PDA

View Full Version : Vragen en opmerkingen met betrekking tot SeasonClubCards/Club Cards

maxvd
22 april 2009, 17:17
IK heb de afgelopen week mijn aanvraag voor een seizoenskaart 2009-2010 de deur uit gedaan ik vraag hem samen met 2 vrienden (met zijn 3'en dus) we zijn voor west gegaan omdat we het zelf moeten betalen en aangezien ik nog geen baan heb en alles in de vakantie bij elkaar ga verdienen was dit onze enige en beste optie. Ik wil van jullie even weten of je zelf een seizoenskaart heb, zo ja hoelang. Hoeveel kans denk je dat ik heb om er volgend jaar 1 te krijgen? zit je op oost goed, en heb je nog tip's en trics :P ik ben wel een heel aantal keer naar P.S.V. wedstrijden geweest(vooral europeese wedstrijden)

LeicesterPhoolies
22 april 2009, 17:27
IK heb de afgelopen week mijn aanvraag voor een seizoenskaart 2009-2010 de deur uit gedaan ik vraag hem samen met 2 vrienden (met zijn 3'en dus) we zijn voor oost gegaan omdat we het zelf moeten betalen en aangezien ik nog geen baan heb en alles in de vakantie bij elkaar ga verdienen was dit onze enige en beste optie. Ik wil van jullie even weten of je zelf een seizoenskaart heb, zo ja hoelang. Hoeveel kans denk je dat ik heb om er volgend jaar 1 te krijgen? zit je op oost goed, en heb je nog tip's en trics :P ik ben wel een heel aantal keer naar P.S.V. wedstrijden geweest(vooral europeese wedstrijden)

Ik heb sinds 1974 een seizoenkaart, via de oude jongensrang (toen nog ter hoogte van wat nu vak E is), daarna de nieuwere jongensrang (waar nu Z is op Oost), daarna L en sinds ergens in de jaren 90 op Oost.

Kansen om op Oost een kaart te krijgen zijn niet al te groot, er is een wachtlijst van ongeveer 8 jaar (laatste wat ik gehoord heb).

Omdat ik zelf een beteke uit de richting woon, gaat mijn moeder elke keer op mijn seizoenkaart, behalve als ik in het land ben natuurlijk. :D

IbisiBa
22 april 2009, 17:41
Het is moeilijk om een kaart te krijgen . De kaarten voor volgend seizoen worden ook op volgorde van binnenkomst behandeld. Ik heb er zelf ook een aangevraagd. Hopen dat het lukt !

Kruspe
22 april 2009, 17:47
Ik denk dat je Oost sowieso wel kan vergeten..

Ik wil vanaf volgend jaar een seizoenskaart nemen (ivm auto vanuit Amsterdam).
Wilde dit jaar (en vorig jaar) ook al, maar vorig jaar kreeg ik een "weigering". Dit jaar probeer ik het niet eens. Wachtlijst van 7000 man meen ik laatst gelezen te hebben.

maxvd
22 april 2009, 18:05
sorry wil niet op oost even een foutje in met mijn geweldige richtings gevoel ik bedoel west...... maar ik hoop voor iedereen dat het ze lukt inclusief mezelf

Kruspe
22 april 2009, 18:28
Ik hoop het van harte voor je Max, maar ik zou me er alleen niet teveel op vergeugen als ik jou was;)

Raymond
22 april 2009, 18:40
Ik zal even contact opnemen met mijn contacten, misschien kunnen ze wel extra stoelletjes neerzetten langs de lijn :cool: :p

Mocro
22 april 2009, 18:47
Het zou wel echt sneaky en brutaal zijn om een rolstoel te kopen en stiekem achter de goal te zitten. :D

8 jaar wachten op een seizoenskaart? Dat gaat echt té ver. Misschien is het toch eens tijd voor een uitbreiding, maar dat is een andere discussie.

IbisiBa
22 april 2009, 19:24
Ik ga ook op west proberen. Misschien dat het voor mij iets makkelijk is, aangezien mijn vriend en zijn vader er al jaren 1 hebben, en ik nu met hun mee ga !

maxvd
22 april 2009, 21:46
Ik ga ook op west proberen. Misschien dat het voor mij iets makkelijk is, aangezien mijn vriend en zijn vader er al jaren 1 hebben, en ik nu met hun mee ga !

Ik weet niet precies hoe het geregeld is. Eigenlijk zou het zo moeten zijn dat iedereen gewoon een seizoenskaart moet kunnen bemachtigen. Ik snap dat je geen stadion van 1 miljoen stoeltjes neer kan zetten. Maar psv mag wel iets meer duidelijkheid geven over je kansen, want ik heb nu al zo veel getallen en kansen gehoord dat ik bijna gelovig zou worden na mijn seizoenskaart aanvraag.

Proud of PSV
22 april 2009, 21:48
Ik denk dat je nu te laat bent:) Ik zit nu ook in een vak waar de sfeer wat slecht is(LL):( Maar ik kom voor het voetbal;)

maxvd
22 april 2009, 21:58
Ik denk dat je nu te laat bent:) Ik zit nu ook in een vak waar de sfeer wat slecht is(LL):( Maar ik kom voor het voetbal;)

Te laat ?? ik heb het formulier 2 dagen na het verschijnen van het formulier op de post gedaan. maar het kan natuurlijk altijd zo zijn dat ik een aantal dagen, me verslapen heb

Proud of PSV
22 april 2009, 22:09
Dat is dus niet nu:p

Kruspe
23 april 2009, 22:36

LL, best een gezellig vak. Jammer dat er een paal voor je harses staat:D
Heb dr 1 keertje gezeten:p

Proud of PSV
23 april 2009, 23:42

Nou, ik zit precies in het midden:p Dus alleen de rechtercornervlag kan ik niet zien:cool:

TheCat
24 april 2009, 10:24
Te laat ?? ik heb het formulier 2 dagen na het verschijnen van het formulier op de post gedaan. maar het kan natuurlijk altijd zo zijn dat ik een aantal dagen, me verslapen heb

Dat is vrij laat ja! Ze worden behandeld op volgorde van binnenkomst. Vorig seizoen hadden wij hem 15 minuten nadat hij op de site te downloaden was ingeleverd bij de kaartverkoop. (En ja een kaart toegewezen gekregen).
Bij de kaartverkoop was het toen superdruk al met mensen die hem persoonlijk kwamen inleveren. Kan je nagaan hoeveel er dan al liggen als de aanvragen met post een keer binnenkomen.

Kruspe
24 april 2009, 11:38
Hahaha 2 dagen. Het zou zomaar kunnen zijn dat je nummer 4502 bent:p

maxvd
24 april 2009, 15:09
Dat is vrij laat ja! Ze worden behandeld op volgorde van binnenkomst. Vorig seizoen hadden wij hem 15 minuten nadat hij op de site te downloaden was ingeleverd bij de kaartverkoop. (En ja een kaart toegewezen gekregen).
Bij de kaartverkoop was het toen superdruk al met mensen die hem persoonlijk kwamen inleveren. Kan je nagaan hoeveel er dan al liggen als de aanvragen met post een keer binnenkomen.

ow ok wist ik niet, ik vond 3 dagen best wel snel :P.

psv-stef
24 april 2009, 15:38
als iemand van plan is om zijn seizoenskaart weg te doen,oost 1e ring stuur mij dan aub een mailtje dan neem ik hem over:) (stef42@hotmail.com)

groetjes stef

Proud of PSV
24 april 2009, 16:35
Er is een wachtlijst van acht jaar:o

psv-stef
24 april 2009, 16:52

niet geschoten is altijd mis:eek:

Delaanuit
25 april 2009, 09:20
Mijn buurman doet zij nseizoenkaart op West weg, onderste ring....

De Koef
27 april 2009, 14:38

Psv werkt NIET met een wachtlijst:cool: Oost is gewoon elk jaar proberen maar als je BV GG invuld heb je best kans dat je meteen een kaart hebt en dan kan je nog elk jaar wat anders aangeven om beter te kunnen zitten( ik niet ik zit goed waar ik zit!!!:D)

Kruspe
27 april 2009, 14:40
Vak GG is idd wel lekker, goed zicht etc. Helaas is het een beetje rustig daar. Ik denk dat ik met mn fanatieke geschreeuw nog te wild voor Oost ben:D

De Koef
27 april 2009, 14:55
Vak GG is idd wel lekker, goed zicht etc. Helaas is het een beetje rustig daar. Ik denk dat ik met mn fanatieke geschreeuw nog te wild voor Oost ben:D

En ik schreeuw nog wel zo hard:eek::eek: dus kom gerust op GG wordt gelukkig steeds beter daar de sfeer:cool:

SpinT5R
28 april 2009, 08:12

2 dagen na start inschrijving is dus 2 dagen te laat. Hebben het vorig jaar 1 dag later opgestuurd...en vielen al buiten de boot.

Dit jaar direct na verschijnen inschrijf formulier de zooi ingevuld etc, beatrix gelikt en ding als de sodemieter op de bus gegooid...

...als het nu nog te laat binnen is gekomen, moet ik helaas de postbode liquideren.

maantje
29 april 2009, 17:20
heb al 2pogingen gedaan om een seizoenkaart te krijgen!
en steeds was het negatief wat ze me stuurde!! nu heb ik mischien meer geluk een collega van mijn daar de neef van gaat er mee stoppen!! nu heb ik gevraagt of ik hem mischien mocht overnemen en hij vond het goed dusszz waarschijndelijk zit ik er vanaf volgend seizoen bij op oost

Gijs
29 april 2009, 19:24
Woonde ik maar dichtbij genoeg om regelmatig te gaan kijken. Met de rest van de familie die voor Ajax is is het op je 16e vrij moeilijk om vanuit Essen regelmatig naar Eindhoven te gaan, laat staan dat je dan nog iemand vind die mee wilt gaan kijken.. :D Het gaan nog zure tijden worden volgend jaar (het jaar erna ga ik waarschijnlijk in Maastricht studeren), in België geen Eredivisie Live, minder en minder streams -> samenvattingen :(

johan204
30 april 2009, 10:04
2 dagen na start inschrijving is dus 2 dagen te laat. Hebben het vorig jaar 1 dag later opgestuurd...en vielen al buiten de boot.

Dit jaar direct na verschijnen inschrijf formulier de zooi ingevuld etc, beatrix gelikt en ding als de sodemieter op de bus gegooid...

...als het nu nog te laat binnen is gekomen, moet ik helaas de postbode liquideren.
Dat wordt dus de postbode liquideren ben ik bang... Als je kijkt wat er iedere keer staat bij de kaartverkoop voor de nwe seizoenskaarten... pfieuw... en dan te bedenken dat er maar een beperkt aantal zijn...

psv hooligan
2 mei 2009, 22:59
nou ik weet zekker dat ik goed zit west rij 7 stoel 11 dat is gewelgige plek ik zit daar egt geweldig en blijf daar zitte want als ik een andere ziezoenskaart wil moet je heel lang wagten maar kom gezellig op west er komt meer sfeer maar er zitte wel geakuh.:p

stephanPSV1913
4 mei 2009, 23:47
Ik zit nu op ZZ , maar word erges vroeg int seizoen 16 ,, en k wil eigenlijk naar oost maar hoe zit da dan want ik wil wel een seizoenskaart op ZZ en dan wanneer dr ooit een plaats vrijkomt naar Oost.
Iemand tips ofzo ?:D

De Koef
5 mei 2009, 09:46
Gewoon volgend jaar kaart voor oost vragen...geloof dat mensen vanaf ZZ wel voorrang hebben,tenminste dat zeiden ze vorig jaar tegen me

Flippie
14 mei 2009, 10:00
Ik wil eigenlijk weten wanneer we precies een antwoord krijgen op onze aanvraag van een seizoenskaard.
Ik ben echt benieuwd of ik deze keer in aanmerking kom.
Weet iemand een antwoord op mijn vraag?

LeicesterPhoolies
14 mei 2009, 10:10
Ik wil eigenlijk weten wanneer we precies een antwoord krijgen op onze aanvraag van een seizoenskaard.
Ik ben echt benieuwd of ik deze keer in aanmerking kom.
Weet iemand een antwoord op mijn vraag?

Informeer bij psv voor je kaarT

Flippie
14 mei 2009, 10:54
Dat heb ik gedaan toen ik het aanvraag formulier verstuurd had, het antwoord wat ik onvangen heb is dat dit ergens in juni bekend wordt.
Maar omdat ik er zo naar uit kijk en hoop zo snel mogelijk een anwoord te krijgen dacht ik misschien weet iemand de exacte datum al.
maar ik ga jou advies opvolgen dan bel ik gewoon nog maar een keer:)

De Koef
14 mei 2009, 14:45
Dat heb ik gedaan toen ik het aanvraag formulier verstuurd had, het antwoord wat ik onvangen heb is dat dit ergens in juni bekend wordt.
Maar omdat ik er zo naar uit kijk en hoop zo snel mogelijk een anwoord te krijgen dacht ik misschien weet iemand de exacte datum al.
maar ik ga jou advies opvolgen dan bel ik gewoon nog maar een keer:)

Ik hoorde het vorig jaar geloof ik eind mei en eind juni is het bedrag afgeschreven van mijn rekening

maantje
14 mei 2009, 16:52
ik heb mijn bevestiging al gekregen er staat in
bijgaande ontvangt u de bevestiging van uw toegewezen plaats voor het volgende seizoen 2009-2010 vak v en nog een heel verhaal onderin staat dat het 30juni van mijn bankrekening word afgeschreven hoperlijk heb ik hiermee jouw vraag beantwoord flippie.. anders hoor ik het wel;)

Flippie
15 mei 2009, 08:27
Dat is erg snel gegaan bij jou (gefeliciteerd) ik heb het ongeveer een uur na dat de inschrijfformulieren verschenen ingevuld en terug gemailed.

Bedankt voor je melding

forza_mierlo
17 mei 2009, 11:59
Ik moet volgend seizoen weg van zz en had een seizoenkaart voor oost aangevraagd, en heb al een bevestiging terug. dus die wachtlijst is onzin( al had ik wel al vaker aangegeven dat ik naar oost wilde)

Flippie
28 mei 2009, 12:11
Ik heb net opnieuw contact gehad met psv fanclub, en gevraagd waarom sommige mensen al een besvestiging gehad hebben op hun aanvraag.. PSV geeft aan dat dit nog helemaal niet bekend is en dat dit ergens tussen de 1 ste - 2 de week van Juni bekend wordt gemaakt.
raar dus dat sommige wel al een antwoord hebben gehad hebben met een akkoord bevestiging voor volgend jaar.

maantje
28 mei 2009, 17:46
heyy flippie dat is idd best raar!!
heb hier de bevestiging naast me liggen.
(ik heb hem wel van iemand overgenomen die ging stoppen mischien is dat het)?
anders zal ik het niet weten.
weet iemand hier meer van?? alvast bedankt

maantje
28 mei 2009, 20:38
hallo waterrobben bedankt voor je uitleg!
vond het al raar dat ik wel een bevestiging heb en die jongen niet
maar nu is het duidelijk nogmaals bedankt fijne avond

Flippie
29 mei 2009, 08:27
Bedankt voor jullie reactie dan is er nog steeds hoop voor mij :)

De Koef
29 mei 2009, 12:49
Had je ook effectief contact met de afdeling Kaartverkoop of met een andere afdeling (PSV FANdesk ofzo). Het kan in ieder geval best zijn dat forumlid Maantje een eerdere bevestiging kreeg omdat hij de kaart overnam van een kennis/familielied, dan iemand die effectief een plaats toegewezen krijgt van PSV. Dat laatste houdt sowieso meer in, gezien de vele aanvragen die PSV krijgt. Die bevestigingen volgen in de loop van volgende maand.

Dit klopt de seizoenskaarten die verlengd worden en overgenomen worden eerst behandeld en daarna gaan ze pas nieuwe plaatsen verdelen dit omdat er ook seizoenskaart houders zijn die opzeggen ed en dit kan nog tot eind mei!!

Flippie
4 juni 2009, 13:35
Yes heb de bevestiging gekregen per mail dat ik dit jaar een kaard heb :):):)
Vak PR rij 34 tm 45 dat is nog niet helemaal bekend.
zit er iemand hier toevallig in de buurt en is dit een plaatsts met een goed uitzicht?

maantje
4 juni 2009, 17:20
heyy flippie gefeliciteerd met je seizoen club card!! gr maantje
mischien zien we elkaar nog eens op oost!

De Koef
5 juni 2009, 08:48
Dat is op de tweede ring van de Noordtribune, boven de Eretribune, dus in het midden. Dus het zicht is zeker niet verkeerd, je kon het slechter treffen. ;)

Hier zal je ongeveer zitten:

http://img8.imageshack.us/img8/6479/vakpr.jpg (http://img8.imageshack.us/my.php?image=vakpr.jpg)

foto is bijna vanuit mijn heukske genomen goe gedaon breur:D:D:D

Flippie
5 juni 2009, 09:49
bedankt voor de foto en felicitaties:) dit is in iedergeval een stukje goedkoper dan wat ik vorig jaar gedaan had ik ging elke keer losse kaartjes hallen circa 30 euro per stuk :) en voor de klasieke wedstrijden kwam ik nog niet eens in aanmerking. nu kan ik ze tenminste allemaal bijwonen.

De Koef
5 juni 2009, 13:38
Da is waar, het is alleen iets lager. Daar stonden geen vervelende paaltjes in de weg. :D :p

ach ja da gevalletje OINK maakte de avond tot een topper:D:D:D

De Koef
5 juni 2009, 13:46
Was een goedmakertje voor het feit dat er geen bier was. :p

Drink toch liever samen da bierke hoor:D:D

De Koef
5 juni 2009, 14:24
Ik ook, t'is toch net wa minder pijnlijk aan da kopke heur. :p

beter koppijn van het bier dan van paaltjes he breur:D:D

Ach nieuw seizoen nieuwe kansen :D:D

The Joker
11 juni 2009, 17:40

Is dat LL dat vak waar je niet de tvschermen kan zien, waar er idd geen sweer is en waar die stoeltjes omhoog klappen? Daar zat ik dan bij PSV-NEC, ergens bovenaan, viel mij wel tegen jah...

The Joker
11 juni 2009, 17:51
Maar PS. In dat vak is nog meer sfeer dan vlak boven de middellijn van de Arena, en ik kan het weten, want mijn buurman nam me anderhalf jaar geleden mee naar Ajax - Willem 11. (5-1). :p Maar wees maar niet bang, heb in anderhalf jaar tijd ook weer 3 PSV-wedstrijden bezocht, dus ik ben echt wel een PSV-supp. Had dit jaar trouwens pech, heb namelijk PSV-NEC bezocht en PSV-AZ. Allebei gelijkspel:( Bij PSV-AZ was ik VIP, ik won een prijs uit de VI:D. kreeg een shirtje uit handen van Reker:D. En op de foto geweest met Bert van Marwijk.:D.
Maar goed, ik dwaal wel heeel erg af:eek: Mijn excuses:D

stealthhero
23 juni 2009, 14:35
Ik wil geen spelbederver zijn ik heb dit jaar weer X aangevraagt en ook X gekregen... dus wachtlijst van 8 jaar my ass! Trouwens effe iets anders :P Wanneer krijgen wij de seizoenskaart? : Moeten wij die ophalen of sturen ze die op of wat?

Proud of PSV
23 juni 2009, 21:49
We hebben er ook een seizoenskaart bij, alleen niet 1tje naast de andere 2.
Dus ja, dan moet ons pap steeds apart gaan zitten, en een van mijn broeders langs mij:D
Ik blijf dus gewoon heel het seizoen, en die andere 2 die wisselen.

stealthhero
25 juni 2009, 13:56
okay thx waterrobben dan ga ik nu eerst effe contact op nemen

maantje
29 juni 2009, 18:47
heyy mensen morgen 30juni is het weer zover seizoen club card word weer afgeschreven van je bank/girorekening duszz let erop dat je er wat heb opstaan om teleur stelling te verkomen!! gr maantje

kezmanreturns
17 juli 2009, 20:58
Ik heb 2 kaartjes op familie vak UU. Tegen VVV Venlo ben ik helaas op vakantie. Dus, ik heb via PSV Seatwave (Skelper) geprobeert die 2 kaartjes te verkopen, maar vak UU is nergens te vinden daar. Weet iemand waarom, en wat is de oplosing?

williwaw
18 juli 2009, 09:22
Na eenn aantal jaar geleden de seizoenskaarten opgezegd te hebben kom ik er nu niet meer tussen. Er is geen wachtlijst dus ieder jaar opnieuw proberen.

En nu bestel ik tickets via mijn clubcard. Gisteren de nieuwe gekregen, vandaag geprobeerd voor PSV-VVVV kaartkes te kopen, en.... niks, nada nop. Mijn barcode wordt niet erkend. Balen hoor!

kezmanreturns
18 juli 2009, 11:56
Vak UU is de Family Corner, en die kaartjes kan je - net als voor vak ZZ (Jongerenrang) - niet on-line kopen/verkopen. Je gaat best even langs PSV Kaartverkoop om dit te regelen. Kan je morgen zelfs al doen, op zaterdag zijn ze van 9 tot 12 open en in de week van 10:00 en tot 17:30. Bij PSV Kaartverkoop kan je je plaats voor die ene wedstrijd wel inleveren, zodat men zelf deze kaarten zelf kan vrijgeven. Kaarten voor vak UU & ZZ zijn uitsluitend te verkrijgen bij PSV Kaartverkoop zelf, dus vandaar dat je ze via Skelper niet kan verkopen.

Bedankt, dat wist ik niet.
Handig als je in Eindhoven woont, maar als je nog de train of auto moet pakken, dan is de financiële voordeel weg. Waarschijnlijk ga ik dan een vriend van mij en zijn zoon blij maken.

psv hooligan
18 juli 2009, 13:29
ik zit nu 3 jaar op west precies agter de goal op rij 7 ik zie alles ge-wel-dig
het is daar ook wel een beetje een sfeertje dus wie weet

psv hooligan
18 juli 2009, 13:37
srry dagt dat ik op leideren zat

kezmanreturns
22 juli 2009, 11:12
Vak UU is de Family Corner, en die kaartjes kan je - net als voor vak ZZ (Jongerenrang) - niet on-line kopen/verkopen. Je gaat best even langs PSV Kaartverkoop om dit te regelen. Kan je morgen zelfs al doen, op zaterdag zijn ze van 9 tot 12 open en in de week van 10:00 en tot 17:30. Bij PSV Kaartverkoop kan je je plaats voor die ene wedstrijd wel inleveren, zodat men zelf deze kaarten zelf kan vrijgeven. Kaarten voor vak UU & ZZ zijn uitsluitend te verkrijgen bij PSV Kaartverkoop zelf, dus vandaar dat je ze via Skelper niet kan verkopen.

Nou, ik heb gebeld en na lang wachten hoor ik dat dat niet kan. Advies was om via marktplaats te proberen:rolleyes:. Raar, echt.

kezmanreturns
22 juli 2009, 19:33
Da's raar. Ik dacht toch echt dat je speciale kaartjes (dus voor UU & ZZ) konv erkopen aan PSV Kaartverkoop indien je een wedstrijd niet kan komen. Niet zo best geregeld dus.

Ging je er niet een vriend en zijn zoon mee blij maken?

Ja, dat is geregeld, maar ik wilde juiste informatie hebben, en een meisje moest eerst even overleggen en dan kreeg ik dus deze antwoord.

schaduwspits
22 juli 2009, 21:38
En nu bestel ik tickets via mijn clubcard. Gisteren de nieuwe gekregen, vandaag geprobeerd voor PSV-VVVV kaartkes te kopen, en.... niks, nada nop. Mijn barcode wordt niet erkend. Balen hoor!

Hier precies t zelfde... zowel bij skelper als ticketbox wordt mijn cc nummer niet herkend....:mad:

schaduwspits
23 juli 2009, 09:04
ja, het is een nieuwe ja... Betekend dit dat ik mijn oude moet gebruiken? Dat wordt ff wachten dan, die heb ik weg gemikt :rolleyes:

wouter1980
29 mei 2010, 21:33
Ik heb dit jaar een seizoenskaart aangevraagd maar nog niks van gehoord, weet iemand hoe dat precies werkt krijg je altijd een bericht terug ook als je geen seizoenskaart krijgt??

brouwer1978
3 juni 2010, 20:19
Hey.

heb hoop, want ik heb samen met mijn broer een seizoenskaart weten te bemachtigen voor zuid. Het bijzondere is dat ik de aanvraag pas heb ingediend na de winnende goal van cocu in 2007.

We zitten alleen niet naast elkaar. Maar achter elkaar.

Maar ja, het zuiden staat bekend om de polonaise..;)

wouter1980
8 juni 2010, 13:54
Ik heb dit jaar een seizoenskaart aangevraagd maar nog niks van gehoord, weet iemand hoe dat precies werkt krijg je altijd een bericht terug ook als je geen seizoenskaart krijgt??

Update: Vandaag gebeld door PSV en een seizoenskaart kunnen regelen voor 2 personen naast elkaar. Wel op een andere plek in plaats van vak S of O is het vak J geworden.

Mesa35
8 juni 2010, 19:32
Yesh seizoenskaart toegewezen gekregen. Op OO rij 44. Weet iemand wat het zicht, sfeer en dergelijke is in dit vak?

The Joker
8 juni 2010, 19:56
Yesh seizoenskaart toegewezen gekregen. Op OO rij 44. Weet iemand wat het zicht, sfeer en dergelijke is in dit vak?

Een kutsfeer. :mad: :D :p

Mesa35
8 juni 2010, 20:09
Een kutsfeer. :mad: :D :p

Lolbroek :p
Kheb tijdens de KNVB beker en Europese wedstrijden bijna altijd op oost gezeten omdat ik nooit eerder een ssc toegewezen heb gekregen.
Ik heb nog nooit op OO gezeten en ben echt benieuwd naar de sfeer daar.

williwaw
8 juni 2010, 21:07
OO, geen idee. Mijn aanvraag is (weer eens) niet gehonoreerd. Kon wel naar GG en Familycorner, maar dat vind ik te ver van het veld. Helaas dus... :mad:

Mesa35
8 juni 2010, 21:12
OO is tweede ring Noord. Zicht is op zich goed, maar je zit wel stijf bovenaan als je op rij 44 zit!
Hmm dat is wel een eind van het veld dan neem ik aan. Maarja we maken er gewoon een feest van. Zit er samen met een collega dus wordt sowieso gezellig!
Zit nu ook iig in het stadion, en in het scc circuit.

IbisiBa
10 juni 2010, 08:28
Toch maar gaan proberen om langs een vriend van me te komen, als PSV een bericht op de site plaats zullen er wel nog genoeg plaatsen zijn. Ik zag ook nog in het vak waar hij zit dus ga het nog proberen!:D

Niles
23 juli 2010, 14:06
Helaas staat het niet in de begeleidende brief dus hoop ik dat iemand het hier weet... Hoe activeer je een nieuwe seizoenskaart?

Bedankt!
Niels

LeicesterPhoolies
23 juli 2010, 15:19
Helaas staat het niet in de begeleidende brief dus hoop ik dat iemand het hier weet... Hoe activeer je een nieuwe seizoenskaart?

Bedankt!
Niels

Daar hoef jij niks voor te doen. Dat doet PSV automatisch.

Niles
26 juli 2010, 09:23
Super, dank je wel!

wouter1980
10 augustus 2010, 08:27
Hoi allemaal,

Ik heb me aangemeld via de site van psv voor een parkeerabonnement icm met je seizoenskaart maar helaas nog niks gehoord. Gister nog gebeld met PSV maar ze zouden binnenkort contact met mij opnemen moest dus nog even geduld hebben.

Nu is zaterdag de eerste thuiswedstrijd dus vind het allemaal wel erg kort dag worden , heeft iemand van jullie hier ervaring mee???

alvast bedankt

gr Wouter

Wailer
27 augustus 2010, 15:47
mensen, ik heb wellicht een beschamende vraag.

Ik heb mijn nieuwe pasje van supver binnen. Nu wil ik me aanmelden voor Ons PSV XL. krijg ik dan straks nog een pasje, of wordt het er een die zowel de Supver als de XL vertegenwoordigt?

Daarbij snap ik ook niet echt meer de verschillen tussen mijn Supver kaart en een clubcard (M,L,XL etc)

wellicht kan iemand van jullie mij e.e.a. uitleggen. heb nog geen seizoenskaart helaas...komt vast nog wel als ik verhuis vanuit maastricht naar brabant.

LeicesterPhoolies
27 augustus 2010, 16:47
mensen, ik heb wellicht een beschamende vraag.

Ik heb mijn nieuwe pasje van supver binnen. Nu wil ik me aanmelden voor Ons PSV XL. krijg ik dan straks nog een pasje, of wordt het er een die zowel de Supver als de XL vertegenwoordigt?

Daarbij snap ik ook niet echt meer de verschillen tussen mijn Supver kaart en een clubcard (M,L,XL etc)

wellicht kan iemand van jullie mij e.e.a. uitleggen. heb nog geen seizoenskaart helaas...komt vast nog wel als ik verhuis vanuit maastricht naar brabant.

Volgens mij heeft de Supportersvereniging weinig met de PSV kaarten (M, L, XL) te maken. Ik geloof dat die laatste dingen echt iets van PSV zelf is.

PSVgeldropPSV
31 augustus 2010, 00:27
weet iemand of je van plek kan ruilen met iemand op de tribune, en zo ja, of dat ook tijdens het seizoen kan en dat je dan een nieuwe seizoenskaart krijgt?

superven
2 september 2010, 08:44
weet iemand of je van plek kan ruilen met iemand op de tribune, en zo ja, of dat ook tijdens het seizoen kan en dat je dan een nieuwe seizoenskaart krijgt?

Psssst, als je je gedeisd houd, hoeft toch niemand dat te weten ;-)

PSVgeldropPSV
3 september 2010, 10:53
Psssst, als je je gedeisd houd, hoeft toch niemand dat te weten ;-)

als je geen zinnig anrwoord hebt antwoord dan gewoon niet.;)

Tjeerdtq
27 april 2011, 12:13
Ik heb ook een aanvraag de deur uit gedaan. Voor mij is het een de eerste keer dat ik er een aanvraag voor een season-card. Ik heb wel een vak voorkeur aangegeven, maar als commentaar er bij gezet dat ik niet specifiek een voorkeur heb, wel kwa kosten.
Kan PSV mij dan een voorstel doen voor een ander vak als mijn "voorkeur vak"?

Sjoerd93
1 juni 2011, 15:17
Als lid van ONS PSV M ontvang je een persoonlijke clubpas, de zogeheten PSV Club Card, waarmee je toegangskaarten kunt kopen voor wedstrijden van PSV. Daarnaast heb je een aantal online voordelen, zoals diverse e-mailnieuwsbrieven. Klik hier voor meer informatie over de e-mailnieuwsbrieven.

Pakket M is geschikt voor supporters die incidenteel een wedstrijd van PSV willen bezoeken. Voor de meeste wedstrijden van PSV dien je namelijk in het bezit te zijn van een PSV Club Card om toegangskaarten te kunnen kopen. Op vertoon van de PSV Club Card kun je één of meerdere toegangskaart(en) aanschaffen bij TicketBox of online bestellen. Indien je graag bij kaartverkoop voorrang hebt op leden ONS PSV M en leden van de Supportersvereniging PSV, dan adviseren we je om te kiezen voor pakket XL.

Een lidmaatschap ONS PSV M is vier jaar geldig en kost slechts € 10,-.
Ik heb een vraagje. Met een clubcard kun je dus in principe voor alle wedstrijden kaartjes bestellen. Maar als PSV tegen Ajax, Twente of Feyenoord speelt, kan dat dan ook of ben je dan eigenlijk sowieso kansloos?

rvh1996
1 juni 2011, 19:35
Ik heb een vraagje. Met een clubcard kun je dus in principe voor alle wedstrijden kaartjes bestellen. Maar als PSV tegen Ajax, Twente of Feyenoord speelt, kan dat dan ook of ben je dan eigenlijk sowieso kansloos?

Dat kan wel, maar dan dan zou je er heel snel bij moeten zijn! Als je al 15 minuten na de start van de verkoop een kaartje gaat halen heb je pech tegen Ajax, Feyenoord en FC Twente!

Sjoerd93
2 juni 2011, 13:19
Dat kan wel, maar dan dan zou je er heel snel bij moeten zijn! Als je al 15 minuten na de start van de verkoop een kaartje gaat halen heb je pech tegen Ajax, Feyenoord en FC Twente!

Hmm, oke thanks.

kezmanreturns
19 juni 2011, 16:09
Weet iemand welke plaatsen zijn die slechte uitzicht hebben, door die palen die dakconstructie dragen? Ik kan op psv.nl/kaartverkoop, niets vinden. Vroeger was daar toch ergens vermeld? bvd

Johan Claes
19 juni 2011, 20:34
Weet iemand welke plaatsen zijn die slechte uitzicht hebben, door die palen die dakconstructie dragen? Ik kan op psv.nl/kaartverkoop, niets vinden. Vroeger was daar toch ergens vermeld? bvd

Toen ik met mijn zoon in de famieliecorner zat had ik wel wat minder zicht door de palen.
Nu in vak TT heb ik een prima uitzicht.
Ik denk dat je enkel aan de zijlijn geen hinder hebt van de palen en dat je achter het doel op de tweede ring altijd wel een plaatsje hebt waar de palen iets of wat van het zicht belemmeren.

LeicesterPhoolies
19 juni 2011, 22:44

Ik probeer al een uur het stadion voor mijn ogen te halen, maar ik kan geen paal zien... Volgens mij zijn er die namelijk geen.

kezmanreturns
22 juni 2011, 00:02
Ik probeer al een uur het stadion voor mijn ogen te halen, maar ik kan geen paal zien... Volgens mij zijn er die namelijk geen.

je bent een oud psv-er, maar toch niet zo oud om dat te vergeten. Ik weet bijv. dat vanuit vak YY rij 33 stoel 2, die klote paal precies midden van de doel en over de penaltystip te zien is.

Davitamonnetje
22 juni 2011, 00:38
Kan iemand mij vertellen wat het ONS PSV XL lidmaatschap kost? Kan het nergens op de site vinden. Staat alleen wat S en M kost..
Bij voorbaat dank!

Bacchus
22 juni 2011, 09:14
Kan iemand mij vertellen wat het ONS PSV XL lidmaatschap kost? Kan het nergens op de site vinden. Staat alleen wat S en M kost..
Bij voorbaat dank!

Van de site:

Lidmaatschap ONS PSV: *

XL € 19,13 per jaar
PSV Seizoen Club Cardhouder

XL € 30,- per jaar
Lid Supportersvereniging PSV

XL eerste jaar € 30,-, daarna € 40,- per jaar
Bestaand lid van ONS PSV M (voorheen PSV Club Cardhouder)

Het inschrijfformulier vind je hier (http://www.psv.nl/ONS-PSV/Inschrijfformulier.htm).

LeicesterPhoolies
22 juni 2011, 11:21
je bent een oud psv-er, maar toch niet zo oud om dat te vergeten. Ik weet bijv. dat vanuit vak YY rij 33 stoel 2, die klote paal precies midden van de doel en over de penaltystip te zien is.

Ik sta zelf op Y, dus ik geloof je meteen, maar ik kijk dus nooit achterom.

kezmanreturns
22 juni 2011, 15:06

Ik heb op T, dan TT, XX en de laatste 4 jaar op familie vak UU scc gehad. Volgende seizoen naar YY omdat mijn zoon 13 is. Gelukkig heb ik een goede plek, maar ik wil gewoon weten, hoe gaan ze bij psv om met die mensen die slechte uitzicht hebben. Zijn die stoelen goedkooper, als laatste in de verkoop, compensatie?? Het was een artikel in de krant over de uitbreiding van het Grolsch Veste. Bij Twente, hebben ze nu dezelfde situatie, en gaan ze op dezelfde manier oplossen als bij ons. Ik was benieuwd hoeveel van zulke plaatsen bij ons zijn en hoe is dat aangepakt. Meer niet.

Davitamonnetje
22 juni 2011, 21:54
Van de site:

Lidmaatschap ONS PSV: *

XL € 19,13 per jaar
PSV Seizoen Club Cardhouder

XL € 30,- per jaar
Lid Supportersvereniging PSV

XL eerste jaar € 30,-, daarna € 40,- per jaar
Bestaand lid van ONS PSV M (voorheen PSV Club Cardhouder)

Het inschrijfformulier vind je hier (http://www.psv.nl/ONS-PSV/Inschrijfformulier.htm).

Ik dank u :) Al kan ik het zelf nog nergens vinden.. :chinrub:
Volgens mij kan ik net zo goed een M lidmaatschap nemen als noordeling.. of niet?

Bats1903
23 juni 2011, 09:33

Kijk en huiver...

http://ditisenschede.nl/palen-grolsch-veste

Sjoerd93
1 juli 2011, 19:42
Ik dank u :) Al kan ik het zelf nog nergens vinden.. :chinrub:
Volgens mij kan ik net zo goed een M lidmaatschap nemen als noordeling.. of niet?

Leden XL hebben voorrang op de kaartverkoop bij thuiswedstrijden waardoor het in de praktijk als M-lid onmogelijk is om voor de echte topwedstrijden kaartjes te krijgen.

Dat is het belangrijkste verschil denk ik. Verder krijg je bij het XL-pakket nog een aantal extra's zoals de PSV Inside vijf keer per jaar

Twannus & Miguel
30 september 2011, 07:13
wegen familieomstandigheden ben ik genoodzaakt me seizoenskaart te verkopen, het gaat om vak S.
mail me maar als je interesse hebt.

twannus1981@hotmail.com