View Full Version : FC Oss
robpsv11
19 maart 2009, 20:15
Bespreek hier alles van de mannen van Top Oss
http://www.movv.nl/logo/logo-toposs.gif
robpsv11
21 maart 2009, 11:41
Ze hebben een periode titel wat zouden jullie ervan vinden als ze in de eredivisie komen?
Mark van Bommel
22 maart 2009, 17:09
Ze hebben een periode titel wat zouden jullie ervan vinden als ze in de eredivisie komen?
Dan hebben we in ieder geval al 6 punten. TOP heeft helemaal niets te zoeken in de Eredivisie.
Maastrichtenaar
22 maart 2009, 18:15
Dan hebben we in ieder geval al 6 punten. TOP heeft helemaal niets te zoeken in de Eredivisie.
Precies. Het is knap wat Hans de Koning daar neerzet met de relatief beperkte middelen die hij tot zijn beschikking heeft, maar TOP Oss heeft inderdaad helemaal niks te zoeken in de Eredivisie.
robpsv11
22 maart 2009, 18:19
Nee ik vind ze er ook niet inpassen maar het is wel mooi voor zo'n club dat ze er de kans voor krijgen.
Maastrichtenaar
22 maart 2009, 22:53
Nee ik vind ze er ook niet inpassen maar het is wel mooi voor zo'n club dat ze er de kans voor krijgen.
Dat is 't zeker, maar dat was vorig seizoen toch ook al zo?
Gisteren met een aantal mensen van onze groep naar TOP Oss - FC Dordrecht geweest
19 Foto's online op:
http://www.psvbhs.tk
http://www.mijnalbum.nl/MiniFoto-O3PZD8C4.jpg
Maastrichtenaar
13 mei 2009, 13:22
Het lijkt me voor Top Oss vrijwel onhaalbaar om dit nog recht te breien :rolleyes:
fcdb67
24 april 2010, 15:21
Kleurloze club die godzijdank mag gaan ballen in de topklasse. Als nou ook Telstar, Helmond, FC Eindhoven, RBC en MVV toetreden tot het walhalla van het amatuervoetbal wordt het misschien nog wel wat met de jupiler league.
Maastrichtenaar
24 april 2010, 15:35
Kleurloze club die godzijdank mag gaan ballen in de topklasse. Als nou ook Telstar, Helmond, FC Eindhoven, RBC en MVV toetreden tot het walhalla van het amatuervoetbal wordt het misschien nog wel wat met de jupiler league.
Volgens mij blijven er niet veel clubs meer over als het aan jou ligt. :D
Pavlos
24 april 2010, 20:09
Hohoho. Zo praten we niet over Telstar. :)
KoningAlexIV
25 april 2010, 01:29
Helmond Sport en MVV zijn toch best goede clubs in de Jupiler League?
Maarja TOP Oss voegd idd weinig toe aan de JL..
Maastrichtenaar
25 april 2010, 03:56
Hohoho. Zo praten we niet over Telstar. :)
Dat dacht ik! :D
Vedette
25 april 2010, 16:53
En wat moet er dan voor terugkomen?
Voetballer24
25 april 2010, 17:15
En wat moet er dan voor terugkomen?
Ijsselmeervogels, WHC, Kozakken Boys? :p
LeicesterPhoolies
25 april 2010, 19:01
Het zit wel diep bij je. Een van de periodekampioenen van dit seizoen (Eindhoven) uitsluiten, daarnaast Helmond, toch al een paar jaar op rij bij de nacompetitie aanwezig.
Misschien kunnen ze beter Den Bosch opheffen, met dat uiterst saaie stadion van ze. En alle supporters mee.
The Joker
25 april 2010, 19:24
Het zit wel diep bij je. Een van de periodekampioenen van dit seizoen (Eindhoven) uitsluiten, daarnaast Helmond, toch al een paar jaar op rij bij de nacompetitie aanwezig.
Misschien kunnen ze beter Den Bosch opheffen, met dat uiterst saaie stadion van ze. En alle supporters mee.
Ik geef hem gelijk, het zijn kleurloze clubs - op MVV na - en die mogen wat mij betreft weg, zal er niks om geven. Maakt die competitie miss wat leuker.
robpsv11
25 april 2010, 21:37
nou of FC Den Bosch goed voetbal speelt... Sorry hoor maar de hele Jupiler Leauge vind ik echt een flop de fouten die daar worden gemaakt de hoofdklasse vind ik veel leuker om naar te kijken dan de Jupiler League
LeicesterPhoolies
25 april 2010, 21:43
Ik geef hem gelijk, het zijn kleurloze clubs - op MVV na - en die mogen wat mij betreft weg, zal er niks om geven. Maakt die competitie miss wat leuker.
Wat nou kleurloos, Dikkertje Dap? Ga gezellig eens bij Helmond Sport of Eindhoven kijken, dan weet je pas echt dat het niet kleurloos is.
Trevor Ford
25 april 2010, 21:50
Ik ben eens gaan kijken bij FC Oss tegen Telstar, de voorlaatste competitiewedstrijd waar het er echt om ging. Er gebeurde zo goed als niets. Je had niet het idee dat er een degradatiewedstrijd op spel stond. Veel foute ballen, elkaar niet kunnen aanspelen, veel ballen zomaar in de pot voor het doel van Telstar spelen, waar die verdedigers totaal geen moeite mee hadden. De buitenspelers werden helemaal niet gebruikt, ook al stonden ze zo vrij als een vogeltje. Veel te snel naar het doel van de tegenstander willen, wat veel foute passes opleverde. Het niveau is me echt bar tegengevallen. Ik had wel sympathie voor FC Oss, want de organisatie doet goed haar best. Als toeschouwer ben ik in de rust maar ergens anders gaan zitten, want in de eerste helft kropen die jonge gastjes van 10 tot 15, over mijn rug, en sprongen over alle leegstaande stoelen. Zo wil je geen wedstrijd volgen. Een jongensrang kennen ze daar niet, helaas. Geen reclame voor de neutrale toeschouwer.
Kronos
25 april 2010, 21:52
Wat nou kleurloos, Dikkertje Dap? Ga gezellig eens bij Helmond Sport of Eindhoven kijken, dan weet je pas echt dat het niet kleurloos is.
Doe eens niet zo kinderachtig met dat dikkertje dap man. :rolleyes:
fcdb67
26 april 2010, 10:43
nou of FC Den Bosch goed voetbal speelt...
Dat beweer ik toch nergens? Den Bosch is wel een club met potentie. En in allesbehalve kleurloos.
Het gaat wat mij betreft niet alleen om kleurloos overigens. Neem de regio Eindhoven. Die is niet groot genoeg voor 3 profclubs. Regio Den Bosch. Daar vallen Oss en Waalwijk ook onder. Te klein om financieël echt gezond te zijn voor 3 clubs. En dan heb je bij RKC om de hoek ook nog Willem 2.
Sorry hoor maar de hele Jupiler Leauge vind ik echt een flop de fouten die daar worden gemaakt de hoofdklasse vind ik veel leuker om naar te kijken dan de Jupiler League
Dat ligt een beetje aan welke hoofdklasse. De zaterdag hoofdklasse b is een genot om naar te kijken. En er wordt aardig wat betaald tegenwoordig in de hoofdklassen. Het is gewoon allemaal wat dichter naar elkaar geschoven. De topklasse is denk ik een zegen voor het voetbal. Denk ik.
fcdb67
26 april 2010, 10:46
Volgens mij blijven er niet veel clubs meer over als het aan jou ligt. :D
Dat klopt. Ik vind een Jupiler League met 14 clubs meer dan voldoende.
fcdb67
26 april 2010, 10:50
Ik sluit niks uit. Maar FC Eindhoven is 12e (!!) geeindigd en mag nog een gooi doen naar promotie. Helmond en Den Bosch zijn resp. 8e en 7e geworden. Mogen nog een gooi doen. Ik vind het op z'n zachtst gezegd lachwekkend.
Gewoon de kampioen promoveren en de nr 2 en 3 promotie/degradatiewedstrijden tegen de nr 16 en 17 van de eredivisie.
Wat heeft het stadion ermee te maken eigenlijk?
Vedette
26 april 2010, 12:44
Wat heeft het stadion ermee te maken eigenlijk?
Misschien een onderdeel van het kleurloos geheel? (Ik gok nu ook maar wat).
fcdb67
26 april 2010, 12:51
Misschien een onderdeel van het kleurloos geheel? (Ik gok nu ook maar wat).
Ach zo. Ik las dat de rest ook verhergebouwd gaat worden.
De ouwe Vliert was te groot joh. Met die lelijke sintelbaan.
En met de supporters valt het allemaal best mee. Er zijn er wel een hop hondstrouw en ze zijn geloof ik tegenwoordig nogal wat dingen aan het organiseren.
Maar goed, ik vind dat de stad Den Bosch potentie genoeg heeft om een subtopclub neer te zetten. Het is in het verleden ook gelukt met het basketbal en ijshockey dus waarom zou het niet lukken structureel een subtopper neer te zetten?
In de jaren dat bv Heerenveen en Twente de juiste investeringen deed bleef Den Bosch achter. De slag gemist. Van Nistelrooij voor een tonnetje naar Heerenveen brengen terwijl iedereen zag dat er veel en veel meer inzat.
KoningAlexIV
26 april 2010, 22:53
Zo fantastisch vind ik FC Den Bosch niet. En de Helmond Sport, MVV fans zijn best fanatiek. Doe dan teams als Omniworld weg, wat is dat nou voor een team? Clubs als FC Eindhoven bestaan al jaren en dan worden ze nu afgebroken, zonde.
Bats1903
20 augustus 2011, 15:30
Haha, dit dan: http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/10400506/__Scootmobiel_valt_arbiter_aan__.html?sn=voetbal
Jackal06
21 augustus 2011, 15:00
Haha, dit dan: http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/10400506/__Scootmobiel_valt_arbiter_aan__.html?sn=voetbal
heeft een stadion verbod :p wat doet zo'n malloot eigenlijk zo bij het veld
Joël
22 augustus 2011, 09:12
It wasn't me ;)
robpsv11
22 augustus 2011, 22:35
Haha prachtig zag het net bij VI, hooligans zitten tegenwoordig op een scootmobiel
aalst4psv
22 augustus 2011, 23:25
Haha prachtig zag het net bij VI, hooligans zitten tegenwoordig op een scootmobiel
Maar die slaande beweging van de scheidsrechter moet toch zeker wel bestraft worden
The Joker
23 augustus 2011, 01:18
Maar die slaande beweging van de scheidsrechter moet toch zeker wel bestraft worden
Was geen slaande beweging. Hij pakte 'm vast zodat die niet nog een keer ging rijden. Of moet hij bestraft worden omdat die arme man in een scootmobiel zat? :rolleyes:
Tyton
23 augustus 2011, 22:00
Het gras maaien?:lol:
Bacchus
23 augustus 2011, 22:15
Wahaha!!:lol:
Ralf Edström
23 augustus 2011, 22:19
Die man probeerde gewoon de scheids voor zijn karretje te spannen. :D
aalst4psv
23 augustus 2011, 23:27
Die man probeerde gewoon de scheids voor zijn karretje te spannen. :D
Is een leuke foto voor onderschriftwedstrijd: http://static3.ad.nl/static/photo/2011/4/1/1/20110822174515/media_xl_920041.jpg
ElRei
25 augustus 2011, 17:53
Mooi man, mijn neef heeft zijn eerste minuten in het 1ste van Oss gemaakt tegen Almere City. Dan apart dat dit gebeurd na afloop inderdaad haha :D.
ErikPSV
26 augustus 2011, 17:36
Die man die reed, moet gewoon een blaastest ondergaan, volgens mij was hij H-E-L-E-M-A-A-L van de wap af :D