaat ;)

Kevin Strootman
26 november 2009, 08:03
Wat bedoel je dat met de Fallout 3 uitbreidingen beter gewend bent?

Jammer dat de meeste minpunten uit AC1 nog steeds aanwezig zijn in het tweede deel, vooral het feit dat je overal in de stad mensen hetzelfde hoort zeggen vond ik erg nadelig aan het eerste deel.
Maar goed, ik heb wel flink wat uurtjes gameplay in het eerste deel zitten, dus ik denk dat ik met de minpunten van AC2 kan leven.

Toch maar ff afwachten totdat ie iets goedkoper is, als ik jouw review zo lees is het de 60 euro niet waard.

Die post was misschien wel iets te snel getypt,
Het is natuurlijk niet zo dat de uitbreidingen van Fallout 3 goed zijn :p (ze zijn zelfs slecht)

Fallout 3 had ik gewoon al een paar maanden niet meer gespeeld, omdat ik het uitgespeeld had.
Dus waren de uitbreidingen even mijn hereniging met het spel (meteen new game begonnen)
In Fallout 3 heb je zoveel meer variatie en mogelijkheden (bijvoorbeeld levelsysteem)
Vandaar dat Ac2 een best een beetje tegenvalt

Inmiddels ben ik bij sequentie 10 beland in het spel. Gisteren kreeg ik ook die vliegmachine van Da Vinci(Man.. wat is dat een bouwvallig ding zeg :D)
Maar misschien dat jij de game wel leuk zou vinden
Ik bedoel ieder zijn eigen smaak
Van Ac2 had ik toch wat meer verwacht, maar dat is mijn mening

Vedette
26 november 2009, 10:54
Die post was misschien wel iets te snel getypt,
Het is natuurlijk niet zo dat de uitbreidingen van Fallout 3 goed zijn :p (ze zijn zelfs slecht)

Dan zijn we het daar in ieder geval over eens. ;)

The Joker
26 november 2009, 10:57
Ze hebben toch een film gemaakt van Assacin's Creed 2? Dat zouden ze moeten doen van Uncharted 2 :D:cool: