View Full Version : Studio Voetbal / Voetbal International
Mark van Bommel
24 augustus 2009, 14:51
Aangezien er toch wel over deze programma's gesproken wordt in de andere topics, lijkt het me wel interessant om hierover te discussiëren.
Ikzelf vind VI een stuk interessanter dan SV, ook doordat SV een selectieve beeld- en berichtgeving heeft naar mijn mening.
Bacchus
24 augustus 2009, 14:52
Aangezien er toch wel over deze programma's gesproken wordt in de andere topics, lijkt het me wel interessant om hierover te discussiëren.
Ikzelf vind VI een stuk interessanter dan SV, ook doordat SV een selectieve beeld- en berichtgeving heeft naar mijn mening.
Klopt. Geen speld tussen te krijgen, dus deze kan weer dicht! :D
Johan Derksen
24 augustus 2009, 15:02
Maar bij SV hebben ze leuke items en beelden van de wedstrijden. Bij VI zit echter een hele intelligente vent met een ubermooie snor. :D
Stifler
24 augustus 2009, 15:26
Maar bij SV hebben ze leuke items en beelden van de wedstrijden. Bij VI zit echter een hele intelligente vent met een ubermooie snor. :D
Heel vreemd maar krijg zo'n gevoel van zelfverheerlijking nu.:cool:
Als goeie voetbal junk kijk ik het allebei als het kan. zal voor geen van bijden thuis blijven maar als ik er toch ben kijk ik het.
VI heeft als groot voordeel de ouwe zeik snor. hij ziet er niet uit, ken zich niet kleden en kijkt altijd te lelijk. Maar hij zegt waar het op staat. Daartegenover staat dat ik me groen en geel erger aan de slechte grappen van gene en het eeuwige: "Moet je luisteren Hansie, toen en toen met die en die......." van v/d Gijp.
SV heeft een lekker varierend pannel en wisselende gasten, hebben de beelden en Reus praat altijd erg pro PSV. Daar tegenover staat Jack de ajaxpyama die nooit zijn ajaxbril af kan zetten. alhoewel hij vorige week eerlijk toe gaf dat PSV terecht gewonnen had.
Dus zoals ik al zei, kijk het gewoon allemaal :D
BartR
24 augustus 2009, 15:30
Ik vind het beide leuk om naar te kijken. SV gaat wat mij betreft net wat teveel over Ajax. Ronald Waterreus, Hugo Borst en Youri Mulder hebben nog wel een leuke kijk op voetbal maar Jack van Gelder vergelijkt alles met Ajax of AFC. Wel leuk dat ze daar veel beelden laten zien.
VI is leuk omdat Rene van der Gijp en Johan Derksen geen blad voor de mond nemen en Johan Derksen iemand kan bekritiseren (negatief) terwijl diegene naast hem zit. En het leukste is als Johan en Rene samen tegen Hans Kraay Jr. ingaan. Ook wel leuk dat ze daar beelden van de Jupiler League laten zien. Johan Derksen heeft ook vaak 'het laatste nieuws' en dat klopt wel vaak, Jack van Gelder denkt ook altijd een nieuwtje te hebben maar dan wordt er gelijk gebeld dat er niks van klopt :p
Bacchus
24 augustus 2009, 15:31
[...]Alhoewel hij vorige week eerlijk toe gaf dat PSV terecht gewonnen had.
[...]
Ja, maar nog wel even liet weten dat Suares geen geel had moeten krijgen voor die tackle van achteren. (Waar men (PSV) volgens hem wel altijd rood moet krijgen voor zo'n actie, volgens diezelfde Van Gelder een week later). :cool:
Mark van Bommel
24 augustus 2009, 15:43
[..]
Daartegenover staat dat ik me groen en geel erger aan de slechte grappen van gene en het eeuwige: "Moet je luisteren Hansie, toen en toen met die en die......." van v/d Gijp.
[..]
Ik vind die grappen van hem juist geweldig, hij kan het altijd zo mooi vertellen..:p:D Overdrijving maakt de zaak duidelijk.;)
Stifler
24 augustus 2009, 15:54
Ik vind die grappen van hem juist geweldig, hij kan het altijd zo mooi vertellen..:p:D Overdrijving maakt de zaak duidelijk.;)
O hij verteld het schitterend. dat ben ik helemaal met je eens.
maar dat neemt niet weg dat ik die verhalen onderhand wel gehoord heb. Kraaij jr vind ik onderhand nog irritanter. lijkt verdomd veel op zijn pa. als ie iemand zijn hol kan likken doet ie het.
Rudeboy8865
24 augustus 2009, 15:59
Ik vind het beide leuk om naar te kijken. SV gaat wat mij betreft net wat teveel over Ajax. Ronald Waterreus, Hugo Borst en Youri Mulder hebben nog wel een leuke kijk op voetbal maar Jack van Gelder vergelijkt alles met Ajax of AFC. Wel leuk dat ze daar veel beelden laten zien.
VI is leuk omdat Rene van der Gijp en Johan Derksen geen blad voor de mond nemen en Johan Derksen iemand kan bekritiseren (negatief) terwijl diegene naast hem zit. En het leukste is als Johan en Rene samen tegen Hans Kraay Jr. ingaan. Ook wel leuk dat ze daar beelden van de Jupiler League laten zien. Johan Derksen heeft ook vaak 'het laatste nieuws' en dat klopt wel vaak, Jack van Gelder denkt ook altijd een nieuwtje te hebben maar dan wordt er gelijk gebeld dat er niks van klopt :p
Ik vond de analyse van SV over PSV - ajax juist heel goed en redelijk fair. Bij VI hebben ze er minder dan 1 minuuut aan besteed. Hoe was dat geweest als ajax had gewonnen?
Bij SV is vooral youri mulder anti PSV, zegt zelf al niks positiefs over de onzen en gooit op positieve opmerkingen van de anderen een negatief sausje. Bah!
Ik begin bij VI zolangzamerhand wat af te haken. Gijp is NIET leuk, ok ok een heeeel enkele anekdote is leuk, maar verder .... Kraay is een populist, praat alles naar "de grote massa" in a'dam en r'dam toe. Derksen is heel goed, Gene niet slecht.
Raar eigenlijk dat in de papieren VI PSV al jaren "de echte voetbalhoofdstad van NL is" en dat PSV er op de TV versie een stuk minder goed afkomt.
Bacchus
24 augustus 2009, 15:59
Ik vind niet dat Kraaij met de massa meepraat.
Mark van Bommel
24 augustus 2009, 16:02
O hij verteld het schitterend. dat ben ik helemaal met je eens.
maar dat neemt niet weg dat ik die verhalen onderhand wel gehoord heb. Kraaij jr vind ik onderhand nog irritanter. lijkt verdomd veel op zijn pa. als ie iemand zijn hol kan likken doet ie het.
Kraay jr. denkt de wijsheid in pacht te hebben, doordat hij met Lienden (redelijk) goede resultaten haalt. Ik neem hem niet erg serieus.
Goodfella
24 augustus 2009, 16:17
Voetbal International interesseert mij meer, maar ik kan Studio Voetbal ook wel waarderen als ik de oneindige verheerlijking van Ajax door Jack van Gelder even weglaat. Hugo Borst heeft ook wel een kijk op bepaalde zaken, Waterreus doet het érg goed en Youri Mulder raakt af en toe ook wel eens de spijker op z'n kop.
In VI stoor ik me vooral aan Kraay jr. Zo praatte hij vorige week Co Adriaanse helemaal na, maar dan in VI. Hij verwoorde het zelfs nauwelijks anders, gewoon precies hetzelfde tactische praatje als Adriaanse. Daar komt nog bij dat hij vaak met morele vraagstellingen komt die mij totaal niet interesseren. Ik ben dan ook blij dat Derksen en vd Gijp flink tegengas geven bij hem, met wat geluk komt over hij een paar maanden ook niet meer in de uitzending net als zijn vader.
last man standing
24 augustus 2009, 16:27
Kraay jr. denkt de wijsheid in pacht te hebben, doordat hij met Lienden (redelijk) goede resultaten haalt. Ik neem hem niet erg serieus.
Als voetballer werd hij al niet serieus genomen - die andere drie neem ik echter ook niet zo serieus - vooral veel geblaat - maar wel vermakelijk......
Merel
24 augustus 2009, 16:35
Bij SV is het gemekker. Met alle respect naar de schapen en geitjes want die zijn nog schattig.
KoningAlexIV
24 augustus 2009, 17:15
Als het kan kijk ik ze allebei wel ja, maar het is niet dat ik speciaal voor die programma's tijd reserveer. Bij VI is het altijd wel leuk om Wilfred en Johan te horen. V/d Gijp vind ik dan weer iets minder, die zit altijd zo overdreven te lachen en houd het hele programma op. Dan had ik toch liever van Hanegem, om zijn droge humor kon ik wel lachen :p
Maaruh.. wat had dit ook alweer met PSV te maken? :D
Kezman9
24 augustus 2009, 17:20
Ik kijk het beide, vind SV altijd wel aardig omdat ze daar meestal wel goede gasten hebben, en vind de geruchten waar Jack altijd mee komt wel leuk en Hugo heeft een goede kijk op 't spelletje natuurlijk (vind ik meestal)
Bij VI vind ik altijd de geruchten van Derksen leuk, en ze hebben meestal wel aardig nieuws omdat de VI redactie natuurlijk aardig werk doet, en vd Gijp is onbetaalbaar, wat een gast, geniaal.
Mark van Bommel
24 augustus 2009, 17:28
Maaruh.. wat had dit ook alweer met PSV te maken? :D
Dit staat onder het onderdeel "PSV in de media", aangezien SV en VI redelijk wat aandacht aan PSV geven en er toch al over werd gediscussieerd in andere topics, heb ik er hier een apart geopend.
8dion8
24 augustus 2009, 18:11
SV vind ik gewoon een beetje slaapverwekkend...
VI Vind ik dan weer geweldig (behalve met Hans kraay Jr. en soms zijn die gasten saai)
boekhout
24 augustus 2009, 18:36
Studio Voetbal kijk ik niet vaak, maar als ik het kijk vind ik het op een of andere manier niet echt boeiend.
VI is voor een groot gedeelte gewoon vermaak met een voetbal sausje, of een beetje voetbal met heel veel 'vermaaksaus'... :)
Ik kan wel lachen om die overdreven van de Gijp, en Johan en Gene die elkaar op lopen te fokken. T'is elke week eigenlijk weer t zelfde, maar op een of andere manier blijf k erom lachen....
M@ximus
24 augustus 2009, 19:02
Studio Voetbal is Studio Ajax....sinds ze 2 gasten extra hebben geposteerd (Mulder + Waterreus) is de cultuur iets verandert.
Borst is de Rotterdammer, Reus de Brabander en Mulder de Tukker....Blaaskaak Van Gelder is een Amsterdammer die alleen maar pro-Ajax praat.
Duo Van der Gijp - Kraay en Gene - Derkssen is schitterend, van mij mag er op zn tijd wel een inhoudsdeskundige bij of een gerenommeerde gast.
VI blijven lekker neutraal terwijl Sv zo geregisseerd is.
Kira
24 augustus 2009, 19:24
SV kan me nauwelijks intreseren. Integendeel vaak ergert het je nog, zoals elleboog van de week. Smakeloos!
Jack van Gelder sluit ik me oren bijna als die zijn mond opendoet want ik ben er zeker geen fan van. En ook voorderest intresseerd het me moeilijk
VI daarintegen vind ik "geweldig" , op de reclame na, ze praten daar lekker over voetbal en René van der Gijp brengt er toch wel de nodige humor invoor met sommige verhalen. Zoals laast over die voorzitter die werd leeggeroofd :p
Johan Derksen probeerd vaak een duidelijk en directe mening te vormen wat altijd leuk is om te horen, hoewel ik er niet altijd met eens ben. Hans Kraaij intreseerd me nog het minst maar staat er wel leuk bij en voegt zo af en toe ook intressante dingen toe. Wilfred Genee vind ik een goede presentator integenstelling tot van Gelder. Hij voegt soms directe vragen toe en probeerd Johan Derksen zijn mening uitgebreider te laten vertellen hoewel hij hier vaak een draai om de oren krijgt. Af en toe maakt hij dan welleens domme grapjes maar voorderest presenteerd hij het wel goed!
Ow en de gasten die bij de voetbal international werken zijn ook een zéér goede aanvulling, best intressant wat ze soms te melden hebben!
Ook zijn de juppiler samenvatting best leuk en daarnaast goed voor het promoten van die competitie net als de gillete speler van de week.
Loki
24 augustus 2009, 19:31
SV is waardeloos tegenover VI. Alleen Hugo borst is kritisch, Youri Mulder en Jan Mulder zijn wel aardig. Jack van Gelder is een publieke omroep clown, hij is nog dwazer dan Mart Smeets. Watersneus kan ik wel waarderen omdat hij uit mijn streek komt, maar is me te pro PSV, en heeft alleen verstand van Keepers imo. En Adriaanse vond ik wel deskundig, maar de onzin van Hollandse school beviel me niet.
VI Daarentegen heeft het legendarische koppel Genee en Derksen, die elkaar op grandiose wijze afzeiken. En de lachwekkende clown vd Gijp die alles belachelijk maakt. Ook kan ik Kraay jr wel waarderen, hij heeft wel vaak leuke nieuwtjes. Hij zit er minder vaak naast dan Derksen.
VI: amusementswaarde een 9
SV: amusementswaarde een 6
Hoetierick
24 augustus 2009, 20:30
Jack van Gelder is lang niet meer zo pro-ajax als jaren geleden. Hij zal best nog wel een ajax-boterhamtrommeltje meenemen naar de studio, maar goed, ook Jack is een mens die een voorkeur heeft. Journalistiek gezien is hij een stuk objectiever geworden. Heeft nieuwtjes, tussen hem en Borst is een leuk spannningsveld en er zijn vaak interessante gasten. Waterreus heeft intelligente opmerkingen en leuk voor ons, hij is pro-PSV. Enig minpuntje is Youri Mulder met zijn negatieve blijk jegens o.a. PSV. Gisteren ook weer. Dit en dat was slecht, zus en zo klopte niet. Maar niks over de wil om te winnen en de mooie goals.
VI heeft ook een sterk koppel in de vorm van Genee en Derksen. Genee die altijd probeert Derksen te pakken met oude uitspraken, Derksen die semi-kwaad reageert en leuk doorvraagt. Van der Gijp is er voor de vrolijke noot, maar wat doet Kraaij daar? Die zat vorig jaar schaamteloos op de buis te solliciteren bij Vitesse. Hij wist het wel, hij kon het wel. Op basis van zijn kundig debat bij halfbakken reclamefilmpjes? Of omdat hij de plaatselijke slager bij FC lienden heeft geleerd beter om te schakelen bij balverlies? Alleen daarom al heb ik de neiging weg te zappen.
VI is trouwens ook niet echt objectief. Tijdens de sterke periode van PSV werd voornamelijk gepraat over de problemen bij ajax en feyenoord, en het leuke spel van AZ. Derksen geeft toe dat hij liever een cover op zijn blad heeft van een ajax- of feyenoordspeler i.v.m. de verkoop. Deze lijn wordt doorgezet bij de tv-versie. Wat wel sterk is aan Derksen is dat hij graag tegen de wind in gaat. Pro-Reker, Anti-Van Basten, terwijl hele volksstammen anders roepen.
Beide programma's zijn in mijn ogen wel interessant. Dit tot grote teleurstelling van mijn vrouw, die nog wel snapt dat voetbal de moeite waard is om te kijken, maar om te kijken naar gepraat over voetbal, dat gaat haar te ver:)
Davy-040
24 augustus 2009, 21:03
Ik kijk t allebei!
Maar wat heb ik een hekel aan die Hans Kraay die zit altijd zo nep te lachen en te knikken.
Ik kijk altijd graag naar Borst en Derksen omdat die er niet omheen draaien, VD Gijp is ook wel lachen.
BartR
24 augustus 2009, 22:36
Studio Voetbal is Studio Ajax....sinds ze 2 gasten extra hebben geposteerd (Mulder + Waterreus) is de cultuur iets verandert.
Borst is de Rotterdammer, Reus de Brabander en Mulder de Tukker....Blaaskaak Van Gelder is een Jood die alleen maar pro-Ajax praat.
Duo Van der Gijp - Kraay en Gene - Derkssen is schitterend, van mij mag er op zn tijd wel een inhoudsdeskundige bij of een gerenommeerde gast.
VI blijven lekker neutraal terwijl Sv zo geregisseerd is.
Volledig mee eens. Er wordt bij VI op een vrij objectieve manier naar voetbal gekeken maar altijd schitterend als Van der Gijp een anekdote begint en dan 3x Hans aantikt en z'n arm vastpakt enzo en die 'discussies/ruzies' tussen Genee en Derksen, het mooie is dat Genee meestal de discussie aangaat en Derksen er vrij fel op ingaat af en toe en dat Derksen toch blijft zeggen dat Genee de beste sportpresentator van Nederland is en het goede vrienden zijn, dat vind ik altijd wel mooi. Maar je merkt wel dat de sfeer heel anders is als er bijv. een Joop Munsterman aan tafel zit bij Genee - Derksen - Van der Gijp (wat serieuzer, meer op de achtergrond van het voetbal gericht) dan wanneer Kraay Jr. er bij zit (wat losser, meliger en wat meer op spelers/teams zelf gericht).
RAZINHO
24 augustus 2009, 22:42
Ik zag daarnet de rapportcijfers van Honda langskomen bij Johan Derkssen en Wilfred Genee (RTL7).......ongelooflijk dat onze scouts nog steeds slapen en dat Reker nog steeds geen actie ondernomen heeft: Honda krijgt van de ca.12 cijfers slechts 2 x een 6, maar wel 3 x een 7, 3 x een 8, 3 x een 9 en 1 x een 10 !!! Dat is zeker vergelijkbaar met Afellay en op sommige fronten misschien wel beter......grote buitenlandse clubs durven het niet aan om 10 miljioen te investeren in een voormalig eerste divisiespeler....daarom zou het toch fantastisch zijn als PSV hem kocht, de rest van het seizoen laat spelen bij VVV, volgend seizoen naar Eindhioven haalt en indien hij zich nog verder ontwikkelt, kan hij binnen 2 jaar ruim 15 miljoen opleveren.....tel uit je winst....wie is de duurste speler die PSV in de afgelopen 20 jaar verkocht heeft? Ruud van Nistelrooij? Arjen Robben? Ik durf te wedden dat Honda iets vergelijkbaars oplevert over 2 á 3 jaar....REKER, alsjeblieft koop HONDA, stal hem der rest van het seizoen bij VVV en als Afellay aan het eind van dit seizoen weggaat bij PSV, dan hebben wij met Honda een uitstekende opvolger voor Afellay....Reker, RvC en Rutten.....PLEASE !!!!
Mark van Bommel
24 augustus 2009, 22:49
Is 't nou echt nodig om dit in 3 topics te posten?:rolleyes:
Davy-040
24 augustus 2009, 22:53
Volgens Johan Derksen is NEC-VVV een derby LMAO!
Dus PSV-NEC is ook een derby want het is even ver rijden!
Merel
24 augustus 2009, 22:58
Ik zag daarnet de rapportcijfers van Honda langskomen bij Johan Derkssen en Wilfred Genee (RTL7).......ongelooflijk dat onze scouts nog steeds slapen en dat Reker nog steeds geen actie ondernomen heeft: Honda krijgt van de ca.12 cijfers slechts 2 x een 6, maar wel 3 x een 7, 3 x een 8, 3 x een 9 en 1 x een 10 !!! Dat is zeker vergelijkbaar met Afellay en op sommige fronten misschien wel beter......grote buitenlandse clubs durven het niet aan om 10 miljioen te investeren in een voormalig eerste divisiespeler....daarom zou het toch fantastisch zijn als PSV hem kocht, de rest van het seizoen laat spelen bij VVV, volgend seizoen naar Eindhioven haalt en indien hij zich nog verder ontwikkelt, kan hij binnen 2 jaar ruim 15 miljoen opleveren.....tel uit je winst....wie is de duurste speler die PSV in de afgelopen 20 jaar verkocht heeft? Ruud van Nistelrooij? Arjen Robben? Ik durf te wedden dat Honda iets vergelijkbaars oplevert over 2 á 3 jaar....REKER, alsjeblieft koop HONDA, stal hem der rest van het seizoen bij VVV en als Afellay aan het eind van dit seizoen weggaat bij PSV, dan hebben wij met Honda een uitstekende opvolger voor Afellay....Reker, RvC en Rutten.....PLEASE !!!!
Je vergeet nu wel weer het meest essentiele deel; geld.
Die hebben we er niet voor! We hebben geen 10 miljoen klaarliggen. Simpel.
M@ximus
24 augustus 2009, 23:50
Volledig mee eens. Er wordt bij VI op een vrij objectieve manier naar voetbal gekeken maar altijd schitterend als Van der Gijp een anekdote begint en dan 3x Hans aantikt en z'n arm vastpakt enzo en die 'discussies/ruzies' tussen Genee en Derksen, het mooie is dat Genee meestal de discussie aangaat en Derksen er vrij fel op ingaat af en toe en dat Derksen toch blijft zeggen dat Genee de beste sportpresentator van Nederland is en het goede vrienden zijn, dat vind ik altijd wel mooi. Maar je merkt wel dat de sfeer heel anders is als er bijv. een Joop Munsterman aan tafel zit bij Genee - Derksen - Van der Gijp (wat serieuzer, meer op de achtergrond van het voetbal gericht) dan wanneer Kraay Jr. er bij zit (wat losser, meliger en wat meer op spelers/teams zelf gericht).
Hey Hans, hey Hans....ey Hans, das toch niet te geloven man :p
Genee is de voorzitter/gespreksleider, Van der Gijp en Kraay de clini-clowns en Derkssen de man met de feiten, bronnen en know-how.
M@ximus
24 augustus 2009, 23:53
1. Honda is te duur voor 10 miljoen tenzij je interessante constructied weet te bedenken echter is het dan rendabel voor PSV, Honda en VVV? 1 partij wordt altijd benadeeld......slagen tot succes? Neej!
2. Waar moet Honda spelen? We hebben Bakkal, Afellay, Nijland en ook Ola als nr. 10 of aanvallende middenvelder.
3. Als controleur krijgen Simons en Engelaar echt wel de voorkeur met hun ervaring en routine...alleen maar talenten levert ook geen renedement.
4. Ik zou De Guzman halen transfervrij na dit seizoen, Afellay lekker verkopen en met De Guzman en een echte spits PSV CL laten spelen.
Davy-040
25 augustus 2009, 00:16
1. Honda is te duur voor 10 miljoen tenzij je interessante constructied weet te bedenken echter is het dan rendabel voor PSV, Honda en VVV? 1 partij wordt altijd benadeeld......slagen tot succes? Neej!
2. Waar moet Honda spelen? We hebben Bakkal, Afellay, Nijland en ook Ola als nr. 10 of aanvallende middenvelder.
3. Als controleur krijgen Simons en Engelaar echt wel de voorkeur met hun ervaring en routine...alleen maar talenten levert ook geen renedement.
4. Ik zou De Guzman halen transfervrij na dit seizoen, Afellay lekker verkopen en met De Guzman en een echte spits PSV CL laten spelen.
De Guzman is bezig met een Spaanse subtopper.
M@ximus
25 augustus 2009, 00:19
De Guzman is bezig met een Spaanse subtopper.
Tja, of dat verstandig is..De Guzman zou Feyenoord wel eens CL kunnen bezorgen.....20 miljoen zou dat in gunstigste geval kunnen opleveren.
Of je daar Honda voor moet over hebben die eigendom is van externe mensen......tjaaaaaaaaaaaaaaa ;)
Stifler
25 augustus 2009, 07:10
Tja, of dat verstandig is..De Guzman zou Feyenoord wel eens CL kunnen bezorgen.....20 miljoen zou dat in gunstigste geval kunnen opleveren.
Of je daar Honda voor moet over hebben die eigendom is van externe mensen......tjaaaaaaaaaaaaaaa ;)
ach ze zijn bij feyenoord niet anders gewend.
die vullen het ene gat met het ander op momenteel.
bah bah me gisteren weer rot geergerd aan die kraaij.
dat ie net als zijn pa de eer aan zichzelf houd.
Bacchus
25 augustus 2009, 08:04
Is 't nou echt nodig om dit in 3 topics te posten?:rolleyes:
Misschien moet 'ie 'm voor z'n verjaardag vragen...:rolleyes:
BartR
25 augustus 2009, 09:32
Mee eens. Van Der Gijp zei het gisteravond ook al, PSV moet Honda niet kopen, al wordt Afellay verkocht dan heb je alsnog Bakkal achter de hand. Overigens is het Valencia die interesse heeft in De Guzman. Maar ik denk dat Feyenoord hem voor elk bod onder de 8 miljoen moet houden. De kans is groot dat hij dit seizoen meer op gaat leveren (als Feyenoord bijv. de CL haalt). Ik denk dat Valencia namelijk niet veel meer als 5 miljoen zal willen uitgeven aan De Guzman. Ten eerste zit Valencia in financiele problemen en is De Guzman vorig jaar lang geblesseerd geweest. De taak aan PSV is óf hem in de winter tegen een zacht prijsje halen, of in de zomer gratis ophalen en een mooi appartementje in het centrum van Eindhoven voor hem regelen. Misschien dat je in de winter een ruil kan maken met De Guzman voor Koevermans of Kromkamp? (ik denk dat ze de laatste niet nodig hebben, maar Feyenoord zit vrij krap met ervaring en helemaal in de verdediging).
paulus01
25 augustus 2009, 10:46
Ik heb me gisteren toch wel weer redelijk zitten ergeren aan VI. Echt, hoe vaak kun je het woord Jupiler wel niet zeggen. Volgens mij was Derksen ook niet helemaal vrolijk van al die bierreclame, getuige ook zijn opmerking dat 'ze' er zo pontificaal bier in beeld hebben gezet.
Vd Gijp begint echt een act te worden (al was hij dat eigenlijk al). Toch erg als je een karikatuur van jezelf bent geworden.
Die voegt naar mijn mening echt heel weinig toe de laatste uitzendingen. Tuurlijk, hij is heeeel af en toe grappig, maar is dat genoeg om een hele uitzending daar te moeten zitten? Gisteren heeft hij nauwelijks iets (laat staan zinnigs) gezegd.
Genee is het betwetertje, probeert te scoren over de rug van Derksen en denkt leuke grappen te kunnen maken als Derksen serieus het laatste nieuws doorneemt.
Derksen irriteert dat duidelijk.
Derksen maakt het voor mij nog enigszins de moeite waard. Zijn humor is minder misplaatst en heeft in ieder geval nog altijd wat serieuze zaken te melden.
Kraaij vind ik ook lang niet zo slecht....tuurlijk heeft ie af en toe wat overdreven reacties, maar probeert toch her en der wat nieuwtjes te noemen.
In tegenstelling tot vd Gijp die echt in het verleden blijft hangen.
never zombie
25 augustus 2009, 11:27
VI is het beste daar hoor ik teminste nog eens Info die ik nog niet eerder had gehoord! zoals die Feyenoord fan in Japan die Honda wil kopen voor Feyenoord!
paulus01
25 augustus 2009, 11:32
VI is het beste daar hoor ik teminste nog eens Info die ik nog niet eerder had gehoord! zoals die Feyenoord fan in Japan die Honda wil kopen voor Feyenoord!
Als je gewoon de nieuwssites in de gaten houdt, had je dat al lang voor de uitzending geweten ;)
BartR
25 augustus 2009, 14:14
Idd, dat is echt al 3 dagen bekend. Stond al op zo'n beetje alle sites. Maar VI komt nog weleens met ('schokkende') achtergrondinformatie.
Van der Gijp
25 augustus 2009, 14:30
Lekker hoe Hanssie gisteren weer te kakken werd gezet. :D
Telkens als ie wat wou zeggen werd door Wilfred reclame aangekondigd.
Hep ie nou nog iets (zinnigs) over Ajax verteld? :rolleyes:
Hij moest die drol toch effe kwijt...
Mocro
25 augustus 2009, 14:40
Idd, dat is echt al 3 dagen bekend. Stond al op zo'n beetje alle sites. Maar VI komt nog weleens met ('schokkende') achtergrondinformatie.
Die sites hadden het van VI. Vorige week gaf Derksen het al aan.
harlingen
25 augustus 2009, 15:11
Lekker hoe Hanssie gisteren weer te kakken werd gezet. :D
Telkens als ie wat wou zeggen werd door Wilfred reclame aangekondigd.
Hep ie nou nog iets (zinnigs) over Ajax verteld? :rolleyes:
Hij moest die drol toch effe kwijt...
nee, zoals altijd: nix zinnigs:D
Bacchus
25 augustus 2009, 15:55
nee, zoals altijd: nix zinnigs:D
Ben ik niet helemaal met je eens. Ik wist niet dat ajaks in zulk zwaar weer zit, financiëel gezien.
paulus01
25 augustus 2009, 16:10
Ben ik niet helemaal met je eens. Ik wist niet dat ajaks in zulk zwaar weer zit, financiëel gezien.
En Feyenoord dan?!?! Kunnen (alweer) spelerssalarissen niet betalen....
harlingen
25 augustus 2009, 16:11
hebben 2 potjes:)
één voor transfers en één voor lonen
transfers tot de nok toe vol en lonen tot op de bodem leeg.lijkt me financiëel een vraag van prioriteiten stellen dan wel afstemmen op elkaar.
overigens is het al een tijdje bekend, dat de lonen daar in A"dam heftig op het budget drukken.
Bacchus
25 augustus 2009, 16:29
hebben 2 potjes:)
één voor transfers en één voor lonen
transfers tot de nok toe vol en lonen tot op de bodem leeg.lijkt me financiëel een vraag van prioriteiten stellen dan wel afstemmen op elkaar.
overigens is het al een tijdje bekend, dat de lonen daar in A"dam heftig op het budget drukken.
Sympathiek dat je het me nog eens uitlegt, maar dat had die domme, gekke, niet serieus te nemen Kraaij gisteren al prima gedaan. ;)
Bacchus
25 augustus 2009, 16:31
Da's net zo goed schokkend, maar dat nieuws kwam van Derksen.
Er werd gesteld dat Kraaij niks zinnigs te melden had en daar ben ik het in dit geval niet mee eens.
Het beleid van Bosz, gaat Feyenoord nog zuur opbreken.
paulus01
25 augustus 2009, 17:12
Da's net zo goed schokkend, maar dat nieuws kwam van Derksen.
Er werd gesteld dat Kraaij niks zinnigs te melden had en daar ben ik het in dit geval niet mee eens.
Het beleid van Bosz, gaat Feyenoord nog zuur opbreken.
Ah, my bad....niet goed gekeken dan, dacht dat het over VI in zijn algemeenheid ging.
Mee eens, Kraaij zegt zeker wel eens wat zinnigs ;)
off: :D Bosz had geen best beleid....hoe groot is het aandeel van Gullit uiteindelijk geweest? (was ook om niet over naar huis te schrijven).
Bacchus
25 augustus 2009, 17:15
Ah, my bad....niet goed gekeken dan, dacht dat het over VI in zijn algemeenheid ging.
Mee eens, Kraaij zegt zeker wel eens wat zinnigs ;)
off: :D Bosz had geen best beleid....hoe groot is het aandeel van Gullit uiteindelijk geweest? (was ook om niet over naar huis te schrijven).
Gullit was de 'founding father' van het huidige probleem... :p
Mark van Bommel
25 augustus 2009, 18:59
En dan later bij Talpa als "analist" Feyenoord helemaal tot de grond toe afbranden. Die man is niet goed wijs..:rolleyes::o
Mocro
25 augustus 2009, 19:02
Ik had altijd het gevoel dat Wotte daar het meest verantwoordelijk voor was.
Het was gisteren in ieder geval weer lachen toen Kraaij jr zich genaaid voelde. :D
Joël
25 augustus 2009, 19:55
Een programma met Hugo Borst en Johan Derksen samen zou pas geweldig zijn lijkt me. En dan samen met Wilfred Genee en een gast.
Kezza1979
25 augustus 2009, 20:42
dat is wel weer het fijne aan PSV
over salarissen of uitleg over schulden zul je zelden iets in de media horen
Hoetierick
25 augustus 2009, 20:54
dat is wel weer het fijne aan PSV
over salarissen of uitleg over schulden zul je zelden iets in de media horen
Nee, die hebben fans die klagen dat de club geen tientallen miljoenen gaat uitgeven aan transfers.;)
Hoetierick
25 augustus 2009, 20:56
Sympathiek dat je het me nog eens uitlegt, maar dat had die domme, gekke, niet serieus te nemen Kraaij gisteren al prima gedaan. ;)
Inderdaad, Kraaij is de perfecte persoon om alles in Jip en Janneke taal uit te leggen;)
Zou Kraaij voor aanvang een nieuwtje krijgen van Genee of Derksen zodat hij ook wat te vertellen heeft?
Kezza1979
25 augustus 2009, 21:02
Zou Kraaij voor aanvang een nieuwtje krijgen van Genee of Derksen zodat hij ook wat te vertellen heeft?
:D:D
Fuchser
26 augustus 2009, 06:46
Ik persoonlijk vind SV veel beter dan VI. SV heeft veel meer dat huiskamer sfeertje en benaderd voetbal realistischer. VI is zo zwart-wit, en dan vooral Derksen. SV weet veel beter de nuance te vinden en relativeert veel beter.
Daarnaast vind ik Genee gewoon echt heel erg slecht. Die eeuwige geforceerde grappen en bruggetjes. En dan probeert ie ook mensen vast te pinnen op uitspraken die hij te letterlijk neemt of waarvan ieder weldenkend mens de nuance wel aan kan voelen. Jack van Gelder doet dat naar mijn mening veel beter. Alleen aan Mulder senior kan ik me soms iriteren. Van der Gijp vind ik trouwens echt geweldig!!
eenzamespits
26 augustus 2009, 07:51
VI is te vaak te melig.
De insteek is ook anders gewoon wat mannen die lullen over voetbal.
Kraaij is niet alleen super irritant, hij heeft ook echt weinig zinnigs te melden.
Dat gelul over Leonardo bijvoorbeeld, waar haalt hij het vandaan.Ik kan me ook niet voorstellen dat Kraaij contacten heeft waar dan ook. Hij doet alsof hij overal wel zo'n beetje rondhang en met iedereen praat, maar op grond van wat? Zijn imposante voetbal carriere? Ik denk dat ieder echt nieuwtje komt van de redactie van de VI en dat er geoefend wordt met hem. Het nieuwtje over AJAX,is toch niet echt een nieuwtje voor mij niet in ieder geval.
Weet je wat een nieuwtje is? dat het zo werkt bij iedere club. het transfer budget is bij ieder club een apart potje. En dat is logisch omdat je dat soort dingen apart zet om aankopen te kunnen doen. En het probleem is bij iedere club hetzelfde er is wel geld voor transfers maar niet meer voor de absurde salarissen. Vraag maar aanNijland en Ron Jans of aan Joop Munstermans.
En Jol heeft al heeeel vaak aangegeven scorend vermogen te willen.
Nee nieuwswaarde technisch is Kraaij niet nodig, voor de humor in mijn ogen heb je hem ook niet nodig, ik denk dat hij er zit voor de vrouwen of zo die schijnen hem leuk te vinden.
Nee zet er gewoon afwisselnde gasten bij of leuke oud voetballers, broertjes Kerkhof, Vanenburg, Kieft, Kraaij senior etc
Ik vind VI wel leuker om te kijken dat SV omdat het gezelliger is kwa sfeer. Maar als je Youri mulder wegdenkt bij SV dan is het nivo hoger
Bacchus
26 augustus 2009, 09:30
Inderdaad, Kraaij is de perfecte persoon om alles in Jip en Janneke taal uit te leggen;)
En 'm dan niet aan het woord laten... Dat zou wel heel erg grof zijn. :D
BartR
26 augustus 2009, 09:52
Idd, na de reclame gewoon doorgaan met een nieuwtje van Johan ofzo :p Of dan opeens met de toto komen :D
Koja33
26 augustus 2009, 12:19
Ik ben het wel met je eens op grote lijnen. Ik vind waterreus juist een betere analyticus dan hij als keeper ooit is geweest. Het leuke van hem is dat hij dat zelf ook vindt.
Mulder sr. mist veel. Junior is inhoudelijk veel beter. Van Gelder is opzichjzelf genomen een prima presentator, maar aan de eerste 10 seconden van de uitzending kan je nog steeds het Ajax-resultaat van zijn gezichtsuitdrukking aflezen.
Ook het subjectieve schandpaalnagelen van Amrabat en alles was geen Ajax is, is van bedenkelijk niveau. Dat is meer een redactionele keuze, maar feitelijk ongelovelijk kinderachtig dat ze nooit een overtreding van een Ajacied opblazen totdat hij 8 wedstrijden schorsing krijgt.
Bij VI valt mij op hoeveel details vd Gijp waarneemt. Dat is toch een talent. Kraay mag van mij het beslspelletje blijven doen op SBS.
Snor weet veel, en is lekker knorrig. Soms blijft hij wel oude vrienden zoals Luinge ten onrechte een handje boven het hoofd houden.
SV is waardeloos tegenover VI. Alleen Hugo borst is kritisch, Youri Mulder en Jan Mulder zijn wel aardig. Jack van Gelder is een publieke omroep clown, hij is nog dwazer dan Mart Smeets. Watersneus kan ik wel waarderen omdat hij uit mijn streek komt, maar is me te pro PSV, en heeft alleen verstand van Keepers imo. En Adriaanse vond ik wel deskundig, maar de onzin van Hollandse school beviel me niet.
VI Daarentegen heeft het legendarische koppel Genee en Derksen, die elkaar op grandiose wijze afzeiken. En de lachwekkende clown vd Gijp die alles belachelijk maakt. Ook kan ik Kraay jr wel waarderen, hij heeft wel vaak leuke nieuwtjes. Hij zit er minder vaak naast dan Derksen.
VI: amusementswaarde een 9
SV: amusementswaarde een 6
Mocro
26 augustus 2009, 12:53
Grof? Je bedoelt terecht...ze zouden zich bij mij onsterfelijk maken als ze volgende week een opblaaspop met een half lange blonde pruik op de plek van Kraaij jr. zetten. :D
paulus01
26 augustus 2009, 13:12
Grof? Je bedoelt terecht...ze zouden zich bij mij onsterfelijk maken als ze volgende week een opblaaspop met een half lange blonde pruik op de plek van Kraaij jr. zetten. :D
Zet dan liever een opblaaspop met kort grijs haar en een bril met gekleurde glazen op die je om de 2 minuten hans laat vastpakken.....
Niemand die het verschil zal zien :D
Van der Gijp
26 augustus 2009, 13:25
Zet dan liever een opblaaspop met kort grijs haar en een bril met gekleurde glazen op die je om de 2 minuten hans laat vastpakken.....
Je zal de voetballiefhebber gaan missen... :p
Bacchus
26 augustus 2009, 14:47
Nee, dat bedoel ik niet.:o
Koja33
29 augustus 2009, 10:20
Ik luister toch liever naar de mooie details van Gijp dan de algemeenplaatsen van Kraaij. Die heb ik nog niet op 1 inhoudelijk goed punt kunnen betrappen.
Kraaij zou beter bij SV passen; beetje omzichtig meehuilen met de wolven. Nee, ik vind het wel mooi, je afvragen waarom een miljoenen verdienende Manolev na 20 keer weer geen fatsoenlijke voorzet weet te geven of waarom Feyenoord de bal direct na de eigen aftrap uitknalt.
TiezZ
29 augustus 2009, 15:05
Ik luister toch liever naar de mooie details van Gijp dan de algemeenplaatsen van Kraaij. Die heb ik nog niet op 1 inhoudelijk goed punt kunnen betrappen.
Kraaij zou beter bij SV passen; beetje omzichtig meehuilen met de wolven. Nee, ik vind het wel mooi, je afvragen waarom een miljoenen verdienende Manolev na 20 keer weer geen fatsoenlijke voorzet weet te geven of waarom Feyenoord de bal direct na de eigen aftrap uitknalt.
euhm Manolev heeft de meeste assists van de eredivisie op dit moment, die kerel kan best nog wel een voorzet trappen hoor, het mag natuurlijk altijd beter...
veldmannetje
29 augustus 2009, 15:12
Kraaij houdt zich op de TV behoorlijk in.
Heb hem eens op de Radio gehoord toen werd hij gebeld voor een voor analyse van PSV tegen Arsenal. Toen zei hij "Het 1e wat ze moeten doen is Henry een doodschop geven, dan zie je hem de hele wedstrijd niet mee." dat zal hij nooit op de TV zeggen
Koja33
30 augustus 2009, 01:04
Zal wel, maar die voorzetten van afgelopen week had IK beter gedaan (wie niet). Schande dat je dat als betaald voetballer laat zien.
euhm Manolev heeft de meeste assists van de eredivisie op dit moment, die kerel kan best nog wel een voorzet trappen hoor, het mag natuurlijk altijd beter...
knn
30 augustus 2009, 02:27
vind Adriaanse bij SV een verademing...
dat zooitje bij VI komt bij mij over als een stelletje ouwe wijven die over voetbal praten.
Mocro
30 augustus 2009, 03:20
Zal wel, maar die voorzetten van afgelopen week had IK beter gedaan (wie niet). Schande dat je dat als betaald voetballer laat zien.
Het gekke is dat als PSV achterkomt ze het wel opeens allemaal kunnen. Er zijn namelijk niet veel ploegen in de eredivisie die een achterstand tegen Ajax en het altijd stugge en ervaren NAC kunnen goedmaken. Op dat soort momenten lijken ze wel opeens als een eenheid te denken met powerplay als gevolg, zoals ook De Mos aangaf bij VI. Het is op dit moment alles of niets bij PSV. Aan Rutten de taak om meer stabiliteit te krijgen, zodat PSV niet onder een bepaalde ondergrens duikt...zoals bij de laatste wedstrijd tegen Bnei Yehuda. Een bijkomend voordeel van dit PSV is dat de tegenstanders onrustig gaan worden als ze voorkomen. :D
SamenwerkingspartnerS
30 augustus 2009, 09:58
Het gekke is dat als PSV achterkomt ze het wel opeens allemaal kunnen. Er zijn namelijk niet veel ploegen in de eredivisie die een achterstand tegen Ajax en het altijd stugge en ervaren NAC kunnen goedmaken. Op dat soort momenten lijken ze wel opeens als een eenheid te denken met powerplay als gevolg, zoals ook De Mos aangaf bij VI. Het is op dit moment alles of niets bij PSV. Aan Rutten de taak om meer stabiliteit te krijgen, zodat PSV niet onder een bepaalde ondergrens duikt...zoals bij de laatste wedstrijd tegen Bnei Yehuda. Een bijkomend voordeel van dit PSV is dat de tegenstanders onrustig gaan worden als ze voorkomen. :D
Wat echt raar is?
Als PSV vorig jaar achterkwam verloren ze die wedstrijd! Geeft aan dat veel meer zelfvertrouwen is en simpelweg aanvallender gespeeld wordt .. het KAN een mooi seizoen worden.
Mark van Bommel
30 augustus 2009, 12:23
Wat echt raar is?
Als PSV vorig jaar achterkwam verloren ze die wedstrijd! Geeft aan dat veel meer zelfvertrouwen is en simpelweg aanvallender gespeeld wordt .. het KAN een mooi seizoen worden.
Dat KAN inderdaad, maar men moet zoals Mocro al aangeeft niet onder een bepaalde ondergrens komen, iedereen moet iedere week minstens een 6 halen, dan zal je niets/nauwelijks weggeven en dus ook amper wedstrijden verliezen. Wanneer men het vermogen krijgt om "op de nul" te spelen, dan zijn we m.i. haast onverslaanbaar. Aanvallende stootkracht, een lopend middenveld en een solide defensie, daar is bijna niets tegen opgewassen. Kijk maar naar AZ vorig jaar.
Mocro
30 augustus 2009, 17:06
Wat echt raar is?
Dat klopt niet helemaal. PSV heeft zich vorig jaar 2x teruggevochten van een 2-0 achterstand...thuis tegen Groningen werd het 4-2 en uit Bij Heerenveen 2-2. Die veerkracht was er vorig jaar ook wel.
Kezza1979
30 augustus 2009, 17:22
is kijken of cheque van Gelder aandacht besteed aan de natrappende beweging van Suarez,
die had er gewoon af gemoeten
Chris de Jong
30 augustus 2009, 17:23
Dat klopt niet helemaal. PSV heeft zich vorig jaar 2x teruggevochten van een 2-0 achterstand...thuis tegen Groningen werd het 4-2 en uit Bij Heerenveen 2-2. Die veerkracht was er vorig jaar ook wel.
Maar wel een stuk minder. Maar goed vorig seizoen was dan ook een erg slecht seizoen met erg veel verliespunten.
Maar om het ontopci te houden.
Ik ben benieuwd als Ajax vandaag niet wint (het is nu rust. 0-0) of ze dan wel het duel van Bas Dost als elleboog van de week gaan doen en Suarez met zijn natrappen waar hij 'slechts' geel voor kreeg ongemoeid laten.
Geen calimero gedrag, maar gewoon nieuwsgierigheid.
Kezza1979
30 augustus 2009, 17:30
Het kan toch niet meer bestraft worden omdat hij er al geel voor heeft gehad, ze zullen het dus wel herhalen. :p
ooh ja das waar ook
dan zullen ze het wel herhalen en zeggen dat rood op zun plaats was, met een zielige glimlach :D
ik ook helderziend :eek:
Mocro
30 augustus 2009, 17:31
is kijken of cheque van Gelder aandacht besteed aan de natrappende beweging van Suarez,
Het kan toch niet meer bestraft worden omdat hij er al geel voor heeft gehad, ze zullen het dus wel herhalen. :p
BartR
30 augustus 2009, 18:57
Ja en of de elleboog van de week een van de PSV-ers wordt (die niet erg waren, armen mee omhoog is normaal anders kom je niet van de grond) of die van (ik meen v/d Laak) op Pieters (wat ook niet echt een elleboog was maar aangezien ze een schouderduw tegenwoordig al elleboog van de week noemen..)
Adriaanse is idd leuk bij Studio Voetbal. Toen met dat lijstje voor vervangingen van elleboog van de week was hij de hele tijd heel serieus wat save van de week en steekpass van de week, kwam hij opeens heel droog met snoepje van de week :D
Chris de Jong
30 augustus 2009, 19:38
Zit ik de samenvatting te kijken van Heracles-Ajax was het natrappen van Suarez in de ogen van de NOS-verslaggever aanstellerij van de Heracles verdediger :confused:
Bij Eredivisie Live zagen ze het toch echt terecht anders.
Mocro
30 augustus 2009, 19:47
Zit ik de samenvatting te kijken van Heracles-Ajax was het natrappen van Suarez in de ogen van de NOS-verslaggever aanstellerij van de Heracles verdediger :confused:
Bij Eredivisie Live zagen ze het toch echt terecht anders.
Ja, de herhaling van eredivisie live liet toch duidelijk een natrappende beweging zien. Blijkbaar zijn ze die beelden bij de NOS kwijt geraakt...:rolleyes:
Davy-040
30 augustus 2009, 20:21
Vanavond zit die Co Adriaanse weer bij Studio Voetbal :(
Ik had liever Robben & Sneijder daar zien zitten want die zijn momenteel toch in Nederland.
BartR
30 augustus 2009, 21:35
Ik niet, Robben & Sneijder kunnen alleen over zichzelf praten op zo'n moment (ligt niet aan hun, heeft elke voetballer, omdat presentatoren als Jack 'AFC-slijmbal' van Gelder alleen vragen aan ze stelt die over ze gaan, ze zullen nooit aan Robben gaan vragen of hij vind dat Honda naar PSV moet gaan of wat dan ook). Co Adriaanse praat dan over het voetbal in het algemeen.
Bacchus
31 augustus 2009, 00:26
Ik niet, Robben & Sneijder kunnen alleen over zichzelf praten op zo'n moment (ligt niet aan hun, heeft elke voetballer, omdat presentatoren als Jack 'AFC-slijmbal' van Gelder alleen vragen aan ze stelt die over ze gaan, ze zullen nooit aan Robben gaan vragen of hij vind dat Honda naar PSV moet gaan of wat dan ook). Co Adriaanse praat dan over het voetbal in het algemeen.
Dat zou ik eigenlijk veel gekker vinden hoor.
Grote transfer voor Robben.
De telefoon gaat..."Hey Arjen, met Jack. Je zit live in de uitzending. Wat vind jij? Moet Honda naar PSV, of niet?":rolleyes:
:confused:
Mocro
31 augustus 2009, 00:42
Wat is de toegevoegde waarde van de beelden van de Italiaanse televisie? Hebben ze weer beelden van de eredivisie en dan gaan ze alsnog van dit soort onbenullige dingen uitzenden. Dat is gelukkig wel anders bij VI.
Proud of PSV
31 augustus 2009, 00:57
Wat een kutuitzending vandaag:( Alleen Vennegoor even aangehaald, verder alleen Feyenoord:(
Davy-040
31 augustus 2009, 01:21
Met wie zijn jullie eens?
Co Adriaanse en Kees Jansma:
"Joris Mathijsen is een hele goede verdediger"
of
Hugo Borst en Youri Mulder:
"Joris Mathijsen is een zwakke verdediger"
Ik ben t eens met t laatste.
Mathijsen en Timmer oproepen voor t Nederlands elftal is de grootste fout die je kan maken als bondscoach.
Eigenlijk al die (EX-) AZ spelers zijn ongeschikt om t Oranje shirt te dragen!
Je kan goed zien dat Co niet meer zo t voetbal volgt want laatst zei hij ook dat Jan Kromkamp een uitstekende back is.
Koja33
31 augustus 2009, 01:51
Mathijsen is een redelijke verdediger. Hij beheerst het veldspel, positiespel en zijn snelheid is ok. Heeeeeell slecht is hij bij dode spelmomenten. Hij laat steevast zijn man lopen en vrij inkoppen. Dat kost je de kop op eindtoernooien. Ik zie ook liever iemand anders, maar de spoeling is waterdun.
Met wie zijn jullie eens?
Co Adriaanse en Kees Jansma:
"Joris Mathijsen is een hele goede verdediger"
of
Hugo Borst en Youri Mulder:
"Joris Mathijsen is een zwakke verdediger"
Ik ben t eens met t laatste.
Mathijsen en Timmer oproepen voor t Nederlands elftal is de grootste fout die je kan maken als bondscoach.
Eigenlijk al die (EX-) AZ spelers zijn ongeschikt om t Oranje shirt te dragen!
Je kan goed zien dat Co niet meer zo t voetbal volgt want laatst zei hij ook dat Jan Kromkamp een uitstekende back is.
BartR
31 augustus 2009, 09:20
Dit zijn duidelijk reacties van mensen die hem alleen zien in het Nederlands Elftal.
Ik volg met regelmaat de bundesliga en moet concluderen dat Mathijsen het bij HSV echt wel goed doet, prima verdediger daar! En ik moet ook zeggen dat Co Adriaanse er 10x meer verstand van heeft dan Hugo Borst.
never zombie
31 augustus 2009, 09:38
er wordt de laatste tijd veel alleen over feyenoord gepraat!! zowel bij studio voetval als bij VI !! PSV is toch veel intressanter als je het mij vraagt!
Trevor Ford
31 augustus 2009, 10:27
Ik vind het niet prettig kijken naar Adriaanse. Hij weet alles beter en heeft het voetbal lang niet gevolgd, maar geeft toch zijn mening. Het is maar goed dat hij tegengas krijgt van Mulder en Borst. Adriaanse is een schoolmeestertype oude stijl. Daar mag van mij iemand anders zitten.
Bacchus
31 augustus 2009, 10:36
Dit zijn duidelijk reacties van mensen die hem alleen zien in het Nederlands Elftal.
Ik volg met regelmaat de bundesliga en moet concluderen dat Mathijsen het bij HSV echt wel goed doet, prima verdediger daar! En ik moet ook zeggen dat Co Adriaanse er 10x meer verstand van heeft dan Hugo Borst.
In het Nederlands elftal is hij voor mij interessant. Wat hij in de bundesliga presteert, is voor mij niet van belang. Ik hoop dat elke ajaksied elke week blundert, verzaakt en versliest. Zodra ze in het oranje spelen is dat een ander verhaal.
Matthijssen kan best een goeie verdediger zijn, maar als hij er niet staat wanneer hij in 'mijn' team speelt, is hij voor mij geen bruikbare speler.
Bacchus
31 augustus 2009, 10:39
er wordt de laatste tijd veel alleen over feyenoord gepraat!! zowel bij studio voetval als bij VI !! PSV is toch veel intressanter als je het mij vraagt!
Voor ons wel, maar voor de neutrale voetballiefhebber (bestaan die wel eigenlijk?) is het 'wonder van Rotterdam' toch interessanter.
De club heeft slechte jaren achter de rug, kampt met grote financiële problemen en begint zowaar weer te presteren. Ik kan me wel voorstellen dat men daar graag over praat.
Teamspirit
31 augustus 2009, 10:51
Voor ons wel, maar voor de neutrale voetballiefhebber (bestaan die wel eigenlijk?) is het 'wonder van Rotterdam' toch interessanter.
De club heeft slechte jaren achter de rug, kampt met grote financiële problemen en begint zowaar weer te presteren. Ik kan me wel voorstellen dat men daar graag over praat.
Zelf vind ik het ook boeiend wat er in Rotterdam gebeurd. Gaat het Been lukken om met een bijna identieke selectie wel te presteren. Dat zou ik uitermate knap vinden. Dat laat zien dat er wel degelijk talent in de ploeg zit, iets wat er daarvoor niet uit kwam. En meteen een prachtige sneer naar Johan Derksen die alles en iedereen uit Rotterdam afkraakte.
Ruud
31 augustus 2009, 11:29
Zelf vind ik het ook boeiend wat er in Rotterdam gebeurd.
Maar hoor bijna niemand in de praatprogramma's die de prestaties van feyenoord relativeert. Bedoel kijk naar het programma wat ze hebben gehad:
NEC(thuis) 2-0
vitesse (uit) 0-0
heracles (uit) 0-1
roda (thuis) 4-0
twente (thuis) 1-1
Alleen twente thuis vind ik een goed resultaat. de rest zijn resultaten die eigenlijk normaal, ze hebben niet tegen de grootste clubs gespeeld. Misschien zou je ook NEC thuis onder een goed resultaat kunnen plaatsen. Nu is het wel zo dat feyenoord beter speelt maar had ze wel eens het programma van PSV zien spelen kijken hoe ze er dan nu voor hadden gestaan want ze hebben ook geen europees.
Ik vind het resultaat van PSV een stuk beter
VVV (thuis) 3-3 slecht
Twente (uit) 1-1 goed
Ajax (thuis) 4-3 goed
Nac (thuis) 3-1 goed
Groningen (uit) 0-2 goed(eindelijk de nul gehouden!)
Chris de Jong
31 augustus 2009, 12:07
Maar hoor bijna niemand in de praatprogramma's die de prestaties van feyenoord relativeert. Bedoel kijk naar het programma wat ze hebben gehad:
NEC(thuis) 2-0
vitesse (uit) 0-0
heracles (uit) 0-1
roda (thuis) 4-0
twente (thuis) 1-1
Alleen twente thuis vind ik een goed resultaat. de rest zijn resultaten die eigenlijk normaal, ze hebben niet tegen de grootste clubs gespeeld. Misschien zou je ook NEC thuis onder een goed resultaat kunnen plaatsen. Nu is het wel zo dat feyenoord beter speelt maar had ze wel eens het programma van PSV zien spelen kijken hoe ze er dan nu voor hadden gestaan want ze hebben ook geen europees.
VVV (thuis) 3-3 slecht
Twente (uit) 1-1 goed
Ajax (thuis) 4-3 goed
Nac (thuis) 3-1 goed
Feyenoord zal denk ik tot de winterstop aardig meedoen, maar daarna zullen ze definitief gaan afhaken. Ze hebben een selectie die kwalitatief niet goed genoeg is om een heel seizoen goed te presteren.
Elio
31 augustus 2009, 12:36
Feyenoord zal denk ik tot de winterstop aardig meedoen, maar daarna zullen ze definitief gaan afhaken. Ze hebben een selectie die kwalitatief niet goed genoeg is om een heel seizoen goed te presteren.
Enkele seizoenen geleden was Feyenoord bij de winterstop koploper..........ze eindigden daarna als 6e!
Elio
31 augustus 2009, 12:38
NEC(thuis) 2-0
vitesse (uit) 0-0
heracles (uit) 0-1
roda (thuis) 4-0
twente (thuis) 1-1
VVV (thuis) 3-3 slecht
Twente (uit) 1-1 goed
Ajax (thuis) 4-3 goed
Nac (thuis) 3-1 goed
Groningen (uit) is m.i. alleen goed vanwege de NUL achterin. Verder niet speciaal gelet op de huidige malaise daar. Zelfs Ajax hield daar de nul. :D
eenzamespits
31 augustus 2009, 13:11
Ik vind eigenlijk beide programma's altijd wel meer dan genoeg aandacht besteden aan de topclubs, wat ik wel jammer vind is dat er weinig oog is voor de kleinere clubs.
Behalve nu even VVV vanwege Honda.
Maar er is juist veel te vertellen over de kleinere clubs, er lopen daar ook weltalenten rond en zo.
Verder vind ik Kraay junior echt zeer zwak, maar gelukkig heeft Jack ook een zwakke aan tafel onze Youri.
verder is het een wat serieuzer als het andere
Bacchus
31 augustus 2009, 14:02
[...]
verder is het een wat serieuzer als het andere
Welke is volgens jou dan de één en welke is de ander?
Gewoon, uit nieuwsgierigheid. :)
Elio
31 augustus 2009, 14:53
Aan Studio Voetbal irriteer ik me ma-te-loos! Jack van Gelder is nep en zijn secondant Hugo Borst komt vals op me over, zeker als hij flauwtjes lacht als hij weer wat negatiefs te melden heeft over een club/speler.
Ik vind het niks maar kijk meestal toch omdat ik bang ben een nieuwtje te missen.
Als Voetbal International begint, heb ik al een glimlach op mijn gezicht. Waarschijnlijk net zoveel onzin maar daar wordt het voetbal tenminste met humor en/of bizarre opmerkingen lekker gerelativeerd. Een beetje gemaakte herrie tussen Derksen en Genee, de humorvolle beeldspraak van Van der Gijp en zijn overdrijven van de zaken en tenslotte een machteloze Kraaij jr. waar niemand naar wil luisteren. :D
Zelfs mijn partner kan dat lacherige gehakketak over en weer wel waarderen terwijl ze niets om voetbal geeft.
BartR
31 augustus 2009, 15:38
NEC(thuis) 2-0
vitesse (uit) 0-0
heracles (uit) 0-1
roda (thuis) 4-0
twente (thuis) 1-1
VVV (thuis) 3-3 slecht
Twente (uit) 1-1 goed
Ajax (thuis) 4-3 goed
Nac (thuis) 3-1 goed
Aan ons dus om over 2 weken in de Kuip te laten zien dat Feyenoord nog niet zo sterk is als PSV, Ajax en AZ (wat Co gisteren ook (terecht) aangaf)
Chris de Jong
31 augustus 2009, 15:46
Aan ons dus om over 2 weken in de Kuip te laten zien dat Feyenoord nog niet zo sterk is als PSV, Ajax en AZ (wat Co gisteren ook (terecht) aangaf)
Zullen we er 3 van maken aangezien komend weekend interland voetbal is ?:)
BartR
31 augustus 2009, 15:52
Zullen we er 3 van maken aangezien komend weekend interland voetbal is ?:)
Ja, vooruit dan...
Bacchus
31 augustus 2009, 15:56
Co gaf het gisteren aan. Of dat terecht was, mogen we zelf gaan bewijzen.
gunner1001
31 augustus 2009, 16:00
ik persoonlijk vind SV fijner om naar te kijken , zitten meer verschillende '' club aanhangers '' en ze gaan ook tegen elkaar in , dat is goed om naar te kijken en ook best informatief .
wat betreft VI , ik vind die kraai een vieze neus , johan lijkt ook meer die kant op te gaan , de enige die een beetje onpartijdig kan spreken is Rene, goeie gast vind ik dat .
maar wel leuk om naar te kijken altijd , maar dus heel amsterdams daar.
SamenwerkingspartnerS
31 augustus 2009, 18:57
100% mee oneens. Rene is een gruwelijk verwent kind, die minsten 100 pakken billenkoek achter loopt ... Die anderen weten zich nog een beetje te gedragen en hebben nog originele inbreng. Rene vind vooral zichzelf geweldig ... zum kotzen!
Mocro
31 augustus 2009, 20:22
Je hoeft niet van Feyenoord te winnen om aan te tonen dat je verder bent. Het verder zijn kan ook liggen in bijv. constanter presteren. Een club die van de uiteindelijke kampioen wint is ook niet beter, anders waren ze zelf wel kampioen geworden. ;)
Pavlos
31 augustus 2009, 20:38
100% mee oneens. Rene is een gruwelijk verwent kind, die minsten 100 pakken billenkoek achter loopt ... Die anderen weten zich nog een beetje te gedragen en hebben nog originele inbreng. Rene vind vooral zichzelf geweldig ... zum kotzen!
Ik vind Gijp juíst fantastisch in dat programma. Zo ook afgelopen vrijdag; er was een filmpje van Sneijder met een mega-zonnebril. Gijp: Zie je dat Jan! De snorkel kreeg hij er gratis bij!! :D Geweldig. :D
Zoals iemand eerder al aangaf: Het is pure amusement met een voetballaagje eroverheen. En zo hoort het ook. Al dat analytische gebrabbel is zo saai en afgezaagd, daar kijk ik al tijden niet naar, dat kan ik zelf ook wel.
never zombie
1 september 2009, 08:33
Ik vind Gijp juíst fantastisch in dat programma. Zo ook afgelopen vrijdag; er was een filmpje van Sneijder met een mega-zonnebril. Gijp: Zie je dat Jan! De snorkel kreeg hij er gratis bij!! :D Geweldig. :D
Zoals iemand eerder al aangaf: Het is pure amusement met een voetballaagje eroverheen. En zo hoort het ook. Al dat analytische gebrabbel is zo saai en afgezaagd, daar kijk ik al tijden niet naar, dat kan ik zelf ook wel.
Precies met die Van der Gijp lig ik echt vaker in een deuk met die opmerkingen over Atouba en Die bril van Wesly Sneijder :D
en dan heb je ook nog teminste wat je bij studio voetbal niet hebt echt vers van de pers nieuws!
Iraanse psv-fan
1 september 2009, 08:43
Enkele seizoenen geleden was Feyenoord bij de winterstop koploper..........ze eindigden daarna als 6e!
En Mario Been begint altijd aardig of zelfs goed maar vanaf februari zakt het allemaal weer een beetje in elkaar. Dit i.t.t. Rutten die een lange termijn-trainer is.
eenzamespits
1 september 2009, 08:48
Welke is volgens jou dan de één en welke is de ander?
Gewoon, uit nieuwsgierigheid. :)
Ja Jack is natuurlijk een clown en Borst dat is net Freek de Jonge Youri is meets humoristische man op tv dus ja er kan maar 1 echt serieus programma zijn.
Kraay en Gijp benaderen het heel serieus, met veel nuttige informatie.
Alleen al het feit dat Youri de hel tijd zegt Cootie, of Hugotie daar erger ik me af en toe wel aan
of was het nu andersom
och het sterft van de voetbal programma's op tv en wat me opvalt is dat de meeste zogenaamde kenners ervan overtuigd zijn dat ze het allemaal beter weten dan de ander.
Laten we wel wezen wat weet Kraaij nu van voetbal zoals hij zelf al zei 19 clubs in 16 jaar en dan ook nog op een bedenkelijk nivo.
de meeste analyses kun je zelf ook wel maken, een kwartier lullrn over een overtredng in Belgie waarvan iedereen vind dat het niet kan.
Lullen over de manier waarop Real omgaat met spelers etc etc.
Je moet zoiets kijken voor je vermaak niet om er iets van te leren, of nuttige info te halen, die vind je ook op teletekst, internet en de diverse blaadjes.
Dus het is puur vermaak zonder enige werkelijke toevoeging.
Basc
1 september 2009, 17:09
Jongens, lullen over voetbal is één ding...
Maar lullen over lullen die lullen over voetbal?
Van der Gijp
1 september 2009, 20:40
Wat een gelul is dát zeg. :p
BartR
1 september 2009, 21:20
Wat een gelul is dát zeg. :p
Ach man, lul toch niet zo :p
EDIT: Toch wel eens met Basc...
Kevin Strootman
1 september 2009, 21:52
Ik vind dat bijvoorbeeld Co Adriaanse een ontzettende egoistische letterlijke aap is, Hij voert alleen maar discussies voor zijn eigen wellis-nietes spelletje, niet in enig belang voor het voetbal maar in zijn eigen bezinningen.., leeft op in emoties, dwaalt steeds af naar dromen over het oude Ajax en mooi voetbal
Sorry Co..jouw wereldje bestaat niet
The Joker
3 september 2009, 07:59
:D
Davy-040
4 september 2009, 15:56
Net Beste Johan gekeken op VI.nl maar kan iemand mij uitleggen wie Boelaroe is?
ajps
4 september 2009, 18:11
lees iedere week de vi,moet maar eens opletten op de rubriek abbonee,9 van de 10 keer een ajacied aan het woord
Mark van Bommel
4 september 2009, 18:13
lees iedere week de vi,moet maar eens opletten op de rubriek abbonee,9 van de 10 keer een ajacied aan het woord
Vaak Ajacieden of Feyenoorders inderdaad. Maar dat is ook vrij logisch, aangezien Ajax en Feyenoord de meeste fans hebben..
Bacchus
4 september 2009, 18:47
Vaak Ajacieden of Feyenoorders inderdaad. Maar dat is ook vrij logisch, aangezien Ajax en Feyenoord de meeste fans hebben..
Dan moeten ze het voortaan maar over Barcelona of Manchester United hebben... :D
Mark van Bommel
4 september 2009, 18:50
Dan moeten ze het voortaan maar over Barcelona of Manchester United hebben... :D
Tsja, ze vragen je Club Binnenland en Club Buitenland, je kan moeilijk zeggen dat Barça je club in Nederland is he:p.
Bacchus
4 september 2009, 19:06
Tsja, ze vragen je Club Binnenland en Club Buitenland, je kan moeilijk zeggen dat Barça je club in Nederland is he:p.
Ah! Vragen ze dat? Wist ik niet, ik lees sportnieuws nooit analoog. :D
The Joker
4 september 2009, 19:56
Net Beste Johan gekeken op VI.nl maar kan iemand mij uitleggen wie Boelaroe is?
Boulahrouz???:p
eenzamespits
7 september 2009, 13:07
6 september Jack van Gelder, PSV wordt kampioen, ook Borst en Mulder waren het hier mee eens
Theodorus
7 september 2009, 15:17
Misschien hebben die jongens wel veel nuttige dingen te zeggen en krijgen ze van de PSV fans alleen maar inzendingen en "Boeruhh, Boeruhh" binnen :)
Iraanse psv-fan
7 september 2009, 16:51
6 september Jack van Gelder, PSV wordt kampioen, ook Borst en Mulder waren het hier mee eens
Tja, Jack zegt nooit zo maar iets: hij wil de druk die er altijd op zijn club ajax ligt waardoor zij nu gebukt gaan, nu bij psv gaan neerleggen. Ik geloof namelijk niet in de goede intenties en de objectieve kijk van deze man.
Hoetierick
7 september 2009, 18:43
Tja, Jack zegt nooit zo maar iets: hij wil de druk die er altijd op zijn club ajax ligt waardoor zij nu gebukt gaan, nu bij psv gaan neerleggen. Ik geloof namelijk niet in de goede intenties en de objectieve kijk van deze man.
Denk je echt dat er meer druk bij ajax komt te liggen als ze horen dat Jack van Gelder denkt dat ze kampioen worden? Het zal hoogstens bijgeloof zijn: jarenlang hebben ze geroepen dat ajax kampioen zou worden, om op het einde van het seizoen te verkondigen "de titel gaat toch weer naar PSV". Of naar AZ, wat helemaal niemand had verwacht. Misschien denkt men nu door deze prognose het tegenovergestelde te bereiken, of men heeft eens kritisch naar de teams gekeken. Borst noemde PSV ook de kampioen in zijn prognose, en hij mag toch als objectief gezien worden.
Davy-040
7 september 2009, 19:12
Die milf die er zat zei dat AZ/Ajax kampioen ging worden :p
Ik heb geen 1 zinnig argument gehoord en laat haar a.u.b. concentreren op vrouwen voetbal!
Mocro
7 september 2009, 19:53
Ik heb geen 1 zinnig argument gehoord en laat haar a.u.b. concentreren op vrouwen voetbal!
Ze werkt bij AZ, dan ga je niet zeggen dat PSV kampioen gaat worden. :p
Davy-040
7 september 2009, 20:13
Ze werkt bij AZ, dan ga je niet zeggen dat PSV kampioen gaat worden. :p
Ze zei niet alleen AZ ze zei ook Ajax!
Als ik bij AZ zou werken en PSV heeft een betere selectie en ze vragen welk team denk JIJ dat er kampioen gaat worden dan zeg ik ik denk PSV maar ik hoop natuurlijk AZ maar je moet wel realistisch blijven.
KoningAlexIV
7 september 2009, 22:12
Zoiezo werd ze nogal vaak gedisst, haar gebabbel voegde weinig toe aan het gesprek. Ze hadden net zo goed Pietje Puk, speler van FC Bal op het dak daar neer kunnen zetten ;)
Davy-040
7 september 2009, 22:20
Zoiezo werd ze nogal vaak gedisst, haar gebabbel voegde weinig toe aan het gesprek. Ze hadden net zo goed Pietje Puk, speler van FC Bal op het dak daar neer kunnen zetten ;)
Met dat laatste ben ik t mee eens maar wat bedoel je dat ze vaak werd gedisst?
Bedoel dat ze zei dat de overtreding van Sneijder gewoon een wild tackeltje was en dat de rest zei dat is rood.
Davy-040
7 september 2009, 23:32
Van Gaal beter dan Hiddink laat me niet lachen!
Hiddink wist 2 halve finales te bereiken van een WK en Van Gaal wist zich eigen niet eens te kwalificeren.
Hiddink wist bijna de Finale van de Champions League te bereiken met een matig elftal (Europees gezien).
Ja Van Gaal won de Champions League met Ajax met een heel sterk team en toen speelde er nog maar
16 teams in plaats van 32!
Iraanse psv-fan
8 september 2009, 08:39
Denk je echt dat er meer druk bij ajax komt te liggen als ze horen dat Jack van Gelder denkt dat ze kampioen worden? Het zal hoogstens bijgeloof zijn: jarenlang hebben ze geroepen dat ajax kampioen zou worden, om op het einde van het seizoen te verkondigen "de titel gaat toch weer naar PSV". Of naar AZ, wat helemaal niemand had verwacht. Misschien denkt men nu door deze prognose het tegenovergestelde te bereiken, of men heeft eens kritisch naar de teams gekeken. Borst noemde PSV ook de kampioen in zijn prognose, en hij mag toch als objectief gezien worden.
Nee ik denk niet dat ajax door Jack van Gelder zich onder druk voelt staan, maar het gaat mij om hoe Jack zelf dit alles ziet. En inderdaad wat je zegt: ze hebben dat altijd geroepen en ajax heeft het de laatste jaren niet waar kunnen maken, vanwege de druk en de favoriete positie, of het nu door een van Gelder kwam of door de Telegraaf of door de andere ajaxgezinden.
En Hugo Borst, met zijn grote bek, neem ik niet eens serieus. Jaren lang riep hij alles over van Basten maar toen Bassie eenmaal daar zat, klaptten zij met zijn allen dicht. Dan heb je het voor mij afgedaan als een hypocriete en laffe journalist.
Bacchus
8 september 2009, 10:27
Hiddink wist 2 halve finales te bereiken van een WK en Van Gaal wist zich eigen niet eens te kwalificeren.
Hiddink wist bijna de Finale van de Champions League te bereiken met een matig elftal (Europees gezien).
Ja Van Gaal won de Champions League met Ajax met een heel sterk team en toen speelde er nog maar
Je hebt de regels van het puntensysteem toch begrepen?
Als je Hiddink graag boven Van Gaal ziet in een lijstje, dan moet je een eigen lijstje, met eigen punten en criteria opstellen.
Leg je de hoofdprijzen (en daar gaat het uiteindelijk om in topsport) naast elkaar, dan komt Van Gaal boven Hiddink.
Dat zie ik ook liever anders, maar de feiten liegen niet.
Merel
8 september 2009, 10:45
Waar kan ik het eigenlijk allemaal terugkijken? De laatste aflevering die ik hier kan kijken; http://www.nos.nl/nosstudiosport/voetbal/studiovoetbal/_studio_voetbal_2008-2009.html
Is met Eric Gudde en Mario Been
Bacchus
8 september 2009, 11:30
Waar kan ik het eigenlijk allemaal terugkijken? De laatste aflevering die ik hier kan kijken; http://www.nos.nl/nosstudiosport/voetbal/studiovoetbal/_studio_voetbal_2008-2009.html
Is met Eric Gudde en Mario Been
Hier (http://www.nos.nl/nosstudiosport/voetbal/studiovoetbal/_studio_voetbal_2009-2010.html)?
Seizoen 2009-2010 is het nu...2008-2009 was vorig seizoen. ;)
Merel
8 september 2009, 11:53
Dank. :)
Bacchus
8 september 2009, 12:01
Most Welcome indeed...
boekhout
9 september 2009, 10:25
Ik heb pas nog eens beelden zitten kijken van het WK met Zuid Korea, maar dat Hiddink daar de halve finale haalde, is voor een groot gedeelte de 'verdienste' van het arbiterkorps aldaar, daar moet je ook eerlijk in zijn...
Chris de Jong
9 september 2009, 10:56
Ik heb pas nog eens beelden zitten kijken van het WK met Zuid Korea, maar dat Hiddink daar de halve finale haalde, is voor een groot gedeelte de 'verdienste' van het arbiterkorps aldaar, daar moet je ook eerlijk in zijn...
Klopt. Eerst tegen Italië en daarna nog een stuk erger tegen spanje (Ik geloof 2 onterecht afgekeurde goals)
Maar wat wel heel knap was, was dat tot dat WK Zuid-Korea nog geen één wedstrijd gewonnen had in de historie op een WK. Ze worden 1e in de poule met 7 punten. Terwijl de tegenstanders Portugal, Polen (was toen als één van de eerste europese landen geplaatst) en VS (haalde de kwartfinale) waren. Dus geen makkelijke poule. Het was toen wel een goed team en wat Hiddink bereikt had daar was echt superknap.
8dion8
9 september 2009, 17:09
Boulahrouz???:p
Boulazrouz ja klopt :cool:
Kevin Strootman
11 september 2009, 12:27
Wie die Barbara ofzo ? Wat doet zei bij die voetbalprogramma's ?!? en inderdaad ja laat haar alsjeblieft concentreren op het vrouwenvoetbal.. want dat is haar sport, ja ik beschouw het als een geheel andere soort sport..
En ga nou niet zeggen dat het nl vrouwenelftal best van heracles almelo zou kunnen winnen want dat doen ze niet, ik denk dat ze helemaal compleet overlopen zouden worden..
Dat stukje in de Vi gelezen van Nico Dijkshoorn ?
The Joker
11 september 2009, 12:36
Wie die Barbara ofzo ? Wat doet zei bij die voetbalprogramma's ?!? en inderdaad ja laat haar alsjeblieft concentreren op het vrouwenvoetbal.. want dat is haar sport, ja ik beschouw het als een geheel andere soort sport..
En ga nou niet zeggen dat het nl vrouwenelftal best van heracles almelo zou kunnen winnen want dat doen ze niet, ik denk dat ze helemaal compleet overlopen zouden worden..
Dat stukje in de Vi gelezen van Nico Dijkshoorn ?
Ja, die columns van Nico zijn zo meesterlijk altijd. Ook bij DWDD, ook bij VI. :cool:
ajps
12 september 2009, 09:13
en ja hoor,deze week in de vi rubriek abonnee wederom een ajacied aan het woord,
Joël
12 september 2009, 10:25
en ja hoor,deze week in de vi rubriek abonnee wederom een ajacied aan het woord,
Ik ben ook abonnee van VI. Maar voordat ik me druk zou maken voor welke club de abonnee van de week is :rolleyes:
Mijzelf interesseert dat niet zoveel hoor, ik vind het niet de belangrijkste items in het blad.
Teamspirit
13 september 2009, 13:06
Ja, die columns van Nico zijn zo meesterlijk altijd. Ook bij DWDD, ook bij VI. :cool:
Zijn tijd bij geenstijl als P. Kouwes was geniaal, neemt niet weg dat hij nog steeds goed is. Jammer dat hij bij geenstijl weg is.
Merel
13 september 2009, 15:26
Die ene van Nico over het sterrengedrag van Nederland en Portugal. Dat we net zo goed op de middenstip kunnen fonduen, ruzie maken over welke kleur stokjes en dan tegen de Portugezen toch 3-0 voorstaan. Meesterlijk. :cool:
Davy-040
15 september 2009, 18:56
Johan Derksen heeft echt moeite met namen.
Eerst Boelaroe en nu Manolof.
Van der Gijp
15 september 2009, 20:54
Johan Derksen heeft echt moeite met namen.
Eerst Boelaroe en nu Manolof.
Ja, wat een kwal is het ook he? :D
Davy-040
15 september 2009, 23:30
Ja, wat een kwal is het ook he? :D
Ik vind hem wel lachen maar kom op een beetje journalist kan toch wel een naam fatsoenlijk uitspreken.
Koja33
16 september 2009, 12:37
Dit soort staatjes zijn natuurlijk altijd erg subjectief.
Is Jan Wouters 20 jaar trainer van Barcelona en Brazilie, wint hij meer dan Van Gaal en Hiddink bij elkaar. Zelfs ranglijsten qua punten vergelijken met budget zegt weinig over de trainers, meer over het jeugd en inkoopbeleid van een club.
Ik vind Hiddink ook een betere trainer dan Van Gaal. Al was het maar dat de sfeer onder Hiddink altijd vele malen positiever is, en Van Gaal niet (lang) met vedetten kan werken.
Je hebt de regels van het puntensysteem toch begrepen?
Als je Hiddink graag boven Van Gaal ziet in een lijstje, dan moet je een eigen lijstje, met eigen punten en criteria opstellen.
Leg je de hoofdprijzen (en daar gaat het uiteindelijk om in topsport) naast elkaar, dan komt Van Gaal boven Hiddink.
Dat zie ik ook liever anders, maar de feiten liegen niet.
Bacchus
16 september 2009, 12:42
Is Jan Wouters 20 jaar trainer van Barcelona en Brazilie, wint hij meer dan Van Gaal en Hiddink bij elkaar. Zelfs ranglijsten qua punten vergelijken met budget zegt weinig over de trainers, meer over het jeugd en inkoopbeleid van een club.
Ik vind Hiddink ook een betere trainer dan Van Gaal. Al was het maar dat de sfeer onder Hiddink altijd vele malen positiever is, en Van Gaal niet (lang) met vedetten kan werken.
Hoofprijzen weiger ik subjectief te noemen. Da's echt onzin vind ik.
Koja33
16 september 2009, 13:00
Hoezo? Als Trainer van Sparta pakt Hiddink ook 30 jaar niets, net als van Gaal
Hoofprijzen weiger ik subjectief te noemen. Da's echt onzin vind ik.
Hoetierick
16 september 2009, 13:07
Een voetballer is toch ook alleen een echte topper als hij op het hoogste niveau prijzen heeft gepakt? Net zoals de voetballers, gaan trainers naar grotere clubs waar zij eventeel een prijs kunnen winnen. Het feit dat Van Gaal prijzen heeft gewonnen in Spanje en Nederland zegt wat over zijn capaciteiten, ook al ben je het niet eens met zijn stijl.
Bacchus
16 september 2009, 13:09
Hoezo? Als Trainer van Sparta pakt Hiddink ook 30 jaar niets, net als van Gaal
Een goede trainer, acteert op hoog niveau. Een niveau waar hij zichzelf heeft gebracht door bovengemiddeld te presteren bij verschillende clubs, met verschillende selecties.
Meegaand in jouw beredenering, zou dus élke coach de resultaten halen die Van Gaal en Hiddink hebben gehaald, met hetzelfde spelersmateriaal.
Dat gaat er bij mij niet in.
Koja33
17 september 2009, 11:55
Bij Guardiola gaat het er gelukkig wel in. ;)
Wie waar trainer wordt, heeft volgens mij meer te maken met vriendjesnetwerk dan met kwaliteit. Of had Sefke ook zo bovengemiddeld gepresteerd in Birma zodat hij het trainerschap van de absolute topclub van Nederland verdiende? ;)
Een goede trainer, acteert op hoog niveau. Een niveau waar hij zichzelf heeft gebracht door bovengemiddeld te presteren bij verschillende clubs, met verschillende selecties.
Meegaand in jouw beredenering, zou dus élke coach de resultaten halen die Van Gaal en Hiddink hebben gehaald, met hetzelfde spelersmateriaal.
Dat gaat er bij mij niet in.
Koja33
17 september 2009, 11:58
Ik zeg Abe Lenstra. Geen klap gewonnen, dus geen topper?
Een voetballer is toch ook alleen een echte topper als hij op het hoogste niveau prijzen heeft gepakt? .
Chris de Jong
17 september 2009, 12:09
Precies.
Dennis Bergkamp was bij Arsenal wereldtop. Maar internationaal niets met Arsenal gewonnen. Ook in Oranje niets gewonnen. En toch lijkt me dit een speler die jarenlang op wereldtopniveau gespeeld heeft.
Bacchus
17 september 2009, 12:11
Bij Guardiola gaat het er gelukkig wel in. ;)
Wie waar trainer wordt, heeft volgens mij meer te maken met vriendjesnetwerk dan met kwaliteit. Of had Sefke ook zo bovengemiddeld gepresteerd in Birma zodat hij het trainerschap van de absolute topclub van Nederland verdiende? ;)
Guardiola heeft de reeks van Van Gaal en Hiddink nog láng niet geëvenaard. ;)
Vergoossen? Dat was een interimmer. Goede coaches zijn namelijk niet zomaar halverwege het seizoen beschikbaar voor een clubje als PSV. ;)
Hoetierick
17 september 2009, 13:05
Niet te vergelijken. In zijn tijd was het al een groot avontuur als je met het vliegtuig naar Parijs ging. Als een speler met zijn kwaliteiten in deze tijd had geleefd, dan had hij ook prijzen gewonnen bij meerdere clubs.
Hoetierick
17 september 2009, 13:09
Precies.
Dennis Bergkamp was bij Arsenal wereldtop. Maar internationaal niets met Arsenal gewonnen. Ook in Oranje niets gewonnen. En toch lijkt me dit een speler die jarenlang op wereldtopniveau gespeeld heeft.
Hij heeft wel bij Inter en bij Ajax Europese prijzen gepakt. Bij Arsenal meerdere titels en bekers. Was inderdaad een fantastische speler, en heeft ook sportief gezien genoeg gewonnen.
Kevin Strootman
17 september 2009, 18:52
Een voetballer is toch ook alleen een echte topper als hij op het hoogste niveau prijzen heeft gepakt? Net zoals de voetballers, gaan trainers naar grotere clubs waar zij eventeel een prijs kunnen winnen. Het feit dat Van Gaal prijzen heeft gewonnen in Spanje en Nederland zegt wat over zijn capaciteiten, ook al ben je het niet eens met zijn stijl.
Niet alle voetballers.., (ja ze zijn er nogsteeds) je hebt zelfs ook van die spelers die voor de titel clubicoon gaan, in plaats van wereldberoemd te worden, Ik denk dat je niet persee prijzen moet hebben gepakt om een betere voetballer te zijn..
Bergkamp had ook naar een betere club als Arsenal kunnen gaan.. maar is op zijn eigen manier toch een held geworden in Londen
Het ligt soms ook maar net aan de rest van het elftal, de staat van de competitie waarin je speelt, en of je het ook naar je zin hebt in dat elftal waarin je speelt..
Goed je kunt naar Barcelona gaan, maar waarom niet een held proberen te worden bij Lazio Roma?.. en dan dus langzaam afbouwen tot jij Barcelona vergeten bent, en Barcelona jou ook vergeten is..
Ik vind dat er ook nog prijzen zijn die je helaas niet in de kast kunt zetten, Als je goed met spelers om kunt gaan..
Een van die prijzen is dus..
Stel nou bijvoorbeeld dat Ribery alsnog door van Gaal helemaal word verpest (dat zal niet gebeuren maar ik neem de 2 evem als voorbeeld)
Van Gaal word kampioen, Maar die andere trainer had in dat zelfde jaar ook kampioen geworden, en Ribery heeft één van zijn mooiste en meest productiefste seizoenen gehad..
Dan ben je voor mij ookwel groter dan van Gaal, ik denk dat de prijzen voor de echte throphy-hunters echtwel heel veel zeggen, maar lang niet altijd alles..
Als Van Gaal precies de zelfde wegen had bewandelt als Hiddink, meer prijzen had gewonnen.., maar Hiddink in diezelfde carriere 17 egomannetjes meer heeft laten opbloeien..of transfers achter zijn naam heeft staan..die geld opgeleverd hebben voor de club of weet ik veel wat..
Dan is dat weer een prijs die niet in de kast kan, zo zijn er nog meer van die prijzen die niet bestaan, waar wij dus ons oordeel van trainers deels op berusten
Ieder zijn persoonlijke voorkeur ook, Van Gaal is weer anders als Hiddink..
Kezza1979
21 september 2009, 21:35
wat is die v/d gijp een sukkel joh
elke keer tegen PSV
Merel
21 september 2009, 21:56
So hee... We vernemen weer is wat van Huub. Zou hij echt op de hoogte zijn van het PSV van nu?
Maargoed.. Hans komt met shocking news aan over Ajax.
[edit] Ja dus.. Lekker puh. (Liefde is ook een beetje richting hem bekoeld.)
Davy-040
21 september 2009, 22:22
Dat die Hans Kraay daar nog steeds gaat zitten begrijp ik niets van.
Iedereen zit hem voor de gek te houden en dan vooral Johan Derksen :D
Iraanse psv-fan
22 september 2009, 08:41
Vond het toch weer opmerkelijk, dat berichtje over Vukovic en al die andere berichten over de onderwereld in Nederland. Ik hoop niet dat psv weer in zee is gegaan met de mafiosi, de reden achter het er uit gooien van Lemic.....
Bacchus
22 september 2009, 10:09
Stevens aan de telefoon: "eeeeuh....eeeeeeeeeh.......eeeeeeeeuh eeeeeeeuh...
*ZAP!*
Ik kan er niet meer tegen, tegen dat ge-euh. :(
Mercure
22 september 2009, 11:32
Gelukkig worden we nu verwend door Rutten :cool:
Loki
22 september 2009, 11:46
Ik ben meer pro hiddink dan van gaal, maar dit is toch lariekoek. van gaal heeft ajax az en barca gecoached. Hiddink PSV, fenerbahce, valencia, real madrid, real betis sevilla en chelsea. Ik vraag me toch echt af of hiddink minder kans heeft gehad op prijzen dan van gaal.
Op landenniveau heeft van gaal hopeloos gefaald natuurlijk, en Hiddink met veel geluk grote succeses geboekt (nederland argentinie, zuid korea meermaals, australie kroatie).
Maar waar we het eens zijn is dat van gaal beter met jeugdige spelers kan werken en hiddink beter met vedetten.
Davy-040
22 september 2009, 12:13
*ZAP!*
Wel grappig dat hij zei die zijn naar een cafe gegaan waar gegokt wordt enneeeuh gegeten :D
Bacchus
22 september 2009, 12:15
Wel grappig dat hij zei die zijn naar een cafe gegaan waar gegokt wordt enneeeuh gegeten :D
Zei hij dat? Geloof het meteen. Ik was toen al weg blijkbaar, óf heb het niet opgeslagen. :D
Davy-040
22 september 2009, 12:25
Ik ben meer pro hiddink dan van gaal, maar dit is toch lariekoek. van gaal heeft ajax az en barca gecoached. Hiddink PSV, fenerbahce, valencia, real madrid, real betis sevilla en chelsea. Ik vraag me toch echt af of hiddink minder kans heeft gehad op prijzen dan van gaal.
Op landenniveau heeft van gaal hopeloos gefaald natuurlijk, en Hiddink met veel geluk grote succeses geboekt (nederland argentinie, zuid korea meermaals, australie kroatie).
Maar waar we het eens zijn is dat van gaal beter met jeugdige spelers kan werken en hiddink beter met vedetten.
Als Guusje op het begin van het seizoen de coach van Chelsea was geworden dan hadden ze wel de Premier League gewonnen en misschien zelfs de Champions League.
Hij kwam gewoon te laat binnen.
Bij Betis en Sevilla heb je helemaal geen kans om de competitie te winnen en bij Valencia een hele kleine kans.
In de tijd dat hij bij Fenerbahce zat waren ze nog niet zo heel goed en volgens mij was Galatasaray altijd nummer 1.
Bij Real Madrid ja daar valt over te twijfelen weet niet wat voor selectie hij had en volgens mij was dat ook in de tijd dat Barca het dreamteam had.
Hiddink geeft gewoon meer warmte aan de spelers en hij is vooral veel beter met buitenlandse jongens.
Mocro
22 september 2009, 12:40
Als prijzen bepalend waren voor de kwaliteit van trainers, dan zou Koeman op dit moment veruit de beste trainer van de competitie zijn. :D
The Joker
22 september 2009, 13:56
Als prijzen bepalend waren voor de kwaliteit van trainers, dan zou Koeman op dit moment veruit de beste trainer van de competitie zijn. :D
Nou, ja. Dan is hij dat dan maar, hé :D
Merel
22 september 2009, 16:34
*ZAP!*
Jij dus niet de enige. Zeer opgelucht dat we dát niet meer hoeven aan te horen. Gruwelijk, dan zeggen ze wat over Rutten en geslis. 10x liever wat geslis dan tien minuten naar ééndezelfde zin te luisteren omdat Huub het niet kan laten om bij elk uitgesproken woordje zijn stopwoord te gebruiken.
Bacchus
22 september 2009, 17:04
Jij dus niet de enige. Zeer opgelucht dat we dát niet meer hoeven aan te horen. Gruwelijk, dan zeggen ze wat over Rutten en geslis. 10x liever wat geslis dan tien minuten naar ééndezelfde zin te luisteren omdat Huub het niet kan laten om bij elk uitgesproken woordje zijn stopwoord te gebruiken.
Vooropgesteld dat ik écht géén hekel aan de beste man heb hoor. 't Is echt de manier van praten die me tegenstaat.
Merel
22 september 2009, 17:11
Nee hoor. Het is een goeie vent (Niet geschikt als trainer van PSV, dat kan) maar telkens die euh's er doorheen.... Vooral als je er is op gaat letten wordt het irritant.
Bacchus
22 september 2009, 17:47
Nee hoor. Het is een goeie vent (Niet geschikt als trainer van PSV, dat kan) maar telkens die euh's er doorheen.... Vooral als je er is op gaat letten wordt het irritant.
Je moet erop letten, want het zijn er zoveel dat je geconcentreerd moet luisteren naar de woorden die er doorheen geweven zitten.
Mocro
22 september 2009, 17:57
Na elke eeeuh denk ik dat hij bedenktijd neemt om iets geniaals te zeggen, maar dat valt toch iedere keer weer een beetje tegen. :D
Elio
22 september 2009, 19:07
Na elke eeeuh denk ik dat hij bedenktijd neemt om iets geniaals te zeggen, maar dat valt toch iedere keer weer een beetje tegen. :D
Maar dat jij zijn beeltenis als afbeelding hebt gekozen voor jezelf op dit forum, gaat mij toch wel te ver. De man krijgt van mij alle credits als beginnend coach bij PSV, maar heb je soms ook een poster van hem boven je bed hangen? :confused: ;)
We zijn toch geen fan of supporter van de trainer? Alhoewel ook echte clubliefde bij voetballers tegenwoordig vaak ver te zoeken is, kan je toch wel stellen dat als er één persoon een passant is bij je club, het de trainer is. Hoeveel hebben we er al gehad de laatste paar jaar?
Mocro
22 september 2009, 19:17
Maar dat jij zijn beeltenis als afbeelding hebt gekozen voor jezelf op dit forum, gaat mij toch wel te ver. De man krijgt van mij alle credits als beginnend coach bij PSV, maar heb je soms ook een poster van hem boven je bed hangen? :confused: ;)
We zijn toch geen fan of supporter van de trainer? Alhoewel ook echte clubliefde bij voetballers tegenwoordig vaak ver te zoeken is, kan je toch wel stellen dat als er één persoon een passant is bij je club, het de trainer is. Hoeveel hebben we er al gehad de laatste paar jaar?
Ik had het over Stevens. :rolleyes: Bovendien is alles beter in de slaapkamer dan jouw Ajax dekbedovertrek. :D
Mark van Bommel
22 september 2009, 19:20
Hij had het volgens mij over Stevens.;)
Daarnaast ben/was ik al fan van Rutten al voordat hij bij PSV kwam. Dat is niet minder geworden toen hij hier kwam en goede resultaten ging neerzetten..:)
Hij gebruikt ook te vaak "bij wijze van spreken"...:rolleyes: Ook irritant:p.
Elio
22 september 2009, 21:34
Ik had het over Stevens. :rolleyes: Bovendien is alles beter in de slaapkamer dan jouw Ajax dekbedovertrek. :D
Sorry, misverstandje. :o
Blijft wel dat ik die foto vreselijk vind. Daarvoor krijg je van mij een rode kaart! ;)
Koja33
23 september 2009, 02:10
Overigens een leuk gezegde van Genee: je bent zo jong als je je voelt, maar je wordt nooit zo oud als je er uit ziet...
Fuchser
23 september 2009, 08:08
Overigens een leuk gezegde van Genee: je bent zo jong als je je voelt, maar je wordt nooit zo oud als je er uit ziet...
Ja ik weet het niet met die man. Ik krijg sinds het nieuwe format telkens meer zo'n glamour idee bij hem. Het wordt een beetje Voetbal Boulevard..
Elio
23 september 2009, 08:12
Ja ik weet het niet met die man. Ik krijg sinds het nieuwe format telkens meer zo'n glamour idee bij hem. Het wordt een beetje Voetbal Boulevard..
Ik vind dat niet zo erg. We moeten voetbal ook niet te belangrijk maken in het leven en door dit programma wordt e.e.a. tenminste weer een beetje (met humor) gerelativeerd.
Bacchus
23 september 2009, 08:46
Ik vind dat niet zo erg. We moeten voetbal ook niet te belangrijk maken in het leven en door dit programma wordt e.e.a. tenminste weer een beetje (met humor) gerelativeerd.
Daar heb je gelijk in. Al vind ik de kwalificatie 'humor' wat teveel van het goede. Flauwe grappen op kleuterschoolniveau...
kreukelzone
23 september 2009, 11:55
Daar heb je gelijk in. Al vind ik de kwalificatie 'humor' wat teveel van het goede. Flauwe grappen op kleuterschoolniveau...
Ergerlijke eigenschap van al die presentatoren (Genee, Van Gelder, Smeets), ze denken dat ze leuk zijn.
lichte vorm van narcisme denk ik...
Elio
23 september 2009, 12:17
Daar heb jij dan weer gelijk in, zeker t.a.v. Genée en Derksen. René v.d. Gijp is soms grappig: bv. hoe hij vertelde dat hij vroeger (toen het nog niet digitaal ging) uit de bak met nrs. langs de lijn het nr. 7 verstopte (zijn eigen rugnummer) omdat hij geen zin had om gewisseld te worden. Dan glimlach ik toch wel even, mede door de manier waarop hij het vertelde.
Pavlos
23 september 2009, 12:34
Flauwe grappen op kleuterschoolniveau...
Misschien dat ik het daarom zo leuk vind. :D:D
Die van Genee vond ik zo sterk; ...maar nooit zo oud als je eruit ziet... :D:D
Joël
23 september 2009, 12:44
Daar heb jij dan weer gelijk in, zeker t.a.v. Genée en Derksen. René v.d. Gijp is soms grappig: bv. hoe hij vertelde dat hij vroeger (toen het nog niet digitaal ging) uit de bak met nrs. langs de lijn het nr. 7 verstopte (zijn eigen rugnummer) omdat hij geen zin had om gewisseld te worden. Dan glimlach ik toch wel even, mede door de manier waarop hij het vertelde.
Of dat hij, als hij op de bank zat, de hele tijd dicht tegen de trainer aan ging zitten, totdat de trainer het zat was en hem het veld instuurde om van hem af te zijn :D
Bacchus
23 september 2009, 12:49
Misschien dat ik het daarom zo leuk vind. :D:D
Die van Genee vond ik zo sterk; ...maar nooit zo oud als je eruit ziet... :D:D
Die grap is ouder dan de pyramides van Gizeh...
Trevor Ford
23 september 2009, 13:04
Ik blijf het prachtig vinden dat Genee regelmatig in gesprek is met Derksen en dat ze dan over en weer een sneer met humor uitdelen. Dan zit ik altijd met een glimlach te genieten. Doorgaan heren, doorgaan.
Elio
23 september 2009, 13:29
Of dat hij, als hij op de bank zat, de hele tijd dicht tegen de trainer aan ging zitten, totdat de trainer het zat was en hem het veld instuurde om van hem af te zijn :D
Ja, die vond ik ook erg leuk! :D
Merel
23 september 2009, 14:28
Haha ja, één van de weinige grappen van Gijp die ik wel leuk vond. :p
Pavlos
23 september 2009, 14:30
Die grap is ouder dan de pyramides van Gizeh...
Ik had er nog nooit van gehoord. :D
Merel
23 september 2009, 15:40
Gisteren Holland Sport. Kan er niks aan doen maar Gregory van der Wiel komt echt over als een kneus. :o
Proberen als een gangster over te komen. Hij is het niet, denkt waarschijnlijk van wel.
''nigga shut up!''
''nigga sup? Je zit weer in een verhaal he .''
''If u wanna c me gettin my tattoo, u should cum 2 the munt, if dey have sum time 4 me.. Heading over there now''
Koja33
23 september 2009, 18:23
Van die pyramides ook niet trouwens...
Pavlos
23 september 2009, 19:53
Van die pyramides ook niet trouwens...
Ik dacht dat het met mij erg gesteld was dat ik die uitdrukking niet kende, maar dit slaat alles Koja. Ken je de piramides niet?!?! :eek::D
Bestaat een interessante docu over, hoe die piramides zijn gebouwd en dat de positie van die kolossen dan in verband staan met enkele sterren. Zeker aan te raden. :cool:
Maargoed, dit gaat offtopic.:cool:
Davy-040
28 september 2009, 10:36
Louis Van Gaal LOL
http://www.youtube.com/watch?v=MNqzJslJFsc&feature=related
Bacchus
28 september 2009, 10:40
Dit is ook al zo vaak op t.v. geweest. :)
tirzah
28 september 2009, 13:38
Studio Voetbal op 27-9;Jack van Gelder en zijn zootje inteelt vinden de kaart van Affelay natuurlijk terecht en Youri Mulder zag er zelfs wel rood in.
Daarna kwamen er smerige overtredingen uit deze competitie langs;twee ontbraken er uiteraard.De schop die Suarez van achter uitdeelde aan Pieters(geel ipv rood) en de nog hardere doodschop die hij onlangs aan een Heracles speler gaf(geel ipv rood).
Helaas worden door dit NOS tuig ook scheidrechters anti-PSV beinvloed.
Hoe kan dat tuig de mond gesnoerd worden?
Bacchus
28 september 2009, 14:09
Studio Voetbal op 27-9;Jack van Gelder en zijn zootje inteelt vinden de kaart van Affelay natuurlijk terecht en Youri Mulder zag er zelfs wel rood in.
Daarna kwamen er smerige overtredingen uit deze competitie langs;twee ontbraken er uiteraard.De schop die Suarez van achter uitdeelde aan Pieters(geel ipv rood) en de nog hardere doodschop die hij onlangs aan een Heracles speler gaf(geel ipv rood).
Zelfmoordacties zijn erg effectief las ik.
Hoe hoog zit 't precies? :cool:
Bacchus
28 september 2009, 14:10
Zelfmoordacties zijn erg effectief las ik.
Maar ja...:rolleyes:
Hoe hoog zit 't precies? :cool:
Orakel(castroman)
28 september 2009, 14:18
Nou wat ik opvallender vond is dat er geen woord werd gerept over het goede veldspel van psv tegen wII.
Terwijl ze over ajax-ado niet uitgepraat raakte.
Vooral co adriaanse,sinds dat rutten en niet hij de trainer van psv is geworden,is psv niks en ajax weer alles.
Trieste man.
Mbt de overtreding van afellay,daar kan je geel voor geven,vooral als je als scheids meteen moet beslissen zonder herhalingen.
Het zag er grover uit dan het was.
Maar je kan je ook afvragen,waarom maakt ibi die tackle,totaal overbodig........
Verder mbt overtredingen en dan geel of rood,dat blijft altijd een discussie,zeker als je gaat discussieren zoals ze dat bij studio voetbal doen na 24x de beelden te hebben gezien.
De scheids moet meteen beslissen op zijn eigenwaarneming+ waarneming grensrechter,dan kan je er wel eens naast zitten als referee.
Mercure
28 september 2009, 14:58
Ik moet zeggen dat Co wel flink van het padje af was hoor gisteren. Ado was in de eerste helft niet slechter en maakt een goed doelpunt dat wordt afgekeurd. Maar nee, Ajax is negentig minuten goed vol pressie etc etc. En hij neemt de wedstrijd tegen Praag als enige voorbeeld hoe PSV speelt, dat zegt ook genoeg. Het feit ook dat hij het over AZ - Utrecht heeft en dan bij meerdere spelers zegt "die ken ik niet zo" zegt al genoeg. Waarom loop je als een grootheid over de eredivisie te lullen als je nog niet eens ingeburgerd bent?
Hij kreeg dan nog wel wat tegengas van de tafel, maar dan gaat hij Ajax verdedigen, ja zij kregen 12 kansen en ADO maar twee! Wat een prestatie, dat hoort ook wel zo tegen ADO thuis...
Nee, ik ben geen calimero, maar de man is volstrekt onbekwaam en expres of niet expres subjectief.
Overigens denk ik wel dat Ajax en PSV elkaar nauwelijks ontlopen, het kampioenschap zal tussen die twee gaan. Twente haakt vroeg of laat wel af. Denk dat de winterstop cruciaal gaat zijn, wij kunnen makkelijker een bepalende speler missen dan zij hun bepalende speler.
Edit: maar goed, die voetbalprogrammas zijn natuurlijk ook de waan van de dag, vorige week was het PSV dat hosanna was, dan zijn ze het aan het publiek verplicht om nu Ajax weer te prijzen en te bespreken.
Merel
28 september 2009, 16:22
Co vindt Ajax dus het beste team. De beste aanvallers. Maar dan toch hebben ze voor het eerst sinds jaren waardeloze vleugelaanvallers.
Davy-040
28 september 2009, 16:27
Co vindt Ajax dus het beste team. De beste aanvallers. Maar dan toch hebben ze voor het eerst sinds jaren waardeloze vleugelaanvallers.
Ik ben 1 van de weinige die Dennis Rommedahl een hele belangrijke speler vind.
Als ze hem goed gebruiken dan maakt hij makkelijk 5 tot 10 goals en 15 assists per seizoen.
Hij is volgens mij de snelste speler in de Eredivisie als hij een beetje in vorm is dan heeft geen enkele back kans tegen hem.
Iraanse psv-fan
28 september 2009, 16:30
Ach joh, laat ze maar.
Ik ben eigenlijk altijd blij als ajax de wedstrijd met 5-0 of zo wint en iedereen hen wer eens de hemel in prijst: de wedstrijden die volgen en waarin zij als favoriet worden gezien, kunnen ze niets meer. Dat is al jaren zo. Ajax is net als Oranje: zij spelen leuk maar als het er op aankomt en zij als grote favoriet worden gezien, dan haken zij af.
Merel
28 september 2009, 16:49
En wij halen onze puntjes wel met ons ''anti-voetbal.''
Elio
28 september 2009, 17:27
Hoe dan ook, alle analytici (behalve dan misschien Co Adriaanse, maar die komt net kijken op dat vlak) voorspellen dat PSV kampioen wordt dit seizoen. Het is toch meestal voor de "deskundigen" alleen leuk om te praten over clubs waar het niet goed gaat? Daarom zal het vanavond ook weer meer over AZ, Feyenoord en Ajax gaan, verwacht ik. Geeft niets.
Kezza1979
28 september 2009, 17:37
Co was tweede keus bij PSV he,
dat steekt hem volgens mij nog steeds, dan kan PSv niet veel goed doen,
ach hij mag in zun luie stoel gaan kijken, als we met zun alleen weer een paar ton bier achterover kappen op het stadhuisplein in maart :D
BartR
28 september 2009, 17:54
Toch raar, die visie van Co. Hij vindt dat Ajax verreweg het beste spel heeft vooral omdat ze aanvallend druk zetten. De aanval is goed, het middenveld is ook aardig goed maar verdedigend is Ajax nog altijd erg treurig. Als dat doelpunt van ADO was goedgekeurd was het een heel andere wedstrijd geworden en had het me niks verbaasd als ADO met minimaal 1 punt terug zou gaan naar Den Haag. Bij PSV is wordt het steeds gebalanceerder, aanvallend sterk en verdedigend lijkt het ook beter te gaan en onder controle te krijgen. Ik vind nog altijd dat PSV de titelkandidaat is en ook FC Twente heeft nog altijd een erg sterk elftal. Ajax is voor mij 2e keus (nog voor Twente) maar als Suarez weggaat ben ik benieuwd hoe ze dat gaan oplossen (lijkt me ook wel vrij zeker dat Suarez weg gaat in de winter, is het niet naar Barca dan wel een andere club).
Gini
28 september 2009, 17:54
Toch niet in maart mag ik hopen, lekker eind april met een zonnetje erbij, smaakt het bier ook beter op de markt:D.
Iraanse psv-fan
28 september 2009, 18:01
Toch raar, die visie van Co. Hij vindt dat Ajax verreweg het beste spel heeft vooral omdat ze aanvallend druk zetten. De aanval is goed, het middenveld is ook aardig goed maar verdedigend is Ajax nog altijd erg treurig. Als dat doelpunt van ADO was goedgekeurd was het een heel andere wedstrijd geworden en had het me niks verbaasd als ADO met minimaal 1 punt terug zou gaan naar Den Haag. Bij PSV is wordt het steeds gebalanceerder, aanvallend sterk en verdedigend lijkt het ook beter te gaan en onder controle te krijgen. Ik vind nog altijd dat PSV de titelkandidaat is en ook FC Twente heeft nog altijd een erg sterk elftal. Ajax is voor mij 2e keus (nog voor Twente) maar als Suarez weggaat ben ik benieuwd hoe ze dat gaan oplossen (lijkt me ook wel vrij zeker dat Suarez weg gaat in de winter, is het niet naar Barca dan wel een andere club).
Ajax heeft minder goals geincaseerd dan psv hoor;) En zeker centraal achterin vind ik hen niet minder dan psv. Dus, om hen nou treurig te noemen is ietwat overdreven.....
De kracht van psv zit in zijn middenveld met veel creativiteit, ervaring maar ook een slimme en krachtige Engelaar. En ook een Lazo en Dzudzsak zijn goed op dreef,, i.t.t. een Bakircuglu, Rommedahl of Suleimani.
Elio
28 september 2009, 18:48
Zoals Iraanse PSV-fan al zegt:
Over de verdediging van de Amsterdammers valt weinig negatiefs op te merken. Ze hebben in 8 wedstrijden slechts 5 doelpunten tegen gehad, waarvan 4 in één wedstrijd (weet je nog in Eindhoven? :D ) maar toen had hun verdediging ook nog niet de huidige samenstelling en was Jol daarin nog zoekende. Ook De Zeeuw is daarbij op het middenveld een ontbrekend puzzelstukje gebleken tot nu toe. Goede aankoop geweest.
Dat betekent dat ze slechts één doelpunt tegen hebben in de 7 overige eredivisiewedstrijden. Ze hebben eindelijk een coach die kennelijk het lek achterin heeft weten te dichten. Dat stemt me niet gerust en dáárom zijn ze m.i. zeker niet de mindere van PSV. Wij krijgen nog veel te vaak een tegendoelpunt om de oren, zelfs tegen Willem II nog waar we gewoon met 7-0 overheen moeten walsen. Maar goed, zolang we er meer maken dan onze directe tegenstander is er nog niets aan de hand. Maar toch, mede door hun betere doelsaldo nu, stel ik Ajax minimaal gelijk met PSV in de kans op de titel dit seizoen.
Kruspe
28 september 2009, 19:56
Ik moet heel eerlijk zijn:
Ik was tijdens de "Tweestrijd" tussen Rutten en Co, 100% Co.
Ik zal maar even toegeven dat ik het absoluut mis had, lijkt me wel zo netjes:)
1: Co is een arrogante kwal
2: Rutten doet het erg goed (en dan heb ik het niet eens over het resultaat*)
*Voornamelijk over het feit dat hij ieder interview van een PSV-er controleerd, en verbeterd om zo rust in de tent te houden. En omdat hij zo goed communiceerd met de spelers en omdat hij on weer mooi voetbal laat spelen zoals ik dat had toen ik fanw erd van PSV, in de tijd van mijn held, Lucje Nilis.
PS: Het is heerlijk om bij aanvang van de wedstrijd op de bank te zitten met het gevoel: het komt wel goed:)
TechN9ne
28 september 2009, 20:30
Over de verdediging van de Amsterdammers valt weinig negatiefs op te merken. Ze hebben in 8 wedstrijden slechts 5 doelpunten tegen gehad, waarvan 4 in één wedstrijd (weet je nog in Eindhoven? :D ) maar toen had hun verdediging ook nog niet de huidige samenstelling en was Jol daarin nog zoekende. Ook De Zeeuw is daarbij op het middenveld een ontbrekend puzzelstukje gebleken tot nu toe. Goede aankoop geweest.
Dat betekent dat ze slechts één doelpunt tegen hebben in de 7 overige eredivisiewedstrijden. Ze hebben eindelijk een coach die kennelijk het lek achterin heeft weten te dichten. Dat stemt me niet gerust en dáárom zijn ze m.i. zeker niet de mindere van PSV. Wij krijgen nog veel te vaak een tegendoelpunt om de oren, zelfs tegen Willem II nog waar we gewoon met 7-0 overheen moeten walsen. Maar goed, zolang we er meer maken dan onze directe tegenstander is er nog niets aan de hand. Maar toch, mede door hun betere doelsaldo nu, stel ik Ajax minimaal gelijk met PSV in de kans op de titel dit seizoen.
Sorry hoor, maar jouw verhaal slaat weer helemaal nergens op.
Die vergelijkingen kan je zo door de plee spoelen aangezien ajax alleen PSV als serieuze tegenstander heeft gehad.
Daarintegen hebben wij Twente en Feyenoord UIT gehad en staan nog steeds bovenaan.
Maar het belangrijkste (zoals Kruspe ook al aan geeft) is het gevoel dat het weer goed zit met PSV.
Het enige wat mij nog zorgen baart zijn Salcido en Issakson.:cool:
Bacchus
28 september 2009, 20:32
[...] aangezien ajax alleen PSV als serieuze tegenstander heeft gehad.
Daarintegen hebben wij Twente en Feyenoord UIT gehad en staan nog steeds bovenaan.[...]
Ik ben ook érg benieuwd naar Twente-ajaks, AZ-ajaks en Feyenoord-ajaks.
Van der Gijp
28 september 2009, 21:07
Ik ben ook érg benieuwd naar Twente-ajaks, AZ-ajaks en Feyenoord-ajaks.
Waarom? :rolleyes:
Ik vind de wedstrijden NEC - PSV, PSV - Vitesse en ADO - PSV vele malen interessanter. ;)
Bacchus
28 september 2009, 21:13
Waarom? :rolleyes:
Ik vind de wedstrijden NEC - PSV, PSV - Vitesse en ADO - PSV vele malen interessanter. ;)
Waarom? Omdat ik graag wil zien / horen dat PSV-ajaks geen slechte dag van ajaks was, maar dat ze structureel tekort komen als het er om gaat.
Moet jij onderhand de schminck niet in? :p
Merel
28 september 2009, 21:20
Goeie reden Bacchus. :D
Basc
28 september 2009, 21:35
Ik moet heel eerlijk zijn:
Ik was tijdens de "Tweestrijd" tussen Rutten en Co, 100% Co.
Ik zal maar even toegeven dat ik het absoluut mis had, lijkt me wel zo netjes:)
1: Co is een arrogante kwal
2: Rutten doet het erg goed (en dan heb ik het niet eens over het resultaat*)
Ik sluit me hierbij aan. Ik was ook pro-Co eind vorig seizoen. Maar ben nu ont-zet-tend blij dat Fred bij PSV zit en Co bij Studio Voetbal :D
PS: Het is heerlijk om bij aanvang van de wedstrijd op de bank te zitten met het gevoel: het komt wel goed:)
Mee eens! Al vind ik het wel nog lichtelijk zorgelijk dat we toch vaak niet in staat zijn de wedstrijd uit te spelen en de 0 te houden. Toch wat concentratieverlies tegen het einde van de wedstrijd tegen Willem II. En dat maakt nu niet uit, maar straks tegen Utrecht of AZ (of NEC, hebben we het vorig jaar ook niet bijster goed tegen gedaan) kan dat punten kosten.
OT: Co gister bij Studio Voetbal vond ik maar een kwallebal, die conclusies trok op een manier waarop een Schotse verdediger de aanvalsopbouw pleegt: niet nadenken en naar voren rossen die bal! Nee, hij zat daar voor mijn gevoel niet objectief te wezen. Ach, misschien had hij zijn dag niet :rolleyes:
Basc
28 september 2009, 21:41
Waarom? Omdat ik graag wil zien / horen dat PSV-ajaks geen slechte dag van ajaks was, maar dat ze structureel tekort komen als het er om gaat.
Nou ja, PSV staat nu bovenaan. Zolang PSV blijft winnen, zal het aan mijn spreekwoordelijke aars oxideren wat de concurrentie doet.
Zolang PSV blijft winnen, kan de rest geen kampioen worden natuurlijk!
Toegegeven:
als PSV wint, is mijn weekend goed,
als Ajax ook nog eens verliest, is mijn weekend nog beter!
(voordat ik Ajax-fanboy-hatemail krijg: vul voor Ajax een willekeurige concurrent in...)
Mark van Bommel
28 september 2009, 22:05
Dat betekent dat ze slechts één doelpunt tegen hebben in de 7 overige eredivisiewedstrijden. Ze hebben eindelijk een coach die kennelijk het lek achterin heeft weten te dichten. Dat stemt me niet gerust en dáárom zijn ze m.i. zeker niet de mindere van PSV. Wij krijgen nog veel te vaak een tegendoelpunt om de oren, zelfs tegen Willem II nog waar we gewoon met 7-0 overheen moeten walsen. Maar goed, zolang we er meer maken dan onze directe tegenstander is er nog niets aan de hand. Maar toch, mede door hun betere doelsaldo nu, stel ik Ajax minimaal gelijk met PSV in de kans op de titel dit seizoen.Ik wil De Zeeuw weleens zien in een "grote" wedstrijd, als het niet loopt, dan heb je niets aan hem. Hij is niet de man die het om kan draaien, bleek bij AZ en ook bijv. tegen PSV. Dan gaat hij vaak domme dingen doen. Zal wel mijn inzicht zijn, misschien door een PSV-bril...
Tsja, als ADO's goal gewoon goedgekeurd was en Willem II's goal afgekeurd (die bal was volgens mij niet volledig over de lijn!?), was het weer anders geweest. Maar goed, PSV had gewoon met veel goals verschil moeten winnen, daar heb je gelijk in.
Ajax heeft weinig tegenstand tot nog toe gehad, eigenlijk alleen PSV, en die verloren ze en passant.
Merel
28 september 2009, 22:09
Ik heb De Zeeuw altijd een vuil en irritant mannetje gevonden. Ook bij AZ.
BartR
28 september 2009, 22:11
Ajax heeft minder goals geincaseerd dan psv hoor;) En zeker centraal achterin vind ik hen niet minder dan psv. Dus, om hen nou treurig te noemen is ietwat overdreven.....
De kracht van psv zit in zijn middenveld met veel creativiteit, ervaring maar ook een slimme en krachtige Engelaar. En ook een Lazo en Dzudzsak zijn goed op dreef,, i.t.t. een Bakircuglu, Rommedahl of Suleimani.
Ajax had ook wel iets ander schema:
Groningen
RKC
PSV
Sparta
Heracles
NAC
VVV-Venlo
ADO Den Haag
PSV's schema:
VVV-Venlo
FC Twente
Ajax
NAC Breda (toen duidelijk in betere vorm als tegen Ajax:p)
FC Groningen
Roda JC
Feyenoord
Willem II
Ajax heeft met ADO, Heracles, Sparta en RKC gewoon 4 speelronden gehad waarbij je eigenlijk geen tegendoelpunt mag krijgen. PSV heeft dit eigenlijk nog niet gehad (misschien Willem II, maar 1 (half) doelpunt vind ik niet zo erg). Dan vind ik het niet gek dat PSV meer tegendoelpunten heeft gekregen.
Mark van Bommel
28 september 2009, 22:14
Ajax had ook wel iets ander schema:
Groningen
RKC
PSV
Sparta
Heracles
NAC
VVV-Venlo
ADO Den Haag
PSV's schema:
VVV-Venlo
FC Twente
Ajax
NAC Breda (toen duidelijk in betere vorm als tegen Ajax:p)
FC Groningen
Roda JC
Feyenoord
Willem II
Ajax heeft met ADO, Heracles, Sparta en RKC gewoon 4 speelronden gehad waarbij je eigenlijk geen tegendoelpunt mag krijgen. PSV heeft dit eigenlijk nog niet gehad (misschien Willem II, maar 1 (half) doelpunt vind ik niet zo erg). Dan vind ik het niet gek dat PSV meer tegendoelpunten heeft gekregen.Tegen VVV mag PSV (zeker thuis) toch ook wel de nul houden, wat mij betreft. Achja, op de helft van de competitie heeft iedereen elkaar een keer getroffen, dan kan je een wat beter beeld vormen. Na 34 wedstrijden uiteraard nog beter..:D:p
BartR
28 september 2009, 22:17
Mee eens... We moeten nog niet teveel conclusies trekken. Het is ook duidelijk dat PSV steeds beter wordt en in de cruciale wedstrijden (Ajax, Feyenoord) gewoon prima voetbal speelt en tegen de kleine clubs geen punten morsen (vergeet speelronde 1 even :D ), Ajax is op dit moment nog te wisselvallig, maar bij Jol weet je het nooit. We kunnen inderdaad van de winter pas de eerste conclusies trekken.
TechN9ne
28 september 2009, 22:27
Tegen VVV mag PSV (zeker thuis) toch ook wel de nul houden, wat mij betreft. Achja, op de helft van de competitie heeft iedereen elkaar een keer getroffen, dan kan je een wat beter beeld vormen. Na 34 wedstrijden uiteraard nog beter..:D:p
Mee eens, maar vergeet niet dat tegen VVV de eerste wedstrijd van het jaar was.
En ook tegen Twente hadden we na de gedurfde wissels van Rutten kunnen (moeten) winnen.
Ontopic : VI International vind ik ook vanavond weer velen malen amusanter (ofzo) dan dat ouwe lullen gedoe daar bij de NOS.:D
Elio
28 september 2009, 23:04
Ik wil De Zeeuw weleens zien in een "grote" wedstrijd, als het niet loopt, dan heb je niets aan hem. Hij is niet de man die het om kan draaien, bleek bij AZ en ook bijv. tegen PSV. Dan gaat hij vaak domme dingen doen. Zal wel mijn inzicht zijn, misschien door een PSV-bril...
Inderdaad, een beetje je PSV-bril. ;)
Was de wedstrijd PSV-Ajax niet pas De Zeeuws 2e wedstrijd bij Ajax omdat hij net binnen was en de hele voorbereiding daar had gemist? Hij groeit nu wekelijks in zijn nieuwe rol.
Zoals ik al zei stond er toen ook een ander centraal duo bij Ajax achterin en ach, die gemakkelijk gegeven vrije trappen die er (deels) gelukkig inzeilden toen. Laten we nu wel eerlijk blijven. Die wedstrijd had ook in 2-2, 4-4, 2-3 of 3-2 kunnen eindigen met al die scheidsrechtelijke dwalingen en zegt mij tot nu toe niets over de kansen van PSV of Ajax op de titel. Los daarvan was PSV sterker in die wedstrijd, daar doe ik niets aan af.
Dit even ter nuancering omdat iedereen weer alleen maar weer de rozen op de schoenen van PSV ziet groeien. Wie er na 34 wedstrijden bovenaan staat is van belang. Dan heeft iedereen 2 keer tegen iedereen gespeeld. De rest is (net als mijn eigen visie) allemaal slechts een subtotaal op basis van ongelijke eenheden. :p
Er komt weer een testje aan. Op naar Utrecht en zien of we daarna nog steeds koploper zijn.
Davy-040
29 september 2009, 07:26
Gaat er iemand hier morgen naar de Gamma in Eindhoven tussen 10 en 1 uur?
Dan staat die Voetbal International box waar je je mening kwijt kan.
De stelling is "PSV gaat gewoon weer CL spelen volgend seizoen".
Ik zit nog te twijfelen of ik ga en wat ik dan zou zeggen.
Moet natuurlijk wel interessant genoeg zijn voor de uitzending.
Bacchus
29 september 2009, 07:59
[...]
(voordat ik Ajax-fanboy-hatemail krijg: vul voor Ajax een willekeurige concurrent in...)
Stuur die ajaks-fanboy-liefdesbrieven maar door naar de vuilnisbak en wees trots op het feit dat je geniet bij elke verliespartij van die stomme klup uit amsterdam.
Bacchus
29 september 2009, 08:05
Gaat er iemand hier morgen naar de Gamma in Eindhoven tussen 10 en 1 uur?
Dan staat die Voetbal International box waar je je mening kwijt kan.
De stelling is "PSV gaat gewoon weer CL spelen volgend seizoen".
Ik zit nog te twijfelen of ik ga en wat ik dan zou zeggen.
Moet natuurlijk wel interessant genoeg zijn voor de uitzending.
Je kunt de huid pas verkopen als de beer geschoten is.
Niet over één nacht ijs gaan.
Eén zwaluw maakt nog geen zomer.
Of
Wie de schoen past trekke hem aan.
Bacchus
29 september 2009, 09:47
Goeie reden Bacchus. :D
Ik heb zo mijn heldere momenten. :p
OT: Wat is die Velthuizen een verzameling clichékreten zeg!
Het klonk echt net alsof hij het op zat te dreunen, nadat hij het 's middags uit z'n hoofd had zitten leren.
"Mijn spreekbeurt gaat over teamprestaties..."
Goeie keeper, maar alle spontaniteit is eruit gehaald zo lijkt het.
Joël
29 september 2009, 09:57
Het klonk echt net alsof hij het op zat te dreunen, nadat hij het 's middags uit z'n hoofd had zitten leren.
Echt niet normaal inderdaad. Gewoon met stalen blik een aantal clichés uitbraken :confused: :( Net alsof hij in trance was.
Wel grappig toen er een vraag werd gesteld die hij niet uit zijn hoofd had geleerd: hij wist spontaan niets meer te zeggen.
Bacchus
29 september 2009, 11:42
Echt niet normaal inderdaad. Gewoon met stalen blik een aantal clichés uitbraken :confused: :( Net alsof hij in trance was.
Wel grappig toen er een vraag werd gesteld die hij niet uit zijn hoofd had geleerd: hij wist spontaan niets meer te zeggen.
Ja prieces! :D
Hoetierick
29 september 2009, 17:10
Hij leek idd een papagaai die een paar zinnen uit het hoofd had geleerd:
"ik leer elke dag", "ik train elke dag hard om beter te worden", "ik wil zeker nog een paar jaar bij Vitesse blijven". Derksen verwoordde het leuk: Een pluim voor de persvoorlichter!
Maarja, is een speler als bv Hadouir eens spontaan, dan krijgt hij gelijk een boete.
Gijpie68
29 september 2009, 17:46
Ontopic : VI International vind ik ook vanavond weer velen malen amusanter (ofzo) dan dat ouwe lullen gedoe daar bij de NOS.:D[/QUOTE]
Zo is het. Ik heb me kapot zitten egeren aan Co: 'Als Ajax in Eindhoven had gewonnen zouden ze nu boveneaan staan'. Ja, natuurlijk Co, en als PSV tegen Twente en VVV had gewonnen hadden we nog steeds bovenaan gestaan. Zo lust ik er nog wel een paar. Viel me nog mee dat ie niet vermeldde dat het allemaal zijn verdienste was dat Ajax nu zo speelde. :D
ajps
29 september 2009, 18:06
die kraay jr zegt het niet hardop,maar is een echte ajax fan,zodra die het woord ajax hoort word hij opgewonden
Mercure
29 september 2009, 18:29
Dat was toch wel bekend? Als je * kuch * opstellingen van Ajax gaat maken is dat wel duidelijk :D
Van der Gijp
29 september 2009, 19:25
Dat Ajax in de afgelopen seizoenen structureel tekort is gekomen heeft mij nog meer levensvreugde gegeven. :p Dat tekort komt echt niet alleen aan het daglicht bij uitwedstrijden tegen de top vijf. Op het moment dat ze zich weer godenzonen voelen, en er echt een prestatie moet worden geleverd, hebben ze een tekort aan "kampfgeist". ;)
Gelukkig is onze huidige bondscoach geen fan van Ajax-voetbal. Dan had Schotland naar het WK gegaan... :eek:
Nu hou ik toch hoop op een mooi toernooitje. ;)
Merel
29 september 2009, 20:15
Wie heeft een link naar de videoplayer van VI? Ik ga wel naar die site, klik aan bij Uitzending Gemist maar gaat nooit verder als ie zegt; ''Stuurt je door.''
Vorig seizoen ook al.
Davy-040
29 september 2009, 20:34
Wie heeft een link naar de videoplayer van VI? Ik ga wel naar die site, klik aan bij Uitzending Gemist maar gaat nooit verder als ie zegt; ''Stuurt je door.''
Vorig seizoen ook al.
http://www.rtl.nl/components/sport/rtlvoetbal/miMedia/208280/208297.public.27665068.Voetbal_International_s3_a17.xml
Merel
29 september 2009, 21:53
Merel
2 oktober 2009, 21:41
Heeft Afellay ooit iets vervelends gezegd tegen Van Der Gijp? Die man heb ik nog nooit iets positiefs horen zeggen over hem. Nooit. Niet over PSV, niet over een speler van PSV.
Die slaapt onder zijn Ajax-dekbed met Feyenoord-kussen.
Davy-040
2 oktober 2009, 21:45
Heeft Afellay ooit iets vervelends gezegd tegen Van Der Gijp? Die man heb ik nog nooit iets positiefs horen zeggen over hem. Nooit. Niet over PSV, niet over een speler van PSV.
Die slaapt onder zijn Ajax-dekbed met Feyenoord-kussen.
Heeft toch 3 seizoenen voor PSV gespeeld.