View Full Version : Transfervrije Spelers
eenzamespits
25 juni 2009, 10:15
Op dit moment lopen er enkele spelers rond die transfer vrij zijn.
Zou PSV daar niet eens moeten kijken.
Zo is Bhoukari Transfer vrij maar ook Denilson ooit een mega talent met de duurste transfersom
dit is de lijst in Nederland voor zover nog actueel ( weet niet zeker)
ADO Den Haag:
Gino Coutinho
Robert Zwinkels
Csaba Horvath
Christiaan Kum
Samir El Moussaoui
Virgilio Teixeira
Aleksandar Rankovic
Leroy Resordihardjo
Rick Hoogendorp
Remco Klaasse
Hursut Meric
Ajax:
Dennis Gentenaar
Donovan Slijngard
Robbert Schilder
Leonardo
AZ:
-
Feyenoord:
Henk Timmer
Theo Lucius
Serginho Greene
Danny Buijs
Nicky Hofs
Diego Biseswar
Michael Mols
Tim Vincken
De Graafschap:
Rene Bot
Resit Schuurman
Joost Volmer
Leon Hese
Joep van den Ouweland
Reinier Robbemond
Mark Bloemendaal
Donny de Groot
FC Groningen:
Brian van Loo
Paul Matthijs
Evgeniy Levchenko
Martijn Meerdink
Berry Powel
SC Heerenveen:
Gerald Sibon
Heracles Almelo:
Martin Pieckenhagen
Ragnar Klavan
Marnix Smit
Ricky van den Bergh
Tim Breukers
Karim Bridji
Qays Shayesteh
Remon de Vries
Willie Overtoom
NAC Breda:
Jelle ten Rouwelaar
Patrick Mtliga
Patrick Zwaanswijk
Csaba Feher
Donny Gorter
Martijn Reuser
Joonas Kolkka
Michiel Kramer
Gertjan Tamerus
NEC:
Gabor Babos
Patrick Pothuizen
Saidi Ntibazonkiza
Joël Tshibamba
Rutger Worm
PSV:
Bas Roorda
Eric Addo
Jason Culina
Roda JC:
Boldizsar Bodor
Sparta Rotterdam:
Cor Varkevisser
Harald Wapenaar
Kim Jaggy
Jerold Promes
Cees Toet
Krisztian Vermes
Iderlindo Moreno Freire
Joshua John
FC Twente:
Sander Boschker
Niels Wellenberg
FC Utrecht:
Kees van Buuren
Etienne Shew-Atjon
Cedric van der Gun
Vitesse:
Sebastian Sansoni
Abubakari Yakubu
FC Volendam:
Tim Bakens
Gerry Koning
Hamit Yildiz
Paul de Lange
Vit Valenta
Yannick De Wit
Melvin Platje
Gerson Sheotahul
Rowin van Zaanen
Willem II:
Ibrahim Kargbo
Angelo Martha
Jose Valencia Murillo
Mehmet Akgün
Danny Mathijssen
Mohamed Messoudi
Steef Nieuwendaal
Niels Vorthoren
Ibad Muhamadu
De lijst bevat mensen waarvan in de winterstop ( afgelopen) bekend was dat per 1/7 hun contract afliep
Welke zouden wel eens versterking kunnen zijn voor PSV.
The Joker
25 juni 2009, 10:18
:DZeg, het is Fifa niet:D
Maar misschien kunnen we Boukhari voor de breedte halen:o
Chris de Jong
25 juni 2009, 10:25
Ik vind niemand van deze spelers een versterking voor PSV.
Mark van Bommel
25 juni 2009, 10:33
Ik verplaats deze posts naar het forum onderdeel "PSV Scouting".
Ook al vind ik geen van deze spelers een versterking voor PSV, maar oké.
Johan Derksen
25 juni 2009, 10:59
Ragnar Klavan is een versterking, alleen speelt ie al bij AZ. ;)
eenzamespits
25 juni 2009, 16:44
Greene en Leonardo zouden best iets kunnen toevoegen.
Greene heeft gewoon pech gehad en de verkerde trainers.
Leonardo heb een strenge coach nodig maar is wel een goede voetballer
Jan-Willem Hofkes
25 juni 2009, 16:46
Greene is echt héél slecht, heeft inderdaad niet de goede trainers gehad, die hadden hem allang uitgezwaaid...
Trevor Ford
25 juni 2009, 17:31
Ik vind Babos van NEC een goede betrouwbare keeper. Ik had hem al op mijn lijstje voordat Isaksson in beeld was. Ze luisteren toch niet naar mij. Zelf maar weten !!!
KoningAlexIV
25 juni 2009, 18:34
:DZeg, het is Fifa niet:D
Maar misschien kunnen we Boukhari voor de breedte halen:o
Ik wou net zeggen, lijkt net de transfervrije spelers van Fifa :p
eenzamespits
26 juni 2009, 10:00
t is echt niet van Fifa maar een lijst die in de winterstop op een of andere voetbalsite heeft gestaan.
KoningAlexIV
27 juni 2009, 20:02
t is echt niet van Fifa maar een lijst die in de winterstop op een of andere voetbalsite heeft gestaan.
Misschien hebben hun het van fifa, maar ik wil je best geloven. Maar spelers als Addo en Culina zijn al naar een andere club.
vvchaam
29 juni 2009, 18:32
ten rouwelaar halen
The Joker
2 juli 2009, 08:16
ten rouwelaar halen
Hebben we weinig aan, is al "redelijk" op leeftijd (maar dat zegt niet zoveel bij keepers). Ik vind Bas Roorda even goed en Cassio is een groot talent. En Isaksson doet het prima.
Hij is een prima keeper voor NAC, maar meer ook niet (hetzelfde geld bijvoorbeeld voor Babos bij NEC, Vorm bij Utrecht en Velthuizen bij Vitesse).
Mark van Bommel
2 juli 2009, 11:10
Nou, bij Vorm weet ik dat nog niet, lijkt me een goede versterking als tweede keeper die door kan groeien, zeker heel wat potentie.
CNG MrKrateos
2 juli 2009, 11:13
Nou, bij Vorm weet ik dat nog niet, lijkt me een goede versterking als tweede keeper die door kan groeien, zeker heel wat potentie.
We hebben genoeg potentiële keepers; Ramos en Zoet. We komen er al in om, Vorm is écht neit nodig.
CNG MrKrateos
2 juli 2009, 11:15
Op dit moment lopen er enkele spelers rond die transfer vrij zijn.
Zou PSV daar niet eens moeten kijken.
Zo is Bhoukari Transfer vrij maar ook Denilson ooit een mega talent met de duurste transfersom
dit is de lijst in Nederland voor zover nog actueel ( weet niet zeker)
ADO Den Haag:
Gino Coutinho
Robert Zwinkels
Csaba Horvath
Christiaan Kum
Samir El Moussaoui
Virgilio Teixeira
Aleksandar Rankovic
Leroy Resordihardjo
Rick Hoogendorp
Remco Klaasse
Hursut Meric
Ajax:
Dennis Gentenaar
Donovan Slijngard
Robbert Schilder
Leonardo
AZ:
-
Feyenoord:
Henk Timmer
Theo Lucius
Serginho Greene
Danny Buijs
Nicky Hofs
Diego Biseswar
Michael Mols
Tim Vincken
De Graafschap:
Rene Bot
Resit Schuurman
Joost Volmer
Leon Hese
Joep van den Ouweland
Reinier Robbemond
Mark Bloemendaal
Donny de Groot
FC Groningen:
Brian van Loo
Paul Matthijs
Evgeniy Levchenko
Martijn Meerdink
Berry Powel
SC Heerenveen:
Gerald Sibon
Heracles Almelo:
Martin Pieckenhagen
Ragnar Klavan
Marnix Smit
Ricky van den Bergh
Tim Breukers
Karim Bridji
Qays Shayesteh
Remon de Vries
Willie Overtoom
NAC Breda:
Jelle ten Rouwelaar
Patrick Mtliga
Patrick Zwaanswijk
Csaba Feher
Donny Gorter
Martijn Reuser
Joonas Kolkka
Michiel Kramer
Gertjan Tamerus
NEC:
Gabor Babos
Patrick Pothuizen
Saidi Ntibazonkiza
Joël Tshibamba
Rutger Worm
PSV:
Bas Roorda
Eric Addo
Jason Culina
Roda JC:
Boldizsar Bodor
Sparta Rotterdam:
Cor Varkevisser
Harald Wapenaar
Kim Jaggy
Jerold Promes
Cees Toet
Krisztian Vermes
Iderlindo Moreno Freire
Joshua John
FC Twente:
Sander Boschker
Niels Wellenberg
FC Utrecht:
Kees van Buuren
Etienne Shew-Atjon
Cedric van der Gun
Vitesse:
Sebastian Sansoni
Abubakari Yakubu
FC Volendam:
Tim Bakens
Gerry Koning
Hamit Yildiz
Paul de Lange
Vit Valenta
Yannick De Wit
Melvin Platje
Gerson Sheotahul
Rowin van Zaanen
Willem II:
Ibrahim Kargbo
Angelo Martha
Jose Valencia Murillo
Mehmet Akgün
Danny Mathijssen
Mohamed Messoudi
Steef Nieuwendaal
Niels Vorthoren
Ibad Muhamadu
De lijst bevat mensen waarvan in de winterstop ( afgelopen) bekend was dat per 1/7 hun contract afliep
Welke zouden wel eens versterking kunnen zijn voor PSV.
Ja, Culina!
:rolleyes:
lapido
7 juli 2009, 13:08
Tip:
haal Lucius terug
The Joker
7 juli 2009, 13:20
Tip:
haal Lucius terug
Ja die kan echt van pas komen :rolleyes:
RAZINHO
8 juli 2009, 17:09
Ik snap eigenlijk niet waarom Ajax Leonardo geen serieuze kans geeft, zeker nu Huntelaar vertrokken is. De keren dat Leonardo heeft ingevallen, speelde Ajax stukken beter, er ging meer dreiging uit van hem in de voorhoede en meestal maakte hij óf een doelpunt óf gaf een assist...wat mij betreft mag Leonardo best naar Eindhoven komen, doet me qua speelstijl vaak denken aan mijn grote Idool: ROMARIO......en Leonardo kan zeker nog wel 5 jaartjes mee, dus indien hij weinig kost vind ik hem zeker een serieuze optie......LEONARDO bij PSV !!!
Die heeft het alleen bij NAC een beetje kunnen waarmaken voor de rest blijft Leonardo zo'n 'ultimate reserve.'
eenzamespits
12 juli 2009, 10:32
Leonardo is echt zo´n typisch voorbeeld van voeballer die niet alles eruit haalt en dan ook nog met de verkeerde trainers moet werken.
haal hem naar PSv laat hem begeleiden door Kluivert en alle skomt goed.
Kluivert gaa lekke rmet hem kletsen, laat wat foto´s nev ideo´s zien over zichzel, goede en slechte dingen. en dan bkeerd Leonardo zich en erkopen wij hem volgend jaar voor 30 miljoen
eenzamespits
12 juli 2009, 10:33
Overigens kun j ebij Feynoord ook enkele spelrs afhalen, zijn niet transfer vrij maar Feyenoord is je wle dankbaar als ze iet meet bij hun op de loonlijst staan.
Makaay in Eindhoven
Makaay is echt geen killer meer in de spits hoor, gevalletje Koef maar misschien nog minder ook. :rolleyes:
Over Feyenoord gesproken:
Naam: Dwight Tiendalli
Club: Feyenoord
Leeftijd: 23 (21-10-1985)
Nationaliteit: Nederlands/Surinaams
Postitie: Rechtsback
Lengte: 1,80
Internationale wedstrijden: 16 (0) Nederland -21
Haalbaarheid: Contract tot 2010, is meestal bankzitter bij Feyenoord. Waarde volgens Transfermarkt.de: €1,500,000
Conclusie: Een goede rechtback die kan verdedigen en aanvallen. Komt om de een of andere reden bijna niet aan spelen toe bij Feyenoord. Is pas 23 en Nederlands. Een rechtsback is iets dat we hard nodig hebben, Tiendalli is nog jong en naar mijn mening minstens vergelijkbaar met Kromkamp
Begon zijn carriere in de opleiding van Ajax, maar brak daar nimmer door en hij vertrok naar FC Utrecht. Speelt sinds 2006 bij Feyenoord en werd tussentijds verhuurd aan Sparta Rotterdam. Hij had een groot aandeel in het Europees Kampioenschap van Nederland -21 in Portugal en kwam in het sterrenelftal van de UEFA.
Rebelrobbie is BACK!
13 juli 2009, 12:24
Over Feyenoord gesproken:
Naam: Dwight Tiendalli
Club: Feyenoord
Leeftijd: 23 (21-10-1985)
Nationaliteit: Nederlands/Surinaams
Postitie: Rechtsback
Lengte: 1,80
Internationale wedstrijden: 16 (0) Nederland -21
Haalbaarheid: Contract tot 2010, is meestal bankzitter bij Feyenoord. Waarde volgens Transfermarkt.de: €1,500,000
Conclusie: Een goede rechtback die kan verdedigen en aanvallen. Komt om de een of andere reden bijna niet aan spelen toe bij Feyenoord. Is pas 23 en Nederlands. Een rechtsback is iets dat we hard nodig hebben, Tiendalli is nog jong en naar mijn mening minstens vergelijkbaar met Kromkamp
Begon zijn carriere in de opleiding van Ajax, maar brak daar nimmer door en hij vertrok naar FC Utrecht. Speelt sinds 2006 bij Feyenoord en werd tussentijds verhuurd aan Sparta Rotterdam. Hij had een groot aandeel in het Europees Kampioenschap van Nederland -21 in Portugal en kwam in het sterrenelftal van de UEFA.
minstens vergelijkbaar met Kromkamp? Nou dan meteen halen:S Kromkamp heeft ook niks gepresteerd @ PSV.
asterix15
13 juli 2009, 20:55
Melvin Platje!!! :rolleyes:
Ajax kwam aanzetten met Verhoeven ! :p
Chris de Jong
14 juli 2009, 11:19
Melvin Platje!!! :rolleyes:
Ajax kwam aanzetten met Verhoeven ! :p
Verhoeven is alleen maar gehaald om al het eten op te eten voordat Sulejmani de kans krijgt en zo kan Jol Sulejmani op gewicht houden.
vvchaam
15 september 2009, 18:15
roorda verkopen aan een degradatieclub en dan timmer halen
RAZINHO
15 september 2009, 23:22
EDGAR DAVIDS misschien? Vitesse heeft geen interesse, maar een goeie "motor" als stand-in zou wel een mogelijkheid zijn.....vraag is alleen wat zijn salaris zou moeten zijn....maar wel een serieuze optie..??
huez
15 september 2009, 23:48
EDGAR DAVIDS misschien? Vitesse heeft geen interesse, maar een goeie "motor" als stand-in zou wel een mogelijkheid zijn.....vraag is alleen wat zijn salaris zou moeten zijn....maar wel een serieuze optie..??
Bij Vitesse vroeg hij 20.000 euro per maand wat ik hier in Arnhem hoorde.
Proud of PSV
16 september 2009, 00:05
Bij Vitesse vroeg hij 20.000 euro per maand wat ik hier in Arnhem hoorde.
Daar geloof ik niks van:o
Davids is zelfs bij Ajax afgeschreven, en het zou altijd andersom moeten zijn:cool: Dus afgeschreven bij PSV==>Afgedankt naar Ajax voor een hoog salaris:D
The Joker
16 september 2009, 07:15
Nee asjeblieft zeg :o
huez
16 september 2009, 11:15
Daar geloof ik niks van:o
Davids is zelfs bij Ajax afgeschreven, en het zou altijd andersom moeten zijn:cool: Dus afgeschreven bij PSV==>Afgedankt naar Ajax voor een hoog salaris:D
Maar ik denk dat 20.000 per maand ook geen hoog salaris is in het voetbal.
Pavlos
16 september 2009, 11:59
Toen hij terug kwam bij Ajax, vond ik hem al niet overtuigend. Laat staan dat hij dat nu is. Davids heeft een mooie carriere gehad, daar moet hij het bij houden.
huez
16 september 2009, 12:41
Toen hij terug kwam bij Ajax, vond ik hem al niet overtuigend. Laat staan dat hij dat nu is. Davids heeft een mooie carriere gehad, daar moet hij het bij houden.
Ik denk niet dat hj voor PSV toegevoegde waarde heeft.
Pesso psv
16 september 2009, 22:48
Davids zou beter nog naar FC Eindhoven kunnen uit komen daar kan hij meschiens nog potten breken:D:p;) Maar subtoppers dat soort cluppen kan hij echt niet meer mee.
Bas
17 september 2009, 20:36
Zijn salaris zal niet al te hoog zijn, maar door zijn fysieke vermogen en het aantal kaarten die hij zal pakken zal ik het niet doen.
riquelme
18 september 2009, 11:50
wellicht kan hij zijn ervaring wel overbrengen op de jonge spelers, beetje zoalls kluivert dat deed bij Ibi.
Denk niet dat hij regelmatig aan spelen zal toekomen bij PSV, denk dat het huidige middenveld goed bezet is.
M@ximus
18 september 2009, 16:12
Transfervrije spelers halen moet je niet halem omdat ze transfervrij zijn.
Je moet een competentieprofiel opstellen en je afvragen wat is het rendement en voor welke positie. Davids is dus geen optie!
Waar het nu aan schort is een degelijke CV en een betrouwbare keeper.
Bovendien moeten we nog altijd op zoek naar een vervanger van Afellay.
Als Honda zondag tegen Ajax 2 x scoort en man van de match wordt zullen er meteen weer 2 bundesliga clubs zijn die hem in de winterstop willen hebben.
Snel handelen dus vanuit PSV zijde!!!
huez
18 september 2009, 17:36
Transfervrije spelers halen moet je niet halem omdat ze transfervrij zijn.
Je moet een competentieprofiel opstellen en je afvragen wat is het rendement en voor welke positie. Davids is dus geen optie!
Waar het nu aan schort is een degelijke CV en een betrouwbare keeper.
Bovendien moeten we nog altijd op zoek naar een vervanger van Afellay.
Als Honda zondag tegen Ajax 2 x scoort en man van de match wordt zullen er meteen weer 2 bundesliga clubs zijn die hem in de winterstop willen hebben.
Snel handelen dus vanuit PSV zijde!!!
Andere kant van het verhaal is, als hij nu 3 draken van wedstrijden speelt is zijn marktwaarde met 4 miljoen afgenomen en is er geen bundesliga club meer die hem wil hebben.
De Bouterbaas
19 september 2009, 13:27
ben een groot fan van Davids, maar hij is nu inmiddels 36 en heeft al tijden niet gespeeld. Ik vrees dat hij te weinig kan brengen. Nee dus.
vvchaam
20 september 2009, 12:56
davids is te oud en heeft al een seivoen lang niet gespeeld
trouwens kan iemand ook een lijst maken van transfervrije spelers uit andere competities dan de nederlandse???
jroentjeh
27 december 2009, 12:07
Ja ik begrijp het fucking Morientes was transfervrij!
Dat zou echt een perfecte spits voor PSV zijn.
lange, sterke vent. Kan goed scoren en koppen.
Dus lazovic en dszudszak geven de voorzetten en dan komt het wel.
D.C
27 december 2009, 15:07
Morientes? Oud, langzaam, scoord weinig en een salaris van hier tot Tokio. Niet halen dus.
Vedette
27 december 2009, 15:15
Ik heb je nu een aantal suggesties zien doen, maar de échte wereld kun je niet vergelijken met het voetbalcircus wat je in computerspelletjes speelt hoor. :o
vlierden
27 december 2009, 15:39
We kunnen ook wachten tot moeskroon straks failliet is, kun we die spelers ook tranfervrij nemen :eek:
Davitamonnetje
27 december 2009, 21:38
Ik heb je nu een aantal suggesties zien doen, maar de échte wereld kun je niet vergelijken met het voetbalcircus wat je in computerspelletjes speelt hoor. :o
Enig realiteitsbesef is ver te zoeken inderdaad..
Voetballer24
28 december 2009, 01:28
Morientes? Oud, langzaam, scoord weinig en een salaris van hier tot Tokio. Niet halen dus.
En hij speelt bij Marseille.
jroentjeh
28 december 2009, 11:18
Goran Pandev, lazio
Hij is transfervrij en een goeie aanvaller.
McGuigan
28 december 2009, 13:25
Goran Pandev, lazio
Hij is transfervrij en een goeie aanvaller.
Verrekte duur, veel te hoog gegrepen en als je de geruchten moet geloven kan hij naar Inter. Wat je onderhand al meerdere keren is verteld geloof ik.
RAZINHO
28 december 2009, 14:24
AZ schijnt heel wat spelers te moeten verkopen van de curratoren...wellicht dat PSV goedkoop kan gaan shoppen....er zijn wel een paar interessante spelers te halen lijkt mij !!!
huez
28 december 2009, 17:01
AZ schijnt heel wat spelers te moeten verkopen van de curratoren...wellicht dat PSV goedkoop kan gaan shoppen....er zijn wel een paar interessante spelers te halen lijkt mij !!!
Dan lijkt mij Dembele we wat.
??21sterren??
28 december 2009, 18:28
Alleen Jermain Lens en Romero lijken mij een verbetering voor de BREEDTE van onze selectie ik zie geen echte versterkingen bij az spelen dit seizoen. De breedte van de selectie bepaald de kampioen aan het einde van een seizoen.
Bacchus
28 december 2009, 18:36
Alleen Jermain Lens en Romero lijken mij een verbetering voor de BREEDTE van onze selectie ik zie geen echte versterkingen bij az spelen dit seizoen. De breedte van de selectie bepaald de kampioen aan het einde van een seizoen.
Romero blundert de laatste tijd harder dan Isaksson ooit gedaan heeft.
Lens is een leuke breedteaankoop.
McGuigan
28 december 2009, 19:05
Lens is een leuke breedteaankoop.
En n goede stand-in voor Lazovic/Balasz mochten die ooit uitvallen, aangezien we daar nu eigenlijk alleen Amrabat voor hebben.
Ralf Edström
25 maart 2010, 21:04
Tim Vincken is gratis nu.
Mercure
25 maart 2010, 21:37
Wat moeten we met Tim Vincken?
Dylinho
25 maart 2010, 21:51
Jonathan de guzman is nu ook gratis
Voetballer24
25 maart 2010, 22:06
Transfervrije spelers zijn meestal spelers waar je niet veel aan hebt, misschien voor de breedte.
BartR
25 maart 2010, 23:00
Aan het einde van dit seizoen is Kroldrup transfervrij. Toch wel een bruikbare verdediger lijkt mij. Speelt al een aantal seizoen veel wedstrijden bij Fiorentina. Voor zover bekend tot nu toe alleen Panathinaikos interesse..
vdWiel
25 maart 2010, 23:16
Zo ongeveer heel Portsmouth is straks transfervrij toch?
Denk dat de helft van de spelers wel van toegevoegde waarde is voor de vaderlandse topclubs. Maar of ze haalbaar zijn?
Mercure
30 maart 2010, 23:04
Chamakh is ook transfervrij :cool:
bobjeman
31 maart 2010, 10:15
Ik heb zojuist vernomen dat een groot deel van de selectie van heerenveen vrij is waaronder Paulo Henrique als ze deze jongen voor niks kunnen halen en een beetje begleiden zou die het nog wel eens goed kunnen doen....
eenzamespits
31 maart 2010, 11:16
der komen er heel veel vrij deze zomer, het gaat slecht bij alle clubs in Europa en PSV is een van de weinig met wat vlees op de botten.
RAZINHO
31 maart 2010, 13:39
Paolo Henrique van Heerenveen lijkt me een prima aanwinst....hij speelt niet vaak, maar als hij speelt pikt hij regelmatig zijn goaltjes mee, net zoals Koevermans. Alleen denk ik dat Henrique meer potentie heeft dan Koevermans, dus ik zou liever Koef wegdoen en daarvoor in de plaats Paolo Henrique aantrekken, zeker nu hij transfervrij is .....Rutten en Reker, loop niet zo te treuzelen !!!
Davitamonnetje
31 maart 2010, 13:44
Daarbij is Henrique pas 21 jaar. Echt verbazend dat ze hem niet behouden, zou dat ook met Ron Jans overlegd zijn..? Als je Henrique aan het voetballen krijgt heb je een uitstekende speler. Kan op alle plekken in de aanval spelen.
Kronos
31 maart 2010, 13:46
Ik weet het niet hoor... Als Heerenveen niet met hem verder wil, zal daar vast een gerede oorzaak voor zijn.
Owenrivera
31 maart 2010, 14:40
Ik heb zojuist vernomen dat een groot deel van de selectie van heerenveen vrij is waaronder Paulo Henrique als ze deze jongen voor niks kunnen halen en een beetje begleiden zou die het nog wel eens goed kunnen doen....
jhaa dat is een goed idee maare reis komt toch terug dan hebben we toch al genoeg spitsen??
Owenrivera
31 maart 2010, 14:41
Paolo Henrique van Heerenveen lijkt me een prima aanwinst....hij speelt niet vaak, maar als hij speelt pikt hij regelmatig zijn goaltjes mee, net zoals Koevermans. Alleen denk ik dat Henrique meer potentie heeft dan Koevermans, dus ik zou liever Koef wegdoen en daarvoor in de plaats Paolo Henrique aantrekken, zeker nu hij transfervrij is .....Rutten en Reker, loop niet zo te treuzelen !!!
zeg eerder Reker toen Rutten kwam nam hij gelijk Engelaar (goede aanwinst trouwens maar net als simons al in de 30)
Mercure
31 maart 2010, 16:55
Henrique heeft een alcoholprobleem heb ik eens ergens gelezen. Wist niet dat hij nog zo jong was. Opzich wel interessante speler.
Davitamonnetje
31 maart 2010, 17:02
Henrique heeft een alcoholprobleem heb ik eens ergens gelezen. Wist niet dat hij nog zo jong was. Opzich wel interessante speler.
En we hebben ervaring met verslaafde spelers dus dat komt goed uit :D
bobjeman
4 april 2010, 11:46
jhaa dat is een goed idee maare reis komt toch terug dan hebben we toch al genoeg spitsen??
Kan ook als buitenspeler en als dzudszak weg gaat lijkt me dit een goedkope en prima oplossing
Sjoerd93
4 april 2010, 13:12
Als hij inderdaad transfervrij is, lijkt mij Henrique ook een goede keus. Voor weinig geld heb je dan een heel aardige speler. Heeft zeker veel potentie, ik denk dat Rutten die jongen wel lekker aan het voetballen krijgt.
bobjeman
5 april 2010, 21:42
zoals ik al dacht gaat hij waarschijnlijk naar Fc Twente
Davitamonnetje
5 april 2010, 22:14
zoals ik al dacht gaat hij waarschijnlijk naar Fc Twente
hij schijnt de voorkeur te geven aan een braziliaanse club. nieuwe start wil hij maken denk ik.
eenzamespits
5 april 2010, 22:38
Ik ben toch echt benieuwd wat er deze zomer allemaal vrijkomt.
het gaat enorm slecht bij veel clubs dus veel spelers mogen dadelijk gratisof voor een habbekrats weg.
Aissati schijnt ook weg te mogen voor een fracties van wat AJAX betaald heeft ( terugkopen voor de helft??)
Davitamonnetje
5 april 2010, 22:50
ppfff nee man lekker in Adam laten die gozer.
maar denk niet dat er echte versterkingen transfervrij zijn voor PSV.
Vedette
5 april 2010, 23:23
Henrique tekent bij Palmeiras
AMSTERDAM - Paulo Henrique heeft binnen enkele dagen een nieuwe club gevonden. De voormalige speler van Heerenveen tekent een contract voor twee seizoenen bij de Braziliaanse club Palmeiras.
Dit valt te lezen op de website van de Friezen.
De aanvaller stond ook in de belangstelling van FC Twente. De huidige koploper van de eredivisie wilde de 21-jarige Braziliaan graag aan de selectie toevoegen als vervanger van Blaise N'Kufo.
De aanvoerder van de Tukkers vertrekt aan het einde van het seizoen naar het Amerikaanse Seattle Sounders.
Henrique kreeg vorige week te horen dat Heerenveen niet met hem verder wilde. Hierop besloten de club en de speler in samenspraak het contract, dat deze zomer afliep, per direct te ontbinden.
De vleugelspeler speelde sinds de zomer van 2007 in Friesland. In 68 optredens voor de hoofdmacht kwam hij tot 19 doelpunten.
Hoofdstuk-Henrique afgesloten.
bobjeman
6 april 2010, 11:08
Hoofdstuk-Henrique afgesloten.
Jammer:(
RAZINHO
6 april 2010, 23:23
Daar waar andere clubs reeds namen genoemd hebben ( o.a. Ajax: Beerens en/of Stoch, AZ: Benschop, Fc Twente: Paolo Henrique) en zelfs spelers gecontracteerd hebben (Feyenoord: 2 spelers van VVV), vind ik het akelig stil in Eindhoven. Soms kan het wijs zijn om niet met namen naar buiten te komen, maar de praktijk wijst uit dat in de afgelopen 4-5 jaar, PSV door deze strategie heel vaak achter het net gevist heeft, omdat bepaalde spelers die in het vizier waren, geen duidelijkheid van PSV kregen en dus in zee gingen met andere clubs.
Als ik Rutten en Reker mag adviseren, dan zou ik NU ( de maand april!) beslist namen noemen van serieuze opties, zodat de spelers in kwestie weten dat ze gewild zijn door PSV. Als Jermain LENS weet dat PSV hem graag wil hebben, dan kan hij zich erop richten. En dat geldt ook voor andere spelers in de Nederlandse competitie, want ik ga ervan uit dat PSV zich vrijwel uitsluitend zal versterken met talentvolle spelers uit de eigen competitie, aangezien deze vrijwel altijd haalbaar en betaalbaar zijn en daarnaast de Nederlandse taal en cultuur reeds kennen.....maar heren van de clubleiding: AUB.....noem namen en benader deze spelers, anders vissen we weer, zoals heel vaak in de laatste jaren, Achter het net...!!!
Banaan
7 april 2010, 00:05
Volgens werd PSV toch ook echt met Stoch in verband gebracht en een tig tal keepers.. Een terugkeer van Reis lijkt in de maak en er zijn een aantal namen genoemd als vervanger voor Dzsudzsak (mocht hij vertrekken).
Tevens is het naar buiten roepen van namen om zo duidelijk te maken dat ze hem willen grote bullsh*t want waarom zouden ze dat doen.. Als professionele club en topclub zullen ze heus niet gaan roepen en alles maar gewoon de zaakwaarnemer contacteren. Die zal het dan doorgeven aan de speler en dan weet hij ook wie en wat er geinteresseerd in hem is.
RomarioDeSouzaFaria
7 april 2010, 03:59
Daar waar andere clubs reeds namen genoemd hebben ( o.a. Ajax: Beerens en/of Stoch, AZ: Benschop, Fc Twente: Paolo Henrique) en zelfs spelers gecontracteerd hebben (Feyenoord: 2 spelers van VVV), vind ik het akelig stil in Eindhoven. Soms kan het wijs zijn om niet met namen naar buiten te komen, maar de praktijk wijst uit dat in de afgelopen 4-5 jaar, PSV door deze strategie heel vaak achter het net gevist heeft, omdat bepaalde spelers die in het vizier waren, geen duidelijkheid van PSV kregen en dus in zee gingen met andere clubs.
Als ik Rutten en Reker mag adviseren, dan zou ik NU ( de maand april!) beslist namen noemen van serieuze opties, zodat de spelers in kwestie weten dat ze gewild zijn door PSV. Als Jermain LENS weet dat PSV hem graag wil hebben, dan kan hij zich erop richten. En dat geldt ook voor andere spelers in de Nederlandse competitie, want ik ga ervan uit dat PSV zich vrijwel uitsluitend zal versterken met talentvolle spelers uit de eigen competitie, aangezien deze vrijwel altijd haalbaar en betaalbaar zijn en daarnaast de Nederlandse taal en cultuur reeds kennen.....maar heren van de clubleiding: AUB.....noem namen en benader deze spelers, anders vissen we weer, zoals heel vaak in de laatste jaren, Achter het net...!!!
We schieten er toch helemaal niets mee op als we de spelers die we volgen nu al in de media brengen?
Verstandiger is het om de zaakwaarnemers van die spelers op de hoogte te brengen van de interesse van PSV.
Over de Lens-case: die speler zal waarschijnlijk niet gratis zijn (en is hier dus off-topic) , maar ik ga er wel vanuit dat hij te koop is voor het bedrag waarvoor Lazovic verkocht is. Ik zie hem dan ook graag bij PSV voetballen volgend seizoen.
Owenrivera
10 april 2010, 08:38
Kan ook als buitenspeler en als dzudszak weg gaat lijkt me dit een goedkope en prima oplossing
kan ja maar of hij het goed doet??
Vedette
10 april 2010, 09:55
Daar waar andere clubs reeds namen genoemd hebben ( o.a. Ajax: Beerens en/of Stoch, AZ: Benschop, Fc Twente: Paolo Henrique)
Ja, dat namen noemen heeft FC Twente ook echt geholpen. :rolleyes:
Voetballer24
10 april 2010, 11:20
Ja, dat namen noemen heeft FC Twente ook echt geholpen. :rolleyes:
Inderdaad, als je namen gaat noemen gaat de concurrent zich misschien wel in die speler verdiepen. En die speler voor je neus wegkapen.
BART96
10 april 2010, 11:29
sowieso een totaal nutteloze post
bobjeman
13 april 2010, 19:18
sowieso een totaal nutteloze post
hoezo dan zou bijna elke post nutteloos zijn van scouting ?
BART96
14 april 2010, 07:48
vragen om namen te gaan roepen in de media...
en dat is weer het grote probleem van PSV, ja vast...
eenzamespits
7 mei 2010, 11:57
De guzman is transfervrij, iets voor PSV? denk dat mits goed begeleid hij een hele goede kan worden/zijn
Heeft hij dit jaar wel gespeeld eigenlijk? Nee twee jaar geleden was het een grote, maar hij is toch aardig overschat naar mijn mening.
The Joker
7 mei 2010, 15:56
Jupp.
Niet zozeer overschat, wel verschrikkelijk blessuregevoelig. Da's op zich al een goede reden om hem niet te halen. Daarbij zal hij echt niet meer in Nederland willen voetballen, die gaat ergens voor het grote geld. En geef hem eens ongelijk.
eenzamespits
7 mei 2010, 19:15
Niet zozeer overschat, wel verschrikkelijk blessuregevoelig. Da's op zich al een goede reden om hem niet te halen. Daarbij zal hij echt niet meer in Nederland willen voetballen, die gaat ergens voor het grote geld. En geef hem eens ongelijk.
zou je het proberen?
ik zou als ik PSV zou zijn eens een lijntje uitwerpen, we hebben allemaal gezien dat het een hele grote kan worden, en blessuregevoelig, da's Robben ook die zou ik ook graag bij PSV zien.
Ik zou Deguzman graag een jaartje zien bij PSV.
die grote clubs zitten niet op hem te wachten, die kijken liever of hij een jaar blessurevrij voetbalt.
beloof hem een lager salaris en een del van de opbrengst bij verkoop.
Sjoerd93
8 mei 2010, 18:03
Op zich valt dat wel mee met die blessuregevoeligheid. De afgelopen 2 jaar heeft hij weinig gespeeld, idd door blessures, maar die 3 jaar daarvoor speelde hij vrijwel alles.
Het is zeker een goede voetballer. Kans is wel vrij groot dat hij naar het buitenland gaat, maar ik zou zeker een poging wagen.
Op zich valt dat wel mee met die blessuregevoeligheid. De afgelopen 2 jaar heeft hij weinig gespeeld, idd door blessures, maar die 3 jaar daarvoor speelde hij vrijwel alles.
Volgens mij is het 1blessure waarmee hij 2jaar zoet mee geweest is. Dus dan vind ik dat dat niets te maken heeft met de blessuregevoeligheid van een speler. Dan denk ik toch meer aan spelers als Robben die om de haverklap weer voor een paar weken geblesseerd raakt. Dit is gewoon 1 blessure na een jaar waarin hij geen 1minuut gemist heeft dus dit is gewoon flinke pech en het had iedereen kunnen overkomen.
Desondanks zou ik Bouma wel willen zien komen maar alleen als Ooijer weggaat want anders werken we naar een type AC Milan verdediging toe met alleen maar bejaarden.
LeicesterPhoolies
12 mei 2010, 09:07
Volgens mij is het 1blessure waarmee hij 2jaar zoet mee geweest is. Dus dan vind ik dat dat niets te maken heeft met de blessuregevoeligheid van een speler. Dan denk ik toch meer aan spelers als Robben die om de haverklap weer voor een paar weken geblesseerd raakt. Dit is gewoon 1 blessure na een jaar waarin hij geen 1minuut gemist heeft dus dit is gewoon flinke pech en het had iedereen kunnen overkomen.
Desondanks zou ik Bouma wel willen zien komen maar alleen als Ooijer weggaat want anders werken we naar een type AC Milan verdediging toe met alleen maar bejaarden.
Dus met 31 ben je al bejaard in het voetbal?
Jan-Willem Hofkes
14 mei 2010, 15:47
... want anders werken we naar een type AC Milan verdediging toe met alleen maar bejaarden.
Met een verdediging zoals AC Milan waren we dit jaar kampioen geworden...
Met een verdediging zoals AC Milan waren we dit jaar kampioen geworden...
hij heeft het niet over de kwaliteit:rolleyes:
eksel74
15 mei 2010, 22:20
Qua transfers zal PSV creatief moeten zijn. Arnold Bruggink wordt nog elk jaar beter en zou een goede vervanger zijn voor Affelay. Hij heeft veel ervaring en is niet te oud met z'n 32 jaar, kan nog zeker 3 jaar mee. En transfervrij... dus snel toeslaan voordat Twente het doet!
Qua transfers zal PSV creatief moeten zijn. Arnold Bruggink wordt nog elk jaar beter en zou een goede vervanger zijn voor Affelay. Hij heeft veel ervaring en is niet te oud met z'n 32 jaar, kan nog zeker 3 jaar mee. En transfervrij... dus snel toeslaan voordat Twente het doet!
Hij had geen vaste basisplaats bij het net niet gedegradeerde Hannover, op basis waarvan zou hij dan bij ons een toegevoegde waarde zijn? Van mij mag 'ie best komen, maar ik verwacht dan niet dat 'ie zich in de basis weet te spelen. Lijkt me een prima jongen voor de breedte, verder niks.
Disselbak
15 mei 2010, 22:37
Die toegevoegde waarde zie ik ook niet zo zitten inderdaad....
Hij had geen vaste basisplaats bij het net niet gedegradeerde Hannover, op basis waarvan zou hij dan bij ons een toegevoegde waarde zijn? Van mij mag 'ie best komen, maar ik verwacht dan niet dat 'ie zich in de basis weet te spelen. Lijkt me een prima jongen voor de breedte, verder niks.
hij was toch aanvoerder?
of is het een gevalletje simons?
hij was toch aanvoerder?
of is het een gevalletje simons?
Inderdaad aanvoerder, maar toch net zoals Simons geregeld niet in de basis.
Disselbak
15 mei 2010, 23:14
...aanvoerders kunnen óók tekort komen toch? Voor PSV vind ik hem echt geen aanvulling meer.
...aanvoerders kunnen óók tekort komen toch? Voor PSV vind ik hem echt geen aanvulling meer.
ja snap ik,
ik had het over het feit dat hij daar niet speelt,
maar dat is dus een situatie á la simons.;)
Davitamonnetje
15 mei 2010, 23:22
met alle respect voor Bruggink. Maar hij kwam al te kort toen hij hier speelde. jaren later is hij niet beter geworden en nog steeds geen toegevoegde waarde. Leuke speler en kon aardig mee, maar niet goed genoeg voor een basisplek.
The Joker
16 mei 2010, 10:48
ja snap ik,
ik had het over het feit dat hij daar niet speelt,
maar dat is dus een situatie á la simons.;)
Dus hij hoort eigenlijk wél in de basis? ;)
last man standing
16 mei 2010, 11:30
met alle respect voor Bruggink. Maar hij kwam al te kort toen hij hier speelde. jaren later is hij niet beter geworden en nog steeds geen toegevoegde waarde. Leuke speler en kon aardig mee, maar niet goed genoeg voor een basisplek.
Voor de breedte lijkt het me prima om hem te halen tegen een modaal spelerssalaris.........
Dus hij hoort eigenlijk wél in de basis? ;)
hoezo?
The Joker
16 mei 2010, 12:56
hoezo?
Omdat ik vind dat Simons dat ook hoort bij ons. ;)
Omdat ik vind dat Simons dat ook hoort bij ons. ;)
aah,
ik niet
aah,
ik niet
Met een middenveld van Simons en daarvoor Engelaar en Afellay waren we m.i. kampioen geworden.
Met een middenveld van Simons en daarvoor Engelaar en Afellay waren we m.i. kampioen geworden.
Dan doe je Bakkal toch wel tekort hoor. Heeft veel belangrijke doelpunten gemaakt.
Dan doe je Bakkal toch wel tekort hoor. Heeft veel belangrijke doelpunten gemaakt.
Da's heel fijn maar ik denk dat met Engelaar en Afellay als steekbalgevers/schutters PSV kampioen kon worden.
Claessens'17
25 mei 2010, 14:47
Ik denk het niet
Leo123
4 juli 2010, 10:05
Ik denk het niet
Jou elftal, veel risico, maar zou leuk zijn!
PerrySport
18 oktober 2010, 10:07
Willem Janssen is eind van het seizoen transfervrij! En feyenoord heeft al interresse geboden. Fantastische speler voor psv zeker nu affelay weggaat eind van het seizoen of eerder
LeicesterPhoolies
18 oktober 2010, 10:09
Willem Janssen is eind van het seizoen transfervrij! En feyenoord heeft al interresse geboden. Fantastische speler voor psv zeker nu affelay weggaat eind van het seizoen of eerder
Omgerekend in Euro's op welk bedrag kom je dan uit?
Nistelaria
18 oktober 2010, 11:45
@Edu, :D :D
Die Janssen, ik weet het niet, is me nooit écht opgevallen bij Roda, doet het de laatste tijd wel aardig maar of 'ie in staat is om Affelay te vervangen?
Hij wil binnen 2 jaar in de basis staan van een topclub, dus ik denk dat PSV zeker kans maakt bij hem.
Banaan
18 oktober 2010, 12:19
Tsja Janssen. Echt zo'n speler die het net wel of net niet kan zijn. Hij komt zeker vaak gevaarlijk voor het doel als aanvallende middenvelder en hij kan ook afronden. Maar ik weet niet of hij het in zich heeft om nog echt door te groeien. Ik kijk zo nu en dan een wedstrijdje van Roda (gewoon omdat ik Tyton geweldig vind en ze leuk vind spelen) en dan zijn Janssen en Junker daar toch wel echt de sterkhouders (samen met Tyton). Ik weet het zo net nog niet met Janssen maar hij is natuurlijk wel transfervrij.
Sjoerd93
18 oktober 2010, 14:58
Ik vind Willem Janssen echt een goede speler. Een type Bakkal, maar dan met wat meer pit. Heel veel loopvermogen en ook regelmatige een assist of goal.
soccerchief
3 november 2010, 08:40
Emanuelson schijnt niet te willen verlengen bij ajax en komende zomer is hij transfervrij.
misschien een optie omdat hij zowel in de verdediging en op het middenveld kan spelen.
kezmanreturns
3 november 2010, 10:04
Emanuelson schijnt niet te willen verlengen bij ajax en komende zomer is hij transfervrij.
misschien een optie omdat hij zowel in de verdediging en op het middenveld kan spelen.
Wat denk je waarom hij niet wil verlengen? Hij zou bij PSV nog minder verdinen dan nu bij 020. Salarispot van psv is rond 23mil, en die van Ajax rond 50mil, volgens VI dan.
Er is weinig geld voor Urby bij ons, behalve als Jol ervaren Kromkamp bij Ajax wil hebben.
Ruud
3 november 2010, 10:19
Wat denk je waarom hij niet wil verlengen? Hij zou bij PSV nog minder verdinen dan nu bij 020. Salarispot van psv is rond 23mil, en die van Ajax rond 50mil, volgens VI dan.
Er is weinig geld voor Urby bij ons, behalve als Jol ervaren Kromkamp bij Ajax wil hebben.
ja maar dan moet ajax er nog wel 5 miljoen bij leggen als ze deze ruil willen:rolleyes:
RAZINHO
3 november 2010, 11:26
Behalve dat,....Urby heeft vorig seizoen reeds aangegeven dat hij zich absoluut niet ziet spelen in het shirt van PSV...dus een kansloze poging. Lijkt me beter als PSV zich net als Ajax gaat roeren om Theo Janssen te contracteren....hij schijnt weg te mogen bij Twente en ik denk dat Janssen, vanwege de connectie met Rutten (ex-coach Twente), eerder kiest voor PSV dan voor Ajax. Maar dan moet PSV wel concreet een bod uitbrengen en zeker niet met bedragen van 3-5 miljoen komen....want dan verkast hij liever naar 020 !! ;)
Nistelaria
3 november 2010, 11:29
De transfersom die PSV bied voor een speler komt aan bij de club, niet bij de speler. Een speler maakt het geen reet uit of 'ie voor 3 of voor 10 miljoen word verkocht, die kijkt alleen naar salaris.
Verder denk ik dat PSV voor Janssen niet veel meer dan 6 miljoen moet uitgeven. Janssen heeft ook al een leeftijd bereikt, kan waarschijnlijk niet meer door worden verkocht, en dit is eigenlijk het eerste seizoen dat 'ie er echt bovenuit steekt. Zegt genoeg dat aan het eind van vorig seizoen Schaars en Mendes da Silva de voorkeur kregen in Oranje.
Ik heb altijd een zwak gehad voor Theo, maar als hij meer dan 6 miljoen moet kosten moet PSV verder kijken.
Hustler
3 november 2010, 13:09
Behalve dat,....Urby heeft vorig seizoen reeds aangegeven dat hij zich absoluut niet ziet spelen in het shirt van PSV...dus een kansloze poging. Lijkt me beter als PSV zich net als Ajax gaat roeren om Theo Janssen te contracteren....hij schijnt weg te mogen bij Twente en ik denk dat Janssen, vanwege de connectie met Rutten (ex-coach Twente), eerder kiest voor PSV dan voor Ajax. Maar dan moet PSV wel concreet een bod uitbrengen en zeker niet met bedragen van 3-5 miljoen komen....want dan verkast hij liever naar 020 !! ;)
Ik denk dat Munsterman zowieso Janssen niet voor een bedrag van beneden de 5 miljoen zal laten gaan. Twenthe zit als één van de weinige Nederlandse clubs niet op zwart zaad dus spelers verkopen is geen noodzaak. Bovendien denk ik dat er eerder vraag zal zijn naar Ruiz dan naar Jansen.
Persoonlijk zie ik Theo graag bij PSV komen maar of je nu voor een speler die je waarschijnlijk niet meer met winst kunt doorverkopen meer dan 5 miljoen neer moet gaan tellen lijkt me niet verstandig. Gokken op jeugd en scouting lijkt me financieel meer verantwoord.
huez
3 november 2010, 13:20
In het AD staat dat Ajax gaat proberen om Janssen te halen van de zomer.
http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Nederlands-voetbal/article/detail/528526/2010/11/03/Ajax-wil-poging-doen-om-Theo-Janssen-te-halen.dhtml
Bas
3 november 2010, 14:02
Ik wens ze succes, Joop vraagt minimaal 20 miljoen. :o
huez
3 november 2010, 16:08
Ik wens ze succes, Joop vraagt minimaal 20 miljoen. :o
De Arnhemmer is normaal gesproken nooit te betalen voor Ajax, mits in zijn verbintenis met Twente een gelimiteerde transfersom is opgenomen. Twente en Janssen doen tot nu toe geen mededelingen of zo'n clausule bestaat.
Kan dus best meevallen.
Banaan
3 november 2010, 18:06
Paris Saint-Germain breekt met de dure Kezman
Mateja Kezman kan op zoek naar zijn elfde werkgever. Paris Saint-Germain en de Serviër bereikten woensdag een akkoord over het ontbinden van het tot medio 2011 doorlopende contract.
De 31-jarige spits drukte met zijn salaris behoorlijk op de begroting van de Franse club en omdat hij niet voor speeltijd in aanmerking kwam, wilde PSG graag van hem af. Kezman speelde sinds 2008 in de Franse hoofdstad, maar wist daar zelden te imponeren. PSG leende hem vorig seizoen uit aan Zenit Sint-Petersburg, maar ook daar had de voormalige PSV'er weinig succes.
In zijn vier seizoenen in Eindhoven scoorde Kezman liefst 105 keer in 122 competitieduels, waardoor hij in 2004 een transfer verdiende naar Chelsea. Maar de 49-voudige international haalde daar niet hetzelfde niveau als bij PSV. Na één seizoen vertrok hij weer uit Londen en de aanvaller kwam de afgelopen seizoenen uit voor achtereenvolgens Atlético Madrid. Fenerbahçe, PSG en Zenit.
Als Koef dus in de winterstop toch weg wil dan lijkt dit me toch wel een mooie kandidaat. Zal ongetwijfeld zijn doelpuntjes meepikken en is toch nog steeds een betere spits dan Berg..
TiezZ
3 november 2010, 18:37
Als Koef dus in de winterstop toch weg wil dan lijkt dit me toch wel een mooie kandidaat. Zal ongetwijfeld zijn doelpuntjes meepikken en is toch nog steeds een betere spits dan Berg..
bij kezman's topic (iconen en helden) werd het ook al vermeld ja. Hij zal wel "wat" moeten inleveren.
Banaan
3 november 2010, 18:40
Oh oeps over het hoofd gezien :D
TiezZ
3 november 2010, 19:40
Oh oeps over het hoofd gezien :D
dit is ook wel n goede toic hiervoor aangezien hij nu transfervrij is... :cool:
Gini
3 november 2010, 22:11
Janssen heeft al aangegeven naar het buitenland te willen omdat hij 29 is en nog een keer goed wil cashen.
Dus alle energie die Psv daar in zou steken is teveel!
boertjekoe
3 november 2010, 23:30
Janssen heeft al aangegeven naar het buitenland te willen omdat hij 29 is en nog een keer goed wil cashen.
Dus alle energie die Psv daar in zou steken is teveel!
Mooi zo, ik ben blijkbaar een van de weinige, maar ik zit niet te wachten op deze peperdure momentenspeler van bijna 30. Als je dan toch een oude speler wil aanschaffen, haal dan v.Bommel, dat is nu precies het type speler dat dit PSV ontbeert.
startel
4 november 2010, 09:45
Ik zeg...; Wijnaldum halen!
Appelvlaai een paar miljoen voor vangen in de winterstop en daarna Wijnaldum erbij halen.
Let op mijn woorden, hij heeft meer potentie dan Appelvlaai.
Sterk, jong, doorzettingsvermogen( Hij speelt immers nog steeds bij 010 ) en kost een appel en een ei.
Wat denken jullie?
Gr J
Kronos
4 november 2010, 10:20
Ik zeg...; Wijnaldum halen!
Appelvlaai een paar miljoen voor vangen in de winterstop en daarna Wijnaldum erbij halen.
Let op mijn woorden, hij heeft meer potentie dan Appelvlaai.
Sterk, jong, doorzettingsvermogen( Hij speelt immers nog steeds bij 010 ) en kost een appel en een ei.
Wat denken jullie?
Gr J
Wijnaldum is niet transfervrij.
startel
4 november 2010, 10:22
einde van seizoen toch?
Kronos
4 november 2010, 10:23
einde van seizoen toch?
Nope, hij heeft een contract tot 2012.
startel
4 november 2010, 10:23
dan maak ik een nieuwe topic aan;)
Ben nl benieuwd wat mensen hiervan vinden.
Kronos
4 november 2010, 10:26
dan maak ik een nieuwe topic aan;)
Ben nl benieuwd wat mensen hiervan vinden.
Denk daarbij dan even aan de richtlijnen die staan in deze topic (http://forum.psv.nl/showthread.php?t=3527). ;)
Jackal06
27 januari 2011, 10:02
camoranesi stutgart:lol:
Banaan
27 januari 2011, 12:32
Charisteas is ook transfervrij :p
Nistelaria
27 januari 2011, 12:37
Is Charisteas niet opgedoken bij Schalke?
BART96
27 januari 2011, 12:48
Is Charisteas niet opgedoken bij Schalke?
klopt.
zmwouter
18 februari 2011, 11:19
Usain Bolt is transfervrij neem ik aan :D
Bacchus
18 februari 2011, 16:21
Die schijnt opbouwend minder sterk te zijn. En ik zie het voordeel van een speler die je na 9.86 seconden moet wisselen niet zo. :chinrub:
LeicesterPhoolies
18 februari 2011, 16:26
Ik geloof het niet, die schijnt al een voorcontract bij Manchester United te hebben getekend. Gaat in op 1 juli 2015.
zmwouter
18 februari 2011, 16:59
Ik geloof het niet, die schijnt al een voorcontract bij Manchester United te hebben getekend. Gaat in op 1 juli 2015.
Ik heb alleen gelezen dat hij dan zou willen... heb niets over een voorcontract gelezen.. heb je een bron?
Jackal06
10 maart 2011, 22:28
het contract van Castelen (HSV) loopt af??
heb mezelf nooit zo verdiept in die jongen dus weet niet of t iets is..
mathijssen lloopt trouwens ook af
Castelen is al drie jaar geblesseerd.
vvchaam
10 maart 2011, 23:22
die van mathijssen loopt nog door maar ze willen hem verkopen om toch nog wat geld te krijgen
Jackal06
11 maart 2011, 08:33
die van mathijssen loopt nog door maar ze willen hem verkopen om toch nog wat geld te krijgen
ik bied een tientje :D
Americaantje
11 maart 2011, 08:41
Ji Sung Park moet weg bij Manchester United omdat men gaat verjongen!
Een goede speler om terug te halen .
In ieder geval de moeite waard om te kijken of hij wil en of het haalbaar is !
jatoch
11 maart 2011, 08:48
Mee eens, super goede speler met 110% inzet, maar dan krijg je toch onenigheden in het team aangezien Park linkervleugelaanvaller is en dszudszak ook, moet je één van die twee op de bank zetten en dit leidt tot ontevredenheid.
Bacchus
11 maart 2011, 09:09
Park, dat was er 1 die ik af en toe nog wel eens mis. Zeer zeker welkom wat mij betreft. (Y)
Kronos
11 maart 2011, 10:21
Z'n contract loopt niet af, dus ik kopieer bovenstaande posts even naar bruikbare middenvelders. (Y)
zmwouter
11 maart 2011, 10:48
Park, dat was er 1 die ik af en toe nog wel eens mis. Zeer zeker welkom wat mij betreft. (Y)
Zulke spelers mis ik niet eens af en toe, maar eigenlijk altijd wel een paar keer per wedstrijd! Wat een harde werken, gekoppeld aan een prima techniek en redelijk snel.
niels
11 maart 2011, 12:41
Park vind ik wel een toegevoegde waarde, hij is ook enorm gegroeid bij Manchester United, maakte veel belangrijke goals.
ferry78
14 maart 2011, 00:10
Mee eens, super goede speler met 110% inzet, maar dan krijg je toch onenigheden in het team aangezien Park linkervleugelaanvaller is en dszudszak ook, moet je één van die twee op de bank zetten en dit leidt tot ontevredenheid.
Dan zet je er 1 rechts neer. Vind ze beide beter dan lens
Davitamonnetje
14 maart 2011, 13:03
Park speelde bij ons toch ook vaak op rechts.. zal geen probleem moeten zijn. Maar betwijfel of hij haalbaar is.
Kronos
14 maart 2011, 13:16
Park is absoluut onhaalbaar. Die wil op zeker in een grote competitie blijven voetballen.
Sammehhh
14 maart 2011, 14:22
Ben zelf totaal geen fan van Park... zeer matige speler.
TiezZ
14 maart 2011, 15:11
Ben zelf totaal geen fan van Park... zeer matige speler.
:slap::wc:
zou fantastich zijn moest die terugkomen, zeker eens horen bij zijn makelaar zou ik zeggen ook al is het onwaarschijnlijk
mathijsvanriet
20 maart 2011, 11:21
:slap::wc:
zou fantastich zijn moest die terugkomen, zeker eens horen bij zijn makelaar zou ik zeggen ook al is het onwaarschijnlijk
Mee eens, en het zou bij ons systeem zeker wel kunnen:
---Dzsudzsák-----------Lens-----------Park---
Echt een droom die uitkomt :D
Jackal06
27 maart 2011, 09:58
Taiwo L'OM:puh:
Pranjic
27 maart 2011, 12:49
ik bied een tientje :D
Nog in (oude) guldens of euro's???? :D
Jackal06
27 maart 2011, 15:04
Nog in (oude) guldens of euro's???? :D
monopoly geld :D
mathijsvanriet
28 maart 2011, 22:18
monopoly geld :D
Nouja als we zo gaan bieden, ben ik nog wel berijd om er 11 van te maken:D
Jackal06
2 april 2011, 13:17
Nouja als we zo gaan bieden, ben ik nog wel berijd om er 11 van te maken:D
9 en dan krijg je de kaart Clarence Seedorf erbij :D
Davy-040
2 april 2011, 18:09
DIDA
Davitamonnetje
3 april 2011, 00:21
DIDA
een grabbelaar voor een grabbelaar van 38 jaar? mhoah.. :chinrub:
mathijsvanriet
3 april 2011, 15:17
MESSI??!!!?? IK HEB GEHOORD DAT BARCA HEM HELEMAAL ZAT IS!!! hij heeft de trainer uitgescholden voor vuile *****zoon!
Sjoerd93
3 april 2011, 15:40
MESSI??!!!?? IK HEB GEHOORD DAT BARCA HEM HELEMAAL ZAT IS!!! hij heeft de trainer uitgescholden voor vuile *****zoon!
mathijsvanriet
3 april 2011, 20:32
Ach, dromen mag altijd nog, toch?
Davy-040
3 april 2011, 22:22
een grabbelaar voor een grabbelaar van 38 jaar? mhoah.. :chinrub:
Ervaring + Hij kan nog wat Braziliaantjes naar Eindhoven lokken.
Toch een grote naam (geweest).
Davy-040
3 april 2011, 22:27
Silberbauer, Schone & Koolwijk!
Alle 3 transfervrij na dit seizoen.
Jackal06
3 april 2011, 22:33
Silberbauer, Schone & Koolwijk!
Alle 3 transfervrij na dit seizoen.
schone --> schöne??
Davy-040
3 april 2011, 22:51
schone --> schöne??
Schøne
Davy-040
3 april 2011, 23:07
Anthony vandenborre, Fabio Rochemback, Stephen Appiah, Timo Hildebrand?
Nistelaria
3 april 2011, 23:08
Die Koolwijk zie ik wel zitten, doet het erg leuk bij Excelsior op het middenveld. Bovendien een Nederlandse jongen.
BART96
3 april 2011, 23:11
Anthony vandenborre, Fabio Rochemback, Stephen Appiah, Timo Hildebrand?
Rochemback. Dat is absoluut een held!
mathijsvanriet
4 april 2011, 19:17
Rochemback. Dat is absoluut een held!
Absoluut
Davitamonnetje
16 april 2011, 20:22
In deze tijden van financiële malaise en gebrek aan creativiteit.. is Hadouir niet wat voor ons? wellicht al eens genoemd..
Publicly Displayed Name
17 april 2011, 10:37
In deze tijden van financiële malaise en gebrek aan creativiteit.. is Hadouir niet wat voor ons? wellicht al eens genoemd..
Zou zeker kunnen. Hadouir op 10, Ola in de spits. Dat zijn twee vliegen in één klap:p!
Maar liever toch een nieuwe spits erbij, ik vind Ola heel erg goed als tweede spits. Zo'n Ijslander met een moeilijke naam van AZ vind ik wel erg goed! (Sigthùrsson?)
mathijsvanriet
17 april 2011, 11:46
Zou zeker kunnen. Hadouir op 10, Ola in de spits. Dat zijn twee vliegen in één klap:p!
Maar liever toch een nieuwe spits erbij, ik vind Ola heel erg goed als tweede spits. Zo'n Ijslander met een moeilijke naam van AZ vind ik wel erg goed! (Sigthùrsson?)
Jep, maar we krijgen hopelijk ook nog een brasiliaantje -Reis- erbij, dus ik vraag me af of we voor die positie echt iets nodig hebben. ik zou m'n prioriteiten zetten op een balvaste cotrolerende middenvelder.
Davy-040
17 april 2011, 15:12
Jep, maar we krijgen hopelijk ook nog een brasiliaantje -Reis- erbij, dus ik vraag me af of we voor die positie echt iets nodig hebben. ik zou m'n prioriteiten zetten op een balvaste cotrolerende middenvelder.
Reis is toch ook zeker nog een halfjaar uitgeschakeld en dan moet je ook nog eens afwachten hoe hij terug komt.
mathijsvanriet
18 april 2011, 16:22
Reis is toch ook zeker nog een halfjaar uitgeschakeld en dan moet je ook nog eens afwachten hoe hij terug komt.
ik ga er van uit dat hij weer z'n oude niveau haalt, daarbij functioneert Lens ook goed als spits en Toivonen kan makkelijk invallen
Davitamonnetje
2 mei 2011, 17:03
Zou Tiendalli niet een degelijke aanwinst kunnen zijn? Doet het bij Twente toch verrassend goed vind ik en is transfervrij.
Nistelaria
2 mei 2011, 17:05
Tiendalli? Lijkt me echt niet geschikt voor het niveau bij PSV. Niet voor niets hebben ze daar Buysse en Rosales gehaald begin dit seizoen.
Davitamonnetje
2 mei 2011, 17:11
Tiendalli? Lijkt me echt niet geschikt voor het niveau bij PSV. Niet voor niets hebben ze daar Buysse en Rosales gehaald begin dit seizoen.
volgens mij kwam Tiendalli daarna nog binnen na een proefperiode.
Maar goed ik denk aan de financiële situatie van PSV en een back kunnen we wel gebruiken. Dit is een goedkoop alternatief voor de breedte dacht ik zo.
RAZINHO
2 mei 2011, 17:46
Steeds wordt er geroepen dat bepaalde spelers niet het niveau van PSV hebben....zijn spelers uit de huidige selectie van PSV dan wel PSV-waardig? Is er ergens een graadmeter die bepaalt of een speler wel of geen PSV-niveau heeft? En kijk maar naar een speler als Chadli van Twente....speelt vorig jaar in de Jupiler League en is nu vaste waarde bij Twente, was hyij dan ook PSV-onwaardig geweest als Ritten hem zou willen halen? Zó'n opmerking als "niet het niveau van PSV of PSV-onwaardig", is allemaal flauwekul en gewoonweg een DROGREDEN !!!:chinrub:
Nistelaria
2 mei 2011, 17:56
Dwight Tiendalli is bij Feyenoord totaal mislukt (overigens zijn dat wel meer spelers geweest) is zelfs een tijdje uitgehuurd aan Sparta. Ook daar kon hij geen potten breken. In een sterk team (Twente, Nederland onder 21) komt hij prima mee. In een zwakker elftal is hij geen speler die andere op sleeptouw neemt.
Spelers als Chadli zijn een stuk jonger en zijn beslissend geweest op een lager niveau. Tiendalli is nooit beslissend geweest, en is ondertussen al 25 jaar. PSV heeft geen geld om spelers voor de breedte aan te trekken, en ik denk dat als je een back voor de breedte aan wil trekken je beter een jeugdspeler de kans kan geven, zoals Tamata nu. Die zijn ook nog eens een stuk goedkoper qua salaris, en gaan niet klagen als ze geen speeltijd krijgen.
Jackal06
2 mei 2011, 18:50
Dwight Tiendalli is bij Feyenoord totaal mislukt (overigens zijn dat wel meer spelers geweest) is zelfs een tijdje uitgehuurd aan Sparta. Ook daar kon hij geen potten breken. In een sterk team (Twente, Nederland onder 21) komt hij prima mee. In een zwakker elftal is hij geen speler die andere op sleeptouw neemt.
Spelers als Chadli zijn een stuk jonger en zijn beslissend geweest op een lager niveau. Tiendalli is nooit beslissend geweest, en is ondertussen al 25 jaar. PSV heeft geen geld om spelers voor de breedte aan te trekken, en ik denk dat als je een back voor de breedte aan wil trekken je beter een jeugdspeler de kans kan geven, zoals Tamata nu. Die zijn ook nog eens een stuk goedkoper qua salaris, en gaan niet klagen als ze geen speeltijd krijgen.
als het aan mij ligt halen we ook iemand die iets toevoegt i.p.v. iemand voor de breedte
RAZINHO
2 mei 2011, 19:17
Steeds wordt er geroepen dat bepaalde spelers niet het niveau van PSV hebben....zijn spelers uit de huidige selectie van PSV dan wel PSV-waardig? Is er ergens een graadmeter die bepaalt of een speler wel of geen PSV-niveau heeft? En kijk maar naar een speler als Chadli van Twente....speelt vorig jaar in de Jupiler League en is nu vaste waarde bij Twente, was hyij dan ook PSV-onwaardig geweest als Ritten hem zou willen halen? Zó'n opmerking als "niet het niveau van PSV of PSV-onwaardig", is allemaal flauwekul en gewoonweg een DROGREDEN !!!:chinrub:
Mijn opmerking geldt in z'n algemeenheid en dus niet specifiek over Dwight Tiendalli....het gaat er mij om dat steeds namen voorbij komen uit de Nederlandse competitie en dat steevast het argument "niet het niveau van PSV" gebruikt wordt...we zijn wel allemaal zeer gecharmeerd van talenten uit het buitenland op basis van wat videobeelden van een paar minuten ( mooie compilaties !), maar talenten in eigen land worden vrijwel altijd afgedaan met de flauwe opmerking : "niet het niveau van PSV"!!:chinrub:
Davitamonnetje
2 mei 2011, 19:51
Goed punt Razinho.
Trevor Ford
2 mei 2011, 20:22
+1.
Trevor Ford
2 mei 2011, 20:25
Wat dacht je van Boerigter. Ik had hem graag bij PSV gezien, maar Ajax lijft hem in. Zien wij het niet of zo.
Wat dacht je van Boerigter. Ik had hem graag bij PSV gezien, maar Ajax lijft hem in. Zien wij het niet of zo.
Die gozer die op z'n 25e nog in de eerste divisie speelt?
zmwouter
2 mei 2011, 20:39
Die gozer die op z'n 25e nog in de eerste divisie speelt?
Toch doet hij het daar goed, en ajax zal wel niet voor niets interesse tonen..
mathijsvanriet
3 mei 2011, 21:20
Toch doet hij het daar goed, en ajax zal wel niet voor niets interesse tonen..
Nu Cruiff daar aan de touwtjes trekt, zullen er nog wel meer Boerrighter'tjes komen denk ik:p
Jackal06
6 mei 2011, 16:49
zé roberto is vrij :puh:
Sjoerd93
6 mei 2011, 19:01
zé roberto is vrij :puh:
Dat is wel een goede speler met ervaring. Al wel 36.
Het zou ideaal zijn als die nog een of twee jaart naar PSV komt. Maar dat zal wel onmogelijk zijn qua salaris.
mathijsvanriet
6 mei 2011, 19:18
Dat is wel een goede speler met ervaring. Al wel 36.
Het zou ideaal zijn als die nog een of twee jaart naar PSV komt. Maar dat zal wel onmogelijk zijn qua salaris.
Die jongen komt NOOIT naar PSV! Maar als hier daatwerkelijk spraken van zou zijn, weet ik al welke naam er volgend seizoen op mijn nieuwe PSV-shirt staat :p
Jackal06
6 mei 2011, 19:21
wel een leider dacht ik :chinrub:
mathijsvanriet
6 mei 2011, 19:27
wel een leider dacht ik :chinrub:
Volgens mij is Rooney ook wel een leider...:rolleyes:
Jackal06
6 mei 2011, 21:52
Volgens mij is Rooney ook wel een leider...:rolleyes:
die is niet transfer vrij :p
daarnaast vind ik Rooney ook te opvliegerig om als captain rond de banjeren
Bartjens
6 mei 2011, 23:21
Mijn opmerking geldt in z'n algemeenheid en dus niet specifiek over Dwight Tiendalli....het gaat er mij om dat steeds namen voorbij komen uit de Nederlandse competitie en dat steevast het argument "niet het niveau van PSV" gebruikt wordt...we zijn wel allemaal zeer gecharmeerd van talenten uit het buitenland op basis van wat videobeelden van een paar minuten ( mooie compilaties !), maar talenten in eigen land worden vrijwel altijd afgedaan met de flauwe opmerking : "niet het niveau van PSV"!!:chinrub:
OKE, maar we hebben het hier specifiek over Dwight Tiendali.
Hoewel hij misschien niet veel onderdoet voor de huidige "PSV niveau". Vind ik niet dat hij de kwaliteiten zowel verdedigend als opbouwend bezit, voor het niveau dat PSV nastreeft. Ofterwijl het niveau waarop ik PSV graag zou willen zien acteren.
Zo beter?
mathijsvanriet
7 mei 2011, 14:00
die is niet transfer vrij :p
daarnaast vind ik Rooney ook te opvliegerig om als captain rond de banjeren
Zouden wij wel kunnen gebruiken, maar toch, je denkt toch niet echt dat PSV een kans maakt om zé Roberto te krijgen?
Mark van Bommel
7 mei 2011, 20:47
Zouden wij wel kunnen gebruiken, maar toch, je denkt toch niet echt dat PSV een kans maakt om zé Roberto te krijgen?
Natuurlijk niet. Die man gaat lekker terug naar Brazilië verwacht ik, en ik geef 'm groot gelijk.
Misschien Taye Taiwo proberen?:rolleyes:
Jackal06
7 mei 2011, 21:18
Natuurlijk niet. Die man gaat lekker terug naar Brazilië verwacht ik, en ik geef 'm groot gelijk.
taiwo ging toch (misschien) al naar AcMilaan?
taiwo ging toch (misschien) al naar AcMilaan?
Zelfs met smiley werkt 'ie niet meer hea.
Jackal06
7 mei 2011, 21:48
Zelfs met smiley werkt 'ie niet meer hea.
tja :p
mathijsvanriet
8 mei 2011, 22:05
tja :p
Hey?! toch wel? :p
Die Koolwijk zie ik wel zitten, doet het erg leuk bij Excelsior op het middenveld. Bovendien een Nederlandse jongen.
Die Bruins is ook transfervrij, misschien wat voor de breedte
Nee
veldmannetje
13 mei 2011, 14:04
We hebben al talentvolle nr.10 die nauwelijks speelt, waarom nog een?
Iemand al Daniel Jensen als transfervrije speler genoemd
Mark van Bommel
13 mei 2011, 14:13
We hebben al talentvolle nr.10 die nauwelijks speelt, waarom nog een?
Iemand al Daniel Jensen als transfervrije speler genoemd
Ja, bij bruikbare middenvelders.
Lijkt me echter niet de gewenste versterking ivm salaris en het feit dat hij de laatste jaren niet veel speelde bij Bremen.
Jackal06
13 mei 2011, 20:54
Altintop en Ottl :D
Jackal06
13 mei 2011, 20:55
Nee
zo slank is hij anders niet hoor wanneer heeft hij voor het laatst gespeeld :chinrub:
??21sterren??
18 mei 2011, 13:33
Timo Hildebrand ( 32 ) heeft een aflopend contract bij sporting portugal. Voor degene die hem niet kennen hij is een keeper die bij vfb Stutgart, Valencia en Hoffenheim heeft gekeept.
Levyashin3
18 mei 2011, 14:16
Anouar Hadouir, Ruud van Nistelrooij, Torsten Frings en (nagenoeg transfervrij) Piet Velthuizen.
Jackal06
18 mei 2011, 22:26
PSV heeft woensdagavond een vriendschappelijke wedstrijd tegen Someren met 0-1 gewonnen. Chuka Ogbu, proefspeler bij de Eindhovenaren, maakte in de twaalfde minuut de winnende treffer.
Chuka maakte tegen Someren een actieve indruk. De stagiair rondde in de twaalfde minuut af na voorbereidend werk van verdediger Erik Pieters. De aanvaller stond negentig minuten in het veld en had vaker kunnen scoren. Ola Toivonen ontbrak vanwege een schorsing.
bron: voetbal zone
betrouwbaarheid moet je niet aan mij vragen ik zag het toevallig
thijsslegers thijsslegers
#Rutten gecharmeerd van #ogbu. Morgen ondergaat ie nog wat fysieke training. Nog even geduld dus #PSV
thijsslegers thijsslegers
@
@Arjann_vM moeilijk te beoordelen op die knollentuin. Hij wilde wel heel graag en scoorde goeie goal
bobjeman
21 mei 2011, 14:49
Lindgren mag gratis weg bij ajax
zmwouter
21 mei 2011, 14:59
Anouar Hadouir, Ruud van Nistelrooij, Torsten Frings en (nagenoeg transfervrij) Piet Velthuizen.
Piet Velthuizen is niet transfervrij.
Lindgren zou wel een goede oplossing kunne zijn denk ik. Past eigenlijk wel meer bij PSV dan bij Ajax denk ik..
Mark van Bommel
21 mei 2011, 15:00
Piet Velthuizen is niet transfervrij.
Lindgren zou wel een goede oplossing kunne zijn denk ik. Past eigenlijk wel meer bij PSV dan bij Ajax denk ik..
Er staat toch ook "nagenoeg transfervrij".
Lindgren, matige speler. Wel een met mentaliteit, denk ik.
zmwouter
21 mei 2011, 15:04
Er staat toch ook "nagenoeg transfervrij".
Lindgren, matige speler. Wel een met mentaliteit, denk ik.
Nagenoeg transfervrij is nog steeds niet transfervrij:p ..
Ik vond Lindgren zelf altijd wel een aardige voetballer in ieder geval.
Mark van Bommel
21 mei 2011, 15:08
Nagenoeg transfervrij is nog steeds niet transfervrij:p ..
Ik vond Lindgren zelf altijd wel een aardige voetballer in ieder geval.
Klopt, maar dan is jouw toevoeging dus alsnog overbodig.;)
Anywayz, we zullen zien wat de toekomst ons brengt!
zmwouter
21 mei 2011, 15:17
Klopt, maar dan is jouw toevoeging dus alsnog overbodig.;)
Anywayz, we zullen zien wat de toekomst ons brengt!
De toevoeging van velthuizen in dit topic is ook overbodig;) maargoed, we zullen het zien ja...
bobjeman
21 mei 2011, 16:40
Ik denk dat je lindgren alleen moet halen als toivonen weg gaat.
Ze zijn allebei beetje dezelfde types
Mark van Bommel
21 mei 2011, 16:49
De enige overeenkomst die ik zo snel zie, is dat ze beide Zweeds zijn. Lindgren is een verdedigende/controlerende middenvelder. Toivonen is een aanvallende middenvelder/2e spits. Hoezo zelfde type?
:lol:
The Joker
21 mei 2011, 17:02
:lol:
Jij hebt het wel naar je zin, hé, afgelopen dagen. :D
Rasmus Lindgren heeft zijn laatste duel voor Ajax wellicht al gespeeld. De Zweedse middenvelder krijgt ondanks een doorlopend contract een transfervrije status.
De 26-jarige middenvelder van de kersverse landskampioen moet onder trainer Frank de Boer genoegen nemen met een plaats op de bank. Dit seizoen kwam de Zweed tot slechts vijftien optredens en één doelpunt. Hoewel het contract van de speler nog een seizoen doorloopt, heeft Ajax de speler en diens zaakwaarnemer Søren Lerby laten weten dat deze voor niets weg kan wanneer zich een club meldt.
'Misschien is het wel tijd voor iets nieuws', vertelde Lindgren afgelopen week al in de Zweedse media. In de Zweden wordt de naam van de Ajacied in verband gebracht met Helsingborgs IF, terwijl afgelopen zomer het Deense Brøndby interesse toonde. Volgens Lerby is er overigens nog niets concreet.
Lindgren debuteerde in het seizoen 2004/2005 voor Ajax in het betaalde voetbal. Een seizoen later vertrok hij op huurbasis naar FC Groningen, dat de speler later definitief inlijfde. Halverwege het seizoen 2007/08 kocht Ajax Lindgren terug van de Noorderlingen.
VI
Geen slechte speler voor PSV, Feyenoord of Twente. Concurrentie bij 020 is moordend.
Sjoerd93
21 mei 2011, 19:58
"Spelers PSV missen beleving"
En dan Lindgren halen? Doe maar niet.
Ralf Edström
22 mei 2011, 02:15
De enige overeenkomst die ik zo snel zie, is dat ze beide Zweeds zijn. Lindgren is een verdedigende/controlerende middenvelder. Toivonen is een aanvallende middenvelder/2e spits. Hoezo zelfde type?
Hij doelt meer op kaartenpakkers denk ik.
Levyashin3
22 mei 2011, 08:21
Gianni Zuiverloon heeft zijn contract afgekocht
wilmer16
22 mei 2011, 08:24
Gianni Zuiverloon is ook transfervrij, aangezien hij zichzelf heeft vrijgekocht bij West Bromwich Albion. Zou dat de opvolger van Manolev kunnen zijn als deze vertrekt?
Ik weet nog goed dat hij altijd een aardig talent was en dat hij als back prima kon meevoetballen. Ik heb hem alleen de afgelopen 3 jaar bij WBA (en half jaartje Ipswich Town) niet gevolgd en daarom heb ik niet echt een mening over hem. Ook weet ik niet wat voor salaris een speler als Zuiverloon krijgt. Zou het wat kunnen zijn?
Davitamonnetje
24 mei 2011, 01:34
idd zie hier (http://www.vi.nl/Nieuws-item/200791/Zuiverloon-koopt-contract-bij-West-Bromwich-Albion-af.htm)
idd zie hier (http://www.vi.nl/Nieuws-item/200791/Zuiverloon-koopt-contract-bij-West-Bromwich-Albion-af.htm)
kezman is transfervrij. Gewoon halen, wil zelf ook graag
Hoetierick
30 mei 2011, 21:00
kezman is transfervrij. Gewoon halen, wil zelf ook graag
En dat baseer je op zijn prestaties van 8 jaar geleden of op zijn doelpunten in HongKong?
Mikasa
17 juni 2011, 13:15
Marcos Senna is transfervrij. Misschien leuk voor een jaartje? Geweldige speler, kan ik mij herinneren.
http://www.vi.nl/Achtergronden/Transferdagboek-1/202152/Transferdagboek-1706-Neymar-Riquelme-en-Senna.htm
zmwouter
17 juni 2011, 13:42
Marcos Senna is transfervrij. Misschien leuk voor een jaartje? Geweldige speler, kan ik mij herinneren.
http://www.vi.nl/Achtergronden/Transferdagboek-1/202152/Transferdagboek-1706-Neymar-Riquelme-en-Senna.htm
Indd een leuke speler, maar lijkt me toch onhaalbaar..
Kevin Strootman
18 juni 2011, 12:37
Marcos Senna is veel te hoog gegrepen voor PSV.
Leo123
18 juni 2011, 13:47
Alsjeblieft zeg.
Bowden
20 juni 2011, 00:56
Een greep uit de berg met nog transfervrijen:
RVV/RV: Gianni Zuiverloon, Gretar Steinsson;
LVV/LV: Youssef El-Akchaoui, Knut Olav Rindarøy;
SP: Jan Vennegoor of Hesselink; Jonathan Reis.
ErikPSV
20 juni 2011, 09:33
is dat niet dat Ijsbeertje uit Duitsland? :lol:
serieus, die Steinsson, kan dat niets zijn ?
Bacchus
20 juni 2011, 09:35
is dat niet dat Ijsbeertje uit Duitsland? :lol:
Herstel: Dode ijsbeer. (Een dooie ijsbeer is nooit grappig:p)