PDA

View Full Version : Ons PSV

Kezza1979
8 augustus 2009, 11:13
nu we toch bezig zijn over de kaartverkoop bij PSV
wil ik ook een topic openen over het idee van ONS PSV

wie kan er mij vertellen wat nu echt de voordelen zijn van zo'n S, M of XL pakket
want je betaalt 40,- per jaar, maar voor wat extra's eigenlijk

ik heb nu een supportersclubcard en ben lid van PSV Inside
dus heb al voordeel met kaartverkoop en een magazine wat ik kan lezen
en betaal minder dan de 40,-:confused:

De Bouterbaas
8 augustus 2009, 11:16

wie kan er mij vertellen wat nu echt de voordelen zijn van zo'n S, M of XL pakket

Het XL pakket is groter dan de andere pakketten, alleen de "ons PSV" kaartje past niet meer in je creditkaartvakje, da's wel onhandig moet ik zeggen :D :D

Ralf Edström
8 augustus 2009, 11:18
Kom ik bij de slager. Mag ik een ons PSV? :D Wat een achterlijke benaming, en geldklopperij.

De Bouterbaas
8 augustus 2009, 11:40
Kom ik bij de slager. Mag ik een ons PSV? :D Wat een achterlijke benaming, en geldklopperij.
:D ja zegt de slager, maar het is iets meer, mag dat? is goed. En hop, daar heb je je XL pakket te pakken.

Ralf Edström
8 augustus 2009, 12:00
:D ja zegt de slager, maar het is iets meer, mag dat? is goed. En hop, daar heb je je XL pakket te pakken.

Nou ja, als het dan een malse biefstuk is, ipv een waterige kipfilet, vooruit dan maar. :D

LeicesterPhoolies
8 augustus 2009, 12:39
Wat is het nou eigenlijk anders dan geldklopperij?

Heb ik er hier in het buitenland iets aan? Wat zijn de voordelen?

Ik hoor wel veel, maar geen details.

Ralf Edström
8 augustus 2009, 12:51
Wat is het nou eigenlijk anders dan geldklopperij?

Heb ik er hier in het buitenland iets aan? Wat zijn de voordelen?

Ik hoor wel veel, maar geen details.

Ik sta op jouw ignorelist, maar dat is jouw probleem. Verwacht niet van ons dat wij op de hoogte zijn of iemand in het buitenland daar iets aan heeft. daar zijn de PSV acties ook niet op gericht. informeer daar zelf is naar. Het is geldklopperij zeg je. vanwaar dan je vraag?
Je kan dit niet lezen, maar nogmaals dat is jouw probleem. waarom reageer je dan Ralf? Ik reageer op iedereen, en ben niet zo zielig om op een openbaar forum, waar je voor en tegenstanders hebt, mensen te weren, omdat ik hun post niet wil lezen. Is geen aanval op leicester, voordat ik weer een pm krijg. is een algemene constatering. ;)

Kezza1979
8 augustus 2009, 15:33
Het XL pakket is groter dan de andere pakketten, alleen de "ons PSV" kaartje past niet meer in je creditkaartvakje, da's wel onhandig moet ik zeggen :D :D

maar waarom iets lanceren met veel bombarie
terwijl je de diensten die in het pakket zitten ook los kunt kopen voor dezelfde prijs

het enige voordeel is dan het jaarlijkse PSV pakket wat je krijgt :confused:

Marco1969
26 augustus 2009, 01:12
Even over ons PSV...wel degelijk een geldkwestie!

als je XL-lid wordt krijg je voorrang op kaarten kopen. En we weten allemaal hoe moeilijk je aan kaarten kunt komen voor PSV. Zoals gewoonlijk gaan weer de mensen die het kunnen betalen met de kaarten slepen. Wij "arme sloebers" die net dat beetje extra niet kunnen missen staan weer met lege handen.

Het geld regeert en de laatste tijd zeker bij "Ons PSV" !! Hoezo fans uitpersen!!

paulus01
26 augustus 2009, 14:33
Even over ons PSV...wel degelijk een geldkwestie!

als je XL-lid wordt krijg je voorrang op kaarten kopen. En we weten allemaal hoe moeilijk je aan kaarten kunt komen voor PSV. Zoals gewoonlijk gaan weer de mensen die het kunnen betalen met de kaarten slepen. Wij "arme sloebers" die net dat beetje extra niet kunnen missen staan weer met lege handen.

Het geld regeert en de laatste tijd zeker bij "Ons PSV" !! Hoezo fans uitpersen!!

Ik weet niet. Ik denk dat als je geen seizoenskaart hebt dat het dan wellicht voordelen biedt in de vorm van voorrang bij aanschaf kaarten.
Of je daar 40euro per jaar voor over hebt, is je eigen keuze. Ik niet in ieder geval.

Echter, ik heb dan ook een seizoenskaart. Ik zie het nut er dus ook niet van in om lid te worden van Ons PSV:

1) Ik heb al voorrang met kaartverkoop
2) ik krijg al aanbiedingen en PSV inside
3) ik hoef geen "cadeau" pakket van 10 euro of whatever als ik er 19 euro nog wat voor betaal (en nee, ook niet als het pakket meer waard is - behalve als ik jaarlijks een nieuw uit- of thuisshirt zou krijgen....maar daar ben ik niet bang voor :P)

pelemario
27 augustus 2009, 08:08
Met Ons PSV heb je zelfs voorrang op seizoens/clubkaart, klinkt onzinnig maar het is zo, eerst had je de seizoenskaart, toen kwam de clubkaart en uitwedstrijdkaart, allemaal kaarten waar je voorrangsverkoop mee krijgt.
Maar om de suporter verder uit te melken krijgt men dus de "Ons PSV" kaart die alléén verkrijgbaar is als men een seizoens/clubkaart heeft.................:confused:

Kezza1979
27 augustus 2009, 08:18
Met Ons PSV heb je zelfs voorrang op seizoens/clubkaart, klinkt onzinnig maar het is zo, eerst had je de seizoenskaart, toen kwam de clubkaart en uitwedstrijdkaart, allemaal kaarten waar je voorrangsverkoop mee krijgt.
Maar om de suporter verder uit te melken krijgt men dus de "Ons PSV" kaart die alléén verkrijgbaar is als men een seizoens/clubkaart heeft.................:confused:

en daar betaal je 40,- voor :D
al die voordelen die je krijgt, kan je zelf aanschaffen voor dezelfde prijs :confused:

Basc
29 augustus 2009, 01:33
Jongens, lig nou eens niet zo te azijnzeiken. Word gewoon XL lid. Krijg je een mooie PSV blocnote, met bijpassende puntenslijper.

En als genoeg mensen zich dit weekend nog aanmelden, krijg je er gratis een Honda bij...

Kezza1979
30 augustus 2009, 18:38
Jongens, lig nou eens niet zo te azijnzeiken. Word gewoon XL lid. Krijg je een mooie PSV blocnote, met bijpassende puntenslijper.

En als genoeg mensen zich dit weekend nog aanmelden, krijg je er gratis een Honda bij...

die honda boeit me geen ene reet eigenlijk

maar aan de andere kant, een puntenslijper is nooit weg voor 40,- :D:D

Mark van Bommel
30 augustus 2009, 18:39
die honda boeit me geen ene reet eigenlijk

maar aan de andere kant, een puntenslijper is nooit weg voor 40,- :D:D

Nee voor dat geld vind je ze in de winkel niet zo gauw:p.

El Barco III
1 september 2009, 16:47
http://www.psv.nl/Nieuws/Nieuwspagina/Leden-ONS-PSV-XL-kunnen-gratis-naar-PSVDe-Graafschap.htm

Dit is dus een voordeel van Ons PSV. :(
Wat een flauwekul allemaal zeg!

Basc
1 september 2009, 17:05
Wat een flauwekul allemaal zeg!

Mis ik nou de reden waarom dit flauwekul is :o?

williwaw
1 september 2009, 17:30
Mis ik nou de reden waarom dit flauwekul is :o?

Anders ik wel.

Ik ben een van die sullen die, hoewel ook ik het geld niet op mijn rug heb groeien, wel lid van Ons PSV is geworden. Omdat ik weer niet de door mij gewenste seizoenskaarten in de wacht heb kunnen slepen, ben ik voor de wedstrijdbezoeken afhankelijk van de kaartverkoop via internet. En laat ik nu nooit direct doorkomen, en pas na een uur kaartjes kunnen bemachtigen. Altijd ergens anders en nooit goede plaatsen. Tegen VVV zaten wij in vak GG. Niets mis mee, maar ik had graag tussen de PSV-supporters in dat vak gezeten. Nu zaten we naast de buschauffeur van VVV, en tussen allerlei mensen die niet bobo genoeg waren om op de eretribune te zitten, maar toch bobo genoeg waren om niet in het uitvak te hoeven. En dat is in je eigen stadion niet leuk!

Nu ben ik lid, heb voor Roda eindelijk eens fijne kaarten kunnen bemachtigen, en mag gratis naar PSV-De Graafschap, waar ik toch wel heen gegaan zou zijn. Het PSV-pakket geef ik aan mijn zoontje, een Honda hoef ik niet en we weten allemaal dat PSV gewoon een dure hobby is.

pelemario
1 september 2009, 17:58
Anders ik wel.

Ik ben een van die sullen die, hoewel ook ik het geld niet op mijn rug heb groeien, wel lid van Ons PSV is geworden. Omdat ik weer niet de door mij gewenste seizoenskaarten in de wacht heb kunnen slepen, ben ik voor de wedstrijdbezoeken afhankelijk van de kaartverkoop via internet. En laat ik nu nooit direct doorkomen, en pas na een uur kaartjes kunnen bemachtigen. Altijd ergens anders en nooit goede plaatsen. Tegen VVV zaten wij in vak GG. Niets mis mee, maar ik had graag tussen de PSV-supporters in dat vak gezeten. Nu zaten we naast de buschauffeur van VVV, en tussen allerlei mensen die niet bobo genoeg waren om op de eretribune te zitten, maar toch bobo genoeg waren om niet in het uitvak te hoeven. En dat is in je eigen stadion niet leuk!

Nu ben ik lid, heb voor Roda eindelijk eens fijne kaarten kunnen bemachtigen, en mag gratis naar PSV-De Graafschap, waar ik toch wel heen gegaan zou zijn. Het PSV-pakket geef ik aan mijn zoontje, een Honda hoef ik niet en we weten allemaal dat PSV gewoon een dure hobby is.

Snap je verhaal wel, maar om seizoenkaarthouders nog meer in de beurs te laten tasten gaat voor mij te ver, dat je de club wil steunen OK maar als seizoenskaarthouder breng je volgens mij toch al genoeg in het laatje........

GoeieHerder
1 september 2009, 18:03
als seizoenskaarthouder breng je volgens mij toch al genoeg in het laatje

Dat dacht ik ook vaak als ik weer zat te kijken :mad:

Kezza1979
1 september 2009, 21:22
shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit mag je gratis naar PSV-de Graafschap

die wedstrijd is toch uitverkocht :rolleyes:

ik neem gelijk ons psv XXL, wat een actie :cool:

Basc
2 september 2009, 09:05
als seizoenskaarthouder breng je volgens mij toch al genoeg in het laatje........

Maar ook seizoenkaarthouders moeten toch gewoon nog betalen voor KNVB- of Europese wedstrijden? Dus of je dat geld nou 'in het laatje brengt' door lid te worden van Ons PSV, of door een los kaartje te kopen voor de wedstrijd, dat maakt toch niks uit?

Sterker nog: stel PSV organiseert dit voor de XL leden in de volgende ronde nog een keer (verwacht ik niet overigens), dan ben je met het XL lidmaatschap goedkoper uit. Voor seizoenkaarthouders kost Ons PSV XL sowieso maar twee tientjes als ik me niet vergis.

Hell, koop een shirt met korting en je hebt je lidmaatschap er al bijna uit :p

Nee, zeker als PSV dit soort acties als gratis toegang bij wedstrijden verbindt aan Ons PSV, vind ik dat ze voor het abonnementsgeld meer dan voldoende bieden.

LeicesterPhoolies
2 september 2009, 09:22
Maar ook seizoenkaarthouders moeten toch gewoon nog betalen voor KNVB- of Europese wedstrijden? Dus of je dat geld nou 'in het laatje brengt' door lid te worden van Ons PSV, of door een los kaartje te kopen voor de wedstrijd, dat maakt toch niks uit?

Sterker nog: stel PSV organiseert dit voor de XL leden in de volgende ronde nog een keer (verwacht ik niet overigens), dan ben je met het XL lidmaatschap goedkoper uit. Voor seizoenkaarthouders kost Ons PSV XL sowieso maar twee tientjes als ik me niet vergis.

Hell, koop een shirt met korting en je hebt je lidmaatschap er al bijna uit :p

Nee, zeker als PSV dit soort acties als gratis toegang bij wedstrijden verbindt aan Ons PSV, vind ik dat ze voor het abonnementsgeld meer dan voldoende bieden.

Ik krijg al korting op shirts en dergelijke door mijn lidmaatschap van de supportersvereniging.

Basc
2 september 2009, 09:45
Ik krijg al korting op shirts en dergelijke door mijn lidmaatschap van de supportersvereniging.

Snap ik, en voor jou is het aanbieden van een gratis KNVB-beker-kaart ook minder interessant, gezien het feit dat je niet even op en neer kunt komen.

Waar ik een beetje moe van word, is dat PSV een (op zich) goed initiatief ontplooit, en dat daar dan meteen over gezeken moet worden. 'Te duur', 'het deugt niet', 'we krijgen gratis toegang tot een wedstrijd. Tegen de Graafschap. Alsof we daarop zitten te wachten...'

En dat op basis van een grote enquête die ze onder de fans hebben gehouden; in zekere zin heeft het merendeel van 'ons fans' dus aangegeven dat er behoefte is aan zoiets als Ons PSV.

Mensen: je HOEFT geen lid te worden. Voor mensen als williwaw biedt het een uitkomst, voor anderen heeft het geen toegevoegde waarde. Prima, maar om het dan af te gaan lopen kraken.

Richard ten Brakel
8 september 2009, 13:11
Ik ben vorige week lid geworden van ONS PSV XL, meteen aangemeld voor PSV Mobiel, krijg ik namelijk mn geld weer terug EN een thuiswedstrijdje meepakken is nooit mis!

The Joker
8 september 2009, 13:17
shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit mag je gratis naar PSV-de Graafschap

die wedstrijd is toch uitverkocht :rolleyes:

ik neem gelijk ons psv XXL, wat een actie :cool:

Wahahaha :D

The Joker
8 september 2009, 13:17
Ik ben vorige week lid geworden van ONS PSV XL, meteen aangemeld voor PSV Mobiel, krijg ik namelijk mn geld weer terug EN een thuiswedstrijdje meepakken is nooit mis!

dat laatste kan ook zonder ons psv:cool:

GoeieHerder
28 september 2009, 14:38
Begrijp in nu goed dat ONS PSV van PSV is en de supportersvereniging van PSV niet.
Dat wil dus zeggen dat PSV haar eigen supportersvereniging naast de Fan-shop tegen supporterswinkel nu ook met dit in het vaarwater gaat zitten :mad:

kezmanreturns
3 oktober 2009, 17:00
Ik heb een seizoenkaart, en ik ben ook lid van de supportersvereniging! Wat heb ik nog meer met "onspsv xl"? Niks.
O, ja, ik kan psv mobiel bestelen. Maar, let op, een sms kost 24 cent:eek:
Ik heb vrienden die zijn lid van supportersvereniging geworden vanwege een dag voordeel ivm de kaartjes voor de CL. Nou, die voordeel is met de onspsv xl nu weg. Ik ben het eens met de supporters op oost en met de text op die doek.
Voor veel mensen is gewoon te duur om elke thuiswedstrijd bij te wonen. Daarover hebben ze bij psv marketing niet genoeg nagedacht.

Bats1903
8 oktober 2009, 10:04
O, ja, ik kan psv mobiel bestelen. Maar, let op, een sms kost 24 cent:eek:

Met die prijzen denk ik eerder dat ze jou bestelen.

Dujardin
10 oktober 2009, 10:06
Begrijp in nu goed dat ONS PSV van PSV is en de supportersvereniging van PSV niet.
Dat wil dus zeggen dat PSV haar eigen supportersvereniging naast de Fan-shop tegen supporterswinkel nu ook met dit in het vaarwater gaat zitten :mad:

Dat begrijp je goed!

Kevin Strootman
9 januari 2011, 18:00

Ik heb een mooie schoudertas gekregen van PSVXL

Kevin Strootman
9 januari 2011, 18:00
Met die prijzen denk ik eerder dat ze jou bestelen.

naar andere psvers is het gratis

The Joker
9 januari 2011, 20:13
Ik heb een mooie schoudertas gekregen van PSVXL

Eerder een laptop-tas, toch? :p

Kevin Strootman
9 januari 2011, 20:14
Eerder een laptop-tas, toch? :p

Ehmm'' ja eigenlijk wel maar mijn laptop past niet in dat ding, voor boeken ofzo is het wel handig

LeicesterPhoolies
9 januari 2011, 21:25
Ehmm'' ja eigenlijk wel maar mijn laptop past niet in dat ding, voor boeken ofzo is het wel handig

Nou wat een feest. Je hebt dus eigenlijk gewoon een man-bag gekregen... :D

Kevin Strootman
10 januari 2011, 09:55
Het is wel een prachtige tas hoor:), net te klein voor mijn laptop, maar je kunt er dus een hoop inproppen.

zmwouter
10 januari 2011, 10:36
Het is wel een prachtige tas hoor:), net te klein voor mijn laptop, maar je kunt er dus een hoop inproppen.

Indd best een mooie tas, helaas studeer ik in Utrecht.. Kan er niet echt mee over straat haha:D

Kevin Strootman
10 januari 2011, 10:38
Indd best een mooie tas, helaas studeer ik in Utrecht.. Kan er niet echt mee over straat haha:D

Tuurlijk wel, zelfs een couplet van ons clublied staat in die tas, dat geeft je toch vertrouwen de moed en de kracht. :D

Bats1903
10 januari 2011, 11:24
naar andere psvers is het gratis

Daar ging het niet om, hij schreef dat hij PSV Mobiel kon bestelen in plaats van bestellen. Vandaar dat ik zo reageerde.

Kevin Strootman
10 januari 2011, 11:58
Daar ging het niet om, hij schreef dat hij PSV Mobiel kon bestelen in plaats van bestellen. Vandaar dat ik zo reageerde.

En dat was ook pretty funny, maar ik zeg het erbij voor de volledigheid even:) anders denkt men misschien onverhoopt andere dingen

Kevin Strootman
31 januari 2011, 16:07
Wie heeft er PSV mobiel ?
Ik kreeg het bij PSVXL
Voor mijn PSV nummer pm me even als je me een beetje van het forum kent ;)

Paul79
11 april 2011, 15:41
Ik heb ook PSV Mobiel. Dit abonnement zou me niets moeten kosten, ik heb namelijk het 30 min/sms abonnement genomen, waarvoor je, als je dit via ONS PSV XL bestelde, ipv 2,50 euro per maand, 0 euro per maand zou 'betalen'.

Tot op heden heb ik 3 facturen ontvangen, waarop echter elke keer ten onrechte abonnementskosten in rekening werden gebracht. Ondanks dat ik PSV Mobiel hiervan tijdig op de hoogte heb gebracht (je krijgt de factuur geruime tijd voordat het bedrag daadwerkelijk wordt afgeschreven), werden de volledige bedragen van deze facturen toch elke keer van mijn rekening geincasseerd. Deze bedragen heb ik dan maar weer door mijn bank laten storneren (zoals PSV Mobiel zelf ook op de website adviseert) en PSV Mobiel hiervan op de hoogte gebracht.

Ben ik de enige die hier last van heeft of zijn er nog meer mensen die zo'n gratis PSV Mobiel abonnement hebben genomen (via ONS PSV XL), maar bij wie toch abonnementskosten in rekening worden gebracht?

Mark van Bommel
11 april 2011, 16:20
Ik heb ook PSV Mobiel. Dit abonnement zou me niets moeten kosten, ik heb namelijk het 30 min/sms abonnement genomen, waarvoor, je als je dit via ONS PSV XL bestelde, ipv 2,50 euro per maand, 0 euro per maand zou 'betalen'.

Tot op heden heb ik 3 facturen ontvangen, waarop echter elke keer ten onrechte abonnementskosten in rekening werden gebracht. Ondanks dat ik PSV Mobiel hiervan tijdig op de hoogte heb gebracht (je krijgt de factuur geruime tijd voordat het bedrag daadwerkelijk wordt afgeschreven), werden de volledige bedragen van deze facturen toch elke keer van mijn rekening geincasseerd. Deze bedragen heb ik dan maar weer door mijn bank laten storneren (zoals PSV Mobiel zelf ook op de website adviseert) en PSV Mobiel hiervan op de hoogte gebracht.

Ben ik de enige die hier last van heeft of zijn er nog meer mensen die zo'n gratis PSV Mobiel abonnement hebben genomen (via ONS PSV XL), maar bij wie toch abonnementskosten in rekening worden gebracht?
Zover ik weet, kost PSV Mobiel je in principe niets, wanneer je belt/smst met andere mensen met een PSV Mobiel abonnement. Wanneer je naar andere nummers belt/smst, worden er volgens mij nog gewoon kosten in rekening gebracht.

Paul79
11 april 2011, 17:24
Bellen naar mensen zonder een PSV Mobiel abonnement, kost je in die zin iets, dat je deze minuten uit je belbundel 'betaalt'. Zolang je maar binnen de bundel van (in mijn geval) 30 min/smsjes per maand blijft, kost het je dus nog steeds niks (extra). Bij het 0 euro abonnement (je krijgt in princinpe 2,50 euro korting op een abonnement dat 2,50 euro kost) zit zo'n bundel van 30 min/smsjes. Los van de gekozen bundel mag je 200 minuten per maand bellen met andere mensen met een PSV Mobiel abonnement.

Abonnementskosten in rekening brengen bij zo'n 0 euro abonnement, zoals ik in mijn post aangeef, zou echter nooit moeten kunnen. En aangezien iedereen die een abonnement bij PSV Mobiel via ONS PSV XL heeft genomen, deze 2,50 euro korting krijgt, ben ik dus erg benieuwd of ik de enige ben, waarbij het mis gaat met het verrekenen van de korting.

Wat PSV Mobiel bij mij wel in rekening kan brengen zijn gebruikskosten (die ontstaan bij meer bellen/smsen dan je bundel of diensten gebruiken die niet binnen je bundel vallen, zoals bellen in het buitenland of bellen naar 0900-nummers).

Derijck
29 augustus 2011, 21:24
Hey iedereen. Ik ben een groot PSV-supporter en ik heb een vraag.
Ik ben sinds kort begonnen met een verzameling van voetbaltickets van profclubs en vroeg me af of jullie nog tickets hadden en 't liefst van PSV als het kan die ik mag hebben/

Renzo
30 augustus 2011, 08:37

Nou haha waarom niet? Ik ben pasgeleden geopereerd in Rotterdam en ik had een tas nodig voor wat kleding. Niet zo heel veel en daarvoor heb ik gewoon de tas meegenomen en gewoon meer in Rotterdam rondgelopen (Y)Dat extreme supportersgedrag heb ik toch nooit begrepen. Laat iedereen gewoon voor zijn club zijn en als je dat normaal uitdraagt is er toch niets aan de hand?

Kruspe
30 augustus 2011, 10:47
Nou haha waarom niet? Ik ben pasgeleden geopereerd in Rotterdam en ik had een tas nodig voor wat kleding. Niet zo heel veel en daarvoor heb ik gewoon de tas meegenomen en gewoon meer in Rotterdam rondgelopen (Y)Dat extreme supportersgedrag heb ik toch nooit begrepen. Laat iedereen gewoon voor zijn club zijn en als je dat normaal uitdraagt is er toch niets aan de hand?

Ik liep laatst in Rotterdam, en toen liep er een groep negers door de winkelende binnenstad met PSV-shirts. Ik denk een stuk of 12. Heel grappig. :D

Renzo
30 augustus 2011, 10:49
Ik liep laatst in Rotterdam, en toen liep er een groep negers door de winkelende binnenstad met PSV-shirts. Ik denk een stuk of 12. Heel grappig. :D

Das wel heel bijzonder, maar wel gaaf toch!?!

Kruspe
30 augustus 2011, 10:53
Das wel heel bijzonder, maar wel gaaf toch!?!

Idd. :)

Om maar even terug on topic te komen, ik vind dat hele Ons PSV eigenlijk onzin. "Mijn club, mijn wereld"... Wat een slechte slogan.:o

Renzo
30 augustus 2011, 10:54
Tsja een inkomstengenerator denk ik dan maar. Ik ben er maar lid van geworden om zo af en toe naar een wedstrijd te kunnen gaan en dan redelijk snel tickets te kunnen scoren.

The Joker
30 augustus 2011, 11:00
Idd. :)

Om maar even terug on topic te komen, ik vind dat hele Ons PSV eigenlijk onzin. "Mijn club, mijn wereld"... Wat een slechte slogan.:o

Klik! (http://www.youtube.com/watch?v=y9HiOcI1j3c) Ik krijg van dat filmpje toch wel een beetje kippenvel hoor. :cool:

Renzo
30 augustus 2011, 11:02
Klik! (http://www.youtube.com/watch?v=y9HiOcI1j3c) Ik krijg van dat filmpje toch wel een beetje kippenvel hoor. :cool:

Een beetje maar? Ik heb het ijskoud man!:)

Kruspe
30 augustus 2011, 11:37

Dat filmpje is idd erg mooi. Maar dat je dan voor iedere PSV TV uitzending zo een Brabander met spraakgebrek hoort: "Ons PSV, Majn clup, Majn weggold"... :braak:

Bacchus
30 augustus 2011, 11:40
Brazilianen bedoel je? :D

Kruspe
30 augustus 2011, 11:49
Brazilianen bedoel je? :D

Zal allemaal wel. Waren wel aso's (gillen, met open muil kauwgom kauwen, petjes en bling bling), maar goed. Om in Rotterdam als aso bestempeld te worden moet je toch echt wel een stuk verder gaan. Sterker nog, deze groep was netjes in vergelijking met al dat andere 'winkelende tuig' in Rotjeknor. :D

Pavlos
30 augustus 2011, 15:52

Depay en z'n matties komen toch uit Roffa? Wie weet waren ze wel een clip op aan het nemen. :clap:

Harmeulius
30 augustus 2011, 17:13

Een vriend van mn broer heeft het ooit nog bonter gemaakt.

Die is in Amsterdam een Ajax Fanshop binnen gelopen en heeft aan de vrouw achter de kassa gevraagd waar ze de PSV shirtjes hadden hangen:D

Renzo
30 augustus 2011, 19:43
zo die durft haha

Bacchus
30 augustus 2011, 19:50
Een vriend van mn broer heeft het ooit nog bonter gemaakt.

Die is in Amsterdam een Ajax Fanshop binnen gelopen en heeft aan de vrouw achter de kassa gevraagd waar ze de PSV shirtjes hadden hangen:D

Die reportage wel eens gezien van Omroep Brabant (meen ik) dat ze de dag na die bizarre ontknoping in 2007 mensen in Amsterdam gingen interviewen? PSV-sjaaltje om. Ook prachtige tv! :D

Gevonden! (http://forum.psv.nl/showthread.php?p=465718#post465718) :clap:

Edit: Zie dat het seizoen 2005/2006 betrof. Excuus.

Harmeulius
5 september 2011, 17:06
Die reportage wel eens gezien van Omroep Brabant (meen ik) dat ze de dag na die bizarre ontknoping in 2007 mensen in Amsterdam gingen interviewen? PSV-sjaaltje om. Ook prachtige tv! :D

Gevonden! (http://forum.psv.nl/showthread.php?p=465718#post465718) :clap:

Edit: Zie dat het seizoen 2005/2006 betrof. Excuus.

Prachtig idd:D Genieten was dat. Vooral die taxi chaffeur met zijn grote mond:D En wie was een jaar later weer kampioen:)

Paul79
21 oktober 2011, 22:45
Heeft een van jullie het seizoenscadeau al binnen? Het zou dit jaar een dvd, met de hoogtepunten van afgelopen seizoen, zijn, als ik me niet vergis.

LeicesterPhoolies
21 oktober 2011, 22:46
Heeft een van jullie het seizoenscadeau al binnen? Het zou dit jaar een dvd, met de hoogtepunten van afgelopen seizoen, zijn, als ik me niet vergis.

Bent er maar blij mee. Hoogtepunten van het afgelopen seizoen..

:D

Paul79
21 oktober 2011, 22:52
Het cadeau zou al in augustus of september verstuurd worden, aan de productietijd zou het toch niet moeten liggen zou ik zeggen, veel hoogtepunten waren er inderdaad niet...:rolleyes:

Kevin Strootman
22 oktober 2011, 10:26
Mijn tas is inmiddels ook al naar de bliksem
Nieuw seizoenscadeau mag wel komen:p
Dvd ? mwah lijkt me niet zo heel leuk aangezien we vorig seizoen achter Ajax eindigden!

zmwouter
22 oktober 2011, 13:46
Mijn tas is inmiddels ook al naar de bliksem
Nieuw seizoenscadeau mag wel komen:p
Dvd ? mwah lijkt me niet zo heel leuk aangezien we vorig seizoen achter Ajax eindigden!

haha mijn tas is nog helemaal in nieuwstaat, geen 1 keer gebruikt haha! Ben benieuwd wanneer het nieuwe cadeau'tje komt!