View Full Version : Klas Ingesson
Hoetierick
20 mei 2009, 23:05
Hij heeft slechts kort de kleuren van PSV verdedigd, komt zels voor in miskoop-lijstjes, maar dit bericht is nooit leuk:
"Klas Ingesson heeft leukemie. De voormalig Zweeds international, die in het verleden het shirt van PSV om de schouders droeg, maakte woensdag het nieuws zelf bekend aan de media. "De behandeling is begonnen. Alles lijkt goed te gaan", zegt de Zweed. "
Bron: voetbalzone
Hopelijk komt hij er weer bovenop. Sterkte en beterschap.
Mark van Bommel
21 mei 2009, 21:50
Dat is inderdaad erg klote voor hem.
Leukemie is (redelijk) goed te behandelen, toch?
De Bouterbaas
22 mei 2009, 09:17
Kinderleukemie wel, weet niet hoe het bij volwassenen zit. Succes Klas
Bacchus
22 mei 2009, 09:43
Ik ken niemand die leukemie overleefd heeft. Ik ken er wél drie die het niet na kunnen vertellen. Twee van hen hebben jarenlang gevochten tegen de ziekte. Nummer drie overleed in enkele dagen op vakantie aan acute leukemie.
Meestal krijgt men de ziekte wel in remissie, maar keert deze terug binnen afzienbare tijd en dan ga je alsnog met de neus omhoog.
Ik vind het erg triest nieuws... :(
Mark van Bommel
23 mei 2009, 19:16
Ik ken niemand die leukemie overleefd heeft. Ik ken er wél drie die het niet na kunnen vertellen. Twee van hen hebben jarenlang gevochten tegen de ziekte. Nummer drie overleed in enkele dagen op vakantie aan acute leukemie.
Meestal krijgt men de ziekte wel in remissie, maar keert deze terug binnen afzienbare tijd en dan ga je alsnog met de neus omhoog.
Ik vind het erg triest nieuws... :(
Dan zat ik (denk ik) een beetje in de war met leukemie bij kinderen.
Erg triest voor de beste man, maar ik vind het niet erger dan bij andere gevallen.
Iraanse psv-fan
26 mei 2009, 17:22
Zolang ben ik nog niet in Nederland om deze speler goed te kennen. Ik wens hem in ieder geval veel sterkte.
Kan iemand mij vertellen wat voor speler hij was?
Hoetierick
28 mei 2009, 12:39
Zolang ben ik nog niet in Nederland om deze speler goed te kennen. Ik wens hem in ieder geval veel sterkte.
Kan iemand mij vertellen wat voor speler hij was?
Aankoop van De Mos. Leek op zich een logische aankoop. Hij had een paar seizoenen bij KV Mechelen gespeeld (dat stelde toen nog wat voor) op het middenveld, waar hij toch zijn doelpuntjes meepikte. Was ook een van de betere spelers bij die ploeg en was ook basisspeler in het Zweeds Elftal. Bij PSV heeft hij het echter nooit waargemaakt, en is na 1 seizoen (voornamelijk bankzitter) weer vertrokken. Daarna heb ik er weinig meer van gehoord, totdat dit bericht kwam.
Iraanse psv-fan
28 mei 2009, 14:20
Aankoop van De Mos. Leek op zich een logische aankoop. Hij had een paar seizoenen bij KV Mechelen gespeeld (dat stelde toen nog wat voor) op het middenveld, waar hij toch zijn doelpuntjes meepikte. Was ook een van de betere spelers bij die ploeg en was ook basisspeler in het Zweeds Elftal. Bij PSV heeft hij het echter nooit waargemaakt, en is na 1 seizoen (voornamelijk bankzitter) weer vertrokken. Daarna heb ik er weinig meer van gehoord, totdat dit bericht kwam.
bedankt voor de info. Hoetierick@;)