View Full Version : Jagoš Vuković (V) - Verhuurd (Roda JC)
Johan Derksen
30 augustus 2009, 23:21
Bespreek hier de Servische verdediger Jagoš Vuković.
Vuković (21) werd in augustus 2009 voor één jaar gehuurd van FK Rad met een optie tot koop. Na zijn
overgang naar PSV staat Vuković nog even buiten de lijnen vanwege een zware blessure, eerder opgelopen
dit jaar. De Servische jeugdinternational is een centrale verdediger die ook als verdedigende middenvelder
uit de voeten kan.
TiezZ
31 augustus 2009, 20:18
kan ook goed uit de voeten als linksback, over het middenveld had ik tot hier nog niets van gehoord, zou mss ook nog betekenen dat die jongen nog redelijk kan ballen vr zo'n lange kerel. Een leuke optie op de linksback dus...
Alhoewel ik hoop dat het n echte killer wordt in het centrum op termijn
Johan Derksen
13 oktober 2009, 13:17
Weet iemand al hoe hij zich houdt in Jong PSV? Ik ben hem namelijk uit het oog verloren... :o
TiezZ
14 oktober 2009, 01:19
Weet iemand al hoe hij zich houdt in Jong PSV? Ik ben hem namelijk uit het oog verloren... :o
geen idee eigenlijk, de samenvattingen v jong psv zijn niet uitgebreid genoeg om een goed beeld te kunne vormen over n speler die ik enkel zo kan zien spelen.
Wel leuke kopgoal tegen jong Helmond van hem
TiezZ
14 oktober 2009, 01:25
Bespreek hier de Servische verdediger Jagoš Vuković.
Vuković (21) werd in augustus 2009 voor één jaar gehuurd van FK Rad met een optie tot koop. Na zijn
overgang naar PSV staat Vuković nog even buiten de lijnen vanwege een zware blessure, eerder opgelopen
dit jaar. De Servische jeugdinternational is een centrale verdediger die ook als verdedigende middenvelder
uit de voeten kan.
waar heb je eigenlijk vandaan dat ie ook op het middenveld kan spelen? in n interview op psvTV (meen ik kan ook erges anders geweest zijn) hadden ze het erover dat hij ook als linksback uit de voeten kan, over middenveld zeiden ze toen toch niets (zover ik me herinner...)
Johan Derksen
22 november 2009, 19:28
Vandaag z'n eerste doelpunt voor het 1e elftal van PSV! :D
8dion8
22 november 2009, 19:30
Vandaag z'n eerste doelpunt voor het 1e elftal van PSV! :D
Ik weet niet maar die bal leek me niet onhoudbaar
Kruspe
22 november 2009, 19:32
Ik weet niet maar die bal leek me onhoudbaar
Ik ben namelijk benieuwd hoe hard ie ging, en daarnaast maakte de stuit het nog lastiger. Het is em gegund!
8dion8
22 november 2009, 19:39
Ik weet niet maar die bal leek me onhoudbaar
Ik ben namelijk benieuwd hoe hard ie ging, en daarnaast maakte de stuit het nog lastiger. Het is em gegund!
Dat zeker.. maar dat gunde ik wel aan iedere speler van psv vanmiddag
Bram
23 november 2009, 21:37
Maar wat vinden we nu van hem? Ik ben er nog niet helemaal over uit. Enorme jongen, zeker sterk enzo, maar niet echt snel lijkt me. Ik zie hem toch eerder centraal spelen. Als hij wat meer ervaring heeft (of Maza zo solide blijft spelen als nu) dan zou de toekomstige verdediging wel eens kunnen worden:
Pieters - Vukovic - Maza - Manolev
BART96
23 november 2009, 21:49
speelde in ieder geval met genoeg zelfvertrouwen.
begon al aan hakjes en dergelijke.
Bacchus
24 november 2009, 08:38
Maar wat vinden we nu van hem? Ik ben er nog niet helemaal over uit. Enorme jongen, zeker sterk enzo, maar niet echt snel lijkt me. Ik zie hem toch eerder centraal spelen. Als hij wat meer ervaring heeft (of Maza zo solide blijft spelen als nu) dan zou de toekomstige verdediging wel eens kunnen worden:
Pieters - Vukovic - Maza - Manolev
Vind ik er best leuk uitzien.
Mits Vukovic inderdaad zijn stijgende lijn door weet te zetten.
Kronos
24 november 2009, 10:25
Vind ik er best leuk uitzien.
Mits Vukovic inderdaad zijn stijgende lijn door weet te zetten.
Ik zou het ook leuk vinden als we na Ooijer Marcellis weer terug gaan zien.
Bacchus
24 november 2009, 10:46
Marcellis zag ik laatst in Jong PSV voetballen en daar zou hij mij niet mee overtuigen als ik trainer was.
Ooijer is geen aanwinst voor ons elftal. Die man loopt tegenwoordig alleen maar ruzie te maken en kan het gewoon niet bijbenen.
Ooijer is passé, wat mij betreft.
Iraanse psv-fan
24 november 2009, 12:07
Marcellis zag ik laatst in Jong PSV voetballen en daar zou hij mij niet mee overtuigen als ik trainer was.
Ooijer is geen aanwinst voor ons elftal. Die man loopt tegenwoordig alleen maar ruzie te maken en kan het gewoon niet bijbenen.
Ooijer is passé, wat mij betreft.
Eens! Wat mij betreft blijft hij straks ook gewoon thuis en gaat ie niet mee naar het WK. Hetzelfde hoop ik met Gio, maar dit even ter zijde.
Kruspe
24 november 2009, 13:59
Ik vind eigenlijk dat iedereen gelijk is in een selectie. Maar voor een Nederlandse jongen uit eigen jeugd zou ik toch altijd graag een stiekeme uitzondering maken.
Maar! Dan moet hij het wel verdienen. Velen zitten nog in het hoofd met Marcellis die niet bang was op Anfield, en de Marcellis die zich in het kwakkelende PSV nog enigzins boven water hield, en zo het Nederlands elftal halen. Sinds oktober vorig jaar heeft Marcellis een lijn naar beneden te pakken, die eigenlijk exponentieel lijkt te dalen.. Het is echt treurig om zo een talent zo te zien vervallen. Hij is nooit een lang iemand geweest, en ook niet snel. Maar dat wist hij te compenseren met gevoel voor positie en genadeloze tackles. Beiden zijn totaal verdwenen, en wat overblijft is een onbetrouwbare en treurige verdediger die 6e staat in de rang van verdedigers. En terecht.
Kevin Strootman
24 november 2009, 18:49
Ik vind eigenlijk dat iedereen gelijk is in een selectie. Maar voor een Nederlandse jongen uit eigen jeugd zou ik toch altijd graag een stiekeme uitzondering maken.
Maar! Dan moet hij het wel verdienen. Velen zitten nog in het hoofd met Marcellis die niet bang was op Anfield, en de Marcellis die zich in het kwakkelende PSV nog enigzins boven water hield, en zo het Nederlands elftal halen. Sinds oktober vorig jaar heeft Marcellis een lijn naar beneden te pakken, die eigenlijk exponentieel lijkt te dalen.. Het is echt treurig om zo een talent zo te zien vervallen. Hij is nooit een lang iemand geweest, en ook niet snel. Maar dat wist hij te compenseren met gevoel voor positie en genadeloze tackles. Beiden zijn totaal verdwenen, en wat overblijft is een onbetrouwbare en treurige verdediger die 6e staat in de rang van verdedigers. En terecht.
Precies, eeuwig zonde..
Maar als hij het gekund heeft moet hij het ook weer kunnen.
Rutten heeft Maza (de man van 3,5 miljoen),Lazo, Pieters ook uit rang 6 weten te halen
Maar de beste man kan nu eenmaal niet iedereen naar een hoger niveau tillen
Sommige kunnen het echtwel! maar zitten met dingen..waardoor het mindergaat
Als Dirk tot eind volgend seizoen bij het 2e moet spelen, dan moet dat maar
Het gaat erom dat we hem maar hier houden(of goed geld aan onze Dirk uit de eigen jeugd weten te halen), met de hoop dat hij zichzelf ooit nog eens herpakt.
Sommige voetballers hebben wel eens een (heel) slecht jaar nodig om sterker terug te keren. Ik weet niet of Dirk's geval ook zo'n geval is..
De beste 11 staan er iig
CNG MrKrateos
24 november 2009, 21:52
Sommige voetballers hebben wel eens een (heel) slecht jaar nodig om sterker terug te keren. Ik weet niet of Dirk's geval ook zo'n geval is..
Ik hoop het van ganser harte
Kronos
8 maart 2010, 14:30
Ik lees net iets dat me doet concluderen dat het toch echt niet alleen aan mij lag. Heeft de krant het ook al over een meneer Jugovic... :D
The Joker
12 maart 2010, 17:52
De titel is verkeerd. Het is:
Vakos Jugovic. ;)
Voetballer24
12 maart 2010, 18:29
:D
Vedrano
15 maart 2010, 16:59
De titel is verkeerd. Het is:
Vakos Jugovic. ;)
Hij heet Jagos, ik als Kroaat weet dat naam Vakos nergens in Oost-europa bestaat :P Met Jagos zal die ook niet bepaald blij mee zijn want dat is echt een naam die mensen 300 jaar geleden gebruikten, anno 2009 is er denk ik hooguit 1 baby Jagos genoemd in heel Oost-europa :D
Basrabat
15 maart 2010, 21:20
En die kan dan ook nog eens niet voetballen .. :o
The Joker
15 maart 2010, 21:25
En die kan dan ook nog eens niet voetballen .. :o
Het was wel een drama weer van zijn kant ja.
Kronos
6 april 2010, 22:41
Gaat Jugovic ons verlaten?
'PSV geeft Vukovic deze week duidelijkheid'
6 april 2010 RvN Sportske.net
Volgens de zaakwaarnemer van Jagos Vukovic laat PSV deze week weten of het de optie zal lichten om de verdediger definitief onder contract te nemen. PSV had de verdediger gehuurd met optie tot koop. PSV moest aanvankelijk voor 1 april beslissen, maar zou daarvoor tot het einde van deze week hebben gekregen. Volgens de zaakwaarnemer liggen er voor de verdediger inmiddels een paar andere aanbiedingen indien PSV niet met hem door wil.
Davitamonnetje
6 april 2010, 22:46
Gaat Jugovic ons verlaten?
dat lijkt me toch wel.. mag toch hopen dat we ons geld niet gaan verkwisten aan deze matige verdediger.
TiezZ
7 april 2010, 12:45
mja heb hem nog niet vaak centraal zien spelen wat zijn beste positie lijkt imo, als LB komt hij opbouwend tekort
Vedette
7 april 2010, 14:57
Behalve een mooi doelpunt weinig van gezien, toch?
Behalve een mooi doelpunt weinig van gezien, toch?
Blijkbaar zag Rutten toch meer, gezien het artikel op vi.nl:
Rutten wil talentvolle Vukovic graag behouden
Jagos Vukovic kan zijn verblijf in Eindhoven verlengen. PSV huurt de verdediger dit seizoen van RAD Belgrado, maar wil de 21-jarige Serviër graag definitief aan zich binden.
'Jagos is een talent dat we graag willen behouden, maar alleen onder onze voorwaarden', aldus PSV-trainer Fred Rutten tegenover het Brabants Dagblad.
PSV bedong bij de huur ook een optie tot koop. Als de club van Rutten hiervan gebruik zou maken, tekent Vukovic een contract voor drie seizoenen in Eindhoven. PSV onderhandelt momenteel echter met de verdediger over andere voorwaarden.
Ik ben alleen wel erg benieuwd naar die voorwaarden.
Edit:
Even op Brabants Dagblad website gekeken, maar blijkbaar wil de zaakwaarnemer centjes verdienen:
PSV gaat niet 'zomaar' in op eisen Vukovic
PSV wil Jagos Vukovic langer aan zich binden. De club is echter niet van plan om 'zomaar' in te gaan op de eisen die de zaakwaarnemer van de Servische verdediger stelt. "Jagos is een talent dat we graag willen behouden, maar alleen onder onze voorwaarden", aldus trainer Rutten.
PSV had een optie om het contract met drie jaar te verlengen, maar die is verlopen.
Kronos
8 april 2010, 10:39
Prima dat men het onderste uit de kan wil halen. Uit de reactie van Vukovic lees je dat hij graag akkoord wil gaan, het is de vraag of ook RAD het met minder wil doen.
Bacchus
8 april 2010, 10:46
Ik zie het wel in 'm zitten. Gebaseerd op...Precies; niks.:cool:
Kronos
9 april 2010, 15:08
Hij is nu officieel PSV'er:
PSV bindt Jagos Vukovic voor drie jaar
09 april 2010 15:00
PSV heeft de Servische verdediger Jagos Vukovic definitief overgenomen van FK Rad en hem voor de komende drie seizoenen vastgelegd. Vukovic (21) speelt dit seizoen op huurbasis voor PSV, maar vanaf komende zomer gaat zijn nieuwe verbintenis in met daarna een optie voor nog twee seizoenen. Dat heeft de clubleiding vrijdagmiddag laten weten.
Rutten: “Optimale constructie”
PSV legt Vukovic (van 10 juni 1988) vast voor drie seizoenen met een optie voor nog twee jaar. De Servisch international kwam vorig jaar zomer op huurbasis over van FK Rad, nadat hij eerder zijn jeugdopleiding genoot bij Rode Ster Belgrado. De linksbenige verdediger kwam tot nu toe tot negen wedstrijden voor PSV, waarin hij eenmaal scoorde. Hoofdcoach Fred Rutten liet weten dat hij content is over de ontwikkeling van de Serviër. “Dit is de optimale constructie om spelers te laten doorontwikkelen, door ze eerst voor een jaar te huren. Hij heeft kunnen kennismaken met de club, met het niveau en de speelwijze. Een goede manier van werken voor alle partijen”, aldus Rutten. “Jagos heeft ons laten zien dat hij een talent is, een speler die nog volop in ontwikkeling is.”
Vedette
9 april 2010, 15:48
Hij is nu officieel PSV'er:
Nou.. Dan wachten we maar even af of ie meer kan dan één mooi doelpunt. :confused:
Iraanse psv-fan
9 april 2010, 16:00
En nu maar hopen dat psv eens zich gaat richten op goede aanvallers om op zijn minst de plekken van Reis en Lazo op te vullen:rolleyes:
Vedette
9 april 2010, 16:03
En nu maar hopen dat psv eens zich gaat richten op goede aanvallers om op zijn minst de plekken van Reis en Lazo op te vullen:rolleyes:
Volgens mij komt Reis terug, dat gerucht is net even iets te hardnekkig naar mijn mening.
kezmanreturns
10 april 2010, 10:39
Nou.. Dan wachten we maar even af of ie meer kan dan één mooi doelpunt. :confused:
Hij heeft een contract verdient bij jong psv eigenlijk! Daar speelt hij niet op linksback positie, maar centraal met Marcellis. En die twee zijn aardig ingespeeld, ik verwacht dat hij langzaam als stand in voor Salcido wordt gebruikt. Maza was ook dramatisch vorig jaar, nu is hij toch een van de betere.
TiezZ
19 april 2010, 20:30
Hij heeft een contract verdient bij jong psv eigenlijk! Daar speelt hij niet op linksback positie, maar centraal met Marcellis. En die twee zijn aardig ingespeeld, ik verwacht dat hij langzaam als stand in voor Salcido wordt gebruikt. Maza was ook dramatisch vorig jaar, nu is hij toch een van de betere.
idd, kga me eigen even quoten uit andere thread:
mwa, ik wil die wel eens een aantal matchen achtereen in het centrum zien spelen, en dan wil ik nog eens oordelen. Hij lijkt me geen echte LB, tenzij ie totaal niet in de match(en) zat
Speciaal voor Kronos maakte Voetbalzone vandaag deze fout:
Antic voegt ook Rajkovic en Jugovic toe aan voorlopige selectie
Radomir Antic heeft één dag na het onthullen van de voorlopige selectie van Servië voor het WK in Zuid-Afrika nog drie spelers hoop gegeven op deelname aan de eindronde. Jagos Vukovic (PSV), Slobodan Rajkovic (FC Twente) en Nemanja Tomic (Partizan Belgrado) zijn de laatste toevoegingen.
Vedette
12 mei 2010, 22:22
Wie is Kronos? Oh, Grojos. :D
Hoetierick
13 mei 2010, 09:54
Is ook lastig, al die buitenlandse namen.
Bacchus
13 mei 2010, 10:09
Babelkronische spraakverwarring ftw!
Kruspe
15 augustus 2010, 12:28
http://www.psv.nl/upload/a5e4090b-9f67-4aa3-b4c8-e753897b3238_1011-PSVGraafschapFOTO4686.jpg
Die benen!:eek: De tering, daar wordt je als spits toch bang van:D
The Joker
15 augustus 2010, 12:40
Die van Lens zijn ook zo. Is echt gewoon niet normaal. :D
Vergelijk die benen van Bargas eens met die van Vukovic.:D
Masterjoep
15 augustus 2010, 16:39
Dat heeft Dzudszak ook heel erg!
El Barco III
16 augustus 2010, 11:30
Hij speelde een goede wedstrijd tegen De Graafschap. Dit is niet echt een graadmeter, maar toch stond het prima.
Kronos
16 augustus 2010, 11:35
Hij speelde een goede wedstrijd tegen De Graafschap. Dit is niet echt een graadmeter, maar toch stond het prima.
Ik vond hem op het gebied van de passing zelfs sterk verbeterd ten opzichte van de wedstrijd tegen Heerenveen. Speelde de middenvelders snel en strak in, dat liep een stuk beter. Denk dat hij het daarover met de technische staf gehad heeft.
PSVgeldropPSV
16 augustus 2010, 16:00
http://www.psv.nl/upload/a5e4090b-9f67-4aa3-b4c8-e753897b3238_1011-PSVGraafschapFOTO4686.jpg
wat een monster :eek:
CNG MrKrateos
17 augustus 2010, 22:16
Begin grote sympathie voor deze jongen te krijgen, weet niet waarom. Ik hoop echt dat het wat wordt.
Sjoerd93
19 augustus 2010, 19:58
Ik heb vandaag tegen Sibir eens op hem gelet en vond hem een van de weinige PSV'ers die wel redelijk speelde.
TiezZ
20 augustus 2010, 13:38
ik vind hem tot nu toe ook wel ok, een beer van een vent, alleen opbouwend soms wat twijfelachtig maar staat ook nog niet lang centraal bij ons.
Bowden
22 augustus 2010, 21:35
Hij valt me alleszins mee. Speelt redelijk sober, en dat hoort ook voor een CV. Duidelijk géén LV. En ik hoop dat eenieder ophoudt met zeuren over opbouw, dat moet Engelaar namelijk doen. Maza en Vukovic staan er ter voorkoming van doelpunten, niet om het spel te maken hè.
nasier
6 september 2010, 13:01
Hij valt mij ook reuze mee, Vukovic staat voor mij bekend als een sterke verdediger die nog veel te leren heeft.
Bacchus
1 november 2010, 15:32
Hij heeft 4 wedstrijden gekregen.
Tweede schorsing in een maand. Misschien moet 'ie eens andere tampons proberen, deze lijken 'm nogal te irriteren.
Mocro
1 november 2010, 15:55
Ik zie het probleem niet. Hij wilde gewoon met druk naar voren verdedigen. :D
Schandalig en dom, is weer voer voor VI vanavond. Die hadden het al niet op Vukovic. Wel onevenredig als je het vergelijkt met Berg. Allebei even zwaar, maar de actie van Vukovic was gewoon gevaarlijk. Daar kun je iemand echt zwaar mee blesseren. Als Ruiz niet sprong, dan konden ze zijn enkels op de tribunes gaan zoeken.
Bacchus
1 november 2010, 16:00
Ik zie het probleem niet. Hij wilde gewoon met druk naar voren verdedigen. :D
Schandalig en dom, is weer voer voor VI vanavond. Die hadden het al niet op Vukovic. Wel onevenredig als je het vergelijkt met Berg. Allebei even zwaar, maar de actie van Vukovic was gewoon gevaarlijk. Daar kun je iemand echt zwaar mee blesseren. Als Ruiz niet sprong, dan konden ze zijn enkels op de tribunes gaan zoeken.
Het elleboogje van Rajkovic is ook volkomen genegeerd door de media, dus dit zal ook wel met een sisser....:rolleyes:
Niet? :D:p
Kruspe
1 november 2010, 16:41
Was niks aan de hand. Schwalbe.
:D
Mocro
1 november 2010, 18:24
En weer scoort Brands punten bij me.
Technisch manager Marcel Brands noemde de overtreding van Vukovic ‘ook voor PSV niet acceptabel’. “De speler zal hiervoor dan ook intern berispt worden middels een boete”, aldus Brands.
Hulde!
Kronos
1 november 2010, 18:27
Technisch manager Marcel Brands noemde de overtreding van Vukovic ‘ook voor PSV niet acceptabel’. “De speler zal hiervoor dan ook intern berispt worden middels een boete”, aldus Brands.
Hulde!
+1
CNG MrKrateos
1 november 2010, 19:48
Hulde!
Hoppatee, goed aangepakt!
Mark van Bommel
1 november 2010, 22:07
Volgens VI is hij er komende donderdag ook niet bij:
PSV geeft Vukovic zelf één wedstrijd extra schorsing
01/11/2010 21:20
Jagos Vukovic is door PSV één duel extra gestraft voor de zware charge op Bryan Ruiz, waarvoor hij in het duel met FC Twente een rode kaart kreeg. De verdediger kreeg ook nog een boete.
De clubleiding accepteerde de schorsing voor vier competitieduels die de tuchtcommissie van de KNVB hem oplegde en voegde er zelf nog één wedstrijd aan toe. Daarom mag de Serviër donderdag ook niet op de bank zitten of spelen tegen Debreceni VSC in de Europa League.
Vukovic kreeg drie weken geleden ook al een rode kaart in het competitieduel van Jong PSV met Jong ADO Den Haag. Destijds werd hij voor twee wedstrijden plus één voorwaardelijk gestraft. Die voorwaardelijke straf is nu aan de schorsing toegevoegd.
harlingen
1 november 2010, 22:24
benieuwd wat er zou zijn gebeurd als Afellay de boosdoener was:rolleyes:
ronaldinho van PSV
1 november 2010, 22:46
en weer is PSV roomser dan de paus.
Daar waar ajax veel stennis maakt in de pers om spelers (anita) niet geschorst te krijgen vallen wij onze eigen spelers weer af door een extra wedstrijd schorsing te geven en een boete.
We moeten gewoon per definitie in de pers gooien dat er niets aan de hand is en dat de scheidsrechter een verkeerde beslissing heeft genomen dan krijg je het misschien net als ajax voor elkaar dat spelers niet geschorst worden.
Maar goed, ik besef dat ajax gelijk staat aan knvb en studio voetbal (of toch studio ajax?) dus dat geluk zal PSV wel nooit hebben.
Mocro
1 november 2010, 23:19
en weer is PSV roomser dan de paus.
Daar waar ajax veel stennis maakt in de pers om spelers (anita) niet geschorst te krijgen vallen wij onze eigen spelers weer af door een extra wedstrijd schorsing te geven en een boete.
We moeten gewoon per definitie in de pers gooien dat er niets aan de hand is en dat de scheidsrechter een verkeerde beslissing heeft genomen dan krijg je het misschien net als ajax voor elkaar dat spelers niet geschorst worden.
Maar goed, ik besef dat ajax gelijk staat aan knvb en studio voetbal (of toch studio ajax?) dus dat geluk zal PSV wel nooit hebben.
Sinds wanneer moet PSV het voorbeeld van Ajax volgen? Beter doen ze het tegenovergestelde, dan kan het alleen maar beter gaan met PSV.
huez
2 november 2010, 13:26
Volgens VI is hij er komende donderdag ook niet bij:
Ik ben benieuwd wat Rodpsv 11 hiervan vindt, tijdens de wedstrijdchat vroeg hij of ik blind was omdat ik rood terecht vond.
PSV033
2 november 2010, 13:47
Ik ben benieuwd wat Rodpsv 11 hiervan vindt, tijdens de wedstrijdchat vroeg hij of ik blind was omdat ik rood terecht vond.
Toen Blom rood trok was er bijna niemand in het stadion die boos reageerde of begon te fluiten. Veel roder dan dit worden ze niet.
Gelukkig raakte er niemand gewond bij Twente want deze actie had alles in zich om een scheenbeen in een legpuzzel te veranderen.
Vic001
2 november 2010, 14:12
Toen Blom rood trok was er bijna niemand in het stadion die boos reageerde of begon te fluiten. Veel roder dan dit worden ze niet.
Gelukkig raakte er niemand gewond bij Twente want deze actie had alles in zich om een scheenbeen in een legpuzzel te veranderen.
Terechte schorsing. Wat een mafkees. Hebben we net heel die discussie over De Jong gehad... Vukovic mag nooit meer spelen in PSV. Snel verkopen zou ik zeggen..
PSV033
2 november 2010, 14:32
Terechte schorsing. Wat een mafkees. Hebben we net heel die discussie over De Jong gehad... Vukovic mag nooit meer spelen in PSV. Snel verkopen zou ik zeggen..
Nou, nou, dat gaat wel erg ver. De Jong toont ook nooit enig berouw.
We doen allemaal wel eens iets doms, als Vukovic zelf maar weet dat het stom was.
Vic001
2 november 2010, 14:46
Nou, nou, dat gaat wel erg ver. De Jong toont ook nooit enig berouw.
We doen allemaal wel eens iets doms, als Vukovic zelf maar weet dat het stom was.
De Jong hoeft wat mij betreft ook nooit meer in Oranje te spelen. Stel je voor dat Vukovic Ruiz echt had geraakt.. Zoiets mag gewoon nooit gebeuren, en als club moet je gewoon ergens een daad stellen. Dat verkopen had te maken met het feit dat ik Vukovic niet zo heel erg hoog heb zitten als speler. Hij voegt verder niet erg veel toe, en na deze schandalige overtreding hoef ik `m nooit meer te zien in een PSV shirt.
Vedette
4 november 2010, 19:25
benieuwd wat er zou zijn gebeurd als Afellay de boosdoener was:rolleyes:
Mee eens, dit is een 'leeg' gebaar. Heeft geen gevolgen voor PSV.
Kronos
4 november 2010, 21:22
Mee eens, dit is een 'leeg' gebaar. Heeft geen gevolgen voor PSV.
Da's niet waar. Het was ten tijde van die maatregel nog niet duidelijk of Pieters kon spelen vandaag. In dat geval had Bouma als linksback moeten fungeren, en Maza met Marcelo centraal. Met gevolg dat we geen enkele verdediger op de bank zouden hebben. Terwijl Jugovic thuis op de bank zat.
McGuigan
4 november 2010, 21:56
Da's niet waar. Het was ten tijde van die maatregel nog niet duidelijk of Pieters kon spelen vandaag. In dat geval had Bouma als linksback moeten fungeren, en Maza met Marcelo centraal. Met gevolg dat we geen enkele verdediger op de bank zouden hebben. Terwijl Jugovic thuis op de bank zat.
Inderdaad. Er kan ook iets te negatief naar alles gekeken worden..
Vedette
4 november 2010, 22:28
Inderdaad. Er kan ook iets te negatief naar alles gekeken worden..
Als het overduidelijk was geweest dat Pieters niet kon spelen, was deze beslissing niet genomen. Niet zo naïef doen. ;)
Kronos
20 januari 2011, 00:04
#Jugovic naar #Vitesse, #PSV lijkt vervanger te willen halen. Pablo is zeer concreet #psv #psvfront
Hoe betrouwbaar zou dit zijn?
Mercure
20 januari 2011, 00:11
Als ze de bijnaam van Vukovic weten heel concreet :p Zou wel in de oostblokploeg passen daar. Zou er ook niet rouwig om zijn, hoorde toch veel positiefs over Pablo en Vukovic heb ik maar een paar aardige wedstrijden zien spelen.
boertjekoe
20 januari 2011, 00:38
Heb je dat zelf getweet Grojos? :p
Mocro
20 januari 2011, 00:59
Twente wordt het zeker niet. Ze hebben die Amerikaan al gehaald. Wie weet.
BartR
20 januari 2011, 10:13
Volgens twitter (PSVFront/7Ronaldo7, af te vragen hoe betrouwbaar het is, maar post het toch maar) gaat Vukovic naar Vitesse en wil PSV Pablo als vervanger halen, maar hij meld ook dat PSV bijna rond is met Manolas..
Kronos
20 januari 2011, 10:29
7Ronaldo7? Ben ik de enige die die naam bekend vind klinken?
Heb je dat zelf getweet Grojos? :p
Nee, al heb ik die naam natuurlijk wel zelf aangepast. :D
Pavlos
20 januari 2011, 10:40
Als ze de bijnaam van Vukovic weten heel concreet :p Zou wel in de oostblokploeg passen daar. Zou er ook niet rouwig om zijn, hoorde toch veel positiefs over Pablo en Vukovic heb ik maar een paar aardige wedstrijden zien spelen.
Ik heb hem uberhaupt maar een paar wedtrijden zien spelen bij PSV.
7Ronaldo7? Ben ik de enige die die naam bekend vind klinken?
Nee hoor!
Kronos
20 januari 2011, 10:41
Nee hoor!
Mooi, dan ligt het niet aan mij. Ik herinner me een forummer die vaak de grootste onzin hier verspreidde. Dit bericht wordt er dus niet betrouwbaarder op.
Kruspe
23 januari 2011, 11:20
Mooi, dan ligt het niet aan mij. Ik herinner me een forummer die vaak de grootste onzin hier verspreidde. Dit bericht wordt er dus niet betrouwbaarder op.
Die gozer wilde altijd spannend doen door te pretenderen alsof hij alles wist wat PSV ging doen. Het schijnt dat hij wel eens gelijk heeft gehad, maar dat hij een aantal keer zo hard door de mand is gevallen, dat hij een ban heeft gekregen op het netwerk. Niet betrouwbaar dus:p
Kruspe
26 januari 2011, 19:22
De kans is aanwezig dat Vukovic naar De Graafschap vertrekt voor 5 maanden. Vukovic wil zelf wel, De Graafschap ook, maar PSV twijfelt nog. De Grafschaap kan niet zijn hele salaris ophoesten, en daarnaast zit PSV dun in de verdedigers. Aan de andere kant denkt PSV aan de ontwikkeling van die jongen.
Ik zie hem liever vertrekken voor 5 maanden. Ik heb namelijk nog alle vertrouwen in hem, en dat kan hij alleen waarmaken als hij speelt. Mochten zowel Maza, als Marcelo als Bouma geblesseerd zijn kan je altijd nog Tamata inbrengen en Pieters naar het centrum verhuizen, zelfde geld voor met Wuytens.
Mark van Bommel
26 januari 2011, 19:23
Niet weg doen. PSV heeft al een krappe selectie. Zal je straks zien dat er net een blessuregolf uitbreekt oid. Nu is Marcelo er ook al een paar weken uit. Straks krijg je ook weer met schorsingen te maken. Nee, laat die jongen hier nog maar even.
Kronos
26 januari 2011, 19:29
Ja, wat als Maza nu ook geblesseerd raakt?
CNG MrKrateos
26 januari 2011, 19:30
Niet weg doen. PSV heeft al een krappe selectie. Zal je straks zien dat er net een blessuregolf uitbreekt oid. Nu is Marcelo er ook al een paar weken uit. Straks krijg je ook weer met schorsingen te maken. Nee, laat die jongen hier nog maar even.
Agreed.
Hoetierick
26 januari 2011, 20:37
Eens. Hij kan op de linksbackpositie en in het centrum terecht. Als Pieters een keer geschorst wordt of een blessure oploopt heeft PSV een probleem. PSV kan moeilijk alle wisselspelers gaan verhuren.
veldmannetje
28 januari 2011, 13:15
Voordat probleem bestaat namelijk een oplossing: de eigen jeugd.
Maar als Rutten de spelers van Jong PSV niet goed genoeg vind, wat overigens zijn goed recht is. Hij wou in principe een stand-in voor Manolev en xrta spits voor Amrabat i.p.v. Tamata en Zeefuik aan het 1e te toevoegen.
Dan faalt in principe de hele jeugd opleiding, en dat terwijl de doelstelling is om talenten af te leveren. Vind ik het dan onbegrijpelijk dat EVV Eindhoven voor dit seizoen 'nul' op het request kreeg om 1 (Tomassen wouden ze erg graag bij hebben) of meerdere te huren van PSV.
kortom ondanks de mooie woorden van Timmy Sanders op de laatste nieuw jaarsrecpetie " per jaar 2 spelers voor het 1e, 2 spelers op ere-divsie niveau en 3 voor de jupiler league" worden ze door Rutten en Brands gelijk weer de prullenbak ingegooid.
Nog even on-topic: Ik zit een beetje in dubio over de kwestie, hoewel ik denk dat verhuur voor Vukovic hem goed zou doen, zijn met de blessure van Marcelo vrij kwetsbaar achterin.
Pieters kan fysiek de volledige belasting van een drukke voetbalweek ook nog niet aan(in de beker tegen Twente zat hij er in de verlenging volledig doorheen, net als eerder in de competitie tegen Twente)
*voor de linksback hebben nog alternatieven in Tamata (die daar bij Jong PSV heeft gespeeld en goed ook nog) en S.Wuytens.
*Centraal hebben we nog Tomassen, Najah en D.Wuytens nog achter de hand een aangezien die blijkbaar niet verhuurd mogen worden, maar tevens ook door Rutten nog niet goed genoeg worden bevonden(zal ook nooit gebeuren met Rutten).
Kom ik tot volgende conclusie: Of je laat Vukovic ervaring opdoen bij De graafschap of je verhuurd Tomassen aan Eindhoven. Een van de Twee.
Dan heb je nog Najah en D.Wuytens achter de hand.
Daar heeft PSV het meeste aan op korte termijn als zowel lange termijn.
Als je dun zit in de selectie spelers, dan moet je het aanvullen met eigen jeugd, daarvoor dient de jeugdopleiding, doen we dat niet dan kunnen we ze net zo goed de hele jeugopleiding afschaffen.
Je ziet tegenwoordig steeds vaker het gros van de coaches zijn bang om te falen en kiezen voor naam en ervaring, dan om lef te tonen en het aantedurven met eigen kweek, helaas valt Rutten ook hieronder.
Banaan
29 januari 2011, 11:21
Hier ben ik het 100% mee eens.
#vukovic : 'ik wil gesprek met trainer. Dit heeft zo geen zin. Na het seizoen in gesprek.' #PSV
.
veldmannetje
4 mei 2011, 09:49
terecht, zo heeft het inderdaad geen zin
Lucky-Nilis
18 mei 2011, 00:08
Strik er omheen en weg ermee, nooit in die jongen gezien bij PSV.
veel te licht voor het niveau.
Zie in hem meer een slager dan voetballer als je het aantal overtredingen en rode kaarten zo ziet
Hoop ik wel dat ze hem kunnen verkopen en niet verhuren.
Of verhuren, of basisspeler. Ik zie het nog steeds in hem zitten. Speelde goede wedstrijden in Augustus en September.
Ik had hem veel liever in de basis gezien dan Maza, de laatste weken. Hij maakt fouten omdat hij jong is. Maza maakt fouten omdat hij ongeconcentreerd en ongemotiveerd is. Ik weet wel wat ik dan kies.
Iraanse psv-fan
18 mei 2011, 16:29
Ik had hem veel liever in de basis gezien dan Maza, de laatste weken. Hij maakt fouten omdat hij jong is. Maza maakt fouten omdat hij ongeconcentreerd en ongemotiveerd is. Ik weet wel wat ik dan kies.
Precies! De keuze tussen een jeugdige speler met toekomst die fouten maakt en de ongemotiveerde miljoeners die niet vooruit te branden zijn, is wat mij betreft wel snel gemaakt. Een Maza of Engelaar ontwikkelt zich ook niet meer, een Nijland, Vucovic, Labyad en Tamata daarentegen wel, mits zij een eerlijke kans krijgen.
Eens.
McGuigan
18 mei 2011, 19:16
Dan is het wel de vraag of je Maza zou kunnen verkopen voor een respectabele som.
veldmannetje
19 mei 2011, 11:31
Daarom is zijn optie in Maza's contract ook gelicht, om eventuel nog wat te vangen i.p.v. tranfervrij te laten gaan.
Espanyol had toch belangstelling??
T.E.A.B.
kezmanreturns
19 mei 2011, 11:49
Nog een fout van Rutten! Vukovic is als centrale verdediger gehaald, en bij ons moet hij meer als linksback spelen. Met zijn lichaam is dat zeker niet eenvoudig. Met jong PSV 2x titel.
Als hij zelfs al is opgeroepen voor de nationale ploeg van Servië (toch best een aardig team), kan hij toch niet dusdanig slechts zijn dat hij niet in aanmerking komt voor de wedstrijdselectie van PSV. Bij vertrek van Maza is dit toch een prima vervanger. Een nieuwe CV halen is dan niet direct nodig, hoewel 3 man voor 2 plekken krap is.
rvh1996
19 mei 2011, 17:13
PSV staat open voor een verhuur. Dan heb je nog maar 3 CV's: Bouma, Marcelo en 'Maza'. Aangezien PSV 'Maza' het liefst kwijt wil, zou ik Vukovic houden, want anders heb je maar 2 CV's. Geld voor nieuwe verdedigers hebben we niet, Brands gaf die prioriteiten ook aan een nieuwe keeper, de aanval en het middenveld en in de jeugd zit (nog) geen goede CV die iets aan PSV1 toevoegt. Dus lijkt me het best op Jagos te houden, krijgt volgend jaar zeker meer minuten dan dit jaar!
PSV staat open voor een verhuur. Dan heb je nog maar 3 CV's: Bouma, Marcelo en 'Maza'. Aangezien PSV 'Maza' het liefst kwijt wil, zou ik Vukovic houden, want anders heb je maar 2 CV's. Geld voor nieuwe verdedigers hebben we niet, Brands gaf die prioriteiten ook aan een nieuwe keeper, de aanval en het middenveld en in de jeugd zit (nog) geen goede CV die iets aan PSV1 toevoegt. Dus lijkt me het best op Jagos te houden, krijgt volgend jaar zeker meer minuten dan dit jaar!
Ik heb al eerder aangegeven dat ik die prioriteiten wat dat betreft zeer vreemd vind. Zoals je zegt zijn er dan slechts drie centrale verdedigers, terwijl ik Maza liever niet eens meetelt, hem zie ik graag zo snel mogelijk vertrekken. Als er nu een talentvolle jongen uit de jeugd op de deur stond te kloppen kan dat, maar dat is volgens mij ook niet het geval.
Libaboy
19 mei 2011, 18:35
Ik heb al eerder aangegeven dat ik die prioriteiten wat dat betreft zeer vreemd vind. Zoals je zegt zijn er dan slechts drie centrale verdedigers, terwijl ik Maza liever niet eens meetelt, hem zie ik graag zo snel mogelijk vertrekken. Als er nu een talentvolle jongen uit de jeugd op de deur stond te kloppen kan dat, maar dat is volgens mij ook niet het geval.
Die is juist pas vertrokken in de persoon van Wuytens
Kevin Strootman
6 juni 2011, 18:15
Schandalig dat Vukovic voor PSV speelt, ze hadden die optie nooit moeten nemen
rvh1996
6 juni 2011, 18:21
Ja vind ik ook, totaal niet PSV-waardig. Als ik aan hem denk kan ik eigenlijk alleen aan die rode kaart denken, thuis tegen FC Twente.
Kruspe
6 juni 2011, 18:30
Hoezo? Ik vond het er veelbelovend uitzien, zeker begin dit seizoen toen hij alles in de basis stond. Een jonge, goedkope speler, met afgezien van wendbaarheid alle eigenschappen van een goede verdediger: Sterk, redelijk snel, vol in de duels, kopkracht, aardige dekking etc. Natuurlijk moe(s)t hij nog veel leren, maar de potentie is er.
En dat je alleen maar aan rode kaarten denkt ligt aan jou. Ik denk bij Messi ook alleen aan dribbels, terwijl we dan zijn sterke schot, pass en belachelijke snelheid vergeten. Het is maar wat je wil onthouden. Hij heeft rood gehad tegen Twente, jong-Groningen en een oefenpotje tegen een Braziliaans team in de zomerstop. Wow... Ik dacht dat ik er nog eentje vergat, maar wat is dat erg zeg. 4 rode kaarten in twee seizoenen. Laten we dat niet erger maken dan het is, want 2 van die rode kaarten hadden buiten Nederland nooit gegeven geworden.
Kevin Strootman
6 juni 2011, 18:48
Hoezo? Ik vond het er veelbelovend uitzien, zeker begin dit seizoen toen hij alles in de basis stond. Een jonge, goedkope speler, met afgezien van wendbaarheid alle eigenschappen van een goede verdediger: Sterk, redelijk snel, vol in de duels, kopkracht, aardige dekking etc. Natuurlijk moe(s)t hij nog veel leren, maar de potentie is er.
En dat je alleen maar aan rode kaarten denkt ligt aan jou. Ik denk bij Messi ook alleen aan dribbels, terwijl we dan zijn sterke schot, pass en belachelijke snelheid vergeten. Het is maar wat je wil onthouden. Hij heeft rood gehad tegen Twente, jong-Groningen en een oefenpotje tegen een Braziliaans team in de zomerstop. Wow... Ik dacht dat ik er nog eentje vergat, maar wat is dat erg zeg. 4 rode kaarten in twee seizoenen. Laten we dat niet erger maken dan het is, want 2 van die rode kaarten hadden buiten Nederland nooit gegeven geworden.
Vukovic heeft naar mijn idee de snelheid en de dynamiek van een schildpad die steeds weggleid in de modder met daarbij het opbouwende vermogen en de techniek, tactisch inzicht van een zeespons die alleen maar stilzit en weggekaapt mag worden, maar dat is mijn mening. Die rode kaarten laat ik buiten beschouwing, dat vind ik totaal geen argumentatiemateriaal. Het kan iedereen gebeuren, en zeker zoeits is bij te leren. Desnoods komt die Servier met een hakbijl en een pot rattegif het veld op, hoe meer rode kaarten hoe beter. Kon Nigel de Jong maar voor ons spelen.
Kruspe
6 juni 2011, 18:53
Vukovic heeft naar mijn idee de snelheid en de dynamiek van een schildpad die steeds weggleid in de modder met daarbij het opbouwende vermogen en de techniek, tactisch inzicht van een zeespons die alleen maar stilzit en weggekaapt mag worden, maar dat is mijn mening. Die rode kaarten laat ik buiten beschouwing, dat vind ik totaal geen argumentatiemateriaal. Het kan iedereen gebeuren, en zeker zoeits is bij te leren. Desnoods komt die Servier met een hakbijl en een pot rattegif het veld op, hoe meer rode kaarten hoe beter. Kon Nigel de Jong maar voor ons spelen.
Hij ziet er niet snel uit door z'n lengte, maar is toch wel degelijk als hij eenmaal als het rennen is. Over z'n dynamiek: tja, ik zei al dat hij nauwelijks wendbaar is, maar wat dat betreft wordt dat maar gecompenseerd door Marcelo. Prima speler die wat mij betrfet echt wel meer de kans mag krijgen.
Kevin Strootman
6 juni 2011, 19:04
Hij ziet er niet snel uit door z'n lengte, maar is toch wel degelijk als hij eenmaal als het rennen is. Over z'n dynamiek: tja, ik zei al dat hij nauwelijks wendbaar is, maar wat dat betreft wordt dat maar gecompenseerd door Marcelo. Prima speler die wat mij betrfet echt wel meer de kans mag krijgen.
Tja, ik hoop dat je gelijk hebt, al ben ik van een ander mening
kezmanreturns
6 juni 2011, 19:35
Tja, ik hoop dat je gelijk hebt, al ben ik van een ander mening
Heb je ooit een wedstrijd van jong psv gezien?
Vukovic als CV bij jong psv is een andere Vukovic dan die bij de eerste, voornaamelijk gebruikt als LB, stand in voor Pieters. Dat was niet handig van Rutten, op laatst heeft hij nog Tamata ontdekt, en is Jagos mentaal kapotgemaakt. Als CV achter Bouma, Maza en Marcelo ipv stand in voor Bouma en Maza stand in voor Marcelo. LB is hij duidelijk niet, Tamata kan prima op beide backs posities spelen. Zonde van de tijd die Vukovic op LB moest doen.
Kruspe
6 juni 2011, 19:38
Vukovic als CV bij jong psv is een andere Vukovic dan die bij de eerste, voornaamelijk gebruikt als LB, stand in voor Pieters. Dat was niet handig van Rutten, op laatst heeft hij nog Tamata ontdekt, en is Jagos mentaal kapotgemaakt. Als CV achter Bouma, Maza en Marcelo ipv stand in voor Bouma en Maza stand in voor Marcelo. LB is hij duidelijk niet, Tamata kan prima op beide backs posities spelen. Zonde van de tijd die Vukovic op LB moest doen.
Dit was idd een van mijn grootste kritiekpunten op Rutten: hoe kan je in hemelsnaam een jongen die zo wendbaar is als een vrachtwagen op de backpositie zetten? Stevens deed dat ook al met Maza. Wat een drama.
Vukovic speelde zijn wedstrijden als CV alleraardigst, misschien wel beter dan Bouma/Maza.
Kevin Strootman
6 juni 2011, 19:39
Als jij dat zegt, en ik daar vanuit ga.. natuurlijk is het hoopgevend en kun je die goede wedstrijden niet wegnemen, maar Jong PSV ? daar speelt Stef Nijland alsof hij Maradonna is en scoort Zeefuik als een Ronaldo bij wijze van spreken. En inderdaad, Vukovic is duidelijk geen LB.
zmwouter
6 juni 2011, 21:02
Als jij dat zegt, en ik daar vanuit ga.. natuurlijk is het hoopgevend en kun je die goede wedstrijden niet wegnemen, maar Jong PSV ? daar speelt Stef Nijland alsof hij Maradonna is en scoort Zeefuik als een Ronaldo bij wijze van spreken. En inderdaad, Vukovic is duidelijk geen LB.
Ik ga mee met jou 1913rizz, ik vind Vukovic een hele beperkte verdediger. Al met al is hij imo alleen fysiek sterk en lang. Meer niet, en ja ik kijk ook Jong PSV ..
Hustler
7 juni 2011, 06:49
Pieters vind ik eigenlijk ook geen LB, ook Pieters is daar te log voor. Ik zou hem liever een keer centraal zien staan, volgens mij komt hij daar beter tot zijn recht. Vukovic is hetzelfde verhaal, als LB zou Tamata goed kunnen functioneren.
Tkosse
7 juni 2011, 06:52
Pieters vind ik eigenlijk ook geen LB, ook Pieters is daar te log voor. Ik zou hem liever een keer centraal zien staan, volgens mij komt hij daar beter tot zijn recht. Vukovic is hetzelfde verhaal, als LB zou Tamata goed kunnen functioneren.
Maar wil Pieters wel centraal spelen? Zo komt zijn plaats in het Nederlands elftal wel in gevaar.
Kevin Strootman
7 juni 2011, 08:59
Ik ben wel eens benieuwd hoe dat uit zou pakken eerlijk gezegd
Kronos
7 juni 2011, 18:11
Ik schaar me achter Kruspe wat betreft Jugovic. Zie het wel zitten in die jongen, en vond het ook jammer dat niet bij maar Maza er op het einde in kwam.
Hustler
7 juni 2011, 18:21
Maar wil Pieters wel centraal spelen? Zo komt zijn plaats in het Nederlands elftal wel in gevaar.
Daar moeten ze bij PSV schijt aan hebben, wie betaald die bepaald.
Als Rutten het wil proberen om Pieters centraal te laten spelen dan heeft Pieters dat gewoon te doen.
Kruspe
7 juni 2011, 18:33
Ik schaar me achter Kruspe wat betreft Jugovic. Zie het wel zitten in die jongen, en vond het ook jammer dat niet bij maar Maza er op het einde in kwam.
Kijk... Nog meer mensen die zich bij de Vukovic Jugovic fanclub willen voegen? :cool:
McGuigan
7 juni 2011, 19:32
Kijk... Nog meer mensen die zich bij de Vukovic Jugovic fanclub willen voegen? :cool:
de 'Fans van 'Vugovic'' :cool:
The Joker
7 juni 2011, 20:32
de 'Fans van 'Vugovic'' :cool:
De vans fan Vugovic. :p
McGuigan
7 juni 2011, 20:37
De vans fan Vugovic. :p
Ook goed :p
Vugovic klinkt overigens best aardig, die hou ik er in :puh:
Kruspe
7 juni 2011, 21:12
Ook goed :p
Vugovic klinkt overigens best aardig, die hou ik er in :puh:
Ik mag hopen dat je geen Limburger bent, anders spreek jij het uit als Voehoevietsj :p
McGuigan
8 juni 2011, 12:50
Ik mag hopen dat je geen Limburger bent, anders spreek jij het uit als Voehoevietsj :p
Ik ben geen Limburger dus de 'g' kan ik nog wel uitspreken :puh:
Al klinkt Vuhovic ook niet verkeerd. :D
Kruspe
8 juni 2011, 12:57
Nee zeker niet! :cool:
Vukovic? De man heeft totaal geen zelfbeheersing en de wendbaarheid van een vrachtauto. Een garantie voor rode kaarten en 'domme penaltys' tegen.
Kruspe
8 juni 2011, 21:26
Totaal geen zelfbeheersing... Pfff. Van wie heb je die mening?
BART96
8 juni 2011, 21:30
Vukovic? De man heeft totaal geen zelfbeheersing en de wendbaarheid van een vrachtauto. Een garantie voor rode kaarten en 'domme penaltys' tegen.
Noem een penalty veroorzaakt door hem.
Kruspe
8 juni 2011, 22:48
Noem een penalty veroorzaakt door hem.
Ja mooi he, dit soort onwaarheden brengen als een understatement. Dat van die penalties is sowieso al onwaar, maar ook dat hij zich niet kan beheersen. Waar slaat dat in hemelsnaam op?
Toegegeven, de rode kaart tegen Twente was niet slim, maar hij heeft nooit een woedeuitbarsting o.i.d. gehad die Lazovic en Dzsudzsak, of zelfs Toivonen en Afellay wel hebben gehad.
Ik geef mijn mening. Penaltys heeft ie niet veroorzaakt, omdat hij gelukkig zelden speelt. De keren dat hij opdraaft, valt ie op door wild en onrustig spel. Zijn gebrek aan wendbaarheid compenseert hij dan met late tackels. Geen meerwaarde.
Kruspe
9 juni 2011, 13:38
Ik geef mijn mening. Penaltys heeft ie niet veroorzaakt, omdat hij gelukkig zelden speelt. De keren dat hij opdraaft, valt ie op door wild en onrustig spel. Zijn gebrek aan wendbaarheid compenseert hij dan met late tackels. Geen meerwaarde.
Dan nog. Jij doet drie uitspraken waarvan er ééntje is genoemd. Dit waren ze:
-Hij heeft een gebrek aan wendbaarheid. Terecht.
-Geen zelfbeheersing.
-Veroorzaakt penalties.
Hoe kom je uberhaupt op het idee om zoiets te posten?
Het gaat bij dit soort zaken toch altijd om inschattingen. Gezien zijn gebreken (niet wendbaar, onbehouwen, zwakke opbouw) verwacht ik dat deze speler veel fouten gaat maken, vaak zichzelf moet corrigeren, met heel veel onrust als gevolg. Hij is niet goed genoeg.
kezmanreturns
10 juni 2011, 11:30
Woekowich is juist!
Vuk=wolf,
Jagos v d Wolf he:D
zmwouter
10 juni 2011, 11:37
Het gaat bij dit soort zaken toch altijd om inschattingen. Gezien zijn gebreken (niet wendbaar, onbehouwen, zwakke opbouw) verwacht ik dat deze speler veel fouten gaat maken, vaak zichzelf moet corrigeren, met heel veel onrust als gevolg. Hij is niet goed genoeg.
Ik ben ook geen fan van hem, maar zeg dat dan gelijk ipv dat je het zegt als een soort conclusie die niet op feiten gebasseerd is....
McGuigan
10 juni 2011, 11:54
Vandaag is de dag dat Jagos 'Voegoevic' Vukovic 23 jaar is geworden. Hoezee. :cool:
psverinamsterdam
15 juni 2011, 23:04
Goed nieuws!!
Voetbalzone:
Roda JC meldt zich in Eindhoven voor overbodige verdediger Vukovic
Woensdag, 15 juni 2011 om 22:50
Roda JC Kerkrade heeft zich bij PSV gemeld voor Jagos Vukovic. De verdediger komt in Eindhoven nauwelijks aan spelen toe en staat volgens technisch directeur Gerard Wielaert van Roda open voor een overstap naar de middenmoter uit Kerkrade. “Maar er is nog geen definitief akkoord met PSV”, aldus Wielaert tegenover De Limburger.
PSV nam Vukovic in de herfst van 2009 eerst op huurbasis over van FK Rad uit Servië en maakte de deal later helemaal af. Dit seizoen speelde de Oost-Europeaan echter maar negen wedstrijden: vier in de Eredivisie, één in de beker en vier in de Europa League. Technisch manager Marcel Brands zei vorige maand dan ook dat Vukovic (23) volgend seizoen verhuurd mag worden.
“In het belang van zijn ontwikkeling is het voor de speler goed dat hij meer wedstrijden per seizoen gaat spelen. Daarom is besloten om hem de mogelijkheid te geven aan een andere club verhuurd te worden”, zei Brands. Roda is na het horen van deze woorden aan het denken gezet en hoopt volgend jaar over Vukovic te kunnen beschikken.
rvh1996
16 juni 2011, 07:39
Goed nieuws!!
Voetbalzone:
Roda JC meldt zich in Eindhoven voor overbodige verdediger Vukovic
Woensdag, 15 juni 2011 om 22:50
Roda JC Kerkrade heeft zich bij PSV gemeld voor Jagos Vukovic. De verdediger komt in Eindhoven nauwelijks aan spelen toe en staat volgens technisch directeur Gerard Wielaert van Roda open voor een overstap naar de middenmoter uit Kerkrade. “Maar er is nog geen definitief akkoord met PSV”, aldus Wielaert tegenover De Limburger.
PSV nam Vukovic in de herfst van 2009 eerst op huurbasis over van FK Rad uit Servië en maakte de deal later helemaal af. Dit seizoen speelde de Oost-Europeaan echter maar negen wedstrijden: vier in de Eredivisie, één in de beker en vier in de Europa League. Technisch manager Marcel Brands zei vorige maand dan ook dat Vukovic (23) volgend seizoen verhuurd mag worden.
“In het belang van zijn ontwikkeling is het voor de speler goed dat hij meer wedstrijden per seizoen gaat spelen. Daarom is besloten om hem de mogelijkheid te geven aan een andere club verhuurd te worden”, zei Brands. Roda is na het horen van deze woorden aan het denken gezet en hoopt volgend jaar over Vukovic te kunnen beschikken.
Als PSV een vervanger haalt, verhuur hem dan maar aan Roda JC. Daar komt hij denk ik wel aan spelen toe!
psverinamsterdam
16 juni 2011, 13:14
Als PSV een vervanger haalt, verhuur hem dan maar aan Roda JC. Daar komt hij denk ik wel aan spelen toe!
Stiekem hoop ik op een verkoop, vervanger of geen vervanger.
mja, zoals de zaken er nu voor staan vang je niet veel voor deze speler, als hij een redelijk seizoen draait bij roda wordt ie ineens wat meer waard. Of mss zelfs interessant voor ons 1ste elftal.
Kevin Strootman
16 juni 2011, 14:15
Als die zo goed was geweest dan had Vukovic al lang Maza of de Marcelo uit vorm eruit gespeeld
Harmeulius
16 juni 2011, 15:05
Als die zo goed was geweest dan had Vukovic al lang Maza of de Marcelo uit vorm eruit gespeeld
Dan hebben wij een enorm slecht middenveld want in de vorm die Engelaar afgelopen seizoen liet zien had een beetje fatsoenlijke middenvelder hem eruit gespeeld:rolleyes:
Helaas werkt het zo niet altijd, trainer heeft altijd zijn eigen favorietjes bovendien was Maza geen basisspeler.
Ik zie het zelf wel in hem zitten af en toe komt ie wat lomp over maar dat valt te trainen. Ik hoop dat hij verhuurd wordt zal zijn ontwikkeling alleen maar goed doen.
Dan hebben wij een enorm slecht middenveld want in de vorm die Engelaar afgelopen seizoen liet zien had een beetje fatsoenlijke middenvelder hem eruit gespeeld:rolleyes:
Helaas werkt het zo niet altijd, trainer heeft altijd zijn eigen favorietjes bovendien was Maza geen basisspeler.
Ik zie het zelf wel in hem zitten af en toe komt ie wat lomp over maar dat valt te trainen. Ik hoop dat hij verhuurd wordt zal zijn ontwikkeling alleen maar goed doen.
+1
Bowden
20 juni 2011, 02:27
Ik vind hem er uit zien als een serieuze prof.
Die rode kaart vond ik niet eens erg lomp. Dat gehuil van die prima donna's de ganse tijd. Bah.
Verder: het is wel een centrale verdediger he. Die hebben nu eenmaal de draaicirkel + gewicht + lengte van vrachtwagens omdat dat nodig is om centrale verdediger te zijn. Duh.
Deze kerel is denk ik wel een goeie voor de toekomst.
Een centrum met Vukovic en Marcelo is er een van spieren, lengte en kopkracht. Verdedigende middenvelder (Wuytens??) moet de ballen over de grond maar oplossen.
kezmanreturns
21 juni 2011, 23:09
Rob de Bruyn ED
@RobdeBruyn75 Rob de Bruyn
TM Marcel #Brands van #PSV claimt interesse vanuit België voor Jagos #Vukovic. Wellicht dus toch niet naar #Roda??
38 minutes ago via web
Kruspe
22 juni 2011, 01:35
Rob de Bruyn ED
@RobdeBruyn75 Rob de Bruyn
TM Marcel #Brands van #PSV claimt interesse vanuit België voor Jagos #Vukovic. Wellicht dus toch niet naar #Roda??
38 minutes ago via web
Ik zou dit heel stom vinden.
Zowel voor Vukovic als voor mij. Ik vind het namelijk wel leuk om nu Roda (Vukovic), NEC (Nijland) en RKC (Zoet) iets te volgen, zoals ik dat twee seizoenen geleden ook met Sparta (Cassio), Willem II (Nijland) en De Graafschap (Wuytens) deed.
Ik zou dit heel stom vinden.
Zowel voor Vukovic als voor mij. Ik vind het namelijk wel leuk om nu Roda (Vukovic), NEC (Nijland) en RKC (Zoet) iets te volgen, zoals ik dat twee seizoenen geleden ook met Sparta (Cassio), Willem II (Nijland) en De Graafschap (Wuytens) deed.
Ik vind echt dat PSV rekening moet houden met wat jij leuk vindt om te doen. Weer een minpunt voor Brands. :(
psverinamsterdam
22 juni 2011, 01:44
Ik vind echt dat PSV rekening moet houden met wat jij leuk vindt om te doen. Weer een minpunt voor Brands. :(
Die technische staf moet eens dichter bij de supporter staan :rolleyes:
Die technische staf moet eens dichter bij de supporter staan :rolleyes:
Precies, als ze mij nou eens die opstelling laten bepalen, dan had Rutten nooit ter discussie gestaan. :D
Kruspe
22 juni 2011, 02:10
Als er iemand wel snapt dat er een smiley achter die bewering zou moeten staan, ben jij dat wel. :p
Maar toch: Roda is toch veel beter dan Belgie? Lekker dichtbij om in de gaten te houden.
zmwouter
22 juni 2011, 02:12
Als er iemand wel snapt dat er een smiley achter die bewering zou moeten staan, ben jij dat wel. :p
Maar toch: Roda is toch veel beter dan Belgie? Lekker dichtbij om in de gaten te houden.
Is het niet zo dat hij ondertussen gezegt heeft graag naar Roda te gaan voor een verhuurperiode? Lijkt me ook wel goed werken trouwens :
Wielaert --- Jagos
Edit:
Jagos #Vukovic heeft #rodajc laten weten dat hij wat hem betreft komend seizoen op huurbasis in Kerkrade speelt. #psv
Kruspe
22 juni 2011, 02:21
Is het niet zo dat hij ondertussen gezegt heeft graag naar Roda te gaan voor een verhuurperiode? Lijkt me ook wel goed werken trouwens :
Wielaert --- Jagos
Edit:
Prima idd. Wielaert is alles behalve top, maar wel een ervaren Eredivisie-verdediger met wie hij een goed duo zou kunnen vormen.
Ik heb echt nog wel vertrouwen in Vukovic.
Bowden
22 juni 2011, 19:18
Vukovic - Marcelo lijkt me een prima verdedigingsduo voor de komende jaren. ALllebei rond de 1.95 en flink wat fysiek. Dan heb je Drogba nodig om erdoor te beuken. Wél een verdedigende middenvelder om bij te springen bij combinaties en dergelijke.
zmwouter
23 juni 2011, 14:14
Vukovic - Marcelo lijkt me een prima verdedigingsduo voor de komende jaren. ALllebei rond de 1.95 en flink wat fysiek. Dan heb je Drogba nodig om erdoor te beuken. Wél een verdedigende middenvelder om bij te springen bij combinaties en dergelijke.
Opbouwend is het niet zo best met die twee indd, daarbij mis je imo ook wat snelheid achterin.
Bowden
23 juni 2011, 14:16
Opbouwend is het niet zo best met die twee indd, daarbij mis je imo ook wat snelheid achterin.
Nou en? Laat ze maar niet verder opkomen dan halverwege eigen helft. Altijd terugspeelmogelijkheden + bent zo bij de goal + lang veld dus tegenstander wordt uiteengetrokken = meer ruimte voor aanvallers.
rvh1996
26 juni 2011, 21:31
Nou en? Laat ze maar niet verder opkomen dan halverwege eigen helft. Altijd terugspeelmogelijkheden + bent zo bij de goal + lang veld dus tegenstander wordt uiteengetrokken = meer ruimte voor aanvallers.
Ik vind dit aan de ene kant een goede zet, maar aan de andere ook weer een slechte. Het is goed om hem ervaring op te laten doen, maar PSV heeft nu nog maar drie centrale verdediger(Marcelo, Rodriguez en Bouma), hierbij is Bouma op z'n retour en willen we Rodriguez het liefst verkopen, PSV moet er minimaal één centrale verdediger bijhalen.
Bowden
27 juni 2011, 17:34
Ik vind dit aan de ene kant een goede zet, maar aan de andere ook weer een slechte. Het is goed om hem ervaring op te laten doen, maar PSV heeft nu nog maar drie centrale verdediger(Marcelo, Rodriguez en Bouma), hierbij is Bouma op z'n retour en willen we Rodriguez het liefst verkopen, PSV moet er minimaal één centrale verdediger bijhalen.
In de jeugd loopt nog genoeg centraal verdediging rond. Excuss voor grammatica.
PSVwatbenjemooi
27 juni 2011, 17:40
Pieters kan voor nood ook gewoon het centrum in.
rvh1996
27 juni 2011, 17:48
In de jeugd loopt nog genoeg centraal verdediging rond. Excuss voor grammatica.
Wie dan?
Bowden
27 juni 2011, 18:01
Wie dan?
Jong PSV: Najah.
boertjekoe
27 juni 2011, 21:38
Jong PSV: Najah.
Nah jaaaa zeg, da's inderdaad wel genoeg, welgeteld 1 speler, die dan ook nog eens faliekante blunders afwisselt met goeie momenten. :p
zmwouter
27 juni 2011, 21:59
Nah jaaaa zeg, da's inderdaad wel genoeg, welgeteld 1 speler, die dan ook nog eens faliekante blunders afwisselt met goeie momenten. :p
Indd, ik zie die jongen nooit zoveel goed doen in de samenvattingen van Jong PSV, nu kan het natuurlijk dat ze de goede dingen er uit knippen..
veldmannetje
28 juni 2011, 13:47
Heb wel eens goeie dingen zien doen en zit tevens bij Jong Marokka samen met Laybad en Mokthar, qua kwaliteiten kun je hem het beste vergelijken met Ojo, alleen is die laatste zelfs ietsje jonger.
Dus zegt misschien genoeg over de toekomst van Najah bij PSV
The Joker
25 juli 2011, 20:02
Deze jongen was de hoofdoorzaak van twee penalties bij Roda-Brugge. Doet 'ie niet goed. :chinrub:
Sjoerd93
25 juli 2011, 20:15
Deze jongen was de hoofdoorzaak van twee penalties bij Roda-Brugge. Doet 'ie niet goed. :chinrub:
Nee, maar mooi dat hij verhuurd is. Vukovic is nog jong, heeft nog nooit een serie wedstrijden op Eredivisieniveau gespeeld. Dus fouten zal hij vast gaan maken. Ik denk dat als hij de kans krijgt bij Roda en 30 wedstrijden speelt, PSV een veel betere verdediger terugkrijgt.
Wedstrijden van Roda (Vukovic), NEC (Nijland) en RKC (Zoet) worden volgend jaar nog wel leuk om in de gaten te houden:)
Kruspe
27 juli 2011, 18:17
Nee, maar mooi dat hij verhuurd is. Vukovic is nog jong, heeft nog nooit een serie wedstrijden op Eredivisieniveau gespeeld. Dus fouten zal hij vast gaan maken. Ik denk dat als hij de kans krijgt bij Roda en 30 wedstrijden speelt, PSV een veel betere verdediger terugkrijgt.
Wedstrijden van Roda (Vukovic), NEC (Nijland) en RKC (Zoet) worden volgend jaar nog wel leuk om in de gaten te houden:)
Inderdaad.
Los van het feit dat die tweede penalty er absoluut geen een was (was er zelfs 2 meter buiten :D), is dit alleen maar goed. Afgezien van wendbaarheid heeft hij veel eigenschappen die noodzakelijk zijn voor een CV. Maar hij mist ervaring. Hij heeft twee belangrijke jaren stilgestaan, en dat gaat hij nu hopelijk inhalen door wél op niveau te spelen.
Geeman
27 juli 2011, 20:13
In het geval van Zoet zul je vooral zien hoe mooi hij de doelpunten tegen krijgt, maar wat wil je bij een club als RKC. Voor die jongen wel een goede leerschool.
Voor Nijland is het echt erop of eronder komend jaar. Hij komt bij een leuk voetballend team (i.t.t. vechtvoetbal van willem2) te spelen met een goede coach. Alle omstandigheden zijn er naar om te presteren. Doet hij dit niet dan is dit toch wel een van de grootste miskopen gebleken uit de laatste 10 jaar. Zelfs Koevermans heeft veel meer laten zien dan Stef. Die pa van hem heeft ons mooi een loer gedraaid.
Vukovic is mij ook zeer tegengevallen. Hoop dat het licht ziet in Kerkrade.
Maar good point, de huurlingen maken het wel extra leuk om de rest van de samenvattingen ook te bekijken komend seizoen.
In het geval van Zoet zul je vooral zien hoe mooi hij de doelpunten tegen krijgt, maar wat wil je bij een club als RKC. Voor die jongen wel een goede leerschool.
Voor Nijland is het echt erop of eronder komend jaar. Hij komt bij een leuk voetballend team (i.t.t. vechtvoetbal van willem2) te spelen met een goede coach. Alle omstandigheden zijn er naar om te presteren. Doet hij dit niet dan is dit toch wel een van de grootste miskopen gebleken uit de laatste 10 jaar. Zelfs Koevermans heeft veel meer laten zien dan Stef. Die pa van hem heeft ons mooi een loer gedraaid.
Vukovic is mij ook zeer tegengevallen. Hoop dat het licht ziet in Kerkrade.
Maar good point, de huurlingen maken het wel extra leuk om de rest van de samenvattingen ook te bekijken komend seizoen.
Reker heeft ons mooi een loer gedraaid.
Geeman
27 juli 2011, 20:49
Reker heeft ons mooi een loer gedraaid.
Die heeft het toegestaan ja. 4 miljoen euro man. Met dat geld is El Hamdaoui op te halen. En dan zo'n megabedrag verkwisten aan een 'talent'. Al had hij jaren later zijn belofte echt ingelost dan was dat bedrag nog te hoog geweest.
Gelukkig zijn we verlost van Reker en gelukkig zijn de drama-aankopen van Koeman ook weg (zonneveld, koevermans, feher en meer van dit matig materiaal)
Toch jammer dat Vuko verhuurd is, nog negen dagen te gaan en we hebben nog steeds maar twee centrale verdedigers. :(
Hoetierick
29 juli 2011, 13:33
Toch jammer dat Vuko verhuurd is, nog negen dagen te gaan en we hebben nog steeds maar twee centrale verdedigers. :(
9 dagen? De transferperiode is toch tot eind augustus?
9 dagen? De transferperiode is toch tot eind augustus?
Klopt, maar het lijkt me persoonlijk handig dat we voor AZ al een verdediger erbij hebben. Maar als dat niet lukt dan maar voor september.
HansAnders
29 juli 2011, 14:28
Vanavond kunnen we hem eens in actie zien denk ik. Roda tegen Malaga, toch eens even kijken watie ervan bakt tegen een redelijke tegenstander.
Sjoerd93
29 juli 2011, 18:18
Vanavond kunnen we hem eens in actie zien denk ik. Roda tegen Malaga, toch eens even kijken watie ervan bakt tegen een redelijke tegenstander.
Vukovic tegen Van Nistelrooy?:chinrub:
Kruspe
29 juli 2011, 18:34
Is toch leuk voor die jongen? Bovendien zal hij er veel van leren. :)
Hoetierick
29 juli 2011, 18:43
Is toch leuk voor die jongen? Bovendien zal hij er veel van leren. :)
Ik hoop voor Ruud dat hij er zonder blessures vanaf komt.
Ik hoop voor Ruud dat hij er zonder blessures vanaf komt.
Ik niet.
Dat beloofd wat!
HansAnders
29 juli 2011, 19:57
Dat beloofd wat!
Alleen jammer dat Van Nistelrooy op de bank zit!
HansAnders
29 juli 2011, 20:42
Vukovic scoort in ieder geval al. Voor de rest laat hij eigenlijk alleen zien wat we al van hem weten: goeie kopper en vaak onrustig aan de bal. Voor de rest valt hij niet echt op.
The Joker
31 augustus 2011, 20:19
Wat een apart, verdrietig interview met hem in de Voetbal International. Zeker de moeite waard.
Sjoerd93
31 augustus 2011, 20:50
Wat een apart, verdrietig interview met hem in de Voetbal International. Zeker de moeite waard.
Inderdaad. Alleen die kop van het verhaal al. Indrukwekkend wat hij heeft meegemaakt.
Mikasa
1 september 2011, 08:32
Kan iemand een tipje van de sluier oplichten aangezien ik geen VI abonnee ben?
Sjoerd93
1 september 2011, 09:38
Kan iemand een tipje van de sluier oplichten aangezien ik geen VI abonnee ben?
De familie Vukovic was heel arm. Op z'n elfde werd hij gescout door Rode Ster Belgrado. Hij ging toen in z'n eentje naar Belgrado en met het kleine beetje geld wat z'n vader verdiende kon hij daar een kamer huren. Zonder verwarming, zonder warm water, met een gat in de grond als toilet. Het kwam zelfs voor dat hij dagen moest leven op alleen een ontbijt. Hij had het heel zwaar daar maar het was voor z'n familie de enige kans, als Vukovic het redde in het voetbal, om uit de armoede te komen. Vanaf z'n dertiende mocht hij naar een hotel en toen werd het beter. Op z'n zeventiende tekende hij een contract bij Rode Ster, een tijdje later werd hij verhuurd aan FK Rad. In 2009 kreeg hij te horen dat PSV hem wilde. "Ik heb mijn handen gevouwen en dankte God. Ik ben minimaal drie minuten doodstil geweest van de shock en ik heb van de spanning twee dagen niet kunnen kunnen slapen. Fred Rutten heeft mijn leven en dat van mijn familie voor eeuwig veranderd. Ik ben daarom bereid om voor hem te sterven. Als hij het niet in mij had zien zitten, had PSV me nooit gekocht en was ik niet in staat geweest ons leven voor altijd te verbeteren. Dankzij mijn mooie contract bij PSV is het voorbij met de armoede. In de twee jaar dat ik in dat krot leefde bad ik iedere avond tot God. Eenmaal in Eindhoven besefte ik dat mijn gebeden waren verhoord."
Mikasa
1 september 2011, 10:11
Dat is inderdaad indrukwekkend. Indrukwekkender dan zijn spel tot nu toe. Misschien was het gewoon liefdadigheid van Rutten? Ik hoop voor deze jongen dat hij Roda stappen kan maken en dan weer PSV kan aansluiten. Maar voorlopig speelde hij, dacht ik, bij Roda ook niet in de basis.
The Joker
1 september 2011, 11:01
Hij had dus ook alleen koud water en in de winter kon hij zich niet douchen op de club. Hij stonk en leefde als een hond. En als het stervenskoud was ging hij met zijn rug tegen de muur zitten omdat de buren wel een verwarming hadden.
Mikasa
1 september 2011, 11:13
Hij had dus ook alleen warm water en in de winter kon hij zich niet douchen op de club. Hij stonk en leefde als een hond. En als het stervenskoud was ging hij met zijn rug tegen de muur zitten omdat de buren wel een verwarming hadden.
Dan laat je het toch even afkoelen? ;)
The Joker
1 september 2011, 11:15
Dan laat je het toch even afkoelen? ;)
Foutje, is aangepast. :D
Bas
1 september 2011, 14:03
Ik denk juist dat hij een goed duo kan vormen met Derijck, en naar de toekomst kijken mag wel. Fredje wordt ook al een daggie ouder.
Bas
1 september 2011, 14:05
Dan mag hij mij overtuigen bij roda dit seizoen !
Mag, hoeft niet.
Sjoerd93
1 september 2011, 14:06
Na het lezen van zo'n verhaal gun je zo'n jongen ook wel wat, maar als voetballer ben ik niet kapot van hem. Z'n start bij Roda was ook niet best en afgelopen weekend werd hij gepasseerd.
Weltmeister
1 september 2011, 14:26
Niet te sentimenteel worden, mensen.
Ik denk dat hij ook als reservespeler van Roda met een salaris van pak 'em beet 2 ton prima zijn familie kan onderhouden...
Mikasa
1 september 2011, 14:28
Dan moet hij eerst een EU paspoort bemachtigen, anders moet hij gewoon zo'n half miljoen per jaar aan salaris kosten.
Weltmeister
1 september 2011, 14:50
Haha, hoppa, WEG MEDELIJDEN! :-)
Iraanse psv-fan
1 september 2011, 14:56
Ik denk dat hij ook als reservespeler van Roda met een salaris van pak 'em beet 2 ton prima zijn familie kan onderhouden...
Niet sentimenteel, maar toch mooi om te zien dat die jongen itt velen niet vergeten is waar hij vandaan komt. Ik denk dat zijn verleden hem de kracht geeft om te slagen.
Weltmeister
1 september 2011, 15:00
Tuurluk, en het is hem ook allemaal gegund! Hopelijk ontwikkelt hij zich tot Europees topniveau! :-)
kezmanreturns
1 september 2011, 15:14
Dan moet hij eerst een EU paspoort bemachtigen, anders moet hij gewoon zo'n half miljoen per jaar aan salaris kosten.
5 ton?
Nee man, hij heeft net als Rabiu Ibrahim 2.4 ton. Of,denk je dat Brands zijn 20ste verjaardag had vergeten? No way!
Mikasa
1 september 2011, 16:04
O, zit daar ook een leeftijdsgrens aan? Weer wat geleerd.....
Kronos
1 september 2011, 18:25
Dat zegt niets over de omstandigheden waarin die jongen van z'n 11e tot 13e leefde... :rolleyes:
The Joker
1 september 2011, 19:55
http://img651.imageshack.us/img651/8809/scannen0001oj.th.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/651/scannen0001oj.jpg/)
http://img231.imageshack.us/img231/1151/scannen0002u.th.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/231/scannen0002u.jpg/)
http://img534.imageshack.us/img534/6447/scannen0003z.th.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/534/scannen0003z.jpg/)
Bron: Voetbal International
PerfectPSV
1 september 2011, 20:46
Dat is absoluut waar. Maar als je ziet waar hij vandaan komt..
hij heeft vanaf zn 11e op zichzelf gewoond, zonder geld, in de grote stad.
Ga er maar aanstaan..
Kan alleen maar zeggen: heelveel respect voor zn mentaliteit en ik hoop echt dat ie zich in de basis kan spelen in PSV.
Mikasa
2 september 2011, 12:07
VI[/URL]
(http://imageshack.us/photo/my-images/651/scannen0001oj.jpg/)
[URL="http://imageshack.us/photo/my-images/534/scannen0003z.jpg/"]
Bedankt! Zeker een indrukwekkend verhaal.
TiezZ
2 september 2011, 14:41
wtf! Respect daarvoor!
Die zal nie rap staan zagen om de duurste mercedes als lease auto. :cool:
Hopelijk maakt hij het nog bij ons. Zoniet dan vermoed ik wel dat hij gerust bij verschillende middenmotors in NL, belgie of... terecht kan.
Kevin Strootman
2 september 2011, 18:06
Wat een ontroerend verhaal, ik heb ineens diep respect voor die man gekregen, maar ik hoorde dat het niet geweldig ging bij Roda ?
Libaboy
2 september 2011, 21:36
Wat een ontroerend verhaal, ik heb ineens diep respect voor die man gekregen, maar ik hoorde dat het niet geweldig ging bij Roda ?
Heeft er pas 1 wedstrijd mogen spelen volgens mij
Kruspe
4 februari 2012, 12:58
Zo, die zagen heel veel mensen niet aankomen.
Iemand de laatste wedstrijden van Roda gezien? Vukovic speelt echt ijzersterk nu hij eindelijk centraal mag staan. Als hij dit niveau volhoudt tot mei, dan zie ik hem volgend jaar echt een kans maken op een basisplaats bij PSV, ondanks zijn eerdere 'falen', wat in principe ook wel weer meeviel.
luukienilis
4 februari 2012, 13:54
Iemand de laatste wedstrijden van Roda gezien? Vukovic speelt echt ijzersterk nu hij eindelijk centraal mag staan. Als hij dit niveau volhoudt tot mei, dan zie ik hem volgend jaar echt een kans maken op een basisplaats bij PSV, ondanks zijn eerdere 'falen', wat in principe ook wel weer meeviel.
Het is te hopen dat hij over een langere periode zijn vorm vast houd , dan heeft PSV een extra kracht terug in de verdediging.
Jackal06
4 februari 2012, 13:55
In de wedstrijd tegen AZ vond ik hem in ieder geval sterk spelen
Kronos
4 februari 2012, 13:58
Ik heb altijd gezegd dat hij geen fatsoenlijke kans bij Roda heeft gekregen. Mooi dat hij het nu laat zien.